Dit is echt typisch zo'n huisjesverhuurbedrijf ding. Maar wel gek dat het niet vooraf bekend was.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Men wil blijkbaar ook 500 euro borg. We hebben geboekt met een prijs per nacht. Voor 3 nachten is die prijs blijkbaar opgebouwd inclusief 105 euro schoonmaakkosten![]()
Vreemde gang van zaken. Waarom was dit allemaal niet van te voren bekend.
Kun je er nog vanaf? Dit klinkt als naaierijquote:Op zondag 17 mei 2026 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Men wil blijkbaar ook 500 euro borg. We hebben geboekt met een prijs per nacht. Voor 3 nachten is die prijs blijkbaar opgebouwd inclusief 105 euro schoonmaakkosten![]()
Vreemde gang van zaken. Waarom was dit allemaal niet van te voren bekend.
Ja inderdaad. Of van die FIRE lui. Of allebei.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is echt typisch zo'n huisjesverhuurbedrijf ding. Maar wel gek dat het niet vooraf bekend was.
Met dit soort grappen ga je wel via airbnb boeken.
Niet annuleerbaar. Dat wisten we wel van te voren. Het is geen naaierij, het is via een betrouwbare partner geboekt.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je er nog vanaf? Dit klinkt als naaierij
Ik heb volgens mij nog nooit op mijn Samsung telefoons (en ik heb er wat versleten…) alles wat jij noemt vooraf geïnstalleerd gehad.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom kopen deze apparaten? Denken ze dat dit normaal is?
Samsung gebruikers, verlicht mij!
Dit is een van de redenen dat ik geen Samsung gebruiker ben.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom kopen deze apparaten? Denken ze dat dit normaal is?
Samsung gebruikers, verlicht mij!
Hij is van mijn werk maar kwam nieuw in doos en nog geseald zonder Google profiel dus dat kan het niet zijn. Ik had al wel gehoord over de troep op Samsung maar ik was toch verbaasdquote:Op zondag 17 mei 2026 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit op mijn Samsung telefoons (en ik heb er wat versleten…) alles wat jij noemt vooraf geïnstalleerd gehad.
Heb je misschien van je werk een Google account/-profiel gekregen waarin die zooi al vooraf geactiveerd is?
De massa zal waarschijnlijk wel al die meuk gebruiken of een deel daarvan, maar ik gooi alles er af, ook van mijn iPad's, wat ik niet wil gebruiken…
Ok, dan trek ik mijn mopper daarover in. Goed te weten.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:35 schreef Clubsoda het volgende:
Bad- en badlinnen apart betalen is een Belgisch ding. Deens ook trouwens.
Nou jaquote:Op zondag 17 mei 2026 21:44 schreef Blues het volgende:
Van een andere orde is, dat in Italië op je eetrekening altijd het couvert apart/extra vermeld staat/betaald moet worden.
Dit jaar was het elke keer 3 euro pp.
Je MOET toch aan een tafeltje met borden en bestek eten, je kan toch niet kiezen om op de grond met handen te eten of zo 😅 en dan zeggen, wij hebben geen gebruik gemaakt van het couvert, haal die 6 eu er maar af.![]()
Eventuele fooi wilden ze dan weer cash. Rare jongens die Italianen.
Net als die achteloos neergezette mandjes brood of bakjes olijven vooraf, die kan je vaak ook op de rekening terugvinden als je er iets van gegeten hebt. Doe je dat niet, dan staat het er niet op.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:44 schreef Blues het volgende:
Van een andere orde is, dat in Italië op je eetrekening altijd het couvert apart/extra vermeld staat/betaald moet worden.
Dit jaar was het elke keer 3 euro pp.
Je MOET toch aan een tafeltje met borden en bestek eten, je kan toch niet kiezen om op de grond met handen te eten of zo 😅 en dan zeggen, wij hebben geen gebruik gemaakt van het couvert, haal die 6 eu er maar af.![]()
Eventuele fooi wilden ze dan weer cash. Rare jongens die Italianen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ben ik bij bijzondere voetbalwedstrijden gaan kijken: Excelsior-De Graafschap, Excelsior - Ajax en Excelsior - SC Cambuur. De spelers zijn van 9-19 jaar oud en een van de spelers heeft de bouw van een quarterback bij Amerikaans football. Hij stopte echt alle spelers/ballen. Er deden kinderen mee van twee vrienden. Blij toe dat het pas later op de dag begon met regenen hier, want er waren maar weinig schuilplekken langs voetbalveld.
@sigme een hele dikke knuffel! Familie, het blijft moeilijk...
@Blues fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!
@Lucky_Strike Woehoe! Vakantie en sollicitatie! Succes en veel plezier!
@Dr_Flash gaaf muntjesvindkaart!
@Cat-astrophe eet smakelijk en ik ben ook nieuwsgierig naar dirndl achtergrondverhaal
@derLudolf Beterschap met je oog! Het is ook eng als er iets met je oog moet gebeuren!
@Kaatje1 wat jammer van mislukte cheesecake! Veel plezier met je etentje morgen en fijn dat je blaasontsteking zo snel weg is.
@z80 Geluksvogel! Precies tijdens de buien overdekt zitten!
@Tele6 Dikke knuffel! Er zijn al een hoop wijze woorden gezegd en ik heb niets toe te voegen.
@MadMaster staan de whiskeyflessen bij jouw thuis ook zo mooi?
https://www.funda.nl/deta(...)4456631/media/foto/4
@fietsie Dikke knuffel omdat je lief bent!
Ja, deels wel, in een op maat gemaakte kast in de huiskamer.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:39 schreef Yinny het volgende:
@:madmaster staan de whiskeyflessen bij jouw thuis ook zo mooi?
https://www.funda.nl/deta(...)4456631/media/foto/4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |