Ah, ik dacht van het geld van Ome Janquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:21 schreef Blues het volgende:
Wij konden lekker op vakantie van wat spaargeld en de belastingteruggave![]()
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor @:sigme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg: kon niet beter
Hoest met jouw oog?quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:19 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Wanneer wordt exportpup geëxporteerd?
Pups mogen op z'n vroegst de grens over als ze 15 weken oud zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:19 schreef derLudolf het volgende:
![]()
Wanneer wordt exportpup geëxporteerd?
En met het jouwe dan?quote:
Ik ben een (mid)dag in WO2 gedoken en dan leest jouw woordkeuze opeens heel anders dan je bedoeltquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Pups mogen op z'n vroegst de grens over als ze 15 weken oud zijn.
Exportpup gaat 4 juni op transport.
Lijkt naar langzaam zijn default rare toestand terug te kerenquote:
Oranje (shirt)quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:50 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Nu de wereldkampioenen aan het werk zien
Zit er in. Verneem het nog steeds. Het nummer dat ik kreeg gisteravond was constant bezet, dus vanochtend naar naar huisartsenpost geweest in het ziekenhuis in Nordhorn. Die beste man heeft alleen met het blote oog gekeken en zag niets. Wel oogdruppels en zalf meegekregen en morgen naar een oogarts twee dorpen verderop.quote:
Goede service dan, dat nummerquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zit er in. Verneem het nog steeds. Het nummer dat ik kreeg gisteravond was constant bezet, dus vanochtend naar naar huisartsenpost geweest in het ziekenhuis in Nordhorn. Die beste man heeft alleen met het blote oog gekeken en zag niets. Wel oogdruppels en zalf meegekregen en morgen naar een oogarts twee dorpen verderop.
Nou dat is dan lekker op tijd, naar een oogarts 2 dagen laterquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zit er in. Verneem het nog steeds. Het nummer dat ik kreeg gisteravond was constant bezet, dus vanochtend naar naar huisartsenpost geweest in het ziekenhuis in Nordhorn. Die beste man heeft alleen met het blote oog gekeken en zag niets. Wel oogdruppels en zalf meegekregen en morgen naar een oogarts twee dorpen verderop.
Gelukkig komen ze in paren ja. Reserve is vét handigquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Niks mis met jouw oog [ link | afbeelding ]
In NL in zulke gevallen ook hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou dat is dan lekker op tijd, naar een oogarts 2 dagen later
Ik ben in een ver verleden zelfs een door de huisarts naar een opticien gestuurd, die had betere apparatuur om in ogen te kijken dan hij.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:40 schreef derLudolf het volgende:
Tja, feestdagen he, het is niet levensbedreigend. Maar had eigenlijk ook wel gedacht dat een huisarts een vergrootglas of zo'n soort verrekijker als bril zou hebben. Assistent zei al vooraf dat arts daar enkel zou kunnen kijken en gaf direct briefje voor nooddienst in Osnabrück. Ik hoefde niet naar die dokter, maar goed even laten kijken kan geen kwaad. Als hij het nodig had gevonden had ie wel gezegd dat ik naar Osnabrück moest.
Lukt je vast welquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:45 schreef derLudolf het volgende:
Ja ik hoop dat ik raak druppel. Die het netjes om de zoveel tijd. Moest 6x/daags en zalf voor slapen gaan. Benieuwd of die zelf lukt. Had al Nederlands filmpje bekeken.
Gisteren aan telefoon zei ik onaangenaam.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
En volgens mij is DerLudolf geen pieper dus dan wordt de urgentie ook minder snel gezien.
Ja, daar gaan ze niet voor rennenquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gisteren aan telefoon zei ik onaangenaam.
"Ja doet het nou pijn?"
Als ik onaangenaam zeg wel, maar vergaan van de pijn zoals bij spit, nee dat is het niet.
Heb om 16u de kachel maar aangestoken en net nog een blokje opgegooid - het is nu een lekkere 21,5°Cquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Jammer van het weer zeg, wel wat bezoekers?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Is makkelijker hequote:Op donderdag 14 mei 2026 21:41 schreef derLudolf het volgende:
Zalf maar toegediend, eigenlijk makkelijker dan druppels. Had alleen geen duimstok en een derde hand paraat om 1cm af te meten. Je zou vaag moeten zien maar dat valt meeMaar ik voel niets vettigs in m'n gezicht dus zal wel goed gemikt zijn.
Wat blues zegt, hopelijk wel volk en omzet?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Jup, terwijl in dat filmpje werd gezegd dat het moeilijk (er) is.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is makkelijker he![]()
Ik doe het ook op de gok. De 1cm is maar een richtlijn.
Wellicht ben je aan de zuinige kant geweest als je niet vaag ziet. Maar je komt er de nacht wel mee door.
Flikker op manquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, terwijl in dat filmpje werd gezegd dat het moeilijk (er) is.
Jawel, op ieder ander festival waren we tevreden geweest met deze omzet. Maar dit festival is normaal echt buitengewoon druk.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Jammer van het weer zeg, wel wat bezoekers?
quote:
Ik moest aan jullie denken. Zo lekker een warme douchequote:Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Een slangklem boven de versnellingsbak... Klem van 8 euro... 3 uur werk uit- en weer inbouwenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:55 schreef fietsie het volgende:
Bluh, auto bij de garage.
Verliest koelvloeistof, dan weer 2 maanden niet, dan weer een deciliter of 2 weg, dan weer 3 maanden zonder bijvullen.
En in die maanden rijd ik steeds ongeveer dezelfde kms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |