abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:33:05 #51
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220792949
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:21 schreef Blues het volgende:
Wij konden lekker op vakantie van wat spaargeld en de belastingteruggave O+
Ah, ik dacht van het geld van Ome Jan :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220792968
Elin doet het best goed, voor een, vandaag 15 jaar geworden, dame met gezondheidsproblemen.

Iets ander voer gekregen en ik doe er extra water door en dat gaat goed naar binnen. Maar ze slaap heel veel en ook heel diep.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:48:28 #53
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220793023
Voor @sigme *O*







Ik zeg: kon niet beter *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220793164
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor @:sigme *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik zeg: kon niet beter *O*
Mijn dank is groot :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220793174
Vandaag waren @Barreltje en Chef op bezoek, Exportpup aaien.
Exportpup heeft even voorgedaan hoe een hond reageert op schrikdraad :X :%
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 19:19:41 #56
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220793187
_O-
Wanneer wordt exportpup geëxporteerd?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220793207
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:19 schreef derLudolf het volgende:
_O-
Wanneer wordt exportpup geëxporteerd?
Hoest met jouw oog?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220793285
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:19 schreef derLudolf het volgende:
_O-
Wanneer wordt exportpup geëxporteerd?
Pups mogen op z'n vroegst de grens over als ze 15 weken oud zijn.
Exportpup gaat 4 juni op transport.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220793293
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoest met jouw oog?
En met het jouwe dan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220793429

Exportpup laat zich ook nog even van haar beste kant zien.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:50:23 #61
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220793466

Nu de wereldkampioenen aan het werk zien O+
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220793527
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:31 schreef sigme het volgende:

[..]
Pups mogen op z'n vroegst de grens over als ze 15 weken oud zijn.
Exportpup gaat 4 juni op transport.
Ik ben een (mid)dag in WO2 gedoken en dan leest jouw woordkeuze opeens heel anders dan je bedoelt :D

quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:32 schreef sigme het volgende:

[..]
En met het jouwe dan?
Lijkt naar langzaam zijn default rare toestand terug te keren ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220793536
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:50 schreef flipsen het volgende:
[ afbeelding ]
Nu de wereldkampioenen aan het werk zien O+
Oranje (shirt) w/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 20:09:29 #64
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220793645
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoest met jouw oog?
Zit er in. Verneem het nog steeds. Het nummer dat ik kreeg gisteravond was constant bezet, dus vanochtend naar naar huisartsenpost geweest in het ziekenhuis in Nordhorn. Die beste man heeft alleen met het blote oog gekeken en zag niets. Wel oogdruppels en zalf meegekregen en morgen naar een oogarts twee dorpen verderop.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220793707
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zit er in. Verneem het nog steeds. Het nummer dat ik kreeg gisteravond was constant bezet, dus vanochtend naar naar huisartsenpost geweest in het ziekenhuis in Nordhorn. Die beste man heeft alleen met het blote oog gekeken en zag niets. Wel oogdruppels en zalf meegekregen en morgen naar een oogarts twee dorpen verderop.
Goede service dan, dat nummer :')
Huisartsen kunnen er weinig mee. Die hebben wellicht wel de goede aankleurdruppels maar niet de leuke voorschuifmicroscopen.

Goed antibiotica druppelen maar en morgen kunnen ze het er vast wel uitwippen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220793791
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oranje (shirt) w/
Niks mis met jouw oog
pi_220793800
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zit er in. Verneem het nog steeds. Het nummer dat ik kreeg gisteravond was constant bezet, dus vanochtend naar naar huisartsenpost geweest in het ziekenhuis in Nordhorn. Die beste man heeft alleen met het blote oog gekeken en zag niets. Wel oogdruppels en zalf meegekregen en morgen naar een oogarts twee dorpen verderop.
Nou dat is dan lekker op tijd, naar een oogarts 2 dagen later -O-
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 20:40:00 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220793984
Tja, feestdagen he, het is niet levensbedreigend. Maar had eigenlijk ook wel gedacht dat een huisarts een vergrootglas of zo'n soort verrekijker als bril zou hebben. Assistent zei al vooraf dat arts daar enkel zou kunnen kijken en gaf direct briefje voor nooddienst in Osnabrück. Ik hoefde niet naar die dokter, maar goed even laten kijken kan geen kwaad. Als hij het nodig had gevonden had ie wel gezegd dat ik naar Osnabrück moest.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 20:45:01 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220794027
Ja ik hoop dat ik raak druppel. Die het netjes om de zoveel tijd. Moest 6x/daags en zalf voor slapen gaan. Benieuwd of die zelf lukt. Had al Nederlands filmpje bekeken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220794058
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Niks mis met jouw oog [ link | afbeelding ]
Gelukkig komen ze in paren ja. Reserve is vét handig _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Nou dat is dan lekker op tijd, naar een oogarts 2 dagen later -O-
In NL in zulke gevallen ook hoor.
Toen ik echt ging klagen duurde het ook drie werkdagen (ik vermoed dat ze me nu wat sneller zouden inplannen :7 )
En volgens mij is DerLudolf geen pieper dus dan wordt de urgentie ook minder snel gezien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220794071
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:40 schreef derLudolf het volgende:
Tja, feestdagen he, het is niet levensbedreigend. Maar had eigenlijk ook wel gedacht dat een huisarts een vergrootglas of zo'n soort verrekijker als bril zou hebben. Assistent zei al vooraf dat arts daar enkel zou kunnen kijken en gaf direct briefje voor nooddienst in Osnabrück. Ik hoefde niet naar die dokter, maar goed even laten kijken kan geen kwaad. Als hij het nodig had gevonden had ie wel gezegd dat ik naar Osnabrück moest.
Ik ben in een ver verleden zelfs een door de huisarts naar een opticien gestuurd, die had betere apparatuur om in ogen te kijken dan hij.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220794087
Ja, lastig hč? selluf druppelen.
Vereist wel enige oefening inderdaad.

Fijn Cat, dat het beter eruit ziet en voelt.!

En terug van pannenkoek appel spek met extra gember binnen en een citroen ijsje in de avondzon buiten. 🍦

Exportpup laat zich van zijn beste kant zien. 😉
pi_220794100
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:45 schreef derLudolf het volgende:
Ja ik hoop dat ik raak druppel. Die het netjes om de zoveel tijd. Moest 6x/daags en zalf voor slapen gaan. Benieuwd of die zelf lukt. Had al Nederlands filmpje bekeken.
Lukt je vast wel ^O^ En anders nog eentje er achteraan, je kunt niet snel overdoseren.
Maar het vergt wat handigheid. Ik ben inmiddels feilloos in rechter oog druppelen maar de incidentele druppel links blijft hit or miss.

Zalf: flink 'zakje' maken van je onderste ooglid en daar een streep in droppen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 20:54:30 #74
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220794130
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:


En volgens mij is DerLudolf geen pieper dus dan wordt de urgentie ook minder snel gezien.
Gisteren aan telefoon zei ik onaangenaam.
"Ja doet het nou pijn?"
Als ik onaangenaam zeg wel, maar vergaan van de pijn zoals bij spit, nee dat is het niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220794208
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Gisteren aan telefoon zei ik onaangenaam.
"Ja doet het nou pijn?"
Als ik onaangenaam zeg wel, maar vergaan van de pijn zoals bij spit, nee dat is het niet.
Ja, daar gaan ze niet voor rennen :P

Ik dik het in het algemeen een tikje aan. Omdat ik denk dat oogklachten die menigeen pijnlijk zou vinden door mij als onaangenaam worden ervaren.
Maar heb dan ook vaak al een week niet-beter wordende ervaring om vanuit te gaan dus dat telt vast ook mee. En ook toen moest ik vorig jaar 3 dagen wachten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220795065
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 21:41:33 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220795090
Zalf maar toegediend, eigenlijk makkelijker dan druppels. Had alleen geen duimstok en een derde hand paraat om 1cm af te meten. Je zou vaag moeten zien maar dat valt mee :? Maar ik voel niets vettigs in m'n gezicht dus zal wel goed gemikt zijn.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 21:42:43 #78
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220795113
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Heb om 16u de kachel maar aangestoken en net nog een blokje opgegooid - het is nu een lekkere 21,5°C
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220795114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Jammer van het weer zeg, wel wat bezoekers?
pi_220795407
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:41 schreef derLudolf het volgende:
Zalf maar toegediend, eigenlijk makkelijker dan druppels. Had alleen geen duimstok en een derde hand paraat om 1cm af te meten. Je zou vaag moeten zien maar dat valt mee :? Maar ik voel niets vettigs in m'n gezicht dus zal wel goed gemikt zijn.
Is makkelijker he :Y
Ik doe het ook op de gok. De 1cm is maar een richtlijn.
Wellicht ben je aan de zuinige kant geweest als je niet vaag ziet. Maar je komt er de nacht wel mee door.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220795421
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Wat blues zegt, hopelijk wel volk en omzet?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220795463
Intussen moet ik lachen met poes.
Samen op mijn schoot gaat tegenwoordig prima O+
Mits mevrouw het dichtst bij mij kan liggen. Als kater soms een wissel doet of even vertrekt en bij terugkeer bovenaan op schoot stapt dan is dat binnen een paar minuten op magische wijze (en met wat gescharrel) 'opgelost' _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 22:00:39 #83
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220795480
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Is makkelijker he :Y
Ik doe het ook op de gok. De 1cm is maar een richtlijn.
Wellicht ben je aan de zuinige kant geweest als je niet vaag ziet. Maar je komt er de nacht wel mee door.
Jup, terwijl in dat filmpje werd gezegd dat het moeilijk (er) is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220795566
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Jup, terwijl in dat filmpje werd gezegd dat het moeilijk (er) is.
Flikker op man _O-

Ja, bij hele dikke stroeve zalven is het een bitch. Maar ik denk dat ik weet wat jij hebt en die glijdt er makkelijk uit en laat goed los op de gewenste lengte :9~

Dikke oogdruppels... dat is de hel tussen kracht zetten en het ontvangende oog niet doorboren :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 22:12:38 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220795701
Gentamicine
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220795710
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Jammer van het weer zeg, wel wat bezoekers?
Jawel, op ieder ander festival waren we tevreden geweest met deze omzet. Maar dit festival is normaal echt buitengewoon druk.
pi_220795790
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:12 schreef derLudolf het volgende:
Gentamicine
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220796981
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Ik moest aan jullie denken. Zo lekker een warme douche
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 07:45:54 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220797884
Zal niet helemaal droog blijven. Maar wel aan de lange wandel vandaag. 28km tussen Heeze en Maarheeze.
Met een flinke omweg van station naar station. 😋
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:14:22 #90
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220798028
Wij zijn onderweg naar Valkenburg. We gaan een nachtje bij vrienden logeren in hun camper. Morgen op de terugweg gaan we nog even langs andere vrienden. Voor 1 nacht hebben we schrikbarend veel bagage bij vanwege de kou :{
Spoilers!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:20:02 #91
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220798068
@VlinDerTjE, jij hebt vast wel uitgezocht wat de voordelen zijn van senior kattenbrokjes ten opzichte van sterilised. Zijn seniorbrokjes niet vaak kleiner? Hans kauwt nauwelijks dus dat is niet zo handig.
Spoilers!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:20:22 #92
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220798071
@vlindertje89 dus. N00b.
Spoilers!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:55:12 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220798246
Bluh, auto bij de garage.

Verliest koelvloeistof, dan weer 2 maanden niet, dan weer een deciliter of 2 weg, dan weer 3 maanden zonder bijvullen.
En in die maanden rijd ik steeds ongeveer dezelfde kms.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 09:47:03 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220798885
11:15 naar de Augenarzt
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:49:54 #95
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220798937
PuP aaien gister was fijn O+
En heerlijk gegeten.. tnx @sigme en liefste

Vandaag ouders meenemen naar de kampeer groep waar ze heen zouden gaan voor de val... hopelijk is het niet al te nat :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:54:11 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220799022
Hier wisselen stortbuien en zon af...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 09:59:52 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220799132
Hier schijnt de zon eigenlijk al de hele dag.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:02:24 #98
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220799179
Hier is het weer op zich niet onaardig., Alleen dertig graden te koud.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220799455
Mogge!

Succes straks @derLudolf

30 graden te koud is wat teveel, 10-12 meer dan nu is lekkerder

Omdat de hulp voorlopig niet komt en een nieuwe tijdelijke niet te vinden is (of veel te duur) ga ik maar eens een huishoudelijke planning maken.

@Lucky_Strike er zijn heel veel verschillende soorten senioren brokjes. Geen idee of jullie een maxi-zoo in de buurt hebben, daar zijn vaak proefzakjes te koop
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 15 mei 2026 @ 10:48:00 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220799833
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:55 schreef fietsie het volgende:
Bluh, auto bij de garage.

Verliest koelvloeistof, dan weer 2 maanden niet, dan weer een deciliter of 2 weg, dan weer 3 maanden zonder bijvullen.
En in die maanden rijd ik steeds ongeveer dezelfde kms.
Een slangklem boven de versnellingsbak... Klem van 8 euro... 3 uur werk uit- en weer inbouwen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')