Heb om 16u de kachel maar aangestoken en net nog een blokje opgegooid - het is nu een lekkere 21,5°Cquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Jammer van het weer zeg, wel wat bezoekers?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Is makkelijker hequote:Op donderdag 14 mei 2026 21:41 schreef derLudolf het volgende:
Zalf maar toegediend, eigenlijk makkelijker dan druppels. Had alleen geen duimstok en een derde hand paraat om 1cm af te meten. Je zou vaag moeten zien maar dat valt meeMaar ik voel niets vettigs in m'n gezicht dus zal wel goed gemikt zijn.
Wat blues zegt, hopelijk wel volk en omzet?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Jup, terwijl in dat filmpje werd gezegd dat het moeilijk (er) is.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is makkelijker he![]()
Ik doe het ook op de gok. De 1cm is maar een richtlijn.
Wellicht ben je aan de zuinige kant geweest als je niet vaag ziet. Maar je komt er de nacht wel mee door.
Flikker op manquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, terwijl in dat filmpje werd gezegd dat het moeilijk (er) is.
Jawel, op ieder ander festival waren we tevreden geweest met deze omzet. Maar dit festival is normaal echt buitengewoon druk.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Jammer van het weer zeg, wel wat bezoekers?
quote:
Ik moest aan jullie denken. Zo lekker een warme douchequote:Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Sarabi het volgende:
Dat was een koud en nat festival, nu in de auto opwarmen.
Een slangklem boven de versnellingsbak... Klem van 8 euro... 3 uur werk uit- en weer inbouwenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:55 schreef fietsie het volgende:
Bluh, auto bij de garage.
Verliest koelvloeistof, dan weer 2 maanden niet, dan weer een deciliter of 2 weg, dan weer 3 maanden zonder bijvullen.
En in die maanden rijd ik steeds ongeveer dezelfde kms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |