abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:34:43 #101
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220800207
Clevers (in Schimmert) gescoord *O*

Spoilers!
pi_220800312
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vlindertje, jij hebt vast wel uitgezocht wat de voordelen zijn van senior kattenbrokjes ten opzichte van sterilised. Zijn seniorbrokjes niet vaak kleiner? Hans kauwt nauwelijks dus dat is niet zo handig.
Seniorbrokjes hebben volgens mij vooral aanpassingen in fosfor- en natriumgehalte zodat het minder belastend is voor de nieren. En ik geloof soms ook wat toevoegingen van supplementen voor gewrichten. En wat kcal armer denk ik ook, maar dat is sterilised ook al.
pi_220800394
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vlindertje89 dus. N00b.
:D
pi_220801218
Gewerkt, kilootje aspergekoppen van de boer gekocht, Belgische benzine getankt. Nu thuis, vanavond pas weer de deur uit.

Weer: zon/wolk/stortbui. And repeat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220801232
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:45 schreef borisz het volgende:
Zal niet helemaal droog blijven. Maar wel aan de lange wandel vandaag. 28km tussen Heeze en Maarheeze.
Met een flinke omweg van station naar station. 😋
Ik dacht al: wat heb jij een slechte navigatie :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 13:48:57 #106
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220801431
Er zaten twee metaalsplinters in m'n oog. Verwijderen ging eigenlijk best prima, toen ging ze vertellen wat ze had gedaan reageerde ik daar niet zo lekker op.

Stoel achterover, zij m'n benen opgetild. Twee assistentes er bij. Arts wou niet dat ik op de grond ging liggen, uiteindelijk wel gedaan toen ze weg ging. Na drie keer bloeddruk meten mocht ik opstaan.

#daarmoetjedeoorlogmeewinnen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220801598
Zo, nu daadwerkelijk bijgelezen ipv alleen Lucky beantwoord :).

@derLudolf goed dat je vandaag toch terecht kon, prettig dat het er nu uit is. Moet je nu verder nog wat doen? Behalve niet horen wat ze gedaan heeft ;) . Doet me denken aan mijn broertje, die ging bij verzorging op de middelbare school een keer onderuit toen er wat expliciete beschrijvende informatie over botbreuken gegeven werd :+ . Met ogen zou ik het denk ik ook niet super chill vinden om te horen!

Ik ben druk geweest vandaag. Vanochtend vroeg al spullen uit kamer nichtje halen en ikea bedje in elkaar zetten, daarna een meeting, even naar action voor meubelviltjes, daarna nog een meeting. Daarna bed schoonmaken, schuren en eerste laag gelakt. Ik vind het nog wel erg vlekkerig, dus er moet sowieso nog een tweede laag. Hopelijk is dat genoeg, en anders nog een derde..
Plaatje van hoe het er nu bij staat:


En nu voelde het alsof het al 17u ofzo was, maar dat is helemaal niet waar. Dus ik ga eerst een nieuw soort natvoer bestellen bij de Duitse maxizoo waar meer eiwit in zit dan de vernieuwde receptuur van de animonda carny die ik altijd gebruikte (@Lucky_Strike gaf jij nou ook wel eens premiere meat menu? Toevallig ervaring met de smaak rind & reh?). En dan ga ik even naar de markt, kijken of ik een telefoonhoesje kan scoren. Anders probeer ik het morgen op de grotere markt weer. Hopelijk is dan tegen de tijd dat ik thuis ben, de verfgeur weer beetje weg boven!

Aan de verfspecialisten hier: ik heb nu gelakt met een schuimroller (van de action) maar het is dus behoorlijk vlekkerig wel. Heb ik dan vooral te zuinig geverfd, moet ik tweede laag een ander soort rollertje hebben of kan ik tweede laag beter met een kwast verven?
pi_220801608
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Er zaten twee metaalsplinters in m'n oog. Verwijderen ging eigenlijk best prima, toen ging ze vertellen wat ze had gedaan reageerde ik daar niet zo lekker op.

Stoel achterover, zij m'n benen opgetild. Twee assistentes er bij. Arts wou niet dat ik op de grond ging liggen, uiteindelijk wel gedaan toen ze weg ging. Na drie keer bloeddruk meten mocht ik opstaan.

#daarmoetjedeoorlogmeewinnen
Oops. En kon je weer autorijden!
pi_220801661
@vlindertje89 je bent wel van alle markten thuis zeg: kattenvoer, onderwijs en bedjes timmeren en verven. _O_
pi_220801702
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Zo, nu daadwerkelijk bijgelezen ipv alleen Lucky beantwoord :).

@:derLudolf goed dat je vandaag toch terecht kon, prettig dat het er nu uit is. Moet je nu verder nog wat doen? Behalve niet horen wat ze gedaan heeft ;) . Doet me denken aan mijn broertje, die ging bij verzorging op de middelbare school een keer onderuit toen er wat expliciete beschrijvende informatie over botbreuken gegeven werd :+ . Met ogen zou ik het denk ik ook niet super chill vinden om te horen!

Ik ben druk geweest vandaag. Vanochtend vroeg al spullen uit kamer nichtje halen en ikea bedje in elkaar zetten, daarna een meeting, even naar action voor meubelviltjes, daarna nog een meeting. Daarna bed schoonmaken, schuren en eerste laag gelakt. Ik vind het nog wel erg vlekkerig, dus er moet sowieso nog een tweede laag. Hopelijk is dat genoeg, en anders nog een derde..
Plaatje van hoe het er nu bij staat:
[ link | afbeelding ]

En nu voelde het alsof het al 17u ofzo was, maar dat is helemaal niet waar. Dus ik ga eerst een nieuw soort natvoer bestellen bij de Duitse maxizoo waar meer eiwit in zit dan de vernieuwde receptuur van de animonda carny die ik altijd gebruikte (@:Lucky_Strike gaf jij nou ook wel eens premiere meat menu? Toevallig ervaring met de smaak rind & reh?). En dan ga ik even naar de markt, kijken of ik een telefoonhoesje kan scoren. Anders probeer ik het morgen op de grotere markt weer. Hopelijk is dan tegen de tijd dat ik thuis ben, de verfgeur weer beetje weg boven!

Aan de verfspecialisten hier: ik heb nu gelakt met een schuimroller (van de action) maar het is dus behoorlijk vlekkerig wel. Heb ik dan vooral te zuinig geverfd, moet ik tweede laag een ander soort rollertje hebben of kan ik tweede laag beter met een kwast verven?
Welk merk verf is het?

Mijn beperkte ervaring met het lakken van hout is dat sommige kleuren en merken veel sneller en beter dekken dan andere.

M'n ouders hebben hun deurkozijnen en plinten afwisselend knalrood, appeltjesgroen en hemelsblauw. De rode verf dekte (op witte ondergrond) echt voor geen ene meter en die hebben ze toen van een ander merk laten mengen.

Maar dan ligt het niet aan de roller. Ik zou doorgaan met een roller, want met een kwast zie je de lijntjes zo.
pi_220801745
Ik heb vandaag weer een baaldag. Zo jammer.

Vannacht sliep ik pas om 4:00 -- ik heb een plekje op m'n been dat gigantisch jeukt. Zit er al een maand of twee en houdt me zo nu en dan uit m'n slaap, maar het ziet er niet uit als eczeem of schimmelinfectie dus ik dacht dat ik me gewoon aanstelde. Maar ja, ik kan er niet van slapen. Nu heb ik dinsdag een afspraak met de huisarts.

Maar m'n dag is in het water gevallen omdat ik maar 2,5u slaap heb gehad en ook nog eens super gespannen in bed lag. Ik ben na het ontbijt terug in bed gegaan en wilde dan na een paar uur opnieuw proberen om wat van m'n dag te maken, maar daar is niet echt meer tijd voor want B wil 14:30 met me naar Ikea.

En hij was opmerkingen aan het maken over m'n joggingbroek en wijde t-shirt dus nu ben ik iig gedoucht en heb ik een nette spijkerbroek en een blouse aan. :s)

Mooie kers op de taart was gisteren dat B vertelde dat hij bij het klussen tegen die vriendin en haar ouders (die ik ook al heel lang ken) heeft gezegd dat ik niet mee was komen klussen omdat ik liever op m'n vrije dag aan m'n werk zat. NEE OEN IK KON OP DONDERDAG NIET KLUSSEN WANT WE HADDEN EEN DATE
B zegt dat ik niet bang hoef te zijn dat ze nu denken dat ik een workaholic ben. Dat was het punt niet. Grr :(
pi_220801796
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Welk merk verf is het?

Mijn beperkte ervaring met het lakken van hout is dat sommige kleuren en merken veel sneller en beter dekken dan andere.

M'n ouders hebben hun deurkozijnen en plinten afwisselend knalrood, appeltjesgroen en hemelsblauw. De rode verf dekte (op witte ondergrond) echt voor geen ene meter en die hebben ze toen van een ander merk laten mengen.

Maar dan ligt het niet aan de roller. Ik zou doorgaan met een roller, want met een kwast zie je de lijntjes zo.
Histor perfect finish. Ik vind het vooral oneffen, bv:


Misschien heb ik gewoon niet snel genoeg geverfd, of het inderdaad niet overal even dik gedaan. Nou ja. Hopelijk komt het morgen met de tweede laag gewoon goed :).

Op je baaldag ga ik straks ook reageren, eerst even fietsen en markt voor die weer weg is :)
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 14:39:33 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220801833
Ik moet niets vandaag @vlindertje89 maar had eigenlijk nog wel wat willen doen. Misschien later. En anders niet, de tegelzetter kan voorlopig aan het werk en dat is het belangrijkste. Ik verneem m'n oog nu wel, verdoving zal er wel uit zijn.
Ik liep op de middelbare een keer de klas uit toen we filmpje bekeken van een open hart operatie. Gewoon zonder iets te zeggen weggelopen. Lerares helemaal geschrokken "oh je, je gaat zo flauwvallen"
Waarop ik nog gevat genoeg was om te zeggen "mwoah dat was niet mijn bedoeling"
Is uiteindelijk ook niet gebeurd. Les na hadden we practicum, we hadden een partij harten uit schlachthuis. Mochten we spanningen op de sinusknoop zetten. Lerares gaf me de vrijheid wat ik wou en zei dat sommige mensen in het echt er beter op reageerden. Nou ik had dat practicum binnen twee minuten al verlaten.

Je hebt het maar druk met die kinderen, tantie ;) Ik gebruik zelf die schuimrollers van de Action alleen voor grondverf, om af te lakken viltrollers van Anza. Weet je al wat je met de kast gaat doen? Verplaatsen of niet?

@AnneX m'n pa was me als chauffeur.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 14:41:03 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220801846
Geel is trouwens een verschrikkelijke kleur qua dekking.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220801870
Tweede laag lost vaak het probleem al op. Ik weet niet of je eerst een primer/grondlak had gepakt? Want dat kan ook al erg schelen, Ikea meubels zuigen enorm verf. Onze boekenkast (Billy’s) had ook wat meer nodig.

En wij lakken hout af met een combinatie van kwast en roller; met een roller kun je snel de verf verdelen over grotere vlakken, en met de kwast lak je het dan nog een keer netjes af.
(Maar er zijn ook legio mensen die één van de twee pakken.)
pi_220801879
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Er zaten twee metaalsplinters in m'n oog. Verwijderen ging eigenlijk best prima, toen ging ze vertellen wat ze had gedaan reageerde ik daar niet zo lekker op.

Stoel achterover, zij m'n benen opgetild. Twee assistentes er bij. Arts wou niet dat ik op de grond ging liggen, uiteindelijk wel gedaan toen ze weg ging. Na drie keer bloeddruk meten mocht ik opstaan.

#daarmoetjedeoorlogmeewinnen
Achgos... maar goed dat je het vooraf niet wist!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220801906
Balen van de start van je dag @Tele6 Wil niet zeggen dat de hele dag een fiasco is he, hopelijk ben je in deel 2 wat meer SENANG.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cat-astrophe op 15-05-2026 15:13:13 (Stomme autocorrect ) ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220801917
Oh dat is naar @derLudolf , fijn dat ze er wel uit zijn nu.
(Ik ben ook wel eens KO gegaan bij de opticien toen het allemaal erg lang duurde).

De meeste flauwvallers in het ZH tref je trouwens op de afdeling van het militair hospitaal :+
pi_220801928
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Balen van de start van je dag @:tele6 Wil niet zeggen dat de hele dag een fiasco is he, hopelijk ben je in deel 2 wat meer senaat.
Senang
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220801930
Poeh @derLudolf dat had ook heel anders kunnen aflopen. Fijn dat je gegaan bent. Minder van de slappe knieën. Doet me een beetje denken aan minilot met naalden, was ook geen beste combinatie.

Wat gezellig zo @vlindertje89 Fijne tante ben jij.

Och @Tele6 B is ook niet echt het toonbeeld van tact. Die zou toch eens ….(vul maar in). En de kleuren bij je ouders oef.

Mijn middag liep ook totaal anders. Er waren wat problemen in douches in het gebouw en dat begon bij de begane grond. Die bewoner zit momenteel in het buitenland, de voorzitter van de vve is ook op vakantie, andere (technische) bestuurslid zweeg in alle talen dus ik was de klos. Ontstoppingdienst gebeld, sleutel van beneden opgehaald en daar tot zojuist gezeten (brood en boek mee) gelukkig is het grotendeels opgelost. Maar ik heb nog geen schoon huis, ben wel door en door koud want de deur ging steeds open.
De beneden buur heeft een bank van teddystof, hartstikke leu, zat lekker, maar ik zag het hier al voor me met Elin _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220802083
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:50 schreef sigme het volgende:

[..]
Senang
Ik had hem goed getypt maar autocorrect heeft blijkbaar een eigen wil }:| :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220802097
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:49 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat is naar @:derLudolf , fijn dat ze er wel uit zijn nu.
(Ik ben ook wel eens KO gegaan bij de opticien toen het allemaal erg lang duurde).

De meeste flauwvallers in het ZH tref je trouwens op de afdeling van het militair hospitaal :+
Tenzij er een afdeling van de bloedbank in het ziekenhuis zit :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:13:13 #123
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220802099
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik had hem goed getypt maar autocorrect heeft blijkbaar een eigen wil }:| :'(
Is wel weer duidelijk wie er daar in huis de baas is :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 15:17:10 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220802130
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Tenzij er een afdeling van de bloedbank in het ziekenhuis zit :+
Behalve m'n ogen mogen ze me na mijn dood echt helemaal leegtrekken en als ze stiekem m'n bloed 's nachts konden aftappen had ik daar ook geen bezwaar tegen maar nu ben ik er te egoïstisch voor
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220802165
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vandaag weer een baaldag. Zo jammer.

Vannacht sliep ik pas om 4:00 -- ik heb een plekje op m'n been dat gigantisch jeukt. Zit er al een maand of twee en houdt me zo nu en dan uit m'n slaap, maar het ziet er niet uit als eczeem of schimmelinfectie dus ik dacht dat ik me gewoon aanstelde. Maar ja, ik kan er niet van slapen. Nu heb ik dinsdag een afspraak met de huisarts.

Maar m'n dag is in het water gevallen omdat ik maar 2,5u slaap heb gehad en ook nog eens super gespannen in bed lag. Ik ben na het ontbijt terug in bed gegaan en wilde dan na een paar uur opnieuw proberen om wat van m'n dag te maken, maar daar is niet echt meer tijd voor want B wil 14:30 met me naar Ikea.

En hij was opmerkingen aan het maken over m'n joggingbroek en wijde t-shirt dus nu ben ik iig gedoucht en heb ik een nette spijkerbroek en een blouse aan. :s)

Mooie kers op de taart was gisteren dat B vertelde dat hij bij het klussen tegen die vriendin en haar ouders (die ik ook al heel lang ken) heeft gezegd dat ik niet mee was komen klussen omdat ik liever op m'n vrije dag aan m'n werk zat. NEE OEN IK KON OP DONDERDAG NIET KLUSSEN WANT WE HADDEN EEN DATE
B zegt dat ik niet bang hoef te zijn dat ze nu denken dat ik een workaholic ben. Dat was het punt niet. Grr :(
Lekker tactloos allemaal van B :{. Ik heb niet het idee dat hij echt begrijpt waar het misgaat (namelijk bij hem!), ondanks dat jullie het uitgepraat hadden. En opmerkingen over joggingbroek etc. vind ik ook discutabel hoor. Als jij niet lekker in je vel zit is dat toch prima?

Bijv. als ik een opgezette buik heb loopt ik ook in een joggingbroek. Soms vind ik zelf wel dat ik er netter bij moet lopen buiten de deur, maar mijn vriend zou daar echt never nooit iets van zeggen of vinden. Hij zegt vooral dat ik me prettig moet voelen en zo is het ook.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')