Hoi, allemaal!
Hier was het even druk met voorbereidingen voor mijn 50ste verjaardag!
Ik had de volgende taarten gekocht: appelkruimeltaart, lime pie, naked red velvet, carrot cake, notentaart en nog vanille cupcakes, plantaardige chocolade cupcakes en lemon bars. Alles is opgegaan! Ik had 70 stuks gebak met 64 gasten.... Maar ja, wie kan er ook weerstand bieden aan Koekela baksels?
Het was een heerlijk feestje overdags, met veel kinderen (24!). We hadden het hele gebouw voor onszelf en er werd flink gebruik gemaakt van de karaoke mogelijkheden. Ja, ik heb zelf ook nog gezongen en er is bewijs (maar dat ga ik niet op internet zetten). Mijn zus had een hele lieve speech, waarbij ik flink wat tranen moest laten. Gelukkig ook veel gelachen en vooral veel lol gehad!
Mijn zusje en moeder zijn speciaal hiervoor uit Engeland gekomen en mijn zusje heeft hier gelogeerd.
Helaas was kind ziek vanaf maandag en op mijn verjaardag was hij nog net niet helemaal beter. We zouden samen de Macarena zingen, compleet met dansje, maar dat ging dus niet door.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag ben ik bij bijzondere voetbalwedstrijden gaan kijken: Excelsior-De Graafschap, Excelsior - Ajax en Excelsior - SC Cambuur. De spelers zijn van 9-19 jaar oud en een van de spelers heeft de bouw van een quarterback bij Amerikaans football. Hij stopte echt alle spelers/ballen. Er deden kinderen mee van twee vrienden. Blij toe dat het pas later op de dag begon met regenen hier, want er waren maar weinig schuilplekken langs voetbalveld.
@sigme een hele dikke knuffel! Familie, het blijft moeilijk...
@Blues fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!
@Lucky_Strike Woehoe! Vakantie en sollicitatie! Succes en veel plezier!
@Dr_Flash gaaf muntjesvindkaart!
@Cat-astrophe eet smakelijk en ik ben ook nieuwsgierig naar dirndl achtergrondverhaal
@derLudolf Beterschap met je oog! Het is ook eng als er iets met je oog moet gebeuren!
@Kaatje1 wat jammer van mislukte cheesecake! Veel plezier met je etentje morgen en fijn dat je blaasontsteking zo snel weg is.
@z80 Geluksvogel! Precies tijdens de buien overdekt zitten!
@Tele6 Dikke knuffel! Er zijn al een hoop wijze woorden gezegd en ik heb niets toe te voegen.
@MadMaster staan de whiskeyflessen bij jouw thuis ook zo mooi?
https://www.funda.nl/deta(...)4456631/media/foto/4@fietsie Dikke knuffel omdat je lief bent!