abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 20:59:48 #281
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220828194
Waarschijnlijk vaak feestende jongeren in die appartementen _O-
  zondag 17 mei 2026 @ 21:02:23 #282
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220828218
Nou veel plezier alvast, we horen het achteraf wel :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 17 mei 2026 @ 21:03:02 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828221
Nieuw onderwerp om over te mopperen. Ik zit mijn zakelijke telefoon in te stellen, een Samsung. Daar wordt gewoon volautomatisch Facebook, Gemini, Instagram, Spotify, Temu, Candy Crush e.v.a. op geïnstalleerd }:|
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 21:09:45 #284
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828263
LinkedIn, Amazon Shopping, Youtube Music.
Spoilers!
pi_220828282
:r
  zondag 17 mei 2026 @ 21:19:58 #286
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828346
Waarom kopen deze apparaten? Denken ze dat dit normaal is?

Samsung gebruikers, verlicht mij!
Spoilers!
pi_220828399
Ik heb ook altijd Samsung maar gooi er dan bij een nieuwe foon 80% af idd.
  zondag 17 mei 2026 @ 21:29:24 #288
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828410
Ik heb Motorola. Ook Android maar daarbij is al die onzin niet voorgeïnstalleerd.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 21:30:58 #289
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220828420
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom kopen deze apparaten? Denken ze dat dit normaal is?

Samsung gebruikers, verlicht mij!
Ik heb volgens mij nog nooit op mijn Samsung telefoons (en ik heb er wat versleten…) alles wat jij noemt vooraf geïnstalleerd gehad.
Heb je misschien van je werk een Google account/-profiel gekregen waarin die zooi al vooraf geactiveerd is?

De massa zal waarschijnlijk wel al die meuk gebruiken of een deel daarvan, maar ik gooi alles er af, ook van mijn iPad's, wat ik niet wil gebruiken…
pi_220828461
Bad- en badlinnen apart betalen is een Belgisch ding. Deens ook trouwens.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220828506
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom kopen deze apparaten? Denken ze dat dit normaal is?

Samsung gebruikers, verlicht mij!
Dit is een van de redenen dat ik geen Samsung gebruiker ben.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220828513
Van een andere orde is, dat in Italië op je eetrekening altijd het couvert apart/extra vermeld staat/betaald moet worden.
Dit jaar was het elke keer 3 euro pp.

Je MOET toch aan een tafeltje met borden en bestek eten, je kan toch niet kiezen om op de grond met handen te eten of zo 😅 en dan zeggen, wij hebben geen gebruik gemaakt van het couvert, haal die 6 eu er maar af. :P

Eventuele fooi wilden ze dan weer cash. Rare jongens die Italianen.
  zondag 17 mei 2026 @ 21:51:50 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828564
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:30 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik heb volgens mij nog nooit op mijn Samsung telefoons (en ik heb er wat versleten…) alles wat jij noemt vooraf geïnstalleerd gehad.
Heb je misschien van je werk een Google account/-profiel gekregen waarin die zooi al vooraf geactiveerd is?

De massa zal waarschijnlijk wel al die meuk gebruiken of een deel daarvan, maar ik gooi alles er af, ook van mijn iPad's, wat ik niet wil gebruiken…
Hij is van mijn werk maar kwam nieuw in doos en nog geseald zonder Google profiel dus dat kan het niet zijn. Ik had al wel gehoord over de troep op Samsung maar ik was toch verbaasd :D

quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:35 schreef Clubsoda het volgende:
Bad- en badlinnen apart betalen is een Belgisch ding. Deens ook trouwens.
Ok, dan trek ik mijn mopper daarover in. Goed te weten.
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 21:52:14 #294
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828569
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:44 schreef Blues het volgende:
Van een andere orde is, dat in Italië op je eetrekening altijd het couvert apart/extra vermeld staat/betaald moet worden.
Dit jaar was het elke keer 3 euro pp.

Je MOET toch aan een tafeltje met borden en bestek eten, je kan toch niet kiezen om op de grond met handen te eten of zo 😅 en dan zeggen, wij hebben geen gebruik gemaakt van het couvert, haal die 6 eu er maar af. :P

Eventuele fooi wilden ze dan weer cash. Rare jongens die Italianen.
Nou ja _O-
Spoilers!
  zondag 17 mei 2026 @ 22:01:22 #295
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220828631
Ooit begonnen aan een Samsung toen ze dat soort dingen nog niet deden.
En nu is het gewoon makkelijker om dan maar te blijven.
Kan me wel herinneren dat de meeste apps die jij noemt wel een beetje gepushed worden maar je kan wel kiezen om ze niet te laten installeren.
Er zijn wel wat samsung apps waar je niet omheen kan, die kan je ook niet verwijderen.
  zondag 17 mei 2026 @ 22:03:12 #296
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220828645
Ik gebruik een samsung op het werk, haat het ding
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 17 mei 2026 @ 22:06:53 #297
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220828660
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:44 schreef Blues het volgende:
Van een andere orde is, dat in Italië op je eetrekening altijd het couvert apart/extra vermeld staat/betaald moet worden.
Dit jaar was het elke keer 3 euro pp.

Je MOET toch aan een tafeltje met borden en bestek eten, je kan toch niet kiezen om op de grond met handen te eten of zo 😅 en dan zeggen, wij hebben geen gebruik gemaakt van het couvert, haal die 6 eu er maar af. :P

Eventuele fooi wilden ze dan weer cash. Rare jongens die Italianen.
Net als die achteloos neergezette mandjes brood of bakjes olijven vooraf, die kan je vaak ook op de rekening terugvinden als je er iets van gegeten hebt. Doe je dat niet, dan staat het er niet op.
Wat ze dan met die etenswaren doen na afloop van je diner als je het niet gebruikt, wil ik niet weten. Ze blijven meestal wel tijdens het hele diner op tafel staan… :X

En als ze geen fooi via pinbetaling (kunnen) accepteren, jammer dan.
Ik heb nooit meer cash op zak…
pi_220828862
Hoi, allemaal!

Hier was het even druk met voorbereidingen voor mijn 50ste verjaardag!
Ik had de volgende taarten gekocht: appelkruimeltaart, lime pie, naked red velvet, carrot cake, notentaart en nog vanille cupcakes, plantaardige chocolade cupcakes en lemon bars. Alles is opgegaan! Ik had 70 stuks gebak met 64 gasten.... Maar ja, wie kan er ook weerstand bieden aan Koekela baksels?
Het was een heerlijk feestje overdags, met veel kinderen (24!). We hadden het hele gebouw voor onszelf en er werd flink gebruik gemaakt van de karaoke mogelijkheden. Ja, ik heb zelf ook nog gezongen en er is bewijs (maar dat ga ik niet op internet zetten). Mijn zus had een hele lieve speech, waarbij ik flink wat tranen moest laten. Gelukkig ook veel gelachen en vooral veel lol gehad!
Mijn zusje en moeder zijn speciaal hiervoor uit Engeland gekomen en mijn zusje heeft hier gelogeerd.
Helaas was kind ziek vanaf maandag en op mijn verjaardag was hij nog net niet helemaal beter. We zouden samen de Macarena zingen, compleet met dansje, maar dat ging dus niet door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag ben ik bij bijzondere voetbalwedstrijden gaan kijken: Excelsior-De Graafschap, Excelsior - Ajax en Excelsior - SC Cambuur. De spelers zijn van 9-19 jaar oud en een van de spelers heeft de bouw van een quarterback bij Amerikaans football. Hij stopte echt alle spelers/ballen. Er deden kinderen mee van twee vrienden. Blij toe dat het pas later op de dag begon met regenen hier, want er waren maar weinig schuilplekken langs voetbalveld.

@sigme een hele dikke knuffel! Familie, het blijft moeilijk...

@Blues fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!

@Lucky_Strike Woehoe! Vakantie en sollicitatie! Succes en veel plezier!

@Dr_Flash gaaf muntjesvindkaart!

@Cat-astrophe eet smakelijk en ik ben ook nieuwsgierig naar dirndl achtergrondverhaal

@derLudolf Beterschap met je oog! Het is ook eng als er iets met je oog moet gebeuren!

@Kaatje1 wat jammer van mislukte cheesecake! Veel plezier met je etentje morgen en fijn dat je blaasontsteking zo snel weg is.

@z80 Geluksvogel! Precies tijdens de buien overdekt zitten!

@Tele6 Dikke knuffel! Er zijn al een hoop wijze woorden gezegd en ik heb niets toe te voegen.

@MadMaster staan de whiskeyflessen bij jouw thuis ook zo mooi?
https://www.funda.nl/deta(...)4456631/media/foto/4

@fietsie Dikke knuffel omdat je lief bent!
  zondag 17 mei 2026 @ 22:43:00 #299
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220828878
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:39 schreef Yinny het volgende:

@:madmaster staan de whiskeyflessen bij jouw thuis ook zo mooi?
https://www.funda.nl/deta(...)4456631/media/foto/4
Ja, deels wel, in een op maat gemaakte kast in de huiskamer.
De rest staat her en der in mijn kamer boven…
  zondag 17 mei 2026 @ 22:43:38 #300
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220828884
Heb jij niet per ongeluk een 5 ipv een 4 getypt @Yinny
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 17 mei 2026 @ 22:46:32 #301
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828903
Van harte nog @Yinny! Wat een grote ploeg zeg, fijn dat je zo geliefd bent O+
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')