Ik hoor de wind al huilen: dan lees je het maar niet!quote:Op zondag 10 mei 2026 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent wel een enorme treurwilg als je blijft posten in een topic waarvan topicstarter duidelijk heeft aangegeven dat die er niet op zit te wachten.
Bijzondere invulling van dan zet je een TR en we zitten er bovenop!quote:Op zondag 10 mei 2026 16:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoor de wind al huilen: dan lees je het maar niet!
@Chandlerquote:Op zondag 10 mei 2026 17:05 schreef Droopie het volgende:
R&P / Hoeveel ben jij met anderen bezig?
Wat een goed topic
Nou dat is te merken!quote:Op zondag 10 mei 2026 16:45 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Bijzondere invulling van dan zet je een TR en we zitten er bovenop!
Waarom? De TS bepaalt natuurlijk niet wie wel en niet in een topic mag reageren. Dat zou helemaal mooi wordenquote:Op zondag 10 mei 2026 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent wel een enorme treurwilg als je blijft posten in een topic waarvan topicstarter duidelijk heeft aangegeven dat die er niet op zit te wachten.
Werkt op zich wel. Ik heb gezegd dat niemand behalve hetekip in mijn dagboektopic mag posten en ze geven er netjes gehoor aan.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom? De TS bepaalt natuurlijk niet wie wel en niet in een topic mag reageren. Dat zou helemaal mooi worden
En nu ze dat weten gaan ze vervelen en provocerenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom? De TS bepaalt natuurlijk niet wie wel en niet in een topic mag reageren. Dat zou helemaal mooi worden
ik weet niet wat er met 'die lui' bedoeld wordt. verder is het afaik niet zo dat wij moeten verantwoorden waarom we users hebben. Ik ban dat ook niet van plan te gaan invoeren overigens.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En nu ze dat weten gaan ze vervelen en provoceren
Waarom zijn die lui nog op het forum?
dat is leuk, maar dat is dan louter toeval. Iedereen mag gewoon posten, zolang de algemene FOK!policy wordt gevolgd.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Werkt op zich wel. Ik heb gezegd dat niemand behalve hetekip in mijn dagboektopic mag posten en ze geven er netjes gehoor aan.
Masberum en Keep Walkingquote:Op zondag 10 mei 2026 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
ik weet niet wat er met 'die lui' bedoeld wordt. verder is het afaik niet zo dat wij moeten verantwoorden waarom we users hebben. Ik ban dat ook niet van plan te gaan invoeren overigens.
Wellicht dat ik ook gewoon iets autoritairs uitstraal en ze mijn wensen daarom respecteren, ik weet het ook niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is leuk, maar dat is dan louter toeval. Iedereen mag gewoon posten, zolang de algemene FOK!policy wordt gevolgd.
En als de TS zich daardoor niet vrij voelt om te posten? Vooral hier wel een ding, zacht uitgedrukt.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is leuk, maar dat is dan louter toeval. Iedereen mag gewoon posten, zolang de algemene FOK!policy wordt gevolgd.
Ja nu is het voor mij genoeg. Het gaat om dit topic voor wie zich wil inlezen:quote:Op zondag 10 mei 2026 17:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Masberum en Keep Walking
Mensen die de boel behoorlijk verstoren en dan zeg ik het netjes
Het gaat er ook niet over of het mag. Het gaat erover dat je een treurwilg bent als TS aangeeft dat hij je liever niet in zijn topic heeft en dat je dan toch blijft posten.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik stel niet dat een TS dat mag bepalen. Ik stel enkel vast dat je willens en wetens in een topic post waarvan TS heeft gezegd jouw posts niet te waarderen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat zegt de "algemene FOK!policy" daarover?quote:Op zondag 10 mei 2026 18:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Om te etteren en te provoceren normaal komt hij nooit in mijn topic
Zou onder stalken of pesten kunnen vallenquote:Op zondag 10 mei 2026 18:20 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Wat zegt de "algemene FOK!policy" daarover?
quote:Op zondag 10 mei 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zou onder stalken of pesten kunnen vallen
quote:Op zondag 10 mei 2026 18:20 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Wat zegt de "algemene FOK!policy" daarover?
Stalken is als iemand een andere user van topic naar topic (achter)volgt. Dat is hier niet aan de orde. Het staat iedereen vrij om in ieder topic te reageren zolang het ontopic is.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zou onder stalken of pesten kunnen vallen
Sorry maar het is toch duidelijk etteren wat die 2 doenquote:Op zondag 10 mei 2026 18:36 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Stalken is als iemand een andere user van topic naar topic (achter)volgt. Dat is hier niet aan de orde. Het staat iedereen vrij om in ieder topic te reageren zolang het ontopic is.
Je hebt beide users nu geblokkeerd dus je zou ze niet meer moeten kunnen zien. Meer kun je zelf ook niet doen behalve negeren.
Dat is toch al bizar?quote:Op zondag 10 mei 2026 18:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook al zegt de policy er niets over hij werd wel gevraagd weg te blijven uit sommige topics
Nee, die waren denk ik nog niet gezien, ook niet door mij.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is dat normaal dat een mod onzin post in een zeer serieus bedoeld topic?
R&P / Alles gaat goed. Toch?
Dat is inmiddels al weer achterhaald:quote:Op zondag 10 mei 2026 18:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook al zegt de policy er niets over hij werd wel gevraagd weg te blijven uit sommige topics
quote:Op zondag 10 mei 2026 18:36 schreef Armani XL het volgende:
Het staat iedereen vrij om in ieder topic te reageren zolang het ontopic is.
Ik vind dat serieus not done voor een mod. Zeer respectloos ook en niet geschikt voor de job imo.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:42 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nee, die waren denk ik nog niet gezien, ook niet door mij.
Blijft apart dat elders wordt geroepen ik word gestalkt en vervolgens bans worden uitgedeeldquote:Op zondag 10 mei 2026 18:36 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Stalken is als iemand een andere user van topic naar topic (achter)volgt. Dat is hier niet aan de orde. Het staat iedereen vrij om in ieder topic te reageren zolang het ontopic is.
Je hebt beide users nu geblokkeerd dus je zou ze niet meer moeten kunnen zien. Meer kun je zelf ook niet doen behalve negeren.
Maar hier is toch geen sprake van stalken?quote:Op zondag 10 mei 2026 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijft apart dat elders wordt geroepen ik word gestalkt en vervolgens bans worden uitgedeeld
Waar het maar de vraag is of dat zo is
Wel van pesten vind ikquote:Op zondag 10 mei 2026 18:51 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Maar hier is toch geen sprake van stalken?
Het was een dagboek topic en hij was aan het rellenquote:Op zondag 10 mei 2026 18:40 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dat is toch al bizar?
Users vragen weg te blijven.
Handig zo blijft het elke keer wel duidelijkquote:Op zondag 10 mei 2026 18:42 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al weer achterhaald:
[..]
Voor een dagboek topic geldt geen andere policy dan voor welk ander topic dan ook.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het was een dagboek topic en hij was aan het rellen
Daar kunnen we over discussiëren maar je hebt ze nu beide geblokkeerd dus dan is het sowieso toch opgelost.quote:
Als het niet zo is dan is dat zo. Ik dacht alleen dat het verzoek er was.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:57 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Voor een dagboek topic geldt geen andere policy dan voor welk ander topic dan ook.
[..]
Daar kunnen we over discussiëren maar je hebt ze nu beide geblokkeerd dus dan is het sowieso toch opgelost.
Tot er een eind komt aan mijn abboquote:Op zondag 10 mei 2026 18:57 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Voor een dagboek topic geldt geen andere policy dan voor welk ander topic dan ook.
[..]
Daar kunnen we over discussiëren maar je hebt ze nu beide geblokkeerd dus dan is het sowieso toch opgelost.
Als kinderen voor mijn deur gaan spelen en schreeuwen kan ik vragen of ze dat niet daar willen doen. Maar het is niet meer dan dat, een verzoek. De politie zal me uitlachen als ik ze vraag erop te gaan handhaven.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het niet zo is dan is dat zo. Ik dacht alleen dat het verzoek er was.
Ja, Danny lacht de users die hier een beetje fatsoenlijk gedrag willen zien danook gewoon uit.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Als kinderen voor mijn deur gaan spelen en schreeuwen kan ik vragen of ze dat niet daar willen doen. Maar het is niet meer dan dat, een verzoek. De politie zal me uitlachen als ik ze vraag erop te gaan handhaven.
Je kan het wel zien als uitlokkingquote:Op zondag 10 mei 2026 19:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Als kinderen voor mijn deur gaan spelen en schreeuwen kan ik vragen of ze dat niet daar willen doen. Maar het is niet meer dan dat, een verzoek. De politie zal me uitlachen als ik ze vraag erop te gaan handhaven.
Iemand zal die toch moeten opvoedenquote:Op zondag 10 mei 2026 19:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je had wat beloofd:quote:Op zondag 10 mei 2026 18:57 schreef Armani XL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2026 21:24 schreef Armani XL het volgende:
Denk dat ik ook namens @CoolGuy en @Lenny77 spreek als ik iedereen een veilige omgeving wil bieden in R&P, waarin kritische meningen mogen maar we willen ook een stukje bescherming geven.
Als je er geen aandacht aan geeft, is het zo weg. Maar iedereen wil er aandacht aan schenken. Ja dan blaas je het op buiten proporties.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Om te etteren en te provoceren normaal komt hij nooit in mijn topic
Wat mij betreft doen ze dat ook.quote:
O ja, hoe dan?quote:
Stel ik ga nu een dagboek topic in en ik ga iets gemeens schrijven of iets lomps zonder begrip, dan weet ik zeker dat de moderatie zou ingrijpen. Dat doen ze ook.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:25 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
O ja, hoe dan?
Ik zie weinig geven, alleen maar "los het zelf maar op" (Blokkeren, niet lezen, negeren, enzovoorts)
Maar wat doet de crew? Concreet?
Het gaat niet om niet mogen, het gaat hier om bewust proberen iemand op stang te jagenquote:Op zondag 10 mei 2026 19:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Stel ik ga nu een dagboek topic in en ik ga iets gemeens schrijven of iets lomps zonder begrip, dan weet ik zeker dat de moderatie zou ingrijpen. Dat doen ze ook.
Ze kunnen echter niet iemand gaan bannen omdat de ts of wie dan ook, iemand niet mag. Daar geef ik Danny wel gelijk, een forum runnen wordt dan onhoudbaar want er is altijd wel iemand die iemand niet mag.
Ik had het helemaal niet over bannen.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Stel ik ga nu een dagboek topic in en ik ga iets gemeens schrijven of iets lomps zonder begrip, dan weet ik zeker dat de moderatie zou ingrijpen. Dat doen ze ook.
Ze kunnen echter niet iemand gaan bannen omdat de ts of wie dan ook, iemand niet mag. Daar geef ik Danny wel gelijk, een forum runnen wordt dan onhoudbaar want er is altijd wel iemand die iemand niet mag.
quote:Op zondag 10 mei 2026 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
ik weet niet wat er met 'die lui' bedoeld wordt. verder is het afaik niet zo dat wij moeten verantwoorden waarom we users hebben. Ik ban dat ook niet van plan te gaan invoeren overigens.
Zou het jammer vinden om je te zien gaan ouwe reus. Heb je mijn dagboektopic al eens geprobeerd?quote:Op zondag 10 mei 2026 19:37 schreef Iceage het volgende:
[..]Snap je het nou echt niet of wil je het niet snappen ? Ik heb vaak een abonnement gehad en ook kado gegeven aan andere users, daar stop ik vanaf nu mee.
Ook ben ik al een week aan het overwegen om op #anoniem te gaan. Wat me tegenhoud om dat te doen is het dagboek van @:ChildotheStars.
Fijne avond.
Nogmaals ik vind Masberum als user niet de moeite waard. Ik verspil mijn tijd daar niet aan. Het is jammer dat je je opgejaagd voelt door hem.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat niet om niet mogen, het gaat hier om bewust proberen iemand op stang te jagen
Dat je een TR zet wil niet garanderen dat een moderator ingrijpt. Wel dat hij of zij er naar kijkt.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:35 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over bannen.
Het gaat erom dat een kwetsbare user in R&P zich niet veilig voelt in zijn eigen dagboektopic, in zoverre gaat jouw "stel dat" al scheef.
Er zijn TR's gezet maar de posts staan er nog steeds. Dus hebben TR's geen enkel nut (en TR's werden met klem geadviseerd ipv zelf reageren ... #catch22)
Dat blijkt. Of zelfs dat niet. Het mist dus z'n doel.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:42 schreef Hetekip het volgende:
Dat je een TR zet wil niet garanderen dat een moderator ingrijpt. Wel dat hij of zij er naar kijkt.
Tja dat is het leven. Als iemand op werk tegen mijn baas zegt dat ik ze een onveilig gevoel geef. Hoop ik ook dat hij mij niet zomaar ontslaat.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:47 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dat blijkt. Of zelfs dat niet. Het mist dus z'n doel.
Gek dat users dan zelf maar weer voor zichzelf opkomen. Heel vreemd.
Ik denk dat we nu maar beter de reactie van Armani zelf afwachten.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Tja dat is het leven. Als iemand op werk tegen mijn baas zegt dat ik ze een onveilig gevoel geef. Hoop ik ook dat hij mij niet zomaar ontslaat.
Als de halve werkvloer dit dagelijks zegt en je bent al een paar keer op non-actief gezet wel.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Tja dat is het leven. Als iemand op werk tegen mijn baas zegt dat ik ze een onveilig gevoel geef. Hoop ik ook dat hij mij niet zomaar ontslaat.
Beetje wat jij doet dus eigenlijk?quote:Op zondag 10 mei 2026 19:56 schreef Masberum het volgende:
Ik heb het idee dat veel users hier koste wat kost hun eigen gedachtes willen doorvoeren alsof het policy is.
Ik heb jou nog nooit een nuttige post zien maken, KW zie ik wel proberen in het zoeken naar toenadering.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:56 schreef Masberum het volgende:
Ik heb het idee dat veel users hier koste wat kost hun eigen gedachtes willen doorvoeren alsof het policy is.
Er is naar gekeken, de reacties staan er nog (voor ieder persoon om te kunnen aanschouwen hoe vreselijk het wel niet was), jullie zijn het er niet mee eens dus maar door en door erover gaan.
Stalken. Nee dat niet. Ow, dan misschien pesten. Ow de TR's missen hun doel want ze doen niet wat wij willen. Ow kunnen we het misschien nog over een andere boeg gooien? Ja misschien helpt dreigen met het niet verlengen van abbo's of op anoniem gaan. Dat is waar sommige users die denken dat ze heel goed gedrag vertonen feitelijk mee bezig zijn. Ten koste van K_W en mij.
ik heb al 5 keer een hele lap tekst getypt en weer verwijderd voor verzendenquote:
Op naar poging #6 dan maar?quote:Op zondag 10 mei 2026 20:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik heb al 5 keer een hele lap tekst getypt en weer verwijderd voor verzenden
Nee dan wordt de halve werkvloer gemaand er niet op te reageren. Want zijn gedrag voldoet aan de CAO.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:51 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Als de halve werkvloer dit dagelijks zegt en je bent al een paar keer op non-actief gezet wel.
Het schiet allemaal zn doel voorbij.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2026 20:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het schiet allemaal zn doel voorbij.
Behalve de reactie van Sunshine over het topic van stokstaartje is het allemaal best bijzonder.
De ene tegen de andere, allemaal opnaaien de afgelopen periode en dan gek opkijken of het (soms bewust of soms onbewust) terug gedaan wordt.
We willen allemaal dat boven er een veilige omgeving gecreerd wordt voor ons, maar zelf tot 10 tellen of 1 of 2 reacties negeren op een dag is teveel gevraagd.
Maar dit is R&P, daar mag je er best wel dicht op zitten imo. Meer dan bij andere subfora.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het schiet allemaal zn doel voorbij.
Behalve de reactie van Sunshine over het topic van stokstaartje is het allemaal best bijzonder.
De ene tegen de andere, allemaal opnaaien de afgelopen periode en dan gek opkijken of het (soms bewust of soms onbewust) terug gedaan wordt.
We willen allemaal dat boven er een veilige omgeving gecreerd wordt voor ons, maar zelf tot 10 tellen of 1 of 2 reacties negeren op een dag is teveel gevraagd.
Ow? Ik weet dat je goedkoop punten hiermee scoort hoor bij de kliek. Maar is natuurlijk niet zo netjes aangezien het ongefundeerd is. Mij zie je niet vragen of een user gebanned kan worden bijvoorbeeld. Of dingen verzinnen, dat iemand mij stalkt etc. als dat niet het geval is. Beetje flauw van je zo'n oneliner op een serieuze post.quote:
Tjah 2 posts boven deze van jou reageer ik nog serieus en inhoudelijk. Maar als je het zo ver wil doordrijven dat je mij nog nooit een nuttige post hebt zien maken.. dan ligt dat vooral bij jou. Niet netjes dat je zoiets zegt maar goed.. dat mag en daarover zit ik geen ellenlange pagina's te posten met een kliekjequote:Op zondag 10 mei 2026 20:01 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit een nuttige post zien maken,
Meestal (Vrijwel altijd)negeer ik jou maar nu even niet Ik heb je meerdere malen zien vragen om mij aan te pakken.(Niet alleen mij) Dat werd steeds verwijderd. Meestal tussen 1 en 2 snachts en je schreef zelf paar keer dat je graag op FOK! post als je alcohol hebt gedronken.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow? Ik weet dat je goedkoop punten hiermee scoort hoor bij de kliek. Maar is natuurlijk niet zo netjes aangezien het ongefundeerd is. Mij zie je niet vragen of een user gebanned kan worden bijvoorbeeld. Of dingen verzinnen, dat iemand mij stalkt etc. als dat niet het geval is. Beetje flauw van je zo'n oneliner op een serieuze post.
[..]
Tjah 2 posts boven deze van jou reageer ik nog serieus en inhoudelijk. Maar als je het zo ver wil doordrijven dat je mij nog nooit een nuttige post hebt zien maken.. dan ligt dat vooral bij jou. Niet netjes dat je zoiets zegt maar goed.. dat mag en daarover zit ik geen ellenlange pagina's te posten met een kliekje
Typische reactie en het zegt eigenlijk alles.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:52 schreef Dotteke het volgende:
Kan dit gekissebis op elkaar nu eindelijk stoppen. Daar is feedback niet voor
Wat moet er nog meer gezegd worden dan?quote:Op zondag 10 mei 2026 21:54 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Typische reactie en het zegt eigenlijk alles.
Dat @Ole in Algemene FB ook heeft geschreven dat ze er ermee stopt ?quote:Op zondag 10 mei 2026 22:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wat moet er nog meer gezegd worden dan?
Dat heeft weinig met R&P feedback te makenquote:Op zondag 10 mei 2026 22:13 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat @:Ole in Algemene FB ook heeft geschreven dat ze er ermee stopt ?
Nou? Ole sprong hier toch bij als hulpmod.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:13 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met R&P feedback te maken
En in het topic kan je lezen waarom ze niet blauw meer wilt zijn.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:15 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nou? Ole sprong hier toch bij als hulpmod.
Beetje flauw dat het topic nu dicht is.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:16 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En in het topic kan je lezen waarom ze niet blauw meer wilt zijn.
Respectloos vind ik het eigenlijk dat er geen afscheidstopic is voor iemand die zo lang mod is geweest.quote:
De beslissing is zo te zien net genomen, en de admins zijn nog verstoppertje aan het spelen. Dan moeten ze nog iemand aanwijzen die mag copy-pasten. Dus morgen rond middaguur.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Respectloos vind ik het eigenlijk dat er geen afscheidstopic is voor iemand die zo lang mod is geweest.
Er is nooit een afscheidstopic in FB. Als het MED’je komt, komt er ook gewoon een afscheidstopic in het forum wat gemod is. Dat is ook altijd zo geweest.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Respectloos vind ik het eigenlijk dat er geen afscheidstopic is voor iemand die zo lang mod is geweest.
Mag ze zelf even nadenken, of mag dat alleen als je, ja wat eigenlijk.quote:
Dat is niet de reden die je in je slotpost gaf...quote:Op zondag 10 mei 2026 22:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Er is nooit een afscheidstopic in FB. Als het MED’je komt, komt er ook gewoon een afscheidstopic in het forum wat gemod is. Dat is ook altijd zo geweest.
Dat 'gekissebis' waarop gedoeld wordt is een direct gevolg van het beleid. Hoezo geen feedback.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wat moet er nog meer gezegd worden dan?
1 modquote:Op zondag 10 mei 2026 22:26 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat 'gekissebis' waarop gedoeld wordt is een direct gevolg van het beleid. Hoezo geen feedback.
Je zou ook kunnen zeggen: Goh, een grote meerderheid van de gebruikers heeft een tamelijk uniforme mening over een kwestie (laat ik me algemeen uitdrukken), misschien moeten we daar iets mee.
Maar nee, zoals wel vaker worden degenen die kritiek hebben de mond gesnoerd, we nemen het mee naar achter, we doen een plas en alles blijft weer zoals het was.
Minus een paar mods, een inmiddels gewaardeerde user op anoniem en wellicht volgen er nog meer.
quote:Op zondag 10 mei 2026 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ze zelf even nadenken, of mag dat alleen als je, ja wat eigenlijk.
Ik vind het een beetje vervelend, zachtjes uitgedrukt, dat mensen nooit eens even rustig mogen nadenken, zeker niet als ze crew zijn. Mogen mensen éven rust? Even denken?quote:
Dat he moet kappen met je gezuig. Je bent zelf crew geweest, je weet hoe het werkt.quote:
Ik probeer op heel veel manieren te bedenken hoe dit een reactie op mijn post is.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend, zachtjes uitgedrukt, dat mensen nooit eens even rustig mogen nadenken, zeker niet als ze crew zijn. Mogen mensen éven rust? Even denken?
Nou, dààr zijn we het dan over eens.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier is echt geen touw aan vast te knopen
Dat vind ik serieus jammer. Dan is is er dus geen dialoog mogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:34 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het ook niet weten.
Dialoog is altijd mogelijk, maar dan wel graag duidelijk ipv met insinuaties.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus jammer. Dan is is er dus geen dialoog mogelijk.
Ze geeft toch zelf aan te stoppen.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend, zachtjes uitgedrukt, dat mensen nooit eens even rustig mogen nadenken, zeker niet als ze crew zijn. Mogen mensen éven rust? Even denken?
Trusten.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dialoog is altijd mogelijk, maar dan wel graag duidelijk ipv met insinuaties.
Anyway, ik ga slapen, morgen weer vroeg op.
Ja en het topic is dicht. Dus?quote:
Je bedoelt dat ze misschien in opwelling van een emotie een besluit heeft genomen, en dat ze eigenlijk de kans moet krijgen om er nog over na te denken voordat het definitief is?quote:Op zondag 10 mei 2026 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt mij een normale gang van zaken.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze misschien in opwelling van een emotie een besluit heeft genomen, en dat ze eigenlijk de kans moet krijgen om er nog over na te denken voordat het definitief is?
Ik kan dat wel respecteren. Ik heb soms ook bijna mijn werk opgezegd waarbij de jobcoach mij dan toch terug deed fluiten.
mss wil die wel mod worden.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dit is waarom ik Hetekip zo'n geschikte peer vind
Doe eens lief joh, was een geintje.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Flikker op man, die gast komt nooit hier, en gaat hier nu ineens de wijsneus uithangen, wat die met al zijn kutaccounts heeft uitgehaald lusten de honden geen brood van.
Maar vooral lekker doorgaan met dit soort volk de hand boven het hoofd houden, idioot.
quote:
Dat méén je nietquote:Op zondag 10 mei 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dit is waarom ik Hetekip zo'n geschikte peer vind
maar daar krijgen jullie ook subsidie voorquote:Op zondag 10 mei 2026 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief joh, was een geintje.
Maar wie denkt dat we mensen de hand boven het hoofd houden heeft het echt verkeerd.
Ja misschien @:FlippingCoin ofzo, kijken we weleens de andere kant op.
Psst, niet serieus!!
Vooral je eigen reactie laten staan, want die was wel heel grappig natuurlijk, en kun je met je VBL maatjes delenquote:
Sorry hoor yvonne, maarquote:Op zondag 10 mei 2026 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief joh, was een geintje.
Maar wie denkt dat we mensen de hand boven het hoofd houden heeft het echt verkeerd.
Nou, dat weten we ook weer.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:08 schreef Hetekip het volgende:
Ik besef me dat ik hier niet populair ben, maar dat heeft er alles mee te maken, met waar ik constant op hamer.
R&P wordt veilig als we ons gezamelijk van onze beste kant laten zien. Dat betekent; geen heksenjacht en op mensen, het topic verlaten wanneer je boos bent dat je adviezen niet worden opgevolgd, en een ts constant in dezelfde spiraal blijft zitten, en gewoon iemand negeren als die jou niet aanstaat.
Mods zorgen wel dat het veilig is wanneer iemand over de schreef gaat. Maar ik zie hier soms dingen gebeuren, dat ik denk dat jullie je eigen ruiten ingooien. En dan mogen de admins het zo komen inrichten dat het hier een isoleercel wordt met zachte materialen rondom zodat niemand zich kan bezeren.
Je kan haten op het beleid wat je wil, maar ik snap het beleid wel. De Efteling kan ook geen andere bezoekers eruit gooien, omdat ik vind dat de kinderen in dat gezin te luid gillen in de achtbaan.
Ik vertrouw jou niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:08 schreef Hetekip het volgende:
Ik besef me dat ik hier niet populair ben, maar dat heeft er alles mee te maken, met waar ik constant op hamer.
R&P wordt veilig als we ons gezamelijk van onze beste kant laten zien. Dat betekent; geen heksenjacht en op mensen, het topic verlaten wanneer je boos bent dat je adviezen niet worden opgevolgd, en een ts constant in dezelfde spiraal blijft zitten, en gewoon iemand negeren als die jou niet aanstaat.
Mods zorgen wel dat het veilig is wanneer iemand over de schreef gaat. Maar ik zie hier soms dingen gebeuren, dat ik denk dat jullie je eigen ruiten ingooien. En dan mogen de admins het zo komen inrichten dat het hier een isoleercel wordt met zachte materialen rondom zodat niemand zich kan bezeren.
Je kan haten op het beleid wat je wil, maar ik snap het beleid wel. De Efteling kan ook geen andere bezoekers eruit gooien, omdat ik vind dat de kinderen in dat gezin te luid gillen in de achtbaan.
Ik vertrouw het hele leven niet, ik vertrouw de mensen niet. We zijn aan de advent van het einde van de wereld. De stabiliteit die wij nodig hebben als mensheid valt weg. Is af aan het brokkelen, wereld oorlog drie staat voor onze deur.quote:
Je bent hier heel goed in. Maar ik geloof niet dat jij het beste voor hebt met R&P. Ik denk dat jij juist ontzettend ervan geniet dat het hier zo’n heibel is, de laatste tijd.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vertrouw het hele leven niet, ik vertrouw de mensen niet. We zijn aan de advent van het einde van de wereld. De stabiliteit die wij nodig hebben als mensheid valt weg. Is af aan het brokkelen, wereld oorlog drie staat voor onze deur.
En jullie maken je druk om een of twee users die je makkelijk kunt negeren. Ik snap de haat op mij ook niet, omdat ik zeg dat een heksenjacht op een user niet goed is.
In het kw topic voelde @:puzzie hetzelfde ik ben daar niet alleen in. Ja ik ben een gek, maar een gek kan soms ook gelijk hebben.
Of moet ik ook geband worden volgens jullie omdat ik niet in de pas loop.
Kom op zeg.
Ga lekker slapen en laat het los, ik vertrouw op onze moderatoren en admins. Ja beleid kunnen we het soms mee oneens zijn, en ja het is niet altijd prettig. Maar wat als morgen iemand komt en die roept oh ik mag die niet, en ik mag die niet. Ja kan je lekker bezig blijven.
Jij bent geen slachtoffer.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vertrouw het hele leven niet, ik vertrouw de mensen niet. We zijn aan de advent van het einde van de wereld. De stabiliteit die wij nodig hebben als mensheid valt weg. Is af aan het brokkelen, wereld oorlog drie staat voor onze deur.
En jullie maken je druk om een of twee users die je makkelijk kunt negeren. Ik snap de haat op mij ook niet, omdat ik zeg dat een heksenjacht op een user niet goed is.
In het kw topic voelde @:puzzie hetzelfde ik ben daar niet alleen in. Ja ik ben een gek, maar een gek kan soms ook gelijk hebben.
Of moet ik ook geband worden volgens jullie omdat ik niet in de pas loop.
Kom op zeg.
Ga lekker slapen en laat het los, ik vertrouw op onze moderatoren en admins. Ja beleid kunnen we het soms mee oneens zijn, en ja het is niet altijd prettig. Maar wat als morgen iemand komt en die roept oh ik mag die niet, en ik mag die niet. Ja kan je lekker bezig blijven.
Dan noem je me dus in feite een leugenaar.quote:
Nee natuurlijk meent hij dat niet.quote:
Je mag twijfelen aan de oprechtheid van mijn karakter. Ik ben hier wat actiever geworden nadat ik zelf een topic heb gemaakt.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent hier heel goed in. Maar ik geloof niet dat jij het beste voor hebt met R&P. Ik denk dat jij juist ontzettend ervan geniet dat het hier zo’n heibel is, de laatste tijd.
Tsja ach, stand up comedian zit er denk ik niet in.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:21 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Oh, het was serieus een grapje?
Goeie timing dan
Kortere tenen.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je mag twijfelen aan de oprechtheid van mijn karakter. Ik ben hier wat actiever geworden nadat ik zelf een topic heb gemaakt.
De heibel geniet ik niet van, integendeel ik zie een oplossing. Dat is namelijk dat iedereen elkaar wat meer ruimte geeft, en iets langere tenen groeit. Dan is het zo gedaan met de heibel.
Dus twijfel aan mijn karakter, maar mijn woorden kun je gewoon onderzoeken.
Ik vind dit wel minder leuke insinuaties. Ik voel wel kameraadschap met @GGMMquote:
Ik ben blij dat jij geen mod bent, mijn hemel.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je mag twijfelen aan de oprechtheid van mijn karakter. Ik ben hier wat actiever geworden nadat ik zelf een topic heb gemaakt.
De heibel geniet ik niet van, integendeel ik zie een oplossing. Dat is namelijk dat iedereen elkaar wat meer ruimte geeft, en iets langere tenen groeit. Dan is het zo gedaan met de heibel.
Dus twijfel aan mijn karakter, maar mijn woorden kun je gewoon onderzoeken.
Ik zou zeggen probeer eens allemaal een week wat ik net omschreef, en ik garandeer je dat het gedaan is met de heibel.
Empathisch vermogen ook niet echt.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja ach, stand up comedian zit er denk ik niet in.
Tuurlijk, slaap lekker.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:24 schreef yvonne het volgende:
Mag ik nou naar bed zonder dat jullie de halve nacht doorgaan?
Mogen we hier even de tijd voor nemen, om hier over na te denken. We moeten even in alle rust in conclaaf kunnen gaan. Over een uurtje geven wij ons antwoord.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:24 schreef yvonne het volgende:
Mag ik nou naar bed zonder dat jullie de halve nacht doorgaan?
Je zei iets over dialoog, dan is het wel zo prettig dat je een ander geen woorden in de mond legt.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan noem je me dus in feite een leugenaar.
Iedereen die me ook maar een beetje kent weet dat ik niemand maar dan ook niemand voortrek, hand boven het hoofd hou, iemand haat, of weet ik veel wat.
Ik heb gewoon aan iedereen een hekel
Zwetser.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Mogen we hier even de tijd voor nemen, om hier over na te denken. We moeten even in alle rust in conclaaf kunnen gaan. Over een uurtje geven wij ons antwoord.
Was dit koninklijk meervoud?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Mogen we hier even de tijd voor nemen, om hier over na te denken. We moeten even in alle rust in conclaaf kunnen gaan. Over een uurtje geven wij ons antwoord.
Kortere mea culpa.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kortere tenen.
Maar ik vertrouw je nog steeds niet.
Was maar een gebbetje als verwijzing naar het nadenken in rust van Ole.quote:
Ben jij ooit mod geweest? Of crew?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kortere mea culpa.
Je mag mij niet vertrouwen. Weet je, ik ben gewoon blij dat ik uit een heel donker en diep dal ben geklommen. Ik leef eindelijk weer.
Misschien dat ik daarom nu wat meer in mijn groove zit. Dan ga ik raar doen. Bij heftige emoties word ik raar. Dus boos, blij, verdrietig. Ik weet geen maat, mijn stoppen slaan door. Misschien heb je gelijk en moet ik mij terugtrekken.
Dit lijkt me geen goede basis voor als je hier mod wilt worden.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kortere mea culpa.
Je mag mij niet vertrouwen. Weet je, ik ben gewoon blij dat ik uit een heel donker en diep dal ben geklommen. Ik leef eindelijk weer.
Misschien dat ik daarom nu wat meer in mijn groove zit. Dan ga ik raar doen. Bij heftige emoties word ik raar. Dus boos, blij, verdrietig. Ik weet geen maat, mijn stoppen slaan door. Misschien heb je gelijk en moet ik mij terugtrekken.
Ja daar zijn heel veel mensen over gevallen dat ik dat zei. Ik wil dat niet eens. Dat was een soort grapje dat @GGMM wel begrijpt maar jullie niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen goede basis voor als je hier mod wilt worden.
Dus: Je noemt me een leugenaar.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat jouw uitspraak niet geloofwaardig is.
Ook zo perfect getimed, dat 'grapje'quote:Op zondag 10 mei 2026 23:31 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja daar zijn heel veel mensen over gevallen dat ik dat zei. Ik wil dat niet eens. Dat was een soort grapje dat @:ggmm wel begrijpt maar jullie niet.
Ik heb nog geprobeerd het af te zwakken door te zeggen op de oneven of even dagen weet ik veel, en toch werd iedereen boos en direct tegen het harnas gejaagd.
Het was maar een grapje.
Soms moet je een situatie met veel spanning een beetje luchtiger maken. Kan met een grapje.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:32 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ook zo perfect getimed, dat 'grapje'
Het is wel hoe users het ervaren. Dat de moderatie losser wordt, dat ‘doe normaal’ niet meer de vuistregel is, dat waar vroeger nog op gemodereerd werd tegenwoordig de vrije hand krijgt.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus: Je noemt me een leugenaar.
Prima verder.
Weet niet wat je wil bereiken met deze vraag. Begrijp ook niet waarom ik jou een antwoord verschuldigd zou zijn. Betreft antwoorden verschuldigd zijn op vragen dat zie ik soms ook in topcis gebeuren waar mensen om hulp vragen. Kwalijke zaak.quote:
Ik ben geen leugenaar, zo simpel is het.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is wel hoe users het ervaren. Dat de moderatie losser wordt, dat ‘doe normaal’ niet meer de vuistregel is, dat waar vroeger nog op gemodereerd werd tegenwoordig de vrije hand krijgt.
Dus zoals wij het ervaren, dat klopt niet?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben geen leugenaar, zo simpel is het.
Ik vat het nogal persoonlijk op.
Laten we het zo stellen:quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vat dat op als een ‘ja’.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Weet niet wat je wil bereiken met deze vraag. Begrijp ook niet waarom ik jou een antwoord verschuldigd zou zijn. Betreft antwoorden verschuldigd zijn op vragen dat zie ik soms ook in topcis gebeuren waar mensen om hulp vragen. Kwalijke zaak.
Who made you the queenquote:Op zondag 10 mei 2026 23:34 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Soms moet je een situatie met veel spanning een beetje luchtiger maken. Kan met een grapje.
Ik vind het ernstig dat jullie serieus denken dat ik kans maak mod te worden.![]()
Maar goed weet je laat dit een les zijn. Reageer niet zo fel op alles wat je ziet. Haal rustig adem, doe een stap terug en relax. Ik geloof echt dat het hier dan voorbij is met alle kommer en kwel.
Ja joh.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:34 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Soms moet je een situatie met veel spanning een beetje luchtiger maken. Kan met een grapje.
Ik vind het ernstig dat jullie serieus denken dat ik kans maak mod te worden.![]()
Maar goed weet je laat dit een les zijn. Reageer niet zo fel op alles wat je ziet. Haal rustig adem, doe een stap terug en relax. Ik geloof echt dat het hier dan voorbij is met alle kommer en kwel.
Een vliegende mannelijke mier genaamd Axel.quote:
Dan is de dialoog met jou dus niet mogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus: Je noemt me een leugenaar.
Prima verder.
quote:
Hij reageert hier inhoudelijk en correct.. is het dat jullie het niet met hem eens zijn maar geen tegenargumenten hebben dat jullie vervallen in dit soort flauwe reacties wellicht.. Ook echt zoveel pagina's dat het beleid niet goed is etc. naar het idee van sommige users hier, vanwege 1 reactie van K_W en 1 door mij..quote:
Zeg maar niets meer, ik ga wel weg.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:38 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ja joh.
Eerst @:Coolguy op zwart, wat een dijenkletser![]()
Nu @:Ole op zwart, wat een dijenkletser![]()
En jij hebt meer posts gescoord hier dan menig ander user (je reageert op alles en iedereen als de messias himself) dus ga mij/ons nou niet de les lezen.
En waarom is hetquote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh wauw, ik neem terug dat ik jou nog nooit een nuttige post heb zien maken. Mijn excuses heer Masberum.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
[..]
Hij reageert hier inhoudelijk en correct.. is het dat jullie het niet met hem eens zijn maar geen tegenargumenten hebben dat jullie vervallen in dit soort flauwe reacties wellicht.. Ook echt zoveel pagina's dat het beleid niet goed is etc. naar het idee van sommige users hier, vanwege 1 reactie van K_W en 1 door mij..
Neem het vooral niet zo op, en dat is waarschijnlijk ook wat niemand zo bedoeld. Echter is dit al het 3e FB topic waar ik Hetekip even de regie zie proberen over te nemen.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind je best vaak hout snijden, je evt kloontjes ken ik niet. Maar zou je even je chatgtp, die je blijkbaar in de Gandhi of Plato modus hebt gezet, weg willen leggen en dit topic even links willen laten liggen, bloedirritant dit.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:37 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Laten we het zo stellen:
Hun subjectieve ervaring strookt niet met jouw subjectieve ervaring. Dat betekent niet dat een van beide partijen liegt, maar dat er een incongruentie zit in de verwachting van de een naar de ander.
Dat is geen chatgpt, maar je hebt gelijk ik ben wel een lezer van Plato.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind je best vaak hout snijden, je evt kloontjes ken ik. Maar zou je even je chatgtp, die je blijkbaar in de Gandhi of Plato modus hebt gezet, weg willen leggen en dit topic even links willen laten liggen, bloedirritant dit.
Wel of niet ?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is geen chatgpt, maar je hebt gelijk ik ben wel een lezer van Plato.
En ja hoor dat wil ik wel, ik wil daar wel bij toevoegen dat ik de heksenjacht op mij als user zeer triest vindt. Maar ik wil hier best weggaan als jou dat gelukkig maakt, wel niet voor onbepaalde tijd. Bepaalde tijd dus.
Het gaat even niet om jou, daar gaat het om.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
En ja hoor dat wil ik wel, ik wil daar wel bij toevoegen dat ik de heksenjacht op mij als user zeer triest vindt. Maar ik wil hier best weggaan als jou dat gelukkig maakt.
OK Lennyquote:Op zondag 10 mei 2026 23:47 schreef Lenny77 het volgende:
Kunnen we FB even te ruste leggen voor deze nacht?
Lenny77 heeft veel te veel uren gewerkt dit weekend en wil even met een gerust hart gaan slapen.
Ik heb alles gelezen en in het oog gehouden tussendoor, ook al lijkt het alsof ik er helemaal niet was.
1 nachtje.. Ok??
Hey, laat mij erbuiten wil je.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:38 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ja joh.
Eerst @:Coolguy op zwart, wat een dijenkletser![]()
Nu @:Ole op zwart, wat een dijenkletser![]()
En jij hebt meer posts gescoord hier dan menig ander user (je reageert op alles en iedereen als de messias himself) dus ga mij/ons nou niet de les lezen.
quote:Op zondag 10 mei 2026 23:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
En ja hoor dat wil ik wel, ik wil daar wel bij toevoegen dat ik de heksenjacht op mij als user zeer triest vindt. Maar ik wil hier best weggaan als jou dat gelukkig maakt, wel niet voor onbepaalde tijd. Bepaalde tijd dus.
quote:
quote:
Sorry Lennyquote:Op zondag 10 mei 2026 23:47 schreef Lenny77 het volgende:
Kunnen we FB even te ruste leggen voor deze nacht?
Lenny77 heeft veel te veel uren gewerkt dit weekend en wil even met een gerust hart gaan slapen.
Ik heb alles gelezen en in het oog gehouden tussendoor, ook al lijkt het alsof ik er helemaal niet was.
1 nachtje.. Ok??
Ale er een ding is wat jij niet bent is het wel een leugenaar.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2026 07:42 schreef Lenny77 het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
Nieuwe dag, nieuwe kansen
Dat is @pullup s dingquote:Op maandag 11 mei 2026 08:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe dag, mooie vogel(s)
Jouw eerdere bericht was ook erg mooi. Het rommelde aan alle kanten . Jij doet 1 bericht en het is vrijwel gelijk stil.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2026 11:18 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jouw eerdere bericht was ook erg mooi. Het rommelde aan alle kanten . Jij doet 1 bericht en het is vrijwel gelijk stil.
TOPmod ben je.
Hierboven genoeg verenquote:Op maandag 11 mei 2026 11:18 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jouw eerdere bericht was ook erg mooi. Het rommelde aan alle kanten . Jij doet 1 bericht en het is vrijwel gelijk stil.
TOPmod ben je.
Nou Nou dat heet in net woord : bipsquote:Op maandag 11 mei 2026 12:19 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Hierboven genoeg veren![]()
Om in d'r kont te steken
Niet de gevleugelde (pun intended) uitspraak gaan verkrachten hèquote:
Tijdelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is mijn dagboek nu weer dicht? Ik vond het juist goed aan het gaan en ik wou reageren op de vraag van de laatste users.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is mijn dagboek nu weer dicht? Ik vond het juist goed aan het gaan en ik wou reageren op de vraag van de laatste users.
Eens. Wat kan je er meer nog over zeggen. Vind het kut voor de mods die er mee moeten dealen want dit maakt het natuurlijk stukken minder leuk om te doenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo treurig zou zijn, en dan doel ik niet op K_W.
Zoek eens op Smaad, Laster en Smaadschrift Wetboek van Strafrecht.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zou gewoon Danny erbij halen. Hij moet maar eens voor uit komen of dit normaal gedrag is. En hoeveel kansen zo'n persoon dan volgens hem verdient.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Eens. Wat kan je er meer nog over zeggen. Vind het kut voor de mods die er mee moeten dealen want dit maakt het natuurlijk stukken minder leuk om te doen
Ik ga er ook vanuit dat dit tegen de policy is. Zo niet dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Danny erbij halen. Hij moet maar eens voor uit komen of dit normaal gedrag is. En hoeveel kansen zo'n persoon dan volgens hem verdient.
Compleet kansloos. Ik was ook gewoon vertrokken.
Hij is met verkansie gestuurd zie ik in zijn profielquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat dit tegen de policy is. Zo niet dan weet ik het ook niet meer
Op handen zit en even nadenken wat ik nu ga doen. (Sorry)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:22 schreef Armani XL het volgende:
MED / Joepie!!! We hebben een nieuwe voor R&P en het is Droopie
Word jij nou nooit moe van jezelf?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:25 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op handen zit en even nadenken wat ik nu ga doen. (Sorry)
#Lenny77moetblijvenquote:
Topwijf!quote:
We gaan Lenny een contract tot 2046 laten tekenenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
We gaan Lenny een contract tot 2046 laten tekenen
Heel vaakquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Word jij nou nooit moe van jezelf?
Het leek even alsof je er een negatieve spin aan wou geven alsof je droopie niet graag ziet als moderator ofzo..quote:
Mwoah, het is het welkomsttopic voor Droopie. Laten we het daar lekker voor gebruiken.quote:
Okee. Hier kan ik wat mee. Een normaal antwoord. Waar vind je dat nog tegenwoordig?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:13 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mwoah, het is het welkomsttopic voor Droopie. Laten we het daar lekker voor gebruiken.
Laat het hele Ole verhaal nu maar even rusten. Als daar meer duidelijkheid over komt dan merken jullie het vanzelf
Dat is een ander topic toch ? Dit is Feedback R&P.Of zie/lees ik dat verkeerd ?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:13 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mwoah, het is het welkomsttopic voor Droopie. Laten we het daar lekker voor gebruiken.
Laat het hele Ole verhaal nu maar even rusten. Als daar meer duidelijkheid over komt dan merken jullie het vanzelf
Dan ben ik (bijna) doodquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
We gaan Lenny een contract tot 2046 laten tekenen
Omdat bans (en de reden daarvan) niet besproken worden op het forum.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:17 schreef RedShoe het volgende:
Waarom worden er diverse posts gewist uit mijn topic?
Ik heb de quote gekopieerd vanuit het Droopie welkomsttopicquote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:19 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat is een ander topic toch ? Dit is Feedback R&P.Of zie/lees ik dat verkeerd ?
Kortom mailen naar Fok?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:39 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Omdat bans (en de reden daarvan) niet besproken worden op het forum.
[..]
Ik heb de quote gekopieerd vanuit het Droopie welkomsttopic
Gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:42 schreef Masberum het volgende:
Ja ze gaat offtopic posts in F&B vanaf nu weg gooien
Succesquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:39 schreef Droopie het volgende:
Hoi allemaal,
Laten we hopen dat Lenny wat meer rust krijgt, daar ga ik haar bij ondersteunen.
Zodat het wat normaler wordt en iedereen zich wat meer op het gemak gaat voelen.
Voel me ook niet geroepen om te gaan praten over visie, beleid, policy en verleden etc.
Ook niet om mn stempel te gaan drukken enzo, t is allemaal al gecompliceerd zat geweest de afgelopen periode.
Het moet allemaal wel leuk blijven voor iedereen, en dat was het voor veel mensen die R&P een warm hart toewensen niet de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Als r_two.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, helaas wel van r_one
Top user en ik mis zijn aanwezigheid
Hopelijk komt hij nog een keertje terug
Ik hoop het ook, ik hoop dat hij mee leestquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, helaas wel van r_one
Mis er niks aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, helaas wel van r_one
Ik ook. Ik hoop nog meer dat hij terug komt, maar ik snap het prima als hij dat niet doet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik hoop dat hij mee leest
Hij komt wel terug wees gerust. Onkruid vergaat niet. Net als jouw drang om nu maar elke gelegenheid aan te grijpen om negatief te zijn naar het FOK! forumquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop nog meer dat hij terug komt, maar ik snap het prima als hij dat niet doet.
Als je op anoniem wilt dan prima, maar weer terugkomen onder een andere naam is wel stront vervelend. Je kan ook uitloggen. Ik vind dat aandacht zoeken en precies wat er nu hier in feedback gebeurt. Boehoe jammer, ik hoop dat hij terugkomt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop nog meer dat hij terug komt, maar ik snap het prima als hij dat niet doet.
Het is R&P, mensen zoeken aandacht, vaak oprecht. Maar ik ben ook meerdere keren op anoniem gegaan, had je de kans willen missen om mij te ontmoeten?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je op anoniem wilt dan prima, maar weer terugkomen onder een andere naam is wel stront vervelend. Je kan ook uitloggen. Ik vind dat aandacht zoeken en precies wat er nu hier in feedback gebeurt. Boehoe jammer, ik hoop dat hij terugkomt.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het is R&P, mensen zoeken aandacht, vaak oprecht. Maar ik ben ook meerdere keren op anoniem gegaan, had je de kans willen missen om mij te ontmoeten?
Maar dat is dit toch ook? Je hoeft alleen maar hierna te zeggen "kunnen jullie deze nacht rustig aan doen" en het gaat gebeuren hoor. Je hebt mijn woord.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Zullen we het maar weer proberen wat OT te houden?
De laatste tijd was pure hectiek. Misschien moeten we terug streven naar wat warmte en een beetje rust.
Kunnen jullie deze nacht rustig aan doen?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar dat is dit toch ook? Je hoeft alleen maar hierna te zeggen "kunnen jullie deze nacht rustig aan doen" en het gaat gebeuren hoor. Je hebt mijn woord.
Ik zou nog met hem daten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:00 schreef Masberum het volgende:
R_one is trouwens op anoniem. Lijkt me gezien zijn hoeveelheid posts (o.a. hier) niet verkeerd om te melden zodat anderen ervan op de hoogte zijn
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, helaas wel van r_one
Ik zie het niet gebeuren, hem kennende.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik hoop dat hij mee leest
ze heeft one. Kan ze er 7 gokkenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kan alsnog toch? Heb je zijn nummer niet?
Nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kan alsnog toch? Heb je zijn nummer niet?
Daar is wel aan te komenquote:
Ach mijn druifjequote:
ik vraag het voor een vriendquote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach mijn druifje
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Opmerkelijk. Zo wanhopig als dat hij overkwam zou je denken dat hij wel zijn best zou hebben gedaan om daar nog even voor te blijven.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach mijn druifje
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
waarom doe je ditquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik wel meevallen, maar gezien hij dronken is wel wellicht.
Droopie trouwens ik zag je DM, heb zelf alleen geen DM rechten meer dus dat is de reden dat ik er niet op reageerde, gewoon dat je het weet
Ja niet verwijderen had ook gewoon een optie kunnen zijn hé.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:41 schreef Droopie het volgende:
Ja ja, nu weten we het wel.
Armani heeft gezegd waarom dat was, met uitleg.
Jullie kunnen spelen, verdere klachten in de feedback
Anders hebben we straks meer reactie over waarom rummikub linkjes niet mogen, dan linkjes zelf.
Terwijl we hier elkaar proberen te steunen met verhalen en ervaringen
En dan heb je straks een topic waarin mensen alleen maar met Rummikub bezig zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja niet verwijderen had ook gewoon een optie kunnen zijn hé.
Nah, dat topic zakt weer heel snel naar onder. Maar nogmaals, het is gewoon een ideetje geweest 2 dagen geleden waar mensen wat aan hadden op dat kwetsbare moment.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:47 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En dan heb je straks een topic waarin mensen alleen maar met Rummikub bezig zijn.
Wat helemaal niet erg is dat jullie elkaar daarin hebben gevonden, maar het topic is daar niet voor bedoeld. Daarom heeft @:Droopie een mooi alternatief gegeven en dat is toch prima.
Natuurlijk is het geen probleem om mensen erop te wijzen.
Zeker, hele dag F5'en.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
Of ga je tegenwoordig ook VBL al met elk Haxball linkje?
Grappig, maar je snapt toch dat het geen kwaad kan, en dat het soms net zo makkelijk is om iemand via het topic even uit te nodigen om wat afleiding te hebben ipv via allerlei omwegen?quote:
Rummikub mag gewoon weer, ik meld het maar gewoonquote:Op woensdag 13 mei 2026 22:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Grappig, maar je snapt toch dat het geen kwaad kan, en dat het soms net zo makkelijk is om iemand via het topic even uit te nodigen om wat afleiding te hebben ipv via allerlei omwegen?
Natuurlijk ga je niet krijgen dat men de hele dag dat soort spelletjes loopt te delen. Maar men kan er wat ondersteuning in krijgen door even aan iets anders te denken, ik snap echt het probleem niet.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:43 schreef Masberum het volgende:
[..]
Rummikub mag gewoon weer, ik meld het maar gewoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |