Dat is @pullup s dingquote:Op maandag 11 mei 2026 08:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe dag, mooie vogel(s)
Jouw eerdere bericht was ook erg mooi. Het rommelde aan alle kanten . Jij doet 1 bericht en het is vrijwel gelijk stil.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2026 11:18 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jouw eerdere bericht was ook erg mooi. Het rommelde aan alle kanten . Jij doet 1 bericht en het is vrijwel gelijk stil.
TOPmod ben je.
Hierboven genoeg verenquote:Op maandag 11 mei 2026 11:18 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jouw eerdere bericht was ook erg mooi. Het rommelde aan alle kanten . Jij doet 1 bericht en het is vrijwel gelijk stil.
TOPmod ben je.
Nou Nou dat heet in net woord : bipsquote:Op maandag 11 mei 2026 12:19 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Hierboven genoeg veren![]()
Om in d'r kont te steken
Niet de gevleugelde (pun intended) uitspraak gaan verkrachten hèquote:
Tijdelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is mijn dagboek nu weer dicht? Ik vond het juist goed aan het gaan en ik wou reageren op de vraag van de laatste users.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is mijn dagboek nu weer dicht? Ik vond het juist goed aan het gaan en ik wou reageren op de vraag van de laatste users.
Eens. Wat kan je er meer nog over zeggen. Vind het kut voor de mods die er mee moeten dealen want dit maakt het natuurlijk stukken minder leuk om te doenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo treurig zou zijn, en dan doel ik niet op K_W.
Zoek eens op Smaad, Laster en Smaadschrift Wetboek van Strafrecht.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zou gewoon Danny erbij halen. Hij moet maar eens voor uit komen of dit normaal gedrag is. En hoeveel kansen zo'n persoon dan volgens hem verdient.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Eens. Wat kan je er meer nog over zeggen. Vind het kut voor de mods die er mee moeten dealen want dit maakt het natuurlijk stukken minder leuk om te doen
Ik ga er ook vanuit dat dit tegen de policy is. Zo niet dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Danny erbij halen. Hij moet maar eens voor uit komen of dit normaal gedrag is. En hoeveel kansen zo'n persoon dan volgens hem verdient.
Compleet kansloos. Ik was ook gewoon vertrokken.
Hij is met verkansie gestuurd zie ik in zijn profielquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat dit tegen de policy is. Zo niet dan weet ik het ook niet meer
Op handen zit en even nadenken wat ik nu ga doen. (Sorry)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:22 schreef Armani XL het volgende:
MED / Joepie!!! We hebben een nieuwe voor R&P en het is Droopie
Word jij nou nooit moe van jezelf?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:25 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op handen zit en even nadenken wat ik nu ga doen. (Sorry)
#Lenny77moetblijvenquote:
Topwijf!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |