Op handen zit en even nadenken wat ik nu ga doen. (Sorry)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:22 schreef Armani XL het volgende:
MED / Joepie!!! We hebben een nieuwe voor R&P en het is Droopie
Word jij nou nooit moe van jezelf?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:25 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op handen zit en even nadenken wat ik nu ga doen. (Sorry)
#Lenny77moetblijvenquote:
Topwijf!quote:
We gaan Lenny een contract tot 2046 laten tekenenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
We gaan Lenny een contract tot 2046 laten tekenen
Heel vaakquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Word jij nou nooit moe van jezelf?
Het leek even alsof je er een negatieve spin aan wou geven alsof je droopie niet graag ziet als moderator ofzo..quote:
Mwoah, het is het welkomsttopic voor Droopie. Laten we het daar lekker voor gebruiken.quote:
Okee. Hier kan ik wat mee. Een normaal antwoord. Waar vind je dat nog tegenwoordig?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:13 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mwoah, het is het welkomsttopic voor Droopie. Laten we het daar lekker voor gebruiken.
Laat het hele Ole verhaal nu maar even rusten. Als daar meer duidelijkheid over komt dan merken jullie het vanzelf
Dat is een ander topic toch ? Dit is Feedback R&P.Of zie/lees ik dat verkeerd ?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:13 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Mwoah, het is het welkomsttopic voor Droopie. Laten we het daar lekker voor gebruiken.
Laat het hele Ole verhaal nu maar even rusten. Als daar meer duidelijkheid over komt dan merken jullie het vanzelf
Dan ben ik (bijna) doodquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
We gaan Lenny een contract tot 2046 laten tekenen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |