Omdat bans (en de reden daarvan) niet besproken worden op het forum.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:17 schreef RedShoe het volgende:
Waarom worden er diverse posts gewist uit mijn topic?
Ik heb de quote gekopieerd vanuit het Droopie welkomsttopicquote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:19 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat is een ander topic toch ? Dit is Feedback R&P.Of zie/lees ik dat verkeerd ?
Kortom mailen naar Fok?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:39 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Omdat bans (en de reden daarvan) niet besproken worden op het forum.
[..]
Ik heb de quote gekopieerd vanuit het Droopie welkomsttopic
Gedaanquote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:42 schreef Masberum het volgende:
Ja ze gaat offtopic posts in F&B vanaf nu weg gooien
Succesquote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:39 schreef Droopie het volgende:
Hoi allemaal,
Laten we hopen dat Lenny wat meer rust krijgt, daar ga ik haar bij ondersteunen.
Zodat het wat normaler wordt en iedereen zich wat meer op het gemak gaat voelen.
Voel me ook niet geroepen om te gaan praten over visie, beleid, policy en verleden etc.
Ook niet om mn stempel te gaan drukken enzo, t is allemaal al gecompliceerd zat geweest de afgelopen periode.
Het moet allemaal wel leuk blijven voor iedereen, en dat was het voor veel mensen die R&P een warm hart toewensen niet de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Als r_two.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, helaas wel van r_one
Top user en ik mis zijn aanwezigheid
Hopelijk komt hij nog een keertje terug
Ik hoop het ook, ik hoop dat hij mee leestquote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, helaas wel van r_one
Mis er niks aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, helaas wel van r_one
Ik ook. Ik hoop nog meer dat hij terug komt, maar ik snap het prima als hij dat niet doet.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik hoop dat hij mee leest
Hij komt wel terug wees gerust. Onkruid vergaat niet. Net als jouw drang om nu maar elke gelegenheid aan te grijpen om negatief te zijn naar het FOK! forumquote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop nog meer dat hij terug komt, maar ik snap het prima als hij dat niet doet.
Als je op anoniem wilt dan prima, maar weer terugkomen onder een andere naam is wel stront vervelend. Je kan ook uitloggen. Ik vind dat aandacht zoeken en precies wat er nu hier in feedback gebeurt. Boehoe jammer, ik hoop dat hij terugkomt.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop nog meer dat hij terug komt, maar ik snap het prima als hij dat niet doet.
Het is R&P, mensen zoeken aandacht, vaak oprecht. Maar ik ben ook meerdere keren op anoniem gegaan, had je de kans willen missen om mij te ontmoeten?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je op anoniem wilt dan prima, maar weer terugkomen onder een andere naam is wel stront vervelend. Je kan ook uitloggen. Ik vind dat aandacht zoeken en precies wat er nu hier in feedback gebeurt. Boehoe jammer, ik hoop dat hij terugkomt.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het is R&P, mensen zoeken aandacht, vaak oprecht. Maar ik ben ook meerdere keren op anoniem gegaan, had je de kans willen missen om mij te ontmoeten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |