Ja en het topic is dicht. Dus?quote:
Je bedoelt dat ze misschien in opwelling van een emotie een besluit heeft genomen, en dat ze eigenlijk de kans moet krijgen om er nog over na te denken voordat het definitief is?quote:Op zondag 10 mei 2026 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend, zachtjes uitgedrukt, dat mensen nooit eens even rustig mogen nadenken, zeker niet als ze crew zijn. Mogen mensen éven rust? Even denken?
Lijkt mij een normale gang van zaken.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze misschien in opwelling van een emotie een besluit heeft genomen, en dat ze eigenlijk de kans moet krijgen om er nog over na te denken voordat het definitief is?
Ik kan dat wel respecteren. Ik heb soms ook bijna mijn werk opgezegd waarbij de jobcoach mij dan toch terug deed fluiten.
mss wil die wel mod worden.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dit is waarom ik Hetekip zo'n geschikte peer vind
Doe eens lief joh, was een geintje.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Flikker op man, die gast komt nooit hier, en gaat hier nu ineens de wijsneus uithangen, wat die met al zijn kutaccounts heeft uitgehaald lusten de honden geen brood van.
Maar vooral lekker doorgaan met dit soort volk de hand boven het hoofd houden, idioot.
quote:
Dat méén je nietquote:Op zondag 10 mei 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dit is waarom ik Hetekip zo'n geschikte peer vind
maar daar krijgen jullie ook subsidie voorquote:Op zondag 10 mei 2026 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief joh, was een geintje.
Maar wie denkt dat we mensen de hand boven het hoofd houden heeft het echt verkeerd.
Ja misschien @:FlippingCoin ofzo, kijken we weleens de andere kant op.
Psst, niet serieus!!
Vooral je eigen reactie laten staan, want die was wel heel grappig natuurlijk, en kun je met je VBL maatjes delenquote:
Sorry hoor yvonne, maarquote:Op zondag 10 mei 2026 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief joh, was een geintje.
Maar wie denkt dat we mensen de hand boven het hoofd houden heeft het echt verkeerd.
Nou, dat weten we ook weer.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:08 schreef Hetekip het volgende:
Ik besef me dat ik hier niet populair ben, maar dat heeft er alles mee te maken, met waar ik constant op hamer.
R&P wordt veilig als we ons gezamelijk van onze beste kant laten zien. Dat betekent; geen heksenjacht en op mensen, het topic verlaten wanneer je boos bent dat je adviezen niet worden opgevolgd, en een ts constant in dezelfde spiraal blijft zitten, en gewoon iemand negeren als die jou niet aanstaat.
Mods zorgen wel dat het veilig is wanneer iemand over de schreef gaat. Maar ik zie hier soms dingen gebeuren, dat ik denk dat jullie je eigen ruiten ingooien. En dan mogen de admins het zo komen inrichten dat het hier een isoleercel wordt met zachte materialen rondom zodat niemand zich kan bezeren.
Je kan haten op het beleid wat je wil, maar ik snap het beleid wel. De Efteling kan ook geen andere bezoekers eruit gooien, omdat ik vind dat de kinderen in dat gezin te luid gillen in de achtbaan.
Ik vertrouw jou niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:08 schreef Hetekip het volgende:
Ik besef me dat ik hier niet populair ben, maar dat heeft er alles mee te maken, met waar ik constant op hamer.
R&P wordt veilig als we ons gezamelijk van onze beste kant laten zien. Dat betekent; geen heksenjacht en op mensen, het topic verlaten wanneer je boos bent dat je adviezen niet worden opgevolgd, en een ts constant in dezelfde spiraal blijft zitten, en gewoon iemand negeren als die jou niet aanstaat.
Mods zorgen wel dat het veilig is wanneer iemand over de schreef gaat. Maar ik zie hier soms dingen gebeuren, dat ik denk dat jullie je eigen ruiten ingooien. En dan mogen de admins het zo komen inrichten dat het hier een isoleercel wordt met zachte materialen rondom zodat niemand zich kan bezeren.
Je kan haten op het beleid wat je wil, maar ik snap het beleid wel. De Efteling kan ook geen andere bezoekers eruit gooien, omdat ik vind dat de kinderen in dat gezin te luid gillen in de achtbaan.
Ik vertrouw het hele leven niet, ik vertrouw de mensen niet. We zijn aan de advent van het einde van de wereld. De stabiliteit die wij nodig hebben als mensheid valt weg. Is af aan het brokkelen, wereld oorlog drie staat voor onze deur.quote:
Je bent hier heel goed in. Maar ik geloof niet dat jij het beste voor hebt met R&P. Ik denk dat jij juist ontzettend ervan geniet dat het hier zo’n heibel is, de laatste tijd.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vertrouw het hele leven niet, ik vertrouw de mensen niet. We zijn aan de advent van het einde van de wereld. De stabiliteit die wij nodig hebben als mensheid valt weg. Is af aan het brokkelen, wereld oorlog drie staat voor onze deur.
En jullie maken je druk om een of twee users die je makkelijk kunt negeren. Ik snap de haat op mij ook niet, omdat ik zeg dat een heksenjacht op een user niet goed is.
In het kw topic voelde @:puzzie hetzelfde ik ben daar niet alleen in. Ja ik ben een gek, maar een gek kan soms ook gelijk hebben.
Of moet ik ook geband worden volgens jullie omdat ik niet in de pas loop.
Kom op zeg.
Ga lekker slapen en laat het los, ik vertrouw op onze moderatoren en admins. Ja beleid kunnen we het soms mee oneens zijn, en ja het is niet altijd prettig. Maar wat als morgen iemand komt en die roept oh ik mag die niet, en ik mag die niet. Ja kan je lekker bezig blijven.
Jij bent geen slachtoffer.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vertrouw het hele leven niet, ik vertrouw de mensen niet. We zijn aan de advent van het einde van de wereld. De stabiliteit die wij nodig hebben als mensheid valt weg. Is af aan het brokkelen, wereld oorlog drie staat voor onze deur.
En jullie maken je druk om een of twee users die je makkelijk kunt negeren. Ik snap de haat op mij ook niet, omdat ik zeg dat een heksenjacht op een user niet goed is.
In het kw topic voelde @:puzzie hetzelfde ik ben daar niet alleen in. Ja ik ben een gek, maar een gek kan soms ook gelijk hebben.
Of moet ik ook geband worden volgens jullie omdat ik niet in de pas loop.
Kom op zeg.
Ga lekker slapen en laat het los, ik vertrouw op onze moderatoren en admins. Ja beleid kunnen we het soms mee oneens zijn, en ja het is niet altijd prettig. Maar wat als morgen iemand komt en die roept oh ik mag die niet, en ik mag die niet. Ja kan je lekker bezig blijven.
Dan noem je me dus in feite een leugenaar.quote:
Nee natuurlijk meent hij dat niet.quote:
Je mag twijfelen aan de oprechtheid van mijn karakter. Ik ben hier wat actiever geworden nadat ik zelf een topic heb gemaakt.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent hier heel goed in. Maar ik geloof niet dat jij het beste voor hebt met R&P. Ik denk dat jij juist ontzettend ervan geniet dat het hier zo’n heibel is, de laatste tijd.
Tsja ach, stand up comedian zit er denk ik niet in.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:21 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Oh, het was serieus een grapje?
Goeie timing dan
Kortere tenen.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je mag twijfelen aan de oprechtheid van mijn karakter. Ik ben hier wat actiever geworden nadat ik zelf een topic heb gemaakt.
De heibel geniet ik niet van, integendeel ik zie een oplossing. Dat is namelijk dat iedereen elkaar wat meer ruimte geeft, en iets langere tenen groeit. Dan is het zo gedaan met de heibel.
Dus twijfel aan mijn karakter, maar mijn woorden kun je gewoon onderzoeken.
Ik vind dit wel minder leuke insinuaties. Ik voel wel kameraadschap met @GGMMquote:
Ik ben blij dat jij geen mod bent, mijn hemel.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je mag twijfelen aan de oprechtheid van mijn karakter. Ik ben hier wat actiever geworden nadat ik zelf een topic heb gemaakt.
De heibel geniet ik niet van, integendeel ik zie een oplossing. Dat is namelijk dat iedereen elkaar wat meer ruimte geeft, en iets langere tenen groeit. Dan is het zo gedaan met de heibel.
Dus twijfel aan mijn karakter, maar mijn woorden kun je gewoon onderzoeken.
Ik zou zeggen probeer eens allemaal een week wat ik net omschreef, en ik garandeer je dat het gedaan is met de heibel.
Empathisch vermogen ook niet echt.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja ach, stand up comedian zit er denk ik niet in.
Tuurlijk, slaap lekker.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:24 schreef yvonne het volgende:
Mag ik nou naar bed zonder dat jullie de halve nacht doorgaan?
Mogen we hier even de tijd voor nemen, om hier over na te denken. We moeten even in alle rust in conclaaf kunnen gaan. Over een uurtje geven wij ons antwoord.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:24 schreef yvonne het volgende:
Mag ik nou naar bed zonder dat jullie de halve nacht doorgaan?
Je zei iets over dialoog, dan is het wel zo prettig dat je een ander geen woorden in de mond legt.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan noem je me dus in feite een leugenaar.
Iedereen die me ook maar een beetje kent weet dat ik niemand maar dan ook niemand voortrek, hand boven het hoofd hou, iemand haat, of weet ik veel wat.
Ik heb gewoon aan iedereen een hekel
Zwetser.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Mogen we hier even de tijd voor nemen, om hier over na te denken. We moeten even in alle rust in conclaaf kunnen gaan. Over een uurtje geven wij ons antwoord.
Was dit koninklijk meervoud?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Mogen we hier even de tijd voor nemen, om hier over na te denken. We moeten even in alle rust in conclaaf kunnen gaan. Over een uurtje geven wij ons antwoord.
Kortere mea culpa.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kortere tenen.
Maar ik vertrouw je nog steeds niet.
Was maar een gebbetje als verwijzing naar het nadenken in rust van Ole.quote:
Ben jij ooit mod geweest? Of crew?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kortere mea culpa.
Je mag mij niet vertrouwen. Weet je, ik ben gewoon blij dat ik uit een heel donker en diep dal ben geklommen. Ik leef eindelijk weer.
Misschien dat ik daarom nu wat meer in mijn groove zit. Dan ga ik raar doen. Bij heftige emoties word ik raar. Dus boos, blij, verdrietig. Ik weet geen maat, mijn stoppen slaan door. Misschien heb je gelijk en moet ik mij terugtrekken.
Dit lijkt me geen goede basis voor als je hier mod wilt worden.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kortere mea culpa.
Je mag mij niet vertrouwen. Weet je, ik ben gewoon blij dat ik uit een heel donker en diep dal ben geklommen. Ik leef eindelijk weer.
Misschien dat ik daarom nu wat meer in mijn groove zit. Dan ga ik raar doen. Bij heftige emoties word ik raar. Dus boos, blij, verdrietig. Ik weet geen maat, mijn stoppen slaan door. Misschien heb je gelijk en moet ik mij terugtrekken.
Ja daar zijn heel veel mensen over gevallen dat ik dat zei. Ik wil dat niet eens. Dat was een soort grapje dat @GGMM wel begrijpt maar jullie niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen goede basis voor als je hier mod wilt worden.
Dus: Je noemt me een leugenaar.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat jouw uitspraak niet geloofwaardig is.
Ook zo perfect getimed, dat 'grapje'quote:Op zondag 10 mei 2026 23:31 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja daar zijn heel veel mensen over gevallen dat ik dat zei. Ik wil dat niet eens. Dat was een soort grapje dat @:ggmm wel begrijpt maar jullie niet.
Ik heb nog geprobeerd het af te zwakken door te zeggen op de oneven of even dagen weet ik veel, en toch werd iedereen boos en direct tegen het harnas gejaagd.
Het was maar een grapje.
Soms moet je een situatie met veel spanning een beetje luchtiger maken. Kan met een grapje.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:32 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ook zo perfect getimed, dat 'grapje'
Het is wel hoe users het ervaren. Dat de moderatie losser wordt, dat ‘doe normaal’ niet meer de vuistregel is, dat waar vroeger nog op gemodereerd werd tegenwoordig de vrije hand krijgt.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus: Je noemt me een leugenaar.
Prima verder.
Weet niet wat je wil bereiken met deze vraag. Begrijp ook niet waarom ik jou een antwoord verschuldigd zou zijn. Betreft antwoorden verschuldigd zijn op vragen dat zie ik soms ook in topcis gebeuren waar mensen om hulp vragen. Kwalijke zaak.quote:
Ik ben geen leugenaar, zo simpel is het.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is wel hoe users het ervaren. Dat de moderatie losser wordt, dat ‘doe normaal’ niet meer de vuistregel is, dat waar vroeger nog op gemodereerd werd tegenwoordig de vrije hand krijgt.
Dus zoals wij het ervaren, dat klopt niet?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben geen leugenaar, zo simpel is het.
Ik vat het nogal persoonlijk op.
Laten we het zo stellen:quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vat dat op als een ‘ja’.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Weet niet wat je wil bereiken met deze vraag. Begrijp ook niet waarom ik jou een antwoord verschuldigd zou zijn. Betreft antwoorden verschuldigd zijn op vragen dat zie ik soms ook in topcis gebeuren waar mensen om hulp vragen. Kwalijke zaak.
Who made you the queenquote:Op zondag 10 mei 2026 23:34 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Soms moet je een situatie met veel spanning een beetje luchtiger maken. Kan met een grapje.
Ik vind het ernstig dat jullie serieus denken dat ik kans maak mod te worden.![]()
Maar goed weet je laat dit een les zijn. Reageer niet zo fel op alles wat je ziet. Haal rustig adem, doe een stap terug en relax. Ik geloof echt dat het hier dan voorbij is met alle kommer en kwel.
Ja joh.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:34 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Soms moet je een situatie met veel spanning een beetje luchtiger maken. Kan met een grapje.
Ik vind het ernstig dat jullie serieus denken dat ik kans maak mod te worden.![]()
Maar goed weet je laat dit een les zijn. Reageer niet zo fel op alles wat je ziet. Haal rustig adem, doe een stap terug en relax. Ik geloof echt dat het hier dan voorbij is met alle kommer en kwel.
Een vliegende mannelijke mier genaamd Axel.quote:
Dan is de dialoog met jou dus niet mogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus: Je noemt me een leugenaar.
Prima verder.
quote:
Hij reageert hier inhoudelijk en correct.. is het dat jullie het niet met hem eens zijn maar geen tegenargumenten hebben dat jullie vervallen in dit soort flauwe reacties wellicht.. Ook echt zoveel pagina's dat het beleid niet goed is etc. naar het idee van sommige users hier, vanwege 1 reactie van K_W en 1 door mij..quote:
Zeg maar niets meer, ik ga wel weg.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:38 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ja joh.
Eerst @:Coolguy op zwart, wat een dijenkletser![]()
Nu @:Ole op zwart, wat een dijenkletser![]()
En jij hebt meer posts gescoord hier dan menig ander user (je reageert op alles en iedereen als de messias himself) dus ga mij/ons nou niet de les lezen.
En waarom is hetquote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh wauw, ik neem terug dat ik jou nog nooit een nuttige post heb zien maken. Mijn excuses heer Masberum.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
[..]
Hij reageert hier inhoudelijk en correct.. is het dat jullie het niet met hem eens zijn maar geen tegenargumenten hebben dat jullie vervallen in dit soort flauwe reacties wellicht.. Ook echt zoveel pagina's dat het beleid niet goed is etc. naar het idee van sommige users hier, vanwege 1 reactie van K_W en 1 door mij..
Neem het vooral niet zo op, en dat is waarschijnlijk ook wat niemand zo bedoeld. Echter is dit al het 3e FB topic waar ik Hetekip even de regie zie proberen over te nemen.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind je best vaak hout snijden, je evt kloontjes ken ik niet. Maar zou je even je chatgtp, die je blijkbaar in de Gandhi of Plato modus hebt gezet, weg willen leggen en dit topic even links willen laten liggen, bloedirritant dit.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:37 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Laten we het zo stellen:
Hun subjectieve ervaring strookt niet met jouw subjectieve ervaring. Dat betekent niet dat een van beide partijen liegt, maar dat er een incongruentie zit in de verwachting van de een naar de ander.
Dat is geen chatgpt, maar je hebt gelijk ik ben wel een lezer van Plato.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind je best vaak hout snijden, je evt kloontjes ken ik. Maar zou je even je chatgtp, die je blijkbaar in de Gandhi of Plato modus hebt gezet, weg willen leggen en dit topic even links willen laten liggen, bloedirritant dit.
Wel of niet ?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is geen chatgpt, maar je hebt gelijk ik ben wel een lezer van Plato.
En ja hoor dat wil ik wel, ik wil daar wel bij toevoegen dat ik de heksenjacht op mij als user zeer triest vindt. Maar ik wil hier best weggaan als jou dat gelukkig maakt, wel niet voor onbepaalde tijd. Bepaalde tijd dus.
Het gaat even niet om jou, daar gaat het om.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
En ja hoor dat wil ik wel, ik wil daar wel bij toevoegen dat ik de heksenjacht op mij als user zeer triest vindt. Maar ik wil hier best weggaan als jou dat gelukkig maakt.
OK Lennyquote:Op zondag 10 mei 2026 23:47 schreef Lenny77 het volgende:
Kunnen we FB even te ruste leggen voor deze nacht?
Lenny77 heeft veel te veel uren gewerkt dit weekend en wil even met een gerust hart gaan slapen.
Ik heb alles gelezen en in het oog gehouden tussendoor, ook al lijkt het alsof ik er helemaal niet was.
1 nachtje.. Ok??
Hey, laat mij erbuiten wil je.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:38 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ja joh.
Eerst @:Coolguy op zwart, wat een dijenkletser![]()
Nu @:Ole op zwart, wat een dijenkletser![]()
En jij hebt meer posts gescoord hier dan menig ander user (je reageert op alles en iedereen als de messias himself) dus ga mij/ons nou niet de les lezen.
quote:Op zondag 10 mei 2026 23:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
En ja hoor dat wil ik wel, ik wil daar wel bij toevoegen dat ik de heksenjacht op mij als user zeer triest vindt. Maar ik wil hier best weggaan als jou dat gelukkig maakt, wel niet voor onbepaalde tijd. Bepaalde tijd dus.
quote:
quote:
Sorry Lennyquote:Op zondag 10 mei 2026 23:47 schreef Lenny77 het volgende:
Kunnen we FB even te ruste leggen voor deze nacht?
Lenny77 heeft veel te veel uren gewerkt dit weekend en wil even met een gerust hart gaan slapen.
Ik heb alles gelezen en in het oog gehouden tussendoor, ook al lijkt het alsof ik er helemaal niet was.
1 nachtje.. Ok??
Ale er een ding is wat jij niet bent is het wel een leugenaar.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2026 07:42 schreef Lenny77 het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
Nieuwe dag, nieuwe kansen
Dat is @pullup s dingquote:Op maandag 11 mei 2026 08:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe dag, mooie vogel(s)
Jouw eerdere bericht was ook erg mooi. Het rommelde aan alle kanten . Jij doet 1 bericht en het is vrijwel gelijk stil.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2026 11:18 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jouw eerdere bericht was ook erg mooi. Het rommelde aan alle kanten . Jij doet 1 bericht en het is vrijwel gelijk stil.
TOPmod ben je.
Hierboven genoeg verenquote:Op maandag 11 mei 2026 11:18 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jouw eerdere bericht was ook erg mooi. Het rommelde aan alle kanten . Jij doet 1 bericht en het is vrijwel gelijk stil.
TOPmod ben je.
Nou Nou dat heet in net woord : bipsquote:Op maandag 11 mei 2026 12:19 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Hierboven genoeg veren![]()
Om in d'r kont te steken
Niet de gevleugelde (pun intended) uitspraak gaan verkrachten hèquote:
Tijdelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is mijn dagboek nu weer dicht? Ik vond het juist goed aan het gaan en ik wou reageren op de vraag van de laatste users.
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is mijn dagboek nu weer dicht? Ik vond het juist goed aan het gaan en ik wou reageren op de vraag van de laatste users.
Eens. Wat kan je er meer nog over zeggen. Vind het kut voor de mods die er mee moeten dealen want dit maakt het natuurlijk stukken minder leuk om te doenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo treurig zou zijn, en dan doel ik niet op K_W.
Zoek eens op Smaad, Laster en Smaadschrift Wetboek van Strafrecht.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zou gewoon Danny erbij halen. Hij moet maar eens voor uit komen of dit normaal gedrag is. En hoeveel kansen zo'n persoon dan volgens hem verdient.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Eens. Wat kan je er meer nog over zeggen. Vind het kut voor de mods die er mee moeten dealen want dit maakt het natuurlijk stukken minder leuk om te doen
Ik ga er ook vanuit dat dit tegen de policy is. Zo niet dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou gewoon Danny erbij halen. Hij moet maar eens voor uit komen of dit normaal gedrag is. En hoeveel kansen zo'n persoon dan volgens hem verdient.
Compleet kansloos. Ik was ook gewoon vertrokken.
Hij is met verkansie gestuurd zie ik in zijn profielquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat dit tegen de policy is. Zo niet dan weet ik het ook niet meer
Op handen zit en even nadenken wat ik nu ga doen. (Sorry)quote:Op dinsdag 12 mei 2026 14:22 schreef Armani XL het volgende:
MED / Joepie!!! We hebben een nieuwe voor R&P en het is Droopie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |