Ik ben geen leugenaar, zo simpel is het.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is wel hoe users het ervaren. Dat de moderatie losser wordt, dat ‘doe normaal’ niet meer de vuistregel is, dat waar vroeger nog op gemodereerd werd tegenwoordig de vrije hand krijgt.
Dus zoals wij het ervaren, dat klopt niet?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben geen leugenaar, zo simpel is het.
Ik vat het nogal persoonlijk op.
Laten we het zo stellen:quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vat dat op als een ‘ja’.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Weet niet wat je wil bereiken met deze vraag. Begrijp ook niet waarom ik jou een antwoord verschuldigd zou zijn. Betreft antwoorden verschuldigd zijn op vragen dat zie ik soms ook in topcis gebeuren waar mensen om hulp vragen. Kwalijke zaak.
Who made you the queenquote:Op zondag 10 mei 2026 23:34 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Soms moet je een situatie met veel spanning een beetje luchtiger maken. Kan met een grapje.
Ik vind het ernstig dat jullie serieus denken dat ik kans maak mod te worden.![]()
Maar goed weet je laat dit een les zijn. Reageer niet zo fel op alles wat je ziet. Haal rustig adem, doe een stap terug en relax. Ik geloof echt dat het hier dan voorbij is met alle kommer en kwel.
Ja joh.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:34 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Soms moet je een situatie met veel spanning een beetje luchtiger maken. Kan met een grapje.
Ik vind het ernstig dat jullie serieus denken dat ik kans maak mod te worden.![]()
Maar goed weet je laat dit een les zijn. Reageer niet zo fel op alles wat je ziet. Haal rustig adem, doe een stap terug en relax. Ik geloof echt dat het hier dan voorbij is met alle kommer en kwel.
Een vliegende mannelijke mier genaamd Axel.quote:
Dan is de dialoog met jou dus niet mogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus: Je noemt me een leugenaar.
Prima verder.
quote:
Hij reageert hier inhoudelijk en correct.. is het dat jullie het niet met hem eens zijn maar geen tegenargumenten hebben dat jullie vervallen in dit soort flauwe reacties wellicht.. Ook echt zoveel pagina's dat het beleid niet goed is etc. naar het idee van sommige users hier, vanwege 1 reactie van K_W en 1 door mij..quote:
Zeg maar niets meer, ik ga wel weg.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:38 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ja joh.
Eerst @:Coolguy op zwart, wat een dijenkletser![]()
Nu @:Ole op zwart, wat een dijenkletser![]()
En jij hebt meer posts gescoord hier dan menig ander user (je reageert op alles en iedereen als de messias himself) dus ga mij/ons nou niet de les lezen.
En waarom is hetquote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh wauw, ik neem terug dat ik jou nog nooit een nuttige post heb zien maken. Mijn excuses heer Masberum.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
[..]
Hij reageert hier inhoudelijk en correct.. is het dat jullie het niet met hem eens zijn maar geen tegenargumenten hebben dat jullie vervallen in dit soort flauwe reacties wellicht.. Ook echt zoveel pagina's dat het beleid niet goed is etc. naar het idee van sommige users hier, vanwege 1 reactie van K_W en 1 door mij..
Neem het vooral niet zo op, en dat is waarschijnlijk ook wat niemand zo bedoeld. Echter is dit al het 3e FB topic waar ik Hetekip even de regie zie proberen over te nemen.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind je best vaak hout snijden, je evt kloontjes ken ik niet. Maar zou je even je chatgtp, die je blijkbaar in de Gandhi of Plato modus hebt gezet, weg willen leggen en dit topic even links willen laten liggen, bloedirritant dit.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:37 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Laten we het zo stellen:
Hun subjectieve ervaring strookt niet met jouw subjectieve ervaring. Dat betekent niet dat een van beide partijen liegt, maar dat er een incongruentie zit in de verwachting van de een naar de ander.
Dat is geen chatgpt, maar je hebt gelijk ik ben wel een lezer van Plato.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vind je best vaak hout snijden, je evt kloontjes ken ik. Maar zou je even je chatgtp, die je blijkbaar in de Gandhi of Plato modus hebt gezet, weg willen leggen en dit topic even links willen laten liggen, bloedirritant dit.
Wel of niet ?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat is geen chatgpt, maar je hebt gelijk ik ben wel een lezer van Plato.
En ja hoor dat wil ik wel, ik wil daar wel bij toevoegen dat ik de heksenjacht op mij als user zeer triest vindt. Maar ik wil hier best weggaan als jou dat gelukkig maakt, wel niet voor onbepaalde tijd. Bepaalde tijd dus.
Het gaat even niet om jou, daar gaat het om.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
En ja hoor dat wil ik wel, ik wil daar wel bij toevoegen dat ik de heksenjacht op mij als user zeer triest vindt. Maar ik wil hier best weggaan als jou dat gelukkig maakt.
OK Lennyquote:Op zondag 10 mei 2026 23:47 schreef Lenny77 het volgende:
Kunnen we FB even te ruste leggen voor deze nacht?
Lenny77 heeft veel te veel uren gewerkt dit weekend en wil even met een gerust hart gaan slapen.
Ik heb alles gelezen en in het oog gehouden tussendoor, ook al lijkt het alsof ik er helemaal niet was.
1 nachtje.. Ok??
Hey, laat mij erbuiten wil je.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:38 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ja joh.
Eerst @:Coolguy op zwart, wat een dijenkletser![]()
Nu @:Ole op zwart, wat een dijenkletser![]()
En jij hebt meer posts gescoord hier dan menig ander user (je reageert op alles en iedereen als de messias himself) dus ga mij/ons nou niet de les lezen.
quote:Op zondag 10 mei 2026 23:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
En ja hoor dat wil ik wel, ik wil daar wel bij toevoegen dat ik de heksenjacht op mij als user zeer triest vindt. Maar ik wil hier best weggaan als jou dat gelukkig maakt, wel niet voor onbepaalde tijd. Bepaalde tijd dus.
quote:
quote:
Sorry Lennyquote:Op zondag 10 mei 2026 23:47 schreef Lenny77 het volgende:
Kunnen we FB even te ruste leggen voor deze nacht?
Lenny77 heeft veel te veel uren gewerkt dit weekend en wil even met een gerust hart gaan slapen.
Ik heb alles gelezen en in het oog gehouden tussendoor, ook al lijkt het alsof ik er helemaal niet was.
1 nachtje.. Ok??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |