abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 10 mei 2026 @ 22:48:11 #101
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220760796
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:45 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Dialoog is altijd mogelijk, maar dan wel graag duidelijk ipv met insinuaties.

Anyway, ik ga slapen, morgen weer vroeg op.
Trusten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zondag 10 mei 2026 @ 22:49:11 #102
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220760799
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze geeft toch zelf aan te stoppen.
Ja en het topic is dicht. Dus?

Dan mag ze van mij iig nog nadenken. Iemand even tijd en rust gunnen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 10 mei 2026 @ 22:51:52 #103
511221 Hetekip
Depressief
pi_220760813
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:32 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik vind het een beetje vervelend, zachtjes uitgedrukt, dat mensen nooit eens even rustig mogen nadenken, zeker niet als ze crew zijn. Mogen mensen éven rust? Even denken?
Je bedoelt dat ze misschien in opwelling van een emotie een besluit heeft genomen, en dat ze eigenlijk de kans moet krijgen om er nog over na te denken voordat het definitief is?

Ik kan dat wel respecteren. Ik heb soms ook bijna mijn werk opgezegd waarbij de jobcoach mij dan toch terug deed fluiten.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Admin zondag 10 mei 2026 @ 22:55:00 #104
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220760831
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:51 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Je bedoelt dat ze misschien in opwelling van een emotie een besluit heeft genomen, en dat ze eigenlijk de kans moet krijgen om er nog over na te denken voordat het definitief is?

Ik kan dat wel respecteren. Ik heb soms ook bijna mijn werk opgezegd waarbij de jobcoach mij dan toch terug deed fluiten.
Lijkt mij een normale gang van zaken.

:s)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Forum Admin zondag 10 mei 2026 @ 22:55:49 #105
35723 crew  GGMM
pi_220760833
Dit is waarom ik Hetekip zo'n geschikte peer vind
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 10 mei 2026 @ 22:56:28 #106
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220760837
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dit is waarom ik Hetekip zo'n geschikte peer vind
mss wil die wel mod worden. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 10 mei 2026 @ 22:57:55 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220760844
quote:
16s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
mss wil die wel mod worden. :o
Lastig, moet hij zijn kloontjes modereren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 10 mei 2026 @ 22:58:46 #108
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220760850
quote:
16s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
mss wil die wel mod worden. :o
Alleen op de oneven dagen.
Colleziono francobolli di bambini
  zondag 10 mei 2026 @ 22:59:38 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220760858
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:58 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Alleen op de oneven dagen.
En als hij zijn medicatie blijft nemen.
The love you take is equal to the love you make.
  Admin zondag 10 mei 2026 @ 23:02:29 #110
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220760881
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:59 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Flikker op man, die gast komt nooit hier, en gaat hier nu ineens de wijsneus uithangen, wat die met al zijn kutaccounts heeft uitgehaald lusten de honden geen brood van.

Maar vooral lekker doorgaan met dit soort volk de hand boven het hoofd houden, idioot.
Doe eens lief joh, was een geintje.

Maar wie denkt dat we mensen de hand boven het hoofd houden heeft het echt verkeerd.
Ja misschien @FlippingCoin ofzo, kijken we weleens de andere kant op.


Psst, niet serieus!!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Forum Admin zondag 10 mei 2026 @ 23:03:08 #111
35723 crew  GGMM
pi_220760885
Oh ik had hem al weggegooid (mobiel)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 10 mei 2026 @ 23:04:04 #112
511221 Hetekip
Depressief
pi_220760888
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:02 schreef yvonne het volgende:

[..]
Doe eens lief joh, was een geintje.
:'( :( niet stoken het gaat nu net fantastisch tussen mij en GGMM
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 10 mei 2026 @ 23:04:58 #113
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220760891
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dit is waarom ik Hetekip zo'n geschikte peer vind
Dat méén je niet :')
  zondag 10 mei 2026 @ 23:07:24 #114
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220760900
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:02 schreef yvonne het volgende:

[..]
Doe eens lief joh, was een geintje.

Maar wie denkt dat we mensen de hand boven het hoofd houden heeft het echt verkeerd.
Ja misschien @:FlippingCoin ofzo, kijken we weleens de andere kant op.


Psst, niet serieus!!
maar daar krijgen jullie ook subsidie voor
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Redactie Frontpage zondag 10 mei 2026 @ 23:07:41 #115
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220760901
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:03 schreef GGMM het volgende:
Oh ik had hem al weggegooid (mobiel)
Vooral je eigen reactie laten staan, want die was wel heel grappig natuurlijk, en kun je met je VBL maatjes delen
  zondag 10 mei 2026 @ 23:08:58 #116
511221 Hetekip
Depressief
pi_220760906
Ik besef me dat ik hier niet populair ben, maar dat heeft er alles mee te maken, met waar ik constant op hamer.

R&P wordt veilig als we ons gezamelijk van onze beste kant laten zien. Dat betekent; geen heksenjacht en op mensen, het topic verlaten wanneer je boos bent dat je adviezen niet worden opgevolgd, en een ts constant in dezelfde spiraal blijft zitten, en gewoon iemand negeren als die jou niet aanstaat.

Mods zorgen wel dat het veilig is wanneer iemand over de schreef gaat. Maar ik zie hier soms dingen gebeuren, dat ik denk dat jullie je eigen ruiten ingooien. En dan mogen de admins het zo komen inrichten dat het hier een isoleercel wordt met zachte materialen rondom zodat niemand zich kan bezeren.

Je kan haten op het beleid wat je wil, maar ik snap het beleid wel. De Efteling kan ook geen andere bezoekers eruit gooien, omdat ik vind dat de kinderen in dat gezin te luid gillen in de achtbaan.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 10 mei 2026 @ 23:09:31 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220760908
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:02 schreef yvonne het volgende:

[..]
Doe eens lief joh, was een geintje.

Maar wie denkt dat we mensen de hand boven het hoofd houden heeft het echt verkeerd.
Sorry hoor yvonne, maar :')
Resistance is futile.
  zondag 10 mei 2026 @ 23:10:34 #118
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220760911
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:08 schreef Hetekip het volgende:
Ik besef me dat ik hier niet populair ben, maar dat heeft er alles mee te maken, met waar ik constant op hamer.

R&P wordt veilig als we ons gezamelijk van onze beste kant laten zien. Dat betekent; geen heksenjacht en op mensen, het topic verlaten wanneer je boos bent dat je adviezen niet worden opgevolgd, en een ts constant in dezelfde spiraal blijft zitten, en gewoon iemand negeren als die jou niet aanstaat.

Mods zorgen wel dat het veilig is wanneer iemand over de schreef gaat. Maar ik zie hier soms dingen gebeuren, dat ik denk dat jullie je eigen ruiten ingooien. En dan mogen de admins het zo komen inrichten dat het hier een isoleercel wordt met zachte materialen rondom zodat niemand zich kan bezeren.

Je kan haten op het beleid wat je wil, maar ik snap het beleid wel. De Efteling kan ook geen andere bezoekers eruit gooien, omdat ik vind dat de kinderen in dat gezin te luid gillen in de achtbaan.
Nou, dat weten we ook weer.
  zondag 10 mei 2026 @ 23:10:42 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220760912
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:08 schreef Hetekip het volgende:
Ik besef me dat ik hier niet populair ben, maar dat heeft er alles mee te maken, met waar ik constant op hamer.

R&P wordt veilig als we ons gezamelijk van onze beste kant laten zien. Dat betekent; geen heksenjacht en op mensen, het topic verlaten wanneer je boos bent dat je adviezen niet worden opgevolgd, en een ts constant in dezelfde spiraal blijft zitten, en gewoon iemand negeren als die jou niet aanstaat.

Mods zorgen wel dat het veilig is wanneer iemand over de schreef gaat. Maar ik zie hier soms dingen gebeuren, dat ik denk dat jullie je eigen ruiten ingooien. En dan mogen de admins het zo komen inrichten dat het hier een isoleercel wordt met zachte materialen rondom zodat niemand zich kan bezeren.

Je kan haten op het beleid wat je wil, maar ik snap het beleid wel. De Efteling kan ook geen andere bezoekers eruit gooien, omdat ik vind dat de kinderen in dat gezin te luid gillen in de achtbaan.
Ik vertrouw jou niet.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 10 mei 2026 @ 23:14:03 #120
511221 Hetekip
Depressief
pi_220760923
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik vertrouw jou niet.
Ik vertrouw het hele leven niet, ik vertrouw de mensen niet. We zijn aan de advent van het einde van de wereld. De stabiliteit die wij nodig hebben als mensheid valt weg. Is af aan het brokkelen, wereld oorlog drie staat voor onze deur.

En jullie maken je druk om een of twee users die je makkelijk kunt negeren. Ik snap de haat op mij ook niet, omdat ik zeg dat een heksenjacht op een user niet goed is.

In het kw topic voelde @Puzzie hetzelfde ik ben daar niet alleen in. Ja ik ben een gek, maar een gek kan soms ook gelijk hebben.

Of moet ik ook geband worden volgens jullie omdat ik niet in de pas loop.

Kom op zeg.

Ga lekker slapen en laat het los, ik vertrouw op onze moderatoren en admins. Ja beleid kunnen we het soms mee oneens zijn, en ja het is niet altijd prettig. Maar wat als morgen iemand komt en die roept oh ik mag die niet, en ik mag die niet. Ja kan je lekker bezig blijven. :')
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 10 mei 2026 @ 23:17:00 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220760931
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:14 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik vertrouw het hele leven niet, ik vertrouw de mensen niet. We zijn aan de advent van het einde van de wereld. De stabiliteit die wij nodig hebben als mensheid valt weg. Is af aan het brokkelen, wereld oorlog drie staat voor onze deur.

En jullie maken je druk om een of twee users die je makkelijk kunt negeren. Ik snap de haat op mij ook niet, omdat ik zeg dat een heksenjacht op een user niet goed is.

In het kw topic voelde @:puzzie hetzelfde ik ben daar niet alleen in. Ja ik ben een gek, maar een gek kan soms ook gelijk hebben.

Of moet ik ook geband worden volgens jullie omdat ik niet in de pas loop.

Kom op zeg.

Ga lekker slapen en laat het los, ik vertrouw op onze moderatoren en admins. Ja beleid kunnen we het soms mee oneens zijn, en ja het is niet altijd prettig. Maar wat als morgen iemand komt en die roept oh ik mag die niet, en ik mag die niet. Ja kan je lekker bezig blijven. :')
Je bent hier heel goed in. Maar ik geloof niet dat jij het beste voor hebt met R&P. Ik denk dat jij juist ontzettend ervan geniet dat het hier zo’n heibel is, de laatste tijd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220760934
Iemand hier wil heel graag mod worden.
  zondag 10 mei 2026 @ 23:18:20 #123
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220760938
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:17 schreef DoubleDip het volgende:
Iemand hier wil heel graag mod worden.
Dit dus.
  zondag 10 mei 2026 @ 23:18:43 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220760940
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:14 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik vertrouw het hele leven niet, ik vertrouw de mensen niet. We zijn aan de advent van het einde van de wereld. De stabiliteit die wij nodig hebben als mensheid valt weg. Is af aan het brokkelen, wereld oorlog drie staat voor onze deur.

En jullie maken je druk om een of twee users die je makkelijk kunt negeren. Ik snap de haat op mij ook niet, omdat ik zeg dat een heksenjacht op een user niet goed is.

In het kw topic voelde @:puzzie hetzelfde ik ben daar niet alleen in. Ja ik ben een gek, maar een gek kan soms ook gelijk hebben.

Of moet ik ook geband worden volgens jullie omdat ik niet in de pas loop.

Kom op zeg.

Ga lekker slapen en laat het los, ik vertrouw op onze moderatoren en admins. Ja beleid kunnen we het soms mee oneens zijn, en ja het is niet altijd prettig. Maar wat als morgen iemand komt en die roept oh ik mag die niet, en ik mag die niet. Ja kan je lekker bezig blijven. :')
Jij bent geen slachtoffer.
Resistance is futile.
  Admin zondag 10 mei 2026 @ 23:19:09 #125
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220760941
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:09 schreef Seven. het volgende:

[..]
Sorry hoor yvonne, maar :')
Dan noem je me dus in feite een leugenaar.
Iedereen die me ook maar een beetje kent weet dat ik niemand maar dan ook niemand voortrek, hand boven het hoofd hou, iemand haat, of weet ik veel wat.
Ik heb gewoon aan iedereen een hekel ;)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zondag 10 mei 2026 @ 23:20:11 #126
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220760946
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat méén je niet :')
Nee natuurlijk meent hij dat niet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 10 mei 2026 @ 23:21:38 #127
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220760953
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:20 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee natuurlijk meent hij dat niet.
Oh, het was serieus een grapje?
Goeie timing dan ^O^
Colleziono francobolli di bambini
  zondag 10 mei 2026 @ 23:22:29 #128
511221 Hetekip
Depressief
pi_220760957
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je bent hier heel goed in. Maar ik geloof niet dat jij het beste voor hebt met R&P. Ik denk dat jij juist ontzettend ervan geniet dat het hier zo’n heibel is, de laatste tijd.
Je mag twijfelen aan de oprechtheid van mijn karakter. Ik ben hier wat actiever geworden nadat ik zelf een topic heb gemaakt.

De heibel geniet ik niet van, integendeel ik zie een oplossing. Dat is namelijk dat iedereen elkaar wat meer ruimte geeft, en iets langere tenen groeit. Dan is het zo gedaan met de heibel.

Dus twijfel aan mijn karakter, maar mijn woorden kun je gewoon onderzoeken.

Ik zou zeggen probeer eens allemaal een week wat ik net omschreef, en ik garandeer je dat het gedaan is met de heibel.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Admin zondag 10 mei 2026 @ 23:23:32 #129
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220760963
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:21 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Oh, het was serieus een grapje?
Goeie timing dan ^O^
Tsja ach, stand up comedian zit er denk ik niet in.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zondag 10 mei 2026 @ 23:24:05 #130
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220760967
Mag ik nou naar bed zonder dat jullie de halve nacht doorgaan?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 10 mei 2026 @ 23:24:12 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220760968
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:22 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Je mag twijfelen aan de oprechtheid van mijn karakter. Ik ben hier wat actiever geworden nadat ik zelf een topic heb gemaakt.

De heibel geniet ik niet van, integendeel ik zie een oplossing. Dat is namelijk dat iedereen elkaar wat meer ruimte geeft, en iets langere tenen groeit. Dan is het zo gedaan met de heibel.

Dus twijfel aan mijn karakter, maar mijn woorden kun je gewoon onderzoeken.
Kortere tenen.

Maar ik vertrouw je nog steeds niet.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 10 mei 2026 @ 23:24:41 #132
511221 Hetekip
Depressief
pi_220760970
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:20 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee natuurlijk meent hij dat niet.
Ik vind dit wel minder leuke insinuaties. Ik voel wel kameraadschap met @GGMM

Maar goed ik zal deze gifbeker ook wel leegdrinken.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220760971
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:22 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Je mag twijfelen aan de oprechtheid van mijn karakter. Ik ben hier wat actiever geworden nadat ik zelf een topic heb gemaakt.

De heibel geniet ik niet van, integendeel ik zie een oplossing. Dat is namelijk dat iedereen elkaar wat meer ruimte geeft, en iets langere tenen groeit. Dan is het zo gedaan met de heibel.

Dus twijfel aan mijn karakter, maar mijn woorden kun je gewoon onderzoeken.

Ik zou zeggen probeer eens allemaal een week wat ik net omschreef, en ik garandeer je dat het gedaan is met de heibel.
Ik ben blij dat jij geen mod bent, mijn hemel.
  zondag 10 mei 2026 @ 23:24:44 #134
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220760972
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:23 schreef yvonne het volgende:

[..]
Tsja ach, stand up comedian zit er denk ik niet in.
Empathisch vermogen ook niet echt.
Colleziono francobolli di bambini
pi_220760973
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:24 schreef yvonne het volgende:
Mag ik nou naar bed zonder dat jullie de halve nacht doorgaan?
Tuurlijk, slaap lekker.
  zondag 10 mei 2026 @ 23:25:31 #136
511221 Hetekip
Depressief
pi_220760976
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:24 schreef yvonne het volgende:
Mag ik nou naar bed zonder dat jullie de halve nacht doorgaan?
Mogen we hier even de tijd voor nemen, om hier over na te denken. We moeten even in alle rust in conclaaf kunnen gaan. Over een uurtje geven wij ons antwoord.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 10 mei 2026 @ 23:25:45 #137
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220760979
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:19 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dan noem je me dus in feite een leugenaar.
Iedereen die me ook maar een beetje kent weet dat ik niemand maar dan ook niemand voortrek, hand boven het hoofd hou, iemand haat, of weet ik veel wat.
Ik heb gewoon aan iedereen een hekel ;)
Je zei iets over dialoog, dan is het wel zo prettig dat je een ander geen woorden in de mond legt.

Wat ik zeg is dat jouw uitspraak niet geloofwaardig is. De admins verliezen vrijwel allemaal in hoog tempo hun geloofwaardigheid. Hoe langer dit beleid verdedigd wordt en het trollenleger vrij spel heeft, hoe harder het afbrokkelt.
Resistance is futile.
  zondag 10 mei 2026 @ 23:25:50 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220760980
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Mogen we hier even de tijd voor nemen, om hier over na te denken. We moeten even in alle rust in conclaaf kunnen gaan. Over een uurtje geven wij ons antwoord.
Zwetser.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220760983
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Mogen we hier even de tijd voor nemen, om hier over na te denken. We moeten even in alle rust in conclaaf kunnen gaan. Over een uurtje geven wij ons antwoord.
Was dit koninklijk meervoud?
  zondag 10 mei 2026 @ 23:28:01 #140
511221 Hetekip
Depressief
pi_220760987
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Kortere tenen.

Maar ik vertrouw je nog steeds niet.
Kortere mea culpa.

Je mag mij niet vertrouwen. Weet je, ik ben gewoon blij dat ik uit een heel donker en diep dal ben geklommen. Ik leef eindelijk weer.

Misschien dat ik daarom nu wat meer in mijn groove zit. Dan ga ik raar doen. Bij heftige emoties word ik raar. Dus boos, blij, verdrietig. Ik weet geen maat, mijn stoppen slaan door. Misschien heb je gelijk en moet ik mij terugtrekken.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 10 mei 2026 @ 23:28:32 #141
511221 Hetekip
Depressief
pi_220760989
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Zwetser.
Was maar een gebbetje als verwijzing naar het nadenken in rust van Ole.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 10 mei 2026 @ 23:29:01 #142
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220760992
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:28 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Kortere mea culpa.

Je mag mij niet vertrouwen. Weet je, ik ben gewoon blij dat ik uit een heel donker en diep dal ben geklommen. Ik leef eindelijk weer.

Misschien dat ik daarom nu wat meer in mijn groove zit. Dan ga ik raar doen. Bij heftige emoties word ik raar. Dus boos, blij, verdrietig. Ik weet geen maat, mijn stoppen slaan door. Misschien heb je gelijk en moet ik mij terugtrekken.
Ben jij ooit mod geweest? Of crew?
pi_220760995
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:28 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Kortere mea culpa.

Je mag mij niet vertrouwen. Weet je, ik ben gewoon blij dat ik uit een heel donker en diep dal ben geklommen. Ik leef eindelijk weer.

Misschien dat ik daarom nu wat meer in mijn groove zit. Dan ga ik raar doen. Bij heftige emoties word ik raar. Dus boos, blij, verdrietig. Ik weet geen maat, mijn stoppen slaan door. Misschien heb je gelijk en moet ik mij terugtrekken.
Dit lijkt me geen goede basis voor als je hier mod wilt worden.
  zondag 10 mei 2026 @ 23:31:17 #144
511221 Hetekip
Depressief
pi_220760996
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:30 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Dit lijkt me geen goede basis voor als je hier mod wilt worden.
Ja daar zijn heel veel mensen over gevallen dat ik dat zei. Ik wil dat niet eens. Dat was een soort grapje dat @GGMM wel begrijpt maar jullie niet.

Ik heb nog geprobeerd het af te zwakken door te zeggen op de oneven of even dagen weet ik veel, en toch werd iedereen boos en direct tegen het harnas gejaagd.

Het was maar een grapje. Ik denk dat GGMM zich eerder laat pijpen door een kaasrasp dan dat hij mij mod maakt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Admin zondag 10 mei 2026 @ 23:32:13 #145
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220761000
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Seven. het volgende:

[..]


Wat ik zeg is dat jouw uitspraak niet geloofwaardig is.
Dus: Je noemt me een leugenaar.

Prima verder.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 10 mei 2026 @ 23:32:43 #146
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220761003
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:31 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja daar zijn heel veel mensen over gevallen dat ik dat zei. Ik wil dat niet eens. Dat was een soort grapje dat @:ggmm wel begrijpt maar jullie niet.

Ik heb nog geprobeerd het af te zwakken door te zeggen op de oneven of even dagen weet ik veel, en toch werd iedereen boos en direct tegen het harnas gejaagd.

Het was maar een grapje.
Ook zo perfect getimed, dat 'grapje' ^O^
Colleziono francobolli di bambini
  zondag 10 mei 2026 @ 23:34:29 #147
511221 Hetekip
Depressief
pi_220761006
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:32 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Ook zo perfect getimed, dat 'grapje' ^O^
Soms moet je een situatie met veel spanning een beetje luchtiger maken. Kan met een grapje.

Ik vind het ernstig dat jullie serieus denken dat ik kans maak mod te worden. _O-

Maar goed weet je laat dit een les zijn. Reageer niet zo fel op alles wat je ziet. Haal rustig adem, doe een stap terug en relax. Ik geloof echt dat het hier dan voorbij is met alle kommer en kwel.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zondag 10 mei 2026 @ 23:35:18 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220761010
quote:
17s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:32 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dus: Je noemt me een leugenaar.

Prima verder.
Het is wel hoe users het ervaren. Dat de moderatie losser wordt, dat ‘doe normaal’ niet meer de vuistregel is, dat waar vroeger nog op gemodereerd werd tegenwoordig de vrije hand krijgt.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 10 mei 2026 @ 23:35:19 #149
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220761011
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ben jij ooit mod geweest? Of crew?
Poging 2
  zondag 10 mei 2026 @ 23:36:06 #150
511221 Hetekip
Depressief
pi_220761014
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 23:35 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Poging 2
Weet niet wat je wil bereiken met deze vraag. Begrijp ook niet waarom ik jou een antwoord verschuldigd zou zijn. Betreft antwoorden verschuldigd zijn op vragen dat zie ik soms ook in topcis gebeuren waar mensen om hulp vragen. Kwalijke zaak.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')