Maar dat is dit toch ook? Je hoeft alleen maar hierna te zeggen "kunnen jullie deze nacht rustig aan doen" en het gaat gebeuren hoor. Je hebt mijn woord.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:22 schreef Lenny77 het volgende:
Zullen we het maar weer proberen wat OT te houden?
De laatste tijd was pure hectiek. Misschien moeten we terug streven naar wat warmte en een beetje rust.
Kunnen jullie deze nacht rustig aan doen?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar dat is dit toch ook? Je hoeft alleen maar hierna te zeggen "kunnen jullie deze nacht rustig aan doen" en het gaat gebeuren hoor. Je hebt mijn woord.
Ik zou nog met hem daten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:00 schreef Masberum het volgende:
R_one is trouwens op anoniem. Lijkt me gezien zijn hoeveelheid posts (o.a. hier) niet verkeerd om te melden zodat anderen ervan op de hoogte zijn
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, helaas wel van r_one
Top user en ik mis zijn aanwezigheid
Hopelijk komt hij nog een keertje terug
Ik zie het niet gebeuren, hem kennende.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik hoop dat hij mee leest
ze heeft one. Kan ze er 7 gokkenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kan alsnog toch? Heb je zijn nummer niet?
Nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kan alsnog toch? Heb je zijn nummer niet?
Daar is wel aan te komenquote:
Ach mijn druifjequote:
ik vraag het voor een vriendquote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach mijn druifje
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Opmerkelijk. Zo wanhopig als dat hij overkwam zou je denken dat hij wel zijn best zou hebben gedaan om daar nog even voor te blijven.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach mijn druifje
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
waarom doe je ditquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik wel meevallen, maar gezien hij dronken is wel wellicht.
Droopie trouwens ik zag je DM, heb zelf alleen geen DM rechten meer dus dat is de reden dat ik er niet op reageerde, gewoon dat je het weet
Ja niet verwijderen had ook gewoon een optie kunnen zijn hé.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:41 schreef Droopie het volgende:
Ja ja, nu weten we het wel.
Armani heeft gezegd waarom dat was, met uitleg.
Jullie kunnen spelen, verdere klachten in de feedback
Anders hebben we straks meer reactie over waarom rummikub linkjes niet mogen, dan linkjes zelf.
Terwijl we hier elkaar proberen te steunen met verhalen en ervaringen
En dan heb je straks een topic waarin mensen alleen maar met Rummikub bezig zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja niet verwijderen had ook gewoon een optie kunnen zijn hé.
Nah, dat topic zakt weer heel snel naar onder. Maar nogmaals, het is gewoon een ideetje geweest 2 dagen geleden waar mensen wat aan hadden op dat kwetsbare moment.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:47 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En dan heb je straks een topic waarin mensen alleen maar met Rummikub bezig zijn.
Wat helemaal niet erg is dat jullie elkaar daarin hebben gevonden, maar het topic is daar niet voor bedoeld. Daarom heeft @:Droopie een mooi alternatief gegeven en dat is toch prima.
Natuurlijk is het geen probleem om mensen erop te wijzen.
Zeker, hele dag F5'en.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:50 schreef Watmoetjenou het volgende:
Of ga je tegenwoordig ook VBL al met elk Haxball linkje?
Grappig, maar je snapt toch dat het geen kwaad kan, en dat het soms net zo makkelijk is om iemand via het topic even uit te nodigen om wat afleiding te hebben ipv via allerlei omwegen?quote:
Rummikub mag gewoon weer, ik meld het maar gewoonquote:Op woensdag 13 mei 2026 22:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Grappig, maar je snapt toch dat het geen kwaad kan, en dat het soms net zo makkelijk is om iemand via het topic even uit te nodigen om wat afleiding te hebben ipv via allerlei omwegen?
Natuurlijk ga je niet krijgen dat men de hele dag dat soort spelletjes loopt te delen. Maar men kan er wat ondersteuning in krijgen door even aan iets anders te denken, ik snap echt het probleem niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |