Trusten.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:45 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dialoog is altijd mogelijk, maar dan wel graag duidelijk ipv met insinuaties.
Anyway, ik ga slapen, morgen weer vroeg op.
Ja en het topic is dicht. Dus?quote:
Je bedoelt dat ze misschien in opwelling van een emotie een besluit heeft genomen, en dat ze eigenlijk de kans moet krijgen om er nog over na te denken voordat het definitief is?quote:Op zondag 10 mei 2026 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend, zachtjes uitgedrukt, dat mensen nooit eens even rustig mogen nadenken, zeker niet als ze crew zijn. Mogen mensen éven rust? Even denken?
Lijkt mij een normale gang van zaken.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:51 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze misschien in opwelling van een emotie een besluit heeft genomen, en dat ze eigenlijk de kans moet krijgen om er nog over na te denken voordat het definitief is?
Ik kan dat wel respecteren. Ik heb soms ook bijna mijn werk opgezegd waarbij de jobcoach mij dan toch terug deed fluiten.
mss wil die wel mod worden.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dit is waarom ik Hetekip zo'n geschikte peer vind
Doe eens lief joh, was een geintje.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Flikker op man, die gast komt nooit hier, en gaat hier nu ineens de wijsneus uithangen, wat die met al zijn kutaccounts heeft uitgehaald lusten de honden geen brood van.
Maar vooral lekker doorgaan met dit soort volk de hand boven het hoofd houden, idioot.
quote:
Dat méén je nietquote:Op zondag 10 mei 2026 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dit is waarom ik Hetekip zo'n geschikte peer vind
maar daar krijgen jullie ook subsidie voorquote:Op zondag 10 mei 2026 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief joh, was een geintje.
Maar wie denkt dat we mensen de hand boven het hoofd houden heeft het echt verkeerd.
Ja misschien @:FlippingCoin ofzo, kijken we weleens de andere kant op.
Psst, niet serieus!!
Vooral je eigen reactie laten staan, want die was wel heel grappig natuurlijk, en kun je met je VBL maatjes delenquote:
Sorry hoor yvonne, maarquote:Op zondag 10 mei 2026 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe eens lief joh, was een geintje.
Maar wie denkt dat we mensen de hand boven het hoofd houden heeft het echt verkeerd.
Nou, dat weten we ook weer.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:08 schreef Hetekip het volgende:
Ik besef me dat ik hier niet populair ben, maar dat heeft er alles mee te maken, met waar ik constant op hamer.
R&P wordt veilig als we ons gezamelijk van onze beste kant laten zien. Dat betekent; geen heksenjacht en op mensen, het topic verlaten wanneer je boos bent dat je adviezen niet worden opgevolgd, en een ts constant in dezelfde spiraal blijft zitten, en gewoon iemand negeren als die jou niet aanstaat.
Mods zorgen wel dat het veilig is wanneer iemand over de schreef gaat. Maar ik zie hier soms dingen gebeuren, dat ik denk dat jullie je eigen ruiten ingooien. En dan mogen de admins het zo komen inrichten dat het hier een isoleercel wordt met zachte materialen rondom zodat niemand zich kan bezeren.
Je kan haten op het beleid wat je wil, maar ik snap het beleid wel. De Efteling kan ook geen andere bezoekers eruit gooien, omdat ik vind dat de kinderen in dat gezin te luid gillen in de achtbaan.
Ik vertrouw jou niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:08 schreef Hetekip het volgende:
Ik besef me dat ik hier niet populair ben, maar dat heeft er alles mee te maken, met waar ik constant op hamer.
R&P wordt veilig als we ons gezamelijk van onze beste kant laten zien. Dat betekent; geen heksenjacht en op mensen, het topic verlaten wanneer je boos bent dat je adviezen niet worden opgevolgd, en een ts constant in dezelfde spiraal blijft zitten, en gewoon iemand negeren als die jou niet aanstaat.
Mods zorgen wel dat het veilig is wanneer iemand over de schreef gaat. Maar ik zie hier soms dingen gebeuren, dat ik denk dat jullie je eigen ruiten ingooien. En dan mogen de admins het zo komen inrichten dat het hier een isoleercel wordt met zachte materialen rondom zodat niemand zich kan bezeren.
Je kan haten op het beleid wat je wil, maar ik snap het beleid wel. De Efteling kan ook geen andere bezoekers eruit gooien, omdat ik vind dat de kinderen in dat gezin te luid gillen in de achtbaan.
Ik vertrouw het hele leven niet, ik vertrouw de mensen niet. We zijn aan de advent van het einde van de wereld. De stabiliteit die wij nodig hebben als mensheid valt weg. Is af aan het brokkelen, wereld oorlog drie staat voor onze deur.quote:
Je bent hier heel goed in. Maar ik geloof niet dat jij het beste voor hebt met R&P. Ik denk dat jij juist ontzettend ervan geniet dat het hier zo’n heibel is, de laatste tijd.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vertrouw het hele leven niet, ik vertrouw de mensen niet. We zijn aan de advent van het einde van de wereld. De stabiliteit die wij nodig hebben als mensheid valt weg. Is af aan het brokkelen, wereld oorlog drie staat voor onze deur.
En jullie maken je druk om een of twee users die je makkelijk kunt negeren. Ik snap de haat op mij ook niet, omdat ik zeg dat een heksenjacht op een user niet goed is.
In het kw topic voelde @:puzzie hetzelfde ik ben daar niet alleen in. Ja ik ben een gek, maar een gek kan soms ook gelijk hebben.
Of moet ik ook geband worden volgens jullie omdat ik niet in de pas loop.
Kom op zeg.
Ga lekker slapen en laat het los, ik vertrouw op onze moderatoren en admins. Ja beleid kunnen we het soms mee oneens zijn, en ja het is niet altijd prettig. Maar wat als morgen iemand komt en die roept oh ik mag die niet, en ik mag die niet. Ja kan je lekker bezig blijven.
Jij bent geen slachtoffer.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vertrouw het hele leven niet, ik vertrouw de mensen niet. We zijn aan de advent van het einde van de wereld. De stabiliteit die wij nodig hebben als mensheid valt weg. Is af aan het brokkelen, wereld oorlog drie staat voor onze deur.
En jullie maken je druk om een of twee users die je makkelijk kunt negeren. Ik snap de haat op mij ook niet, omdat ik zeg dat een heksenjacht op een user niet goed is.
In het kw topic voelde @:puzzie hetzelfde ik ben daar niet alleen in. Ja ik ben een gek, maar een gek kan soms ook gelijk hebben.
Of moet ik ook geband worden volgens jullie omdat ik niet in de pas loop.
Kom op zeg.
Ga lekker slapen en laat het los, ik vertrouw op onze moderatoren en admins. Ja beleid kunnen we het soms mee oneens zijn, en ja het is niet altijd prettig. Maar wat als morgen iemand komt en die roept oh ik mag die niet, en ik mag die niet. Ja kan je lekker bezig blijven.
Dan noem je me dus in feite een leugenaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |