Typische reactie en het zegt eigenlijk alles.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:52 schreef Dotteke het volgende:
Kan dit gekissebis op elkaar nu eindelijk stoppen. Daar is feedback niet voor
Wat moet er nog meer gezegd worden dan?quote:Op zondag 10 mei 2026 21:54 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Typische reactie en het zegt eigenlijk alles.
Dat @Ole in Algemene FB ook heeft geschreven dat ze er ermee stopt ?quote:Op zondag 10 mei 2026 22:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wat moet er nog meer gezegd worden dan?
Dat heeft weinig met R&P feedback te makenquote:Op zondag 10 mei 2026 22:13 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat @:Ole in Algemene FB ook heeft geschreven dat ze er ermee stopt ?
Nou? Ole sprong hier toch bij als hulpmod.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:13 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met R&P feedback te maken
En in het topic kan je lezen waarom ze niet blauw meer wilt zijn.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:15 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nou? Ole sprong hier toch bij als hulpmod.
Beetje flauw dat het topic nu dicht is.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:16 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En in het topic kan je lezen waarom ze niet blauw meer wilt zijn.
Respectloos vind ik het eigenlijk dat er geen afscheidstopic is voor iemand die zo lang mod is geweest.quote:
De beslissing is zo te zien net genomen, en de admins zijn nog verstoppertje aan het spelen. Dan moeten ze nog iemand aanwijzen die mag copy-pasten. Dus morgen rond middaguur.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Respectloos vind ik het eigenlijk dat er geen afscheidstopic is voor iemand die zo lang mod is geweest.
Er is nooit een afscheidstopic in FB. Als het MED’je komt, komt er ook gewoon een afscheidstopic in het forum wat gemod is. Dat is ook altijd zo geweest.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Respectloos vind ik het eigenlijk dat er geen afscheidstopic is voor iemand die zo lang mod is geweest.
Mag ze zelf even nadenken, of mag dat alleen als je, ja wat eigenlijk.quote:
Dat is niet de reden die je in je slotpost gaf...quote:Op zondag 10 mei 2026 22:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Er is nooit een afscheidstopic in FB. Als het MED’je komt, komt er ook gewoon een afscheidstopic in het forum wat gemod is. Dat is ook altijd zo geweest.
Dat 'gekissebis' waarop gedoeld wordt is een direct gevolg van het beleid. Hoezo geen feedback.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wat moet er nog meer gezegd worden dan?
1 modquote:Op zondag 10 mei 2026 22:26 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat 'gekissebis' waarop gedoeld wordt is een direct gevolg van het beleid. Hoezo geen feedback.
Je zou ook kunnen zeggen: Goh, een grote meerderheid van de gebruikers heeft een tamelijk uniforme mening over een kwestie (laat ik me algemeen uitdrukken), misschien moeten we daar iets mee.
Maar nee, zoals wel vaker worden degenen die kritiek hebben de mond gesnoerd, we nemen het mee naar achter, we doen een plas en alles blijft weer zoals het was.
Minus een paar mods, een inmiddels gewaardeerde user op anoniem en wellicht volgen er nog meer.
quote:Op zondag 10 mei 2026 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ze zelf even nadenken, of mag dat alleen als je, ja wat eigenlijk.
Ik vind het een beetje vervelend, zachtjes uitgedrukt, dat mensen nooit eens even rustig mogen nadenken, zeker niet als ze crew zijn. Mogen mensen éven rust? Even denken?quote:
Dat he moet kappen met je gezuig. Je bent zelf crew geweest, je weet hoe het werkt.quote:
Ik probeer op heel veel manieren te bedenken hoe dit een reactie op mijn post is.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend, zachtjes uitgedrukt, dat mensen nooit eens even rustig mogen nadenken, zeker niet als ze crew zijn. Mogen mensen éven rust? Even denken?
Nou, dààr zijn we het dan over eens.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier is echt geen touw aan vast te knopen
Dat vind ik serieus jammer. Dan is is er dus geen dialoog mogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:34 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het ook niet weten.
Dialoog is altijd mogelijk, maar dan wel graag duidelijk ipv met insinuaties.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus jammer. Dan is is er dus geen dialoog mogelijk.
Ze geeft toch zelf aan te stoppen.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend, zachtjes uitgedrukt, dat mensen nooit eens even rustig mogen nadenken, zeker niet als ze crew zijn. Mogen mensen éven rust? Even denken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |