O ja, hoe dan?quote:
Stel ik ga nu een dagboek topic in en ik ga iets gemeens schrijven of iets lomps zonder begrip, dan weet ik zeker dat de moderatie zou ingrijpen. Dat doen ze ook.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:25 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
O ja, hoe dan?
Ik zie weinig geven, alleen maar "los het zelf maar op" (Blokkeren, niet lezen, negeren, enzovoorts)
Maar wat doet de crew? Concreet?
Het gaat niet om niet mogen, het gaat hier om bewust proberen iemand op stang te jagenquote:Op zondag 10 mei 2026 19:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Stel ik ga nu een dagboek topic in en ik ga iets gemeens schrijven of iets lomps zonder begrip, dan weet ik zeker dat de moderatie zou ingrijpen. Dat doen ze ook.
Ze kunnen echter niet iemand gaan bannen omdat de ts of wie dan ook, iemand niet mag. Daar geef ik Danny wel gelijk, een forum runnen wordt dan onhoudbaar want er is altijd wel iemand die iemand niet mag.
Ik had het helemaal niet over bannen.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Stel ik ga nu een dagboek topic in en ik ga iets gemeens schrijven of iets lomps zonder begrip, dan weet ik zeker dat de moderatie zou ingrijpen. Dat doen ze ook.
Ze kunnen echter niet iemand gaan bannen omdat de ts of wie dan ook, iemand niet mag. Daar geef ik Danny wel gelijk, een forum runnen wordt dan onhoudbaar want er is altijd wel iemand die iemand niet mag.
quote:Op zondag 10 mei 2026 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
ik weet niet wat er met 'die lui' bedoeld wordt. verder is het afaik niet zo dat wij moeten verantwoorden waarom we users hebben. Ik ban dat ook niet van plan te gaan invoeren overigens.
Zou het jammer vinden om je te zien gaan ouwe reus. Heb je mijn dagboektopic al eens geprobeerd?quote:Op zondag 10 mei 2026 19:37 schreef Iceage het volgende:
[..]Snap je het nou echt niet of wil je het niet snappen ? Ik heb vaak een abonnement gehad en ook kado gegeven aan andere users, daar stop ik vanaf nu mee.
Ook ben ik al een week aan het overwegen om op #anoniem te gaan. Wat me tegenhoud om dat te doen is het dagboek van @:ChildotheStars.
Fijne avond.
Nogmaals ik vind Masberum als user niet de moeite waard. Ik verspil mijn tijd daar niet aan. Het is jammer dat je je opgejaagd voelt door hem.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat niet om niet mogen, het gaat hier om bewust proberen iemand op stang te jagen
Dat je een TR zet wil niet garanderen dat een moderator ingrijpt. Wel dat hij of zij er naar kijkt.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:35 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet over bannen.
Het gaat erom dat een kwetsbare user in R&P zich niet veilig voelt in zijn eigen dagboektopic, in zoverre gaat jouw "stel dat" al scheef.
Er zijn TR's gezet maar de posts staan er nog steeds. Dus hebben TR's geen enkel nut (en TR's werden met klem geadviseerd ipv zelf reageren ... #catch22)
Dat blijkt. Of zelfs dat niet. Het mist dus z'n doel.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:42 schreef Hetekip het volgende:
Dat je een TR zet wil niet garanderen dat een moderator ingrijpt. Wel dat hij of zij er naar kijkt.
Tja dat is het leven. Als iemand op werk tegen mijn baas zegt dat ik ze een onveilig gevoel geef. Hoop ik ook dat hij mij niet zomaar ontslaat.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:47 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dat blijkt. Of zelfs dat niet. Het mist dus z'n doel.
Gek dat users dan zelf maar weer voor zichzelf opkomen. Heel vreemd.
Ik denk dat we nu maar beter de reactie van Armani zelf afwachten.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Tja dat is het leven. Als iemand op werk tegen mijn baas zegt dat ik ze een onveilig gevoel geef. Hoop ik ook dat hij mij niet zomaar ontslaat.
Als de halve werkvloer dit dagelijks zegt en je bent al een paar keer op non-actief gezet wel.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Tja dat is het leven. Als iemand op werk tegen mijn baas zegt dat ik ze een onveilig gevoel geef. Hoop ik ook dat hij mij niet zomaar ontslaat.
Beetje wat jij doet dus eigenlijk?quote:Op zondag 10 mei 2026 19:56 schreef Masberum het volgende:
Ik heb het idee dat veel users hier koste wat kost hun eigen gedachtes willen doorvoeren alsof het policy is.
Ik heb jou nog nooit een nuttige post zien maken, KW zie ik wel proberen in het zoeken naar toenadering.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:56 schreef Masberum het volgende:
Ik heb het idee dat veel users hier koste wat kost hun eigen gedachtes willen doorvoeren alsof het policy is.
Er is naar gekeken, de reacties staan er nog (voor ieder persoon om te kunnen aanschouwen hoe vreselijk het wel niet was), jullie zijn het er niet mee eens dus maar door en door erover gaan.
Stalken. Nee dat niet. Ow, dan misschien pesten. Ow de TR's missen hun doel want ze doen niet wat wij willen. Ow kunnen we het misschien nog over een andere boeg gooien? Ja misschien helpt dreigen met het niet verlengen van abbo's of op anoniem gaan. Dat is waar sommige users die denken dat ze heel goed gedrag vertonen feitelijk mee bezig zijn. Ten koste van K_W en mij.
ik heb al 5 keer een hele lap tekst getypt en weer verwijderd voor verzendenquote:
Op naar poging #6 dan maar?quote:Op zondag 10 mei 2026 20:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik heb al 5 keer een hele lap tekst getypt en weer verwijderd voor verzenden
Nee dan wordt de halve werkvloer gemaand er niet op te reageren. Want zijn gedrag voldoet aan de CAO.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:51 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Als de halve werkvloer dit dagelijks zegt en je bent al een paar keer op non-actief gezet wel.
Het schiet allemaal zn doel voorbij.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2026 20:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het schiet allemaal zn doel voorbij.
Behalve de reactie van Sunshine over het topic van stokstaartje is het allemaal best bijzonder.
De ene tegen de andere, allemaal opnaaien de afgelopen periode en dan gek opkijken of het (soms bewust of soms onbewust) terug gedaan wordt.
We willen allemaal dat boven er een veilige omgeving gecreerd wordt voor ons, maar zelf tot 10 tellen of 1 of 2 reacties negeren op een dag is teveel gevraagd.
Maar dit is R&P, daar mag je er best wel dicht op zitten imo. Meer dan bij andere subfora.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het schiet allemaal zn doel voorbij.
Behalve de reactie van Sunshine over het topic van stokstaartje is het allemaal best bijzonder.
De ene tegen de andere, allemaal opnaaien de afgelopen periode en dan gek opkijken of het (soms bewust of soms onbewust) terug gedaan wordt.
We willen allemaal dat boven er een veilige omgeving gecreerd wordt voor ons, maar zelf tot 10 tellen of 1 of 2 reacties negeren op een dag is teveel gevraagd.
Ow? Ik weet dat je goedkoop punten hiermee scoort hoor bij de kliek. Maar is natuurlijk niet zo netjes aangezien het ongefundeerd is. Mij zie je niet vragen of een user gebanned kan worden bijvoorbeeld. Of dingen verzinnen, dat iemand mij stalkt etc. als dat niet het geval is. Beetje flauw van je zo'n oneliner op een serieuze post.quote:
Tjah 2 posts boven deze van jou reageer ik nog serieus en inhoudelijk. Maar als je het zo ver wil doordrijven dat je mij nog nooit een nuttige post hebt zien maken.. dan ligt dat vooral bij jou. Niet netjes dat je zoiets zegt maar goed.. dat mag en daarover zit ik geen ellenlange pagina's te posten met een kliekjequote:Op zondag 10 mei 2026 20:01 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit een nuttige post zien maken,
Meestal (Vrijwel altijd)negeer ik jou maar nu even niet Ik heb je meerdere malen zien vragen om mij aan te pakken.(Niet alleen mij) Dat werd steeds verwijderd. Meestal tussen 1 en 2 snachts en je schreef zelf paar keer dat je graag op FOK! post als je alcohol hebt gedronken.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow? Ik weet dat je goedkoop punten hiermee scoort hoor bij de kliek. Maar is natuurlijk niet zo netjes aangezien het ongefundeerd is. Mij zie je niet vragen of een user gebanned kan worden bijvoorbeeld. Of dingen verzinnen, dat iemand mij stalkt etc. als dat niet het geval is. Beetje flauw van je zo'n oneliner op een serieuze post.
[..]
Tjah 2 posts boven deze van jou reageer ik nog serieus en inhoudelijk. Maar als je het zo ver wil doordrijven dat je mij nog nooit een nuttige post hebt zien maken.. dan ligt dat vooral bij jou. Niet netjes dat je zoiets zegt maar goed.. dat mag en daarover zit ik geen ellenlange pagina's te posten met een kliekje
Typische reactie en het zegt eigenlijk alles.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:52 schreef Dotteke het volgende:
Kan dit gekissebis op elkaar nu eindelijk stoppen. Daar is feedback niet voor
Wat moet er nog meer gezegd worden dan?quote:Op zondag 10 mei 2026 21:54 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Typische reactie en het zegt eigenlijk alles.
Dat @Ole in Algemene FB ook heeft geschreven dat ze er ermee stopt ?quote:Op zondag 10 mei 2026 22:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wat moet er nog meer gezegd worden dan?
Dat heeft weinig met R&P feedback te makenquote:Op zondag 10 mei 2026 22:13 schreef Iceage het volgende:
[..]
Dat @:Ole in Algemene FB ook heeft geschreven dat ze er ermee stopt ?
Nou? Ole sprong hier toch bij als hulpmod.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:13 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met R&P feedback te maken
En in het topic kan je lezen waarom ze niet blauw meer wilt zijn.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:15 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nou? Ole sprong hier toch bij als hulpmod.
Beetje flauw dat het topic nu dicht is.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:16 schreef Armani XL het volgende:
[..]
En in het topic kan je lezen waarom ze niet blauw meer wilt zijn.
Respectloos vind ik het eigenlijk dat er geen afscheidstopic is voor iemand die zo lang mod is geweest.quote:
De beslissing is zo te zien net genomen, en de admins zijn nog verstoppertje aan het spelen. Dan moeten ze nog iemand aanwijzen die mag copy-pasten. Dus morgen rond middaguur.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Respectloos vind ik het eigenlijk dat er geen afscheidstopic is voor iemand die zo lang mod is geweest.
Er is nooit een afscheidstopic in FB. Als het MED’je komt, komt er ook gewoon een afscheidstopic in het forum wat gemod is. Dat is ook altijd zo geweest.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Respectloos vind ik het eigenlijk dat er geen afscheidstopic is voor iemand die zo lang mod is geweest.
Mag ze zelf even nadenken, of mag dat alleen als je, ja wat eigenlijk.quote:
Dat is niet de reden die je in je slotpost gaf...quote:Op zondag 10 mei 2026 22:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Er is nooit een afscheidstopic in FB. Als het MED’je komt, komt er ook gewoon een afscheidstopic in het forum wat gemod is. Dat is ook altijd zo geweest.
Dat 'gekissebis' waarop gedoeld wordt is een direct gevolg van het beleid. Hoezo geen feedback.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wat moet er nog meer gezegd worden dan?
1 modquote:Op zondag 10 mei 2026 22:26 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dat 'gekissebis' waarop gedoeld wordt is een direct gevolg van het beleid. Hoezo geen feedback.
Je zou ook kunnen zeggen: Goh, een grote meerderheid van de gebruikers heeft een tamelijk uniforme mening over een kwestie (laat ik me algemeen uitdrukken), misschien moeten we daar iets mee.
Maar nee, zoals wel vaker worden degenen die kritiek hebben de mond gesnoerd, we nemen het mee naar achter, we doen een plas en alles blijft weer zoals het was.
Minus een paar mods, een inmiddels gewaardeerde user op anoniem en wellicht volgen er nog meer.
quote:Op zondag 10 mei 2026 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ze zelf even nadenken, of mag dat alleen als je, ja wat eigenlijk.
Ik vind het een beetje vervelend, zachtjes uitgedrukt, dat mensen nooit eens even rustig mogen nadenken, zeker niet als ze crew zijn. Mogen mensen éven rust? Even denken?quote:
Dat he moet kappen met je gezuig. Je bent zelf crew geweest, je weet hoe het werkt.quote:
Ik probeer op heel veel manieren te bedenken hoe dit een reactie op mijn post is.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend, zachtjes uitgedrukt, dat mensen nooit eens even rustig mogen nadenken, zeker niet als ze crew zijn. Mogen mensen éven rust? Even denken?
Nou, dààr zijn we het dan over eens.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier is echt geen touw aan vast te knopen
Dat vind ik serieus jammer. Dan is is er dus geen dialoog mogelijk.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:34 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het ook niet weten.
Dialoog is altijd mogelijk, maar dan wel graag duidelijk ipv met insinuaties.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus jammer. Dan is is er dus geen dialoog mogelijk.
Ze geeft toch zelf aan te stoppen.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vervelend, zachtjes uitgedrukt, dat mensen nooit eens even rustig mogen nadenken, zeker niet als ze crew zijn. Mogen mensen éven rust? Even denken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |