quote:Op zondag 10 mei 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zou onder stalken of pesten kunnen vallen
quote:Op zondag 10 mei 2026 18:20 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Wat zegt de "algemene FOK!policy" daarover?
Stalken is als iemand een andere user van topic naar topic (achter)volgt. Dat is hier niet aan de orde. Het staat iedereen vrij om in ieder topic te reageren zolang het ontopic is.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zou onder stalken of pesten kunnen vallen
Sorry maar het is toch duidelijk etteren wat die 2 doenquote:Op zondag 10 mei 2026 18:36 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Stalken is als iemand een andere user van topic naar topic (achter)volgt. Dat is hier niet aan de orde. Het staat iedereen vrij om in ieder topic te reageren zolang het ontopic is.
Je hebt beide users nu geblokkeerd dus je zou ze niet meer moeten kunnen zien. Meer kun je zelf ook niet doen behalve negeren.
Dat is toch al bizar?quote:Op zondag 10 mei 2026 18:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook al zegt de policy er niets over hij werd wel gevraagd weg te blijven uit sommige topics
Nee, die waren denk ik nog niet gezien, ook niet door mij.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Is dat normaal dat een mod onzin post in een zeer serieus bedoeld topic?
R&P / Alles gaat goed. Toch?
Dat is inmiddels al weer achterhaald:quote:Op zondag 10 mei 2026 18:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook al zegt de policy er niets over hij werd wel gevraagd weg te blijven uit sommige topics
quote:Op zondag 10 mei 2026 18:36 schreef Armani XL het volgende:
Het staat iedereen vrij om in ieder topic te reageren zolang het ontopic is.
Ik vind dat serieus not done voor een mod. Zeer respectloos ook en niet geschikt voor de job imo.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:42 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nee, die waren denk ik nog niet gezien, ook niet door mij.
Blijft apart dat elders wordt geroepen ik word gestalkt en vervolgens bans worden uitgedeeldquote:Op zondag 10 mei 2026 18:36 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Stalken is als iemand een andere user van topic naar topic (achter)volgt. Dat is hier niet aan de orde. Het staat iedereen vrij om in ieder topic te reageren zolang het ontopic is.
Je hebt beide users nu geblokkeerd dus je zou ze niet meer moeten kunnen zien. Meer kun je zelf ook niet doen behalve negeren.
Maar hier is toch geen sprake van stalken?quote:Op zondag 10 mei 2026 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijft apart dat elders wordt geroepen ik word gestalkt en vervolgens bans worden uitgedeeld
Waar het maar de vraag is of dat zo is
Wel van pesten vind ikquote:Op zondag 10 mei 2026 18:51 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Maar hier is toch geen sprake van stalken?
Het was een dagboek topic en hij was aan het rellenquote:Op zondag 10 mei 2026 18:40 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dat is toch al bizar?
Users vragen weg te blijven.
Handig zo blijft het elke keer wel duidelijkquote:Op zondag 10 mei 2026 18:42 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al weer achterhaald:
[..]
Voor een dagboek topic geldt geen andere policy dan voor welk ander topic dan ook.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het was een dagboek topic en hij was aan het rellen
Daar kunnen we over discussiėren maar je hebt ze nu beide geblokkeerd dus dan is het sowieso toch opgelost.quote:
Als het niet zo is dan is dat zo. Ik dacht alleen dat het verzoek er was.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:57 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Voor een dagboek topic geldt geen andere policy dan voor welk ander topic dan ook.
[..]
Daar kunnen we over discussiėren maar je hebt ze nu beide geblokkeerd dus dan is het sowieso toch opgelost.
Tot er een eind komt aan mijn abboquote:Op zondag 10 mei 2026 18:57 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Voor een dagboek topic geldt geen andere policy dan voor welk ander topic dan ook.
[..]
Daar kunnen we over discussiėren maar je hebt ze nu beide geblokkeerd dus dan is het sowieso toch opgelost.
Als kinderen voor mijn deur gaan spelen en schreeuwen kan ik vragen of ze dat niet daar willen doen. Maar het is niet meer dan dat, een verzoek. De politie zal me uitlachen als ik ze vraag erop te gaan handhaven.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als het niet zo is dan is dat zo. Ik dacht alleen dat het verzoek er was.
Ja, Danny lacht de users die hier een beetje fatsoenlijk gedrag willen zien danook gewoon uit.quote:Op zondag 10 mei 2026 19:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Als kinderen voor mijn deur gaan spelen en schreeuwen kan ik vragen of ze dat niet daar willen doen. Maar het is niet meer dan dat, een verzoek. De politie zal me uitlachen als ik ze vraag erop te gaan handhaven.
Je kan het wel zien als uitlokkingquote:Op zondag 10 mei 2026 19:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Als kinderen voor mijn deur gaan spelen en schreeuwen kan ik vragen of ze dat niet daar willen doen. Maar het is niet meer dan dat, een verzoek. De politie zal me uitlachen als ik ze vraag erop te gaan handhaven.
Iemand zal die toch moeten opvoedenquote:Op zondag 10 mei 2026 19:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je had wat beloofd:quote:Op zondag 10 mei 2026 18:57 schreef Armani XL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2026 21:24 schreef Armani XL het volgende:
Denk dat ik ook namens @CoolGuy en @Lenny77 spreek als ik iedereen een veilige omgeving wil bieden in R&P, waarin kritische meningen mogen maar we willen ook een stukje bescherming geven.
Als je er geen aandacht aan geeft, is het zo weg. Maar iedereen wil er aandacht aan schenken. Ja dan blaas je het op buiten proporties.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Om te etteren en te provoceren normaal komt hij nooit in mijn topic
Wat mij betreft doen ze dat ook.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |