Ik hoor de wind al huilen: dan lees je het maar niet!quote:Op zondag 10 mei 2026 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent wel een enorme treurwilg als je blijft posten in een topic waarvan topicstarter duidelijk heeft aangegeven dat die er niet op zit te wachten.
Bijzondere invulling van dan zet je een TR en we zitten er bovenop!quote:Op zondag 10 mei 2026 16:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoor de wind al huilen: dan lees je het maar niet!
@Chandlerquote:Op zondag 10 mei 2026 17:05 schreef Droopie het volgende:
R&P / Hoeveel ben jij met anderen bezig?
Wat een goed topic
Nou dat is te merken!quote:Op zondag 10 mei 2026 16:45 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Bijzondere invulling van dan zet je een TR en we zitten er bovenop!
Waarom? De TS bepaalt natuurlijk niet wie wel en niet in een topic mag reageren. Dat zou helemaal mooi wordenquote:Op zondag 10 mei 2026 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent wel een enorme treurwilg als je blijft posten in een topic waarvan topicstarter duidelijk heeft aangegeven dat die er niet op zit te wachten.
Werkt op zich wel. Ik heb gezegd dat niemand behalve hetekip in mijn dagboektopic mag posten en ze geven er netjes gehoor aan.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom? De TS bepaalt natuurlijk niet wie wel en niet in een topic mag reageren. Dat zou helemaal mooi worden
En nu ze dat weten gaan ze vervelen en provocerenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Waarom? De TS bepaalt natuurlijk niet wie wel en niet in een topic mag reageren. Dat zou helemaal mooi worden
ik weet niet wat er met 'die lui' bedoeld wordt. verder is het afaik niet zo dat wij moeten verantwoorden waarom we users hebben. Ik ban dat ook niet van plan te gaan invoeren overigens.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En nu ze dat weten gaan ze vervelen en provoceren
Waarom zijn die lui nog op het forum?
dat is leuk, maar dat is dan louter toeval. Iedereen mag gewoon posten, zolang de algemene FOK!policy wordt gevolgd.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Werkt op zich wel. Ik heb gezegd dat niemand behalve hetekip in mijn dagboektopic mag posten en ze geven er netjes gehoor aan.
Masberum en Keep Walkingquote:Op zondag 10 mei 2026 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
ik weet niet wat er met 'die lui' bedoeld wordt. verder is het afaik niet zo dat wij moeten verantwoorden waarom we users hebben. Ik ban dat ook niet van plan te gaan invoeren overigens.
Wellicht dat ik ook gewoon iets autoritairs uitstraal en ze mijn wensen daarom respecteren, ik weet het ook niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is leuk, maar dat is dan louter toeval. Iedereen mag gewoon posten, zolang de algemene FOK!policy wordt gevolgd.
En als de TS zich daardoor niet vrij voelt om te posten? Vooral hier wel een ding, zacht uitgedrukt.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:48 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is leuk, maar dat is dan louter toeval. Iedereen mag gewoon posten, zolang de algemene FOK!policy wordt gevolgd.
Ja nu is het voor mij genoeg. Het gaat om dit topic voor wie zich wil inlezen:quote:Op zondag 10 mei 2026 17:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Masberum en Keep Walking
Mensen die de boel behoorlijk verstoren en dan zeg ik het netjes
Het gaat er ook niet over of het mag. Het gaat erover dat je een treurwilg bent als TS aangeeft dat hij je liever niet in zijn topic heeft en dat je dan toch blijft posten.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik stel niet dat een TS dat mag bepalen. Ik stel enkel vast dat je willens en wetens in een topic post waarvan TS heeft gezegd jouw posts niet te waarderen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat zegt de "algemene FOK!policy" daarover?quote:Op zondag 10 mei 2026 18:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Om te etteren en te provoceren normaal komt hij nooit in mijn topic
Zou onder stalken of pesten kunnen vallenquote:Op zondag 10 mei 2026 18:20 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Wat zegt de "algemene FOK!policy" daarover?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |