Nee natuurlijk meent hij dat niet.quote:
Je mag twijfelen aan de oprechtheid van mijn karakter. Ik ben hier wat actiever geworden nadat ik zelf een topic heb gemaakt.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent hier heel goed in. Maar ik geloof niet dat jij het beste voor hebt met R&P. Ik denk dat jij juist ontzettend ervan geniet dat het hier zo’n heibel is, de laatste tijd.
Tsja ach, stand up comedian zit er denk ik niet in.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:21 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Oh, het was serieus een grapje?
Goeie timing dan
Kortere tenen.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je mag twijfelen aan de oprechtheid van mijn karakter. Ik ben hier wat actiever geworden nadat ik zelf een topic heb gemaakt.
De heibel geniet ik niet van, integendeel ik zie een oplossing. Dat is namelijk dat iedereen elkaar wat meer ruimte geeft, en iets langere tenen groeit. Dan is het zo gedaan met de heibel.
Dus twijfel aan mijn karakter, maar mijn woorden kun je gewoon onderzoeken.
Ik vind dit wel minder leuke insinuaties. Ik voel wel kameraadschap met @GGMMquote:
Ik ben blij dat jij geen mod bent, mijn hemel.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Je mag twijfelen aan de oprechtheid van mijn karakter. Ik ben hier wat actiever geworden nadat ik zelf een topic heb gemaakt.
De heibel geniet ik niet van, integendeel ik zie een oplossing. Dat is namelijk dat iedereen elkaar wat meer ruimte geeft, en iets langere tenen groeit. Dan is het zo gedaan met de heibel.
Dus twijfel aan mijn karakter, maar mijn woorden kun je gewoon onderzoeken.
Ik zou zeggen probeer eens allemaal een week wat ik net omschreef, en ik garandeer je dat het gedaan is met de heibel.
Empathisch vermogen ook niet echt.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tsja ach, stand up comedian zit er denk ik niet in.
Tuurlijk, slaap lekker.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:24 schreef yvonne het volgende:
Mag ik nou naar bed zonder dat jullie de halve nacht doorgaan?
Mogen we hier even de tijd voor nemen, om hier over na te denken. We moeten even in alle rust in conclaaf kunnen gaan. Over een uurtje geven wij ons antwoord.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:24 schreef yvonne het volgende:
Mag ik nou naar bed zonder dat jullie de halve nacht doorgaan?
Je zei iets over dialoog, dan is het wel zo prettig dat je een ander geen woorden in de mond legt.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan noem je me dus in feite een leugenaar.
Iedereen die me ook maar een beetje kent weet dat ik niemand maar dan ook niemand voortrek, hand boven het hoofd hou, iemand haat, of weet ik veel wat.
Ik heb gewoon aan iedereen een hekel
Zwetser.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Mogen we hier even de tijd voor nemen, om hier over na te denken. We moeten even in alle rust in conclaaf kunnen gaan. Over een uurtje geven wij ons antwoord.
Was dit koninklijk meervoud?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Mogen we hier even de tijd voor nemen, om hier over na te denken. We moeten even in alle rust in conclaaf kunnen gaan. Over een uurtje geven wij ons antwoord.
Kortere mea culpa.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kortere tenen.
Maar ik vertrouw je nog steeds niet.
Was maar een gebbetje als verwijzing naar het nadenken in rust van Ole.quote:
Ben jij ooit mod geweest? Of crew?quote:Op zondag 10 mei 2026 23:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kortere mea culpa.
Je mag mij niet vertrouwen. Weet je, ik ben gewoon blij dat ik uit een heel donker en diep dal ben geklommen. Ik leef eindelijk weer.
Misschien dat ik daarom nu wat meer in mijn groove zit. Dan ga ik raar doen. Bij heftige emoties word ik raar. Dus boos, blij, verdrietig. Ik weet geen maat, mijn stoppen slaan door. Misschien heb je gelijk en moet ik mij terugtrekken.
Dit lijkt me geen goede basis voor als je hier mod wilt worden.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Kortere mea culpa.
Je mag mij niet vertrouwen. Weet je, ik ben gewoon blij dat ik uit een heel donker en diep dal ben geklommen. Ik leef eindelijk weer.
Misschien dat ik daarom nu wat meer in mijn groove zit. Dan ga ik raar doen. Bij heftige emoties word ik raar. Dus boos, blij, verdrietig. Ik weet geen maat, mijn stoppen slaan door. Misschien heb je gelijk en moet ik mij terugtrekken.
Ja daar zijn heel veel mensen over gevallen dat ik dat zei. Ik wil dat niet eens. Dat was een soort grapje dat @GGMM wel begrijpt maar jullie niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen goede basis voor als je hier mod wilt worden.
Dus: Je noemt me een leugenaar.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat ik zeg is dat jouw uitspraak niet geloofwaardig is.
Ook zo perfect getimed, dat 'grapje'quote:Op zondag 10 mei 2026 23:31 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja daar zijn heel veel mensen over gevallen dat ik dat zei. Ik wil dat niet eens. Dat was een soort grapje dat @:ggmm wel begrijpt maar jullie niet.
Ik heb nog geprobeerd het af te zwakken door te zeggen op de oneven of even dagen weet ik veel, en toch werd iedereen boos en direct tegen het harnas gejaagd.
Het was maar een grapje.
Soms moet je een situatie met veel spanning een beetje luchtiger maken. Kan met een grapje.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:32 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ook zo perfect getimed, dat 'grapje'
Het is wel hoe users het ervaren. Dat de moderatie losser wordt, dat ‘doe normaal’ niet meer de vuistregel is, dat waar vroeger nog op gemodereerd werd tegenwoordig de vrije hand krijgt.quote:Op zondag 10 mei 2026 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus: Je noemt me een leugenaar.
Prima verder.
Weet niet wat je wil bereiken met deze vraag. Begrijp ook niet waarom ik jou een antwoord verschuldigd zou zijn. Betreft antwoorden verschuldigd zijn op vragen dat zie ik soms ook in topcis gebeuren waar mensen om hulp vragen. Kwalijke zaak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |