abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220567403
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220567413
Nee ik weet dat hij geen hoofdtrainer was hoor, maar hij is van assistent van psv 1 gedegradeerd naar jong psv.

En de vissen, ja snap hoor heerlijk hahaha maar ik heb gewoon issues met sommig eten zo te zien 😂 beelddenker
pi_220567497
Dion moet ook maar even gaan kijken, dat ze niet ergens een duiven-nest in de buurt hebben.
pi_220567601
Gezellig! We zijn uitgenodigd voor Toeties communie!
pi_220567697
De man van bzzonder is niet graag thuis. Begrijp dat wel 😊
pi_220567746
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 19:10 schreef Blossemtje_twente het volgende:
De man van bzzonder is niet graag thuis. Begrijp dat wel 😊
Zegt hij dat of jij? 🙈
pi_220567793
De nagelkerkjes waren om 14.30 weer richting huis gegaan. Dat is inclusief film en daar rondlopen. Ik vind dat vrij vlot. Zal wel hun interesse niet hebben. En als cadeau een adoptie van een stokstaartje. Alsof hun dat wat interesseerd.
pi_220567845
Zou Maarten dit weekend ook niet met de tweeling naar een concert(film) gaan?
pi_220567904
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 19:32 schreef Cattolica het volgende:
Zou Maarten dit weekend ook niet met de tweeling naar een concert(film) gaan?
Hij zou ze alleen afzetten, toch?
pi_220567939
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 19:22 schreef Lalaland79 het volgende:
De nagelkerkjes waren om 14.30 weer richting huis gegaan. Dat is inclusief film en daar rondlopen. Ik vind dat vrij vlot. Zal wel hun interesse niet hebben. En als cadeau een adoptie van een stokstaartje. Alsof hun dat wat interesseerd.
Ik denk dat ze daar geen alcohol verkopen. Die foto in de bios: Jan maakt de foto lijkt me, naast hem Sofie die over junior heen hangt en madelief daarnaast. Ze zit er weer voor spek en bonen bij. Ik zou nooit zo gaan zitten met mijn gezin. Man en ik aan buitenkant en onze kinderen tussen ons in naast elkaar.
pi_220567951
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 19:22 schreef Lalaland79 het volgende:
Het word weer snel afgeraffeld, want het is iets voor de kinderen en niet voor Jan en Sofie
pi_220567953
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 19:46 schreef Giddie het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar geen alcohol verkopen. Die foto in de bios: Jan maakt de foto lijkt me, naast hem Sofie die over junior heen hangt en madelief daarnaast. Ze zit er weer voor spek en bonen bij. Ik zou nooit zo gaan zitten met mijn gezin. Man en ik aan buitenkant en onze kinderen tussen ons in naast elkaar.
Dat is aan tafel, thuis of in een restaurant ook altijd zo. Zij zitten naast elkaar en alle kinderen zitten ernaast. Die zullen zich nooit verdelen aan tafel
pi_220568054
Toen dat niet opschoot kan ook slaan op koen en sjaak dat die niet snel genoeg weg waren natuurlijk…
pi_220568088
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:06 schreef Loveischocolala het volgende:
Toen dat niet opschoot kan ook slaan op koen en sjaak dat die niet snel genoeg weg waren natuurlijk…
Maar ze had het over het swipen op een dating app. Ze zegt: 'Toen dat niet opschoot dacht ik, ik ga dadelijk op zo'n app'.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220568150
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:06 schreef Loveischocolala het volgende:
Denk het niet, ze heeft het over na 1 september en bij ‘dat’ maakt ze een hoofdweging naar vermoedelijk Tim. Gelukkig schoot ‘dat’ daarna wel op want op 1 november nam ‘dat’ z’n intrek op de boerderij.
pi_220568153
Wat voor schoenen heeft Sofie aan op die foto met zn viertjes? 😆
pi_220568166
Maakt Sanneke mayonaise ijs nou belachelijk? De vrouw die achter elke bijzondere combi van etenswaren aan jaagt?
pi_220568225
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:58 schreef Nieve het volgende:

[..]
Zij leeft mijn leven van toen ik niet lang geleden heel ziek werd. Ik moest ineens gedwongen op de bank leven en kon op een goede dag alleen een rondje buiten lopen. Ik keek vanaf de zijlijn naar hoe mijn kinderen opgroeiden. Ik vond dat zo verschrikkelijk dat ik daar mentaal heel veel last van had en nog steeds heb. Zij doet dit vrijwillig en dat vind ik echt onbegrijpelijk. Ik ben nog steeds ziek, maar ben nu vrij aardig ingesteld op medicatie en kan gelukkig wat meer maar moet nog steeds veel rusten tussendoor.
En mijn leven is nu zoveel actiever dan het hare terwijl zij fysiek gewoon gezond is. Bizar…
Je verhaal is herkenbaar, al ben ik juist zieker geworden ipv beter.

Precies dat zij dit vrijwillig doet zorgt ervoor dat ik er helemaal niks van snap. Sterker nog: indirect raakt het mij want waarom zou je op deze manier je leven willen leven als je gewoon " gezond " bent? Ik snap 't niet...
Ook dat zij bijvoorbeeld niet wilt werken. Ik vond dat altijd fijn.

En depressief is ze ook niet want in het nieuwe huis kan ze ineens overal heen om te shoppen.
Daarintegen denk ik wel dat zij een leegte met dat shoppen en winkelen opvult.
pi_220568257
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Denk het niet, ze heeft het over na 1 september en bij ‘dat’ maakt ze een hoofdweging naar vermoedelijk Tim. Gelukkig schoot ‘dat’ daarna wel op want op 1 november nam ‘dat’ z’n intrek op de boerderij.
Zou Tim niet snel genoeg bij zijn ex weggegaan zijn voor Miesje
pi_220568267
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:28 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zo komt het over. En dat is zij natuurlijk niet gewend. Alles draait immers om haar.
pi_220568322
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:28 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Was hij al niet weg bij zijn ex toen het met MCW begon? Hij had een appartement in Knokke die ze maanden geleden hebben leeg gehaald? Of zou hij dat appartement hebben gehad vanwege zijn werk?
pi_220568335
Goj, je zal die ex maar zijn en dit moeten aanhoren 🤯 Ben gevoelig voor dit soort ongein...
pi_220568368
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:37 schreef Iris2.0 het volgende:
Goj, je zal die ex maar zijn en dit moeten aanhoren 🤯 Ben gevoelig voor dit soort ongein...
Als ze verstandig is volgt ze de insta en podcast niet. En als ze het wel doet hoop ik dat het haar sterkt om te zien dat Tim het hulpje van MCW is.
pi_220568382
quote:
Nou dat! Dat je misschien nog dacht dat het goed zou komen, maar dat de mistress wat druk op de ketel heeft gezet, en of hij vooral even wilde opschieten.
pi_220568464
quote:
Eens! JvP postte ook weer iets over KB's dochtertje O met de strekking "toch nog een beetje een dochter hebben". Ongeacht de poly verleden zou ik persoonlijk dat niet op prijs stellen als moeder zijnde. Ik krijg zwaar de kriebels van woorden als "bonus vader en moeder". Ik heb ook een samengesteld gezin maar mijn "niet kinderen", hebben hun eigen moeder en ik heb daar nooit tussen gezeten, ondanks dat ze nét zo'n onderdeel van mijn gezin waren wanneer ze bij mij waren. Ik heb nooit de behoefte gevoeld dat een naam te geven of ze, op wat voor manier dan ook, toe te eigenen.
pi_220568467
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ze verstandig is volgt ze de insta en podcast niet. En als ze het wel doet hoop ik dat het haar sterkt om te zien dat Tim het hulpje van MCW is.
Maar kan het niet zo zijn dat juist zij Tim de bons heeft gegeven?
Misschien had zij ook wel een ander?
We gaan er nu zomaar van uit dat Tim haar heeft verlaten.
Tot nu toe weet ook niemand wie ze is volgens mij.
pi_220568480
Pascal die ooit hoopt de marathon van Rotterdam te lopen. Als je dan kijkt hoe haar ES het in een paar jaar tijd helemaal heeft overgenomen, want ze liep al eens de halve marathon. Elke nieuwe foto die ze plaatst, lijkt ze alleen maar verder verwijderd van ooit nog hard te kunnen lopen.
pi_220568501
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 20:52 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Eens! JvP postte ook weer iets over KB's dochtertje O met de strekking "toch nog een beetje een dochter hebben". Ongeacht de poly verleden zou ik persoonlijk dat niet op prijs stellen als moeder zijnde. Ik krijg zwaar de kriebels van woorden als "bonus vader en moeder". Ik heb ook een samengesteld gezin maar mijn "niet kinderen", hebben hun eigen moeder en ik heb daar nooit tussen gezeten, ondanks dat ze nét zo'n onderdeel van mijn gezin waren wanneer ze bij mij waren. Ik heb nooit de behoefte gevoeld dat een naam te geven of ze, op wat voor manier dan ook, toe te eigenen.
100% mee eens.
pi_220568506
Sofie: het zou je baas maar zijn die op zondag eerst in de bakkerij komt kijken, en in de middag in de ijssalon. Niet meewerken, maar alleen maar kijken. Dat moet voor het personeel toch heel ongemakkelijk zijn? Ik neem aan dat ze daar net zo 'aardig' is als online als iemand iets zegt wat haar niet aanstaat. Zou ze ook personeel 'swifferen'?
pi_220568517
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hopelijk gaat niemand erachter komen wie zij is. Laten we vooral niet vergeten dat er blijkbaar nog een kind is geboren net voor of na de beelden van MCW en Tim in het stadion.
En natuurlijk kan een vrouw ook vreemdgaan maar in dit geval gok ik daar niet op.
pi_220568519
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik heb dat ergens gelezen, juicechannel ofzo...Het was op en toen kwam Mies op naaldhakken voorbij huppelen...
pi_220568596
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:59 schreef Lynnyl het volgende:
Sofie: het zou je baas maar zijn die op zondag eerst in de bakkerij komt kijken, en in de middag in de ijssalon. Niet meewerken, maar alleen maar kijken. Dat moet voor het personeel toch heel ongemakkelijk zijn? Ik neem aan dat ze daar net zo 'aardig' is als online als iemand iets zegt wat haar niet aanstaat. Zou ze ook personeel 'swifferen'?
Bij Soof hoor ik alleen maar die schelle stem in mijn hoofd, die 5 kwartier in een uur kletst. Ik heb één keer geprobeerd een vlog te bekijken, maar ben afgehaakt. Er zat een advocaat bij, die de juridische rompslomp over iets zou toelichten, maar ze bleef er maar doorheen tetteren en Jantjekaas zat erbij en euh euh euh euh te zeggen. Wat een duo die twee; toet toet beng beng Peppie en Kokkie 🤡.
pi_220568625
Sofie voelt zich ook heel belangrijk dat ze elke dag " kantoorwerk " doet. Maar eigen lijk doe je dan iets niet goed als je niet eens 1 of dagen vrij kan zijn in de week. (Nu weet ik ook wel dat ze swifferen op de socials en die bijhouden als kantoorwerk ziet.) Maar de fans zien dat niet zo en bewonderen de tomeloze inzet.
pi_220568717
Er klopt sowieso niets van die hele tijdlijn daar. In de laatste podcast zegt Mies dat ze op 1 september dacht dat ze wel eens op een dating app wilde. En op 1 november woonde Timmie al op de boerderij. Bizar om zo snel een man erbij te nemen. Kinderen kunnen amper bijkomen van een scheiding.
pi_220568847
De kus/iets in PSV stadion dat is sowieso al ff geleden.
“Mysterieuze man” oftewel Tim in de lift met dat uitje na spanje in juli 25
pi_220568898
Denk niet dat Bob gewonnen heeft want Judith heeft er geen jubel stories over gemaakt
pi_220568918
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:43 schreef Loveischocolala het volgende:
De kus/iets in PSV stadion dat is sowieso al ff geleden.
“Mysterieuze man” oftewel Tim in de lift met dat uitje na spanje in juli 25
5 juli 2025 ging er al een gerucht (volgens Reality FBI) dat ze al 1,5 jaar een affaire met Tim had, en dat de poly daar een half jaar eerder (dus begin 2025) achter was gekomen. Maar wanneer was dan dat PSV-stadion moment?
pi_220568964
DBM heeft de adviezen van hier opgevolgd.
pi_220568978
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Denk niet dat Bob gewonnen heeft want Judith heeft er geen jubel stories over gemaakt
Vorige week ook al niet. Tennis is blijkbaar nog niet zijn specialiteit.
pi_220569018
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:53 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
5 juli 2025 ging er al een gerucht (volgens Reality FBI) dat ze al 1,5 jaar een affaire met Tim had, en dat de poly daar een half jaar eerder (dus begin 2025) achter was gekomen. Maar wanneer was dan dat PSV-stadion moment?
Van wat ik mij herinner was dat al voor de aankoop van de boerderij. In die tijd hadden ze ook een skybox in het stadion. Die werd gekocht, verbouwd/opgeknapt en die was ook zo opeens weer weg.
pi_220569142
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat zeg jij nou voor iets raars?!
pi_220569226
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:02 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik heb dat ergens gelezen, juicechannel ofzo...Het was op en toen kwam Mies op naaldhakken voorbij huppelen...
Nou dat dus, als een relatie goed zit kunnen we wel 10 Miesjes op naaldhakken rondhuppelen .
pi_220569239
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja vorige week heeft Bob gewonnen, ik heb gevraagd😁
pi_220569270
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
oh en dat deelde ze niet
pi_220569285
quote:

[..]
Ik zeg niet dat ze liegt maar dat geloof ik dus niet. Zij zal geen gewonnen partijtje tennis of persoonlijk atletiek record aan haar voorbij laten gaan zonder iedereen en z'n moeder te filmen, te fotograferen en op haar IG te plaatsen.
pi_220569307
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat dus, als een relatie goed zit kunnen we wel 10 Miesjes op naaldhakken rondhuppelen .
Wel apart dat in alle drie de relaties dan nog baby’s zijn geboren. Bij KB en MCW zelfs nog 2. Bij JvP nog 1 en bij Tim blijkbaar ook nog 1.
pi_220569312
quote:

[..]
Maar niets over gedeeld op insta? Ongeloofwaardig.
pi_220569342
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:31 schreef miep123456 het volgende:

[..]
oh en dat deelde ze niet
Nee, daarom vroeg ik onder haar post of hij gewonnen had... ja zei ze
pi_220569345
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar niets over gedeeld op insta? Ongeloofwaardig.
Exact dat ik heb een screenshot dat ze het schreef maar weet niet hoe ik dat kan delen
pi_220569352
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:33 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat ze liegt maar dat geloof ik dus niet. Zij zal geen gewonnen partijtje tennis of persoonlijk atletiek record aan haar voorbij laten gaan zonder iedereen en z'n moeder te filmen, te fotograferen en op haar IG te plaatsen.
Ik denk ook dat ze liegt hoor. Dat is haar eer te na om te melden dat hij verloren heeft.
Triest voor Bob dat het zijn moeder om het winnen gaat
pi_220569375
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:33 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dit... Bob is gewoon niet de nieuwe Federer 👌 en dat is prima
Misschien toch maar wel vaker naar school en op tijd zodat als topsport en goud toch niet in het verschiet ligt hij iig nog een normale baan kan vinden
pi_220569415
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:31 schreef miep123456 het volgende:

[..]
oh en dat deelde ze niet
Dit dus, als hij echt gewonnen zou hebben, dan hadden we dat heus wel geweten
pi_220569444
quote:

[..]
Wel apart dat in alle drie de relaties dan nog baby’s zijn geboren. Bij KB en MCW zelfs nog 2. Bij JvP nog 1 en bij Tim blijkbaar ook nog 1.
Ja bizar, als het niet goed zit gaat een kind het echt niet verbeteren
pi_220569447
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Misschien toch maar wel vaker naar school en op tijd zodat als topsport en goud toch niet in het verschiet ligt hij iig nog een normale baan kan vinden
Het is zijn tijd nog niet😂
pi_220569451
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit dus, als hij echt gewonnen zou hebben, dan hadden we dat heus wel geweten
Nou hè, zo dacht ik ook daarom vroeg ik haar maar was ook heel korte reactie... ja schreef ze.
pi_220569569
Even totaal iets anders, maar ik las over de moordzaak van de Amsterdamse vrouw, medewerker van ABN Amro.
Haar man is nu aangehouden als verdachte. En die man is een plangoeroe die planners a la die van AM uitgeeft.
Ik dacht opeens: zou daar nog een link zitten met de gebeurtenis op de verjaardag van AM? Dat zij mogelijk toen dit nieuws hoorde en hem goed kent? Kan me voorstellen dat je van zoiets behoorlijk uit het lood raakt.
pi_220569606
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
En dan niet zomaar een normale baan, maar dan ook nog eentje die bij zijn bioritme past, want anders komt zijn autonomie in gevaar.
pi_220569794
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 23:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Even totaal iets anders, maar ik las over de moordzaak van de Amsterdamse vrouw, medewerker van ABN Amro.
Haar man is nu aangehouden als verdachte. En die man is een plangoeroe die planners a la die van AM uitgeeft.
Ik dacht opeens: zou daar nog een link zitten met de gebeurtenis op de verjaardag van AM? Dat zij mogelijk toen dit nieuws hoorde en hem goed kent? Kan me voorstellen dat je van zoiets behoorlijk uit het lood raakt.
Dit was niet op haar verjaardag. Dacht een week later
pi_220570237
quote:
Als ze hem goed had gekend, dan hadden wij hem ook al eerder op haar insta gezien. Volgens mij is er bij AM niks privé.
pi_220570278
quote:
Ik dacht opeens: zou daar nog een link zitten met de gebeurtenis op de verjaardag van AM?
Dat zij mogelijk toen dit nieuws hoorde en hem goed kent? Kan me voorstellen dat je van zoiets behoorlijk uit het lood raakt.
Bij dezelfde uitgeverij? Anders lijkt me de kans klein dat ze hem überhaupt kent.
pi_220570281
DBM op Threads:

In mijn baby en kindertijd was het heel normaal om dagelijks bij je opa & oma gedumpt te worden. Don't get me wrong, t liefste ging ik elke dag hoor!

'Ze' namen het te pas en te onpas over van onze ouders. Maar nu wij zelf groot zijn, zijn deze generatie opa's en oma's nergens te bekennen. Tuurlijk voed je je eigen kids op, en verplicht ik niemand om op te passen die dat niet wil.

Maar ergens is dit ook gewoon heel hypocriet toch? Wij zijn volgens mij echt de ongewilde generatie ofzo!

Wat een onzin kraamt die vrouw toch uit. Vervolgens zegt ze dat het niet haar betreft, dat haar (schoon) ouders altijd voor hen klaar staan.

Maar ze stelt dus dat de huidige generatie opa's en oma's nergens te bekennen zijn. Over welke aantallen heb je het dan DBM? Welke cijfers heb je? Of baseer je ke uitspraak op basis van je 2 vriendinnen die mss deze ervaring hebben? En daar koppel je gelijk aan dat jullie de 'ongewilde' generatie zijn?

Zij maakt echt zo'n bijzondere denkfouten en kraamt zoveel onzin uit...
pi_220570302
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 06:55 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:

In mijn baby en kindertijd was het heel normaal om dagelijks bij je opa & oma gedumpt te worden. Don't get me wrong, t liefste ging ik elke dag hoor!

'Ze' namen het te pas en te onpas over van onze ouders. Maar nu wij zelf groot zijn, zijn deze generatie opa's en oma's nergens te bekennen. Tuurlijk voed je je eigen kids op, en verplicht ik niemand om op te passen die dat niet wil.

Maar ergens is dit ook gewoon heel hypocriet toch? Wij zijn volgens mij echt de ongewilde generatie ofzo!

Wat een onzin kraamt die vrouw toch uit. Vervolgens zegt ze dat het niet haar betreft, dat haar (schoon) ouders altijd voor hen klaar staan.

Maar ze stelt dus dat de huidige generatie opa's en oma's nergens te bekennen zijn. Over welke aantallen heb je het dan DBM? Welke cijfers heb je? Of baseer je ke uitspraak op basis van je 2 vriendinnen die mss deze ervaring hebben? En daar koppel je gelijk aan dat jullie de 'ongewilde' generatie zijn?

Ik denk dat ze gewoon weer iets eruit kotste en er toen door iemand in de privé sfeer op gewezen werd dat het bs is omdat haar (schoon)ouders altijd klaar staan en vriendinnie zeer regelmatig logeert en ze toen ineens dacht ohja 🤔 het gaat niet over mij hoor!!!
Maar waarom zit ze dan wel in de ongewilde generatie als het niet om haar gaat??
  maandag 13 april 2026 @ 07:09:26 #63
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220570308
quote:
Dat zou AM dan gedeeld hebben want ze gaat altijd over lijken en blijft dat dan een tijd uitmelken.
pi_220570309
quote:
DBM op Threads:

DBM draait alles altijd op zo'n manier dat zij eruit komt als slachtoffer van het leven. En als er eens geen negativiteit is, heeft ze die in 5 min gecreëerd.
pi_220570312
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:55 schreef Lynnyl het volgende:
Pascal die ooit hoopt de marathon van Rotterdam te lopen. Als je dan kijkt hoe haar ES het in een paar jaar tijd helemaal heeft overgenomen, want ze liep al eens de halve marathon. Elke nieuwe foto die ze plaatst, lijkt ze alleen maar verder verwijderd van ooit nog hard te kunnen lopen.
Zij gaat hard achteruit, dit komt helaas echt niet meer goed denk ik. Haar ene oog hing ook helemaal in een vorige post. Heb het ook echt met haar moeder te doen. Verschrikkelijke ziekte.
pi_220570337
quote:
DBM op Threads:

Hè wat? Ik zie op mijn vrije dagen echt OVERAL grootouders. In de kinderboerderij, bij zwemles, bij peutergym, muziekles. Deze generatie grootouders doet enorm veel juist met hun kleinkinderen, dat was in onze jeugd totaal anders.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220570355
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 07:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hè wat? Ik zie op mijn vrije dagen echt OVERAL grootouders. In de kinderboerderij, bij zwemles, bij peutergym, muziekles. Deze generatie grootouders doet enorm veel juist met hun kleinkinderen, dat was in onze jeugd totaal anders.
Ze neemt te veel over van wat ze op sociale media ziet. Er is kennelijk een groep mensen die altijd bij hun grootouders werd 'gedumpt' volgens mij vooral in Amerika.

Ze heeft weer last van een chronische dikke duim, misschien toch eens langs de huisarts

Aanvulling:
Ik heb juist het idee dat grootouders nu meer betrokken zijn, omdat je nu bijna wel 2 inkomens moet hebben.
pi_220570356
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 07:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Eens... zie echt zoveel opa's en oma's bij school steeds 👌 mijn ouders zijn overleden en mijn schoonouders wonen 3 uur rijden dus zijn minder aanwezig. Maar als ik om me heen kijk zie ik echt super veel actief aanwezige grootouders!
Dbm is dus echt weer aan het blaaskaken om te blaaskaken
pi_220570363
quote:
DBM op Threads:

Het lijkt me ook andersom. Volgens mij waren in onze tijd onze moeders gewoon thuis. Wij dumpen onze kids overal en nergens omdat... er gewerkt moet worden, DBM. Je hoort het goed, gewerkt. Ik zou ook graag bij mijn kids willen zijn of iig een paar jaar. Helaas kan dat niet... Daarom (is wel offtopic) verwonder ik me er ook over hoe een Debbie, DBM en Sanneke dit hebben. Wij verdienen beiden echt bovenmodaal maar ik zou niet weten hoe wij dan rondmoeten komen als bijvoorbeeld mijn salaris wegvalt. En ja ik wil ook graag op vakantie en mooie kleding etc halen voor mn kids en onszelf maar al zou je daar op minderen zou het nog een hele krappe bedoeling worden. En dan hebben wij ook nog niet eens een hele hoge hypotheek....
pi_220570366
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:18 schreef Lalaland79 het volgende:
Sofie voelt zich ook heel belangrijk dat ze elke dag " kantoorwerk " doet. Maar eigen lijk doe je dan iets niet goed als je niet eens 1 of dagen vrij kan zijn in de week. (Nu weet ik ook wel dat ze swifferen op de socials en die bijhouden als kantoorwerk ziet.) Maar de fans zien dat niet zo en bewonderen de tomeloze inzet.
Kantoorwerk is ook vliegtickets voor de vele reisjes boeken. Onder werktijd haartjes en nageltjes laten doen. Kijken of bij de Jumbo hun producten netjes liggen. Bijhouden wat op de socials over hen staat, bedrijven benaderen voor gratis spullen etc. Dat in de zaken komen kijken: ik denk niet dat het personeel op haar zit te wachten. In een review over ik dacht hun toen nog lunchroom schrijft een klant dat er een vrouw binnen kwam met camera, iedereen stil moest zijn want er werd gefilmd etc en dat dat later de eigenaar bleek te zijn. Sofie dus. Zoals ze op socials los kan gaan kan ik me niet voorstellen dat ze tegen personeel wel aardig is. Ziet ze als werkvolk, niet hun soort mensen zoals zij dat zeggen.
pi_220570387
Michelle die wil trouwen met Tim … bijzonder
pi_220570390
quote:
DBM op Threads:

Ik kan haar echt heel vaak niet volgen, zoveel onzin.
pi_220570451
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 07:56 schreef Lovelii2026 het volgende:
Uiteraard! En dan kan er ook nog wel mooi een baby bij. Iets met Grootse Liefde die bekroond moet worden want dit heeft ze nog nooit meegemaakt. Of zo.
pi_220570467
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:15 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Uiteraard! En dan kan er ook nog wel mooi een baby bij. Iets met Grootse Liefde die bekroond moet worden want dit heeft ze nog nooit meegemaakt. Of zo.
Zoiets verwacht ik ook nog wel idd.
Die podcast was weer een grote worsteling voor mij. Arme ik. :*
pi_220570469
quote:
Nee joh? Die vrouw is echt de weg kwijt hoor.
pi_220570485
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:23 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nee joh? Die vrouw is echt de weg kwijt hoor.
Wat een podcast weer.

Waren Iris en Michelle voorheen vriendinnen?
Ik hoor onderhuids veel irritaties en steken uitdelen naar elkaar.

Michelle is nauwelijks te verstaan ook met die stem. Is ze chronisch verkouden ofzo? Vorige keer zat ze ook continu haar neus op te halen.

En ze lacht om bepaalde reacties/dm's op insta.
Maar ze blokkeert je al als je, op een gekscherend grapje over haar pumps, een smiley/like geeft.

Die vrouw is volgens mij hartstikke ongelukkig.
pi_220570520
Nou we worden zo bij gekletst! Wat fijn!

De vermoedelijke dader werd pas vorige week bekend gemaakt, een week na haar verjaardag. En Am had het idd uitgemolken! Sanneke heeft er wel wat over gedeeld omdat hij ook in lang leve de liefde zit, maar ook een stukje over femicide en hoe vaak het voorkomt. Dat vond ik wel weer goed van haar!

DBM moet echt een boek gaan schrijven die meid verzint alles naja vind alles waarschijnlijk op Facebook!
pi_220570530
Oh ja heb het al vaker aangehaald, tuurlijk is MW ongelukkig, als je gelukkig bent hoef je niet zo overdreven te doen, zelfde met JVP en Koen die delen ook elk handje.
Instagram maakt alles mooier hè
pi_220570535
quote:
Dat zal dan wel de grote Michelle show worden
pi_220570548
Is Zoë nu een powerpoint over Liverpool aan het maken 🫣 is al lang geleden dat we daar wat over gehoord hebben 😆

Vreselijke outfit heeft Debbie wel aan 🫣 hysterisch dat shirt
pi_220570551
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is Zoë nu een powerpoint over Liverpool aan het maken 🫣 is al lang geleden dat we daar wat over gehoord hebben 😆

Oh ik hou wel van dat soort kleuren hahah
pi_220570569
quote:
DBM op Threads:

Hier juist andersom. Vroeger gingen we alleen op zondag op bezoek bij opa en oma.

Nu zie je overal heel betrokken grootouders. Dagje minder kinderopvang, mee naar de zwemles etc. Want papa en mama moeten werken
Maar als je niet werkt heb je die ervaring minder wellicht 🥲

Vroeger was mijn moeder ook thuis. Heerlijk hoor. Maar kunnen we ons niet permitteren.
pi_220570575
quote:

[..]
Ik heb JvP ooit zien schrijven, dat haar kinderen nog steeds hun slaapkamer hebben in het ouderlijk huis en nu dus het huis van hun vader. Klinkt logisch maar ik realiseerde me opeens wat, in dit geval, deze kinderen meemaken. Ouders gaan uit elkaar, kinderen moeten letterlijk hun kamer achterlaten, worden enkele keren van hort naar her gesleept en dat is al jarenlang aan de gang en nu nog wonen ze in een tijdelijk huis, terwijl ze ook nog eens in het huis van KB te vinden zijn, waar ze kinderen treffen, die ook nog eens ooit een onderdeel waren van een voormalig huis én gaan ze ook nog eens regelmatig terug naar het huis waar hun leven ooit is begonnen en hun oorspronkelijk eigen kamer is. En ma staat regelmatig in der "bh samenwerking" op Instagram om geld te verdienen, terwijl haar poly relatie in het geheugen van de world wide web staat gegrift. We hebben het vaak over de Sanneke's en DBM's van deze wereld, maar dit is wat mij betreft toch wel een aaneensluiting van constante dieptepunten. Ik hoop het oprecht niet voor JvP, maar ik zie de rode vlag hangen, dat wanneer de Bollen scheiding een feit is, dat ze wordt ingeruild. We zien op de boerderie hoe snel dit kan gaan.
pi_220570613
quote:
Je kan het maar geregeld hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:23 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Zoiets verwacht ik ook nog wel idd.
Die podcast was weer een grote worsteling voor mij. Arme ik. :*
Ik zet hem altijd aan als ik ga schoonmaken. Gisteren kon ik er echt niet doorkomen. Deze twee vrouwen zijn zo vol van zichzelf, zij denken echt dag de maatschappij niet zonder ze kan. Terwijl ze m.i. alleen maar laten zien wat voor leeghoofden ze zijn.
pi_220570637
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:59 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb JvP ooit zien schrijven, dat haar kinderen nog steeds hun slaapkamer hebben in het ouderlijk huis en nu dus het huis van hun vader. Klinkt logisch maar ik realiseerde me opeens wat, in dit geval, deze kinderen meemaken. Ouders gaan uit elkaar, kinderen moeten letterlijk hun kamer achterlaten, worden enkele keren van hort naar her gesleept en dat is al jarenlang aan de gang en nu nog wonen ze in een tijdelijk huis, terwijl ze ook nog eens in het huis van KB te vinden zijn, waar ze kinderen treffen, die ook nog eens ooit een onderdeel waren van een voormalig huis én gaan ze ook nog eens regelmatig terug naar het huis waar hun leven ooit is begonnen en hun oorspronkelijk eigen kamer is. En ma staat regelmatig in der "bh samenwerking" op Instagram om geld te verdienen, terwijl haar poly relatie in het geheugen van de world wide web staat gegrift. We hebben het vaak over de Sanneke's en DBM's van deze wereld, maar dit is wat mij betreft toch wel een aaneensluiting van constante dieptepunten. Ik hoop het oprecht niet voor JvP, maar ik zie de rode vlag hangen, dat wanneer de Bollen scheiding een feit is, dat ze wordt ingeruild. We zien op de boerderie hoe snel dit kan gaan.
Eens met alles wat je schrijft. JvP deed alles voor zichzelf. Kinderen waren en zijn bijzaak.
pi_220570653
DBM die na 2 drukke weekenddagen eerst een rondje huis doet want rotzooi. Ze is de hele week thuis, oké, of op de hap, dan zorg je toch dat je huis vrijdag aan kant en schoon is? Van 2 dagen niet thuis zijn wordt je huis niet vies.
En zo, zo moe maar beloofd is beloofd dus toch door. Maar als een van de flappen op een schooldag moe is blijven ze wel thuis.
pi_220570676
quote:

[..]
Ben het zo met je eens! JVP is vaak waar mild over wordt gedacht! Maar deze dame is zo niet onschuldig
pi_220570686
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
DBM die na 2 drukke weekenddagen eerst een rondje huis doet want rotzooi. Ze is de hele week thuis, oké, of op de hap, dan zorg je toch dat je huis vrijdag aan kant en schoon is? Van 2 dagen niet thuis zijn wordt je huis niet vies.
En zo, zo moe maar beloofd is beloofd dus toch door. Maar als een van de flappen op een schooldag moe is blijven ze wel thuis.
Als ik twee dagen niet thuis zou zijn, zou me huis nog netjes zijn dat heet bijhouden. Ik werk gewoon daarbij, maar ik doe altijd tussen half 8 en 8 een half uurtje huis rechttrekken en geloof me het werkt! En juist met autisme kan je dit plannen! Ik heb ook adhd en geloof me plannen is een ramp maar dit voelt gewoon lekkerder slapen in een opgeruimd huis. Ze werkt niet eens!

AM die wel ff voor iedereen een andere vakantie wilt! Ja AM jij wel
pi_220570695
quote:
Terwijl ze nooit iets met trouwen had. Die meid leeft echt in een sprookje 🤣 heeft dr nog niet genoeg gekost zeker 🤣
pi_220570711
quote:

[..]
Ja ze hebben er met z'n allen wel een potje van gemaakt.
pi_220570728
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
Ik dacht dat ze donderdag het hele his aan kant had en alleen vrijdag het beddengoed nog moest wisselen. Dus hoe kan het dan zo'n rommel zijn als je amper thuis bent? Dan ruim je tussendoor echt niets op.
pi_220570737
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Als ik twee dagen niet thuis zou zijn, zou me huis nog netjes zijn dat heet bijhouden. Ik werk gewoon daarbij, maar ik doe altijd tussen half 8 en 8 een half uurtje huis rechttrekken en geloof me het werkt! En juist met autisme kan je dit plannen! Ik heb ook adhd en geloof me plannen is een ramp maar dit voelt gewoon lekkerder slapen in een opgeruimd huis. Ze werkt niet eens!

AM die wel ff voor iedereen een andere vakantie wilt! Ja AM jij wel
Iemand die veel tijd heeft heeft er vaak geen ritme in.
Ik herken het bij mijzelf.
Zit nu al erg lang ziek thuis, je denkt sneller: ach doe ik morgen wel.
Toen ik werkte had ik dat niet .
Ook wel bizar dat eigenlijk al die thuis blijf flu flus hun huis niet op orde hebben( veel ervan dan)
pi_220570742
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:20 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ben het zo met je eens! JVP is vaak waar mild over wordt gedacht! Maar deze dame is zo niet onschuldig
Nooit onschuldig over JvP gedacht. Die vrouw steekt je zo een mes in je rug en gaat over lijken. Zie je zo
pi_220570753
AM wil dat scholen de vakanties los laten en dat ouders zelf mogen beslissen wanneer ze vakantie willen vieren. ‘Zo moeilijk kan dat toch niet zijn’

Ze kijkt echt niet verder dan haar eigen cocon. Het zou háár goed uitkomen.
En hoe denkt ze dat de leraren/docenten dat dan moeten doen? Altijd aanwezig? Of kunnen die dan ook willekeurig vrij nemen?
Hoe zit het met de continuïteit van de lesstof? Dingen continue moeten herhalen voor kinderen die met vakantie waren?

Domme doos.
pi_220570783
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:28 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze donderdag het hele his aan kant had en alleen vrijdag het beddengoed nog moest wisselen. Dus hoe kan het dan zo'n rommel zijn als je amper thuis bent? Dan ruim je tussendoor echt niets op.
Haar 3 kinderen waren gister middag alleen thuis terwijl ze zelf door ging naar nog een verjaardag... die hebben schijnbaar met zijn 3tjes het hele huis overhoop getrokken en vies gemaakt en dat mag zij nu opruimen 👌 arm schaap moet alle last alleen dragen weten we nog? Eigenlijk is ze gewoon single moeder met 3 kleuters.. zelfs alle financiële last zou op haar schouders liggen heeft ze al eens verteld...

Tja blijft fantakim
pi_220570787
Oh, en ze wil ook ‘al die lullige ADV (?) dagen tussen april en juli bundelen tot 2 weken in de herfst (mijn favoriete vakantieperiode)’

Egoïstische denkwijze.

Maar volgens mij staat dit ook in de schaduwplanner en komt dit jaarlijks terug?
pi_220570788
Och och och, wat zit Annemarie weer hoog te paard.
pi_220570789
quote:
DBM op Threads:

quote:
DBM op Threads:

Precies ditzelfde verhaal heeft ze volgens mij al eens eerder gedeeld. Dacht op instagram. Met precies zo'n 2e bericht er achteraan dat dit niet over haarzelf ging.
In de stad werd ze vorige week een paard genoemd maar vind haar eerder een koe, die herkauwen ook alles.
pi_220570791
Ja, het is een jaarlijks ding.
pi_220570812
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 09:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM wil dat scholen de vakanties los laten en dat ouders zelf mogen beslissen wanneer ze vakantie willen vieren. ‘Zo moeilijk kan dat toch niet zijn’

En hoe denkt ze dat de leraren/docenten dat dan moeten doen? Altijd aanwezig? Of kunnen die dan ook willekeurig vrij nemen?
Hoe zit het met de continuïteit van de lesstof? Dingen continue moeten herhalen voor kinderen die met vakantie waren?

Domme doos.
En bijna niet op te vangen zonder bso of sociaal vangnet. Is bij haar niet van toepassing geweest, en sinds wanneer denkt AM aan een ander? Precies, als ze er zelf aandacht voor krijgt.
Ze heeft het over 3 weken vakantie? Maar er is 1 verplichte week, en scholen mogen daar zelf een week bij plakken. Bij ons nog 2 dagen extra vanwege 5 mei, maar dat is nog geen 3 weken.
pi_220570815
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:29 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Nooit onschuldig over JvP gedacht. Die vrouw steekt je zo een mes in je rug en gaat over lijken. Zie je zo
Dit heb ik gezegd vanaf dag 1 van de poly. Wolf in schaapskleren is het.
pi_220570834
Sanneke haar kind heeft zelf een knijpfruit uit de kast gepakt en daarom mag hij het gewoon opeten.
Tja, zo kan je een kind ook opvoeden natuurlijk.
pi_220570878
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:36 schreef Shuri het volgende:
Och och och, wat zit Annemarie weer hoog te paard.
Terwijl dit nog wel haar
"bescheiden mening" is.
AM en bescheiden....muhahaha 😂😂
pi_220570917
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke haar kind heeft zelf een knijpfruit uit de kast gepakt en daarom mag hij het gewoon opeten.
Tja, zo kan je een kind ook opvoeden natuurlijk.
Blijf het raar vinden.. kinderen die zelf van alles pakken enzo 😂 was ik dan echt een strenge moeder die dat direct afleerde? Weet nog dat mijn oudste bij een buurmeisje speelde en trek had in een mandarijn en de buurvrouw mij verbaasd aansprak dat mijn dochter er enorm beleeft om gevraagd had ipv gewoon gepakt 😂 ik wist nou niet of de bv dit positief of negatief vond 😂
Maar waarom gilt Sanneke steeds halverwege een zin? En moet ze steeds lachen en snap ik de grap niet 🤔
pi_220570958
AM baalt gewoon dat ze zometeen 3 weken kinderen thuis heeft.
En daarom zeurt ze ook over de zomervakantie. Ook te lang kinderen in huis.
Maar daar had ze over na moeten denken voor ze die berg kinderen nam.
pi_220571072
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Blijf het raar vinden.. kinderen die zelf van alles pakken enzo 😂 was ik dan echt een strenge moeder die dat direct afleerde? Weet nog dat mijn oudste bij een buurmeisje speelde en trek had in een mandarijn en de buurvrouw mij verbaasd aansprak dat mijn dochter er enorm beleeft om gevraagd had ipv gewoon gepakt 😂 ik wist nou niet of de bv dit positief of negatief vond 😂
Maar waarom gilt Sanneke steeds halverwege een zin? En moet ze steeds lachen en snap ik de grap niet 🤔
Dat mijn volwassen kinderen niet getraumatiseerd zijn mag een wonder heten😬

En de opmerking van Sanneke dat een kind kan blijven eten slaat nergens op. Zij is verantwoordelijk voor de rem op het eten. Maar goed, zelf heeft ze ook geen rem.
pi_220571089
quote:

[..]
Klopt opeens heeft ze weer een jaren lange bestie, maar tijdens de Polly zag je die niet, kortom ze laat je vallen Waneer ze je niet nodig heeft!
pi_220571103
Charmante foto van Tienvanwil. Sokken, onderbroek en shirt omhoog gevouwen.
Waarom???
  maandag 13 april 2026 @ 10:03:06 #109
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220571188
quote:

[..]
Sowieso dat irritante grinnekje altijd bij alles wat ze filmt... compleet ongemakkelijk voelt het.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220571198
Nee AM, dat gezwaai met die camera is een verslaving bij jou. Een verslaving met een enorme inbreuk op de privacy van je kinderen. En als er iemand is die die 6 weken vakantie op kan lossen ben jij het. Maar dat wil je niet, want je gaat liever zonder kinderen weg. Zou je niet liever hebben dat ze per jaar maar 3 weken vrij zijn?
pi_220571226
quote:

[..]
Van mij mochten en mogen alles pakken, maar vroegen het alsnog

Bij een ander zouden ze het altijd vragen of misschien wel wachten tot het aangeboden werd!

Merk wel dat mijn kids juist niets stiekem deden, wel had ik tot een jaar of 4 een vast eet ritme hoor dus zomaar een knijpfruitje pakken was er niet bij.. lagen ook hoog gewoon of bestonden überhaupt niet bij me zoon 😂
pi_220571259
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat mijn volwassen kinderen niet getraumatiseerd zijn mag een wonder heten😬

En de opmerking van Sanneke dat een kind kan blijven eten slaat nergens op. Zij is verantwoordelijk voor de rem op het eten. Maar goed, zelf heeft ze ook geen rem.
😂🤣 mijn oudste 2 zijn vol aan het puberen en vinden standaard dat ze getraumatiseerd zijn 🤣😂 dit weekend weer gelachen om een pleidooi dat ze iets wilde maar ik waarschijnlijk toch nee ga zeggen en toen stampvoete het de kamer uit met de woorden "ik mag nooit wat" (let wel... ik heb geen woord gezegd )

Over rem op kinderen 🤔🤷 ik heb altijd gezorgd voor gezonde keuzes.. en af en toe hadden we snoep en chips 🤷 groente en fruit mocht eigenlijk altijd en als er chips was, was er film avond ofzo en dan mocht alles ook op 👌
Het is vooral welke keuzes haal je in huis..
pi_220571275
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:29 schreef Henrike het volgende:

[..]
Iemand die veel tijd heeft heeft er vaak geen ritme in.
Ik herken het bij mijzelf.
Zit nu al erg lang ziek thuis, je denkt sneller: ach doe ik morgen wel.
Toen ik werkte had ik dat niet .
Ook wel bizar dat eigenlijk al die thuis blijf flu flus hun huis niet op orde hebben( veel ervan dan)
Dat was bij mij ook zo, nu doe ik 4 ochtenden per week vrijwilligerswerk en dus moet ik die ene dag in de week alles doen (en in het weekend). Eerder had ik 5 of zelfs 7 dagen de tijd om iets te doen en dat ging het niet. (Van uitstel komt afstel)

Vandaag ben ik de badkamer aan het doen dus, nu even pauze 🤣 (ik doe liever 3u perdag vrijwilligerswerk dan de badkamer poetsen maar het gaat niet automatisch he?)
  maandag 13 april 2026 @ 10:10:54 #114
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220571286
En standaard knijpfruit voor zo'n kleintje... wat is er mis met zelf fruit snijden?
pi_220571295
quote:

[..]
Ik zie het niet 🤷🏼♀. Wat ik zag was een vrouw die met een roze bril op hele domme keuzes heeft gemaakt, maar dat zelf achteraf misschien ook inziet? Ik geloof zeker niet dat ze heilig is, maar over lijken gaan?
Ik heb een vriendin die ongeveer hetzelfde heeft gedaan, in een flinke verliefdheid niet meer nuchter na kunnen denken, en godzijdank na een paar maanden tot het inzicht gekomen dat ze er best een puinhoop van had gemaakt. En nee, ik heb haar niet laten vallen, wel een flinke spiegel voorgehouden. Iedereen maakt fouten, maar hoe je er daarna mee omgaat telt voor mij.
pi_220571304
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:04 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Van mij mochten en mogen alles pakken, maar vroegen het alsnog

Bij een ander zouden ze het altijd vragen of misschien wel wachten tot het aangeboden werd!

Merk wel dat mijn kids juist niets stiekem deden, wel had ik tot een jaar of 4 een vast eet ritme hoor dus zomaar een knijpfruitje pakken was er niet bij.. lagen ook hoog gewoon of bestonden überhaupt niet bij me zoon 😂
Hier idem.. thuis mochten ze altijd pakken maar 9 van de 10x vragen ze het gewoon. Ergens anders vragen ze het ook altijd. (Altijd als in als ze iets graag willen.. niet dat ze er speciaal voor naar de buren lopen 😂🤣)
Hier ook nooit iets stiekem. Ze kijken sowieso niet zomaar in kastjes ofzo 🤷
pi_220571309
Heb gewoon geen woorden voor AM haar stories vandaag 😳😳 Zij leeft echt zo in haar eigen ‘alles gaat zoals ik wil bij de familie Geerts’ wereld 😲 Hoe verzin je het, iedereen zelf vakanties laten inplannen wanneer je maar wilt!! Mevrouw ‘ik heb het druk maar door te plannen loopt mijn leven op rolletjes’ 🤮 Bah!!! Egoïstisch mens is zij!! (Zo even m’n irritatie gespuwd hier🫣)
pi_220571327
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 09:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

Domme doos.
Nou ik ben het wel een beetje met haar eens. Mijn schoonzus zit in het onderwijs en die heeft een andere vakantie dan haar kids ivm een andere stichting. Heel onhandig want je kan best leuk weg in de meivakantie en dan in de zomer in eigen land oid
pi_220571328
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 10:10 schreef Debsterr het volgende:
En standaard knijpfruit voor zo'n kleintje... wat is er mis met zelf fruit snijden?
Dan moet ze van de bank af.. nu kan kind het zelf pakken! Vond wel grappig filmpje.. Sanneke die staat voor de bank.. draait rondje (alsof ze actief rond loopt...op de plaats) en ploft weer op der mossel 🤣😂 leek het bijna alsof ze van de bank is geweest
pi_220571340
H&H Judith zet foto´s van haar net volwassen dochter zoenend met haar vriendje online. Waarom?
pi_220571346
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:41 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
En bijna niet op te vangen zonder bso of sociaal vangnet. Is bij haar niet van toepassing geweest, en sinds wanneer denkt AM aan een ander? Precies, als ze er zelf aandacht voor krijgt.
Ze heeft het over 3 weken vakantie? Maar er is 1 verplichte week, en scholen mogen daar zelf een week bij plakken. Bij ons nog 2 dagen extra vanwege 5 mei, maar dat is nog geen 3 weken.
Maar eerder vanochtend klaagde ze dat de vakanties op het VO en BO niet gelijk liepen. Dus in totaal 3 weken kinderen thuis, in wisselende samenstelling. En we weten allemaal welke errors haar ADHD/weet ik veel welk etiket daar van krijgt. Is allemaal teveel, die kinderen thuis. Speelgoed op de vloer.

Het boek met uitjes zal er wel weer bijgepakt worden. Het pretpark-met-de-Gore-koffie worden bezocht. De geitenboerderij. De kom met ingevroren speelgoed. Troep van de plastic mamma’s.
pi_220571381
Ehm... Am die aangeeft dat scholen het niet aandurven met zomervakantie. Wist ze dat dit wettelijk geregeld is?🥲

Ik snap wel dat het vervelend is hoor.
Maar ze typt alsof ze wijsheid in pacht heeft, scholen die het niet aandurven....
pi_220571412
Ik snap die vakantie ook niet helemaal wat het probleem is 🤔 ik kijk ten eerste alleen naar de basisschool.. die pubers hoef ik niet te vermaken 🤷
Maar maandag begint hier 2.5 week vakantie en als ik dan wel naar de pubers kijk moeten die na 2 weken maandag wel naar school en dinsdag niet
Jongste is woensdag ook nog vrij 🥳
En dan na week weer Hemelvaart 😂👌
Ik vind het prima...
pi_220571427
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:12 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik zie het niet 🤷🏼♀. Wat ik zag was een vrouw die met een roze bril op hele domme keuzes heeft gemaakt, maar dat zelf achteraf misschien ook inziet? Ik geloof zeker niet dat ze heilig is, maar over lijken gaan?
Ik heb een vriendin die ongeveer hetzelfde heeft gedaan, in een flinke verliefdheid niet meer nuchter na kunnen denken, en godzijdank na een paar maanden tot het inzicht gekomen dat ze er best een puinhoop van had gemaakt. En nee, ik heb haar niet laten vallen, wel een flinke spiegel voorgehouden. Iedereen maakt fouten, maar hoe je er daarna mee omgaat telt voor mij.
Dit.. en die vriendinnen zijn ook volwassen genoeg lijkt me als ze geen vrienden meer zouden zijn.
pi_220571440
Ik zie het probleem niet zo met de vakanties, ze zijn ruim van te voren bekend dus tijd genoeg om wat te regelen. Wij werken beide maar kunnen het prima opvangen met BSO, zelf een extra dag opnemen of familie. Het lijkt me wettelijk gezien ook niet haalbaar om ouders het zelf maar te laten uitzoeken. Maar goed, richting de zomer kan ze weer mauwen dat er teveel schooltijd tussen de meivakantie en zomervakantie zit. En ze heeft weer 20 stories vol bullshit de wereld in geschoten.
  maandag 13 april 2026 @ 10:34:01 #126
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220571443
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:24 schreef SophiaLoren het volgende:
Ehm... Am die aangeeft dat scholen het niet aandurven met zomervakantie. Wist ze dat dit wettelijk geregeld is?🥲

Ik snap wel dat het vervelend is hoor.
Maar ze typt alsof ze wijsheid in pacht heeft, scholen die het niet aandurven....
Er is wel een goedgekeurde pilot gaande nu of in opstart fase, waarbij scholen dus inderdaad flexibeler mogen omgaan met vakantieplanningen. Denk persoonlijk dat dit zeker toegevoegde waarde kan hebben, maar dan heb je wel een schoolconcept nodig dat hier goed op aansluit met bijvoorbeeld continu rooster i.c.m. vaste BSO afname.
pi_220571488
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Haar 3 kinderen waren gister middag alleen thuis terwijl ze zelf door ging naar nog een verjaardag... die hebben schijnbaar met zijn 3tjes het hele huis overhoop getrokken en vies gemaakt en dat mag zij nu opruimen 👌 arm schaap moet alle last alleen dragen weten we nog? Eigenlijk is ze gewoon single moeder met 3 kleuters.. zelfs alle financiële last zou op haar schouders liggen heeft ze al eens verteld...

Tja blijft fantakim
Bizar triest persoon is het
pi_220571490
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:33 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik zie het probleem niet zo met de vakanties, ze zijn ruim van te voren bekend dus tijd genoeg om wat te regelen. Wij werken beide maar kunnen het prima opvangen met BSO, zelf een extra dag opnemen of familie. Het lijkt me wettelijk gezien ook niet haalbaar om ouders het zelf maar te laten uitzoeken. Maar goed, richting de zomer kan ze weer mauwen dat er teveel schooltijd tussen de meivakantie en zomervakantie zit. En ze heeft weer 20 stories vol bullshit de wereld in geschoten.
Dit dus... vakanties staan gewoon begin van het jaar vast 👌 en je hoeft ze niet vol te plempen met activiteiten 🤷 laat ze lekker spelen... lekker knutselen en vooral niets moeten! Zowel jet als lot hoeven toch niet 24/7 bezig gehouden te worden?
pi_220571492
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Oh ik hou wel van dat soort kleuren hahah
Ik hou ook van kleur, maar vind dit toch wel wat ‘in your face’ 🫣
pi_220571495
Wat bazelt AM toch weer over vakanties
pi_220571496
quote:
Snap ik ook niks van. Ik neem aan dat ze zelf ook fruit eet. Hup, snijden en samen fruit eten.
pi_220571507
Josinewille is voor mij toch wel de irritainment grens van "oprecht, eerlijk, bij haar ben je veilig met je diepste gevoelens" willen overkomen en tegelijktijd krijg ik zulke onbestemde kriebelende kriebels van haar, dat ze zo nep is als de reden die ze geeft waarom ze langzaam maar gestaag afvalt (en dat is nog maar een fractie van haar geanimeerde manier van doen en laten, dat steeds erger lijkt te worden). Ik doe geen aannames, you do you, maar veel vrouwen vragen naar haar "afvalgeheim" en ze blijft doen alsof het allemaal maar puur toeval of geluk is. Als je je halve leven continue pak 'em beet 120 kilo weegt, dan val je niet opeens af "door af en toe te laten zien dat je naar de sportschool gaat". En als je dit wel lukt, "dan laat je dit als die-hard professionele influencer aan je volgers zien en neem je hun mee in jouw proces".

Mayralouise van hetzelfde laken een pak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 13-04-2026 11:00:18 ]
pi_220571520
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Oh, en ze wil ook ‘al die lullige ADV (?) dagen tussen april en juli bundelen tot 2 weken in de herfst (mijn favoriete vakantieperiode)’

Egoïstische denkwijze.

Maar volgens mij staat dit ook in de schaduwplanner en komt dit jaarlijks terug?
Onze school doet dat hier wel, en eerlijk, het is wel fijn. Niet telkens die aparte losse dagen, maar 2 weken herfstvakantie ipv 1
pi_220571523
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 10:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Er is wel een goedgekeurde pilot gaande nu of in opstart fase, waarbij scholen dus inderdaad flexibeler mogen omgaan met vakantieplanningen. Denk persoonlijk dat dit zeker toegevoegde waarde kan hebben, maar dan heb je wel een schoolconcept nodig dat hier goed op aansluit met bijvoorbeeld continu rooster i.c.m. vaste BSO afname.
We hadden hier zo een school. Vroeg ook veel van ouders omdat het er eigenlijk op neer kwam op gezamenlijk thuis onderwijs. Er was een beroeps leerkracht en verder moesten ouders helpen waar mogelijk met lessen enzo. Ze hadden dan alleen 4 weken zomer vakantie die vast stond en verder konden ouders alle vrije dagen in overleg zelf in vullen.
Uiteindelijk is die school opgeheven omdat het toch niet zo liep als gehoopt
pi_220571524
Wat loopt AM nou weer te mauwen over die vakanties? Zij heeft helemaal geen opvang probleem.
Haar hang naar structuur is veel te groot om om te gaan met flexibele vakanties. Maar goed, zo kan ze weer proberen relevant te zijn.
pi_220571528
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:30 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Dit.. en die vriendinnen zijn ook volwassen genoeg lijkt me als ze geen vrienden meer zouden zijn.
Precies
Verliefdheid doet rare dingen met de mens. En Jvp zal vast gewaarschuwd zijn door haar vriendinnen, net als Michelle .
Maar goed soms willen ze niet luisteren naar adviezen en moeten ze het maar ervaren.
Op zich niet erg, mits er kinderen de dupe worden.
Dat ze alle 3 zelf een hoop sores hebben gehad in hun poly, tsja jammer.
Maar echte vriendinnen blijven je steunen hoe dom je keuzes ook zijn geweest.
pi_220571542
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier idem.. thuis mochten ze altijd pakken maar 9 van de 10x vragen ze het gewoon. Ergens anders vragen ze het ook altijd. (Altijd als in als ze iets graag willen.. niet dat ze er speciaal voor naar de buren lopen 😂🤣)
Hier ook nooit iets stiekem. Ze kijken sowieso niet zomaar in kastjes ofzo 🤷
Ik vraag het zelfs nu nog aan mijn moeder of ik fruit mag als ik daar ben 🫣

Wel handig voor Sanneke dat Mijan zelf pakt, hoeft ze de bank niet af
pi_220571553
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:17 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Nou ik ben het wel een beetje met haar eens. Mijn schoonzus zit in het onderwijs en die heeft een andere vakantie dan haar kids ivm een andere stichting. Heel onhandig want je kan best leuk weg in de meivakantie en dan in de zomer in eigen land oid
Dat snap ik hoor. Maar dat probleem heb je ook als je op de grens van 2 regio’s woont en kinderen op 2 verschillende regio’s hebt?

Maar het gaat me om de stelligheid van AM. Dat alles maar moet gaan zoals het haar het beste uitkomt. Niet nadenken over ‘wat als..’
pi_220571560
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja ze hebben er met z'n allen wel een potje van gemaakt.
Eens! Maar het lijkt erop dat JvP dat zelf inmiddels ook wel inziet. Meegezogen in het MW-sprookje dat in sneltreinvaart gaat. Precies zoals dat nu bij Tim ook gebeurt.
pi_220571569
En AM filmt altijd op de fiets. Opzij. Half/heel achter haar. J kijkt ook op zij. Dan zie je toch niet wat er op straat gebeurt? Een kat of kind die plotseling oversteekt, een auto die van een oprit komt?
pi_220571573
Ik verbaas me wel over Debbie hoor, dus nu is het ineens geen longcovid meer? Het gaat goed met haar energie.
En ja ik weet wat een b12,tekort met je doet maar dat verhaal geloof ik niet helemaal.
Ze is de afgelopen 4 jaar door zoveel artsen gezien, de vermoeidheidskliniek, internisten , bloedonderzoeken enz.
En niemand maar dan ook niemand van al die artsen heeft haar ernstige b 12 tekort opgemerkt?
Geloof ik dus niet.
Ik denk dat ze 3 maanden offline is geweest om haar plan te wijzigen, ze had door dat haar verhalen. niet meer geloofwaardig waren.
Misschien heeft ze hulp gehad?
Nu kan ze met een schone lei beginnen en af en toe wat positievere berichten brengen.
Ik meen het als ik zeg dat ik deze situatie beter vind, vooral voor haar kinderen.
Ze kwamen echt tekort door zo'n moeder waar alles om
Lc draaide.
En ik vind haar er echt goed uitzien in die gekleurde trui, fris en wat energieker.
Hoop dat ze van haar lc sprookje heeft geleerd, al heb ik er een hard hoofd in.
Denk dat het nu het b12 sprookje wordt
pi_220571580
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:51 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Eens! Maar het lijkt erop dat JvP dat zelf inmiddels ook wel inziet. Meegezogen in het MW-sprookje dat in sneltreinvaart gaat. Precies zoals dat nu bij Tim ook gebeurt.
En ze was/is natuurlijk wel verliefd op Koen, dat maakte misschien dat ze Mw er bij accepteerde.
Ze heeft nu wat ze wou, daar ben ik van overtuigd
  maandag 13 april 2026 @ 10:55:00 #143
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220571584
AM begint op Sanneke te lijken, zeiken, zeuren, klagen. Wat een vervelend mens!
pi_220571591
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ze was/is natuurlijk wel verliefd op Koen, dat maakte misschien dat ze Mw er bij accepteerde.
En ik was er niet bij natuurlijk, maar toch denk ik dat het eerst om Mies en Sjaak ging. Want in de wereld van Mies draait alles om Mies. Kan me niet voorstellen dat Sjaak erbij kwam omdat ze verliefd was op Koen. En Mies 2e keus was. Dat past gewoon niet in het plaatje.
pi_220571592
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:52 schreef Henrike het volgende:
Ik verbaas me wel over Debbie hoor, dus nu is het ineens geen longcovid meer? Het gaat goed met haar energie.
En ja ik weet wat een b12,tekort met je doet maar dat verhaal geloof ik niet helemaal.
Ze is de afgelopen 4 jaar door zoveel artsen gezien, de vermoeidheidskliniek, internisten , bloedonderzoeken enz.
En niemand maar dan ook niemand van al die artsen heeft haar ernstige b 12 tekort opgemerkt?
Geloof ik dus niet.
Ik denk dat ze 3 maanden offline is geweest om haar plan te wijzigen, ze had door dat haar verhalen. niet meer geloofwaardig waren.
Nu kan ze met een schone lei beginnen en af en toe wat positievere berichten brengen.
Ik meen het als ik zeg dat ik deze situatie beter vind, vooral voor haar kinderen.
Lc draaide.
En ik vind haar er echt goed uitzien in die gekleurde trui, fris en wat energieker.
Dit denk ik ook. Ze had LC uitgespeeld 🫣
pi_220571604
AM moest natuurlijk vermelden dat er andere blootlopers (🙄) waren in de sauna. Hihi…

En wat een fantastische planning. Veel weekenden weg om stempels in boekjes te zetten en nu weer een weekend weg.
Want de sauna’s zijn na dit weekend nooit meer open ofzo?
pi_220571623
am is opgegroeid met de sauna (in die vréselijke jeugd van haar..) en daardoor heel trots op haar lichaam.

Alsof je dat zonder sauna niet kunt zijn?

En in de posts wordt de thermen vermeld, maar geen ‘betaalde samenwerking, #ad oid.
Oepsie.. 🙄
pi_220571624
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze liep vast in haar eigen verzinsels, dus moest ze wel even offline om de verhaallijn aan te passen. Er komt nu vast een moment dat de rolstoel ook weg kan. Mooi moment op Koningsdag, met vlag en ballonnen dat ding uitzwaaien, want energie is terug...
pi_220571631
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
am is opgegroeid met de sauna (in die vréselijke jeugd van haar..) en daardoor heel trots op haar lichaam.

En in de posts wordt de thermen vermeld, maar geen ‘betaalde samenwerking, #ad oid.
Oepsie.. 🙄
Potverdorie, dan geven ze je een tweedehands brommer, gooien ze vla over je eten als je je bord niet leeg eet, moest je mee naar het fantastisch fijne huisje in Frankrijk, ... en moet je ook nog eens naar de sauna. Gelukkig was daar je buurjongen MG als reddende engel van al die ellende.
pi_220571635
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:56 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En ik was er niet bij natuurlijk, maar toch denk ik dat het eerst om Mies en Sjaak ging. Want in de wereld van Mies draait alles om Mies. Kan me niet voorstellen dat Sjaak erbij kwam omdat ze verliefd was op Koen. En Mies 2e keus was. Dat past gewoon niet in het plaatje.
Sjaak en mies werden idd verliefd op elkaar zo begon het, en van mies mocht sjaak uitzoeken met koen samen of dat ook werkte..
pi_220571646
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik hou ook van kleur, maar vind dit toch wel wat ‘in your face’ 🫣
Ja ik zou het ook niet bij haar aandoen haha maar komt gewoon past niet bij haar!
Zou er zelf een leuke wild leg broek onder doen en leuke sneakers haha, maar zij en ik zijn andere types
pi_220571655
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:02 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ze liep vast in haar eigen verzinsels, dus moest ze wel even offline om de verhaallijn aan te passen. Er komt nu vast een moment dat de rolstoel ook weg kan. Mooi moment op Koningsdag, met vlag en ballonnen dat ding uitzwaaien, want energie is terug...
Die rolstoel blijft nog wel een tijd hoor. Debbie kan niet zonder aandacht. Ze is een dag of 5 terug op insta en ze heeft het nog steeds druk met haar aandoeningen.
pi_220571670
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 10:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat loopt AM nou weer te mauwen over die vakanties? Zij heeft helemaal geen opvang probleem.
Haar hang naar structuur is veel te groot om om te gaan met flexibele vakanties. Maar goed, zo kan ze weer proberen relevant te zijn.
Ze pakt toch elke week een nieuw onderwerp! Vorige week was het blote kont! Nu vakanties
pi_220571672
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:05 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ik zou het ook niet bij haar aandoen haha maar komt gewoon past niet bij haar!
Zou er zelf een leuke wild leg broek onder doen en leuke sneakers haha, maar zij en ik zijn andere types
Dit is het inderdaad. De kleur doet niks voor haar en de combi met die broek is het ook niet.
pi_220571676
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die rolstoel blijft nog wel een tijd hoor. Debbie kan niet zonder aandacht. Ze is een dag of 5 terug op insta en ze heeft het nog steeds druk met haar aandoeningen.
Terwijl ze nu de optie had om het echt helemaal om te gooien. Had er een bookstagram van gemaakt, zeker met haar boekenkastje. Had al die verzonnen shit losgelaten. Ze is kilo's afgevallen, heeft energie. Meid, ga er iets positiefs van maken, in plaats van weer in het ik-wil-aandacht account te blijven hangen. Echt een gemiste kans!!
pi_220571686
Heeft M dat knijpfruit gepakt omdat hij honger/trek heeft, of is het gewoon iets om mee te spelen, een knisperende verpakking, vormen?
pi_220571722
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:07 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze pakt toch elke week een nieuw onderwerp! Vorige week was het blote kont! Nu vakanties
Zou ze aan Chat wekelijks een actueel thema vragen en daar lekker over gaan zaniken? Zij wil zelf de keuze maken in schoolvakanties. Niet om het voor leraren makkelijker te maken, nee... dan heeft ze in de meivakantie alles tegelijk thuis. Kunnen de pubers op de kleintjes letten en hoeft ze niet zelf de hele dag te entertainen. Het is me toch wat die menopauze en nog een kleuter in huis. Wel duidelijk dat ze vandaag weer aan het bedelen is om reacties zodat ze daar weer op kan reageren.
pi_220571740
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

Oepsie.. 🙄
En alsof dat een automatische oorzaak/gevolg is. Ik ben ook opgegroeid met de sauna en ik vind mijn lichaam toch echt niet om aan te zien.
En ja, ik ben 6x zwanger geweest, heb mijn lijf verwaarloosd vanwege depressies en alle ellende. Maar trots op mijn lijf omdat ik naar de sauna ben geweest vroeger? Was t naar zo makkelijk.
Maar ik zal een koekje minder nemen dan verdwijnen mijn hammen misschien als sneeuw voor de zon.
pi_220571750
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
We hadden hier zo een school. Vroeg ook veel van ouders omdat het er eigenlijk op neer kwam op gezamenlijk thuis onderwijs. Er was een beroeps leerkracht en verder moesten ouders helpen waar mogelijk met lessen enzo. Ze hadden dan alleen 4 weken zomer vakantie die vast stond en verder konden ouders alle vrije dagen in overleg zelf in vullen.
En er is een tekort aan leerkrachten. Dus waar blijven de kinderen als de leerkracht zijn of haar 10 weken vakantie opneemt?

Zoiets kan alleen als er genoeg personeel is om voor elkaar de vrije dagen op te vangen. Maar weet zij veel, ze heeft kn haar hele leven nog geen dag gewerkt.

Echt, te dom om over de schutting te kijken die vrouw.
pi_220571758
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit is het inderdaad. De kleur doet niks voor haar en de combi met die broek is het ook niet.
Is echt zo hoor! Je kan het heel anders combineren maar vind haar ook een beetje een peper en zout typetje!
pi_220571763
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:11 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Zou ze aan Chat wekelijks een actueel thema vragen en daar lekker over gaan zaniken? Zij wil zelf de keuze maken in schoolvakanties. Niet om het voor leraren makkelijker te maken, nee... dan heeft ze in de meivakantie alles tegelijk thuis. Kunnen de pubers op de kleintjes letten en hoeft ze niet zelf de hele dag te entertainen. Het is me toch wat die menopauze en nog een kleuter in huis. Wel duidelijk dat ze vandaag weer aan het bedelen is om reacties zodat ze daar weer op kan reageren.
100% elk week een ander onderwerp!

Ze is gewoon een weekje weg gegaan met Mirjam! Niets scouting, en wat denkt zij is het niet moeilijk als influencer ze denkt dat ze Beyoncé is?
pi_220571774
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Heeft M dat knijpfruit gepakt omdat hij honger/trek heeft, of is het gewoon iets om mee te spelen, een knisperende verpakking, vormen?
Hij had een uur daarvoor ontbeten, honger of trek lijkt me sterk. Maar Sanneke gaf het terug omdat hij het echt graag wilde. Kind keek niet op of om toen Sanneke het in haar handen had maar hij wilde het echt heel graag.
pi_220571776
Sanneke post dat ze in zo’n binnenspeeltuin waren met Mijan maar dat het te groot en te overweldigend voor hem was. Gelukkig zijn de binnenspeeltuinen op vakantieparken overzichtelijker en daarom gaan ze bijna naar Landal. Sorry maar zat er niet een binnenspeeltuin op dat park waar ze de afgelopen jaren woonde en waar ze nooit heen zijn geweest???
pi_220571778
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik snap niet hoe je daar bij komt? Het waren MCW en JvP die samen gingen uitzoeken hoe en wat, en daarna kwam de crush op KB. Faken alsof je verliefd bent op een vrouw om zo bij haar man te komen? Dat verzint GTST niet eens.
pi_220571787
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dit dus. En dan zegt ze ook nog dat ie een uur daarvoor z'n ontbijt heeft gehad. Wees blij dat ie eet. Volgens mij heeft ze ooit gezegd dat ie toentertijd volgens het CB ondergewicht had (?). Hoe dan ook, kinderen moeten wat mij betreft goed eten en goed slapen/rust krijgen (zoals mijn inziens bij Tamara op dat gebied). Als een moeder daarover klaagt dat ze dit teveel doen, dan gaat bij mij het licht uit 😇. En Sanneke is überhaupt een beetje teveel gefixeerd op eten, meer dan normaal.
pi_220571810
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij had een uur daarvoor ontbeten, honger of trek lijkt me sterk. Maar Sanneke gaf het terug omdat hij het echt graag wilde. Kind keek niet op of om toen Sanneke het in haar handen had maar hij wilde het echt heel graag.
En hij stopte het ook niet in zijn mond ofzo.
  maandag 13 april 2026 @ 11:27:03 #167
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220571816
quote:

[..]
Ik ben heel benieuwd wat het gaat doen, die pilot, er zitten zeker veel haken en ogen aan!
pi_220571839
Zou AM weten dat er in ieder geval 1 school in Nederland is waar je je vakantie kan aanvragen maar dan wel ruim vantevoren zodat jaarwerkplan afgestemd wordt. Dat kan ze helemaal niet overzien
.
Waarom 8 kinderen als je het te druk vind, als ze haar ‘werk’ en huishouden om alles heen kan plannen?

Zeuren om het zeuren en om de content dus. Steeds triester.
pi_220571845
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit dus... vakanties staan gewoon begin van het jaar vast 👌 en je hoeft ze niet vol te plempen met activiteiten 🤷 laat ze lekker spelen... lekker knutselen en vooral niets moeten! Zowel jet als lot hoeven toch niet 24/7 bezig gehouden te worden?
Dat doen influencers nou eenmaal, DBM zet ook altijd speelgoed naar waar haar vriendje en vriendinnetje mee kunnen spelen en het liefst knutselspul van action zodat ze samen aan tafel bezig kunnen zijn.

Heb ik nooit gedaan, kinderen konden zelf wel dingen bedenken en als ik iets klaar zou zetten kozen ze toch iets anders of haalden ze snel een koekje op met de boodschap ik ben bij de buren 🤣 (en dan zit je daar met je goede gedrag)
pi_220571848
quote:

[..]
Zie je AM dat al doen?! 😂
pi_220571873
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En hij stopte het ook niet in zijn mond ofzo.
Precies. Sanneke projecteert haar drang om te eten op haar zoon.
pi_220571931
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze vergeet alleen dat toen iemand riep "is het niet b12?" Dat ze toen een heel relaas had gehouden over dat ze daar bekend mee was en dat ze er helemaal voor onderzocht was en haar b12 goed was...
Nu is hij al 13 jaar slecht 😂 niet "al langere tijd" nee 13 jaar!
pi_220571943
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit dacht ik ook ja. Zij heeft zelf een zeer ongezonde relatie met eten.
pi_220572001
Niet AM die Maarten onder de bus gooit omdat ie niet weet waarom deze locatie voor de samenwerking is en dat ie geen andere influencers herkende. Alsof andere influencers haar, met toch 100.000 plus deels wellicht gekochte volgers zouden herkennen 🙄. Gelukkig staat hij wél leuk op de foto, zonder gele tanden en een Teletubbies knot op zijn hoofd 🥴.
pi_220572011
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 11:37 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Dit dacht ik ook ja. Zij heeft zelf een zeer ongezonde relatie met eten.
Klopt. Alleen de uitspraak al die ze deed voor kerst: 2e kerstdag zouden ze Sushi halen want ze wilde hoe dan ook Sushi in haar mond proppen.
Dat is echt een rare uitspraak over eten. Dat heeft niks met eten te maken, dat is je lijf volgooien met vulling.
pi_220572053
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:20 schreef Moondance het volgende:
Sanneke post dat ze in zo’n binnenspeeltuin waren met Mijan maar dat het te groot en te overweldigend voor hem was. Gelukkig zijn de binnenspeeltuinen op vakantieparken overzichtelijker en daarom gaan ze bijna naar Landal. Sorry maar zat er niet een binnenspeeltuin op dat park waar ze de afgelopen jaren woonde en waar ze nooit heen zijn geweest???
Waarschijnlijk vind ze het zelf veel te veel prikkels.
Of snapt ze nog niet dat een kind van 16 maanden het niet zo heel leuk vind om door zn MOEDER tussen die rollende rollen door getrokken te worden.
pi_220572079
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 10:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Er zijn scholen die dat al doen. Maar dan moet je wel al je kinderen op de basisschool hebben.
pi_220572084
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Om vervolgens naar de Kruidvat te rennen omdat een make-up lijn opgeheven wordt en zij altijd complimenten krijgt na het gebruik van het serum.

Ze ziet niemand, behalve de Aldi cassière en wat voorbijgangers in de Hema. En op Instagram gebruikt ze vaak een filter, dus de complimenten daar zijn vast oprecht maar gebaseerd op een "vals beeld" die zij haar fans voorschotelt.

De makkelijke(re) toegang tot winkels en pakketbezorging leidt wellicht tot dit soort fomo gevoelens. Beetje wat "we" al gedacht hadden.
pi_220572090
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zie je AM dat al doen?! 😂
Ik zie het mezelf niet eens doen 😂 zou dan eerder helemaal thuis onderwijs doen dan dat ik schooltje ga spelen (zo voelde het voor mij een beetje bij de informatie avond.. )
pi_220572092
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

Ik vond de outfit uit haar minibieb filmpje ook ernstig. Dat korte grijze rokje met een huidskleurige panty en dan die sneakers eronder. Gewoon nee.
pi_220572125
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 11:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik vond de outfit uit haar minibieb filmpje ook ernstig. Dat korte grijze rokje met een huidskleurige panty en dan die sneakers eronder. Gewoon nee.
Ik vond die ook ingewikkeld... afgelopen 3 maanden was het nog geen zomer... Waarom een ieniemienie rokje? Nu hoeft iemand niet volledig bedekt.. maar als ze bukt is het open huis
pi_220572130
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:46 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Of snapt ze nog niet dat een kind van 16 maanden het niet zo heel leuk vind om door zn MOEDER tussen die rollende rollen door getrokken te worden.
Hoho 😉 hij houdt óók al niet van de dierentuin, net als ZIJN MOEDER.

Ik zat er met open mond naar te kijken en gelukkig deed ze net op tijd zijn hoofd omlaag 🥴. Wat een onhandig, onbeholpen, twee minuten die we voorgeschoteld kregen.
pi_220572133
Misschien had AM voordat ze die 8 kinderen nam eens moeten bedenken dat je dan dus zeker je halve leven rekening moet houden met schoolvakanties. Was lekker gestopt met fokken sowieso na die tweeling. Maar nee hoor, de aandacht van weer zwanger zijn/die buik staat zo leuk/met 8 kinderen ben ik écht een bijzondere moeder/de wereld zit te wachten op nog meer nageslacht van mij of whatever die vrouw bezielt heeft zoveel kinderen te produceren was belangrijker, dus kap met zaniken mens.
En zal zij nou echt zoveel herkent worden? Kan het me niet voorstellen, in mijn omgeving kent en volgt helemaal niemand haar. Maar gelukkig heeft ze Ijsland vrouwtje bij zich als bodyguard. "Vandaag ken je haar niet" zegt Ijsland dan gewoon tegen andere vrouwen in de sauna, stoer hoor. Arrogant gedoe, nare wijven zijn het.
pi_220572148
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vond die ook ingewikkeld... afgelopen 3 maanden was het nog geen zomer... Waarom een ieniemienie rokje? Nu hoeft iemand niet volledig bedekt.. maar als ze bukt is het open huis
En dat gooit ze ook nog eens haar adres online open en bloot 🥴.
pi_220572163
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 11:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Sneakers bij een rok(je) kunnen heel leuk zijn. Maar haar schoenen zijn gewoon een soort degelijke veterschoenen in het wit. Over een huidkleurige panty zeg ik maar niks. Dat die verkocht worden is één maar ze op deze manier dragen…
pi_220572189
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dit dus. En dan zegt ze ook nog dat ie een uur daarvoor z'n ontbijt heeft gehad. Wees blij dat ie eet. Volgens mij heeft ze ooit gezegd dat ie toentertijd volgens het CB ondergewicht had (?). Hoe dan ook, kinderen moeten wat mij betreft goed eten en goed slapen/rust krijgen (zoals mijn inziens bij Tamara op dat gebied). Als een moeder daarover klaagt dat ze dit teveel doen, dan gaat bij mij het licht uit 😇. En Sanneke is überhaupt een beetje teveel gefixeerd op eten, meer dan normaal.
Bij Tamara eten ze ook heel regelmatig ongezond. Pizza als lunch, sloot jus over het vlees en de aardappels, standaard een croissantje (of laatst een frikandelbroodje voor de jongste) als ze mee naar de winkel gaan, wit brood en in de avonduren wordt er vaak nog wat besteld. Het is daar ook echt niet zo gezond hoor maar ze krijgen in ieder geval wel bijna dagelijks huisgemaakte maaltijden.

Qua slapen zie je voornamelijk de jongste meerdere keren per week nog laat voor de tv zitten omdat ie loopt te stieren. Middagdutje in de buggy voor de tv. Nee sorry dat vind ik geen goed eten en slapen 😅
pi_220572198
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze vergeet alleen dat toen iemand riep "is het niet b12?" Dat ze toen een heel relaas had gehouden over dat ze daar bekend mee was en dat ze er helemaal voor onderzocht was en haar b12 goed was...
Nu is hij al 13 jaar slecht 😂 niet "al langere tijd" nee 13 jaar!
Echt, dit
pi_220572202
Hoe meer AM zegt hoe duidelijker het is dat ze eigenlijk helemaal niet geschikt is voor kinderen. Wat een gezeik over de schoolvakanties maar wel zelf lekker vervelend doen in een sauna het hele weekend. En met vervelend doen bedoel ik de opmerking van die IJsland troela , en AM zit er dan vast glibberend naast . Gatver wat een misselijke lui zijn het toch .
pi_220572203
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 11:39 schreef Cattolica het volgende:
Niet AM die Maarten onder de bus gooit omdat ie niet weet waarom deze locatie voor de samenwerking is en dat ie geen andere influencers herkende. Alsof andere influencers haar, met toch 100.000 plus deels wellicht gekochte volgers zouden herkennen 🙄. Gelukkig staat hij wél leuk op de foto, zonder gele tanden en een Teletubbies knot op zijn hoofd 🥴.
Vind ik ook, hij lijkt het ook oprecht leuk te vinden, ipv AM die dat soort dingen als een ‘moetje’ zou beschouwen
pi_220572210
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:04 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Bij Tamara eten ze ook heel regelmatig ongezond. Pizza als lunch, sloot jus over het vlees en de aardappels, standaard een croissantje (of laatst een frikandelbroodje voor de jongste) als ze mee naar de winkel gaan, wit brood en in de avonduren wordt er vaak nog wat besteld. Het is daar ook echt niet zo gezond hoor maar ze krijgen in ieder geval wel bijna dagelijks huisgemaakte maaltijden.

Qua slapen zie je voornamelijk de jongste meerdere keren per week nog laat voor de tv zitten omdat ie loopt te stieren. Middagdutje in de buggy voor de tv. Nee sorry dat vind ik geen goed eten en slapen 😅
Die buggy lijkt te functioneren als je een bedje in de woonkamer. En als klauterobject
pi_220572222
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:52 schreef Harper het volgende:
AM baalt gewoon dat ze zometeen 3 weken kinderen thuis heeft.
En daarom zeurt ze ook over de zomervakantie. Ook te lang kinderen in huis.
Maar daar had ze over na moeten denken voor ze die berg kinderen nam.
Dit. De laatste weken loopt ze ook al elke keer te mekkeren dat een of beide S'en weer vroeg thuis zijn.

En dan ook nog beginnen te fulmineren over zomervakanties die te lang duren en niet op te lossen zijn zonder netwerk en bso. Alsof ze al jaren buiten de deur werkt en jarenlang aan het puzzelen is hoe de opvang rond moet komen. Ze heeft geen flauw idee!

En wat voor nut heeft het precies als een school besluit het vakantiesysteem om te gooien voor Annemarie? Ze heeft al jaren kinderen op verschillende scholen en dat gaat ook nog jaren duren (inherent aan zoveel kinderen met zoveel leeftijdsverschil).

Ik krijg echt steeds meer het idee dat Annemarie liever geen jonge kinderen meer had gehad en in al het gedoe geen zin meer heeft. Beetje jammer dat ze dat niet eerder bedacht heeft.

Ik las ook pas dat ze serieus aan een scheiding dacht omdat Maarten geen vierde kind wilde. Dat geeft wat mij betreft al weer aan dat Annemarie slecht in staat is tot relativeren en zich inleven. Ik weet dat een kinderwens heel sterk kan zijn, maar na drie kinderen mag je toch wel je zegeningen tellen. Dat je voor de wens voor een vierde kind een goede en fijne relatie op wil geven vind ik ronduit bizar. En Maarten snap ik hierin ook echt niet. Het is maar goed dat ik met geen van beiden een relatie heb 🙂.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 13-04-2026 12:18:20 ]
pi_220572241
En ik weet niet of ik het mag schrijven, maar ik heb steeds het idee dat Annemarie banden en relaties met anderen vrij makkelijk opgeeft als ze haar niet voldoende tegenmoet komen. Wellicht dat de Instagram-volgers als een soort surrogaat voelen (de mensen die haar allemaal zo goed begrijpen).
pi_220572242
Snap jij Maarten of ben je woordje niet vergeten? 😉
pi_220572268
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 12:15 schreef Earring het volgende:
Snap jij Maarten of ben je woordje niet vergeten? 😉
Oeps. Even aangepast.
pi_220572288
En alhoewel ik het iedereen aan kan raden een weekeindje met een vriendin weg te gaan vind ik het toch wel raar dat je iets bewust zo plant (2 weekeinden weg zelfs) na een periode van maanden waarin je heel vaak voor je werk bent weggeweest. Als Maarten zoiets zou doen zou ze daar nog jaren over zeveren en zou hij op zijn minst pikstraf krijgen (kan ook makkelijk nu ook Annemarie geen kind meer wil en waarschijnlijk ook niet meer vruchtbaar is).
pi_220572304
Ik lig echt in een deuk van AM, ze is echt super gefrustreerd, dat ze het huis nu 3 weken niet voor zich alleen heeft, eigenlijk 4 weken. Ze haalt er ook nog andere dingen bij, wat een fijn leven heeft ze toch.
pi_220572308
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En dat gooit ze ook nog eens haar adres online open en bloot 🥴.
Die staat al jaren online... gelukkig weet iedereen dat zoe een alarm en terugvecht sleutelbos bij zich heeft als ze buiten speelt
pi_220572321
quote:

[..]

Nee, bij Tamara vind ik het ook niet echt een toonbeeld van goed eten en slapen. Nou kun je aan slapen niet altijd wat doen en ze lijkt ook vaak redelijk gezonde maaltijden te koken, maar over de hoeveelheid ijsjes in de zomer heb ik mij ook weleens verbaasd (maar boodschappen doen, pakketjes afleveren en dat alles met een snack lijkt soms wel de core business van Tamara, naast soppen en wassen).
pi_220572330
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:25 schreef miep123456 het volgende:
Ik lig echt in een deuk van AM, ze is echt super gefrustreerd, dat ze het huis nu 3 weken niet voor zich alleen heeft, eigenlijk 4 weken. Ze haalt er ook nog andere dingen bij, wat een fijn leven heeft ze toch.
Echt een droomleven! 😍
pi_220572332
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:52 schreef Henrike het volgende:
Geloof ik dus niet.
Lc draaide.
Anekdotisch, maar ik was een paar jaar geleden bij de huisarts wegens blijvende vermoeidheid.
Eerste test was bloedprikken, zat o.a. ijzer en b12 bij.

En dat was gewoon bij de huisarts voor alleen vermoeidheid.

Ik geloof ook dikke bullshit.
Twiddel
pi_220572335
Ik vind sowieso dat AM en MG onwijs geluk hebben met 8 gezonde kinderen. Met wie het ook allemaal gezond blijft gaan. (Fysiek dan.)
pi_220572346
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:46 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Die omschrijving ... 😂😂😂
pi_220572347
quote:

[..]

Ik ga helemaal met je mee. Ik had ook een disclaimer moeten plaatsen, dat mijn mening past in het land van fluflu's en wat zij laten zien. Het vergelijk liever Tamara dan HvK en zelfs de "warme kwak hap" van Maarten, zeg maar ✌️.
pi_220572365
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Anekdotisch, maar ik was een paar jaar geleden bij de huisarts wegens blijvende vermoeidheid.
Eerste test was bloedprikken, zat o.a. ijzer en b12 bij.

En dat was gewoon bij de huisarts voor alleen vermoeidheid.

Ik geloof ook dikke bullshit.
in haar bio staat nog steeds dat ze het heeft, dus ben benieuwd of dat zo blijft staan
pi_220572370
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:31 schreef AnnArt het volgende:
Ik vind sowieso dat AM en MG onwijs geluk hebben met 8 gezonde kinderen. Met wie het ook allemaal gezond blijft gaan. (Fysiek dan.)
Geen beugels, fysio of logopedie. Meestal kan je er in ieder gezin wel 1 van afvinken
  maandag 13 april 2026 @ 12:37:47 #206
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220572373
AM had gewoonweg eerder moeten stoppen met zich vermenigvuldigen. Je kan bij elk kind dat je krijgt nog 20 jaar aan zorg optellen, dat is gewoon zo. Dus als je 44 of 45 bent als je laatste komt, dan ben je bijna tot aan je pensioen bezig met het zorgen. Ook in je menopauze moet je eraan geloven en willen je kinderen elke dag aandacht en liefde van je.
Tenminste, normale mensen doen ook nog steeds iets aan opvoeding bij pubers enzo. Tenminste ik doe bij mijn puber (15 sinds deze week) wel nog steeds een beetje aan begeleiding qua school, want ja dat leren plannen is lastig voor pubers. Gewoon beetje helpen. Ik doe niet alles, ben geen curlingouder. Maar klein beetje vangrails.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_220572377
Ik zat voor het eerst sinds eeuwen een filmpje bij Annemarie te kijken en dan zie je J. die op de fiets continu opzij naar haar moeder zit te kijken (en dus niet voor zich uitkijkt). En haar moeder zit te filmen en kijkt dus ook niet waar ze fietst. Eng om te zien. Ik snap de reflex van J. heel goed, maar ze wordt hier in het filmpje totaal niet in gecorrigeerd.
  maandag 13 april 2026 @ 12:39:17 #208
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220572379
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:37 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Geen beugels, fysio of logopedie. Meestal kan je er in ieder gezin wel 1 van afvinken
een deel van deze zaken is de keuze van AM en MG zelf hoor.
Want beugel doen ze niet aan, alleen AM nu zelf wel.
en fysio zou niet eens zo verkeerd zijn voor de x benen die je soms ziet. Of een steunzooltje hier of daar. Zou zomaar kunnen, als je je een beetje zou interesseren voor je kinderen. Maar wel hun menstruatieondergoed exposen voor al je volgers.
pi_220572382
quote:

[..]
Ik denk dat dat grotendeels een keuze is. Want als je ziet hoe er door meerdere leden van het gezin gelopen wordt, dan is fysio/podotherapie geen overbodige luxe. En beugels doen ze simpelweg niet aan.

Edit: wat J-net zegt dus.
pi_220572393
quote:

[..]
Of allemaal voor meerdere kinderen (vooral die beugels, daar hadden we meerdere auto's van kunnen kopen, ik moet er maar niet teveel aan denken). De komende 2 jaar mogen we weer minimaal 3000 euro dokken voor de beugel van de jongste...

Misschien had ik toch maar influencer moeten worden een paar jaar geleden, dan was het een schijntje geweest.
pi_220572394
Anne, die altijd heel hard riep dat iedereen van haar wenkbrauwen af moest blijven, heeft haar wenkbrauwen laten doen. Onder invloed van haar IJsland bestie?
  maandag 13 april 2026 @ 12:43:45 #212
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220572401
Ik vraag me echt af waar Sanneke allemaal mee bezig is. Ze is een volwassen vrouw en moeder, maar eigenlijk is ze nog een klein kind.

Terwijl ze het over knijpfruit heeft moet ze ook weer haar stemmen verheffen bij “LEKKER DOEN”, terwijl M. vlak naast haar zit. Hij kijkt niet op of om, maar doe lekker normaal zou ik zeggen.

En dan nemen ze op een prachtige dag M. maar weer eens mee naar een binnenspeeltuin. Waar Sanneke geen moment van zijn zijde wijkt (zelfs al is D. bij hem moet ze aandacht) en hem zelfs vrij onhandig door een toestel heen trekt. Ik zou denken, ga lekker naar een kleinschalige buitenspeeltuin en gun hem wat ruimte voor eigen initiatief. Maar dat is natuurlijk buiten, en daar houdt zijn moeder niet van.

Overigens baart de opmerking dat hij alleen geïnteresseerd is in andere kinderen mij zorgen, want dat is voor haar natuurlijk de ultieme kans om een zwangerschap zo te brengen dat ze M. een broertje/zusje gunt.
pi_220572411
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:37 schreef J-net het volgende:
AM had gewoonweg eerder moeten stoppen met zich vermenigvuldigen. Je kan bij elk kind dat je krijgt nog 20 jaar aan zorg optellen, dat is gewoon zo. Dus als je 44 of 45 bent als je laatste komt, dan ben je bijna tot aan je pensioen bezig met het zorgen. Ook in je menopauze moet je eraan geloven en willen je kinderen elke dag aandacht en liefde van je.
Tenminste, normale mensen doen ook nog steeds iets aan opvoeding bij pubers enzo. Tenminste ik doe bij mijn puber (15 sinds deze week) wel nog steeds een beetje aan begeleiding qua school, want ja dat leren plannen is lastig voor pubers. Gewoon beetje helpen. Ik doe niet alles, ben geen curlingouder. Maar klein beetje vangrails.
Mijn kinderen zijn op 1 na volwassen en ik heb er regelmatig nog heel veel werk aan en vooral zorgen over. Ik heb dat echt enorm onderschat. Een kennis van mij heeft nog dagelijks enorme zorgen over haar kind van 50+, dus het is ook niet iets wat verdwijnt. Als ik mij dit meer beseft voordat we kinderen kregen was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen.
pi_220572431
quote:

[..]
Am is niet zo een voorstander van beugels. Tenzij het medisch echt belangrijk is.
pi_220572466
quote:

[..]
Of erger.
pi_220572467
Zo, rake opmerking en imitatie van J (constateert dat haar moeder altijd aan het filmen is)!
pi_220572469
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:25 schreef miep123456 het volgende:
Even vanuit mijn eigen perspectief en op mijn leeftijd 🥴 moet ik het toch even een beetje voor haar opnemen. Daargelaten dat ze er zelf voor heeft gekozen om op haar leeftijd 8 kinderen tussen de 6 en 26 te hebben, zou ik er persoonlijk niet aan moeten denken om de hele dag door half uitwonende kinderen en vanaf de lunch middelbare scholieren over de vloer te hebben. Ik hoop dat haar overgang en de jaren daarna makkelijk verloopt, zonder dag in dag uit zichzelf te kunnen horen denken. Zij zit echt nog zeker 15 jaar in de herrie 🥴. Maarten lijkt mij uitgecheckt, al een tijdje geleden; het licht brandt maar er is niemand thuis.
pi_220572481
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:36 schreef miep123456 het volgende:

[..]
in haar bio staat nog steeds dat ze het heeft, dus ben benieuwd of dat zo blijft staan
Echt bizar haar claims. Heb me ook altijd afgevraagd hoe ze die artsen zo ver krijgt.
Net als met de Wmo en die rolstoel.

Een vriend van me heeft een heftige aangeboren ziekte die erger word als ie ouder word. Hij kan niet zweten, eten is bijna altijd gepaard met pijn, heeft altijd pijn met lopen en bewegen, ligt regelmatig hele weken plat. Ik weet de naam ff niet, tis niet iets wat ik ooit had gehoord maar de Wmo had zijn rolstoel aanvraag afgekeurd.
Die vent zit in een tweedehands barrel rolstoel omdat de vrouw bij de aanvraag vond dat ie nog niet zo mank liep.

En dan hoor je bij debs dat ze een volautomatische rolstoel krijgt
Dan snap ik het ook niet meer hoor
Twiddel
pi_220572488
Ik snap gewoon echt niet waarom am moeilijk doet over saar en suus vaak thuis zijn... 🤷 dat gebeurt als ze naar de middelbare gaan toch altijd 🤷
1 van mijn kinderen loopt nu stage... eindelijk een normale week zonder uitval 😂
pi_220572507
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:51 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Even vanuit mijn eigen perspectief en op mijn leeftijd 🥴 moet ik het toch even een beetje voor haar opnemen. Daargelaten dat ze er zelf voor heeft gekozen om op haar leeftijd 8 kinderen tussen de 6 en 26 te hebben, zou ik er persoonlijk niet aan moeten denken om de hele dag door half uitwonende kinderen en vanaf de lunch middelbare scholieren over de vloer te hebben. Ik hoop dat haar overgang en de jaren daarna makkelijk verloopt, zonder dag in dag uit zichzelf te kunnen horen denken. Zij zit echt nog zeker 15 jaar in de herrie 🥴. Maarten lijkt mij uitgecheckt, al een tijdje geleden; het licht brandt maar er is niemand thuis.
Ik snap jou goed en AM ook wel, alleen had ze dat moeten bedenken voor ze door ging met een groot gezin kweken.
Als ze na Guus was gestopt, had ze nu nog 1 puber in huis die ze wat moest begeleiden.
Zij heeft er zelf voor gekozen om door te gaan en ja dan mag je best een keer klagen (dat doen we tenslotte allemaal wel eens), maar dan zul je het er toch mee moeten doen 😅.
pi_220572519
AM knapt er wel van op hoor dat die borstels een keer zijn aangepakt. En heeft ze nou mascara op of ook haar wimpers laten verven?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220572520
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:47 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Am is niet zo een voorstander van beugels. Tenzij het medisch echt belangrijk is.
Dat ben ik met haar eens. Haar kinderen hebben ook normale gebitten toch?

Afwijkingen aan de voeten corrigeren zou ik zelf in hun geval wel doen.

En verder krijg ik toch steeds meer medelijden met haar. Zo wanhopig op zoek naar erkenning en aandacht. Zo bezig met het creëren van een fake wereld.
Wanneer zou ze nou eens echt kunnen gaan leven!? En echt kunnen gaan genieten van wat ze wél heeft?
Haar retourtje is al lang en breed geknipt tenslotte.
pi_220572524
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap gewoon echt niet waarom am moeilijk doet over saar en suus vaak thuis zijn... 🤷 dat gebeurt als ze naar de middelbare gaan toch altijd 🤷
1 van mijn kinderen loopt nu stage... eindelijk een normale week zonder uitval 😂
Dan maken ze haar huis vies, eten alle noodles of tosti's op en dansen de hele dag in haar gezichtsveld ofzo. Ze moet gewoon iets hebben om over te klagen.
Ik was op de middelbare ook vaak thuis, hadden mijn ouders niet per se last van, want die moesten gewoon werken.
  maandag 13 april 2026 @ 12:59:46 #224
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220572532
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:45 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Mijn kinderen zijn op 1 na volwassen en ik heb er regelmatig nog heel veel werk aan en vooral zorgen over. Ik heb dat echt enorm onderschat. Een kennis van mij heeft nog dagelijks enorme zorgen over haar kind van 50+, dus het is ook niet iets wat verdwijnt. Als ik mij dit meer beseft voordat we kinderen kregen was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen.
Ja zeker, 20 jaar is een beetje dat de grootste zorgen zijn. Maar ik heb een broertje (hahahaa klinkt alsof hij jong is, maar is jonger dus tje er achter maar hij is dus 43) met een verstandelijke beperking, en daar hebben mijn ouders nu nog zorg aan. En zodra zij het niet meer kunnen krijg ik dat op mijn bordje. is zo afgesproken, dus is wat het is. Maar dat is het dus, het is niet even aaaahhhhh lief babytje schattig, likes, zo leuk. en als je het dan zat bent als ze jaar of 5 a 6 zijn dat het klaar is. Nee je bent er voor altijd mee bezig.
En daar heeft ze zich zo op verkeken.
pi_220572537
😨 *kijkt naar buiten* 😨 ik dacht dat ik redelijk dicht bij Sanneke woonde 🤔
We hebben een prachtig weekend gehad... het is nu licht bewolkt maar heerlijk buiten...
Wat bedoelt ze met "ik hoop dat het snel wat mooier weer word zodat we buiten kunnen spelen " .... het is fantastisch buitenspeelweer
pi_220572546
Wat mij steeds meer begint te verbazen bij Sanneke, is dat er nog geen scootmobiel is voor haar. Ze heeft er echt de levensstijl voor.
pi_220572558
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 12:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dan maken ze haar huis vies, eten alle noodles of tosti's op en dansen de hele dag in haar gezichtsveld ofzo. Ze moet gewoon iets hebben om over te klagen.
Ik was op de middelbare ook vaak thuis, hadden mijn ouders niet per se last van, want die moesten gewoon werken.
Schrok me van de week lam... kind wat ik dacht dat op school zat kwam ineens van de trap af... dacht dat ik alleen thuis was 😂 bleek dus ook allerlei uitval... andere kind dus stage.. helemaal top 👌 en noodles en tosti doen ze hier ook... ipv gillen en filmen dat ze op moeten ruimen laten wij ze het ook echt opruimen zonder beeld erbij
pi_220572567
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:15 schreef Tarantelle het volgende:
En ik weet niet of ik het mag schrijven, maar ik heb steeds het idee dat Annemarie banden en relaties met anderen vrij makkelijk opgeeft als ze haar niet voldoende tegenmoet komen. Wellicht dat de Instagram-volgers als een soort surrogaat voelen (de mensen die haar allemaal zo goed begrijpen).
En op de socials is het zo makkelijk om de mensen die kritisch zijn/het niet met je eens zijn uit je wereld te verwijderen. Block!
Waardoor je alleen maar de jaknikkers en ‘de lieve mensen zijn met meer’ overhoudt.

En je hoeft ze niet te bellen, niet te appen, geen contact mee te onderhouden. Een hartje op een ‘wat ben je toch een supermoeder’ is het hoogst haalbare.
pi_220572572
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:02 schreef tulpje19 het volgende:
Wat mij steeds meer begint te verbazen bij Sanneke, is dat er nog geen scootmobiel is voor haar. Ze heeft er echt de levensstijl voor.
Breng dr niet op ideeën🤭
pi_220572574
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:22 schreef Tarantelle het volgende:
En alhoewel ik het iedereen aan kan raden een weekeindje met een vriendin weg te gaan vind ik het toch wel raar dat je iets bewust zo plant (2 weekeinden weg zelfs) na een periode van maanden waarin je heel vaak voor je werk bent weggeweest. Als Maarten zoiets zou doen zou ze daar nog jaren over zeveren en zou hij op zijn minst pikstraf krijgen (kan ook makkelijk nu ook Annemarie geen kind meer wil en waarschijnlijk ook niet meer vruchtbaar is).
Echt raar dat ze twee weekeinden achter elkaar naar dezelfde sauna gaat. Vast een samenwerking of korting voor in de volgende box? Kan wel begrijpen dat ze het op voorhand min of meer geheim heeft gehouden. Je wilt niet dat de diehard fans op hetzelfde moment boeken.
Ik verdenk haar nog steeds dat verschillende mensen dingen voor haar account schrijven/ voorbereiden, soms staat er keurig betaald partnerschap of ad bij en soms helemaal niets.
pi_220572582
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 12:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik snap jou goed en AM ook wel, alleen had ze dat moeten bedenken voor ze door ging met een groot gezin kweken.
Als ze na Guus was gestopt, had ze nu nog 1 puber in huis die ze wat moest begeleiden.
Zij heeft er zelf voor gekozen om door te gaan en ja dan mag je best een keer klagen (dat doen we tenslotte allemaal wel eens), maar dan zul je het er toch mee moeten doen 😅.
Ik ben het helemaal met je eens! Ik ben namelijk "de Lot" in mijn familie en heb het dus zelf en van dichtbij meegemaakt. Daarom heb ik niet dezelfde keuzes gemaakt en slijt ik mijn dagen in rust, reinheid, regelmaat en gepland bezoek inclusief dat van de kinderen 🤗.
pi_220572600
Hoeveel mooier wil Sanneke het weer nog hebben om met haar kind naar buiten te gaan?
Wat een ongelofelijke doos is zij. Dat zij überhaupt heeft gekozen voor een kind… Ze wil er gewoon niks mee doen.
pi_220572640
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Hoeveel mooier wil Sanneke het weer nog hebben om met haar kind naar buiten te gaan?
Wat een ongelofelijke doos is zij. Dat zij überhaupt heeft gekozen voor een kind… Ze wil er gewoon niks mee doen.
Ze denkt alleen maar aan zichzelf, eten, en kopen. Ze kan toch gewoon lekker wandelen met Mijan? Waarom moet het doel altijd zijn dat ze iets koopt om te eten of kleding?
pi_220572654
quote:
Sanneke wil niets liever, dan iets wat ze niet kan krijgen. Echt, geef haar wat ze wil en ze zal nog een reden vinden, om erover te klagen. Op die manier gijzel je toch je omgeving, die maar steeds blijft proberen om haar van dienst te zijn?
pi_220572655
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:17 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ze denkt alleen maar aan zichzelf, eten, en kopen. Ze kan toch gewoon lekker wandelen met Mijan? Waarom moet het doel altijd zijn dat ze iets koopt om te eten of kleding?
Ze heeft ook een bakfiets bij elkaar geschooid, laat haar daar eens gebruik van maken. Wie weet komt ze dan verder dan de winkels. Of zet een bak met zand in de tuin, laat hem spelen met zand en knap je tuin op.
pi_220572658
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:21 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Sanneke wil niets liever, dan iets wat ze niet kan krijgen. Echt, geef haar wat ze wil en ze zal nog een reden vinden, om erover te klagen. Op die manier gijzel je toch je omgeving, die maar steeds blijft proberen om haar van dienst te zijn?
Ze is een door en door verwende drammende peuter. Inclusief de tantrums.
pi_220572659
quote:
Ze zegt toch ook dat dat beter is?
pi_220572691
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 13:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar ze doet er niks mee. Ze heeft bij het cb al gezien dat het geen gezonde keuze is.
pi_220572746
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Hier is op de middelbare het rooster elke dag hetzelfde, gewoon een hele dag van 8.30 tot 3. Hoef ik ook nooit te vragen wanneer ze uit zijn
pi_220572751
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😨 *kijkt naar buiten* 😨 ik dacht dat ik redelijk dicht bij Sanneke woonde 🤔
We hebben een prachtig weekend gehad... het is nu licht bewolkt maar heerlijk buiten...
Wat bedoelt ze met "ik hoop dat het snel wat mooier weer word zodat we buiten kunnen spelen " .... het is fantastisch buitenspeelweer
Maar Dion heeft de tuin nog niet opgeruimd
pi_220572758
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sneakers bij een rok(je) kunnen heel leuk zijn. Maar haar schoenen zijn gewoon een soort degelijke veterschoenen in het wit. Over een huidkleurige panty zeg ik maar niks. Dat die verkocht worden is één maar ze op deze manier dragen…
Ik draag in de zomer regelmatig een leuke sneaker onder een jurk. Gewoon sneakers onder een rokje kan best. Maar niet spierwitte sneakers, met de enkelsokken erboven, dan die panty echt why?!en dat in de winter 😬. Het rokje gaf wintervibes maar de rest niet.
pi_220572760
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Breng dr niet op ideeën🤭
Want voor je het weet heeft ze een tikkie geopend
pi_220572771
Ik moet echt lachen hoe Am zich profileert als "bnner" in de sauna en dat ze iemand meeneemt om voor haar op te komen.

Ik ben trouwens meer dan verbaasd dat zij twee volle weekenden achter elkaar naar dezelfde sauna gaat. Wat een enorm rare en vreemde planning.
pi_220572773
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar ze doet er niks mee. Ze heeft bij het cb al gezien dat het geen gezonde keuze is.
Ze zegt ook niet dat ze het altijd geeft toch? Dat laat ze het in het midden en wordt hier ingevuld.
Van een keer knijpfruit valt niemand om.
  maandag 13 april 2026 @ 13:40:14 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220572779
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 13:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja, ik kan ook zeggen dat het gezonder is als ik geen chocolade eet. Maar doe het toch, dus ga ik ook niet schijnheilig lopen doen :P.
pi_220572781
Het is gewoon bizar om te zien hoe Sanneke alleen maar in onmogelijkheden kan denken.
Mijn kleuters hebben vd week al lekker met de watertafel gespeeld in de tuin en watergevecht met hun oudere broer gehouden. Hoezo wachten op mooier weer?!
Koop (haar hobby!) zo'n schelp met wat zand of water erin. Gooi een kleedje en wat speelgoed naar buiten.
Fiets een paar km op de bakfiets, leg ergens een kleedje neer en ga picknicken. Loop naar de kinderboerderij, ze zei zelf dat die op loopafstand is. Volop lammetjes nu. Genoeg andere kinderen ook daar.
Een binnenspeeltuin is voor die leeftijd ook heel overweldigend, ik zou op die leeftijd ook eerder bovenstaande opties kiezen, dat krijspaleis kan echt nog lang genoeg. Juist nu kun je nog zo lekker simpel en kneuterige dingetjes doen met die kindjes, die verwachten nog helemaal niks. Ik snap echt NIETS van die vrouw.
pi_220572786
Hoe Jet AM nadoet als ze filmt 😂😂
  maandag 13 april 2026 @ 13:46:36 #248
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220572811
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
En dan dat snibbige commentaar van AM 🤣
pi_220572925
Straks schijnt de zon, vind Sanneke het te warm, gaat ze binnen zitten let maar op
pi_220572926
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En dan dat snibbige commentaar van AM 🤣
Ik moest er hardop om lachen 😆

Sanneke is weer gaan kopen hoor, bij de Kruidvat.
En volgens mij staat daar de hele dag de tv aan
pi_220573055
quote:
Welke story is dit?
pi_220573080
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 13:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze zegt ook niet dat ze het altijd geeft toch? Dat laat ze het in het midden en wordt hier ingevuld.
Van een keer knijpfruit valt niemand om.
Ze laat vaak zien dat ze het koopt. Zal niet voor niks zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:36 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar Dion heeft de tuin nog niet opgeruimd
Kan ze zelf ook doen. En daarna is het een kwestie van bijhouden.
pi_220573104
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 13:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik draag in de zomer regelmatig een leuke sneaker onder een jurk. Gewoon sneakers onder een rokje kan best. Maar niet spierwitte sneakers, met de enkelsokken erboven, dan die panty echt why?!en dat in de winter 😬. Het rokje gaf wintervibes maar de rest niet.
Doe ik ook hoor, ik ben gek op sneakers en draag ze ook i.c.m. jurken en rokken. Maar dan inderdaad net als jij, zonder sokken en niet met een winterrokje.
pi_220573106
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

Kan ze niets aan doen he... kind zet zelf tv en YouTube aan
pi_220573113
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hier is op de middelbare het rooster elke dag hetzelfde, gewoon een hele dag van 8.30 tot 3. Hoef ik ook nooit te vragen wanneer ze uit zijn
Dat is echt luxe. Hier heel veel schommelingen, soms staat voor de vakantie nog niet eens het rooster van na de vakantie erin. En sowieso door uitval en de invloed van projecten/ reisjes/ toetsweken (bij andere klassen) vaak verschuivingen omdat geen docent beschikbaar is.
Ik kan haar wel begrijpen...één vanwege de uitval, maar ook omdat ze dan nooit rust of voorspelbaarheid in huis heeft...maar ja, ze koos zelfs voor een groot gezin.
pi_220573127
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:10 schreef Flipflop12 het volgende:

[..]
Welke story is dit?
Als Maarten van trap af komt en ze naar de tafel loopt.
pi_220573155
quote:

[..]

En weer bij de Hema en de Wibra geweest. Een spinner voor 3 euro! En rompers en een zwembroek.
pi_220573219
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 14:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze laat vaak zien dat ze het koopt. Zal niet voor niks zijn.
[..]
Kan ze zelf ook doen. En daarna is het een kwestie van bijhouden.
Sanneke is een persoon die graag tegen de maatschappij aan schopt. Dus als een CJG dit zal zeggen, zal zij exact het tegenovergestelde doen, om maar gewoon rebels te zijn.
pi_220573247
quote:

[..]

Nou ik ben benieuwd welke moeder dan wel alles perfect doet,Tamara heeft er 10 .
Dat ze überhaupt iedere dag al die maaltijden op tafel krijgt vind ik al knap( ik heb er 3 en vind dat soms echt een uitdaging)
En bij 10 kinderen kun je geen 10 keer zes gooien wat slapen betreft, hierbkwam ook altijd 1 van de drie uit bed terwijl er 2 altijd direct sliepen.
Wit brood is per definitie niet slecht als je daarnaast genoeg vezels binnenkrijgt.
Jus over de aardappels die ze af en toe eten? Heerlijk ben ik ook mee opgegroeid.
Bedoel dit niet onaardig hoor maar ik denk dat we iets minder kritisch mogen zijn op moeders die het eigenlijk allemaal best goed doen.
Bij iedereen van ons hier is denk ik wel ergens iets op aan te merken.
pi_220573263
L. Heeft toch haar jurk achterstevoren? Als AM nu eens echt naar haar dochter zou kijken ipv door het kleine schermpje, dan zou ze het zien.

En als die jurk zo hoort.. nou dat kan ik mij bijna niet voorstellen.
pi_220573290
Over het knijpfruit en M. Ik zie hem ook af en toe met een bakje gesneden fruit zitten aan tafel.
Denk dat veel moeders wel eens knijpfruit geven hoor.
pi_220573295
Ta
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 14:22 schreef Zana het volgende:

[..]
Als Maarten van trap af komt en ze naar de tafel loopt.
Thanks..
Triest als het t werk van je moeder is om jou te filmen…. En online te plempen.
pi_220573311
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft ook een bakfiets bij elkaar geschooid, laat haar daar eens gebruik van maken. Wie weet komt ze dan verder dan de winkels. Of zet een bak met zand in de tuin, laat hem spelen met zand en knap je tuin op.
‘Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak’ is zo’n beetje haar lijfspreuk volgens mij. Met van alles.

En volgens mij zie ik heermoes, zeer hardnekkig onkruid, tussen de tegels door piepen. Dat moet je nu direct in de kiem smoren door het weg te trekken, want binnen mum van de tijd staat je hele tuin vol.

(Wat dan wel weer een excuus is om binnen te zitten met je binnenkind..)
pi_220573325
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:33 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Sanneke is een persoon die graag tegen de maatschappij aan schopt. Dus als een CJG dit zal zeggen, zal zij exact het tegenovergestelde doen, om maar gewoon rebels te zijn.
Behalve wanneer zij de maatschappij nodig heeft. Dan moet er voor haar gerend worden.
pi_220573332
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:44 schreef Hope88 het volgende:
Over het knijpfruit en M. Ik zie hem ook af en toe met een bakje gesneden fruit zitten aan tafel.
quote:
quote:
Tuurlijk! Niks mis mee
Zie dat er wat mis ging bij het posten
Sorry
pi_220573401
Echt hoor, het gaat bij Sanne om twee dingen: eten en winkelen.

Jarenlang heeft ze op een park gewoond waar mensen naar toe gaan op vakantie en daar hard voor moeten sparen en zij woonde er.. dichtbij het strand en speeltuintjes. Echt ongelooflijk dat ze hele dagen in die caravan zat. Zelfs niet in de tuin. Waarom eigenlijk niet, dat vraag ik me ng steeds af! En nu ook, ga die tuin gezellig maken dan zit je er nog voor de zomer leuk bij! Leun niet zo op je partner. Hij kan een keer wegvallen of ervandoor gaan, weet ik het!!! Wees zelfredzaam!
pi_220573484
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:58 schreef brilduiker1973 het volgende:

Jarenlang heeft ze op een park gewoond waar mensen naar toe gaan op vakantie en daar hard voor moeten sparen en zij woonde er.. dichtbij het strand en speeltuintjes. Echt ongelooflijk dat ze hele dagen in die caravan zat. Zelfs niet in de tuin. Waarom eigenlijk niet, dat vraag ik me ng steeds af! En nu ook, ga die tuin gezellig maken dan zit je er nog voor de zomer leuk bij! Leun niet zo op je partner. Hij kan een keer wegvallen of ervandoor gaan, weet ik het!!! Wees zelfredzaam!
Daar zal ze vast niet bang voor zijn. Anders gedraag je je niet zo. Mocht het een keer gebeuren dat Dion haar verlaat, zal ze instorten gok ik zo
pi_220573513
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
‘Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak’ is zo’n beetje haar lijfspreuk volgens mij. Met van alles.

En volgens mij zie ik heermoes, zeer hardnekkig onkruid, tussen de tegels door piepen. Dat moet je nu direct in de kiem smoren door het weg te trekken, want binnen mum van de tijd staat je hele tuin vol.

(Wat dan wel weer een excuus is om binnen te zitten met je binnenkind..)
Heermoes heeft wel iets meer nodig dan even wegtrekken. Zeker wanneer het tussen de tegels zit. Je trekt het snel kapot maar de wortels moeten ook echt weg.

Ze zoekt ook specifiek naar speelplekken die binnen zijn. Ga gewoon naar buiten. Een binnenkind wordt vanzelf een buitenkind. Dit is, zeker op deze leeftijd, aan de ouder. Buitenlucht zal hem goed doen.
pi_220573542
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:58 schreef brilduiker1973 het volgende:

Ook al valt of rent hij niet weg, laat haar wat gaan doen. Ze is, op papier, een volwassen vrouw. Voor zover ik weet is er niks anders vastgesteld dan autisme. Daarmee kan ze prima in actie komen als het om winkelen gaat. Dan moet de achterdeur opendoen en de tuin ingaan ook lukken.
pi_220573544
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou ik ben benieuwd welke moeder dan wel alles perfect doet,Tamara heeft er 10 .
Dat ze überhaupt iedere dag al die maaltijden op tafel krijgt vind ik al knap( ik heb er 3 en vind dat soms echt een uitdaging)
En bij 10 kinderen kun je geen 10 keer zes gooien wat slapen betreft, hierbkwam ook altijd 1 van de drie uit bed terwijl er 2 altijd direct sliepen.
Wit brood is per definitie niet slecht als je daarnaast genoeg vezels binnenkrijgt.
Jus over de aardappels die ze af en toe eten? Heerlijk ben ik ook mee opgegroeid.
Bedoel dit niet onaardig hoor maar ik denk dat we iets minder kritisch mogen zijn op moeders die het eigenlijk allemaal best goed doen.
Tamara heeft overdag geen tot weinig kinderen dus kan prima koken!

En wat zij doet een soepje maken is ideaal! Maar ook daar gaat genoeg anders
pi_220573564
D
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En weer bij de Hema en de Wibra geweest. Een spinner voor 3 euro! En rompers en een zwembroek.
Die spinner heeft ze gekocht zodat Mijan zich vermaakt in de auto. En eigelijk vermaakt hij zichzelf in de auto met slapen en praten... Dus niet nodig maar voor die 3 euro toch maar meegenomen.
Dr eigen woorden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lalaland79 op 13-04-2026 15:17:12 (Toevoeging ) ]
pi_220573617
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 15:16 schreef Lalaland79 het volgende:
D
[..]
Die spinner heeft ze gekocht zodat Mijan zich vermaakt in de auto. En eigelijk vermaakt hij zichzelf in de auto met slapen en praten... Dus niet nodig maar voor die 3 euro toch maar meegenomen.
Dr eigen woorden.
En op het raam vond hij hem ook niet zo leuk. Denk vooral dat ze hem zelf leuk vindt.
pi_220573633
Bob denkt klasoverstijgend bij het uitnodigen voor zn kinderpartijtje. Zal bob dit zelf ook weten?
pi_220573636
Zou Dion al solliciteren naar een tweede baan om Sanneke te kunnen blijven onderhouden?
pi_220573690
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Bob denkt klasoverstijgend bij het uitnodigen voor zn kinderpartijtje. Zal bob dit zelf ook weten?
Ja echt Judith maakt alles zo groots en zo bijzonder.
pi_220573698
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:14 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Tamara heeft overdag geen tot weinig kinderen dus kan prima koken!

En wat zij doet een soepje maken is ideaal! Maar ook daar gaat genoeg anders
Ik vind dat ze prima kookt hoor, ik leg de lat niet zo hoog.
Blije gelukkige kinderen, dat is belangrijk
pi_220573756
Toen onze zoon een jaar was ,hebben wij een buitenglijbaan gekocht, en een kruiwagen en zo en een schep , oude kleren aan en naar buiten ( hij kon met 18 maand pas lopen )als ik dan die Mijan zie van Sanneke , die beleeft ook niets binnen , hij krijgt allemaal dingen wat Sanneke vroeger ook leuk vond.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220573784
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 15:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zou Dion al solliciteren naar een tweede baan om Sanneke te kunnen blijven onderhouden?
Daar heeft hij geen tijd. Als hij vrij is moet hij het huis opruimen en schoonmaken en de prinses moet rondgereden worden. En vergeet ook niet dat hij aankopen die zij doet in elkaar moet zetten.
pi_220573787
[..]
Ja echt Judith maakt alles zo groots en zo bijzonder.
[/quote]
en ze hebben geluk , laatst heeft Judith een gratis blik knakworstjes van de Jumbo gekregen/ gebietst voor het kinderfeestje, dus hebben ze allemaal 1 knakworstje
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220573831
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Helemaal eens dat niemand alles perfect doet. Ik vind sommige dingen wel opvallend zoals je dreumes voor tv zetten als ie loopt te stieren, vind ik beloningsgedrag. Bij wat minder kinderen heb je mijn inziens over het algemeen wat meer tijd/energie om zoiets aan te pakken ipv op zn beloop laten. Uit haar stories haal ik regelmatig dat ze tijd voor zichzelf daardoor mist, tja dan moet je hem aanpakken 🤷‍♀️ Verder vind ik haar echt een prima moeder hoor, kids lijken gelukkig en ze zoekt op tijd (professionele) hulp als het nodig is!
pi_220573869
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Heermoes heeft wel iets meer nodig dan even wegtrekken. Zeker wanneer het tussen de tegels zit. Je trekt het snel kapot maar de wortels moeten ook echt weg.
Ik zie ze, en haar helemaal niet, alle tegels er uit halen, wortels zoveel mogelijk weg trekken, alles afdekken met plastic, omspitten etc.

Dus dan is het ‘nu direct wegtrekken zodat het niet groter groeit’ de enige optie om te zorgen dat ze dit jaar ooit in de soort van tuin kunnen zitten.

Of heb jij een Quick fix? (Ik vraag dit voor mijn buren 😁)
pi_220573889
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Toen onze zoon een jaar was ,hebben wij een buitenglijbaan gekocht, en een kruiwagen en zo en een schep , oude kleren aan en naar buiten ( hij kon met 18 maand pas lopen )als ik dan die Mijan zie van Sanneke , die beleeft ook niets binnen , hij krijgt allemaal dingen wat Sanneke vroeger ook leuk vond.
Hier ook hoor, overall aan en kruipen maar. (Nou ja billenschuiven dan 🤣) Zandbak in de tuin autotjes schepjes ed en spelen maar.
pi_220573915
quote:
Er is een kleine marge tussen te koud en te warm wat precies goed is voor Sanneke denk ik🙈

quote:

[..]

Ja, want Mijan zet steeds zelf de tv/YouTube aan op Fien&Teun en de Efteling.
pi_220573963
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:17 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Een leuke baan buitenshuis zou Sanneke goed doen
pi_220573991
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zie ze, en haar helemaal niet, alle tegels er uit halen, wortels zoveel mogelijk weg trekken, alles afdekken met plastic, omspitten etc.

Dus dan is het ‘nu direct wegtrekken zodat het niet groter groeit’ de enige optie om te zorgen dat ze dit jaar ooit in de soort van tuin kunnen zitten.

Of heb jij een Quick fix? (Ik vraag dit voor mijn buren 😁)
Mijn Quick fix is bijhouden. En dat valt hier niet mee (zo’n 1000 m2) Ik moet er echt dagelijks bij langs. Gisteren weggehaald en vandaag zag ik al weer wat staan. Ik heb wel iets gelezen over veevoederzout. Dat schijnt iets te doen. Maar slecht voor de bodem.
pi_220574009
[quote]1s.gif Op maandag 13 april 2026 16:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Er is een kleine marge tussen te koud en te warm wat precies goed is voor Sanneke denk ik🙈

Binnen is het beste voor Sanneke😉
pi_220574018
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

[..]
Niet zulke rare dingen zeggen.
pi_220574032
quote:

[..]
Denk je wel aan anderen? Je zal een collega krijgen met zo'n lekkende zeurklep. 😵‍💫
pi_220574056
quote:

[..]
Beetje vloeken in de kerk dit 🙈
pi_220574065
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind dat ze prima kookt hoor, ik leg de lat niet zo hoog.
Blije gelukkige kinderen, dat is belangrijk
Ik weet niet of de kinderen van Tamara of enig ander influencer/vlogger gelukkig of ongelukkig zijn. Daar valt meestal weinig van te zeggen zo op afstand.
pi_220574112
Judith is heel blij dat Bob klasoverstijgend durft te denken. Omdat hij 1 kindje uit groep 4 gevraagd heeft. Die vrouw weet ook van gekkigheid niet meer wat ze moet zeggen hè.
Hier noemen we dat gewoon; je vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen. Maar dat klinkt niet zo interessant en autonoom en intelligent natuurlijk. En dat is Bob natuurlijk wel.
pi_220574127
Klasoverstijgend nog wel. Die Bob zeg, zo hee.
pi_220574128
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Judith is heel blij dat Bob klasoverstijgend durft te denken. Omdat hij 1 kindje uit groep 4 gevraagd heeft. Die vrouw weet ook van gekkigheid niet meer wat ze moet zeggen hè.
Hier noemen we dat gewoon; je vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen. Maar dat klinkt niet zo interessant en autonoom en intelligent natuurlijk. En dat is Bob natuurlijk wel.
Ik nam net een slok van mijn thee toen ik die zin las bij haar, ik proestte die slok meteen weer uit. :o
Klasoverstijgend denken, mijn hemel. :') :') :')
pi_220574132
quote:
Ja en die pinnige reactie van AM; dit is mijn werk ja, dit is mijn werk!
pi_220574250
Judith heeft echt te veel tijd om na te denken over hoe geniaal haar kind is. Klas overstijgend...... Mijn god zeg.
pi_220574322
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:46 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik nam net een slok van mijn thee toen ik die zin las bij haar, ik proestte die slok meteen weer uit. :o
Klasoverstijgend denken, mijn hemel. :') :') :')
Klasoverstijgend 🤔 mijn kind speelt nu buiten met de buurjongen van 11... (mijn kind is dus 8) is hij dan ook klas overstijgend bezig? Jongen zit in groep 7 👌 super bijzonder blijkbaar
pi_220574356
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 17:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Klasoverstijgend 🤔 mijn kind speelt nu buiten met de buurjongen van 11... (mijn kind is dus 8) is hij dan ook klas overstijgend bezig? Jongen zit in groep 7 👌 super bijzonder blijkbaar
Mijn kind wint hoor, die denkt zelfs schooloverstijgend! Ha, ik ga dit meteen tegen Judith zeggen in een DM.
pi_220574361
M’n dochter denkt al jaren klasoverstijgend, yeah! Whaha ze heeft een vriendin paar klassen lager, ik dacht dat is gewoon normaal dat vriendinnetje uitnodigen. Maar nee ze is echt fantastisch bezig!

En Sanneke heb ik geen woorden voor! Koop stoepkrijt laat hem tekenen in de tuin, een bellenblaas of whatever.. kost niks en wedden dat M het buiten leuk vindt..
pi_220574374
quote:

[..]
Het zal je collega zijn! (Net als dbm of Debbie)
pi_220574379
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:46 schreef Missinglink24 het volgende:
Klasoverstijgend nog wel. Die Bob zeg, zo hee.
Hij heeft in elk geval meer vrienden dan zijn moeder
pi_220574437
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:37 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik weet niet of de kinderen van Tamara of enig ander influencer/vlogger gelukkig of ongelukkig zijn. Daar valt meestal weinig van te zeggen zo op afstand.
Ik denk dat het sowieso lastig is om bij kinderen te stellen of ze gelukkig of ongelukkig zijn. Los van of een ouder fluflu is of niet. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk!

We zullen het over een aantal jaar waarschijnlijk wel kunnen lezen als die kinderen zelf boeken gaan schrijven over hun jeugd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')