abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220572546
Wat mij steeds meer begint te verbazen bij Sanneke, is dat er nog geen scootmobiel is voor haar. Ze heeft er echt de levensstijl voor.
pi_220572558
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 12:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dan maken ze haar huis vies, eten alle noodles of tosti's op en dansen de hele dag in haar gezichtsveld ofzo. Ze moet gewoon iets hebben om over te klagen.
Ik was op de middelbare ook vaak thuis, hadden mijn ouders niet per se last van, want die moesten gewoon werken.
Schrok me van de week lam... kind wat ik dacht dat op school zat kwam ineens van de trap af... dacht dat ik alleen thuis was 😂 bleek dus ook allerlei uitval... andere kind dus stage.. helemaal top 👌 en noodles en tosti doen ze hier ook... ipv gillen en filmen dat ze op moeten ruimen laten wij ze het ook echt opruimen zonder beeld erbij
pi_220572567
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:15 schreef Tarantelle het volgende:
En ik weet niet of ik het mag schrijven, maar ik heb steeds het idee dat Annemarie banden en relaties met anderen vrij makkelijk opgeeft als ze haar niet voldoende tegenmoet komen. Wellicht dat de Instagram-volgers als een soort surrogaat voelen (de mensen die haar allemaal zo goed begrijpen).
En op de socials is het zo makkelijk om de mensen die kritisch zijn/het niet met je eens zijn uit je wereld te verwijderen. Block!
Waardoor je alleen maar de jaknikkers en ‘de lieve mensen zijn met meer’ overhoudt.

En je hoeft ze niet te bellen, niet te appen, geen contact mee te onderhouden. Een hartje op een ‘wat ben je toch een supermoeder’ is het hoogst haalbare.
pi_220572572
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:02 schreef tulpje19 het volgende:
Wat mij steeds meer begint te verbazen bij Sanneke, is dat er nog geen scootmobiel is voor haar. Ze heeft er echt de levensstijl voor.
Breng dr niet op ideeën🤭
pi_220572574
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:22 schreef Tarantelle het volgende:
En alhoewel ik het iedereen aan kan raden een weekeindje met een vriendin weg te gaan vind ik het toch wel raar dat je iets bewust zo plant (2 weekeinden weg zelfs) na een periode van maanden waarin je heel vaak voor je werk bent weggeweest. Als Maarten zoiets zou doen zou ze daar nog jaren over zeveren en zou hij op zijn minst pikstraf krijgen (kan ook makkelijk nu ook Annemarie geen kind meer wil en waarschijnlijk ook niet meer vruchtbaar is).
Echt raar dat ze twee weekeinden achter elkaar naar dezelfde sauna gaat. Vast een samenwerking of korting voor in de volgende box? Kan wel begrijpen dat ze het op voorhand min of meer geheim heeft gehouden. Je wilt niet dat de diehard fans op hetzelfde moment boeken.
Ik verdenk haar nog steeds dat verschillende mensen dingen voor haar account schrijven/ voorbereiden, soms staat er keurig betaald partnerschap of ad bij en soms helemaal niets.
pi_220572582
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 12:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik snap jou goed en AM ook wel, alleen had ze dat moeten bedenken voor ze door ging met een groot gezin kweken.
Als ze na Guus was gestopt, had ze nu nog 1 puber in huis die ze wat moest begeleiden.
Zij heeft er zelf voor gekozen om door te gaan en ja dan mag je best een keer klagen (dat doen we tenslotte allemaal wel eens), maar dan zul je het er toch mee moeten doen 😅.
Ik ben het helemaal met je eens! Ik ben namelijk "de Lot" in mijn familie en heb het dus zelf en van dichtbij meegemaakt. Daarom heb ik niet dezelfde keuzes gemaakt en slijt ik mijn dagen in rust, reinheid, regelmaat en gepland bezoek inclusief dat van de kinderen 🤗.
pi_220572600
Hoeveel mooier wil Sanneke het weer nog hebben om met haar kind naar buiten te gaan?
Wat een ongelofelijke doos is zij. Dat zij überhaupt heeft gekozen voor een kind… Ze wil er gewoon niks mee doen.
pi_220572640
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Hoeveel mooier wil Sanneke het weer nog hebben om met haar kind naar buiten te gaan?
Wat een ongelofelijke doos is zij. Dat zij überhaupt heeft gekozen voor een kind… Ze wil er gewoon niks mee doen.
Ze denkt alleen maar aan zichzelf, eten, en kopen. Ze kan toch gewoon lekker wandelen met Mijan? Waarom moet het doel altijd zijn dat ze iets koopt om te eten of kleding?
pi_220572654
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke wil niets liever, dan iets wat ze niet kan krijgen. Echt, geef haar wat ze wil en ze zal nog een reden vinden, om erover te klagen. Op die manier gijzel je toch je omgeving, die maar steeds blijft proberen om haar van dienst te zijn?
pi_220572655
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:17 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ze denkt alleen maar aan zichzelf, eten, en kopen. Ze kan toch gewoon lekker wandelen met Mijan? Waarom moet het doel altijd zijn dat ze iets koopt om te eten of kleding?
Ze heeft ook een bakfiets bij elkaar geschooid, laat haar daar eens gebruik van maken. Wie weet komt ze dan verder dan de winkels. Of zet een bak met zand in de tuin, laat hem spelen met zand en knap je tuin op.
pi_220572658
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:21 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Sanneke wil niets liever, dan iets wat ze niet kan krijgen. Echt, geef haar wat ze wil en ze zal nog een reden vinden, om erover te klagen. Op die manier gijzel je toch je omgeving, die maar steeds blijft proberen om haar van dienst te zijn?
Ze is een door en door verwende drammende peuter. Inclusief de tantrums.
pi_220572659
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 10:10 schreef Debsterr het volgende:
En standaard knijpfruit voor zo'n kleintje... wat is er mis met zelf fruit snijden?
Ze zegt toch ook dat dat beter is?
pi_220572691
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 13:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar ze doet er niks mee. Ze heeft bij het cb al gezien dat het geen gezonde keuze is.
pi_220572746
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap gewoon echt niet waarom am moeilijk doet over saar en suus vaak thuis zijn... 🤷 dat gebeurt als ze naar de middelbare gaan toch altijd 🤷
1 van mijn kinderen loopt nu stage... eindelijk een normale week zonder uitval 😂
Hier is op de middelbare het rooster elke dag hetzelfde, gewoon een hele dag van 8.30 tot 3. Hoef ik ook nooit te vragen wanneer ze uit zijn
pi_220572751
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😨 *kijkt naar buiten* 😨 ik dacht dat ik redelijk dicht bij Sanneke woonde 🤔
We hebben een prachtig weekend gehad... het is nu licht bewolkt maar heerlijk buiten...
Wat bedoelt ze met "ik hoop dat het snel wat mooier weer word zodat we buiten kunnen spelen " .... het is fantastisch buitenspeelweer
Maar Dion heeft de tuin nog niet opgeruimd
pi_220572758
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sneakers bij een rok(je) kunnen heel leuk zijn. Maar haar schoenen zijn gewoon een soort degelijke veterschoenen in het wit. Over een huidkleurige panty zeg ik maar niks. Dat die verkocht worden is één maar ze op deze manier dragen…
Ik draag in de zomer regelmatig een leuke sneaker onder een jurk. Gewoon sneakers onder een rokje kan best. Maar niet spierwitte sneakers, met de enkelsokken erboven, dan die panty echt why?!en dat in de winter 😬. Het rokje gaf wintervibes maar de rest niet.
pi_220572760
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Breng dr niet op ideeën🤭
Want voor je het weet heeft ze een tikkie geopend
pi_220572771
Ik moet echt lachen hoe Am zich profileert als "bnner" in de sauna en dat ze iemand meeneemt om voor haar op te komen.

Ik ben trouwens meer dan verbaasd dat zij twee volle weekenden achter elkaar naar dezelfde sauna gaat. Wat een enorm rare en vreemde planning.
pi_220572773
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar ze doet er niks mee. Ze heeft bij het cb al gezien dat het geen gezonde keuze is.
Ze zegt ook niet dat ze het altijd geeft toch? Dat laat ze het in het midden en wordt hier ingevuld.
Van een keer knijpfruit valt niemand om.
  maandag 13 april 2026 @ 13:40:14 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220572779
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 13:22 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja, ik kan ook zeggen dat het gezonder is als ik geen chocolade eet. Maar doe het toch, dus ga ik ook niet schijnheilig lopen doen :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220572781
Het is gewoon bizar om te zien hoe Sanneke alleen maar in onmogelijkheden kan denken.
Mijn kleuters hebben vd week al lekker met de watertafel gespeeld in de tuin en watergevecht met hun oudere broer gehouden. Hoezo wachten op mooier weer?!
Koop (haar hobby!) zo'n schelp met wat zand of water erin. Gooi een kleedje en wat speelgoed naar buiten.
Fiets een paar km op de bakfiets, leg ergens een kleedje neer en ga picknicken. Loop naar de kinderboerderij, ze zei zelf dat die op loopafstand is. Volop lammetjes nu. Genoeg andere kinderen ook daar.
Een binnenspeeltuin is voor die leeftijd ook heel overweldigend, ik zou op die leeftijd ook eerder bovenstaande opties kiezen, dat krijspaleis kan echt nog lang genoeg. Juist nu kun je nog zo lekker simpel en kneuterige dingetjes doen met die kindjes, die verwachten nog helemaal niks. Ik snap echt NIETS van die vrouw.
pi_220572786
Hoe Jet AM nadoet als ze filmt 😂😂
  maandag 13 april 2026 @ 13:46:36 #248
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220572811
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe Jet AM nadoet als ze filmt 😂😂
En dan dat snibbige commentaar van AM 🤣
pi_220572925
Straks schijnt de zon, vind Sanneke het te warm, gaat ze binnen zitten let maar op
pi_220572926
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En dan dat snibbige commentaar van AM 🤣
Ik moest er hardop om lachen 😆

Sanneke is weer gaan kopen hoor, bij de Kruidvat.
En volgens mij staat daar de hele dag de tv aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')