abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220572335
Ik vind sowieso dat AM en MG onwijs geluk hebben met 8 gezonde kinderen. Met wie het ook allemaal gezond blijft gaan. (Fysiek dan.)
pi_220572346
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:46 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk vind ze het zelf veel te veel prikkels.
Of snapt ze nog niet dat een kind van 16 maanden het niet zo heel leuk vind om door zn MOEDER tussen die rollende rollen door getrokken te worden.
Die omschrijving ... 😂😂😂
pi_220572347
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:04 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Bij Tamara eten ze ook heel regelmatig ongezond. Pizza als lunch, sloot jus over het vlees en de aardappels, standaard een croissantje (of laatst een frikandelbroodje voor de jongste) als ze mee naar de winkel gaan, wit brood en in de avonduren wordt er vaak nog wat besteld. Het is daar ook echt niet zo gezond hoor maar ze krijgen in ieder geval wel bijna dagelijks huisgemaakte maaltijden.

Qua slapen zie je voornamelijk de jongste meerdere keren per week nog laat voor de tv zitten omdat ie loopt te stieren. Middagdutje in de buggy voor de tv. Nee sorry dat vind ik geen goed eten en slapen 😅
Ik ga helemaal met je mee. Ik had ook een disclaimer moeten plaatsen, dat mijn mening past in het land van fluflu's en wat zij laten zien. Het vergelijk liever Tamara dan HvK en zelfs de "warme kwak hap" van Maarten, zeg maar ✌️.
pi_220572365
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Anekdotisch, maar ik was een paar jaar geleden bij de huisarts wegens blijvende vermoeidheid.
Eerste test was bloedprikken, zat o.a. ijzer en b12 bij.

En dat was gewoon bij de huisarts voor alleen vermoeidheid.

Ik geloof ook dikke bullshit.
in haar bio staat nog steeds dat ze het heeft, dus ben benieuwd of dat zo blijft staan
pi_220572370
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:31 schreef AnnArt het volgende:
Ik vind sowieso dat AM en MG onwijs geluk hebben met 8 gezonde kinderen. Met wie het ook allemaal gezond blijft gaan. (Fysiek dan.)
Geen beugels, fysio of logopedie. Meestal kan je er in ieder gezin wel 1 van afvinken
  maandag 13 april 2026 @ 12:37:47 #206
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220572373
AM had gewoonweg eerder moeten stoppen met zich vermenigvuldigen. Je kan bij elk kind dat je krijgt nog 20 jaar aan zorg optellen, dat is gewoon zo. Dus als je 44 of 45 bent als je laatste komt, dan ben je bijna tot aan je pensioen bezig met het zorgen. Ook in je menopauze moet je eraan geloven en willen je kinderen elke dag aandacht en liefde van je.
Tenminste, normale mensen doen ook nog steeds iets aan opvoeding bij pubers enzo. Tenminste ik doe bij mijn puber (15 sinds deze week) wel nog steeds een beetje aan begeleiding qua school, want ja dat leren plannen is lastig voor pubers. Gewoon beetje helpen. Ik doe niet alles, ben geen curlingouder. Maar klein beetje vangrails.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_220572377
Ik zat voor het eerst sinds eeuwen een filmpje bij Annemarie te kijken en dan zie je J. die op de fiets continu opzij naar haar moeder zit te kijken (en dus niet voor zich uitkijkt). En haar moeder zit te filmen en kijkt dus ook niet waar ze fietst. Eng om te zien. Ik snap de reflex van J. heel goed, maar ze wordt hier in het filmpje totaal niet in gecorrigeerd.
  maandag 13 april 2026 @ 12:39:17 #208
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220572379
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:37 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Geen beugels, fysio of logopedie. Meestal kan je er in ieder gezin wel 1 van afvinken
een deel van deze zaken is de keuze van AM en MG zelf hoor.
Want beugel doen ze niet aan, alleen AM nu zelf wel.
en fysio zou niet eens zo verkeerd zijn voor de x benen die je soms ziet. Of een steunzooltje hier of daar. Zou zomaar kunnen, als je je een beetje zou interesseren voor je kinderen. Maar wel hun menstruatieondergoed exposen voor al je volgers.
pi_220572382
quote:

[..]
Ik denk dat dat grotendeels een keuze is. Want als je ziet hoe er door meerdere leden van het gezin gelopen wordt, dan is fysio/podotherapie geen overbodige luxe. En beugels doen ze simpelweg niet aan.

Edit: wat J-net zegt dus.
pi_220572393
quote:

[..]
Of allemaal voor meerdere kinderen (vooral die beugels, daar hadden we meerdere auto's van kunnen kopen, ik moet er maar niet teveel aan denken). De komende 2 jaar mogen we weer minimaal 3000 euro dokken voor de beugel van de jongste...

Misschien had ik toch maar influencer moeten worden een paar jaar geleden, dan was het een schijntje geweest.
pi_220572394
Anne, die altijd heel hard riep dat iedereen van haar wenkbrauwen af moest blijven, heeft haar wenkbrauwen laten doen. Onder invloed van haar IJsland bestie?
  maandag 13 april 2026 @ 12:43:45 #212
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220572401
Ik vraag me echt af waar Sanneke allemaal mee bezig is. Ze is een volwassen vrouw en moeder, maar eigenlijk is ze nog een klein kind.

Terwijl ze het over knijpfruit heeft moet ze ook weer haar stemmen verheffen bij “LEKKER DOEN”, terwijl M. vlak naast haar zit. Hij kijkt niet op of om, maar doe lekker normaal zou ik zeggen.

En dan nemen ze op een prachtige dag M. maar weer eens mee naar een binnenspeeltuin. Waar Sanneke geen moment van zijn zijde wijkt (zelfs al is D. bij hem moet ze aandacht) en hem zelfs vrij onhandig door een toestel heen trekt. Ik zou denken, ga lekker naar een kleinschalige buitenspeeltuin en gun hem wat ruimte voor eigen initiatief. Maar dat is natuurlijk buiten, en daar houdt zijn moeder niet van.

Overigens baart de opmerking dat hij alleen geïnteresseerd is in andere kinderen mij zorgen, want dat is voor haar natuurlijk de ultieme kans om een zwangerschap zo te brengen dat ze M. een broertje/zusje gunt.
pi_220572411
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:37 schreef J-net het volgende:
AM had gewoonweg eerder moeten stoppen met zich vermenigvuldigen. Je kan bij elk kind dat je krijgt nog 20 jaar aan zorg optellen, dat is gewoon zo. Dus als je 44 of 45 bent als je laatste komt, dan ben je bijna tot aan je pensioen bezig met het zorgen. Ook in je menopauze moet je eraan geloven en willen je kinderen elke dag aandacht en liefde van je.
Tenminste, normale mensen doen ook nog steeds iets aan opvoeding bij pubers enzo. Tenminste ik doe bij mijn puber (15 sinds deze week) wel nog steeds een beetje aan begeleiding qua school, want ja dat leren plannen is lastig voor pubers. Gewoon beetje helpen. Ik doe niet alles, ben geen curlingouder. Maar klein beetje vangrails.
Mijn kinderen zijn op 1 na volwassen en ik heb er regelmatig nog heel veel werk aan en vooral zorgen over. Ik heb dat echt enorm onderschat. Een kennis van mij heeft nog dagelijks enorme zorgen over haar kind van 50+, dus het is ook niet iets wat verdwijnt. Als ik mij dit meer beseft voordat we kinderen kregen was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen.
pi_220572431
quote:

[..]
Am is niet zo een voorstander van beugels. Tenzij het medisch echt belangrijk is.
pi_220572466
quote:

[..]
Of erger.
pi_220572467
Zo, rake opmerking en imitatie van J (constateert dat haar moeder altijd aan het filmen is)!
pi_220572469
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:25 schreef miep123456 het volgende:
Ik lig echt in een deuk van AM, ze is echt super gefrustreerd, dat ze het huis nu 3 weken niet voor zich alleen heeft, eigenlijk 4 weken. Ze haalt er ook nog andere dingen bij, wat een fijn leven heeft ze toch.
Even vanuit mijn eigen perspectief en op mijn leeftijd 🥴 moet ik het toch even een beetje voor haar opnemen. Daargelaten dat ze er zelf voor heeft gekozen om op haar leeftijd 8 kinderen tussen de 6 en 26 te hebben, zou ik er persoonlijk niet aan moeten denken om de hele dag door half uitwonende kinderen en vanaf de lunch middelbare scholieren over de vloer te hebben. Ik hoop dat haar overgang en de jaren daarna makkelijk verloopt, zonder dag in dag uit zichzelf te kunnen horen denken. Zij zit echt nog zeker 15 jaar in de herrie 🥴. Maarten lijkt mij uitgecheckt, al een tijdje geleden; het licht brandt maar er is niemand thuis.
pi_220572481
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:36 schreef miep123456 het volgende:

[..]
in haar bio staat nog steeds dat ze het heeft, dus ben benieuwd of dat zo blijft staan
Echt bizar haar claims. Heb me ook altijd afgevraagd hoe ze die artsen zo ver krijgt.
Net als met de Wmo en die rolstoel.

Een vriend van me heeft een heftige aangeboren ziekte die erger word als ie ouder word. Hij kan niet zweten, eten is bijna altijd gepaard met pijn, heeft altijd pijn met lopen en bewegen, ligt regelmatig hele weken plat. Ik weet de naam ff niet, tis niet iets wat ik ooit had gehoord maar de Wmo had zijn rolstoel aanvraag afgekeurd.
Die vent zit in een tweedehands barrel rolstoel omdat de vrouw bij de aanvraag vond dat ie nog niet zo mank liep.

En dan hoor je bij debs dat ze een volautomatische rolstoel krijgt
Dan snap ik het ook niet meer hoor
Twiddel
pi_220572488
Ik snap gewoon echt niet waarom am moeilijk doet over saar en suus vaak thuis zijn... 🤷 dat gebeurt als ze naar de middelbare gaan toch altijd 🤷
1 van mijn kinderen loopt nu stage... eindelijk een normale week zonder uitval 😂
pi_220572507
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:51 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Even vanuit mijn eigen perspectief en op mijn leeftijd 🥴 moet ik het toch even een beetje voor haar opnemen. Daargelaten dat ze er zelf voor heeft gekozen om op haar leeftijd 8 kinderen tussen de 6 en 26 te hebben, zou ik er persoonlijk niet aan moeten denken om de hele dag door half uitwonende kinderen en vanaf de lunch middelbare scholieren over de vloer te hebben. Ik hoop dat haar overgang en de jaren daarna makkelijk verloopt, zonder dag in dag uit zichzelf te kunnen horen denken. Zij zit echt nog zeker 15 jaar in de herrie 🥴. Maarten lijkt mij uitgecheckt, al een tijdje geleden; het licht brandt maar er is niemand thuis.
Ik snap jou goed en AM ook wel, alleen had ze dat moeten bedenken voor ze door ging met een groot gezin kweken.
Als ze na Guus was gestopt, had ze nu nog 1 puber in huis die ze wat moest begeleiden.
Zij heeft er zelf voor gekozen om door te gaan en ja dan mag je best een keer klagen (dat doen we tenslotte allemaal wel eens), maar dan zul je het er toch mee moeten doen 😅.
pi_220572519
AM knapt er wel van op hoor dat die borstels een keer zijn aangepakt. En heeft ze nou mascara op of ook haar wimpers laten verven?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220572520
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:47 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Am is niet zo een voorstander van beugels. Tenzij het medisch echt belangrijk is.
Dat ben ik met haar eens. Haar kinderen hebben ook normale gebitten toch?

Afwijkingen aan de voeten corrigeren zou ik zelf in hun geval wel doen.

En verder krijg ik toch steeds meer medelijden met haar. Zo wanhopig op zoek naar erkenning en aandacht. Zo bezig met het creëren van een fake wereld.
Wanneer zou ze nou eens echt kunnen gaan leven!? En echt kunnen gaan genieten van wat ze wél heeft?
Haar retourtje is al lang en breed geknipt tenslotte.
pi_220572524
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap gewoon echt niet waarom am moeilijk doet over saar en suus vaak thuis zijn... 🤷 dat gebeurt als ze naar de middelbare gaan toch altijd 🤷
1 van mijn kinderen loopt nu stage... eindelijk een normale week zonder uitval 😂
Dan maken ze haar huis vies, eten alle noodles of tosti's op en dansen de hele dag in haar gezichtsveld ofzo. Ze moet gewoon iets hebben om over te klagen.
Ik was op de middelbare ook vaak thuis, hadden mijn ouders niet per se last van, want die moesten gewoon werken.
  maandag 13 april 2026 @ 12:59:46 #224
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220572532
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:45 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Mijn kinderen zijn op 1 na volwassen en ik heb er regelmatig nog heel veel werk aan en vooral zorgen over. Ik heb dat echt enorm onderschat. Een kennis van mij heeft nog dagelijks enorme zorgen over haar kind van 50+, dus het is ook niet iets wat verdwijnt. Als ik mij dit meer beseft voordat we kinderen kregen was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen.
Ja zeker, 20 jaar is een beetje dat de grootste zorgen zijn. Maar ik heb een broertje (hahahaa klinkt alsof hij jong is, maar is jonger dus tje er achter maar hij is dus 43) met een verstandelijke beperking, en daar hebben mijn ouders nu nog zorg aan. En zodra zij het niet meer kunnen krijg ik dat op mijn bordje. is zo afgesproken, dus is wat het is. Maar dat is het dus, het is niet even aaaahhhhh lief babytje schattig, likes, zo leuk. en als je het dan zat bent als ze jaar of 5 a 6 zijn dat het klaar is. Nee je bent er voor altijd mee bezig.
En daar heeft ze zich zo op verkeken.
pi_220572537
😨 *kijkt naar buiten* 😨 ik dacht dat ik redelijk dicht bij Sanneke woonde 🤔
We hebben een prachtig weekend gehad... het is nu licht bewolkt maar heerlijk buiten...
Wat bedoelt ze met "ik hoop dat het snel wat mooier weer word zodat we buiten kunnen spelen " .... het is fantastisch buitenspeelweer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')