Die omschrijving ... 😂😂😂quote:Op maandag 13 april 2026 11:46 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind ze het zelf veel te veel prikkels.
Of snapt ze nog niet dat een kind van 16 maanden het niet zo heel leuk vind om door zn MOEDER tussen die rollende rollen door getrokken te worden.
Ik ga helemaal met je mee. Ik had ook een disclaimer moeten plaatsen, dat mijn mening past in het land van fluflu's en wat zij laten zien. Het vergelijk liever Tamara dan HvK en zelfs de "warme kwak hap" van Maarten, zeg maar ✌️.quote:Op maandag 13 april 2026 12:04 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Bij Tamara eten ze ook heel regelmatig ongezond. Pizza als lunch, sloot jus over het vlees en de aardappels, standaard een croissantje (of laatst een frikandelbroodje voor de jongste) als ze mee naar de winkel gaan, wit brood en in de avonduren wordt er vaak nog wat besteld. Het is daar ook echt niet zo gezond hoor maar ze krijgen in ieder geval wel bijna dagelijks huisgemaakte maaltijden.
Qua slapen zie je voornamelijk de jongste meerdere keren per week nog laat voor de tv zitten omdat ie loopt te stieren. Middagdutje in de buggy voor de tv. Nee sorry dat vind ik geen goed eten en slapen 😅
in haar bio staat nog steeds dat ze het heeft, dus ben benieuwd of dat zo blijft staanquote:Op maandag 13 april 2026 12:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Anekdotisch, maar ik was een paar jaar geleden bij de huisarts wegens blijvende vermoeidheid.
Eerste test was bloedprikken, zat o.a. ijzer en b12 bij.
En dat was gewoon bij de huisarts voor alleen vermoeidheid.
Ik geloof ook dikke bullshit.
Geen beugels, fysio of logopedie. Meestal kan je er in ieder gezin wel 1 van afvinkenquote:Op maandag 13 april 2026 12:31 schreef AnnArt het volgende:
Ik vind sowieso dat AM en MG onwijs geluk hebben met 8 gezonde kinderen. Met wie het ook allemaal gezond blijft gaan. (Fysiek dan.)
een deel van deze zaken is de keuze van AM en MG zelf hoor.quote:Op maandag 13 april 2026 12:37 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Geen beugels, fysio of logopedie. Meestal kan je er in ieder gezin wel 1 van afvinken
Ik denk dat dat grotendeels een keuze is. Want als je ziet hoe er door meerdere leden van het gezin gelopen wordt, dan is fysio/podotherapie geen overbodige luxe. En beugels doen ze simpelweg niet aan.quote:Op maandag 13 april 2026 12:37 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Geen beugels, fysio of logopedie. Meestal kan je er in ieder gezin wel 1 van afvinken
Of allemaal voor meerdere kinderen (vooral die beugels, daar hadden we meerdere auto's van kunnen kopen, ik moet er maar niet teveel aan denken). De komende 2 jaar mogen we weer minimaal 3000 euro dokken voor de beugel van de jongste...quote:Op maandag 13 april 2026 12:37 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn op 1 na volwassen en ik heb er regelmatig nog heel veel werk aan en vooral zorgen over. Ik heb dat echt enorm onderschat. Een kennis van mij heeft nog dagelijks enorme zorgen over haar kind van 50+, dus het is ook niet iets wat verdwijnt. Als ik mij dit meer beseft voordat we kinderen kregen was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen.quote:Op maandag 13 april 2026 12:37 schreef J-net het volgende:
AM had gewoonweg eerder moeten stoppen met zich vermenigvuldigen. Je kan bij elk kind dat je krijgt nog 20 jaar aan zorg optellen, dat is gewoon zo. Dus als je 44 of 45 bent als je laatste komt, dan ben je bijna tot aan je pensioen bezig met het zorgen. Ook in je menopauze moet je eraan geloven en willen je kinderen elke dag aandacht en liefde van je.
Tenminste, normale mensen doen ook nog steeds iets aan opvoeding bij pubers enzo. Tenminste ik doe bij mijn puber (15 sinds deze week) wel nog steeds een beetje aan begeleiding qua school, want ja dat leren plannen is lastig voor pubers. Gewoon beetje helpen. Ik doe niet alles, ben geen curlingouder. Maar klein beetje vangrails.
Am is niet zo een voorstander van beugels. Tenzij het medisch echt belangrijk is.quote:Op maandag 13 april 2026 12:37 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Of erger.quote:Op maandag 13 april 2026 12:37 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Even vanuit mijn eigen perspectief en op mijn leeftijd 🥴 moet ik het toch even een beetje voor haar opnemen. Daargelaten dat ze er zelf voor heeft gekozen om op haar leeftijd 8 kinderen tussen de 6 en 26 te hebben, zou ik er persoonlijk niet aan moeten denken om de hele dag door half uitwonende kinderen en vanaf de lunch middelbare scholieren over de vloer te hebben. Ik hoop dat haar overgang en de jaren daarna makkelijk verloopt, zonder dag in dag uit zichzelf te kunnen horen denken. Zij zit echt nog zeker 15 jaar in de herrie 🥴. Maarten lijkt mij uitgecheckt, al een tijdje geleden; het licht brandt maar er is niemand thuis.quote:Op maandag 13 april 2026 12:25 schreef miep123456 het volgende:
Ik lig echt in een deuk van AM, ze is echt super gefrustreerd, dat ze het huis nu 3 weken niet voor zich alleen heeft, eigenlijk 4 weken. Ze haalt er ook nog andere dingen bij, wat een fijn leven heeft ze toch.
Echt bizar haar claims. Heb me ook altijd afgevraagd hoe ze die artsen zo ver krijgt.quote:Op maandag 13 april 2026 12:36 schreef miep123456 het volgende:
[..]
in haar bio staat nog steeds dat ze het heeft, dus ben benieuwd of dat zo blijft staan
Ik snap jou goed en AM ook wel, alleen had ze dat moeten bedenken voor ze door ging met een groot gezin kweken.quote:Op maandag 13 april 2026 12:51 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Even vanuit mijn eigen perspectief en op mijn leeftijd 🥴 moet ik het toch even een beetje voor haar opnemen. Daargelaten dat ze er zelf voor heeft gekozen om op haar leeftijd 8 kinderen tussen de 6 en 26 te hebben, zou ik er persoonlijk niet aan moeten denken om de hele dag door half uitwonende kinderen en vanaf de lunch middelbare scholieren over de vloer te hebben. Ik hoop dat haar overgang en de jaren daarna makkelijk verloopt, zonder dag in dag uit zichzelf te kunnen horen denken. Zij zit echt nog zeker 15 jaar in de herrie 🥴. Maarten lijkt mij uitgecheckt, al een tijdje geleden; het licht brandt maar er is niemand thuis.
Dat ben ik met haar eens. Haar kinderen hebben ook normale gebitten toch?quote:Op maandag 13 april 2026 12:47 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Am is niet zo een voorstander van beugels. Tenzij het medisch echt belangrijk is.
Dan maken ze haar huis vies, eten alle noodles of tosti's op en dansen de hele dag in haar gezichtsveld ofzo. Ze moet gewoon iets hebben om over te klagen.quote:Op maandag 13 april 2026 12:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap gewoon echt niet waarom am moeilijk doet over saar en suus vaak thuis zijn... 🤷 dat gebeurt als ze naar de middelbare gaan toch altijd 🤷
1 van mijn kinderen loopt nu stage... eindelijk een normale week zonder uitval 😂
Ja zeker, 20 jaar is een beetje dat de grootste zorgen zijn. Maar ik heb een broertje (hahahaa klinkt alsof hij jong is, maar is jonger dus tje er achter maar hij is dus 43) met een verstandelijke beperking, en daar hebben mijn ouders nu nog zorg aan. En zodra zij het niet meer kunnen krijg ik dat op mijn bordje. is zo afgesproken, dus is wat het is. Maar dat is het dus, het is niet even aaaahhhhh lief babytje schattig, likes, zo leuk. en als je het dan zat bent als ze jaar of 5 a 6 zijn dat het klaar is. Nee je bent er voor altijd mee bezig.quote:Op maandag 13 april 2026 12:45 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn op 1 na volwassen en ik heb er regelmatig nog heel veel werk aan en vooral zorgen over. Ik heb dat echt enorm onderschat. Een kennis van mij heeft nog dagelijks enorme zorgen over haar kind van 50+, dus het is ook niet iets wat verdwijnt. Als ik mij dit meer beseft voordat we kinderen kregen was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |