abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220572053
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:20 schreef Moondance het volgende:
Sanneke post dat ze in zo’n binnenspeeltuin waren met Mijan maar dat het te groot en te overweldigend voor hem was. Gelukkig zijn de binnenspeeltuinen op vakantieparken overzichtelijker en daarom gaan ze bijna naar Landal. Sorry maar zat er niet een binnenspeeltuin op dat park waar ze de afgelopen jaren woonde en waar ze nooit heen zijn geweest???
Waarschijnlijk vind ze het zelf veel te veel prikkels.
Of snapt ze nog niet dat een kind van 16 maanden het niet zo heel leuk vind om door zn MOEDER tussen die rollende rollen door getrokken te worden.
pi_220572079
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 10:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Er is wel een goedgekeurde pilot gaande nu of in opstart fase, waarbij scholen dus inderdaad flexibeler mogen omgaan met vakantieplanningen. Denk persoonlijk dat dit zeker toegevoegde waarde kan hebben, maar dan heb je wel een schoolconcept nodig dat hier goed op aansluit met bijvoorbeeld continu rooster i.c.m. vaste BSO afname.
Er zijn scholen die dat al doen. Maar dan moet je wel al je kinderen op de basisschool hebben.
pi_220572084
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Precies. Sanneke projecteert haar drang om te eten op haar zoon.
Om vervolgens naar de Kruidvat te rennen omdat een make-up lijn opgeheven wordt en zij altijd complimenten krijgt na het gebruik van het serum.

Ze ziet niemand, behalve de Aldi cassière en wat voorbijgangers in de Hema. En op Instagram gebruikt ze vaak een filter, dus de complimenten daar zijn vast oprecht maar gebaseerd op een "vals beeld" die zij haar fans voorschotelt.

De makkelijke(re) toegang tot winkels en pakketbezorging leidt wellicht tot dit soort fomo gevoelens. Beetje wat "we" al gedacht hadden.
pi_220572090
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zie je AM dat al doen?! 😂
Ik zie het mezelf niet eens doen 😂 zou dan eerder helemaal thuis onderwijs doen dan dat ik schooltje ga spelen (zo voelde het voor mij een beetje bij de informatie avond.. )
pi_220572092
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is Zoë nu een powerpoint over Liverpool aan het maken 🫣 is al lang geleden dat we daar wat over gehoord hebben 😆

Vreselijke outfit heeft Debbie wel aan 🫣 hysterisch dat shirt
Ik vond de outfit uit haar minibieb filmpje ook ernstig. Dat korte grijze rokje met een huidskleurige panty en dan die sneakers eronder. Gewoon nee.
pi_220572125
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 11:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik vond de outfit uit haar minibieb filmpje ook ernstig. Dat korte grijze rokje met een huidskleurige panty en dan die sneakers eronder. Gewoon nee.
Ik vond die ook ingewikkeld... afgelopen 3 maanden was het nog geen zomer... Waarom een ieniemienie rokje? Nu hoeft iemand niet volledig bedekt.. maar als ze bukt is het open huis
pi_220572130
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:46 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk vind ze het zelf veel te veel prikkels.
Of snapt ze nog niet dat een kind van 16 maanden het niet zo heel leuk vind om door zn MOEDER tussen die rollende rollen door getrokken te worden.
Hoho 😉 hij houdt óók al niet van de dierentuin, net als ZIJN MOEDER.

Ik zat er met open mond naar te kijken en gelukkig deed ze net op tijd zijn hoofd omlaag 🥴. Wat een onhandig, onbeholpen, twee minuten die we voorgeschoteld kregen.
pi_220572133
Misschien had AM voordat ze die 8 kinderen nam eens moeten bedenken dat je dan dus zeker je halve leven rekening moet houden met schoolvakanties. Was lekker gestopt met fokken sowieso na die tweeling. Maar nee hoor, de aandacht van weer zwanger zijn/die buik staat zo leuk/met 8 kinderen ben ik écht een bijzondere moeder/de wereld zit te wachten op nog meer nageslacht van mij of whatever die vrouw bezielt heeft zoveel kinderen te produceren was belangrijker, dus kap met zaniken mens.
En zal zij nou echt zoveel herkent worden? Kan het me niet voorstellen, in mijn omgeving kent en volgt helemaal niemand haar. Maar gelukkig heeft ze Ijsland vrouwtje bij zich als bodyguard. "Vandaag ken je haar niet" zegt Ijsland dan gewoon tegen andere vrouwen in de sauna, stoer hoor. Arrogant gedoe, nare wijven zijn het.
pi_220572148
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vond die ook ingewikkeld... afgelopen 3 maanden was het nog geen zomer... Waarom een ieniemienie rokje? Nu hoeft iemand niet volledig bedekt.. maar als ze bukt is het open huis
En dat gooit ze ook nog eens haar adres online open en bloot 🥴.
pi_220572163
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 11:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Sneakers bij een rok(je) kunnen heel leuk zijn. Maar haar schoenen zijn gewoon een soort degelijke veterschoenen in het wit. Over een huidkleurige panty zeg ik maar niks. Dat die verkocht worden is één maar ze op deze manier dragen…
pi_220572189
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:22 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dit dus. En dan zegt ze ook nog dat ie een uur daarvoor z'n ontbijt heeft gehad. Wees blij dat ie eet. Volgens mij heeft ze ooit gezegd dat ie toentertijd volgens het CB ondergewicht had (?). Hoe dan ook, kinderen moeten wat mij betreft goed eten en goed slapen/rust krijgen (zoals mijn inziens bij Tamara op dat gebied). Als een moeder daarover klaagt dat ze dit teveel doen, dan gaat bij mij het licht uit 😇. En Sanneke is überhaupt een beetje teveel gefixeerd op eten, meer dan normaal.
Bij Tamara eten ze ook heel regelmatig ongezond. Pizza als lunch, sloot jus over het vlees en de aardappels, standaard een croissantje (of laatst een frikandelbroodje voor de jongste) als ze mee naar de winkel gaan, wit brood en in de avonduren wordt er vaak nog wat besteld. Het is daar ook echt niet zo gezond hoor maar ze krijgen in ieder geval wel bijna dagelijks huisgemaakte maaltijden.

Qua slapen zie je voornamelijk de jongste meerdere keren per week nog laat voor de tv zitten omdat ie loopt te stieren. Middagdutje in de buggy voor de tv. Nee sorry dat vind ik geen goed eten en slapen 😅
pi_220572198
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze vergeet alleen dat toen iemand riep "is het niet b12?" Dat ze toen een heel relaas had gehouden over dat ze daar bekend mee was en dat ze er helemaal voor onderzocht was en haar b12 goed was...
Nu is hij al 13 jaar slecht 😂 niet "al langere tijd" nee 13 jaar!
Echt, dit
pi_220572202
Hoe meer AM zegt hoe duidelijker het is dat ze eigenlijk helemaal niet geschikt is voor kinderen. Wat een gezeik over de schoolvakanties maar wel zelf lekker vervelend doen in een sauna het hele weekend. En met vervelend doen bedoel ik de opmerking van die IJsland troela , en AM zit er dan vast glibberend naast . Gatver wat een misselijke lui zijn het toch .
pi_220572203
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 11:39 schreef Cattolica het volgende:
Niet AM die Maarten onder de bus gooit omdat ie niet weet waarom deze locatie voor de samenwerking is en dat ie geen andere influencers herkende. Alsof andere influencers haar, met toch 100.000 plus deels wellicht gekochte volgers zouden herkennen 🙄. Gelukkig staat hij wél leuk op de foto, zonder gele tanden en een Teletubbies knot op zijn hoofd 🥴.
Vind ik ook, hij lijkt het ook oprecht leuk te vinden, ipv AM die dat soort dingen als een ‘moetje’ zou beschouwen
pi_220572210
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:04 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Bij Tamara eten ze ook heel regelmatig ongezond. Pizza als lunch, sloot jus over het vlees en de aardappels, standaard een croissantje (of laatst een frikandelbroodje voor de jongste) als ze mee naar de winkel gaan, wit brood en in de avonduren wordt er vaak nog wat besteld. Het is daar ook echt niet zo gezond hoor maar ze krijgen in ieder geval wel bijna dagelijks huisgemaakte maaltijden.

Qua slapen zie je voornamelijk de jongste meerdere keren per week nog laat voor de tv zitten omdat ie loopt te stieren. Middagdutje in de buggy voor de tv. Nee sorry dat vind ik geen goed eten en slapen 😅
Die buggy lijkt te functioneren als je een bedje in de woonkamer. En als klauterobject
pi_220572222
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:52 schreef Harper het volgende:
AM baalt gewoon dat ze zometeen 3 weken kinderen thuis heeft.
En daarom zeurt ze ook over de zomervakantie. Ook te lang kinderen in huis.
Maar daar had ze over na moeten denken voor ze die berg kinderen nam.
Dit. De laatste weken loopt ze ook al elke keer te mekkeren dat een of beide S'en weer vroeg thuis zijn.

En dan ook nog beginnen te fulmineren over zomervakanties die te lang duren en niet op te lossen zijn zonder netwerk en bso. Alsof ze al jaren buiten de deur werkt en jarenlang aan het puzzelen is hoe de opvang rond moet komen. Ze heeft geen flauw idee!

En wat voor nut heeft het precies als een school besluit het vakantiesysteem om te gooien voor Annemarie? Ze heeft al jaren kinderen op verschillende scholen en dat gaat ook nog jaren duren (inherent aan zoveel kinderen met zoveel leeftijdsverschil).

Ik krijg echt steeds meer het idee dat Annemarie liever geen jonge kinderen meer had gehad en in al het gedoe geen zin meer heeft. Beetje jammer dat ze dat niet eerder bedacht heeft.

Ik las ook pas dat ze serieus aan een scheiding dacht omdat Maarten geen vierde kind wilde. Dat geeft wat mij betreft al weer aan dat Annemarie slecht in staat is tot relativeren en zich inleven. Ik weet dat een kinderwens heel sterk kan zijn, maar na drie kinderen mag je toch wel je zegeningen tellen. Dat je voor de wens voor een vierde kind een goede en fijne relatie op wil geven vind ik ronduit bizar. En Maarten snap ik hierin ook echt niet. Het is maar goed dat ik met geen van beiden een relatie heb 🙂.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 13-04-2026 12:18:20 ]
pi_220572241
En ik weet niet of ik het mag schrijven, maar ik heb steeds het idee dat Annemarie banden en relaties met anderen vrij makkelijk opgeeft als ze haar niet voldoende tegenmoet komen. Wellicht dat de Instagram-volgers als een soort surrogaat voelen (de mensen die haar allemaal zo goed begrijpen).
pi_220572242
Snap jij Maarten of ben je woordje niet vergeten? 😉
pi_220572268
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 12:15 schreef Earring het volgende:
Snap jij Maarten of ben je woordje niet vergeten? 😉
Oeps. Even aangepast.
pi_220572288
En alhoewel ik het iedereen aan kan raden een weekeindje met een vriendin weg te gaan vind ik het toch wel raar dat je iets bewust zo plant (2 weekeinden weg zelfs) na een periode van maanden waarin je heel vaak voor je werk bent weggeweest. Als Maarten zoiets zou doen zou ze daar nog jaren over zeveren en zou hij op zijn minst pikstraf krijgen (kan ook makkelijk nu ook Annemarie geen kind meer wil en waarschijnlijk ook niet meer vruchtbaar is).
pi_220572304
Ik lig echt in een deuk van AM, ze is echt super gefrustreerd, dat ze het huis nu 3 weken niet voor zich alleen heeft, eigenlijk 4 weken. Ze haalt er ook nog andere dingen bij, wat een fijn leven heeft ze toch.
pi_220572308
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En dat gooit ze ook nog eens haar adres online open en bloot 🥴.
Die staat al jaren online... gelukkig weet iedereen dat zoe een alarm en terugvecht sleutelbos bij zich heeft als ze buiten speelt
pi_220572321
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:04 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]

Nee, bij Tamara vind ik het ook niet echt een toonbeeld van goed eten en slapen. Nou kun je aan slapen niet altijd wat doen en ze lijkt ook vaak redelijk gezonde maaltijden te koken, maar over de hoeveelheid ijsjes in de zomer heb ik mij ook weleens verbaasd (maar boodschappen doen, pakketjes afleveren en dat alles met een snack lijkt soms wel de core business van Tamara, naast soppen en wassen).
pi_220572330
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:25 schreef miep123456 het volgende:
Ik lig echt in een deuk van AM, ze is echt super gefrustreerd, dat ze het huis nu 3 weken niet voor zich alleen heeft, eigenlijk 4 weken. Ze haalt er ook nog andere dingen bij, wat een fijn leven heeft ze toch.
Echt een droomleven! 😍
pi_220572332
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:52 schreef Henrike het volgende:
Ik verbaas me wel over Debbie hoor, dus nu is het ineens geen longcovid meer? Het gaat goed met haar energie.
En ja ik weet wat een b12,tekort met je doet maar dat verhaal geloof ik niet helemaal.
Ze is de afgelopen 4 jaar door zoveel artsen gezien, de vermoeidheidskliniek, internisten , bloedonderzoeken enz.
En niemand maar dan ook niemand van al die artsen heeft haar ernstige b 12 tekort opgemerkt?
Geloof ik dus niet.
Ik denk dat ze 3 maanden offline is geweest om haar plan te wijzigen, ze had door dat haar verhalen. niet meer geloofwaardig waren.
Misschien heeft ze hulp gehad?
Nu kan ze met een schone lei beginnen en af en toe wat positievere berichten brengen.
Ik meen het als ik zeg dat ik deze situatie beter vind, vooral voor haar kinderen.
Ze kwamen echt tekort door zo'n moeder waar alles om
Lc draaide.
En ik vind haar er echt goed uitzien in die gekleurde trui, fris en wat energieker.
Hoop dat ze van haar lc sprookje heeft geleerd, al heb ik er een hard hoofd in.
Denk dat het nu het b12 sprookje wordt
Anekdotisch, maar ik was een paar jaar geleden bij de huisarts wegens blijvende vermoeidheid.
Eerste test was bloedprikken, zat o.a. ijzer en b12 bij.

En dat was gewoon bij de huisarts voor alleen vermoeidheid.

Ik geloof ook dikke bullshit.
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')