Waarschijnlijk vind ze het zelf veel te veel prikkels.quote:Op maandag 13 april 2026 11:20 schreef Moondance het volgende:
Sanneke post dat ze in zo’n binnenspeeltuin waren met Mijan maar dat het te groot en te overweldigend voor hem was. Gelukkig zijn de binnenspeeltuinen op vakantieparken overzichtelijker en daarom gaan ze bijna naar Landal. Sorry maar zat er niet een binnenspeeltuin op dat park waar ze de afgelopen jaren woonde en waar ze nooit heen zijn geweest???
Er zijn scholen die dat al doen. Maar dan moet je wel al je kinderen op de basisschool hebben.quote:Op maandag 13 april 2026 10:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er is wel een goedgekeurde pilot gaande nu of in opstart fase, waarbij scholen dus inderdaad flexibeler mogen omgaan met vakantieplanningen. Denk persoonlijk dat dit zeker toegevoegde waarde kan hebben, maar dan heb je wel een schoolconcept nodig dat hier goed op aansluit met bijvoorbeeld continu rooster i.c.m. vaste BSO afname.
Om vervolgens naar de Kruidvat te rennen omdat een make-up lijn opgeheven wordt en zij altijd complimenten krijgt na het gebruik van het serum.quote:Op maandag 13 april 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Precies. Sanneke projecteert haar drang om te eten op haar zoon.
Ik zie het mezelf niet eens doen 😂 zou dan eerder helemaal thuis onderwijs doen dan dat ik schooltje ga spelen (zo voelde het voor mij een beetje bij de informatie avond.. )quote:
Ik vond de outfit uit haar minibieb filmpje ook ernstig. Dat korte grijze rokje met een huidskleurige panty en dan die sneakers eronder. Gewoon nee.quote:Op maandag 13 april 2026 08:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is Zoë nu een powerpoint over Liverpool aan het maken 🫣 is al lang geleden dat we daar wat over gehoord hebben 😆
Vreselijke outfit heeft Debbie wel aan 🫣 hysterisch dat shirt
Ik vond die ook ingewikkeld... afgelopen 3 maanden was het nog geen zomer... Waarom een ieniemienie rokje? Nu hoeft iemand niet volledig bedekt.. maar als ze bukt is het open huisquote:Op maandag 13 april 2026 11:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik vond de outfit uit haar minibieb filmpje ook ernstig. Dat korte grijze rokje met een huidskleurige panty en dan die sneakers eronder. Gewoon nee.
Hoho 😉 hij houdt óók al niet van de dierentuin, net als ZIJN MOEDER.quote:Op maandag 13 april 2026 11:46 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind ze het zelf veel te veel prikkels.
Of snapt ze nog niet dat een kind van 16 maanden het niet zo heel leuk vind om door zn MOEDER tussen die rollende rollen door getrokken te worden.
En dat gooit ze ook nog eens haar adres online open en bloot 🥴.quote:Op maandag 13 april 2026 11:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vond die ook ingewikkeld... afgelopen 3 maanden was het nog geen zomer... Waarom een ieniemienie rokje? Nu hoeft iemand niet volledig bedekt.. maar als ze bukt is het open huis
Sneakers bij een rok(je) kunnen heel leuk zijn. Maar haar schoenen zijn gewoon een soort degelijke veterschoenen in het wit. Over een huidkleurige panty zeg ik maar niks. Dat die verkocht worden is één maar ze op deze manier dragen…quote:Op maandag 13 april 2026 11:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik vond de outfit uit haar minibieb filmpje ook ernstig. Dat korte grijze rokje met een huidskleurige panty en dan die sneakers eronder. Gewoon nee.
Bij Tamara eten ze ook heel regelmatig ongezond. Pizza als lunch, sloot jus over het vlees en de aardappels, standaard een croissantje (of laatst een frikandelbroodje voor de jongste) als ze mee naar de winkel gaan, wit brood en in de avonduren wordt er vaak nog wat besteld. Het is daar ook echt niet zo gezond hoor maar ze krijgen in ieder geval wel bijna dagelijks huisgemaakte maaltijden.quote:Op maandag 13 april 2026 11:22 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dit dus. En dan zegt ze ook nog dat ie een uur daarvoor z'n ontbijt heeft gehad. Wees blij dat ie eet. Volgens mij heeft ze ooit gezegd dat ie toentertijd volgens het CB ondergewicht had (?). Hoe dan ook, kinderen moeten wat mij betreft goed eten en goed slapen/rust krijgen (zoals mijn inziens bij Tamara op dat gebied). Als een moeder daarover klaagt dat ze dit teveel doen, dan gaat bij mij het licht uit 😇. En Sanneke is überhaupt een beetje teveel gefixeerd op eten, meer dan normaal.
Echt, ditquote:Op maandag 13 april 2026 11:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze vergeet alleen dat toen iemand riep "is het niet b12?" Dat ze toen een heel relaas had gehouden over dat ze daar bekend mee was en dat ze er helemaal voor onderzocht was en haar b12 goed was...
Nu is hij al 13 jaar slecht 😂 niet "al langere tijd" nee 13 jaar!
Vind ik ook, hij lijkt het ook oprecht leuk te vinden, ipv AM die dat soort dingen als een ‘moetje’ zou beschouwenquote:Op maandag 13 april 2026 11:39 schreef Cattolica het volgende:
Niet AM die Maarten onder de bus gooit omdat ie niet weet waarom deze locatie voor de samenwerking is en dat ie geen andere influencers herkende. Alsof andere influencers haar, met toch 100.000 plus deels wellicht gekochte volgers zouden herkennen 🙄. Gelukkig staat hij wél leuk op de foto, zonder gele tanden en een Teletubbies knot op zijn hoofd 🥴.
Die buggy lijkt te functioneren als je een bedje in de woonkamer. En als klauterobjectquote:Op maandag 13 april 2026 12:04 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Bij Tamara eten ze ook heel regelmatig ongezond. Pizza als lunch, sloot jus over het vlees en de aardappels, standaard een croissantje (of laatst een frikandelbroodje voor de jongste) als ze mee naar de winkel gaan, wit brood en in de avonduren wordt er vaak nog wat besteld. Het is daar ook echt niet zo gezond hoor maar ze krijgen in ieder geval wel bijna dagelijks huisgemaakte maaltijden.
Qua slapen zie je voornamelijk de jongste meerdere keren per week nog laat voor de tv zitten omdat ie loopt te stieren. Middagdutje in de buggy voor de tv. Nee sorry dat vind ik geen goed eten en slapen 😅
Dit. De laatste weken loopt ze ook al elke keer te mekkeren dat een of beide S'en weer vroeg thuis zijn.quote:Op maandag 13 april 2026 09:52 schreef Harper het volgende:
AM baalt gewoon dat ze zometeen 3 weken kinderen thuis heeft.
En daarom zeurt ze ook over de zomervakantie. Ook te lang kinderen in huis.
Maar daar had ze over na moeten denken voor ze die berg kinderen nam.
Oeps. Even aangepast.quote:Op maandag 13 april 2026 12:15 schreef Earring het volgende:
Snap jij Maarten of ben je woordje niet vergeten? 😉
Die staat al jaren online... gelukkig weet iedereen dat zoe een alarm en terugvecht sleutelbos bij zich heeft als ze buiten speeltquote:Op maandag 13 april 2026 11:58 schreef Cattolica het volgende:
[..]
En dat gooit ze ook nog eens haar adres online open en bloot 🥴.
Nee, bij Tamara vind ik het ook niet echt een toonbeeld van goed eten en slapen. Nou kun je aan slapen niet altijd wat doen en ze lijkt ook vaak redelijk gezonde maaltijden te koken, maar over de hoeveelheid ijsjes in de zomer heb ik mij ook weleens verbaasd (maar boodschappen doen, pakketjes afleveren en dat alles met een snack lijkt soms wel de core business van Tamara, naast soppen en wassen).quote:Op maandag 13 april 2026 12:04 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Bij Tamara eten ze ook heel regelmatig ongezond. Pizza als lunch, sloot jus over het vlees en de aardappels, standaard een croissantje (of laatst een frikandelbroodje voor de jongste) als ze mee naar de winkel gaan, wit brood en in de avonduren wordt er vaak nog wat besteld. Het is daar ook echt niet zo gezond hoor maar ze krijgen in ieder geval wel bijna dagelijks huisgemaakte maaltijden.
Qua slapen zie je voornamelijk de jongste meerdere keren per week nog laat voor de tv zitten omdat ie loopt te stieren. Middagdutje in de buggy voor de tv. Nee sorry dat vind ik geen goed eten en slapen 😅
Echt een droomleven! 😍quote:Op maandag 13 april 2026 12:25 schreef miep123456 het volgende:
Ik lig echt in een deuk van AM, ze is echt super gefrustreerd, dat ze het huis nu 3 weken niet voor zich alleen heeft, eigenlijk 4 weken. Ze haalt er ook nog andere dingen bij, wat een fijn leven heeft ze toch.
Anekdotisch, maar ik was een paar jaar geleden bij de huisarts wegens blijvende vermoeidheid.quote:Op maandag 13 april 2026 10:52 schreef Henrike het volgende:
Ik verbaas me wel over Debbie hoor, dus nu is het ineens geen longcovid meer? Het gaat goed met haar energie.
En ja ik weet wat een b12,tekort met je doet maar dat verhaal geloof ik niet helemaal.
Ze is de afgelopen 4 jaar door zoveel artsen gezien, de vermoeidheidskliniek, internisten , bloedonderzoeken enz.
En niemand maar dan ook niemand van al die artsen heeft haar ernstige b 12 tekort opgemerkt?
Geloof ik dus niet.
Ik denk dat ze 3 maanden offline is geweest om haar plan te wijzigen, ze had door dat haar verhalen. niet meer geloofwaardig waren.
Misschien heeft ze hulp gehad?
Nu kan ze met een schone lei beginnen en af en toe wat positievere berichten brengen.
Ik meen het als ik zeg dat ik deze situatie beter vind, vooral voor haar kinderen.
Ze kwamen echt tekort door zo'n moeder waar alles om
Lc draaide.
En ik vind haar er echt goed uitzien in die gekleurde trui, fris en wat energieker.
Hoop dat ze van haar lc sprookje heeft geleerd, al heb ik er een hard hoofd in.
Denk dat het nu het b12 sprookje wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |