Dit heb ik gezegd vanaf dag 1 van de poly. Wolf in schaapskleren is het.quote:Op maandag 13 april 2026 09:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nooit onschuldig over JvP gedacht. Die vrouw steekt je zo een mes in je rug en gaat over lijken. Zie je zo
Terwijl dit nog wel haarquote:Op maandag 13 april 2026 09:36 schreef Shuri het volgende:
Och och och, wat zit Annemarie weer hoog te paard.
Blijf het raar vinden.. kinderen die zelf van alles pakken enzo 😂 was ik dan echt een strenge moeder die dat direct afleerde? Weet nog dat mijn oudste bij een buurmeisje speelde en trek had in een mandarijn en de buurvrouw mij verbaasd aansprak dat mijn dochter er enorm beleeft om gevraagd had ipv gewoon gepakt 😂 ik wist nou niet of de bv dit positief of negatief vond 😂quote:Op maandag 13 april 2026 09:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke haar kind heeft zelf een knijpfruit uit de kast gepakt en daarom mag hij het gewoon opeten.
Tja, zo kan je een kind ook opvoeden natuurlijk.
Dat mijn volwassen kinderen niet getraumatiseerd zijn mag een wonder heten😬quote:Op maandag 13 april 2026 09:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden.. kinderen die zelf van alles pakken enzo 😂 was ik dan echt een strenge moeder die dat direct afleerde? Weet nog dat mijn oudste bij een buurmeisje speelde en trek had in een mandarijn en de buurvrouw mij verbaasd aansprak dat mijn dochter er enorm beleeft om gevraagd had ipv gewoon gepakt 😂 ik wist nou niet of de bv dit positief of negatief vond 😂
Maar waarom gilt Sanneke steeds halverwege een zin? En moet ze steeds lachen en snap ik de grap niet 🤔
Klopt opeens heeft ze weer een jaren lange bestie, maar tijdens de Polly zag je die niet, kortom ze laat je vallen Waneer ze je niet nodig heeft!quote:Op maandag 13 april 2026 09:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nooit onschuldig over JvP gedacht. Die vrouw steekt je zo een mes in je rug en gaat over lijken. Zie je zo
Sowieso dat irritante grinnekje altijd bij alles wat ze filmt... compleet ongemakkelijk voelt het.quote:Op maandag 13 april 2026 09:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden.. kinderen die zelf van alles pakken enzo 😂 was ik dan echt een strenge moeder die dat direct afleerde? Weet nog dat mijn oudste bij een buurmeisje speelde en trek had in een mandarijn en de buurvrouw mij verbaasd aansprak dat mijn dochter er enorm beleeft om gevraagd had ipv gewoon gepakt 😂 ik wist nou niet of de bv dit positief of negatief vond 😂
Maar waarom gilt Sanneke steeds halverwege een zin? En moet ze steeds lachen en snap ik de grap niet 🤔
Van mij mochten en mogen alles pakken, maar vroegen het alsnogquote:Op maandag 13 april 2026 09:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
😂🤣 mijn oudste 2 zijn vol aan het puberen en vinden standaard dat ze getraumatiseerd zijn 🤣😂 dit weekend weer gelachen om een pleidooi dat ze iets wilde maar ik waarschijnlijk toch nee ga zeggen en toen stampvoete het de kamer uit met de woorden "ik mag nooit wat" (let wel... ik heb geen woord gezegd )quote:Op maandag 13 april 2026 09:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat mijn volwassen kinderen niet getraumatiseerd zijn mag een wonder heten😬
En de opmerking van Sanneke dat een kind kan blijven eten slaat nergens op. Zij is verantwoordelijk voor de rem op het eten. Maar goed, zelf heeft ze ook geen rem.
Dat was bij mij ook zo, nu doe ik 4 ochtenden per week vrijwilligerswerk en dus moet ik die ene dag in de week alles doen (en in het weekend). Eerder had ik 5 of zelfs 7 dagen de tijd om iets te doen en dat ging het niet. (Van uitstel komt afstel)quote:Op maandag 13 april 2026 09:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Iemand die veel tijd heeft heeft er vaak geen ritme in.
Ik herken het bij mijzelf.
Zit nu al erg lang ziek thuis, je denkt sneller: ach doe ik morgen wel.
Toen ik werkte had ik dat niet .
Ook wel bizar dat eigenlijk al die thuis blijf flu flus hun huis niet op orde hebben( veel ervan dan)
Ik zie het niet 🤷🏼♀. Wat ik zag was een vrouw die met een roze bril op hele domme keuzes heeft gemaakt, maar dat zelf achteraf misschien ook inziet? Ik geloof zeker niet dat ze heilig is, maar over lijken gaan?quote:Op maandag 13 april 2026 09:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Hier idem.. thuis mochten ze altijd pakken maar 9 van de 10x vragen ze het gewoon. Ergens anders vragen ze het ook altijd. (Altijd als in als ze iets graag willen.. niet dat ze er speciaal voor naar de buren lopen 😂🤣)quote:Op maandag 13 april 2026 10:04 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Van mij mochten en mogen alles pakken, maar vroegen het alsnog
Bij een ander zouden ze het altijd vragen of misschien wel wachten tot het aangeboden werd!
Merk wel dat mijn kids juist niets stiekem deden, wel had ik tot een jaar of 4 een vast eet ritme hoor dus zomaar een knijpfruitje pakken was er niet bij.. lagen ook hoog gewoon of bestonden überhaupt niet bij me zoon 😂
Nou ik ben het wel een beetje met haar eens. Mijn schoonzus zit in het onderwijs en die heeft een andere vakantie dan haar kids ivm een andere stichting. Heel onhandig want je kan best leuk weg in de meivakantie en dan in de zomer in eigen land oidquote:Op maandag 13 april 2026 09:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM wil dat scholen de vakanties los laten en dat ouders zelf mogen beslissen wanneer ze vakantie willen vieren. ‘Zo moeilijk kan dat toch niet zijn’
Ze kijkt echt niet verder dan haar eigen cocon. Het zou háár goed uitkomen.
En hoe denkt ze dat de leraren/docenten dat dan moeten doen? Altijd aanwezig? Of kunnen die dan ook willekeurig vrij nemen?
Hoe zit het met de continuïteit van de lesstof? Dingen continue moeten herhalen voor kinderen die met vakantie waren?
Domme doos.
Dan moet ze van de bank af.. nu kan kind het zelf pakken! Vond wel grappig filmpje.. Sanneke die staat voor de bank.. draait rondje (alsof ze actief rond loopt...op de plaats) en ploft weer op der mossel 🤣😂 leek het bijna alsof ze van de bank is geweestquote:Op maandag 13 april 2026 10:10 schreef Debsterr het volgende:
En standaard knijpfruit voor zo'n kleintje... wat is er mis met zelf fruit snijden?
Maar eerder vanochtend klaagde ze dat de vakanties op het VO en BO niet gelijk liepen. Dus in totaal 3 weken kinderen thuis, in wisselende samenstelling. En we weten allemaal welke errors haar ADHD/weet ik veel welk etiket daar van krijgt. Is allemaal teveel, die kinderen thuis. Speelgoed op de vloer.quote:Op maandag 13 april 2026 09:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
En bijna niet op te vangen zonder bso of sociaal vangnet. Is bij haar niet van toepassing geweest, en sinds wanneer denkt AM aan een ander? Precies, als ze er zelf aandacht voor krijgt.
Ze heeft het over 3 weken vakantie? Maar er is 1 verplichte week, en scholen mogen daar zelf een week bij plakken. Bij ons nog 2 dagen extra vanwege 5 mei, maar dat is nog geen 3 weken.
Dit.. en die vriendinnen zijn ook volwassen genoeg lijkt me als ze geen vrienden meer zouden zijn.quote:Op maandag 13 april 2026 10:12 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik zie het niet 🤷🏼♀. Wat ik zag was een vrouw die met een roze bril op hele domme keuzes heeft gemaakt, maar dat zelf achteraf misschien ook inziet? Ik geloof zeker niet dat ze heilig is, maar over lijken gaan?
Ik heb een vriendin die ongeveer hetzelfde heeft gedaan, in een flinke verliefdheid niet meer nuchter na kunnen denken, en godzijdank na een paar maanden tot het inzicht gekomen dat ze er best een puinhoop van had gemaakt. En nee, ik heb haar niet laten vallen, wel een flinke spiegel voorgehouden. Iedereen maakt fouten, maar hoe je er daarna mee omgaat telt voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |