Wat een podcast weer.quote:Op maandag 13 april 2026 08:23 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nee joh? Die vrouw is echt de weg kwijt hoor.
Dat zal dan wel de grote Michelle show wordenquote:Op maandag 13 april 2026 07:56 schreef Lovelii2026 het volgende:
Michelle die wil trouwen met Tim … bijzonder
Oh ik hou wel van dat soort kleuren hahahquote:Op maandag 13 april 2026 08:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is Zoë nu een powerpoint over Liverpool aan het maken 🫣 is al lang geleden dat we daar wat over gehoord hebben 😆
Vreselijke outfit heeft Debbie wel aan 🫣 hysterisch dat shirt
Hier juist andersom. Vroeger gingen we alleen op zondag op bezoek bij opa en oma.quote:Op maandag 13 april 2026 06:55 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:
In mijn baby en kindertijd was het heel normaal om dagelijks bij je opa & oma gedumpt te worden. Don't get me wrong, t liefste ging ik elke dag hoor!
'Ze' namen het te pas en te onpas over van onze ouders. Maar nu wij zelf groot zijn, zijn deze generatie opa's en oma's nergens te bekennen. Tuurlijk voed je je eigen kids op, en verplicht ik niemand om op te passen die dat niet wil.
Maar ergens is dit ook gewoon heel hypocriet toch? Wij zijn volgens mij echt de ongewilde generatie ofzo!
Wat een onzin kraamt die vrouw toch uit. Vervolgens zegt ze dat het niet haar betreft, dat haar (schoon) ouders altijd voor hen klaar staan.
Maar ze stelt dus dat de huidige generatie opa's en oma's nergens te bekennen zijn. Over welke aantallen heb je het dan DBM? Welke cijfers heb je? Of baseer je ke uitspraak op basis van je 2 vriendinnen die mss deze ervaring hebben? En daar koppel je gelijk aan dat jullie de 'ongewilde' generatie zijn?
Zij maakt echt zo'n bijzondere denkfouten en kraamt zoveel onzin uit...
Ik heb JvP ooit zien schrijven, dat haar kinderen nog steeds hun slaapkamer hebben in het ouderlijk huis en nu dus het huis van hun vader. Klinkt logisch maar ik realiseerde me opeens wat, in dit geval, deze kinderen meemaken. Ouders gaan uit elkaar, kinderen moeten letterlijk hun kamer achterlaten, worden enkele keren van hort naar her gesleept en dat is al jarenlang aan de gang en nu nog wonen ze in een tijdelijk huis, terwijl ze ook nog eens in het huis van KB te vinden zijn, waar ze kinderen treffen, die ook nog eens ooit een onderdeel waren van een voormalig huis én gaan ze ook nog eens regelmatig terug naar het huis waar hun leven ooit is begonnen en hun oorspronkelijk eigen kamer is. En ma staat regelmatig in der "bh samenwerking" op Instagram om geld te verdienen, terwijl haar poly relatie in het geheugen van de world wide web staat gegrift. We hebben het vaak over de Sanneke's en DBM's van deze wereld, maar dit is wat mij betreft toch wel een aaneensluiting van constante dieptepunten. Ik hoop het oprecht niet voor JvP, maar ik zie de rode vlag hangen, dat wanneer de Bollen scheiding een feit is, dat ze wordt ingeruild. We zien op de boerderie hoe snel dit kan gaan.quote:Op zondag 12 april 2026 22:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wel apart dat in alle drie de relaties dan nog baby’s zijn geboren. Bij KB en MCW zelfs nog 2. Bij JvP nog 1 en bij Tim blijkbaar ook nog 1.
Je kan het maar geregeld hebben.quote:Op maandag 13 april 2026 07:56 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik zet hem altijd aan als ik ga schoonmaken. Gisteren kon ik er echt niet doorkomen. Deze twee vrouwen zijn zo vol van zichzelf, zij denken echt dag de maatschappij niet zonder ze kan. Terwijl ze m.i. alleen maar laten zien wat voor leeghoofden ze zijn.quote:Op maandag 13 april 2026 08:23 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik ook nog wel idd.
Die podcast was weer een grote worsteling voor mij. Arme ik.
Eens met alles wat je schrijft. JvP deed alles voor zichzelf. Kinderen waren en zijn bijzaak.quote:Op maandag 13 april 2026 08:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb JvP ooit zien schrijven, dat haar kinderen nog steeds hun slaapkamer hebben in het ouderlijk huis en nu dus het huis van hun vader. Klinkt logisch maar ik realiseerde me opeens wat, in dit geval, deze kinderen meemaken. Ouders gaan uit elkaar, kinderen moeten letterlijk hun kamer achterlaten, worden enkele keren van hort naar her gesleept en dat is al jarenlang aan de gang en nu nog wonen ze in een tijdelijk huis, terwijl ze ook nog eens in het huis van KB te vinden zijn, waar ze kinderen treffen, die ook nog eens ooit een onderdeel waren van een voormalig huis én gaan ze ook nog eens regelmatig terug naar het huis waar hun leven ooit is begonnen en hun oorspronkelijk eigen kamer is. En ma staat regelmatig in der "bh samenwerking" op Instagram om geld te verdienen, terwijl haar poly relatie in het geheugen van de world wide web staat gegrift. We hebben het vaak over de Sanneke's en DBM's van deze wereld, maar dit is wat mij betreft toch wel een aaneensluiting van constante dieptepunten. Ik hoop het oprecht niet voor JvP, maar ik zie de rode vlag hangen, dat wanneer de Bollen scheiding een feit is, dat ze wordt ingeruild. We zien op de boerderie hoe snel dit kan gaan.
Ben het zo met je eens! JVP is vaak waar mild over wordt gedacht! Maar deze dame is zo niet onschuldigquote:Op maandag 13 april 2026 08:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb JvP ooit zien schrijven, dat haar kinderen nog steeds hun slaapkamer hebben in het ouderlijk huis en nu dus het huis van hun vader. Klinkt logisch maar ik realiseerde me opeens wat, in dit geval, deze kinderen meemaken. Ouders gaan uit elkaar, kinderen moeten letterlijk hun kamer achterlaten, worden enkele keren van hort naar her gesleept en dat is al jarenlang aan de gang en nu nog wonen ze in een tijdelijk huis, terwijl ze ook nog eens in het huis van KB te vinden zijn, waar ze kinderen treffen, die ook nog eens ooit een onderdeel waren van een voormalig huis én gaan ze ook nog eens regelmatig terug naar het huis waar hun leven ooit is begonnen en hun oorspronkelijk eigen kamer is. En ma staat regelmatig in der "bh samenwerking" op Instagram om geld te verdienen, terwijl haar poly relatie in het geheugen van de world wide web staat gegrift. We hebben het vaak over de Sanneke's en DBM's van deze wereld, maar dit is wat mij betreft toch wel een aaneensluiting van constante dieptepunten. Ik hoop het oprecht niet voor JvP, maar ik zie de rode vlag hangen, dat wanneer de Bollen scheiding een feit is, dat ze wordt ingeruild. We zien op de boerderie hoe snel dit kan gaan.
Als ik twee dagen niet thuis zou zijn, zou me huis nog netjes zijn dat heet bijhouden. Ik werk gewoon daarbij, maar ik doe altijd tussen half 8 en 8 een half uurtje huis rechttrekken en geloof me het werkt! En juist met autisme kan je dit plannen! Ik heb ook adhd en geloof me plannen is een ramp maar dit voelt gewoon lekkerder slapen in een opgeruimd huis. Ze werkt niet eens!quote:Op maandag 13 april 2026 09:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
DBM die na 2 drukke weekenddagen eerst een rondje huis doet want rotzooi. Ze is de hele week thuis, oké, of op de hap, dan zorg je toch dat je huis vrijdag aan kant en schoon is? Van 2 dagen niet thuis zijn wordt je huis niet vies.
En zo, zo moe maar beloofd is beloofd dus toch door. Maar als een van de flappen op een schooldag moe is blijven ze wel thuis.
Terwijl ze nooit iets met trouwen had. Die meid leeft echt in een sprookje 🤣 heeft dr nog niet genoeg gekost zeker 🤣quote:Op maandag 13 april 2026 07:56 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ja ze hebben er met z'n allen wel een potje van gemaakt.quote:Op maandag 13 april 2026 08:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze donderdag het hele his aan kant had en alleen vrijdag het beddengoed nog moest wisselen. Dus hoe kan het dan zo'n rommel zijn als je amper thuis bent? Dan ruim je tussendoor echt niets op.quote:Op maandag 13 april 2026 09:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
DBM die na 2 drukke weekenddagen eerst een rondje huis doet want rotzooi. Ze is de hele week thuis, oké, of op de hap, dan zorg je toch dat je huis vrijdag aan kant en schoon is? Van 2 dagen niet thuis zijn wordt je huis niet vies.
En zo, zo moe maar beloofd is beloofd dus toch door. Maar als een van de flappen op een schooldag moe is blijven ze wel thuis.
Iemand die veel tijd heeft heeft er vaak geen ritme in.quote:Op maandag 13 april 2026 09:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Als ik twee dagen niet thuis zou zijn, zou me huis nog netjes zijn dat heet bijhouden. Ik werk gewoon daarbij, maar ik doe altijd tussen half 8 en 8 een half uurtje huis rechttrekken en geloof me het werkt! En juist met autisme kan je dit plannen! Ik heb ook adhd en geloof me plannen is een ramp maar dit voelt gewoon lekkerder slapen in een opgeruimd huis. Ze werkt niet eens!
AM die wel ff voor iedereen een andere vakantie wilt! Ja AM jij wel
Nooit onschuldig over JvP gedacht. Die vrouw steekt je zo een mes in je rug en gaat over lijken. Zie je zoquote:Op maandag 13 april 2026 09:20 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ben het zo met je eens! JVP is vaak waar mild over wordt gedacht! Maar deze dame is zo niet onschuldig
Haar 3 kinderen waren gister middag alleen thuis terwijl ze zelf door ging naar nog een verjaardag... die hebben schijnbaar met zijn 3tjes het hele huis overhoop getrokken en vies gemaakt en dat mag zij nu opruimen 👌 arm schaap moet alle last alleen dragen weten we nog? Eigenlijk is ze gewoon single moeder met 3 kleuters.. zelfs alle financiële last zou op haar schouders liggen heeft ze al eens verteld...quote:Op maandag 13 april 2026 09:28 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze donderdag het hele his aan kant had en alleen vrijdag het beddengoed nog moest wisselen. Dus hoe kan het dan zo'n rommel zijn als je amper thuis bent? Dan ruim je tussendoor echt niets op.
quote:Op maandag 13 april 2026 06:55 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:
In mijn baby en kindertijd was het heel normaal om dagelijks bij je opa & oma gedumpt te worden. Don't get me wrong, t liefste ging ik elke dag hoor!
'Ze' namen het te pas en te onpas over van onze ouders. Maar nu wij zelf groot zijn, zijn deze generatie opa's en oma's nergens te bekennen. Tuurlijk voed je je eigen kids op, en verplicht ik niemand om op te passen die dat niet wil.
Maar ergens is dit ook gewoon heel hypocriet toch? Wij zijn volgens mij echt de ongewilde generatie ofzo!
Wat een onzin kraamt die vrouw toch uit. Vervolgens zegt ze dat het niet haar betreft, dat haar (schoon) ouders altijd voor hen klaar staan.
Maar ze stelt dus dat de huidige generatie opa's en oma's nergens te bekennen zijn. Over welke aantallen heb je het dan DBM? Welke cijfers heb je? Of baseer je ke uitspraak op basis van je 2 vriendinnen die mss deze ervaring hebben? En daar koppel je gelijk aan dat jullie de 'ongewilde' generatie zijn?
Precies ditzelfde verhaal heeft ze volgens mij al eens eerder gedeeld. Dacht op instagram. Met precies zo'n 2e bericht er achteraan dat dit niet over haarzelf ging.quote:Op maandag 13 april 2026 06:55 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:
En bijna niet op te vangen zonder bso of sociaal vangnet. Is bij haar niet van toepassing geweest, en sinds wanneer denkt AM aan een ander? Precies, als ze er zelf aandacht voor krijgt.quote:Op maandag 13 april 2026 09:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM wil dat scholen de vakanties los laten en dat ouders zelf mogen beslissen wanneer ze vakantie willen vieren. ‘Zo moeilijk kan dat toch niet zijn’
Ze kijkt echt niet verder dan haar eigen cocon. Het zou háár goed uitkomen.
En hoe denkt ze dat de leraren/docenten dat dan moeten doen? Altijd aanwezig? Of kunnen die dan ook willekeurig vrij nemen?
Hoe zit het met de continuïteit van de lesstof? Dingen continue moeten herhalen voor kinderen die met vakantie waren?
Domme doos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |