Maar kan het niet zo zijn dat juist zij Tim de bons heeft gegeven?quote:Op zondag 12 april 2026 20:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ze verstandig is volgt ze de insta en podcast niet. En als ze het wel doet hoop ik dat het haar sterkt om te zien dat Tim het hulpje van MCW is.
100% mee eens.quote:Op zondag 12 april 2026 20:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Eens! JvP postte ook weer iets over KB's dochtertje O met de strekking "toch nog een beetje een dochter hebben". Ongeacht de poly verleden zou ik persoonlijk dat niet op prijs stellen als moeder zijnde. Ik krijg zwaar de kriebels van woorden als "bonus vader en moeder". Ik heb ook een samengesteld gezin maar mijn "niet kinderen", hebben hun eigen moeder en ik heb daar nooit tussen gezeten, ondanks dat ze nét zo'n onderdeel van mijn gezin waren wanneer ze bij mij waren. Ik heb nooit de behoefte gevoeld dat een naam te geven of ze, op wat voor manier dan ook, toe te eigenen.
Hopelijk gaat niemand erachter komen wie zij is. Laten we vooral niet vergeten dat er blijkbaar nog een kind is geboren net voor of na de beelden van MCW en Tim in het stadion.quote:Op zondag 12 april 2026 20:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar kan het niet zo zijn dat juist zij Tim de bons heeft gegeven?
Misschien had zij ook wel een ander?
We gaan er nu zomaar van uit dat Tim haar heeft verlaten.
Tot nu toe weet ook niemand wie ze is volgens mij.
Ik heb dat ergens gelezen, juicechannel ofzo...Het was op en toen kwam Mies op naaldhakken voorbij huppelen...quote:Op zondag 12 april 2026 20:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar kan het niet zo zijn dat juist zij Tim de bons heeft gegeven?
Misschien had zij ook wel een ander?
We gaan er nu zomaar van uit dat Tim haar heeft verlaten.
Tot nu toe weet ook niemand wie ze is volgens mij.
Bij Soof hoor ik alleen maar die schelle stem in mijn hoofd, die 5 kwartier in een uur kletst. Ik heb één keer geprobeerd een vlog te bekijken, maar ben afgehaakt. Er zat een advocaat bij, die de juridische rompslomp over iets zou toelichten, maar ze bleef er maar doorheen tetteren en Jantjekaas zat erbij en euh euh euh euh te zeggen. Wat een duo die twee; toet toet beng beng Peppie en Kokkie 🤡.quote:Op zondag 12 april 2026 20:59 schreef Lynnyl het volgende:
Sofie: het zou je baas maar zijn die op zondag eerst in de bakkerij komt kijken, en in de middag in de ijssalon. Niet meewerken, maar alleen maar kijken. Dat moet voor het personeel toch heel ongemakkelijk zijn? Ik neem aan dat ze daar net zo 'aardig' is als online als iemand iets zegt wat haar niet aanstaat. Zou ze ook personeel 'swifferen'?
5 juli 2025 ging er al een gerucht (volgens Reality FBI) dat ze al 1,5 jaar een affaire met Tim had, en dat de poly daar een half jaar eerder (dus begin 2025) achter was gekomen. Maar wanneer was dan dat PSV-stadion moment?quote:Op zondag 12 april 2026 21:43 schreef Loveischocolala het volgende:
De kus/iets in PSV stadion dat is sowieso al ff geleden.
“Mysterieuze man” oftewel Tim in de lift met dat uitje na spanje in juli 25
Vorige week ook al niet. Tennis is blijkbaar nog niet zijn specialiteit.quote:Op zondag 12 april 2026 21:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Denk niet dat Bob gewonnen heeft want Judith heeft er geen jubel stories over gemaakt
Van wat ik mij herinner was dat al voor de aankoop van de boerderij. In die tijd hadden ze ook een skybox in het stadion. Die werd gekocht, verbouwd/opgeknapt en die was ook zo opeens weer weg.quote:Op zondag 12 april 2026 21:53 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
5 juli 2025 ging er al een gerucht (volgens Reality FBI) dat ze al 1,5 jaar een affaire met Tim had, en dat de poly daar een half jaar eerder (dus begin 2025) achter was gekomen. Maar wanneer was dan dat PSV-stadion moment?
Wat zeg jij nou voor iets raars?!quote:Op zondag 12 april 2026 21:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vorige week ook al niet. Tennis is blijkbaar nog niet zijn specialiteit.
Nou dat dus, als een relatie goed zit kunnen we wel 10 Miesjes op naaldhakken rondhuppelen .quote:Op zondag 12 april 2026 21:02 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dat ergens gelezen, juicechannel ofzo...Het was op en toen kwam Mies op naaldhakken voorbij huppelen...
Ja vorige week heeft Bob gewonnen, ik heb gevraagd😁quote:Op zondag 12 april 2026 21:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vorige week ook al niet. Tennis is blijkbaar nog niet zijn specialiteit.
oh en dat deelde ze nietquote:Op zondag 12 april 2026 22:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja vorige week heeft Bob gewonnen, ik heb gevraagd😁
Ik zeg niet dat ze liegt maar dat geloof ik dus niet. Zij zal geen gewonnen partijtje tennis of persoonlijk atletiek record aan haar voorbij laten gaan zonder iedereen en z'n moeder te filmen, te fotograferen en op haar IG te plaatsen.quote:Op zondag 12 april 2026 22:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wel apart dat in alle drie de relaties dan nog baby’s zijn geboren. Bij KB en MCW zelfs nog 2. Bij JvP nog 1 en bij Tim blijkbaar ook nog 1.quote:Op zondag 12 april 2026 22:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dat dus, als een relatie goed zit kunnen we wel 10 Miesjes op naaldhakken rondhuppelen .
Maar niets over gedeeld op insta? Ongeloofwaardig.quote:Op zondag 12 april 2026 22:26 schreef Henrike het volgende:
[..]
Exact dat ik heb een screenshot dat ze het schreef maar weet niet hoe ik dat kan delenquote:Op zondag 12 april 2026 22:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar niets over gedeeld op insta? Ongeloofwaardig.
Ik denk ook dat ze liegt hoor. Dat is haar eer te na om te melden dat hij verloren heeft.quote:Op zondag 12 april 2026 22:33 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze liegt maar dat geloof ik dus niet. Zij zal geen gewonnen partijtje tennis of persoonlijk atletiek record aan haar voorbij laten gaan zonder iedereen en z'n moeder te filmen, te fotograferen en op haar IG te plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |