abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220568467
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ze verstandig is volgt ze de insta en podcast niet. En als ze het wel doet hoop ik dat het haar sterkt om te zien dat Tim het hulpje van MCW is.
Maar kan het niet zo zijn dat juist zij Tim de bons heeft gegeven?
Misschien had zij ook wel een ander?
We gaan er nu zomaar van uit dat Tim haar heeft verlaten.
Tot nu toe weet ook niemand wie ze is volgens mij.
pi_220568480
Pascal die ooit hoopt de marathon van Rotterdam te lopen. Als je dan kijkt hoe haar ES het in een paar jaar tijd helemaal heeft overgenomen, want ze liep al eens de halve marathon. Elke nieuwe foto die ze plaatst, lijkt ze alleen maar verder verwijderd van ooit nog hard te kunnen lopen.
pi_220568501
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 20:52 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Eens! JvP postte ook weer iets over KB's dochtertje O met de strekking "toch nog een beetje een dochter hebben". Ongeacht de poly verleden zou ik persoonlijk dat niet op prijs stellen als moeder zijnde. Ik krijg zwaar de kriebels van woorden als "bonus vader en moeder". Ik heb ook een samengesteld gezin maar mijn "niet kinderen", hebben hun eigen moeder en ik heb daar nooit tussen gezeten, ondanks dat ze nét zo'n onderdeel van mijn gezin waren wanneer ze bij mij waren. Ik heb nooit de behoefte gevoeld dat een naam te geven of ze, op wat voor manier dan ook, toe te eigenen.
100% mee eens.
pi_220568506
Sofie: het zou je baas maar zijn die op zondag eerst in de bakkerij komt kijken, en in de middag in de ijssalon. Niet meewerken, maar alleen maar kijken. Dat moet voor het personeel toch heel ongemakkelijk zijn? Ik neem aan dat ze daar net zo 'aardig' is als online als iemand iets zegt wat haar niet aanstaat. Zou ze ook personeel 'swifferen'?
pi_220568517
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hopelijk gaat niemand erachter komen wie zij is. Laten we vooral niet vergeten dat er blijkbaar nog een kind is geboren net voor of na de beelden van MCW en Tim in het stadion.
En natuurlijk kan een vrouw ook vreemdgaan maar in dit geval gok ik daar niet op.
pi_220568519
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik heb dat ergens gelezen, juicechannel ofzo...Het was op en toen kwam Mies op naaldhakken voorbij huppelen...
pi_220568596
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:59 schreef Lynnyl het volgende:
Sofie: het zou je baas maar zijn die op zondag eerst in de bakkerij komt kijken, en in de middag in de ijssalon. Niet meewerken, maar alleen maar kijken. Dat moet voor het personeel toch heel ongemakkelijk zijn? Ik neem aan dat ze daar net zo 'aardig' is als online als iemand iets zegt wat haar niet aanstaat. Zou ze ook personeel 'swifferen'?
Bij Soof hoor ik alleen maar die schelle stem in mijn hoofd, die 5 kwartier in een uur kletst. Ik heb één keer geprobeerd een vlog te bekijken, maar ben afgehaakt. Er zat een advocaat bij, die de juridische rompslomp over iets zou toelichten, maar ze bleef er maar doorheen tetteren en Jantjekaas zat erbij en euh euh euh euh te zeggen. Wat een duo die twee; toet toet beng beng Peppie en Kokkie 🤡.
pi_220568625
Sofie voelt zich ook heel belangrijk dat ze elke dag " kantoorwerk " doet. Maar eigen lijk doe je dan iets niet goed als je niet eens 1 of dagen vrij kan zijn in de week. (Nu weet ik ook wel dat ze swifferen op de socials en die bijhouden als kantoorwerk ziet.) Maar de fans zien dat niet zo en bewonderen de tomeloze inzet.
pi_220568717
Er klopt sowieso niets van die hele tijdlijn daar. In de laatste podcast zegt Mies dat ze op 1 september dacht dat ze wel eens op een dating app wilde. En op 1 november woonde Timmie al op de boerderij. Bizar om zo snel een man erbij te nemen. Kinderen kunnen amper bijkomen van een scheiding.
pi_220568847
De kus/iets in PSV stadion dat is sowieso al ff geleden.
“Mysterieuze man” oftewel Tim in de lift met dat uitje na spanje in juli 25
pi_220568898
Denk niet dat Bob gewonnen heeft want Judith heeft er geen jubel stories over gemaakt
pi_220568918
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:43 schreef Loveischocolala het volgende:
De kus/iets in PSV stadion dat is sowieso al ff geleden.
“Mysterieuze man” oftewel Tim in de lift met dat uitje na spanje in juli 25
5 juli 2025 ging er al een gerucht (volgens Reality FBI) dat ze al 1,5 jaar een affaire met Tim had, en dat de poly daar een half jaar eerder (dus begin 2025) achter was gekomen. Maar wanneer was dan dat PSV-stadion moment?
pi_220568964
DBM heeft de adviezen van hier opgevolgd.
pi_220568978
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Denk niet dat Bob gewonnen heeft want Judith heeft er geen jubel stories over gemaakt
Vorige week ook al niet. Tennis is blijkbaar nog niet zijn specialiteit.
pi_220569018
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:53 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
5 juli 2025 ging er al een gerucht (volgens Reality FBI) dat ze al 1,5 jaar een affaire met Tim had, en dat de poly daar een half jaar eerder (dus begin 2025) achter was gekomen. Maar wanneer was dan dat PSV-stadion moment?
Van wat ik mij herinner was dat al voor de aankoop van de boerderij. In die tijd hadden ze ook een skybox in het stadion. Die werd gekocht, verbouwd/opgeknapt en die was ook zo opeens weer weg.
pi_220569142
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat zeg jij nou voor iets raars?!
pi_220569226
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:02 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik heb dat ergens gelezen, juicechannel ofzo...Het was op en toen kwam Mies op naaldhakken voorbij huppelen...
Nou dat dus, als een relatie goed zit kunnen we wel 10 Miesjes op naaldhakken rondhuppelen .
pi_220569239
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja vorige week heeft Bob gewonnen, ik heb gevraagd😁
pi_220569270
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
oh en dat deelde ze niet
pi_220569285
quote:

[..]
Ik zeg niet dat ze liegt maar dat geloof ik dus niet. Zij zal geen gewonnen partijtje tennis of persoonlijk atletiek record aan haar voorbij laten gaan zonder iedereen en z'n moeder te filmen, te fotograferen en op haar IG te plaatsen.
pi_220569307
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat dus, als een relatie goed zit kunnen we wel 10 Miesjes op naaldhakken rondhuppelen .
Wel apart dat in alle drie de relaties dan nog baby’s zijn geboren. Bij KB en MCW zelfs nog 2. Bij JvP nog 1 en bij Tim blijkbaar ook nog 1.
pi_220569312
quote:

[..]
Maar niets over gedeeld op insta? Ongeloofwaardig.
pi_220569342
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:31 schreef miep123456 het volgende:

[..]
oh en dat deelde ze niet
Nee, daarom vroeg ik onder haar post of hij gewonnen had... ja zei ze
pi_220569345
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar niets over gedeeld op insta? Ongeloofwaardig.
Exact dat ik heb een screenshot dat ze het schreef maar weet niet hoe ik dat kan delen
pi_220569352
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:33 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat ze liegt maar dat geloof ik dus niet. Zij zal geen gewonnen partijtje tennis of persoonlijk atletiek record aan haar voorbij laten gaan zonder iedereen en z'n moeder te filmen, te fotograferen en op haar IG te plaatsen.
Ik denk ook dat ze liegt hoor. Dat is haar eer te na om te melden dat hij verloren heeft.
Triest voor Bob dat het zijn moeder om het winnen gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')