abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220567403
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220567413
Nee ik weet dat hij geen hoofdtrainer was hoor, maar hij is van assistent van psv 1 gedegradeerd naar jong psv.

En de vissen, ja snap hoor heerlijk hahaha maar ik heb gewoon issues met sommig eten zo te zien 😂 beelddenker
pi_220567497
Dion moet ook maar even gaan kijken, dat ze niet ergens een duiven-nest in de buurt hebben.
pi_220567601
Gezellig! We zijn uitgenodigd voor Toeties communie!
pi_220567697
De man van bzzonder is niet graag thuis. Begrijp dat wel 😊
pi_220567746
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 19:10 schreef Blossemtje_twente het volgende:
De man van bzzonder is niet graag thuis. Begrijp dat wel 😊
Zegt hij dat of jij? 🙈
pi_220567793
De nagelkerkjes waren om 14.30 weer richting huis gegaan. Dat is inclusief film en daar rondlopen. Ik vind dat vrij vlot. Zal wel hun interesse niet hebben. En als cadeau een adoptie van een stokstaartje. Alsof hun dat wat interesseerd.
pi_220567845
Zou Maarten dit weekend ook niet met de tweeling naar een concert(film) gaan?
pi_220567904
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 19:32 schreef Cattolica het volgende:
Zou Maarten dit weekend ook niet met de tweeling naar een concert(film) gaan?
Hij zou ze alleen afzetten, toch?
pi_220567939
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 19:22 schreef Lalaland79 het volgende:
De nagelkerkjes waren om 14.30 weer richting huis gegaan. Dat is inclusief film en daar rondlopen. Ik vind dat vrij vlot. Zal wel hun interesse niet hebben. En als cadeau een adoptie van een stokstaartje. Alsof hun dat wat interesseerd.
Ik denk dat ze daar geen alcohol verkopen. Die foto in de bios: Jan maakt de foto lijkt me, naast hem Sofie die over junior heen hangt en madelief daarnaast. Ze zit er weer voor spek en bonen bij. Ik zou nooit zo gaan zitten met mijn gezin. Man en ik aan buitenkant en onze kinderen tussen ons in naast elkaar.
pi_220567951
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 19:22 schreef Lalaland79 het volgende:
Het word weer snel afgeraffeld, want het is iets voor de kinderen en niet voor Jan en Sofie
pi_220567953
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 19:46 schreef Giddie het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daar geen alcohol verkopen. Die foto in de bios: Jan maakt de foto lijkt me, naast hem Sofie die over junior heen hangt en madelief daarnaast. Ze zit er weer voor spek en bonen bij. Ik zou nooit zo gaan zitten met mijn gezin. Man en ik aan buitenkant en onze kinderen tussen ons in naast elkaar.
Dat is aan tafel, thuis of in een restaurant ook altijd zo. Zij zitten naast elkaar en alle kinderen zitten ernaast. Die zullen zich nooit verdelen aan tafel
pi_220568054
Toen dat niet opschoot kan ook slaan op koen en sjaak dat die niet snel genoeg weg waren natuurlijk…
pi_220568088
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:06 schreef Loveischocolala het volgende:
Toen dat niet opschoot kan ook slaan op koen en sjaak dat die niet snel genoeg weg waren natuurlijk…
Maar ze had het over het swipen op een dating app. Ze zegt: 'Toen dat niet opschoot dacht ik, ik ga dadelijk op zo'n app'.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220568150
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:06 schreef Loveischocolala het volgende:
Denk het niet, ze heeft het over na 1 september en bij ‘dat’ maakt ze een hoofdweging naar vermoedelijk Tim. Gelukkig schoot ‘dat’ daarna wel op want op 1 november nam ‘dat’ z’n intrek op de boerderij.
pi_220568153
Wat voor schoenen heeft Sofie aan op die foto met zn viertjes? 😆
pi_220568166
Maakt Sanneke mayonaise ijs nou belachelijk? De vrouw die achter elke bijzondere combi van etenswaren aan jaagt?
pi_220568225
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:58 schreef Nieve het volgende:

[..]
Zij leeft mijn leven van toen ik niet lang geleden heel ziek werd. Ik moest ineens gedwongen op de bank leven en kon op een goede dag alleen een rondje buiten lopen. Ik keek vanaf de zijlijn naar hoe mijn kinderen opgroeiden. Ik vond dat zo verschrikkelijk dat ik daar mentaal heel veel last van had en nog steeds heb. Zij doet dit vrijwillig en dat vind ik echt onbegrijpelijk. Ik ben nog steeds ziek, maar ben nu vrij aardig ingesteld op medicatie en kan gelukkig wat meer maar moet nog steeds veel rusten tussendoor.
En mijn leven is nu zoveel actiever dan het hare terwijl zij fysiek gewoon gezond is. Bizar…
Je verhaal is herkenbaar, al ben ik juist zieker geworden ipv beter.

Precies dat zij dit vrijwillig doet zorgt ervoor dat ik er helemaal niks van snap. Sterker nog: indirect raakt het mij want waarom zou je op deze manier je leven willen leven als je gewoon " gezond " bent? Ik snap 't niet...
Ook dat zij bijvoorbeeld niet wilt werken. Ik vond dat altijd fijn.

En depressief is ze ook niet want in het nieuwe huis kan ze ineens overal heen om te shoppen.
Daarintegen denk ik wel dat zij een leegte met dat shoppen en winkelen opvult.
pi_220568257
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Denk het niet, ze heeft het over na 1 september en bij ‘dat’ maakt ze een hoofdweging naar vermoedelijk Tim. Gelukkig schoot ‘dat’ daarna wel op want op 1 november nam ‘dat’ z’n intrek op de boerderij.
Zou Tim niet snel genoeg bij zijn ex weggegaan zijn voor Miesje
pi_220568267
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:28 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zo komt het over. En dat is zij natuurlijk niet gewend. Alles draait immers om haar.
pi_220568322
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:28 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Was hij al niet weg bij zijn ex toen het met MCW begon? Hij had een appartement in Knokke die ze maanden geleden hebben leeg gehaald? Of zou hij dat appartement hebben gehad vanwege zijn werk?
pi_220568335
Goj, je zal die ex maar zijn en dit moeten aanhoren 🤯 Ben gevoelig voor dit soort ongein...
pi_220568368
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:37 schreef Iris2.0 het volgende:
Goj, je zal die ex maar zijn en dit moeten aanhoren 🤯 Ben gevoelig voor dit soort ongein...
Als ze verstandig is volgt ze de insta en podcast niet. En als ze het wel doet hoop ik dat het haar sterkt om te zien dat Tim het hulpje van MCW is.
pi_220568382
quote:
Nou dat! Dat je misschien nog dacht dat het goed zou komen, maar dat de mistress wat druk op de ketel heeft gezet, en of hij vooral even wilde opschieten.
pi_220568464
quote:
Eens! JvP postte ook weer iets over KB's dochtertje O met de strekking "toch nog een beetje een dochter hebben". Ongeacht de poly verleden zou ik persoonlijk dat niet op prijs stellen als moeder zijnde. Ik krijg zwaar de kriebels van woorden als "bonus vader en moeder". Ik heb ook een samengesteld gezin maar mijn "niet kinderen", hebben hun eigen moeder en ik heb daar nooit tussen gezeten, ondanks dat ze nét zo'n onderdeel van mijn gezin waren wanneer ze bij mij waren. Ik heb nooit de behoefte gevoeld dat een naam te geven of ze, op wat voor manier dan ook, toe te eigenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')