Zegt hij dat of jij? 🙈quote:Op zondag 12 april 2026 19:10 schreef Blossemtje_twente het volgende:
De man van bzzonder is niet graag thuis. Begrijp dat wel 😊
Hij zou ze alleen afzetten, toch?quote:Op zondag 12 april 2026 19:32 schreef Cattolica het volgende:
Zou Maarten dit weekend ook niet met de tweeling naar een concert(film) gaan?
Ik denk dat ze daar geen alcohol verkopen. Die foto in de bios: Jan maakt de foto lijkt me, naast hem Sofie die over junior heen hangt en madelief daarnaast. Ze zit er weer voor spek en bonen bij. Ik zou nooit zo gaan zitten met mijn gezin. Man en ik aan buitenkant en onze kinderen tussen ons in naast elkaar.quote:Op zondag 12 april 2026 19:22 schreef Lalaland79 het volgende:
De nagelkerkjes waren om 14.30 weer richting huis gegaan. Dat is inclusief film en daar rondlopen. Ik vind dat vrij vlot. Zal wel hun interesse niet hebben. En als cadeau een adoptie van een stokstaartje. Alsof hun dat wat interesseerd.
Het word weer snel afgeraffeld, want het is iets voor de kinderen en niet voor Jan en Sofiequote:Op zondag 12 april 2026 19:22 schreef Lalaland79 het volgende:
De nagelkerkjes waren om 14.30 weer richting huis gegaan. Dat is inclusief film en daar rondlopen. Ik vind dat vrij vlot. Zal wel hun interesse niet hebben. En als cadeau een adoptie van een stokstaartje. Alsof hun dat wat interesseerd.
Dat is aan tafel, thuis of in een restaurant ook altijd zo. Zij zitten naast elkaar en alle kinderen zitten ernaast. Die zullen zich nooit verdelen aan tafelquote:Op zondag 12 april 2026 19:46 schreef Giddie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar geen alcohol verkopen. Die foto in de bios: Jan maakt de foto lijkt me, naast hem Sofie die over junior heen hangt en madelief daarnaast. Ze zit er weer voor spek en bonen bij. Ik zou nooit zo gaan zitten met mijn gezin. Man en ik aan buitenkant en onze kinderen tussen ons in naast elkaar.
Maar ze had het over het swipen op een dating app. Ze zegt: 'Toen dat niet opschoot dacht ik, ik ga dadelijk op zo'n app'.quote:Op zondag 12 april 2026 20:06 schreef Loveischocolala het volgende:
Toen dat niet opschoot kan ook slaan op koen en sjaak dat die niet snel genoeg weg waren natuurlijk…
Denk het niet, ze heeft het over na 1 september en bij ‘dat’ maakt ze een hoofdweging naar vermoedelijk Tim. Gelukkig schoot ‘dat’ daarna wel op want op 1 november nam ‘dat’ z’n intrek op de boerderij.quote:Op zondag 12 april 2026 20:06 schreef Loveischocolala het volgende:
Toen dat niet opschoot kan ook slaan op koen en sjaak dat die niet snel genoeg weg waren natuurlijk…
Je verhaal is herkenbaar, al ben ik juist zieker geworden ipv beter.quote:Op zondag 12 april 2026 16:58 schreef Nieve het volgende:
[..]
Zij leeft mijn leven van toen ik niet lang geleden heel ziek werd. Ik moest ineens gedwongen op de bank leven en kon op een goede dag alleen een rondje buiten lopen. Ik keek vanaf de zijlijn naar hoe mijn kinderen opgroeiden. Ik vond dat zo verschrikkelijk dat ik daar mentaal heel veel last van had en nog steeds heb. Zij doet dit vrijwillig en dat vind ik echt onbegrijpelijk. Ik ben nog steeds ziek, maar ben nu vrij aardig ingesteld op medicatie en kan gelukkig wat meer maar moet nog steeds veel rusten tussendoor.
En mijn leven is nu zoveel actiever dan het hare terwijl zij fysiek gewoon gezond is. Bizar…
Zou Tim niet snel genoeg bij zijn ex weggegaan zijn voor Miesjequote:Op zondag 12 april 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Denk het niet, ze heeft het over na 1 september en bij ‘dat’ maakt ze een hoofdweging naar vermoedelijk Tim. Gelukkig schoot ‘dat’ daarna wel op want op 1 november nam ‘dat’ z’n intrek op de boerderij.
Zo komt het over. En dat is zij natuurlijk niet gewend. Alles draait immers om haar.quote:Op zondag 12 april 2026 20:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou Tim niet snel genoeg bij zijn ex weggegaan zijn voor Miesje
Was hij al niet weg bij zijn ex toen het met MCW begon? Hij had een appartement in Knokke die ze maanden geleden hebben leeg gehaald? Of zou hij dat appartement hebben gehad vanwege zijn werk?quote:Op zondag 12 april 2026 20:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou Tim niet snel genoeg bij zijn ex weggegaan zijn voor Miesje
Als ze verstandig is volgt ze de insta en podcast niet. En als ze het wel doet hoop ik dat het haar sterkt om te zien dat Tim het hulpje van MCW is.quote:Op zondag 12 april 2026 20:37 schreef Iris2.0 het volgende:
Goj, je zal die ex maar zijn en dit moeten aanhoren 🤯 Ben gevoelig voor dit soort ongein...
Nou dat! Dat je misschien nog dacht dat het goed zou komen, maar dat de mistress wat druk op de ketel heeft gezet, en of hij vooral even wilde opschieten.quote:Op zondag 12 april 2026 20:37 schreef Iris2.0 het volgende:
Goj, je zal die ex maar zijn en dit moeten aanhoren 🤯 Ben gevoelig voor dit soort ongein...
Eens! JvP postte ook weer iets over KB's dochtertje O met de strekking "toch nog een beetje een dochter hebben". Ongeacht de poly verleden zou ik persoonlijk dat niet op prijs stellen als moeder zijnde. Ik krijg zwaar de kriebels van woorden als "bonus vader en moeder". Ik heb ook een samengesteld gezin maar mijn "niet kinderen", hebben hun eigen moeder en ik heb daar nooit tussen gezeten, ondanks dat ze nét zo'n onderdeel van mijn gezin waren wanneer ze bij mij waren. Ik heb nooit de behoefte gevoeld dat een naam te geven of ze, op wat voor manier dan ook, toe te eigenen.quote:Op zondag 12 april 2026 20:37 schreef Iris2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |