abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220565781
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 16:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nou mijn kinderen zeggen ook altijd dat soort dingen over mij. Heel complimenteus enzo.

'Jij bent echt cool mama, als je loopt flubbert je buik zo! Ik heb dat niet'
😂

Het meest complimenteus was ooit tijdens het bekijken van wat oude foto's ( mijn kindertijd/jeugd) ' Oh, hier was jij wel knap mama'
pi_220565788
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 16:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nou mijn kinderen zeggen ook altijd dat soort dingen over mij. Heel complimenteus enzo.

'Jij bent echt cool mama, als je loopt flubbert je buik zo! Ik heb dat niet'
😂😂😂
pi_220565801
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:13 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ze moet wel haar ramen weer zemen 😂
Zou ze al een keer gedweild hebben?
pi_220565914
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:04 schreef Tweetheelepels het volgende:

En ze zijn zo trots dat de trainer van psv mama’s man is!

Mama's man is helemaal de trainer van PSV niet. Mama's man is mama's persoonlijke foto accessoire en tassendrager. Die traint helemaal niets meer behalve zn leuter met die 3x per dag sex die ze zogenaamd hebben.
pi_220565942
Begrijp echt niet dat ze niet in al die lekkere dagen de afgelopen tijd iets met die tuin hebben gedaan bij Sanneke. Ga lekker dat onkruid tussen die tegels weghalen terwijl M rond scharrelt en zich lekker in de tuin vermaakt. Toch veel leuker voor dat ventje dan het zoveelste rondje supermarkt en S maakt zich dan ook eens nuttig daar.
pi_220566032
4 mensen die de insta van mies doen serieus woow…. Niet best.
Podcast luisteren word van de week als de kids na school/psz zijn als ik er zin in heb hahah
pi_220566265
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat mag Dion doen!
pi_220566270
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:04 schreef Clavis het volgende:

[..]
Zoals iemand hier ooit schreef; sowieso 1 van de ‘flappen’. Gister 7 uur op stap geweest, vandaag een verjaardag. Vanaf maandag weer even tijd om lekker thuis bij te komen.
Eén van de flappen _O-
pi_220566278
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vind ik ook
Het draait allemaal om Sofie, en dan heeft Junior nog 'geluk' dat hij met mama in bad mag, maar Madelief valt altijd buiten de boot. Zelfs op je verjaardag vindt ma carnaval belangrijker waardoor je dan maar kiest om bij 'lieve vrienden' te logeren. Je mocht jarenlang geen voetbalshirtjes kopen, want ordinair, gewoon TH aan, wat denk jij wel. En dan ben je over een paar maanden schoolverlater, ga je naar de middelbare en start je puberleven. En dan kiest je moeder ervoor om je de helft van het jaar in Spanje naar school te sturen. En dan gooit ze online dat ze dat doet omdat jij (en je broer) dat graag wil hè, dus dat spel moet je mee gaan spelen. Want je bent echt op een leeftijd dat je al kan inzien hoe het er op een Spaanse school aan toe gaat. En als je net weer gewend bent, dan moet je weer terug naar Nederland/België. Nooit eens gezellig iets alleen met je moeder doen, geen spelletje doen, filmpje kijken, of een stukje samen fietsen. Je hebt je mobiel, daar doe je het maar mee. Ik zou daar ook zo verdrietig van gaan kijken...
pi_220566327
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:24 schreef Nieve het volgende:
Begrijp echt niet dat ze niet in al die lekkere dagen de afgelopen tijd iets met die tuin hebben gedaan bij Sanneke. Ga lekker dat onkruid tussen die tegels weghalen terwijl M rond scharrelt en zich lekker in de tuin vermaakt. Toch veel leuker voor dat ventje dan het zoveelste rondje supermarkt en S maakt zich dan ook eens nuttig daar.
Die bakfiets is daar ook maar neergezet om te vergaan he? Die gaat volgens mij nooit meer de tuin uit met Sanneke voor een lekker rondje fietsen. Ze kan ‘m net zo goed weer verkopen, heeft ze weer meer shop-budget.

Ik vind die kersen-decoratie aan de muur trouwens echt vreselijk lelijk. Hang dan dat schilderij van Dion maar op…
pi_220566346
AM: wat een verschil als MG met de 2 meiden op stap is. Gewoon een paar leuke filmpjes, aandacht voor allebei de meiden waardoor Lot een stuk rustiger is dan met haar moeder. Geen gezucht, geen gemekker over slechte koffie, of over drukte, of waarover ze maar kan zeuren. Ik denk dat het iedereen prima bevalt dat AM weer een weekend weg was.
pi_220566361
quote:
Zij doet echt helemaal niks met haar kind behalve thuis zuignappen en naar de winkel om de hoek. Pas als Dion thuis is ondernemen ze eventueel wat anders. En dan is het lekker weer, gaan ze naar een binnenspeeltuin 🙄
pi_220566388
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:23 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Mama's man is helemaal de trainer van PSV niet. Mama's man is mama's persoonlijke foto accessoire en tassendrager. Die traint helemaal niets meer behalve zn leuter met die 3x per dag sex die ze zogenaamd hebben.
Trainer van PSV, mocht hij willen!
pi_220566402
MW: een post dat Tim zelf niets met social media heeft, maar ACHTER haar staat. Niet naast haar. Ze zegt precies zoals het is. Zij voorop, hij samen met haar tas, sjaaltje of koffer er achteraan.
pi_220566425
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:49 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Zij doet echt helemaal niks met haar kind behalve thuis zuignappen en naar de winkel om de hoek. Pas als Dion thuis is ondernemen ze eventueel wat anders. En dan is het lekker weer, gaan ze naar een binnenspeeltuin 🙄
Zij leeft mijn leven van toen ik niet lang geleden heel ziek werd. Ik moest ineens gedwongen op de bank leven en kon op een goede dag alleen een rondje buiten lopen. Ik keek vanaf de zijlijn naar hoe mijn kinderen opgroeiden. Ik vond dat zo verschrikkelijk dat ik daar mentaal heel veel last van had en nog steeds heb. Zij doet dit vrijwillig en dat vind ik echt onbegrijpelijk. Ik ben nog steeds ziek, maar ben nu vrij aardig ingesteld op medicatie en kan gelukkig wat meer maar moet nog steeds veel rusten tussendoor.
En mijn leven is nu zoveel actiever dan het hare terwijl zij fysiek gewoon gezond is. Bizar…
pi_220566426
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:53 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Trainer van PSV, mocht hij willen!
Assistent van de trainer, ook niet verkeerd. Zo jammer dat hij na zoveel jaar PSV nu ingezet wordt als handbagage. Die man heeft toch veel meer capaciteiten dan achter MW aan te hobbelen.
pi_220566459
quote:
Snap ik ook niet, ze zit zeker te wachten tot Dion het uiteindelijk maar weer gaat doen
pi_220566469
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:42 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het draait allemaal om Sofie, en dan heeft Junior nog 'geluk' dat hij met mama in bad mag, maar Madelief valt altijd buiten de boot. Zelfs op je verjaardag vindt ma carnaval belangrijker waardoor je dan maar kiest om bij 'lieve vrienden' te logeren. Je mocht jarenlang geen voetbalshirtjes kopen, want ordinair, gewoon TH aan, wat denk jij wel. En dan ben je over een paar maanden schoolverlater, ga je naar de middelbare en start je puberleven. En dan kiest je moeder ervoor om je de helft van het jaar in Spanje naar school te sturen. En dan gooit ze online dat ze dat doet omdat jij (en je broer) dat graag wil hè, dus dat spel moet je mee gaan spelen. Want je bent echt op een leeftijd dat je al kan inzien hoe het er op een Spaanse school aan toe gaat. En als je net weer gewend bent, dan moet je weer terug naar Nederland/België. Nooit eens gezellig iets alleen met je moeder doen, geen spelletje doen, filmpje kijken, of een stukje samen fietsen. Je hebt je mobiel, daar doe je het maar mee. Ik zou daar ook zo verdrietig van gaan kijken...
Sofie is echt een enorme egoist
pi_220566518
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zeg nee haha jij?

DBM die zoveel koopt, koop dan ff schoentjes die onder een jurkje passen ipv die afgetrapte gympies kost je 7¤ bij de primark
Knuffeltje minder
pi_220566534
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:58 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Assistent van de trainer, ook niet verkeerd. Zo jammer dat hij na zoveel jaar PSV nu ingezet wordt als handbagage. Die man heeft toch veel meer capaciteiten dan achter MW aan te hobbelen.
Hij lijkt me mondig genoeg om daar wat aan te doen. Hij kan ook tegen MCW zeggen dat hij zichzelf weer nuttig wil maken in zijn eigen vakgebied. Hij lijkt er genoeg kwaliteiten voor te hebben. Voor nu lijkt hij op de zak van Mies te teren maar wellicht heeft hij een gouden handdruk of een flinke oprotpremie gekregen bij zijn oude werkgever.
Graag verwijderen
pi_220566566
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 17:08 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik zeg nee haha jij?

DBM die zoveel koopt, koop dan ff schoentjes die onder een jurkje passen ipv die afgetrapte gympies kost je 7¤ bij de primark
Knuffeltje minder
Hoelang zou die vogelpoep op de raam blijven zitten 👀
pi_220566612
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 14:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat een onzin, ook na 10 kinderen kan er iemand stikken in een pinda.
Onder een bepaalde leeftijd wordt t gewoon afgeraden of je nou wel of geen ervaring hebt met kinderen.
Dan vraag je haar gewoon denk ik dan. Iedereen weet dat Tamara hier gewoon meeschrijft en ook vaak reageert.
Wie zegt dat die jongsten daadwerkelijk die pinda's eten, allemaal aannames.
pi_220566616
Debbie heeft een persbericht uitgestuurd voor haar Biebje 🫣 die meid neemt zichzelf wel serieus. Valt mee dat er nog geen sticker van zichzelf op dat kastje zit
pi_220566633
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:05 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Dat kwam vorige week ook nog in de podcast van Iris en MCW. Volgens MCW zitten er vier mensen achter haar insta pagina en worden daardoor veel mensen geblokt. Iris gaf aan dat er best veel mensen dan aan haar vragen waarom MCW hen geblokt heeft.

Betret de podcast. Ik krijg meer sympathie voor Iris. Michelle heeft de neiging om alleen og maar over haar en Tim en hun extravagante leven te praten, terwijl Iris dan het gesprek wat diepte probeert te geven en wil laten zien dat er meer is dan.

Ik heb het dit keer niet tot het einde gered.....
Dit was volgens mij de eerste keer dat Iris, alhoewel subtiel, aan Michelle liet weten dat niet alles over haar en Tim moet gaan. De vraag ging over wat er op haar bucketlist stond. En Michelle ging de bucketlist van haar en Tim af. Daarop vroeg Iris wat er op haar bucketlist stond in plaats van die van haar en Tim.

Maar ondanks dat Michelle zo gelukkig is met Tim vond ze het wel moeilijk om Koen en Jacqueline samen te zien. Die kwamen samen de spullen ophalen die Tim en zij hadden uitgezocht n.a.v. de verdeling die gemaakt moest worden na de scheiding. Bijzonder dat zij dat soort dingen met Tim uitzoekt. Je zou verwachten dat dat iets tussen Koen en haar is.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220566639
Die podcast is niet te doen. Jammer, er mist ook gewoon humor, leuke verhalen of iets wat leuk is om naar te luisteren. Het is alleen maar elkaar willen overtroeven (is dat een woord?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')