abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220563926
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:26 schreef Zana het volgende:

[..]
Bedoel je bodanae? Ze woont in het oude huis van Wendy en daarom heb ik haar een tijdje gevolgd. Maar echt, hoe kun je zo veel addidasbroekjes en überhaupt kleren kopen. Heeft ze geen wasmachine? Ze heeft wel een eigen kledingstijl voor haar kinderen en zichzelf, maar ik kon gewoon niet meer tegen dat oppervlakkige. En ook elke keer heel overdreven aan de Vinted kleding ruiken....
Ja, haar bedoel ik. Oppervlakkig is het juiste woord. Een eigen kledingstijl is helemaal prima maar de hoeveelheid kleding die zij koopt vind ik bizar.
pi_220563964
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Bedoel meer in de zin van zelfstandig ondernemerschap, ze heeft echt wel wat bereikt met haargelukjes.

Ze bekostigd zelf haar operaties, en dat ze jou geblokt heeft dat weet ik niet, maar iedereen denkt anders toch
Nou nou, poeh poeh. Dat doet een ander ook he? En daarvoor mocht je ook bij haar op allerlei linkjes klikken.

Ze heeft mij geblokt, omdat AM mij blokkeerde. En toen kwam ik blijkbaar in het appgroepje en werd ik door veel meer influencers geblokkeerd. Zo ook door Mijngelukje, waar ik nog nooit van had gehoord _O-

En wat heeft ze dan bereikt met haar 'haargelukjes'. Ik denk dat dat ook wel wat meevalt. Ik zie daar echt zelden wat bij haar of anderen voorbijkomen.
pi_220563984
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Bedoel meer in de zin van zelfstandig ondernemerschap, ze heeft echt wel wat bereikt met haargelukjes.

Ze bekostigd zelf haar operaties, en dat ze jou geblokt heeft dat weet ik niet, maar iedereen denkt anders toch
Het getuigt niet echt van ondernemerschap wanneer je mensen blokkeert. Ze heeft mij ook geblokkeerd. Zij zit vast ook in de app groep van fluflu’s. Als je ondernemer bent kan iedereen een potentiële klant zijn.
pi_220564004
Ik vind de content van Mijngelukje over het algemeen wel leuk om te zien hoor. Maar om nou te zeggen: Goh, die vrouw is zo zelfstandig. Nee, niet echt. Zij is thuis voor de kinderen, hobbiet wat en heeft een leuke hond. Ik vind de operaties en het traject interessant om te zien, omdat ik het voor in de toekomst ook overweeg.
pi_220564304
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:31 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Nou nou, poeh poeh. Dat doet een ander ook he? En daarvoor mocht je ook bij haar op allerlei linkjes klikken.

Ze heeft mij geblokt, omdat AM mij blokkeerde. En toen kwam ik blijkbaar in het appgroepje en werd ik door veel meer influencers geblokkeerd. Zo ook door Mijngelukje, waar ik nog nooit van had gehoord _O-

En wat heeft ze dan bereikt met haar 'haargelukjes'. Ik denk dat dat ook wel wat meevalt. Ik zie daar echt zelden wat bij haar of anderen voorbijkomen.
Ik ben toen geblokkeerd door AM en Debbie, het ging om die post van een vakantie park
Maar mijn gelukje heeft mij niet geblokkeerd, daarbij weet ik niet wat de connectie tussen hun is.

Nogmaals ieder mag zelf bedenken wat hij of zij vind, een normaal mens vraagt ook niet om tikkies als ze verhuisd en dat vind jij weer normaal.. dus ja gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde
pi_220564315
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het getuigt niet echt van ondernemerschap wanneer je mensen blokkeert. Ze heeft mij ook geblokkeerd. Zij zit vast ook in de app groep van fluflu’s. Als je ondernemer bent kan iedereen een potentiële klant zijn.
True maar daar hebben meerdere bedrijven last van, maar wat je zegt klopt hoor!
pi_220564749
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:27 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Mijan is ook uitgecheckt, die is Sanneke’s gegil beu denk ik
Dan gaat direct 'JE MOEDER' door mijn hoofd 😅
pi_220564752
Nou mensen, wat denken we..DBM had dit weekend voor haar doen een HEUL druk weekend: wie zal er morgen ziek, zwak en/of misselijk zijn? Wie blijft er thuis?
pi_220564827
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 15:13 schreef opwegnaar het volgende:
Nou mensen, wat denken we..DBM had dit weekend voor haar doen een HEUL druk weekend: wie zal er morgen ziek, zwak en/of misselijk zijn? Wie blijft er thuis?
Vandaag op karakter naar de verjaardag van oma, ik gok op een zieke Flap morgen!
pi_220564835
quote:
Zij doet morgen sowieso op karakter, want overprikkeld dit weekend.

Een van de kinderen wordt iig niet helemaal lekker wakker, ze komen moe uit school, eten niks maar eten haar wel arm.
pi_220565358
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Leuk die foto van Maarten met de meiden, ik vind dat hij er vlot op staat.

Leuker dan die foto bij de Nagelkerkjes, die houding van Sofie bij Madelief, te nep gewoon
Kinderen van Sofie ogen heel triestig … of ben ik de enige die dat ziet?
pi_220565386
Hvk is gisteren de hele dag weg geweest, dan begint ze vandaag met , ik ga de was wegwassen, ik denk ze zal vandaag wel thuisblijven, zie je even later dat ze bij een kinderboerderij zijn en bij zo’n krijspaleis,
Waar je maar zin in hebt. Maar ze zal buiten huis wel minder last van al die kinderen hebben. In huis zitten ze ook allemaal opgepropt in een kleine ruimte. Waarom zij niet eerder gestopt is met kinderen is mij een raadsel, want een geboren moeder ben je ook niet echt als je altijd maar weg moet met ze , en je er nooit iets leuks binnen huis mee doet.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220565599
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 13:47 schreef Henrike het volgende:

[..]
Heerlijk zo'n spontaan picknick feestje voor de kids, je kunt overal wel gevaar in gaan zien .
Ze weet zelf met 10 kids /ervaring heus wel wat ze doet.
En Ozzy mag met dit gips volgens mij alles, dat heeft ze wel uitgelegd.
Jij kent de gevaren van pinda's bij kleine kinderen kennelijk ook niet. Hoeveel kinderen je hebt heeft daar niks mee te maken.
En nee, ze zei juist dat Ozzy niet alles mocht met dit gips.
pi_220565604
Mcw en iris:

OMG wat gaan die vrouwen goed op zichzelf, vreselijk!

Mijn kinderen zeggen ‘my mom is so perfect and stylish’ ojaaa mijne zeggen ook ‘you’re not a regular mom, you are a cool mom! En oooh mam wat ben je knap en mooi!’ Ja echt, ze vinden mij zo knap! En ze zijn zo trots dat de trainer van psv mama’s man is! Aan welk programma ik mee zou doen? Housewives of Amsterdam; alleen Maria en ik kunnen dat. De rest, zeg maar, cant keep up schat!

HAHA compleet delulu. Supersterren zijn het ook
pi_220565607
quote:
Zoals iemand hier ooit schreef; sowieso 1 van de ‘flappen’. Gister 7 uur op stap geweest, vandaag een verjaardag. Vanaf maandag weer even tijd om lekker thuis bij te komen.
pi_220565620
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat kwam vorige week ook nog in de podcast van Iris en MCW. Volgens MCW zitten er vier mensen achter haar insta pagina en worden daardoor veel mensen geblokt. Iris gaf aan dat er best veel mensen dan aan haar vragen waarom MCW hen geblokt heeft.

Betret de podcast. Ik krijg meer sympathie voor Iris. Michelle heeft de neiging om alleen og maar over haar en Tim en hun extravagante leven te praten, terwijl Iris dan het gesprek wat diepte probeert te geven en wil laten zien dat er meer is dan.

Ik heb het dit keer niet tot het einde gered.....
pi_220565652
Poeh die voorraadkast bij Tamara 😅 En dan minimaal 5x per week even naar de winkel voor extra/vergeten boodschappen 🫣 Sowieso zou ik het zonde vinden van mijn tijd om bijna dagelijks naar de winkel te gaan maar voor haar lijkt het wel een uitje of bezig houden van de kleinste kinderen.
pi_220565686
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:21 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Vind hem sowieso voor 1,5 best traag met alles, maar misschien waren mijn kinderen snel.. maar denk dat hij ook niet gestimuleerd wordt eigenlijk!
Ik vind hem ook eerder traag. En dat geeft niets. Maar ik geloof niet dat Sanneke het moet hebben van haar pedagogische skills.
En dat gehang tegen haar aan op de bank, soms alleen in wat speelgoed graaien zonder gestimuleerd te worden en zonder echt face to face contact is nou niet echt stimulerend voor een kind.
Rondje Action in de wandelwagen en wat ziet dat jongetje verder?
Dat gaat nog wat worden daar als het opvoeden gaat beginnen. Hoop dat ze hem naar een psz gaan doen.
pi_220565696
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 14:16 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Daar zijn de meningen ook over verdeeld hoor! Zonder ooit op haar pagina te zijn geweest, was ik al geblokkeerd. Dus zo zelfstandig is ze niet!

En nu met al die operaties vind ik veel van haar, maar het woord zelfstandig komt niet bij me naar boven.
Het enige wat zij bedrijfstechnisch is, is een enorme copycat! Weet ik hoeveel gejatte designs en producten in haar webshop…
pi_220565705
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mcw en iris:

OMG wat gaan die vrouwen goed op zichzelf, vreselijk!

Mijn kinderen zeggen ‘my mom is so perfect and stylish’ ojaaa mijne zeggen ook ‘you’re not a regular mom, you are a cool mom! En oooh mam wat ben je knap en mooi!’ Ja echt, ze vinden mij zo knap! En ze zijn zo trots dat de trainer van psv mama’s man is! Aan welk programma ik mee zou doen? Housewives of Amsterdam; alleen Maria en ik kunnen dat. De rest, zeg maar, cant keep up schat!

HAHA compleet delulu. Supersterren zijn het ook
Nou mijn kinderen zeggen ook altijd dat soort dingen over mij. Heel complimenteus enzo.

'Jij bent echt cool mama, als je loopt flubbert je buik zo! Ik heb dat niet'
pi_220565711
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 15:13 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Dan gaat direct 'JE MOEDER' door mijn hoofd 😅
Bij mij ook
pi_220565712
Sanneke is ook al lekker bezig geweest in de tuin zie ik.
pi_220565740
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 16:09 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik vind hem ook eerder traag. En dat geeft niets. Maar ik geloof niet dat Sanneke het moet hebben van haar pedagogische skills.
En dat gehang tegen haar aan op de bank, soms alleen in wat speelgoed graaien zonder gestimuleerd te worden en zonder echt face to face contact is nou niet echt stimulerend voor een kind.
Rondje Action in de wandelwagen en wat ziet dat jongetje verder?
Dat gaat nog wat worden daar als het opvoeden gaat beginnen. Hoop dat ze hem naar een psz gaan doen.
Ja en met die leeftijd kan je zoveel! Lekker bouwen, treinrails maken, in de zandbak vormpjes maken, lekker diertjes kijken, eendjes voeren, en ja nog veel meer. Ik hoop dat hij naar een VVE mag! Lekker een paar uur weg thuis en ontwikkelen!
pi_220565746
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 15:52 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Kinderen van Sofie ogen heel triestig … of ben ik de enige die dat ziet?
Vind ik ook
pi_220565752
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 16:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke is ook al lekker bezig geweest in de tuin zie ik.
Ze moet wel haar ramen weer zemen 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')