Etenquote:Op zondag 12 april 2026 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle heeft de ochtend routine ook al uitgespeeld.
Is er iets wat die vrouw niet uitspeelt?
Vind ik niet heel gek als hij eindelijk een keer andere prikkels krijgt dan hun huis en de winkels. Die stem van Sanne is hij inmiddels ook wel gewend. Ik zie vooral een kind dat de omgeving lekker in zich op aan het nemen is. Ze kan daar ook gewoon van genieten in plaats van die camera erbij en zijn aandacht weer willen.quote:Op zondag 12 april 2026 13:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Voor mij heel lang geleden dat ik kleine kinderen had maar is het niet raar dat M niet reageert als Sanneke tegen hem praat? Gewoon niet.
Ook op hun favoriete stekje (bank) reageert hij niet of nauwelijks vind ik.quote:Op zondag 12 april 2026 13:11 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Vind ik niet heel gek als hij eindelijk een keer andere prikkels krijgt dan hun huis en de winkels. Die stem van Sanne is hij inmiddels ook wel gewend. Ik zie vooral een kind dat de omgeving lekker in zich op aan het nemen is. Ze kan daar ook gewoon van genieten in plaats van die camera erbij en zijn aandacht weer willen.
Alleen de vriendschap en samenwerking met Graziella van de tweeling heeft haar zakelijke dingen overleefd..quote:Op zondag 12 april 2026 12:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Mirthe start weer bedrijf met een vriendin... we weten allemaal al waar dit schip gaat stranden 🤔 niemand die deze vriendin even uitlegt hoe dit steeds verloopt bij mirthe?
Vind hem sowieso voor 1,5 best traag met alles, maar misschien waren mijn kinderen snel.. maar denk dat hij ook niet gestimuleerd wordt eigenlijk!quote:Op zondag 12 april 2026 13:11 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Vind ik niet heel gek als hij eindelijk een keer andere prikkels krijgt dan hun huis en de winkels. Die stem van Sanne is hij inmiddels ook wel gewend. Ik zie vooral een kind dat de omgeving lekker in zich op aan het nemen is. Ze kan daar ook gewoon van genieten in plaats van die camera erbij en zijn aandacht weer willen.
Ze is nog niet uitgespeeld met Timquote:Op zondag 12 april 2026 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle heeft de ochtend routine ook al uitgespeeld.
Is er iets wat die vrouw niet uitspeelt?
Snap ik maar het is Debbie hè, die mag graag overdrijven en aandikken. Waar is haar slaapfunctie gebleven?quote:Op zondag 12 april 2026 10:46 schreef Lodelie het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Debbie die zegt dat ze "wel een stafunctie heeft".
Zij heeft geen stafunctie, ze kan gewoon lopen!! Ze zit niet in een rolstoel omdat ze niet kan lopen dus benoemen dat ze wel een stafunctie heeft slaat kant nog wal.
Stoom komt echt uit mn oren
Vraag mij af of het een samenwerking is of dat ze alleen kaartjes hebben gekregen. Is het voor een echte samenwerking genoeg dat Maarten op zijn eigen kanaal met veel minder bereik iets erover heeft gepost?quote:Op zondag 12 april 2026 11:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Goed zo Maarten, dat wordt een voldoende voor je weektaakje! 😘 En tja ze zullen het vast leuk hebben maar het blijft een verplichting die AM is aangegaan waarbij de kinderen wederom gefilmd moeten worden.
Heerlijk zo'n spontaan picknick feestje voor de kids, je kunt overal wel gevaar in gaan zien .quote:Op zondag 12 april 2026 13:06 schreef Harper het volgende:
Tamara geeft pinda's voor een picknick mee aan jonge kinderen. Zeer onverstandig.
En Ozzy lijkt alles te doen met z'n loopgips. Ik dacht begrepen te hebben dat hij niet teveel mocht?
Ik snap dat ze hem niet vast kan binden maar hem helemaal z'n gang te laten gaan is natuurlijk weer het andere uiterste.
Terwijl ze gestopt is met het delen van M omdat hij zo snel was en andere moeders daar onzeker van werden. (Of zoiets)quote:Op zondag 12 april 2026 13:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Vind hem sowieso voor 1,5 best traag met alles, maar misschien waren mijn kinderen snel.. maar denk dat hij ook niet gestimuleerd wordt eigenlijk!
Denk gewoon uitgenodigd, daar krijgen ze echt geen geld voor hoor denk ik, een leuke dag in Blijdorp en misschien een knuffel! Maar ik vind het al leuk ipv die vaste familie borrel op zondag! Lekker eruit!quote:Op zondag 12 april 2026 13:46 schreef Zana het volgende:
[..]
Vraag mij af of het een samenwerking is of dat ze alleen kaartjes hebben gekregen. Is het voor een echte samenwerking genoeg dat Maarten op zijn eigen kanaal met veel minder bereik iets erover heeft gepost?
Zou Am ergens op de hei zitten en met haar beste vriendin inspiratie opdoen of brainstormen over haar verdere werk als influencer? Waarom was Myriam überhaupt toen mee op signeersessie...omdat ze nog een bed over hadden in het hotel?
Klopt.quote:Op zondag 12 april 2026 13:16 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ook op hun favoriete stekje (bank) reageert hij niet of nauwelijks vind ik.
Wat zeg jij nou? Volgens Sanneke loopt hij juist voor! Geen idee waarmee, maar Sanneke zegt het dus is dat zo.quote:Op zondag 12 april 2026 13:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Vind hem sowieso voor 1,5 best traag met alles, maar misschien waren mijn kinderen snel.. maar denk dat hij ook niet gestimuleerd wordt eigenlijk!
Ik vind dat ook steeds zo apart. Ze blijft het maar proberen maar het lijkt soms wel alsof hij haar niet eens ziet. Sowieso bijzonder hoe ze maar blijft aandacht trekken.quote:Op zondag 12 april 2026 13:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Voor mij heel lang geleden dat ik kleine kinderen had maar is het niet raar dat M niet reageert als Sanneke tegen hem praat? Gewoon niet.
Daar zijn de meningen ook over verdeeld hoor! Zonder ooit op haar pagina te zijn geweest, was ik al geblokkeerd. Dus zo zelfstandig is ze niet!quote:Op zondag 12 april 2026 13:20 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Alleen de vriendschap en samenwerking met Graziella van de tweeling heeft haar zakelijke dingen overleefd..
Linda hoor je niets meer van, Ajla, Roos etc
Enige wie haar altijd trouw is maar nu niet mee is mijn gelukje.. maar dat is een zelfstandige dame met een mooi bedrijf!
Ah shit… had ze bijna tinder/bumble/happn uit kunnen spelen.quote:Op zondag 12 april 2026 14:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb een paar minuten van de podcast geluisterd. MCW zegt dat ze na 1 september (KB en JvP weg) en dat allemaal niet opschoot (dat=Tim denk ik???) eraan dacht om op een datingsite te gaan.
Dan ben je wel echt wanhopig zeg (daarmee bedoel ik niet het gebruiken van een datingsite maar de snelheid). De plek van KB en JvP moest en zou dus direct opgevuld worden.
Wat nog meer aantoont dat zij niet alleen kan zijnquote:Op zondag 12 april 2026 14:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb een paar minuten van de podcast geluisterd. MCW zegt dat ze na 1 september (KB en JvP weg) en dat allemaal niet opschoot (dat=Tim denk ik???) eraan dacht om op een datingsite te gaan.
Dan ben je wel echt wanhopig zeg (daarmee bedoel ik niet het gebruiken van een datingsite maar de snelheid). De plek van KB en JvP moest en zou dus direct opgevuld worden.
Jonge kinderen reageren op een gezicht niet op een gezicht met een mobiel ervoor.quote:Op zondag 12 april 2026 14:04 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ik vind dat ook steeds zo apart. Ze blijft het maar proberen maar het lijkt soms wel alsof hij haar niet eens ziet. Sowieso bijzonder hoe ze maar blijft aandacht trekken.
Bedoel je bodanae? Ze woont in het oude huis van Wendy en daarom heb ik haar een tijdje gevolgd. Maar echt, hoe kun je zo veel adidasbroekjes en überhaupt kleren kopen. Heeft ze geen wasmachine? Ze heeft wel een eigen kledingstijl voor haar kinderen en zichzelf, maar ik kon gewoon niet meer tegen dat oppervlakkige. En ook elke keer heel overdreven aan de Vinted kleding ruiken....quote:Op zondag 12 april 2026 10:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Zojuist kwam zij van die recepten voorbij op TikTok; Bo. Ze had iets besteld en dat liet ze zien. Haar account lijkt volledig te gaan om kopen, kopen, kopen.
Bedoel meer in de zin van zelfstandig ondernemerschap, ze heeft echt wel wat bereikt met haargelukjes.quote:Op zondag 12 april 2026 14:16 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ook over verdeeld hoor! Zonder ooit op haar pagina te zijn geweest, was ik al geblokkeerd. Dus zo zelfstandig is ze niet!
En nu met al die operaties vind ik veel van haar, maar het woord zelfstandig komt niet bij me naar boven.
Mijan is ook uitgecheckt, die is Sanneke’s gegil beu denk ikquote:Op zondag 12 april 2026 13:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Wat een onzin, ook na 10 kinderen kan er iemand stikken in een pinda.quote:Op zondag 12 april 2026 13:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n spontaan picknick feestje voor de kids, je kunt overal wel gevaar in gaan zien .
Ze weet zelf met 10 kids /ervaring heus wel wat ze doet.
En Ozzy mag met dit gips volgens mij alles, dat heeft ze wel uitgelegd.
Ja, haar bedoel ik. Oppervlakkig is het juiste woord. Een eigen kledingstijl is helemaal prima maar de hoeveelheid kleding die zij koopt vind ik bizar.quote:Op zondag 12 april 2026 14:26 schreef Zana het volgende:
[..]
Bedoel je bodanae? Ze woont in het oude huis van Wendy en daarom heb ik haar een tijdje gevolgd. Maar echt, hoe kun je zo veel addidasbroekjes en überhaupt kleren kopen. Heeft ze geen wasmachine? Ze heeft wel een eigen kledingstijl voor haar kinderen en zichzelf, maar ik kon gewoon niet meer tegen dat oppervlakkige. En ook elke keer heel overdreven aan de Vinted kleding ruiken....
Nou nou, poeh poeh. Dat doet een ander ook he? En daarvoor mocht je ook bij haar op allerlei linkjes klikken.quote:Op zondag 12 april 2026 14:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Bedoel meer in de zin van zelfstandig ondernemerschap, ze heeft echt wel wat bereikt met haargelukjes.
Ze bekostigd zelf haar operaties, en dat ze jou geblokt heeft dat weet ik niet, maar iedereen denkt anders toch
Het getuigt niet echt van ondernemerschap wanneer je mensen blokkeert. Ze heeft mij ook geblokkeerd. Zij zit vast ook in de app groep van fluflu’s. Als je ondernemer bent kan iedereen een potentiële klant zijn.quote:Op zondag 12 april 2026 14:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Bedoel meer in de zin van zelfstandig ondernemerschap, ze heeft echt wel wat bereikt met haargelukjes.
Ze bekostigd zelf haar operaties, en dat ze jou geblokt heeft dat weet ik niet, maar iedereen denkt anders toch
Ik ben toen geblokkeerd door AM en Debbie, het ging om die post van een vakantie parkquote:Op zondag 12 april 2026 14:31 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh. Dat doet een ander ook he? En daarvoor mocht je ook bij haar op allerlei linkjes klikken.
Ze heeft mij geblokt, omdat AM mij blokkeerde. En toen kwam ik blijkbaar in het appgroepje en werd ik door veel meer influencers geblokkeerd. Zo ook door Mijngelukje, waar ik nog nooit van had gehoord
En wat heeft ze dan bereikt met haar 'haargelukjes'. Ik denk dat dat ook wel wat meevalt. Ik zie daar echt zelden wat bij haar of anderen voorbijkomen.
True maar daar hebben meerdere bedrijven last van, maar wat je zegt klopt hoor!quote:Op zondag 12 april 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van ondernemerschap wanneer je mensen blokkeert. Ze heeft mij ook geblokkeerd. Zij zit vast ook in de app groep van fluflu’s. Als je ondernemer bent kan iedereen een potentiële klant zijn.
Dan gaat direct 'JE MOEDER' door mijn hoofd 😅quote:Op zondag 12 april 2026 14:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Mijan is ook uitgecheckt, die is Sanneke’s gegil beu denk ik
Vandaag op karakter naar de verjaardag van oma, ik gok op een zieke Flap morgen!quote:Op zondag 12 april 2026 15:13 schreef opwegnaar het volgende:
Nou mensen, wat denken we..DBM had dit weekend voor haar doen een HEUL druk weekend: wie zal er morgen ziek, zwak en/of misselijk zijn? Wie blijft er thuis?
Zij doet morgen sowieso op karakter, want overprikkeld dit weekend.quote:Op zondag 12 april 2026 15:13 schreef opwegnaar het volgende:
Nou mensen, wat denken we..DBM had dit weekend voor haar doen een HEUL druk weekend: wie zal er morgen ziek, zwak en/of misselijk zijn? Wie blijft er thuis?
Kinderen van Sofie ogen heel triestig … of ben ik de enige die dat ziet?quote:Op zondag 12 april 2026 14:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Leuk die foto van Maarten met de meiden, ik vind dat hij er vlot op staat.
Leuker dan die foto bij de Nagelkerkjes, die houding van Sofie bij Madelief, te nep gewoon
Jij kent de gevaren van pinda's bij kleine kinderen kennelijk ook niet. Hoeveel kinderen je hebt heeft daar niks mee te maken.quote:Op zondag 12 april 2026 13:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n spontaan picknick feestje voor de kids, je kunt overal wel gevaar in gaan zien .
Ze weet zelf met 10 kids /ervaring heus wel wat ze doet.
En Ozzy mag met dit gips volgens mij alles, dat heeft ze wel uitgelegd.
Zoals iemand hier ooit schreef; sowieso 1 van de ‘flappen’. Gister 7 uur op stap geweest, vandaag een verjaardag. Vanaf maandag weer even tijd om lekker thuis bij te komen.quote:Op zondag 12 april 2026 15:13 schreef opwegnaar het volgende:
Dat kwam vorige week ook nog in de podcast van Iris en MCW. Volgens MCW zitten er vier mensen achter haar insta pagina en worden daardoor veel mensen geblokt. Iris gaf aan dat er best veel mensen dan aan haar vragen waarom MCW hen geblokt heeft.quote:Op zondag 12 april 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van ondernemerschap wanneer je mensen blokkeert. Ze heeft mij ook geblokkeerd. Zij zit vast ook in de app groep van fluflu’s. Als je ondernemer bent kan iedereen een potentiële klant zijn.
Ik vind hem ook eerder traag. En dat geeft niets. Maar ik geloof niet dat Sanneke het moet hebben van haar pedagogische skills.quote:Op zondag 12 april 2026 13:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het enige wat zij bedrijfstechnisch is, is een enorme copycat! Weet ik hoeveel gejatte designs en producten in haar webshop…quote:Op zondag 12 april 2026 14:16 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ook over verdeeld hoor! Zonder ooit op haar pagina te zijn geweest, was ik al geblokkeerd. Dus zo zelfstandig is ze niet!
En nu met al die operaties vind ik veel van haar, maar het woord zelfstandig komt niet bij me naar boven.
Nou mijn kinderen zeggen ook altijd dat soort dingen over mij. Heel complimenteus enzo.quote:Op zondag 12 april 2026 16:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mcw en iris:
OMG wat gaan die vrouwen goed op zichzelf, vreselijk!
Mijn kinderen zeggen ‘my mom is so perfect and stylish’ ojaaa mijne zeggen ook ‘you’re not a regular mom, you are a cool mom! En oooh mam wat ben je knap en mooi!’ Ja echt, ze vinden mij zo knap! En ze zijn zo trots dat de trainer van psv mama’s man is! Aan welk programma ik mee zou doen? Housewives of Amsterdam; alleen Maria en ik kunnen dat. De rest, zeg maar, cant keep up schat!
HAHA compleet delulu. Supersterren zijn het ook
Bij mij ookquote:Op zondag 12 april 2026 15:13 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Dan gaat direct 'JE MOEDER' door mijn hoofd 😅
Ja en met die leeftijd kan je zoveel! Lekker bouwen, treinrails maken, in de zandbak vormpjes maken, lekker diertjes kijken, eendjes voeren, en ja nog veel meer. Ik hoop dat hij naar een VVE mag! Lekker een paar uur weg thuis en ontwikkelen!quote:Op zondag 12 april 2026 16:09 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook eerder traag. En dat geeft niets. Maar ik geloof niet dat Sanneke het moet hebben van haar pedagogische skills.
En dat gehang tegen haar aan op de bank, soms alleen in wat speelgoed graaien zonder gestimuleerd te worden en zonder echt face to face contact is nou niet echt stimulerend voor een kind.
Rondje Action in de wandelwagen en wat ziet dat jongetje verder?
Dat gaat nog wat worden daar als het opvoeden gaat beginnen. Hoop dat ze hem naar een psz gaan doen.
Vind ik ookquote:Op zondag 12 april 2026 15:52 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Kinderen van Sofie ogen heel triestig … of ben ik de enige die dat ziet?
Ze moet wel haar ramen weer zemen 😂quote:Op zondag 12 april 2026 16:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke is ook al lekker bezig geweest in de tuin zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |