abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220557773
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk hetzelfde. Hij lijkt volledig uitgecheckt te zijn.
Hij kan er ook wat van zeggen, maar dat doet hij duidelijk ook niet. Ze gaan gewoon door zoals in de keet. Straks zijn ze elkaar weer ergens kwijtgeraakt tussen de zooi. Over een paar weken kunnen ze elkaar weer vinden op de bank bij Landal.
pi_220557803
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:03 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hij kan er ook wat van zeggen, maar dat doet hij duidelijk ook niet. Ze gaan gewoon door zoals in de keet. Straks zijn ze elkaar weer ergens kwijtgeraakt tussen de zooi. Over een paar weken kunnen ze elkaar weer vinden op de bank bij Landal.
Straks blokkeert ze hem nog
pi_220557874
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:17 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En het is volgens mij nog het idee dat ze van de zomer ermee naar het buitenland gaan. Kan je een deel meenemen en dan een deel laten staan? Of is die plek gereserveerd voor andere?
Ik weet niet of ik het goed heb onthouden, maar volgens hebben ze een voorseizoenplek, dat zal dan tot eind juni of zo zijn? Geen idee of ze ook oo zomervakantie gaan met de caravan, dan kan in elk geval deze complete inboedel plus mega koelkast niet mee. Het is voor mij fascinerend om naar te kijken omdat ik juist van een hele andere manier van kamperen houd en dit geen kamperen vind.
pi_220558022
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:14 schreef Samarkand het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik het goed heb onthouden, maar volgens hebben ze een voorseizoenplek, dat zal dan tot eind juni of zo zijn? Geen idee of ze ook oo zomervakantie gaan met de caravan, dan kan in elk geval deze complete inboedel plus mega koelkast niet mee. Het is voor mij fascinerend om naar te kijken omdat ik juist van een hele andere manier van kamperen houd en dit geen kamperen vind.
Het lijkt meer op een 2e huis met al die zooi haha.
Wij gingen nooit zo kamperen, maar ons pap&mam hadden ook geen seizoenplaats.

Als ze met deze inboedel naar het buitenland willen moet er een zeecontainer mee 😂
pi_220558023
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:54 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Als zij ooit een minibieb begint, kan ze die het beste “kruistocht in joggingbroek” noemen.
Ik heb steeds meer het idee dat Dion klaar is met haar (koop)gedrag
🤣😂 _O-
pi_220558049
Haha camperen met een complete huisraad 🤣 vooral die tafel en stoelen, heb dat nog nooit gezien. Wel gewone tuinstoelen bijvoorbeeld maar dit nooit. Succes met afbreken en opruimen 😁
pi_220558061
quote:

[..]
Hoeveel zitjes heb je nodig?! Dat snap ik ook niet hoor. En die keuken is mooi, maar waarom als je er in je caravan ook 1 hebt 🤷🏼♀. Ik vind het juist fijn om met zo min mogelijk zooi weg te gaan. En dat vind ik tegelijkertijd dus het nadeel van een tent of vouwwagen; alles wat dan nog mee moet. Lang leve de kant en klare huurtenten.
pi_220558074
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:33 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Haha camperen met een complete huisraad 🤣 vooral die tafel en stoelen, heb dat nog nooit gezien. Wel gewone tuinstoelen bijvoorbeeld maar dit nooit. Succes met afbreken en opruimen 😁
Dit is heel gewoon onder seizoenskampeerders. Al heb je die ook in alle soorten en maten natuurlijk. Maar ik ken dit beeld van toen wij een seizoensplek hadden. Het is echt heerlijk voor kinderen. En mijn man is ook van de luxe, dus prima om te kamperen (voor een week of 2), maar zodra het langer is, mag het ook van hem ook een stuk comfortabeler. Dus een goede vloer voor in de voortent en een vloer met grastapijtje onder de luifel. Een complete buitenkeuken, maar dan in de voortent. We hadden alleen wel kampeerstoelen in de voortent staan.
pi_220558083
Ik ken niemand die in de caravan kookt.

(ook geen tweeweekskampeerder).
pi_220558093
Oh en voor het gemak hadden we dus een zitje in de voortent en een zitje onder de luifel. Ik ken ook mensen met een bankstel in de voortent. Dat hadden we dan weer niet,
pi_220558097
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:37 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ik denk dat ons koningspaar er speciaal voor afreist naar Barneveld en dan een hele reportage van Omroep Gelderland. Wellicht volgend jaar een lintje opgespeld.
En het Barneveldse suffertje zal ook wel gebeld worden

[ Bericht 0% gewijzigd door Muisjeruisje op 11-04-2026 20:50:52 ]
pi_220558099
En alle andere kampeerervaringen zal ik vanaf nu delen in dat chat-topic.
pi_220558112
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:41 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Geloof mij, heel veel! Ik snap dat we ons moeten houden aan de regels hier maar de afgelopen maanden is er flink gesproken over Debbie in Barneveld.
👀
pi_220558126
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:34 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Hoeveel zitjes heb je nodig?! Dat snap ik ook niet hoor. En die keuken is mooi, maar waarom als je er in je caravan ook 1 hebt 🤷🏼♀. Ik vind het juist fijn om met zo min mogelijk zooi weg te gaan. En dat vind ik tegelijkertijd dus het nadeel van een tent of vouwwagen; alles wat dan nog mee moet. Lang leve de kant en klare huurtenten.
Ze hebben 3 zitjes volgens mij?
pi_220558169
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En het Barneveldse suffertje zal ook wel geveld worden
🤣
pi_220558175
quote:

[..]
quote:

[..]
En waar sla je alle zooi weer op. In de winterstalling? Dat je dan alles in de caravan stop?
pi_220558179
Zou die minibieb nog ingegraven worden? Als je nu het deurtje te hard open of dicht doet dan ligt hij om?
pi_220558211
En DBM schrijft: jommens...
Dat is geeneens een woord.
pi_220558278
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:11 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke vraagt raad voor de emigratie wat geen emigratie is. Bij een ieder die hier bedenkingen over uit gaat ze los. Of zoals iemand opmerkt: je wil geen raad je wil alleen horen dat dit een goed idee is. Ik vraag me af of ze in het echt ook zo reageert op mensen met een andere mening dan zij. Krijgen die ook bitse sneren en worden die ook afgeserveerd? Bij enige tegengas op FB wenst ze iemand positiviteit toe en vervolgens word je geblokkeerd. Het lijkt wel een stampvoetende kleuter.
Ik lees het. Wat een tokkiegedrag, zo kennen we onze bakkersvrouw weer. Bijna komisch dat ze bij zelfs maar de schijn van tegengas mensen toesnauwt dat ze positief moeten zijn. En wat doet ze ontzettend uit de hoogte door in haar vraag op die emigratie op te sommen wat ze bezitten aan aan eigen zaken, huizen, auto’s. Ik denk (en hoop, ja sorry) dat Sofie nog een keer flink op haar b¤k gaat met haar gedraai en gekonkel en de risico’s die ze steeds nemen. Blijkbaar zitten ze zo goed in de slappe was dat verlies lijden door een verkeerde investering of oplichting door een vriend niet zoveel uitmaken? Dan is het misschien een stukje makkelijker om altijd positief te blijven.
Sofie is nu zelf zo’n door haar gehate toetsen bord ridder. Lekker digitaal op afstand mensen veroordelen en lomp toespreken.
pi_220558296
Ook even bij Milou gekeken mbt het kamperen maar het enige wat ik echt heel raar vind zijn die witte houten tafel en stoelen in de voortent. Die zijn niet in te klappen en hoe vervoer je die van en naar de camping?
Verder heb ik ook wel hele bankstellen (al dan niet opblaasbaar) en uitgebreide keukens gezien bij anderen op mijn kampeervakanties.
Zelf doen wij het ook wat simpeler maar met een seizoen plek blijf je natuurlijk langer staan en is het de moeite misschien wel om die zooi allemaal mee te slepen.
Zie nu ook dat die stoelen onder de luifel niet in te klappen zijn. Hoe hebben zij al die spullen daar gekregen met een vrachtwagen of zo?

[ Bericht 12% gewijzigd door Weerikier op 11-04-2026 21:11:22 ]
pi_220558952
Debbie heeft de afgelopen maanden 6000 pagina’s gelezen. Als ze altijd zulke grote letters op haar e-reader gebruikt is dat niet zo gek, dan heeft een boek al gauw het dubbele aantal pagina’s.
pi_220559057
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Bij de achtste hoef zijn alle Flu flu’s van Mirthe haar agency, volgens mij een weekend weg met zijn allen maar wel gesponsord uiteraard! Ze zullen eens geld uitgeven!

Ik denk ook niet dat Michelle hier meeleest, misschien deelt ze minder maar denk dat er gewoon contact is en ze achterloopt, zie haar echt niet hier mee lezen!
Net als naar het nieuwe Toverland. Alle fluflu's mogen gesponsord komen.
pi_220559068
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:17 schreef Iris2.0 het volgende:
Sarah Liebregts was toch die haar man niet vertrouwde en toen al die onzin verkondigde over vreemdgaan wat helemaal niet waar was? Ik zie dr nu huppelen bij Mirthe op de gram namelijk
Ja dat is die!
pi_220559132
Sofie Nagelkerke, over Guusje die op reis is in India: Ze zijn gaan rijden door de straten van India met een fiets riksja.
De straten van India? India is nogal groot. Zou ze eigenlijk wel weten waar haar dochter precies is?
pi_220559225
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 21:01 schreef Weerikier het volgende:
Ook even bij Milou gekeken mbt het kamperen maar het enige wat ik echt heel raar vind zijn die witte houten tafel en stoelen in de voortent. Die zijn niet in te klappen en hoe vervoer je die van en naar de camping?
Verder heb ik ook wel hele bankstellen (al dan niet opblaasbaar) en uitgebreide keukens gezien bij anderen op mijn kampeervakanties.
Zelf doen wij het ook wat simpeler maar met een seizoen plek blijf je natuurlijk langer staan en is het de moeite misschien wel om die zooi allemaal mee te slepen.
Zie nu ook dat die stoelen onder de luifel niet in te klappen zijn. Hoe hebben zij al die spullen daar gekregen met een vrachtwagen of zo?
En een koffiezetapparaat van +-300 euro, dat kookding voor buiten kostte ook toch flink wat duiten, weet niet meer of het 300 of 600 euro was. Heeft ze volgens mij nog een ninja airfryer staan en een grillplaat.
Dat deel je dan ff online overal, incl camping.

Er wordt niet snel gejat, maar hier vind je de waarde wel door ff een rits open te maken.

Die koelkast snap ik niet. Heb je toch in de caravan?

Nee echt heftig.
pi_220559307
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:20 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Doordat ze die zelf zo openbaar deelde? Ik vond t echt heftig. Zeker met de “haat” die ze over zich afroept heen krijgt
Heeft ze op Facebook al meermaals gedeeld openbaar... en het bedrijf "theletherfamily" staat ook op dat adres met haar telefoonnummer gewoon op te zoeken... kijk in de basis raar dat gekken er gebruik van maken om haar lastig te vallen... maar we leven in een wereld vol gekken dus hoe dom ben je om dit te plaatsen
pi_220559388
Je kunt een hond nomineren voor een bilboardcampagne van een diervoeder merk en Pascal heeft haar hond opgegeven.

Of we allemaal willen stemmen ‘want dat gunt ze hem zo’

Huh? Gaat hij dan door de stad lopen op zoek naar ‘zijn’ billboard? Gaat hij pootjesgeefsessies geven aan fans ofzo?

Of zit er een geldprijs aan vast en gunt ze dat zichzelf?
pi_220559455
Ik vind trouwens Sientje die drieling moeder op die vrouw van B&B vol liefde lijken, ook qua accent? Ze woont op een Grieks eiland, Ingrid heet ze geloof ik.
pi_220559579
Hvk: maakt alleen even een verse soep want kinderen hadden veel gegeten.
Churros
Pizza
Stroopwafel
Spekjes
En o wat gek dat ze stuiteren
pi_220559602
Waarom moet Debbie zich altijd zo afmelden? met haar "maandag ben ik er weer" who cares?
pi_220559609
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:26 schreef Henrike het volgende:
Hvk: maakt alleen even een verse soep want kinderen hadden veel gegeten.
Churros
Pizza
Stroopwafel
Spekjes
En o wat gek dat ze stuiteren
Gratis heh.
pi_220559657
Oh bah die nagels van Sanneke bij die unboxing. 🤢
pi_220559673
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:19 schreef Harper het volgende:
Sofie Nagelkerke, over Guusje die op reis is in India: Ze zijn gaan rijden door de straten van India met een fiets riksja.
De straten van India? India is nogal groot. Zou ze eigenlijk wel weten waar haar dochter precies is?
Jan en Sofie zijn echt niet de helderste lichten
pi_220559677
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:32 schreef Applepony het volgende:
Waarom moet Debbie zich altijd zo afmelden? met haar "maandag ben ik er weer" who cares?
Omdat AM dat ook doet
pi_220559847
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Omdat AM dat ook doet
Net als zondag "offline" zijn
Benieuwd met hoeveel bombarrie straks dat kastje geopend word.. krant erbij vlaggetjes enzovoort
In reacties vraagt iemand of ze boekenleggers wilt maar daarop zegt ze dat ze zelf boekenleggers ontworpen heeft en ze deze als gratis freebee bij de boeken weg geeft 🤔 klinkt bijna of je voor de boeken zou moeten betalen dan?
Ze doet ook net of ze het wiel uitgevonden heeft.. dus ik ging even googlen maar er staan best veel minibiebs in Barneveld 🤣
Ik vind het leuk hoor maar doe niet zo hysterisch!
pi_220560160
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Je kunt een hond nomineren voor een bilboardcampagne van een diervoeder merk en Pascal heeft haar hond opgegeven.

Of we allemaal willen stemmen ‘want dat gunt ze hem zo’

Huh? Gaat hij dan door de stad lopen op zoek naar ‘zijn’ billboard? Gaat hij pootjesgeefsessies geven aan fans ofzo?

Of zit er een geldprijs aan vast en gunt ze dat zichzelf?
Dat denk ik eerder, een bot zal Pascal wel niet willen.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220560168
quote:
Dan voel je je erg belangrijk, dat doet AM ook
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220560311
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:19 schreef Harper het volgende:
Je zegt door de straten van Amsterdam of weet ik veel welke stad rijden. Niet door de straten van Nederland rijden. Van Oeganda wisten ze ook niet of dat nou noordelijk of zuidelijk van Nederland lag. Maar ze kunnen zeggen dat ze in Oeganda zijn geweest, dat is het belangrijkste. En Guusje gaat in India Indiaans eten. De domheid spat er van af.
pi_220560329
DBM:Iemand vraagt op Threads op wie je een crush hebt.
Zegt DBM: ik geil vooral op mezelf.

Zou dat niet haar echte issue zijn ipv ADHD/Autisme?
pi_220560343
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 07:54 schreef Latteanais het volgende:

Wat een raar antwoord ook🙈
pi_220560369
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 08:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat een raar antwoord ook🙈
Echt een DBM antwoord heb ik het idee.
pi_220560388
quote:

Stoer doen, overschreeuwen. Ik zie weinig zelfliefde bij haar. Al vind geil ook niet per se met liefde of crush te maken hebben.
pi_220560446
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:31 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]

Die koelkast snap ik niet. Heb je toch in de caravan?

Nee echt heftig.
Bij de rondleiding zegt ze ook nog dat de koelkast in de caravan eruit gaat, omdat ze de grote wel hebben, maar weet niet... hoe wil je dat ding meesjouwen als je naar het buitenland gaat? Die past niet door de deur van je caravan (ja, ervaring mee, met een klein tafelkoelkastje die we mee wilden, die moest door het achterraam naar binnen...). Zie dat niet gebeuren met zo'n grote.
pi_220560466
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:41 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Geloof mij, heel veel! Ik snap dat we ons moeten houden aan de regels hier maar de afgelopen maanden is er flink gesproken over Debbie in Barneveld.
Oeh heel nieuwsgierig nu...
pi_220560475
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 08:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Stoer doen, overschreeuwen. Ik zie weinig zelfliefde bij haar. Al vind geil ook niet per se met liefde of crush te maken hebben.
Dit vooral... als crush synoniem staat voor geil bij haar verklaard dat ook wel weer een hoop🤔
Bijzonder weer
pi_220560544
quote:
Wij hier blijkbaar🤣🤣.
Nou na 3 maanden hebben we ook niks gemist,zo'n weekend komen we ook wel door .
pi_220560548
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:33 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Gratis heh.
Alles!!! Daarom moet ze er ook naar toe.
Kan ze vandaag weer klagen dat ze een zware nacht had en het huis een bende is.
pi_220560556
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De enige breuk die officieel was, was met die oupac ofzoiets. Daar was ze besties en zakenpartner mee.
Die Roos van oh oh cherso zie je ook nooit meer.

Zij kan vrijwel geen enkele relatie behouden. De enige constante factor is die Benthe volgens mij
Niet handig in haar werk lijkt me 🤣, dit is toch letterlijk haat werk? Mensen managen etc.
  zondag 12 april 2026 @ 08:58:47 #149
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220560582
quote:

De combi DBM en geil.......kan ik me werkelijk NIKS bij voorstellen
pi_220560627
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 00:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Net als zondag "offline" zijn
Benieuwd met hoeveel bombarrie straks dat kastje geopend word.. krant erbij vlaggetjes enzovoort
In reacties vraagt iemand of ze boekenleggers wilt maar daarop zegt ze dat ze zelf boekenleggers ontworpen heeft en ze deze als gratis freebee bij de boeken weg geeft 🤔 klinkt bijna of je voor de boeken zou moeten betalen dan?
Ze doet ook net of ze het wiel uitgevonden heeft.. dus ik ging even googlen maar er staan best veel minibiebs in Barneveld 🤣
Ik vind het leuk hoor maar doe niet zo hysterisch!
Ze heeft zelf boekenleggers ontworpen 🫣 net als die stempels die ze toen verkocht
pi_220560737
Ik vind het leuk voor Debbie. Leuk dat ze samen iets met opa doet, leuk dat ze iets voor de maatschappij doet, leuk dat ze iets met boeken doet. En samen met het pakket kinderboeken denk ik dat ze een leuke aanwinst voor de buurt is.
pi_220560745
Even gekeken naar degene die de boekenleggers aanbood: dat zouden dan wel wat anders zijn geweest dan geprinte boekenleggers met eigen design van Debbie. Jammer dat ze niet gebruik maakt van het aanbod.
pi_220560749
Die bakkerij van de Nagelkerkjes.. Vol met flessen drank, pakketjes van de kaaswinkel en flessen sap. Op heel die foto werkelijk geen enkel brood te ontdekken 😅 Is me al vaker opgevallen maar die winkels zijn stuk voor stuk rommelige allegaartjes. Doet me denken aan een tv programma (volgens mij België) die ondernemers in financiële problemen weer op de rit proberen te krijgen. Was ook een bakkerij die vanalles en nog wat ging verkopen (snoep, chocolade, ijs, sap enz) om maar iets van winst te genereren, werkte precies averechts.
pi_220560802
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Die bakkerij van de Nagelkerkjes.. Vol met flessen drank, pakketjes van de kaaswinkel en flessen sap. Op heel die foto werkelijk geen enkel brood te ontdekken 😅 Is me al vaker opgevallen maar die winkels zijn stuk voor stuk rommelige allegaartjes. Doet me denken aan een tv programma (volgens mij België) die ondernemers in financiële problemen weer op de rit proberen te krijgen. Was ook een bakkerij die vanalles en nog wat ging verkopen (snoep, chocolade, ijs, sap enz) om maar iets van winst te genereren, werkte precies averechts.
Ik denk ook dat het steeds zoeken van hen is naar iets waardoor ze klanten lokken en als ze er dan voor het ene zijn het andere ook meenemen. Maar kaas is best wel iets waar je kennis van moet hebben, je moet klanten kunnen adviseren. In de vlog van gister zie je Jan kaas snijden, geen enkel idee hoe hij bepaalde kaas moet snijden. Ook niets van de kaas weet. Zij willen zo graag een luxe zaak zijn, daar hoort dan zeker kennis van je producten hebben bij. De winkel in Oudenbosch is een bakkerswinkel, chocoladewinkel, kaaswinkel en ijssalon in één. Het slaat helemaal nergens op en straalt zeker niet de luxe uit waar ze zo prat op gaan.
pi_220560804
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het leuk voor Debbie. Leuk dat ze samen iets met opa doet, leuk dat ze iets voor de maatschappij doet, leuk dat ze iets met boeken doet. En samen met het pakket kinderboeken denk ik dat ze een leuke aanwinst voor de buurt is.
Dit dan weer wel, fijn dat ze eindelijk iets voor de maatschappij doet!
pi_220560828
Debbie heeft ook bedacht dat ze de zondag haar offline dag heeft. Fijn dat ze het even laat weten aan de fans. En ze heeft een kastje in haar haar tuin gezet met boeken. Dat boeken kastje heeft ook een eigen insta account. En de grande opening is aanstaande.
Nou snap ik heus dat als je in een buitenwijk van Barneveld woont en je behalve door de buurt touren in je elektrische rollie en spuitjes zetten om vet te verliezen en je b12 op niveau te krijgen en je verder weinig meemaakt dat dan een boeken kastje in je voortuin zetten een hele onderneming is.
Maar waar ik woon zie je die dingen overal. Debbie doet alsof ze het wiel heeft uitgevonden. Gelukkig kan je bij haar kastje ook vanuit je rolstoel een boek pakken. Heel vooruitstrevend allemaal. Want laatst was ze zelf met de rollie op pad en wou ze in zo een boeken kastje kijken en gelukkig heeft zij nog een sta functie en kon ze bij de bovenste plank. Maar stel je voor, je b12 tekort is zo heftig dat je geen sta functie meer hebt. Kan je gelukkig nog bij Debbie haar boekenkast terecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 12-04-2026 10:31:32 ]
pi_220560840
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:33 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ik denk ook dat het steeds zoeken van hen is naar iets waardoor ze klanten lokken en als ze er dan voor het ene zijn het andere ook meenemen. Maar kaas is best wel iets waar je kennis van moet hebben, je moet klanten kunnen adviseren. In de vlog van gister zie je Jan kaas snijden, geen enkel idee hoe hij bepaalde kaas moet snijden. Ook niets van de kaas weet. Zij willen zo graag een luxe zaak zijn, daar hoort dan zeker kennis van je producten hebben bij. De winkel in Oudenbosch is een bakkerswinkel, chocoladewinkel, kaaswinkel en ijssalon in één. Het slaat helemaal nergens op en straalt zeker niet de luxe uit waar ze zo prat op gaan.
Dat zijn toch verschillende winkels?
pi_220560874
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze heeft zelf boekenleggers ontworpen 🫣 net als die stempels die ze toen verkocht
Je zou toch eerder verwachten dat ze overal een speciale stempel in zet.
pi_220560902
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:40 schreef Harper het volgende:

[..]
Je loopt zo van de ene in de andere winkel, het is allemaal met elkaar verbonden. Kijk maar naar de vlog van gisteren. Tegenover het kaasgedeelte aan de muur planken met daarop chocolade. Kaas en ijssalon loopt ook in elkaar over. Kon me er ook niet echt een voorstelling van maken hoe het er uit zag.
pi_220560932
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:43 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Je zou toch eerder verwachten dat ze overal een speciale stempel in zet.
Dat zou je denken ja 🫣
pi_220560941
Sanneke heeft of opgeruimd of ze filmt een nette hoek! Maar haar kers hangt
pi_220560949
De meeste boekenkasten die hier langs de straat staan zijn allemaal vrij laag. Kinderen kunnen er gewoon in kijken. Die kastjes hebben toch bijna nooit de onderste plank op 1,50 meter? Beetje apart om dit zo speciaal te noemen.
pi_220560989
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:40 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze heeft eens verteld dat het aan de voorkant 3 winkels/panden naast elkaar zijn/lijken maar achterkant is het één geheel. Woon niet in de buurt anders zou ik een keer gaan lunchen daar.
pi_220561012
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:47 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Je loopt zo van de ene in de andere winkel, het is allemaal met elkaar verbonden. Kijk maar naar de vlog van gisteren. Tegenover het kaasgedeelte aan de muur planken met daarop chocolade. Kaas en ijssalon loopt ook in elkaar over. Kon me er ook niet echt een voorstelling van maken hoe het er uit zag.
Dat heb ik nog niet gezien. Ze vertelde het een keer bij een vraag.
Ik vind het er best gezellig uitzien.
pi_220561020
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:53 schreef Lalaland79 het volgende:
De meeste boekenkasten die hier langs de straat staan zijn allemaal vrij laag. Kinderen kunnen er gewoon in kijken. Die kastjes hebben toch bijna nooit de onderste plank op 1,50 meter? Beetje apart om dit zo speciaal te noemen.
Hier wel in de buurt. Daar kun je als kind niet bij. Vrij hoog allemaal.
pi_220561023
Zojuist kwam zij van die recepten voorbij op TikTok; Bo. Ze had iets besteld en dat liet ze zien. Haar account lijkt volledig te gaan om kopen, kopen, kopen.
pi_220561033
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Ja, dozen zijn weg en de kast is opgeruimd en ingericht. Ik vond de muur vrij heftig toen het leeg was. Ik vind hem nu mooi!
pi_220561050
quote:
Wat een afschuwelijk ding, die kers. Leuk voor in een kinderkamer, en dan nog vind ik het twijfelachtig. Maar deze hoek ziet er opgeruimd uit. Dion heeft z’n best weer gedaan.
pi_220561143
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:02 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ja, dozen zijn weg en de kast is opgeruimd en ingericht. Ik vond de muur vrij heftig toen het leeg was. Ik vind hem nu mooi!
Zou die kast wel vastzitten aan de muur, als Mijan er zo bij zit te spelen?
pi_220561149
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:57 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Ze heeft eens verteld dat het aan de voorkant 3 winkels/panden naast elkaar zijn/lijken maar achterkant is het één geheel. Woon niet in de buurt anders zou ik een keer gaan lunchen daar.
Ze hebben geen lunchroom meer. Geloof dat je nog wel koffie met bv taartje er kunt eten maar echt lunchen niet meer. Daar is de kaaswinkel voor in de plaats gekomen.
pi_220561168
quote:
Ik vind het een gezellig hoekje zo!
pi_220561188
Leuke foto van Maarten met J en L in Blijdorp!
pi_220561202
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 09:37 schreef Weerikier het volgende:
Debbie heeft ook bedacht dat ze de zondag haar offline dag heeft. Fijn dat ze het even laat weten aan de fans. En ze heeft een kastje in haar haar tuin gezet met boeken. Dat boeken kastje heeft ook een eigen insta account. En de grande opening is aanstaande.
Nou snap ik heus dat als je in een buitenwijk van Barnveld woont en je behalve door de buurt touren in je elektrische rollie en spuitjes zetten om vet te verliezen en je b12 op niveau te krijgen en je verder weinig meemaakt dat dan een boeken kastje in je voortuin zetten een hele onderneming is.
Maar waar ik woon zie je die dingen overal. Debbie doet alsof ze het wiel heeft uitgevonden. Gelukkig kan je bij haar kastje ook vanuit je rolstoel een boek pakken. Heel vooruitstrevend allemaal. Want laatst was ze zelf met de rollie op pad en wou ze in zo een boeken kastje kijken en gelukkig heeft zij nog een sta functie en kon ze bij de bovenste plank. Maar stel je voor, je b12 tekort is zo heftig dat je geen sta functie meer hebt. Kan je gelukkig nog bij Debbie haar boekenkast terecht.
Ach alles bij die vrouw is terug te leiden naar haar grootste tekort: aandacht. Er zit werkelijk geen origineel idee in. Maar zij wilt het weer speciaal maken, ondanks er al ontalbare kastjes bestaan.
pi_220561222
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat een afschuwelijk ding, die kers. Leuk voor in een kinderkamer, en dan nog vind ik het twijfelachtig. Maar deze hoek ziet er opgeruimd uit. Dion heeft z’n best weer gedaan.
Eens over die kers, hetzelfde heb ik met die Minnie Mouse op de bank; niet geschikt voor de huiskamer. Maar het ziet er voor de rest gezellig uit met de opgeruimde kast.
pi_220561253
Minibelle sleept haar dochter van wedstrijd naar wedstrijd maar Judith doet dat net zo met Bob. Minimaal voor de 3e week achterelkaar dat hij een wedstrijd moet tennissen of van atletiek. Een weekendje gewoon thuis, lekker spelen is er niet bij.
pi_220561322
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:32 schreef IlseMarije het volgende:
Minibelle sleept haar dochter van wedstrijd naar wedstrijd maar Judith doet dat net zo met Bob. Minimaal voor de 3e week achterelkaar dat hij een wedstrijd moet tennissen of van atletiek. Een weekendje gewoon thuis, lekker spelen is er niet bij.
Waarom hebben we vorig weekend eigenlijk geen uitgebreid westrijd verslag gekregen van het tennis weekend van Bob de atleet? Stelde zijn resultaat misschien zijn moeder ietwat teleur?

Ieder weekend een sport wedstrijd vind ik dan weer niet raar. Met voetballende zoons weet ik niet beter dat van september tm juni er met uitzondering van vakanties/feestdagen er inderdaad ieder weekend wedstrijden zijn.
pi_220561328
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:23 schreef Cattolica het volgende:
Leuke foto van Maarten met J en L in Blijdorp!
Ja en hij is er duidelijk over dat het reclame is
pi_220561350
Ik irriteer me mateloos aan Debbie die zegt dat ze "wel een stafunctie heeft".

Zij heeft geen stafunctie, ze kan gewoon lopen!! Ze zit niet in een rolstoel omdat ze niet kan lopen dus benoemen dat ze wel een stafunctie heeft slaat kant nog wal.

Stoom komt echt uit mn oren
pi_220561364
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 10:43 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja en hij is er duidelijk over dat het reclame is
Ja, zag het zojuist! Hij brengt het ook met dankbaarheid; "het is inderdaad reclame, maar hebben het ook gewoon leuk".
pi_220561371
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Dit is heel gewoon onder seizoenskampeerders. Al heb je die ook in alle soorten en maten natuurlijk. Maar ik ken dit beeld van toen wij een seizoensplek hadden. Het is echt heerlijk voor kinderen. En mijn man is ook van de luxe, dus prima om te kamperen (voor een week of 2), maar zodra het langer is, mag het ook van hem ook een stuk comfortabeler. Dus een goede vloer voor in de voortent en een vloer met grastapijtje onder de luifel. Een complete buitenkeuken, maar dan in de voortent. We hadden alleen wel kampeerstoelen in de voortent staan.
Ja maar geen houten stoelen die je niet kunt inklappen en dat ronde tafeltje erbij. Dat is gewoon spul voor in je huis. Nooit dit gezien op campings. Wel tuinspul
pi_220561452
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:25 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Ach alles bij die vrouw is terug te leiden naar haar grootste tekort: aandacht. Er zit werkelijk geen origineel idee in. Maar zij wilt het weer speciaal maken, ondanks er al ontalbare kastjes bestaan.
Kijk die kastjes zijn natuurlijk top! Hier staan ze ook overal en ik vind het altijd leuk om te neuzen! Op vakantie ook top.. geregeld dat we boeken die uit zijn op een camping achter laten en een ander weer mee nemen 😍
Maar het is weer echt Debbie... grand opening met toeters en bellen en veel gedoe.. knal dat kastje in je tuin en roep "ik heb een kastje in mijn tuin" en doe niet zo "welcome to my circus" gaat ze straks allemaal mensen filmen die boeken halen? Steeds uitwijden over wat er allemaal in staat? Net als toen met die speelgoed kast op school... het was vooral de Debbie show alsof er een wereld beroemde super ster hem kwam openen
pi_220561459
Goed zo Maarten, dat wordt een voldoende voor je weektaakje! 😘 En tja ze zullen het vast leuk hebben maar het blijft een verplichting die AM is aangegaan waarbij de kinderen wederom gefilmd moeten worden.
pi_220561586
Debbie: ja je hebt stafunctie, want je kan gewoon lopen, de trap op en je eigen rolstoel naar beneden sjouwen.

AM/MG: leuk uitje voor Maarten en zijn dochters en meteen heel duidelijk dat het gesponsord is.
Ik heb opzich niks tegen gesponsorde uitjes, ik vind het bij AM alleen altijd zo overduidelijk en ze geeft het nergens aan.
pi_220561605
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie is nu een aantal dagen online. De namen Roy, Liam en Zoe zijn al meerdere keren gevallen.

Waar is Jay in vredesnaam?! Gister (of vrijdag?) schreef ze iets van ‘Jay is met zijn vader’. Ging over die monstertruck iets ofzo, dat ze daar waren geweest. Ik vond de tekst ‘met zijn vader’ heel gek. Waarom niet Jay is met Roy daar geweest? Ik snap dat het Jay z’n vader is, maar vond het er raar staan
pi_220561643
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:27 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]

Zoe stond wel met Roy op de beurs dus niet met haar vader (qua text... tuurlijk is het wel haar vader)
Bijzonder idd dit verschil
pi_220561644
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:51 schreef Lalaland79 het volgende:
En DBM schrijft: jommens...
Dat is geeneens een woord.
Ons buurjongetje van 3 zegt dat 😭😭 Hij bedoelt jongens, zij vast ook maar zij is 30😭😭 Haar humor 🥴
pi_220561663
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 08:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
De combi DBM en geil.......kan ik me werkelijk NIKS bij voorstellen
🤢🤢
pi_220561671
Ik irriteer me best wel aan Sanneke, ze zal het misschien niet zo bedoelen maar ze heeft zo een onsympathieke en domme manier van praten en doen. Ook nu weer met dat boodschappen pakket wat ze perse moest bestellen. "Oh , ik dacht dat het groot verpakkingen waren" En hoe slecht ze het ook uitpakt. Als er dan 2 exemplaren van een product in zitten, dan pak je die toch direct achter elkaar als influ/content creator. Nee hoor, Sanneke pakt een flesje kokosroom, "oh kijk kokosroom" dan een knijpfruitje, "ooh knijpfruit voor Mijan" dan een fles icetea dan weer een kokosroom, " oooh weer kokosroom" en oh ja, nog een knijpfruit en nóg een fles icetea. Zo amateuristisch. En dat allemaal terwijl de camera op haar kruis staat gericht.
En altijd zo spottend praten; "Het zijn geen grootverpakkingen, nou ja zeg" en dan zo dom lachen. Als je nou eens gewoon had gelezen wat je besteld en weer 12 euro aan uit hebt gegeven. Had je ook lekker een kapsalon van kunnen bestellen vanavond Sanneke! Zonde joh!
pi_220561680
quote:

Ik denk hier alleen maar ragebait 🤡🤡 Aandacht en provoceren, precies waar ze op kickt
pi_220561722
quote:
Ik gok dat er hier is meegelezen over de bende daar 🧐
pi_220561725
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:27 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]

Ik vind 'met zijn vader' altijd een beetje overkomen alsof mensen uit elkaar zijn. Dat geloof ik in dit geval niet hoor. Maar wij zeggen altijd gewoon: ze zijn met 'naam partner' hier of hier naar toe.
pi_220561757
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:41 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ik gok dat er hier is meegelezen over de bende daar 🧐
En toen dion heeft laten opruimen
pi_220561780
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:36 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ik denk hier alleen maar ragebait 🤡🤡 Aandacht en provoceren, precies waar ze op kickt
Behalve als er teveel aandacht op komt dan is iedereen jaloers en gemeen
pi_220561919
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 11:35 schreef Weerikier het volgende:
Ik irriteer me best wel aan Sanneke, ze zal het misschien niet zo bedoelen maar ze heeft zo een onsympathieke en domme manier van praten en doen. Ook nu weer met dat boodschappen pakket wat ze perse moest bestellen. "Oh , ik dacht dat het groot verpakkingen waren" En hoe slecht ze het ook uitpakt. Als er dan 2 exemplaren van een product in zitten, dan pak je die toch direct achter elkaar als influ/content creator. Nee hoor, Sanneke pakt een flesje kokosroom, "oh kijk kokosroom" dan een knijpfruitje, "ooh knijpfruit voor Mijan" dan een fles icetea dan weer een kokosroom, " oooh weer kokosroom" en oh ja, nog een knijpfruit en nóg een fles icetea. Zo amateuristisch. En dat allemaal terwijl de camera op haar kruis staat gericht.
En altijd zo spottend praten; "Het zijn geen grootverpakkingen, nou ja zeg" en dan zo dom lachen. Als je nou eens gewoon had gelezen wat je besteld en weer 12 euro aan uit hebt gegeven. Had je ook lekker een kapsalon van kunnen bestellen vanavond Sanneke! Zonde joh!
Helemaal mee eens. En ook hier weer Dion mompelend op de achtergrond. Hij zal misschien van zichzelf niet zo praten, maar het komt wel zo over omdat hij niet in/dichtbij de telefoon-microfoon praat. Maar zij blijft ook steeds met hem praten en ik vraag me af of ze de filmpjes terugkijken en het zelf niet opmerken. Ik snap ook dat constante gelach niet, het komt bij mij "gemaakt of nerveus" over alsof ze irritatie/verdriet/zorgen weglacht. Ik zat gisteren naar de live te kijken en het is écht een hele andere Sanneke, dan jaren geleden toen ze alleen was en shoplogs en vlogs plaatste. Ze kwam toen oprechter over en daardoor meer herkenbaar.
pi_220562023
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 11:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. En ook hier weer Dion mompelend op de achtergrond. Hij zal misschien van zichzelf niet zo praten, maar het komt wel zo over omdat hij niet in/dichtbij de telefoon-microfoon praat. Maar zij blijft ook steeds met hem praten en ik vraag me af of ze de filmpjes terugkijken en het zelf niet opmerken. Ik snap ook dat constante gelach niet, het komt bij mij "gemaakt of nerveus" over alsof ze irritatie/verdriet/zorgen weglacht. Ik zat gisteren naar de live te kijken en het is écht een hele andere Sanneke, dan jaren geleden toen ze alleen was en shoplogs en vlogs plaatste. Ze kwam toen oprechter over en daardoor meer herkenbaar.
Sanneke is denk ik te lui om het terug te kijken en post het gewoon.
pi_220562194
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:33 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ons buurjongetje van 3 zegt dat 😭😭 Hij bedoelt jongens, zij vast ook maar zij is 30😭😭 Haar humor 🥴
Dat is geen humor, zij denkt echt dat je jongens zo schrijft. Dislectie he en oja adhd en autisme
pi_220562223
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 12:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Sanneke is denk ik te lui om het terug te kijken en post het gewoon.
Eens, haar passiviteit is adembenemend. Maar Dion ziet zichzelf toch ook steeds terug op deze manier. Denkt ie niet, laat ik mijn mond maar houden in plaats van steeds zo onnozel mompelend over te komen? Gisteren tijdens de live heeft ie geen seconde zijn mond gehouden. Zij sprak in en tegen de camera, haar mascara op te doen, en hij zat verderop "zoals altijd op wegwuivende toon" te reageren op alles wat ze zei.
pi_220562442
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:46 schreef Lodelie het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Debbie die zegt dat ze "wel een stafunctie heeft".

Zij heeft geen stafunctie, ze kan gewoon lopen!! Ze zit niet in een rolstoel omdat ze niet kan lopen dus benoemen dat ze wel een stafunctie heeft slaat kant nog wal.

Stoom komt echt uit mn oren
Ik vind het ook achterlijk. Ik heb zelf ook een rolstoel nodig ivm longcovid/POTS/pijn maar ik kan mezelf binnenshuis gewoon verplaatsen. Ja, trappen lopen is ontzettend zwaar en voor mij is bijvoorbeeld koken erg zwaar. Daarvoor heb ik een zadelkruk sinds enkele dagen, in de hoop dat het mij weer lukt. Ik vind koken heel fijn om te doen. Voel mezelf dan nuttig en vind het leuk.

Maar ik kan lopen, maar ik kan bijvoorbeeld een rondje om het huizenblok van 14 huizen en dan ben ik kapot en moet ik eerst rusten.

En dit is overigens op een goede dag. Op een slechte dag lig ik in bed of op de bank en heb ik al moeite om voor mezelf te zorgen.

Dus ja. Voor mijn energie te besparen zou een rolstoel erg fijn zijn. Ik ben daarintegen nog aan het wachten op de WMO. (Te) Lang uitgesteld eigenlijk in mijn geval.

Als Debbie nou zou zeggen korte stukken lopen gaat, of op sommige dagen lukt het mij en op sommige dagen niet zou ik het héél anders vinden. Ik vind haar zogenaamde sta functie ook vrij misplaatst... alsof ze half-verlamd is.
pi_220562508
Mirthe start weer bedrijf met een vriendin... we weten allemaal al waar dit schip gaat stranden 🤔 niemand die deze vriendin even uitlegt hoe dit steeds verloopt bij mirthe?
pi_220562576
Michelle heeft de ochtend routine ook al uitgespeeld.
Is er iets wat die vrouw niet uitspeelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')