abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220554282
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220554292
Sanneke was vanochtend live. Afgelopen week heeft ze gestofzuigd (2x) en ramen gezeemd (1x). Dion (continue mompelend op de achtergrond, iets in elkaar zettend, zittend met M op de grond) geloofde dat niet. De "oudjes" in de winkel willen M steeds een handje geven, terwijl hij alleen maar naar iedereen zwaait. Volgens Sanneke vinden deze mensen ook dat M er moe, nét wakker of chagrijnig uitziet en maken daar steeds opmerkingen over. Ze vindt de vloer té licht van kleur, want ze ziet alles. Ook heeft de vloer ergens een pen o.i.d. onder liggen, want het staat bol. Dat stuk heeft zijn broer gelegd. Dion zat continue mee te mompelen, niet te verstaan maar zoals altijd klonk het alsof hij alles weerlegde wat zij zei. Haar moeder kwam langs, de live stopte om 10:00, "want die gaat weer op vakantie".
pi_220554301
Waarom moet DBM naar een opkikkerdag? Ik heb toch een andere voorstelling van een langdurig ziek kind, helaas, van heel dichtbij
pi_220554423
Roy en Zoë staan op de kinderbeurs weer spullen te verkopen, zodat Debbie daarna weer verder kan met het huis vullen
pi_220554436
Debbie’s biebje heeft een eigen insta, daar is ze dus wel online geweest en beschrijft ze zichzelf als parttime rolstoelgebruiker 🫣
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:02:18 #6
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220554446
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:39 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom moet DBM naar een opkikkerdag? Ik heb toch een andere voorstelling van een langdurig ziek kind, helaas, van heel dichtbij
Het gaat om verschillende langdurige ziektes. Niet altijd heel ernstig.
pi_220554467
quote:
De opkikker is voor alle chronische zieke kinderen en haar zoon heeft wel een darmaandoening, dus daarom zal t zijn.
pi_220554498
Iemand zich al door de podcast geworsteld?
pi_220554504
Sofie Nagelkerke vraagt raad voor de emigratie wat geen emigratie is. Bij een ieder die hier bedenkingen over uit gaat ze los. Of zoals iemand opmerkt: je wil geen raad je wil alleen horen dat dit een goed idee is. Ik vraag me af of ze in het echt ook zo reageert op mensen met een andere mening dan zij. Krijgen die ook bitse sneren en worden die ook afgeserveerd? Bij enige tegengas op FB wenst ze iemand positiviteit toe en vervolgens word je geblokkeerd. Het lijkt wel een stampvoetende kleuter.
pi_220554563
Bij de achtste hoef zijn alle Flu flu’s van Mirthe haar agency, volgens mij een weekend weg met zijn allen maar wel gesponsord uiteraard! Ze zullen eens geld uitgeven!

Ik denk ook niet dat Michelle hier meeleest, misschien deelt ze minder maar denk dat er gewoon contact is en ze achterloopt, zie haar echt niet hier mee lezen!
pi_220554701
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Bij de achtste hoef zijn alle Flu flu’s van Mirthe haar agency, volgens mij een weekend weg met zijn allen maar wel gesponsord uiteraard! Ze zullen eens geld uitgeven!

Ik denk ook niet dat Michelle hier meeleest, misschien deelt ze minder maar denk dat er gewoon contact is en ze achterloopt, zie haar echt niet hier mee lezen!
Volgens mij ook die drielingmoeders, die met die 3 meiden en die met 1 meisje en drie jongens
pi_220554734
Achterste Hoef heeft de prijzen voor de vaste gasten met seizoensplekken flink verhoogd. Ze zullen hopen door de influencers genoeg inkomsten binnen te halen.
pi_220554775
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s biebje heeft een eigen insta, daar is ze dus wel online geweest en beschrijft ze zichzelf als parttime rolstoelgebruiker 🫣
Told you... die was nooit echt offline
pi_220554830
Maikekd is op uitnodiging in dat nieuwe park van Woezel en Pip. Daar zullen straks ook wel meerdere fluflu naar toegaan. #uitgenodigd
pi_220554844
Maikekd is op uitnodiging in dat nieuwe park van Woezel en Pip. Daar zullen straks ook wel meerdere fluflu naar toegaan. #uitgenodigd
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:11 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke vraagt raad voor de emigratie wat geen emigratie is. Bij een ieder die hier bedenkingen over uit gaat ze los. Of zoals iemand opmerkt: je wil geen raad je wil alleen horen dat dit een goed idee is. Ik vraag me af of ze in het echt ook zo reageert op mensen met een andere mening dan zij. Krijgen die ook bitse sneren en worden die ook afgeserveerd? Bij enige tegengas op FB wenst ze iemand positiviteit toe en vervolgens word je geblokkeerd. Het lijkt wel een stampvoetende kleuter.
Sommige fluflu shoppen net zolang bij artsen tot ze de diagnose horen die ze willen horen zij zeurt net zolang door tot ze het antwoord heeft dat het een geweldig en verantwoord iets is om met 3 kinderen te gaan wonen in Spanje. Maand op maandag af
pi_220554850
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:38 schreef Cattolica het volgende:
Sanneke was vanochtend live. Afgelopen week heeft ze gestofzuigd (2x) en ramen gezeemd (1x). Dion (continue mompelend op de achtergrond, iets in elkaar zettend, zittend met M op de grond) geloofde dat niet. De "oudjes" in de winkel willen M steeds een handje geven, terwijl hij alleen maar naar iedereen zwaait. Volgens Sanneke vinden deze mensen ook dat M er moe, nét wakker of chagrijnig uitziet en maken daar steeds opmerkingen over. Ze vindt de vloer té licht van kleur, want ze ziet alles. Ook heeft de vloer ergens een pen o.i.d. onder liggen, want het staat bol. Dat stuk heeft zijn broer gelegd. Dion zat continue mee te mompelen, niet te verstaan maar zoals altijd klonk het alsof hij alles weerlegde wat zij zei. Haar moeder kwam langs, de live stopte om 10:00, "want die gaat weer op vakantie".
Klinkt als een gezellige ochtend
pi_220554893
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Klinkt als een gezellige ochtend
😃
pi_220554978
Sarah Liebregts was toch die haar man niet vertrouwde en toen al die onzin verkondigde over vreemdgaan wat helemaal niet waar was? Ik zie dr nu huppelen bij Mirthe op de gram namelijk
pi_220554988
Ik loop vast achter maar wat is er gebeurd tussen Romy van Utopia en onze Mirth?
pi_220555000
Oh wat is die Janneke een tokkie, sorry dat ik het zeg. Zij hebben als ze ergens uit eten zijn bv, zo veel lawaai altijd!! Zou me doodergeren als ik bij hun in een restaurant zat
pi_220555004
quote:
Het is ook voor kinderen die veel met ziekenhuizen te maken hebben. Zoals haar zoon.
pi_220555068
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:22 schreef Mallorcameisje het volgende:
Oh wat is die Janneke een tokkie, sorry dat ik het zeg. Zij hebben als ze ergens uit eten zijn bv, zo veel lawaai altijd!! Zou me doodergeren als ik bij hun in een restaurant zat
Vind ik ook
pi_220555254
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:17 schreef Iris2.0 het volgende:
Sarah Liebregts was toch die haar man niet vertrouwde en toen al die onzin verkondigde over vreemdgaan wat helemaal niet waar was? Ik zie dr nu huppelen bij Mirthe op de gram namelijk
Nee, volgens mij is haar man wel echt (meermaals) vreemd gegaan. Ik vind haar leuk om te volgen!
pi_220555306
Wat is Sanneke d’r woonkamer nog steeds rommelig en ongezellig zeg.
pi_220555465
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:10 schreef Clavis het volgende:
Wat is Sanneke d’r woonkamer nog steeds rommelig en ongezellig zeg.
De pakketten komen sneller binnen dan dat ze ze vanaf de bank naar de kartonbak kan manifesteren 🤪

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 11-04-2026 14:36:37 (Taalfout ) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')