abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220554282
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220554292
Sanneke was vanochtend live. Afgelopen week heeft ze gestofzuigd (2x) en ramen gezeemd (1x). Dion (continue mompelend op de achtergrond, iets in elkaar zettend, zittend met M op de grond) geloofde dat niet. De "oudjes" in de winkel willen M steeds een handje geven, terwijl hij alleen maar naar iedereen zwaait. Volgens Sanneke vinden deze mensen ook dat M er moe, nét wakker of chagrijnig uitziet en maken daar steeds opmerkingen over. Ze vindt de vloer té licht van kleur, want ze ziet alles. Ook heeft de vloer ergens een pen o.i.d. onder liggen, want het staat bol. Dat stuk heeft zijn broer gelegd. Dion zat continue mee te mompelen, niet te verstaan maar zoals altijd klonk het alsof hij alles weerlegde wat zij zei. Haar moeder kwam langs, de live stopte om 10:00, "want die gaat weer op vakantie".
pi_220554301
Waarom moet DBM naar een opkikkerdag? Ik heb toch een andere voorstelling van een langdurig ziek kind, helaas, van heel dichtbij
pi_220554423
Roy en Zoë staan op de kinderbeurs weer spullen te verkopen, zodat Debbie daarna weer verder kan met het huis vullen
pi_220554436
Debbie’s biebje heeft een eigen insta, daar is ze dus wel online geweest en beschrijft ze zichzelf als parttime rolstoelgebruiker 🫣
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:02:18 #6
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220554446
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:39 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom moet DBM naar een opkikkerdag? Ik heb toch een andere voorstelling van een langdurig ziek kind, helaas, van heel dichtbij
Het gaat om verschillende langdurige ziektes. Niet altijd heel ernstig.
pi_220554467
quote:
De opkikker is voor alle chronische zieke kinderen en haar zoon heeft wel een darmaandoening, dus daarom zal t zijn.
pi_220554498
Iemand zich al door de podcast geworsteld?
pi_220554504
Sofie Nagelkerke vraagt raad voor de emigratie wat geen emigratie is. Bij een ieder die hier bedenkingen over uit gaat ze los. Of zoals iemand opmerkt: je wil geen raad je wil alleen horen dat dit een goed idee is. Ik vraag me af of ze in het echt ook zo reageert op mensen met een andere mening dan zij. Krijgen die ook bitse sneren en worden die ook afgeserveerd? Bij enige tegengas op FB wenst ze iemand positiviteit toe en vervolgens word je geblokkeerd. Het lijkt wel een stampvoetende kleuter.
pi_220554563
Bij de achtste hoef zijn alle Flu flu’s van Mirthe haar agency, volgens mij een weekend weg met zijn allen maar wel gesponsord uiteraard! Ze zullen eens geld uitgeven!

Ik denk ook niet dat Michelle hier meeleest, misschien deelt ze minder maar denk dat er gewoon contact is en ze achterloopt, zie haar echt niet hier mee lezen!
pi_220554701
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Bij de achtste hoef zijn alle Flu flu’s van Mirthe haar agency, volgens mij een weekend weg met zijn allen maar wel gesponsord uiteraard! Ze zullen eens geld uitgeven!

Ik denk ook niet dat Michelle hier meeleest, misschien deelt ze minder maar denk dat er gewoon contact is en ze achterloopt, zie haar echt niet hier mee lezen!
Volgens mij ook die drielingmoeders, die met die 3 meiden en die met 1 meisje en drie jongens
pi_220554734
Achterste Hoef heeft de prijzen voor de vaste gasten met seizoensplekken flink verhoogd. Ze zullen hopen door de influencers genoeg inkomsten binnen te halen.
pi_220554775
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s biebje heeft een eigen insta, daar is ze dus wel online geweest en beschrijft ze zichzelf als parttime rolstoelgebruiker 🫣
Told you... die was nooit echt offline
pi_220554830
Maikekd is op uitnodiging in dat nieuwe park van Woezel en Pip. Daar zullen straks ook wel meerdere fluflu naar toegaan. #uitgenodigd
pi_220554844
Maikekd is op uitnodiging in dat nieuwe park van Woezel en Pip. Daar zullen straks ook wel meerdere fluflu naar toegaan. #uitgenodigd
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:11 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke vraagt raad voor de emigratie wat geen emigratie is. Bij een ieder die hier bedenkingen over uit gaat ze los. Of zoals iemand opmerkt: je wil geen raad je wil alleen horen dat dit een goed idee is. Ik vraag me af of ze in het echt ook zo reageert op mensen met een andere mening dan zij. Krijgen die ook bitse sneren en worden die ook afgeserveerd? Bij enige tegengas op FB wenst ze iemand positiviteit toe en vervolgens word je geblokkeerd. Het lijkt wel een stampvoetende kleuter.
Sommige fluflu shoppen net zolang bij artsen tot ze de diagnose horen die ze willen horen zij zeurt net zolang door tot ze het antwoord heeft dat het een geweldig en verantwoord iets is om met 3 kinderen te gaan wonen in Spanje. Maand op maandag af
pi_220554850
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:38 schreef Cattolica het volgende:
Sanneke was vanochtend live. Afgelopen week heeft ze gestofzuigd (2x) en ramen gezeemd (1x). Dion (continue mompelend op de achtergrond, iets in elkaar zettend, zittend met M op de grond) geloofde dat niet. De "oudjes" in de winkel willen M steeds een handje geven, terwijl hij alleen maar naar iedereen zwaait. Volgens Sanneke vinden deze mensen ook dat M er moe, nét wakker of chagrijnig uitziet en maken daar steeds opmerkingen over. Ze vindt de vloer té licht van kleur, want ze ziet alles. Ook heeft de vloer ergens een pen o.i.d. onder liggen, want het staat bol. Dat stuk heeft zijn broer gelegd. Dion zat continue mee te mompelen, niet te verstaan maar zoals altijd klonk het alsof hij alles weerlegde wat zij zei. Haar moeder kwam langs, de live stopte om 10:00, "want die gaat weer op vakantie".
Klinkt als een gezellige ochtend
pi_220554893
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Klinkt als een gezellige ochtend
😃
pi_220554978
Sarah Liebregts was toch die haar man niet vertrouwde en toen al die onzin verkondigde over vreemdgaan wat helemaal niet waar was? Ik zie dr nu huppelen bij Mirthe op de gram namelijk
pi_220554988
Ik loop vast achter maar wat is er gebeurd tussen Romy van Utopia en onze Mirth?
pi_220555000
Oh wat is die Janneke een tokkie, sorry dat ik het zeg. Zij hebben als ze ergens uit eten zijn bv, zo veel lawaai altijd!! Zou me doodergeren als ik bij hun in een restaurant zat
pi_220555004
quote:
Het is ook voor kinderen die veel met ziekenhuizen te maken hebben. Zoals haar zoon.
pi_220555068
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:22 schreef Mallorcameisje het volgende:
Oh wat is die Janneke een tokkie, sorry dat ik het zeg. Zij hebben als ze ergens uit eten zijn bv, zo veel lawaai altijd!! Zou me doodergeren als ik bij hun in een restaurant zat
Vind ik ook
pi_220555254
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:17 schreef Iris2.0 het volgende:
Sarah Liebregts was toch die haar man niet vertrouwde en toen al die onzin verkondigde over vreemdgaan wat helemaal niet waar was? Ik zie dr nu huppelen bij Mirthe op de gram namelijk
Nee, volgens mij is haar man wel echt (meermaals) vreemd gegaan. Ik vind haar leuk om te volgen!
pi_220555306
Wat is Sanneke d’r woonkamer nog steeds rommelig en ongezellig zeg.
pi_220555465
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:10 schreef Clavis het volgende:
De pakketten komen sneller binnen dan dat ze ze vanaf de bank naar de kartonbak kan manifesteren 🤪

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 11-04-2026 14:36:37 (Taalfout ) ]
pi_220555479
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:10 schreef Clavis het volgende:
Ja en er komt steeds meer bij! Ipv ze gaat opruimen en inrichten nee meer en meer!

Mirthe heeft toch altijd ruzie met iedereen? Ze gaat ook niet meer met die Linda om en met Oapac niet meer
pi_220555576
quote:
kan ik dat onder die naam vinden debbiesbiebje
pi_220555598
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:22 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Het is ook voor kinderen die veel met ziekenhuizen te maken hebben. Zoals haar zoon.
Ze of eigenlijk haar zoon is ambassadeur van stichting de opkikker (waarschijnlijk omdat ze eerder een opkikker dag gehad hebben of gewoon als vrijwilligers) en dan heb je 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.

Familie van mij hebben 1x een opkikkerdag gehad omdat de zoon ernstig ziek geweest was van hersenvliesontsteking daarna zijn ze ambassadeurs geworden (oude mobieltjes verzamelen ed) en vanaf toen kregen ze 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
pi_220555905
quote:
Wat is de insta daarvan, weet je dat? En why?!?!?
pi_220555940
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:19 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik loop vast achter maar wat is er gebeurd tussen Romy van Utopia en onze Mirth?
Geen idee, maar zij wisselt dr besties nogal eens in voor een nieuwe.
pi_220555990
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zij was ook bestie met saskia en zij zou toch ook haar bruiloft regelen en dat is ook over al lang, geen idee waardoor
pi_220556065
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:47 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Zij was ook bestie met saskia en zij zou toch ook haar bruiloft regelen en dat is ook over al lang, geen idee waardoor
De enige breuk die officieel was, was met die oupac ofzoiets. Daar was ze besties en zakenpartner mee.
Die Roos van oh oh cherso zie je ook nooit meer.

Zij kan vrijwel geen enkele relatie behouden. De enige constante factor is die Benthe volgens mij
pi_220556082
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:59 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze of eigenlijk haar zoon is ambassadeur van stichting de opkikker (waarschijnlijk omdat ze eerder een opkikker dag gehad hebben of gewoon als vrijwilligers) en dan heb je 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.

Familie van mij hebben 1x een opkikkerdag gehad omdat de zoon ernstig ziek geweest was van hersenvliesontsteking daarna zijn ze ambassadeurs geworden (oude mobieltjes verzamelen ed) en vanaf toen kregen ze 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
Klopt, ons gezin heeft ook een keer een opkikkerdag gehad. We zijn alleen nog nooit naar een ambassadeursdag geweest.
pi_220556111
quote:

[..]

Maar moet je daar als ambassadeur dan niet iets voor doen? Geld inzamelen, bekendheid geven, zoiets? Als DBM daar haar insta nou voor zou gebruiken, zou ze nog wat nuttigs doen .
pi_220556120
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:54 schreef miep123456 het volgende:

[..]
kan ik dat onder die naam vinden debbiesbiebje
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:37 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wat is de insta daarvan, weet je dat? En why?!?!?
@Nog1hoofdstuk
pi_220556181
Vriendelijk toontje van Judith of we even mee willen denken.
pi_220556193
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:01 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Maar moet je daar als ambassadeur dan niet iets voor doen? Geld inzamelen, bekendheid geven, zoiets? Als DBM daar haar insta nou voor zou gebruiken, zou ze nog wat nuttigs doen .
Oude mobieltjes sparen geloof ik
pi_220556197
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Klopt, ons gezin heeft ook een keer een opkikkerdag gehad. We zijn alleen nog nooit naar een ambassadeursdag geweest.
Wij hebben nooit een opkikker dag gehad wel zijn we naar zo'n speciale avond geweest in de dierentuin.
pi_220556203
Ellen (terugnaarliefde) gaat naar een verjaardag. Ze gaat maar eventjes want ze is goed in haar grenzen bewaken. De grens van haar lippen was ze even kwijt denk ik, ze is behoorlijk uitgeschoten met haar lippenstift
pi_220556261
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:21 schreef Earring het volgende:
Ellen (terugnaarliefde) gaat naar een verjaardag. Ze gaat maar eventjes want ze is goed in haar grenzen bewaken. De grens van haar lippen was ze even kwijt denk ik, ze is behoorlijk uitgeschoten met haar lippenstift
🤡
pi_220556262
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:15 schreef Miepje77 het volgende:
Vriendelijk toontje van Judith of we even mee willen denken.
Geen idee wat ze nou wil, dat groen, mijn kleur zou het niet zijn. En wat een bende in die tuin, dat zand ook echt. En dan gaat ze schilderen (denk zelf want laten doen kost geld) met al dat zand nog erbij ofzo. Mag het wel een dag zijn zonder wind.
pi_220556268
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haar baby daddy’s ook 😅
pi_220556287
Waarom liggen al die dozen bij Sanneke in de kamer? Ze meteen ff plat maken is niet zoveel moeite toch?
Ik zal echt niet zeggen dat het hier nooit een bende is, maar dit soort dingen probeer ik toch altijd meteen weg te ruimen.
pi_220556309
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom liggen al die dozen bij Sanneke in de kamer? Ze meteen ff plat maken is niet zoveel moeite toch?
Ik zal echt niet zeggen dat het hier nooit een bende is, maar dit soort dingen probeer ik toch altijd meteen weg te ruimen.
Omdat zij toekijkt en filmt en ze beiden dat inzicht niet hebben, dat is mij inmiddels wel duidelijk. Ze snappen niet hoe het een bende is geworden in de keet en nu alweer is in het nieuwe huis. Deze moet je met het handje meenemen en alles vertellen, anders gaan ze het nooit snappen. Het zit er niet in.
pi_220556341
quote:
Had de story weggeklikt maar even goed gekeken nu. Wát een puinhoop überhaupt daar nog😳 De tafel ligt ook nog helemaal vol, jassen op de stoelen? Hoe dan, als je al autisme hebt, dan is dat toch een enorme stoorzender 🤨
pi_220556390
Wat een zooi idd. En er staat nog wel een bijna lege draadrekding.

Ik ben ook benieuwd hoe de rest van het huis er uit ziet. Badkamer gezien, was ook een zooitje maar dat lag aan de badkamer. M’s kamertje zag er wel oké uit maar de content kamer en hun slaapkamer laten ze dan weer niet zien, I wonder why 🤔
pi_220556395
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:35 schreef papierentas het volgende:

[..]
Geen idee wat ze nou wil, dat groen, mijn kleur zou het niet zijn. En wat een bende in die tuin, dat zand ook echt. En dan gaat ze schilderen (denk zelf want laten doen kost geld) met al dat zand nog erbij ofzo. Mag het wel een dag zijn zonder wind.
Ik mag toch hopen dat ze eerst de tuin afmaakt. Had ook het idee dat er zand op het kozijn en raam was gegooid. Lekker als je krassen wil hebben.
En zelf schilderen, dat ik ook. Zal wel een 10 jaren plan zijn maar als ze het nu al had over houtrot zou ik niet te lang wachten. Wij laten om de paar jaar een schilder komen. Ja ik kan het zelf, heb er ook tijd voor maar in hun tempo ben ik in 2 a 3 dagen klaar. Ik zelf ben weken be uw en dan is bij mij de zin eraf en wordt het er niet netter op. Daar sparen wij graag voor om ons die luxe te gunnen.
pi_220556408
Die leertoren bij Sanneke ook weer, duidelijk dat zij hem wilde, want de reactie van Dion is nou niet heel erg enthousiast. Ik zie vooral weer een ding waar zooi op kan.
pi_220556425
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:00 schreef papierentas het volgende:
Die leertoren bij Sanneke ook weer, duidelijk dat zij hem wilde, want de reactie van Dion is nou niet heel erg enthousiast. Ik zie vooral weer een ding waar zooi op kan.
Ik vraag me ook af waarom ze hem wil. Eten bestellen doet ze vanaf de bank.

Ik had ooit een cliënt die op de bank leefde en op een gegeven moment zo depressief was dat ze ook haar behoefte daar deed (Sorry voor de beelddenkers) dat is Sanneke over 20jaar denk ik. Helemaal 1 geworden met de bank.
pi_220556436
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:58 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat ze eerst de tuin afmaakt. Had ook het idee dat er zand op het kozijn en raam was gegooid. Lekker als je krassen wil hebben.
En zelf schilderen, dat ik ook. Zal wel een 10 jaren plan zijn maar als ze het nu al had over houtrot zou ik niet te lang wachten. Wij laten om de paar jaar een schilder komen. Ja ik kan het zelf, heb er ook tijd voor maar in hun tempo ben ik in 2 a 3 dagen klaar. Ik zelf ben weken be uw en dan is bij mij de zin eraf en wordt het er niet netter op. Daar sparen wij graag voor om ons die luxe te gunnen.
Ja, die brokken zand op het houtwerk inderdaad, dat is er gewoon tegenaan gegooid. Hier ook wel zelf schilderen en samen met mijn vader nog omdat hij het nog wil doen, maar met haar gezondheid zou ik er gewoon lekker een schilder voor laten komen, dat is waar ik meer op doelde. Nu gaan schilderen, ik zou eerst de tuin doen en zorgen dat die berg zand weg is. Maarja keuzes.
pi_220556467
quote:
Precies!!!! Ik zie 3 grote dozen. Je gaat me niet wijsmaken dat die toren in 3 dozen kwam. Dus nog meer zooi gekocht wat ze niet laat zien. Of misschien waren die dozen wel van eerdere aankopen en heeft ze de dozen zo laten liggen?
pi_220556472
Gaat AM naar een stilteweekend ? In een klooster waar geen mobiel mee mag?
pi_220556630
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:04 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, die brokken zand op het houtwerk inderdaad, dat is er gewoon tegenaan gegooid. Hier ook wel zelf schilderen en samen met mijn vader nog omdat hij het nog wil doen, maar met haar gezondheid zou ik er gewoon lekker een schilder voor laten komen, dat is waar ik meer op doelde. Nu gaan schilderen, ik zou eerst de tuin doen en zorgen dat die berg zand weg is. Maarja keuzes.
Zou ze nog geld in het goede potje daarvoor hebben?
pi_220556632
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Met de mislukte non
pi_220556638
Keukenrol op de eettafel en nog meer zooi, nutteloos karretje bij de eettafel ik zie meer troep dan een thuis

Vast een weekendje dat zelf moet betalen of de mensen om haar heen zijn haar echt zat! Maarten heeft vandaag lekker niets gefilmd maar we worden maandag vast bijgepraat
pi_220556730
Sanneke filmt weer lekker in haar kruis, en ze heeft weer ¤12 weggegooid aan zooi die niet nodig is. Wat een meid
pi_220556754
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:35 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Haar baby daddy’s ook 😅
Zij is toch ook echt een soap
pi_220556790
Ik wilde wat verandering van spijs, dus volg die Willine nu (Willines warme huis) Ik vind haar een soort van aandoenlijk met haar outfit off the day en haar kleine wereldje. Drukke dag want twee taarten gebakken........

Maar.......Sanneke kan nog wel wat van haar zuinigheid met vlijt leren.
pi_220556837
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt weer lekker in haar kruis, en ze heeft weer ¤12 weggegooid aan zooi die niet nodig is. Wat een meid
Echt niet te geloven wat voor onzin zij dat huisje allemaal binnen sleept. En dan gaat ze er vanuit dat het allemaal grote verpakkingen zijn, ze kijkt of leest niet eens fatsoenlijk voor ze weer wat koopt. Voor die 12 euro had ze ook ook weer 2 dagen aan voedzaam eten kunnen kopen.
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:05:27 #60
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220556917
Even bij die mislukte non gekeken maar wat ziet die eruit voor haar leeftijd. En haar make up is opgebracht door een kleuter van 4?
pi_220556932
quote:

[..]

De ambassadeursdag is om de ambassadeur (chronisch zieke kinderen die een opkikkerdag gehad hebben) in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun inzet voor de stichting ivm het geld inzamelen, lege flessen/blikjes, oude telefoons en lege toners inleveren/verzamelen.

Echter zie ik er nooit iets van bij DBM. Onze kofferbak ligt vol met emballage om morgen in te leveren. En we hebben gecollecteerd in onze omgeving. Krijg het idee dat het vooral nemen is van hun kant ipv geven.
pi_220556937
In de live van sanneke zeurt ze ook over dat het openbaar vervoer zo slecht is en dat ze niet "zelfstandig" naar de verloskundige kon. Ik zei dat ze gewoon op de fiets kon maar dat werd natuurlijk genegeerd 😅
pi_220556971
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:10 schreef meesterinbreekster het volgende:
In de live van sanneke zeurt ze ook over dat het openbaar vervoer zo slecht is en dat ze niet "zelfstandig" naar de verloskundige kon. Ik zei dat ze gewoon op de fiets kon maar dat werd natuurlijk genegeerd 😅
En zit je nu in de blokkendoos?
pi_220557036
AM is toch op ouderweekend van de scouting? Op de scouting zijn mobieltjes verboden (tenminste, bij de 2 clubs die ik ken). Ik denk dat ze daarom offline is. Ik hoop dat ze ervan geniet. Gewoon van het echte leven. Even geen shots voor content, geen druk (van zichzelf) om maar te laten zien wat je aan het doen bent.
pi_220557047
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Keukenrol op de eettafel en nog meer zooi, nutteloos karretje bij de eettafel ik zie meer troep dan een thuis

Vast een weekendje dat zelf moet betalen of de mensen om haar heen zijn haar echt zat! Maarten heeft vandaag lekker niets gefilmd maar we worden maandag vast bijgepraat
Wat ik ook zie op tafel, nog meer verpakking van een pakket, dit wordt zo op tafel gegooid en niet meer naar gekeken en gereedschap (voor de toren denk ik) Mag toch hopen dat dit dan wel wordt opgeruimd!
pi_220557056
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:10 schreef meesterinbreekster het volgende:
Niks gemist dus bij de live. Behalve meer gezeur.

Wederom lijkt hun huis continu een bende. Echt de kracht van dichte kasten ipv alles open ontdekken. Denk juist bij autisme word je toch liep van alle prikkels in huis?

Maar ook de eettafel, salontafel. Op de kasten... Boh 🥲
Allesch
pi_220557063
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:54 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Echt niet te geloven wat voor onzin zij dat huisje allemaal binnen sleept. En dan gaat ze er vanuit dat het allemaal grote verpakkingen zijn, ze kijkt of leest niet eens fatsoenlijk voor ze weer wat koopt. Voor die 12 euro had ze ook ook weer 2 dagen aan voedzaam eten kunnen kopen.
Dat heeft niemand haar vertelt
pi_220557077
En Milou kan er ook wat van. Tering wat een spullen al in die tent. 🥲
Maar goed. Wij zijn misschien wat simpeler met kamperen met onze tent.
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:30:40 #69
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220557088
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM is toch op ouderweekend van de scouting? Op de scouting zijn mobieltjes verboden (tenminste, bij de 2 clubs die ik ken). Ik denk dat ze daarom offline is. Ik hoop dat ze ervan geniet. Gewoon van het echte leven. Even geen shots voor content, geen druk (van zichzelf) om maar te laten zien wat je aan het doen bent.
Volgens mij is het een weekend voor de leiding en niet voor de ouders. AM zou met MirjamvanIjsland iets gaan doen had ik begrepen.
pi_220557131
Debbie op haar boekenkast account: ik ben parttime rolstoelgebruiker en ik heb sta-functie. Heel even dacht ik dat ze bedoelde dat ze een rolstoel heeft die haar mechanisch in sta houding brengt🤣 Het is namelijk nogal overbodig om te vermelden dat je zelf kan staan als dat gewoon zichtbaar is in je berichten.

En de boodschappenbox van Sanneke, tja… Dat zijn weer 12 weggegooide euro’s. Zij ziet de waarde van geld echt niet. Ze vertoont echt hoarder gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 11-04-2026 18:58:06 ]
pi_220557139
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:30 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Volgens mij is het een weekend voor de leiding en niet voor de ouders. AM zou met MirjamvanIjsland iets gaan doen had ik begrepen.
Ja Mirjam haar kinderen zitten ook op scouting. Ik begreep ook ouderweekend. Maar dan had ik eerder MG verwacht want AM doet nooit zoiets.
Ze zal ons maandag wel bijpraten haha
pi_220557142
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Mocht ze 48 uur schermloos zijn dan denk ik dat ze er niet gezelliger op wordt. Dan is gewoon cold turkey afkicken.
pi_220557153
Debbie is nu een aantal dagen online. De namen Roy, Liam en Zoe zijn al meerdere keren gevallen.

Waar is Jay in vredesnaam?!
pi_220557168
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
[..]
@:Nog1hoofdstuk
Ze deelt gewoon haar adres op die pagina 🤣
Wie gaat 16 april naar Barneveld?
pi_220557188
quote:
Maar ze straalt wel🥰
pi_220557191
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Of naar een afkickkliniek. 2 dagen zonder telefoon om te beginnen.
pi_220557200
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:08 schreef Post-its het volgende:

[..]
De ambassadeursdag is om de ambassadeur (chronisch zieke kinderen die een opkikkerdag gehad hebben) in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun inzet voor de stichting ivm het geld inzamelen, lege flessen/blikjes, oude telefoons en lege toners inleveren/verzamelen.

Echter zie ik er nooit iets van bij DBM. Onze kofferbak ligt vol met emballage om morgen in te leveren. En we hebben gecollecteerd in onze omgeving. Krijg het idee dat het vooral nemen is van hun kant ipv geven.
Volgens mij verzamelen ze oude mobieltjes, heb ik ooit iets van gezien maar inderdaad niet heel actief. (Alles behalve actief)
pi_220557251
quote:
Als zij ooit een minibieb begint, kan ze die het beste “kruistocht in joggingbroek” noemen.
Ik heb steeds meer het idee dat Dion klaar is met haar (koop)gedrag
pi_220557265
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:54 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Als zij ooit een minibieb begint, kan ze die het beste “kruistocht in joggingbroek” noemen.

_O- _O- _O-
pi_220557273
quote:

[..]
_O-
pi_220557280
Ik gun de kinderem van DBM zo'n dag weg hoor. Maar ze hebben daar 7uur rondgelopen/gedanst. En dat terwijl flip/flap enorm ziek was van de week. Ze nooit niks eten, te moe zijn om op hun benen te staan.
pi_220557281
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie is nu een aantal dagen online. De namen Roy, Liam en Zoe zijn al meerdere keren gevallen.

Die is volop in beeld op een levensgrote foto die aan de wand hangt. Te zien in het filmpje waarin ze met haar opa met dat kastje bezig is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:42 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Haar adres is al heel lang bekend.
pi_220557311
quote:

[..]
Hoe krijg dat idee van Dion?
pi_220557329
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:54 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Net als haar hele kussensloop drama. Maarrrrr het is niet de schuld van Sanneke, want dat kan niet.. nooit
pi_220557343
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:28 schreef SophiaLoren het volgende:
En Milou kan er ook wat van. Tering wat een spullen al in die tent. 🥲
Maar goed. Wij zijn misschien wat simpeler met kamperen met onze tent.
Dit staat echt heel ver af van kamperen zoals ik het fijn vind (simpele campings, natuur, iets simpels koken op twee pitjes of iets bbqen en elke dag boodschappen doen vanwege weinig plek in de koelbox). Ik vraag me af hoe vaak ze heen en weer moeten rijden als ze op gaan breken om die enorme koelkast en meerdere zithoeken weer thuis te krijgen.
pi_220557383
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:11 schreef Samarkand het volgende:

[..]
Dit staat echt heel ver af van kamperen zoals ik het fijn vind (simpele campings, natuur, iets simpels koken op twee pitjes of iets bbqen en elke dag boodschappen doen vanwege weinig plek in de koelbox). Ik vraag me af hoe vaak ze heen en weer moeten rijden als ze op gaan breken om die enorme koelkast en meerdere zithoeken weer thuis te krijgen.
En het is volgens mij nog het idee dat ze van de zomer ermee naar het buitenland gaan. Kan je een deel meenemen en dan een deel laten staan? Of is die plek gereserveerd voor andere?
pi_220557396
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:06 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Hoe krijg dat idee van Dion?
Zijn non-verbale reacties. Ik kan er ook compleet naast zitten hoor
pi_220557411
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:

Doordat ze die zelf zo openbaar deelde? Ik vond t echt heftig. Zeker met de “haat” die ze over zich afroept heen krijgt
pi_220557471
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:

Ben benieuwd hoe men in Barneveld reageert op haar comeback 😆
pi_220557479
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:42 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Zou ze vanuit haar bolide een lintje doorknippen om het officieel te openen?

En zou ze haar eigen bestseller er ook in zetten?
pi_220557484
quote:

[..]
😂
pi_220557520
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

Ik denk dat ons koningspaar er speciaal voor afreist naar Barneveld en dan een hele reportage van Omroep Gelderland. Wellicht volgend jaar een lintje opgespeld.
pi_220557553
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die is volop in beeld op een levensgrote foto die aan de wand hangt. Te zien in het filmpje waarin ze met haar opa met dat kastje bezig is.
[..]
Dat snap ik. Maar is ook echt weer typisch haar dat ze hem niet noemt. Jay is altijd al het ondergesneeuwde kind geweest.
pi_220557555
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:20 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Doordat ze die zelf zo openbaar deelde? Ik vond t echt heftig. Zeker met de “haat” die ze over zich afroept heen krijgt
Is te vinden op internet omdat ze ingeschreven is bij de KvK.
pi_220557568
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoe men in Barneveld reageert op haar comeback 😆
Geloof mij, heel veel! Ik snap dat we ons moeten houden aan de regels hier maar de afgelopen maanden is er flink gesproken over Debbie in Barneveld.
pi_220557581
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:40 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Dat snap ik. Maar is ook echt weer typisch haar dat ze hem niet noemt. Jay is altijd al het ondergesneeuwde kind geweest.
Klopt. De oudste is favoriet. De middelste is bijzaak. De jongste weet ik niet zo goed.
pi_220557603
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:17 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En het is volgens mij nog het idee dat ze van de zomer ermee naar het buitenland gaan. Kan je een deel meenemen en dan een deel laten staan? Of is die plek gereserveerd voor andere?
Ik dacht dat het een seizoensplek was.
Dat zou een mega verhuizing zijn als ze in de zomer wat anders gaan doen.
Ik vind het overdreven wat er allemaal staat. Die houttegels buiten ook totaal niet handig. Vorige week stond die bbq er schots en scheef op.
pi_220557610
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Klopt. De oudste is favoriet. De middelste is bijzaak. De jongste weet ik niet zo goed.
De jongste was relevant tijdens haar zwangerschap. Zorgde voor meer volgers.
pi_220557613
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, voor zo'n boek moet je wel betalen natuurlijk.
pi_220557626
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:18 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Zijn non-verbale reacties. Ik kan er ook compleet naast zitten hoor
Ik denk hetzelfde. Hij lijkt volledig uitgecheckt te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')