Het gaat om verschillende langdurige ziektes. Niet altijd heel ernstig.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:39 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom moet DBM naar een opkikkerdag? Ik heb toch een andere voorstelling van een langdurig ziek kind, helaas, van heel dichtbij
De opkikker is voor alle chronische zieke kinderen en haar zoon heeft wel een darmaandoening, dus daarom zal t zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:39 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom moet DBM naar een opkikkerdag? Ik heb toch een andere voorstelling van een langdurig ziek kind, helaas, van heel dichtbij
Volgens mij ook die drielingmoeders, die met die 3 meiden en die met 1 meisje en drie jongensquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Bij de achtste hoef zijn alle Flu flu’s van Mirthe haar agency, volgens mij een weekend weg met zijn allen maar wel gesponsord uiteraard! Ze zullen eens geld uitgeven!
Ik denk ook niet dat Michelle hier meeleest, misschien deelt ze minder maar denk dat er gewoon contact is en ze achterloopt, zie haar echt niet hier mee lezen!
Told you... die was nooit echt offlinequote:Op zaterdag 11 april 2026 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s biebje heeft een eigen insta, daar is ze dus wel online geweest en beschrijft ze zichzelf als parttime rolstoelgebruiker 🫣
Sommige fluflu shoppen net zolang bij artsen tot ze de diagnose horen die ze willen horen zij zeurt net zolang door tot ze het antwoord heeft dat het een geweldig en verantwoord iets is om met 3 kinderen te gaan wonen in Spanje. Maand op maandag afquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:11 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke vraagt raad voor de emigratie wat geen emigratie is. Bij een ieder die hier bedenkingen over uit gaat ze los. Of zoals iemand opmerkt: je wil geen raad je wil alleen horen dat dit een goed idee is. Ik vraag me af of ze in het echt ook zo reageert op mensen met een andere mening dan zij. Krijgen die ook bitse sneren en worden die ook afgeserveerd? Bij enige tegengas op FB wenst ze iemand positiviteit toe en vervolgens word je geblokkeerd. Het lijkt wel een stampvoetende kleuter.
Klinkt als een gezellige ochtendquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:38 schreef Cattolica het volgende:
Sanneke was vanochtend live. Afgelopen week heeft ze gestofzuigd (2x) en ramen gezeemd (1x). Dion (continue mompelend op de achtergrond, iets in elkaar zettend, zittend met M op de grond) geloofde dat niet. De "oudjes" in de winkel willen M steeds een handje geven, terwijl hij alleen maar naar iedereen zwaait. Volgens Sanneke vinden deze mensen ook dat M er moe, nét wakker of chagrijnig uitziet en maken daar steeds opmerkingen over. Ze vindt de vloer té licht van kleur, want ze ziet alles. Ook heeft de vloer ergens een pen o.i.d. onder liggen, want het staat bol. Dat stuk heeft zijn broer gelegd. Dion zat continue mee te mompelen, niet te verstaan maar zoals altijd klonk het alsof hij alles weerlegde wat zij zei. Haar moeder kwam langs, de live stopte om 10:00, "want die gaat weer op vakantie".
😃quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige ochtend
Het is ook voor kinderen die veel met ziekenhuizen te maken hebben. Zoals haar zoon.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:39 schreef Iris2.0 het volgende:
Vind ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2026 13:22 schreef Mallorcameisje het volgende:
Oh wat is die Janneke een tokkie, sorry dat ik het zeg. Zij hebben als ze ergens uit eten zijn bv, zo veel lawaai altijd!! Zou me doodergeren als ik bij hun in een restaurant zat
Nee, volgens mij is haar man wel echt (meermaals) vreemd gegaan. Ik vind haar leuk om te volgen!quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:17 schreef Iris2.0 het volgende:
Sarah Liebregts was toch die haar man niet vertrouwde en toen al die onzin verkondigde over vreemdgaan wat helemaal niet waar was? Ik zie dr nu huppelen bij Mirthe op de gram namelijk
De pakketten komen sneller binnen dan dat ze ze vanaf de bank naar de kartonbak kan manifesteren 🤪quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:10 schreef Clavis het volgende:
Wat is Sanneke d’r woonkamer nog steeds rommelig en ongezellig zeg.
Ja en er komt steeds meer bij! Ipv ze gaat opruimen en inrichten nee meer en meer!quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:10 schreef Clavis het volgende:
Wat is Sanneke d’r woonkamer nog steeds rommelig en ongezellig zeg.
kan ik dat onder die naam vinden debbiesbiebjequote:Op zaterdag 11 april 2026 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s biebje heeft een eigen insta, daar is ze dus wel online geweest en beschrijft ze zichzelf als parttime rolstoelgebruiker 🫣
Ze of eigenlijk haar zoon is ambassadeur van stichting de opkikker (waarschijnlijk omdat ze eerder een opkikker dag gehad hebben of gewoon als vrijwilligers) en dan heb je 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:22 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Het is ook voor kinderen die veel met ziekenhuizen te maken hebben. Zoals haar zoon.
Wat is de insta daarvan, weet je dat? En why?!?!?quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Geen idee, maar zij wisselt dr besties nogal eens in voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:19 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik loop vast achter maar wat is er gebeurd tussen Romy van Utopia en onze Mirth?
Zij was ook bestie met saskia en zij zou toch ook haar bruiloft regelen en dat is ook over al lang, geen idee waardoorquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Geen idee, maar zij wisselt dr besties nogal eens in voor een nieuwe.
De enige breuk die officieel was, was met die oupac ofzoiets. Daar was ze besties en zakenpartner mee.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:47 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Zij was ook bestie met saskia en zij zou toch ook haar bruiloft regelen en dat is ook over al lang, geen idee waardoor
Klopt, ons gezin heeft ook een keer een opkikkerdag gehad. We zijn alleen nog nooit naar een ambassadeursdag geweest.quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:59 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze of eigenlijk haar zoon is ambassadeur van stichting de opkikker (waarschijnlijk omdat ze eerder een opkikker dag gehad hebben of gewoon als vrijwilligers) en dan heb je 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
Familie van mij hebben 1x een opkikkerdag gehad omdat de zoon ernstig ziek geweest was van hersenvliesontsteking daarna zijn ze ambassadeurs geworden (oude mobieltjes verzamelen ed) en vanaf toen kregen ze 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
Maar moet je daar als ambassadeur dan niet iets voor doen? Geld inzamelen, bekendheid geven, zoiets? Als DBM daar haar insta nou voor zou gebruiken, zou ze nog wat nuttigs doen .quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:59 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze of eigenlijk haar zoon is ambassadeur van stichting de opkikker (waarschijnlijk omdat ze eerder een opkikker dag gehad hebben of gewoon als vrijwilligers) en dan heb je 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
Familie van mij hebben 1x een opkikkerdag gehad omdat de zoon ernstig ziek geweest was van hersenvliesontsteking daarna zijn ze ambassadeurs geworden (oude mobieltjes verzamelen ed) en vanaf toen kregen ze 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:54 schreef miep123456 het volgende:
[..]
kan ik dat onder die naam vinden debbiesbiebje
@Nog1hoofdstukquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:37 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wat is de insta daarvan, weet je dat? En why?!?!?
Oude mobieltjes sparen geloof ikquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:01 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Maar moet je daar als ambassadeur dan niet iets voor doen? Geld inzamelen, bekendheid geven, zoiets? Als DBM daar haar insta nou voor zou gebruiken, zou ze nog wat nuttigs doen .
Wij hebben nooit een opkikker dag gehad wel zijn we naar zo'n speciale avond geweest in de dierentuin.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Klopt, ons gezin heeft ook een keer een opkikkerdag gehad. We zijn alleen nog nooit naar een ambassadeursdag geweest.
🤡quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:21 schreef Earring het volgende:
Ellen (terugnaarliefde) gaat naar een verjaardag. Ze gaat maar eventjes want ze is goed in haar grenzen bewaken. De grens van haar lippen was ze even kwijt denk ik, ze is behoorlijk uitgeschoten met haar lippenstift
Geen idee wat ze nou wil, dat groen, mijn kleur zou het niet zijn. En wat een bende in die tuin, dat zand ook echt. En dan gaat ze schilderen (denk zelf want laten doen kost geld) met al dat zand nog erbij ofzo. Mag het wel een dag zijn zonder wind.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:15 schreef Miepje77 het volgende:
Vriendelijk toontje van Judith of we even mee willen denken.
Haar baby daddy’s ook 😅quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Geen idee, maar zij wisselt dr besties nogal eens in voor een nieuwe.
Omdat zij toekijkt en filmt en ze beiden dat inzicht niet hebben, dat is mij inmiddels wel duidelijk. Ze snappen niet hoe het een bende is geworden in de keet en nu alweer is in het nieuwe huis. Deze moet je met het handje meenemen en alles vertellen, anders gaan ze het nooit snappen. Het zit er niet in.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom liggen al die dozen bij Sanneke in de kamer? Ze meteen ff plat maken is niet zoveel moeite toch?
Ik zal echt niet zeggen dat het hier nooit een bende is, maar dit soort dingen probeer ik toch altijd meteen weg te ruimen.
Had de story weggeklikt maar even goed gekeken nu. Wát een puinhoop überhaupt daar nog😳 De tafel ligt ook nog helemaal vol, jassen op de stoelen? Hoe dan, als je al autisme hebt, dan is dat toch een enorme stoorzender 🤨quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom liggen al die dozen bij Sanneke in de kamer? Ze meteen ff plat maken is niet zoveel moeite toch?
Ik zal echt niet zeggen dat het hier nooit een bende is, maar dit soort dingen probeer ik toch altijd meteen weg te ruimen.
Ik mag toch hopen dat ze eerst de tuin afmaakt. Had ook het idee dat er zand op het kozijn en raam was gegooid. Lekker als je krassen wil hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:35 schreef papierentas het volgende:
[..]
Geen idee wat ze nou wil, dat groen, mijn kleur zou het niet zijn. En wat een bende in die tuin, dat zand ook echt. En dan gaat ze schilderen (denk zelf want laten doen kost geld) met al dat zand nog erbij ofzo. Mag het wel een dag zijn zonder wind.
Ik vraag me ook af waarom ze hem wil. Eten bestellen doet ze vanaf de bank.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:00 schreef papierentas het volgende:
Die leertoren bij Sanneke ook weer, duidelijk dat zij hem wilde, want de reactie van Dion is nou niet heel erg enthousiast. Ik zie vooral weer een ding waar zooi op kan.
Ja, die brokken zand op het houtwerk inderdaad, dat is er gewoon tegenaan gegooid. Hier ook wel zelf schilderen en samen met mijn vader nog omdat hij het nog wil doen, maar met haar gezondheid zou ik er gewoon lekker een schilder voor laten komen, dat is waar ik meer op doelde. Nu gaan schilderen, ik zou eerst de tuin doen en zorgen dat die berg zand weg is. Maarja keuzes.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:58 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze eerst de tuin afmaakt. Had ook het idee dat er zand op het kozijn en raam was gegooid. Lekker als je krassen wil hebben.
En zelf schilderen, dat ik ook. Zal wel een 10 jaren plan zijn maar als ze het nu al had over houtrot zou ik niet te lang wachten. Wij laten om de paar jaar een schilder komen. Ja ik kan het zelf, heb er ook tijd voor maar in hun tempo ben ik in 2 a 3 dagen klaar. Ik zelf ben weken be uw en dan is bij mij de zin eraf en wordt het er niet netter op. Daar sparen wij graag voor om ons die luxe te gunnen.
Precies!!!! Ik zie 3 grote dozen. Je gaat me niet wijsmaken dat die toren in 3 dozen kwam. Dus nog meer zooi gekocht wat ze niet laat zien. Of misschien waren die dozen wel van eerdere aankopen en heeft ze de dozen zo laten liggen?quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zou ze nog geld in het goede potje daarvoor hebben?quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:04 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, die brokken zand op het houtwerk inderdaad, dat is er gewoon tegenaan gegooid. Hier ook wel zelf schilderen en samen met mijn vader nog omdat hij het nog wil doen, maar met haar gezondheid zou ik er gewoon lekker een schilder voor laten komen, dat is waar ik meer op doelde. Nu gaan schilderen, ik zou eerst de tuin doen en zorgen dat die berg zand weg is. Maarja keuzes.
Met de mislukte nonquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Gaat AM naar een stilteweekend ? In een klooster waar geen mobiel mee mag?
Echt niet te geloven wat voor onzin zij dat huisje allemaal binnen sleept. En dan gaat ze er vanuit dat het allemaal grote verpakkingen zijn, ze kijkt of leest niet eens fatsoenlijk voor ze weer wat koopt. Voor die 12 euro had ze ook ook weer 2 dagen aan voedzaam eten kunnen kopen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt weer lekker in haar kruis, en ze heeft weer ¤12 weggegooid aan zooi die niet nodig is. Wat een meid
De ambassadeursdag is om de ambassadeur (chronisch zieke kinderen die een opkikkerdag gehad hebben) in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun inzet voor de stichting ivm het geld inzamelen, lege flessen/blikjes, oude telefoons en lege toners inleveren/verzamelen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:59 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En zit je nu in de blokkendoos?quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:10 schreef meesterinbreekster het volgende:
In de live van sanneke zeurt ze ook over dat het openbaar vervoer zo slecht is en dat ze niet "zelfstandig" naar de verloskundige kon. Ik zei dat ze gewoon op de fiets kon maar dat werd natuurlijk genegeerd 😅
Wat ik ook zie op tafel, nog meer verpakking van een pakket, dit wordt zo op tafel gegooid en niet meer naar gekeken en gereedschap (voor de toren denk ik) Mag toch hopen dat dit dan wel wordt opgeruimd!quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Keukenrol op de eettafel en nog meer zooi, nutteloos karretje bij de eettafel ik zie meer troep dan een thuis
Vast een weekendje dat zelf moet betalen of de mensen om haar heen zijn haar echt zat! Maarten heeft vandaag lekker niets gefilmd maar we worden maandag vast bijgepraat
Niks gemist dus bij de live. Behalve meer gezeur.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:10 schreef meesterinbreekster het volgende:
In de live van sanneke zeurt ze ook over dat het openbaar vervoer zo slecht is en dat ze niet "zelfstandig" naar de verloskundige kon. Ik zei dat ze gewoon op de fiets kon maar dat werd natuurlijk genegeerd 😅
Dat heeft niemand haar verteltquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:54 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Echt niet te geloven wat voor onzin zij dat huisje allemaal binnen sleept. En dan gaat ze er vanuit dat het allemaal grote verpakkingen zijn, ze kijkt of leest niet eens fatsoenlijk voor ze weer wat koopt. Voor die 12 euro had ze ook ook weer 2 dagen aan voedzaam eten kunnen kopen.
Volgens mij is het een weekend voor de leiding en niet voor de ouders. AM zou met MirjamvanIjsland iets gaan doen had ik begrepen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM is toch op ouderweekend van de scouting? Op de scouting zijn mobieltjes verboden (tenminste, bij de 2 clubs die ik ken). Ik denk dat ze daarom offline is. Ik hoop dat ze ervan geniet. Gewoon van het echte leven. Even geen shots voor content, geen druk (van zichzelf) om maar te laten zien wat je aan het doen bent.
Ja Mirjam haar kinderen zitten ook op scouting. Ik begreep ook ouderweekend. Maar dan had ik eerder MG verwacht want AM doet nooit zoiets.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:30 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is het een weekend voor de leiding en niet voor de ouders. AM zou met MirjamvanIjsland iets gaan doen had ik begrepen.
Mocht ze 48 uur schermloos zijn dan denk ik dat ze er niet gezelliger op wordt. Dan is gewoon cold turkey afkicken.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM is toch op ouderweekend van de scouting? Op de scouting zijn mobieltjes verboden (tenminste, bij de 2 clubs die ik ken). Ik denk dat ze daarom offline is. Ik hoop dat ze ervan geniet. Gewoon van het echte leven. Even geen shots voor content, geen druk (van zichzelf) om maar te laten zien wat je aan het doen bent.
Maar ze straalt wel🥰quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt weer lekker in haar kruis, en ze heeft weer ¤12 weggegooid aan zooi die niet nodig is. Wat een meid
Of naar een afkickkliniek. 2 dagen zonder telefoon om te beginnen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Gaat AM naar een stilteweekend ? In een klooster waar geen mobiel mee mag?
Volgens mij verzamelen ze oude mobieltjes, heb ik ooit iets van gezien maar inderdaad niet heel actief. (Alles behalve actief)quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:08 schreef Post-its het volgende:
[..]
De ambassadeursdag is om de ambassadeur (chronisch zieke kinderen die een opkikkerdag gehad hebben) in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun inzet voor de stichting ivm het geld inzamelen, lege flessen/blikjes, oude telefoons en lege toners inleveren/verzamelen.
Echter zie ik er nooit iets van bij DBM. Onze kofferbak ligt vol met emballage om morgen in te leveren. En we hebben gecollecteerd in onze omgeving. Krijg het idee dat het vooral nemen is van hun kant ipv geven.
Als zij ooit een minibieb begint, kan ze die het beste “kruistocht in joggingbroek” noemen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:54 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Als zij ooit een minibieb begint, kan ze die het beste “kruistocht in joggingbroek” noemen.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:54 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Als zij ooit een minibieb begint, kan ze die het beste 8220;kruistocht in joggingbroek” noemen.
Ik heb steeds meer het idee dat Dion klaar is met haar (koop)gedrag
Die is volop in beeld op een levensgrote foto die aan de wand hangt. Te zien in het filmpje waarin ze met haar opa met dat kastje bezig is.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie is nu een aantal dagen online. De namen Roy, Liam en Zoe zijn al meerdere keren gevallen.
Waar is Jay in vredesnaam?!
Haar adres is al heel lang bekend.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:42 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ze deelt gewoon haar adres op die pagina 🤣
Wie gaat 16 april naar Barneveld?
Hoe krijg dat idee van Dion?quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:54 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Als zij ooit een minibieb begint, kan ze die het beste “kruistocht in joggingbroek” noemen.
Net als haar hele kussensloop drama. Maarrrrr het is niet de schuld van Sanneke, want dat kan niet.. nooitquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:54 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Echt niet te geloven wat voor onzin zij dat huisje allemaal binnen sleept. En dan gaat ze er vanuit dat het allemaal grote verpakkingen zijn, ze kijkt of leest niet eens fatsoenlijk voor ze weer wat koopt. Voor die 12 euro had ze ook ook weer 2 dagen aan voedzaam eten kunnen kopen.
Dit staat echt heel ver af van kamperen zoals ik het fijn vind (simpele campings, natuur, iets simpels koken op twee pitjes of iets bbqen en elke dag boodschappen doen vanwege weinig plek in de koelbox). Ik vraag me af hoe vaak ze heen en weer moeten rijden als ze op gaan breken om die enorme koelkast en meerdere zithoeken weer thuis te krijgen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:28 schreef SophiaLoren het volgende:
En Milou kan er ook wat van. Tering wat een spullen al in die tent. 🥲
Maar goed. Wij zijn misschien wat simpeler met kamperen met onze tent.
En het is volgens mij nog het idee dat ze van de zomer ermee naar het buitenland gaan. Kan je een deel meenemen en dan een deel laten staan? Of is die plek gereserveerd voor andere?quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:11 schreef Samarkand het volgende:
[..]
Dit staat echt heel ver af van kamperen zoals ik het fijn vind (simpele campings, natuur, iets simpels koken op twee pitjes of iets bbqen en elke dag boodschappen doen vanwege weinig plek in de koelbox). Ik vraag me af hoe vaak ze heen en weer moeten rijden als ze op gaan breken om die enorme koelkast en meerdere zithoeken weer thuis te krijgen.
Zijn non-verbale reacties. Ik kan er ook compleet naast zitten hoorquote:Op zaterdag 11 april 2026 19:06 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Hoe krijg dat idee van Dion?
Doordat ze die zelf zo openbaar deelde? Ik vond t echt heftig. Zeker met de “haat” die ze over zich afroept heen krijgtquote:
Ben benieuwd hoe men in Barneveld reageert op haar comeback 😆quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie is nu een aantal dagen online. De namen Roy, Liam en Zoe zijn al meerdere keren gevallen.
Waar is Jay in vredesnaam?!
Zou ze vanuit haar bolide een lintje doorknippen om het officieel te openen?quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:42 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ze deelt gewoon haar adres op die pagina 🤣
Wie gaat 16 april naar Barneveld?
😂quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:54 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ons koningspaar er speciaal voor afreist naar Barneveld en dan een hele reportage van Omroep Gelderland. Wellicht volgend jaar een lintje opgespeld.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze vanuit haar bolide een lintje doorknippen om het officieel te openen?
En zou ze haar eigen bestseller er ook in zetten?
Dat snap ik. Maar is ook echt weer typisch haar dat ze hem niet noemt. Jay is altijd al het ondergesneeuwde kind geweest.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die is volop in beeld op een levensgrote foto die aan de wand hangt. Te zien in het filmpje waarin ze met haar opa met dat kastje bezig is.
[..]
Haar adres is al heel lang bekend.
Is te vinden op internet omdat ze ingeschreven is bij de KvK.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:20 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Doordat ze die zelf zo openbaar deelde? Ik vond t echt heftig. Zeker met de “haat” die ze over zich afroept heen krijgt
Geloof mij, heel veel! Ik snap dat we ons moeten houden aan de regels hier maar de afgelopen maanden is er flink gesproken over Debbie in Barneveld.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe men in Barneveld reageert op haar comeback 😆
Klopt. De oudste is favoriet. De middelste is bijzaak. De jongste weet ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:40 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar is ook echt weer typisch haar dat ze hem niet noemt. Jay is altijd al het ondergesneeuwde kind geweest.
Ik dacht dat het een seizoensplek was.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:17 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En het is volgens mij nog het idee dat ze van de zomer ermee naar het buitenland gaan. Kan je een deel meenemen en dan een deel laten staan? Of is die plek gereserveerd voor andere?
De jongste was relevant tijdens haar zwangerschap. Zorgde voor meer volgers.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt. De oudste is favoriet. De middelste is bijzaak. De jongste weet ik niet zo goed.
Tuurlijk niet, voor zo'n boek moet je wel betalen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze vanuit haar bolide een lintje doorknippen om het officieel te openen?
En zou ze haar eigen bestseller er ook in zetten?
Ik denk hetzelfde. Hij lijkt volledig uitgecheckt te zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:18 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Zijn non-verbale reacties. Ik kan er ook compleet naast zitten hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |