abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220556467
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom liggen al die dozen bij Sanneke in de kamer? Ze meteen ff plat maken is niet zoveel moeite toch?
Ik zal echt niet zeggen dat het hier nooit een bende is, maar dit soort dingen probeer ik toch altijd meteen weg te ruimen.
Precies!!!! Ik zie 3 grote dozen. Je gaat me niet wijsmaken dat die toren in 3 dozen kwam. Dus nog meer zooi gekocht wat ze niet laat zien. Of misschien waren die dozen wel van eerdere aankopen en heeft ze de dozen zo laten liggen?
pi_220556472
Gaat AM naar een stilteweekend ? In een klooster waar geen mobiel mee mag?
pi_220556630
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:04 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, die brokken zand op het houtwerk inderdaad, dat is er gewoon tegenaan gegooid. Hier ook wel zelf schilderen en samen met mijn vader nog omdat hij het nog wil doen, maar met haar gezondheid zou ik er gewoon lekker een schilder voor laten komen, dat is waar ik meer op doelde. Nu gaan schilderen, ik zou eerst de tuin doen en zorgen dat die berg zand weg is. Maarja keuzes.
Zou ze nog geld in het goede potje daarvoor hebben?
pi_220556632
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Gaat AM naar een stilteweekend ? In een klooster waar geen mobiel mee mag?
Met de mislukte non
pi_220556638
Keukenrol op de eettafel en nog meer zooi, nutteloos karretje bij de eettafel ik zie meer troep dan een thuis

Vast een weekendje dat zelf moet betalen of de mensen om haar heen zijn haar echt zat! Maarten heeft vandaag lekker niets gefilmd maar we worden maandag vast bijgepraat
pi_220556730
Sanneke filmt weer lekker in haar kruis, en ze heeft weer ¤12 weggegooid aan zooi die niet nodig is. Wat een meid
pi_220556754
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:35 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Haar baby daddy’s ook 😅
Zij is toch ook echt een soap
pi_220556790
Ik wilde wat verandering van spijs, dus volg die Willine nu (Willines warme huis) Ik vind haar een soort van aandoenlijk met haar outfit off the day en haar kleine wereldje. Drukke dag want twee taarten gebakken........

Maar.......Sanneke kan nog wel wat van haar zuinigheid met vlijt leren.
pi_220556837
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt weer lekker in haar kruis, en ze heeft weer ¤12 weggegooid aan zooi die niet nodig is. Wat een meid
Echt niet te geloven wat voor onzin zij dat huisje allemaal binnen sleept. En dan gaat ze er vanuit dat het allemaal grote verpakkingen zijn, ze kijkt of leest niet eens fatsoenlijk voor ze weer wat koopt. Voor die 12 euro had ze ook ook weer 2 dagen aan voedzaam eten kunnen kopen.
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:05:27 #60
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220556917
Even bij die mislukte non gekeken maar wat ziet die eruit voor haar leeftijd. En haar make up is opgebracht door een kleuter van 4?
pi_220556932
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:59 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze of eigenlijk haar zoon is ambassadeur van stichting de opkikker (waarschijnlijk omdat ze eerder een opkikker dag gehad hebben of gewoon als vrijwilligers) en dan heb je 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.

Familie van mij hebben 1x een opkikkerdag gehad omdat de zoon ernstig ziek geweest was van hersenvliesontsteking daarna zijn ze ambassadeurs geworden (oude mobieltjes verzamelen ed) en vanaf toen kregen ze 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
De ambassadeursdag is om de ambassadeur (chronisch zieke kinderen die een opkikkerdag gehad hebben) in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun inzet voor de stichting ivm het geld inzamelen, lege flessen/blikjes, oude telefoons en lege toners inleveren/verzamelen.

Echter zie ik er nooit iets van bij DBM. Onze kofferbak ligt vol met emballage om morgen in te leveren. En we hebben gecollecteerd in onze omgeving. Krijg het idee dat het vooral nemen is van hun kant ipv geven.
pi_220556937
In de live van sanneke zeurt ze ook over dat het openbaar vervoer zo slecht is en dat ze niet "zelfstandig" naar de verloskundige kon. Ik zei dat ze gewoon op de fiets kon maar dat werd natuurlijk genegeerd 😅
pi_220556971
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:10 schreef meesterinbreekster het volgende:
In de live van sanneke zeurt ze ook over dat het openbaar vervoer zo slecht is en dat ze niet "zelfstandig" naar de verloskundige kon. Ik zei dat ze gewoon op de fiets kon maar dat werd natuurlijk genegeerd 😅
En zit je nu in de blokkendoos?
pi_220557036
AM is toch op ouderweekend van de scouting? Op de scouting zijn mobieltjes verboden (tenminste, bij de 2 clubs die ik ken). Ik denk dat ze daarom offline is. Ik hoop dat ze ervan geniet. Gewoon van het echte leven. Even geen shots voor content, geen druk (van zichzelf) om maar te laten zien wat je aan het doen bent.
pi_220557047
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Keukenrol op de eettafel en nog meer zooi, nutteloos karretje bij de eettafel ik zie meer troep dan een thuis

Vast een weekendje dat zelf moet betalen of de mensen om haar heen zijn haar echt zat! Maarten heeft vandaag lekker niets gefilmd maar we worden maandag vast bijgepraat
Wat ik ook zie op tafel, nog meer verpakking van een pakket, dit wordt zo op tafel gegooid en niet meer naar gekeken en gereedschap (voor de toren denk ik) Mag toch hopen dat dit dan wel wordt opgeruimd!
pi_220557056
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:10 schreef meesterinbreekster het volgende:
Niks gemist dus bij de live. Behalve meer gezeur.

Wederom lijkt hun huis continu een bende. Echt de kracht van dichte kasten ipv alles open ontdekken. Denk juist bij autisme word je toch liep van alle prikkels in huis?

Maar ook de eettafel, salontafel. Op de kasten... Boh 🥲
Allesch
pi_220557063
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:54 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Echt niet te geloven wat voor onzin zij dat huisje allemaal binnen sleept. En dan gaat ze er vanuit dat het allemaal grote verpakkingen zijn, ze kijkt of leest niet eens fatsoenlijk voor ze weer wat koopt. Voor die 12 euro had ze ook ook weer 2 dagen aan voedzaam eten kunnen kopen.
Dat heeft niemand haar vertelt
pi_220557077
En Milou kan er ook wat van. Tering wat een spullen al in die tent. 🥲
Maar goed. Wij zijn misschien wat simpeler met kamperen met onze tent.
  zaterdag 11 april 2026 @ 18:30:40 #69
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220557088
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM is toch op ouderweekend van de scouting? Op de scouting zijn mobieltjes verboden (tenminste, bij de 2 clubs die ik ken). Ik denk dat ze daarom offline is. Ik hoop dat ze ervan geniet. Gewoon van het echte leven. Even geen shots voor content, geen druk (van zichzelf) om maar te laten zien wat je aan het doen bent.
Volgens mij is het een weekend voor de leiding en niet voor de ouders. AM zou met MirjamvanIjsland iets gaan doen had ik begrepen.
pi_220557131
Debbie op haar boekenkast account: ik ben parttime rolstoelgebruiker en ik heb sta-functie. Heel even dacht ik dat ze bedoelde dat ze een rolstoel heeft die haar mechanisch in sta houding brengt🤣 Het is namelijk nogal overbodig om te vermelden dat je zelf kan staan als dat gewoon zichtbaar is in je berichten.

En de boodschappenbox van Sanneke, tja… Dat zijn weer 12 weggegooide euro’s. Zij ziet de waarde van geld echt niet. Ze vertoont echt hoarder gedrag.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 11-04-2026 18:58:06 ]
pi_220557139
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:30 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Volgens mij is het een weekend voor de leiding en niet voor de ouders. AM zou met MirjamvanIjsland iets gaan doen had ik begrepen.
Ja Mirjam haar kinderen zitten ook op scouting. Ik begreep ook ouderweekend. Maar dan had ik eerder MG verwacht want AM doet nooit zoiets.
Ze zal ons maandag wel bijpraten haha
pi_220557142
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Mocht ze 48 uur schermloos zijn dan denk ik dat ze er niet gezelliger op wordt. Dan is gewoon cold turkey afkicken.
pi_220557153
Debbie is nu een aantal dagen online. De namen Roy, Liam en Zoe zijn al meerdere keren gevallen.

Waar is Jay in vredesnaam?!
pi_220557168
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
[..]
@:Nog1hoofdstuk
Ze deelt gewoon haar adres op die pagina 🤣
Wie gaat 16 april naar Barneveld?
pi_220557188
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar ze straalt wel🥰
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')