Precies!!!! Ik zie 3 grote dozen. Je gaat me niet wijsmaken dat die toren in 3 dozen kwam. Dus nog meer zooi gekocht wat ze niet laat zien. Of misschien waren die dozen wel van eerdere aankopen en heeft ze de dozen zo laten liggen?quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom liggen al die dozen bij Sanneke in de kamer? Ze meteen ff plat maken is niet zoveel moeite toch?
Ik zal echt niet zeggen dat het hier nooit een bende is, maar dit soort dingen probeer ik toch altijd meteen weg te ruimen.
Zou ze nog geld in het goede potje daarvoor hebben?quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:04 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, die brokken zand op het houtwerk inderdaad, dat is er gewoon tegenaan gegooid. Hier ook wel zelf schilderen en samen met mijn vader nog omdat hij het nog wil doen, maar met haar gezondheid zou ik er gewoon lekker een schilder voor laten komen, dat is waar ik meer op doelde. Nu gaan schilderen, ik zou eerst de tuin doen en zorgen dat die berg zand weg is. Maarja keuzes.
Met de mislukte nonquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Gaat AM naar een stilteweekend ? In een klooster waar geen mobiel mee mag?
Echt niet te geloven wat voor onzin zij dat huisje allemaal binnen sleept. En dan gaat ze er vanuit dat het allemaal grote verpakkingen zijn, ze kijkt of leest niet eens fatsoenlijk voor ze weer wat koopt. Voor die 12 euro had ze ook ook weer 2 dagen aan voedzaam eten kunnen kopen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt weer lekker in haar kruis, en ze heeft weer ¤12 weggegooid aan zooi die niet nodig is. Wat een meid
De ambassadeursdag is om de ambassadeur (chronisch zieke kinderen die een opkikkerdag gehad hebben) in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun inzet voor de stichting ivm het geld inzamelen, lege flessen/blikjes, oude telefoons en lege toners inleveren/verzamelen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:59 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze of eigenlijk haar zoon is ambassadeur van stichting de opkikker (waarschijnlijk omdat ze eerder een opkikker dag gehad hebben of gewoon als vrijwilligers) en dan heb je 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
Familie van mij hebben 1x een opkikkerdag gehad omdat de zoon ernstig ziek geweest was van hersenvliesontsteking daarna zijn ze ambassadeurs geworden (oude mobieltjes verzamelen ed) en vanaf toen kregen ze 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
En zit je nu in de blokkendoos?quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:10 schreef meesterinbreekster het volgende:
In de live van sanneke zeurt ze ook over dat het openbaar vervoer zo slecht is en dat ze niet "zelfstandig" naar de verloskundige kon. Ik zei dat ze gewoon op de fiets kon maar dat werd natuurlijk genegeerd 😅
Wat ik ook zie op tafel, nog meer verpakking van een pakket, dit wordt zo op tafel gegooid en niet meer naar gekeken en gereedschap (voor de toren denk ik) Mag toch hopen dat dit dan wel wordt opgeruimd!quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Keukenrol op de eettafel en nog meer zooi, nutteloos karretje bij de eettafel ik zie meer troep dan een thuis
Vast een weekendje dat zelf moet betalen of de mensen om haar heen zijn haar echt zat! Maarten heeft vandaag lekker niets gefilmd maar we worden maandag vast bijgepraat
Niks gemist dus bij de live. Behalve meer gezeur.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:10 schreef meesterinbreekster het volgende:
In de live van sanneke zeurt ze ook over dat het openbaar vervoer zo slecht is en dat ze niet "zelfstandig" naar de verloskundige kon. Ik zei dat ze gewoon op de fiets kon maar dat werd natuurlijk genegeerd 😅
Dat heeft niemand haar verteltquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:54 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Echt niet te geloven wat voor onzin zij dat huisje allemaal binnen sleept. En dan gaat ze er vanuit dat het allemaal grote verpakkingen zijn, ze kijkt of leest niet eens fatsoenlijk voor ze weer wat koopt. Voor die 12 euro had ze ook ook weer 2 dagen aan voedzaam eten kunnen kopen.
Volgens mij is het een weekend voor de leiding en niet voor de ouders. AM zou met MirjamvanIjsland iets gaan doen had ik begrepen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM is toch op ouderweekend van de scouting? Op de scouting zijn mobieltjes verboden (tenminste, bij de 2 clubs die ik ken). Ik denk dat ze daarom offline is. Ik hoop dat ze ervan geniet. Gewoon van het echte leven. Even geen shots voor content, geen druk (van zichzelf) om maar te laten zien wat je aan het doen bent.
Ja Mirjam haar kinderen zitten ook op scouting. Ik begreep ook ouderweekend. Maar dan had ik eerder MG verwacht want AM doet nooit zoiets.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:30 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is het een weekend voor de leiding en niet voor de ouders. AM zou met MirjamvanIjsland iets gaan doen had ik begrepen.
Mocht ze 48 uur schermloos zijn dan denk ik dat ze er niet gezelliger op wordt. Dan is gewoon cold turkey afkicken.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM is toch op ouderweekend van de scouting? Op de scouting zijn mobieltjes verboden (tenminste, bij de 2 clubs die ik ken). Ik denk dat ze daarom offline is. Ik hoop dat ze ervan geniet. Gewoon van het echte leven. Even geen shots voor content, geen druk (van zichzelf) om maar te laten zien wat je aan het doen bent.
Maar ze straalt wel🥰quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt weer lekker in haar kruis, en ze heeft weer ¤12 weggegooid aan zooi die niet nodig is. Wat een meid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |