Het gaat om verschillende langdurige ziektes. Niet altijd heel ernstig.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:39 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom moet DBM naar een opkikkerdag? Ik heb toch een andere voorstelling van een langdurig ziek kind, helaas, van heel dichtbij
De opkikker is voor alle chronische zieke kinderen en haar zoon heeft wel een darmaandoening, dus daarom zal t zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:39 schreef Iris2.0 het volgende:
Waarom moet DBM naar een opkikkerdag? Ik heb toch een andere voorstelling van een langdurig ziek kind, helaas, van heel dichtbij
Volgens mij ook die drielingmoeders, die met die 3 meiden en die met 1 meisje en drie jongensquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Bij de achtste hoef zijn alle Flu flu’s van Mirthe haar agency, volgens mij een weekend weg met zijn allen maar wel gesponsord uiteraard! Ze zullen eens geld uitgeven!
Ik denk ook niet dat Michelle hier meeleest, misschien deelt ze minder maar denk dat er gewoon contact is en ze achterloopt, zie haar echt niet hier mee lezen!
Told you... die was nooit echt offlinequote:Op zaterdag 11 april 2026 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s biebje heeft een eigen insta, daar is ze dus wel online geweest en beschrijft ze zichzelf als parttime rolstoelgebruiker 🫣
Sommige fluflu shoppen net zolang bij artsen tot ze de diagnose horen die ze willen horen zij zeurt net zolang door tot ze het antwoord heeft dat het een geweldig en verantwoord iets is om met 3 kinderen te gaan wonen in Spanje. Maand op maandag afquote:Op zaterdag 11 april 2026 12:11 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke vraagt raad voor de emigratie wat geen emigratie is. Bij een ieder die hier bedenkingen over uit gaat ze los. Of zoals iemand opmerkt: je wil geen raad je wil alleen horen dat dit een goed idee is. Ik vraag me af of ze in het echt ook zo reageert op mensen met een andere mening dan zij. Krijgen die ook bitse sneren en worden die ook afgeserveerd? Bij enige tegengas op FB wenst ze iemand positiviteit toe en vervolgens word je geblokkeerd. Het lijkt wel een stampvoetende kleuter.
Klinkt als een gezellige ochtendquote:Op zaterdag 11 april 2026 11:38 schreef Cattolica het volgende:
Sanneke was vanochtend live. Afgelopen week heeft ze gestofzuigd (2x) en ramen gezeemd (1x). Dion (continue mompelend op de achtergrond, iets in elkaar zettend, zittend met M op de grond) geloofde dat niet. De "oudjes" in de winkel willen M steeds een handje geven, terwijl hij alleen maar naar iedereen zwaait. Volgens Sanneke vinden deze mensen ook dat M er moe, nét wakker of chagrijnig uitziet en maken daar steeds opmerkingen over. Ze vindt de vloer té licht van kleur, want ze ziet alles. Ook heeft de vloer ergens een pen o.i.d. onder liggen, want het staat bol. Dat stuk heeft zijn broer gelegd. Dion zat continue mee te mompelen, niet te verstaan maar zoals altijd klonk het alsof hij alles weerlegde wat zij zei. Haar moeder kwam langs, de live stopte om 10:00, "want die gaat weer op vakantie".
😃quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:55 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige ochtend
Het is ook voor kinderen die veel met ziekenhuizen te maken hebben. Zoals haar zoon.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:39 schreef Iris2.0 het volgende:
Vind ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2026 13:22 schreef Mallorcameisje het volgende:
Oh wat is die Janneke een tokkie, sorry dat ik het zeg. Zij hebben als ze ergens uit eten zijn bv, zo veel lawaai altijd!! Zou me doodergeren als ik bij hun in een restaurant zat
Nee, volgens mij is haar man wel echt (meermaals) vreemd gegaan. Ik vind haar leuk om te volgen!quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:17 schreef Iris2.0 het volgende:
Sarah Liebregts was toch die haar man niet vertrouwde en toen al die onzin verkondigde over vreemdgaan wat helemaal niet waar was? Ik zie dr nu huppelen bij Mirthe op de gram namelijk
De pakketten komen sneller binnen dan dat ze ze vanaf de bank naar de kartonbak kan manifesteren 🤪quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:10 schreef Clavis het volgende:
Wat is Sanneke d’r woonkamer nog steeds rommelig en ongezellig zeg.
Ja en er komt steeds meer bij! Ipv ze gaat opruimen en inrichten nee meer en meer!quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:10 schreef Clavis het volgende:
Wat is Sanneke d’r woonkamer nog steeds rommelig en ongezellig zeg.
kan ik dat onder die naam vinden debbiesbiebjequote:Op zaterdag 11 april 2026 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s biebje heeft een eigen insta, daar is ze dus wel online geweest en beschrijft ze zichzelf als parttime rolstoelgebruiker 🫣
Ze of eigenlijk haar zoon is ambassadeur van stichting de opkikker (waarschijnlijk omdat ze eerder een opkikker dag gehad hebben of gewoon als vrijwilligers) en dan heb je 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:22 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Het is ook voor kinderen die veel met ziekenhuizen te maken hebben. Zoals haar zoon.
Wat is de insta daarvan, weet je dat? En why?!?!?quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Geen idee, maar zij wisselt dr besties nogal eens in voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:19 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik loop vast achter maar wat is er gebeurd tussen Romy van Utopia en onze Mirth?
Zij was ook bestie met saskia en zij zou toch ook haar bruiloft regelen en dat is ook over al lang, geen idee waardoorquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Geen idee, maar zij wisselt dr besties nogal eens in voor een nieuwe.
De enige breuk die officieel was, was met die oupac ofzoiets. Daar was ze besties en zakenpartner mee.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:47 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Zij was ook bestie met saskia en zij zou toch ook haar bruiloft regelen en dat is ook over al lang, geen idee waardoor
Klopt, ons gezin heeft ook een keer een opkikkerdag gehad. We zijn alleen nog nooit naar een ambassadeursdag geweest.quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:59 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze of eigenlijk haar zoon is ambassadeur van stichting de opkikker (waarschijnlijk omdat ze eerder een opkikker dag gehad hebben of gewoon als vrijwilligers) en dan heb je 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
Familie van mij hebben 1x een opkikkerdag gehad omdat de zoon ernstig ziek geweest was van hersenvliesontsteking daarna zijn ze ambassadeurs geworden (oude mobieltjes verzamelen ed) en vanaf toen kregen ze 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
Maar moet je daar als ambassadeur dan niet iets voor doen? Geld inzamelen, bekendheid geven, zoiets? Als DBM daar haar insta nou voor zou gebruiken, zou ze nog wat nuttigs doen .quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:59 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze of eigenlijk haar zoon is ambassadeur van stichting de opkikker (waarschijnlijk omdat ze eerder een opkikker dag gehad hebben of gewoon als vrijwilligers) en dan heb je 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
Familie van mij hebben 1x een opkikkerdag gehad omdat de zoon ernstig ziek geweest was van hersenvliesontsteking daarna zijn ze ambassadeurs geworden (oude mobieltjes verzamelen ed) en vanaf toen kregen ze 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:54 schreef miep123456 het volgende:
[..]
kan ik dat onder die naam vinden debbiesbiebje
@Nog1hoofdstukquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:37 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wat is de insta daarvan, weet je dat? En why?!?!?
Oude mobieltjes sparen geloof ikquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:01 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Maar moet je daar als ambassadeur dan niet iets voor doen? Geld inzamelen, bekendheid geven, zoiets? Als DBM daar haar insta nou voor zou gebruiken, zou ze nog wat nuttigs doen .
Wij hebben nooit een opkikker dag gehad wel zijn we naar zo'n speciale avond geweest in de dierentuin.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Klopt, ons gezin heeft ook een keer een opkikkerdag gehad. We zijn alleen nog nooit naar een ambassadeursdag geweest.
🤡quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:21 schreef Earring het volgende:
Ellen (terugnaarliefde) gaat naar een verjaardag. Ze gaat maar eventjes want ze is goed in haar grenzen bewaken. De grens van haar lippen was ze even kwijt denk ik, ze is behoorlijk uitgeschoten met haar lippenstift
Geen idee wat ze nou wil, dat groen, mijn kleur zou het niet zijn. En wat een bende in die tuin, dat zand ook echt. En dan gaat ze schilderen (denk zelf want laten doen kost geld) met al dat zand nog erbij ofzo. Mag het wel een dag zijn zonder wind.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:15 schreef Miepje77 het volgende:
Vriendelijk toontje van Judith of we even mee willen denken.
Haar baby daddy’s ook 😅quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Geen idee, maar zij wisselt dr besties nogal eens in voor een nieuwe.
Omdat zij toekijkt en filmt en ze beiden dat inzicht niet hebben, dat is mij inmiddels wel duidelijk. Ze snappen niet hoe het een bende is geworden in de keet en nu alweer is in het nieuwe huis. Deze moet je met het handje meenemen en alles vertellen, anders gaan ze het nooit snappen. Het zit er niet in.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom liggen al die dozen bij Sanneke in de kamer? Ze meteen ff plat maken is niet zoveel moeite toch?
Ik zal echt niet zeggen dat het hier nooit een bende is, maar dit soort dingen probeer ik toch altijd meteen weg te ruimen.
Had de story weggeklikt maar even goed gekeken nu. Wát een puinhoop überhaupt daar nog😳 De tafel ligt ook nog helemaal vol, jassen op de stoelen? Hoe dan, als je al autisme hebt, dan is dat toch een enorme stoorzender 🤨quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom liggen al die dozen bij Sanneke in de kamer? Ze meteen ff plat maken is niet zoveel moeite toch?
Ik zal echt niet zeggen dat het hier nooit een bende is, maar dit soort dingen probeer ik toch altijd meteen weg te ruimen.
Ik mag toch hopen dat ze eerst de tuin afmaakt. Had ook het idee dat er zand op het kozijn en raam was gegooid. Lekker als je krassen wil hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:35 schreef papierentas het volgende:
[..]
Geen idee wat ze nou wil, dat groen, mijn kleur zou het niet zijn. En wat een bende in die tuin, dat zand ook echt. En dan gaat ze schilderen (denk zelf want laten doen kost geld) met al dat zand nog erbij ofzo. Mag het wel een dag zijn zonder wind.
Ik vraag me ook af waarom ze hem wil. Eten bestellen doet ze vanaf de bank.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:00 schreef papierentas het volgende:
Die leertoren bij Sanneke ook weer, duidelijk dat zij hem wilde, want de reactie van Dion is nou niet heel erg enthousiast. Ik zie vooral weer een ding waar zooi op kan.
Ja, die brokken zand op het houtwerk inderdaad, dat is er gewoon tegenaan gegooid. Hier ook wel zelf schilderen en samen met mijn vader nog omdat hij het nog wil doen, maar met haar gezondheid zou ik er gewoon lekker een schilder voor laten komen, dat is waar ik meer op doelde. Nu gaan schilderen, ik zou eerst de tuin doen en zorgen dat die berg zand weg is. Maarja keuzes.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:58 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze eerst de tuin afmaakt. Had ook het idee dat er zand op het kozijn en raam was gegooid. Lekker als je krassen wil hebben.
En zelf schilderen, dat ik ook. Zal wel een 10 jaren plan zijn maar als ze het nu al had over houtrot zou ik niet te lang wachten. Wij laten om de paar jaar een schilder komen. Ja ik kan het zelf, heb er ook tijd voor maar in hun tempo ben ik in 2 a 3 dagen klaar. Ik zelf ben weken be uw en dan is bij mij de zin eraf en wordt het er niet netter op. Daar sparen wij graag voor om ons die luxe te gunnen.
Precies!!!! Ik zie 3 grote dozen. Je gaat me niet wijsmaken dat die toren in 3 dozen kwam. Dus nog meer zooi gekocht wat ze niet laat zien. Of misschien waren die dozen wel van eerdere aankopen en heeft ze de dozen zo laten liggen?quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zou ze nog geld in het goede potje daarvoor hebben?quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:04 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, die brokken zand op het houtwerk inderdaad, dat is er gewoon tegenaan gegooid. Hier ook wel zelf schilderen en samen met mijn vader nog omdat hij het nog wil doen, maar met haar gezondheid zou ik er gewoon lekker een schilder voor laten komen, dat is waar ik meer op doelde. Nu gaan schilderen, ik zou eerst de tuin doen en zorgen dat die berg zand weg is. Maarja keuzes.
Met de mislukte nonquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Gaat AM naar een stilteweekend ? In een klooster waar geen mobiel mee mag?
Echt niet te geloven wat voor onzin zij dat huisje allemaal binnen sleept. En dan gaat ze er vanuit dat het allemaal grote verpakkingen zijn, ze kijkt of leest niet eens fatsoenlijk voor ze weer wat koopt. Voor die 12 euro had ze ook ook weer 2 dagen aan voedzaam eten kunnen kopen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt weer lekker in haar kruis, en ze heeft weer ¤12 weggegooid aan zooi die niet nodig is. Wat een meid
De ambassadeursdag is om de ambassadeur (chronisch zieke kinderen die een opkikkerdag gehad hebben) in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun inzet voor de stichting ivm het geld inzamelen, lege flessen/blikjes, oude telefoons en lege toners inleveren/verzamelen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:59 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En zit je nu in de blokkendoos?quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:10 schreef meesterinbreekster het volgende:
In de live van sanneke zeurt ze ook over dat het openbaar vervoer zo slecht is en dat ze niet "zelfstandig" naar de verloskundige kon. Ik zei dat ze gewoon op de fiets kon maar dat werd natuurlijk genegeerd 😅
Wat ik ook zie op tafel, nog meer verpakking van een pakket, dit wordt zo op tafel gegooid en niet meer naar gekeken en gereedschap (voor de toren denk ik) Mag toch hopen dat dit dan wel wordt opgeruimd!quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Keukenrol op de eettafel en nog meer zooi, nutteloos karretje bij de eettafel ik zie meer troep dan een thuis
Vast een weekendje dat zelf moet betalen of de mensen om haar heen zijn haar echt zat! Maarten heeft vandaag lekker niets gefilmd maar we worden maandag vast bijgepraat
Niks gemist dus bij de live. Behalve meer gezeur.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:10 schreef meesterinbreekster het volgende:
In de live van sanneke zeurt ze ook over dat het openbaar vervoer zo slecht is en dat ze niet "zelfstandig" naar de verloskundige kon. Ik zei dat ze gewoon op de fiets kon maar dat werd natuurlijk genegeerd 😅
Dat heeft niemand haar verteltquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:54 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Echt niet te geloven wat voor onzin zij dat huisje allemaal binnen sleept. En dan gaat ze er vanuit dat het allemaal grote verpakkingen zijn, ze kijkt of leest niet eens fatsoenlijk voor ze weer wat koopt. Voor die 12 euro had ze ook ook weer 2 dagen aan voedzaam eten kunnen kopen.
Volgens mij is het een weekend voor de leiding en niet voor de ouders. AM zou met MirjamvanIjsland iets gaan doen had ik begrepen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM is toch op ouderweekend van de scouting? Op de scouting zijn mobieltjes verboden (tenminste, bij de 2 clubs die ik ken). Ik denk dat ze daarom offline is. Ik hoop dat ze ervan geniet. Gewoon van het echte leven. Even geen shots voor content, geen druk (van zichzelf) om maar te laten zien wat je aan het doen bent.
Ja Mirjam haar kinderen zitten ook op scouting. Ik begreep ook ouderweekend. Maar dan had ik eerder MG verwacht want AM doet nooit zoiets.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:30 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is het een weekend voor de leiding en niet voor de ouders. AM zou met MirjamvanIjsland iets gaan doen had ik begrepen.
Mocht ze 48 uur schermloos zijn dan denk ik dat ze er niet gezelliger op wordt. Dan is gewoon cold turkey afkicken.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
AM is toch op ouderweekend van de scouting? Op de scouting zijn mobieltjes verboden (tenminste, bij de 2 clubs die ik ken). Ik denk dat ze daarom offline is. Ik hoop dat ze ervan geniet. Gewoon van het echte leven. Even geen shots voor content, geen druk (van zichzelf) om maar te laten zien wat je aan het doen bent.
Maar ze straalt wel🥰quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke filmt weer lekker in haar kruis, en ze heeft weer ¤12 weggegooid aan zooi die niet nodig is. Wat een meid
Of naar een afkickkliniek. 2 dagen zonder telefoon om te beginnen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Gaat AM naar een stilteweekend ? In een klooster waar geen mobiel mee mag?
Volgens mij verzamelen ze oude mobieltjes, heb ik ooit iets van gezien maar inderdaad niet heel actief. (Alles behalve actief)quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:08 schreef Post-its het volgende:
[..]
De ambassadeursdag is om de ambassadeur (chronisch zieke kinderen die een opkikkerdag gehad hebben) in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun inzet voor de stichting ivm het geld inzamelen, lege flessen/blikjes, oude telefoons en lege toners inleveren/verzamelen.
Echter zie ik er nooit iets van bij DBM. Onze kofferbak ligt vol met emballage om morgen in te leveren. En we hebben gecollecteerd in onze omgeving. Krijg het idee dat het vooral nemen is van hun kant ipv geven.
Als zij ooit een minibieb begint, kan ze die het beste “kruistocht in joggingbroek” noemen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:54 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Als zij ooit een minibieb begint, kan ze die het beste “kruistocht in joggingbroek” noemen.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:54 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Als zij ooit een minibieb begint, kan ze die het beste 8220;kruistocht in joggingbroek” noemen.
Ik heb steeds meer het idee dat Dion klaar is met haar (koop)gedrag
Die is volop in beeld op een levensgrote foto die aan de wand hangt. Te zien in het filmpje waarin ze met haar opa met dat kastje bezig is.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie is nu een aantal dagen online. De namen Roy, Liam en Zoe zijn al meerdere keren gevallen.
Waar is Jay in vredesnaam?!
Haar adres is al heel lang bekend.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:42 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ze deelt gewoon haar adres op die pagina 🤣
Wie gaat 16 april naar Barneveld?
Hoe krijg dat idee van Dion?quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:54 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Als zij ooit een minibieb begint, kan ze die het beste “kruistocht in joggingbroek” noemen.
Net als haar hele kussensloop drama. Maarrrrr het is niet de schuld van Sanneke, want dat kan niet.. nooitquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:54 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Echt niet te geloven wat voor onzin zij dat huisje allemaal binnen sleept. En dan gaat ze er vanuit dat het allemaal grote verpakkingen zijn, ze kijkt of leest niet eens fatsoenlijk voor ze weer wat koopt. Voor die 12 euro had ze ook ook weer 2 dagen aan voedzaam eten kunnen kopen.
Dit staat echt heel ver af van kamperen zoals ik het fijn vind (simpele campings, natuur, iets simpels koken op twee pitjes of iets bbqen en elke dag boodschappen doen vanwege weinig plek in de koelbox). Ik vraag me af hoe vaak ze heen en weer moeten rijden als ze op gaan breken om die enorme koelkast en meerdere zithoeken weer thuis te krijgen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:28 schreef SophiaLoren het volgende:
En Milou kan er ook wat van. Tering wat een spullen al in die tent. 🥲
Maar goed. Wij zijn misschien wat simpeler met kamperen met onze tent.
En het is volgens mij nog het idee dat ze van de zomer ermee naar het buitenland gaan. Kan je een deel meenemen en dan een deel laten staan? Of is die plek gereserveerd voor andere?quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:11 schreef Samarkand het volgende:
[..]
Dit staat echt heel ver af van kamperen zoals ik het fijn vind (simpele campings, natuur, iets simpels koken op twee pitjes of iets bbqen en elke dag boodschappen doen vanwege weinig plek in de koelbox). Ik vraag me af hoe vaak ze heen en weer moeten rijden als ze op gaan breken om die enorme koelkast en meerdere zithoeken weer thuis te krijgen.
Zijn non-verbale reacties. Ik kan er ook compleet naast zitten hoorquote:Op zaterdag 11 april 2026 19:06 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Hoe krijg dat idee van Dion?
Doordat ze die zelf zo openbaar deelde? Ik vond t echt heftig. Zeker met de “haat” die ze over zich afroept heen krijgtquote:
Ben benieuwd hoe men in Barneveld reageert op haar comeback 😆quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie is nu een aantal dagen online. De namen Roy, Liam en Zoe zijn al meerdere keren gevallen.
Waar is Jay in vredesnaam?!
Zou ze vanuit haar bolide een lintje doorknippen om het officieel te openen?quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:42 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ze deelt gewoon haar adres op die pagina 🤣
Wie gaat 16 april naar Barneveld?
😂quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:54 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ons koningspaar er speciaal voor afreist naar Barneveld en dan een hele reportage van Omroep Gelderland. Wellicht volgend jaar een lintje opgespeld.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze vanuit haar bolide een lintje doorknippen om het officieel te openen?
En zou ze haar eigen bestseller er ook in zetten?
Dat snap ik. Maar is ook echt weer typisch haar dat ze hem niet noemt. Jay is altijd al het ondergesneeuwde kind geweest.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die is volop in beeld op een levensgrote foto die aan de wand hangt. Te zien in het filmpje waarin ze met haar opa met dat kastje bezig is.
[..]
Haar adres is al heel lang bekend.
Is te vinden op internet omdat ze ingeschreven is bij de KvK.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:20 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Doordat ze die zelf zo openbaar deelde? Ik vond t echt heftig. Zeker met de “haat” die ze over zich afroept heen krijgt
Geloof mij, heel veel! Ik snap dat we ons moeten houden aan de regels hier maar de afgelopen maanden is er flink gesproken over Debbie in Barneveld.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe men in Barneveld reageert op haar comeback 😆
Klopt. De oudste is favoriet. De middelste is bijzaak. De jongste weet ik niet zo goed.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:40 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar is ook echt weer typisch haar dat ze hem niet noemt. Jay is altijd al het ondergesneeuwde kind geweest.
Ik dacht dat het een seizoensplek was.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:17 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En het is volgens mij nog het idee dat ze van de zomer ermee naar het buitenland gaan. Kan je een deel meenemen en dan een deel laten staan? Of is die plek gereserveerd voor andere?
De jongste was relevant tijdens haar zwangerschap. Zorgde voor meer volgers.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Klopt. De oudste is favoriet. De middelste is bijzaak. De jongste weet ik niet zo goed.
Tuurlijk niet, voor zo'n boek moet je wel betalen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze vanuit haar bolide een lintje doorknippen om het officieel te openen?
En zou ze haar eigen bestseller er ook in zetten?
Ik denk hetzelfde. Hij lijkt volledig uitgecheckt te zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:18 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Zijn non-verbale reacties. Ik kan er ook compleet naast zitten hoor
Hij kan er ook wat van zeggen, maar dat doet hij duidelijk ook niet. Ze gaan gewoon door zoals in de keet. Straks zijn ze elkaar weer ergens kwijtgeraakt tussen de zooi. Over een paar weken kunnen ze elkaar weer vinden op de bank bij Landal.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde. Hij lijkt volledig uitgecheckt te zijn.
Straks blokkeert ze hem nogquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:03 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hij kan er ook wat van zeggen, maar dat doet hij duidelijk ook niet. Ze gaan gewoon door zoals in de keet. Straks zijn ze elkaar weer ergens kwijtgeraakt tussen de zooi. Over een paar weken kunnen ze elkaar weer vinden op de bank bij Landal.
Ik weet niet of ik het goed heb onthouden, maar volgens hebben ze een voorseizoenplek, dat zal dan tot eind juni of zo zijn? Geen idee of ze ook oo zomervakantie gaan met de caravan, dan kan in elk geval deze complete inboedel plus mega koelkast niet mee. Het is voor mij fascinerend om naar te kijken omdat ik juist van een hele andere manier van kamperen houd en dit geen kamperen vind.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:17 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En het is volgens mij nog het idee dat ze van de zomer ermee naar het buitenland gaan. Kan je een deel meenemen en dan een deel laten staan? Of is die plek gereserveerd voor andere?
Het lijkt meer op een 2e huis met al die zooi haha.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:14 schreef Samarkand het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed heb onthouden, maar volgens hebben ze een voorseizoenplek, dat zal dan tot eind juni of zo zijn? Geen idee of ze ook oo zomervakantie gaan met de caravan, dan kan in elk geval deze complete inboedel plus mega koelkast niet mee. Het is voor mij fascinerend om naar te kijken omdat ik juist van een hele andere manier van kamperen houd en dit geen kamperen vind.
🤣😂quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:54 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Hoeveel zitjes heb je nodig?! Dat snap ik ook niet hoor. En die keuken is mooi, maar waarom als je er in je caravan ook 1 hebt 🤷🏼♀. Ik vind het juist fijn om met zo min mogelijk zooi weg te gaan. En dat vind ik tegelijkertijd dus het nadeel van een tent of vouwwagen; alles wat dan nog mee moet. Lang leve de kant en klare huurtenten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:14 schreef Samarkand het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed heb onthouden, maar volgens hebben ze een voorseizoenplek, dat zal dan tot eind juni of zo zijn? Geen idee of ze ook oo zomervakantie gaan met de caravan, dan kan in elk geval deze complete inboedel plus mega koelkast niet mee. Het is voor mij fascinerend om naar te kijken omdat ik juist van een hele andere manier van kamperen houd en dit geen kamperen vind.
Dit is heel gewoon onder seizoenskampeerders. Al heb je die ook in alle soorten en maten natuurlijk. Maar ik ken dit beeld van toen wij een seizoensplek hadden. Het is echt heerlijk voor kinderen. En mijn man is ook van de luxe, dus prima om te kamperen (voor een week of 2), maar zodra het langer is, mag het ook van hem ook een stuk comfortabeler. Dus een goede vloer voor in de voortent en een vloer met grastapijtje onder de luifel. Een complete buitenkeuken, maar dan in de voortent. We hadden alleen wel kampeerstoelen in de voortent staan.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:33 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Haha camperen met een complete huisraad 🤣 vooral die tafel en stoelen, heb dat nog nooit gezien. Wel gewone tuinstoelen bijvoorbeeld maar dit nooit. Succes met afbreken en opruimen 😁
En het Barneveldse suffertje zal ook wel gebeld wordenquote:Op zaterdag 11 april 2026 19:37 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ons koningspaar er speciaal voor afreist naar Barneveld en dan een hele reportage van Omroep Gelderland. Wellicht volgend jaar een lintje opgespeld.
👀quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:41 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Geloof mij, heel veel! Ik snap dat we ons moeten houden aan de regels hier maar de afgelopen maanden is er flink gesproken over Debbie in Barneveld.
Ze hebben 3 zitjes volgens mij?quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:34 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Hoeveel zitjes heb je nodig?! Dat snap ik ook niet hoor. En die keuken is mooi, maar waarom als je er in je caravan ook 1 hebt 🤷🏼♀. Ik vind het juist fijn om met zo min mogelijk zooi weg te gaan. En dat vind ik tegelijkertijd dus het nadeel van een tent of vouwwagen; alles wat dan nog mee moet. Lang leve de kant en klare huurtenten.
🤣quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En het Barneveldse suffertje zal ook wel geveld worden
quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:14 schreef Samarkand het volgende:
[..]
En waar sla je alle zooi weer op. In de winterstalling? Dat je dan alles in de caravan stop?quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:14 schreef Samarkand het volgende:
[..]
Ik lees het. Wat een tokkiegedrag, zo kennen we onze bakkersvrouw weer. Bijna komisch dat ze bij zelfs maar de schijn van tegengas mensen toesnauwt dat ze positief moeten zijn. En wat doet ze ontzettend uit de hoogte door in haar vraag op die emigratie op te sommen wat ze bezitten aan aan eigen zaken, huizen, auto’s. Ik denk (en hoop, ja sorry) dat Sofie nog een keer flink op haar b¤k gaat met haar gedraai en gekonkel en de risico’s die ze steeds nemen. Blijkbaar zitten ze zo goed in de slappe was dat verlies lijden door een verkeerde investering of oplichting door een vriend niet zoveel uitmaken? Dan is het misschien een stukje makkelijker om altijd positief te blijven.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:11 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke vraagt raad voor de emigratie wat geen emigratie is. Bij een ieder die hier bedenkingen over uit gaat ze los. Of zoals iemand opmerkt: je wil geen raad je wil alleen horen dat dit een goed idee is. Ik vraag me af of ze in het echt ook zo reageert op mensen met een andere mening dan zij. Krijgen die ook bitse sneren en worden die ook afgeserveerd? Bij enige tegengas op FB wenst ze iemand positiviteit toe en vervolgens word je geblokkeerd. Het lijkt wel een stampvoetende kleuter.
Net als naar het nieuwe Toverland. Alle fluflu's mogen gesponsord komen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Bij de achtste hoef zijn alle Flu flu’s van Mirthe haar agency, volgens mij een weekend weg met zijn allen maar wel gesponsord uiteraard! Ze zullen eens geld uitgeven!
Ik denk ook niet dat Michelle hier meeleest, misschien deelt ze minder maar denk dat er gewoon contact is en ze achterloopt, zie haar echt niet hier mee lezen!
Ja dat is die!quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:17 schreef Iris2.0 het volgende:
Sarah Liebregts was toch die haar man niet vertrouwde en toen al die onzin verkondigde over vreemdgaan wat helemaal niet waar was? Ik zie dr nu huppelen bij Mirthe op de gram namelijk
En een koffiezetapparaat van +-300 euro, dat kookding voor buiten kostte ook toch flink wat duiten, weet niet meer of het 300 of 600 euro was. Heeft ze volgens mij nog een ninja airfryer staan en een grillplaat.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:01 schreef Weerikier het volgende:
Ook even bij Milou gekeken mbt het kamperen maar het enige wat ik echt heel raar vind zijn die witte houten tafel en stoelen in de voortent. Die zijn niet in te klappen en hoe vervoer je die van en naar de camping?
Verder heb ik ook wel hele bankstellen (al dan niet opblaasbaar) en uitgebreide keukens gezien bij anderen op mijn kampeervakanties.
Zelf doen wij het ook wat simpeler maar met een seizoen plek blijf je natuurlijk langer staan en is het de moeite misschien wel om die zooi allemaal mee te slepen.
Zie nu ook dat die stoelen onder de luifel niet in te klappen zijn. Hoe hebben zij al die spullen daar gekregen met een vrachtwagen of zo?
Heeft ze op Facebook al meermaals gedeeld openbaar... en het bedrijf "theletherfamily" staat ook op dat adres met haar telefoonnummer gewoon op te zoeken... kijk in de basis raar dat gekken er gebruik van maken om haar lastig te vallen... maar we leven in een wereld vol gekken dus hoe dom ben je om dit te plaatsenquote:Op zaterdag 11 april 2026 19:20 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Doordat ze die zelf zo openbaar deelde? Ik vond t echt heftig. Zeker met de “haat” die ze over zich afroept heen krijgt
Gratis heh.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:26 schreef Henrike het volgende:
Hvk: maakt alleen even een verse soep want kinderen hadden veel gegeten.
Churros
Pizza
Stroopwafel
Spekjes
En o wat gek dat ze stuiteren
Jan en Sofie zijn echt niet de helderste lichtenquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:19 schreef Harper het volgende:
Sofie Nagelkerke, over Guusje die op reis is in India: Ze zijn gaan rijden door de straten van India met een fiets riksja.
De straten van India? India is nogal groot. Zou ze eigenlijk wel weten waar haar dochter precies is?
Omdat AM dat ook doetquote:Op zaterdag 11 april 2026 23:32 schreef Applepony het volgende:
Waarom moet Debbie zich altijd zo afmelden? met haar "maandag ben ik er weer" who cares?
Net als zondag "offline" zijnquote:
Dat denk ik eerder, een bot zal Pascal wel niet willen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Je kunt een hond nomineren voor een bilboardcampagne van een diervoeder merk en Pascal heeft haar hond opgegeven.
Of we allemaal willen stemmen ‘want dat gunt ze hem zo’
Huh? Gaat hij dan door de stad lopen op zoek naar ‘zijn’ billboard? Gaat hij pootjesgeefsessies geven aan fans ofzo?
Of zit er een geldprijs aan vast en gunt ze dat zichzelf?
Dan voel je je erg belangrijk, dat doet AM ookquote:Op zaterdag 11 april 2026 23:32 schreef Applepony het volgende:
Waarom moet Debbie zich altijd zo afmelden? met haar "maandag ben ik er weer" who cares?
Je zegt door de straten van Amsterdam of weet ik veel welke stad rijden. Niet door de straten van Nederland rijden. Van Oeganda wisten ze ook niet of dat nou noordelijk of zuidelijk van Nederland lag. Maar ze kunnen zeggen dat ze in Oeganda zijn geweest, dat is het belangrijkste. En Guusje gaat in India Indiaans eten. De domheid spat er van af.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:19 schreef Harper het volgende:
Sofie Nagelkerke, over Guusje die op reis is in India: Ze zijn gaan rijden door de straten van India met een fiets riksja.
De straten van India? India is nogal groot. Zou ze eigenlijk wel weten waar haar dochter precies is?
Wat een raar antwoord ook🙈quote:Op zondag 12 april 2026 07:54 schreef Latteanais het volgende:
DBM:Iemand vraagt op Threads op wie je een crush hebt.
Zegt DBM: ik geil vooral op mezelf.
Zou dat niet haar echte issue zijn ipv ADHD/Autisme?
Stoer doen, overschreeuwen. Ik zie weinig zelfliefde bij haar. Al vind geil ook niet per se met liefde of crush te maken hebben.quote:Op zondag 12 april 2026 07:54 schreef Latteanais het volgende:
Bij de rondleiding zegt ze ook nog dat de koelkast in de caravan eruit gaat, omdat ze de grote wel hebben, maar weet niet... hoe wil je dat ding meesjouwen als je naar het buitenland gaat? Die past niet door de deur van je caravan (ja, ervaring mee, met een klein tafelkoelkastje die we mee wilden, die moest door het achterraam naar binnen...). Zie dat niet gebeuren met zo'n grote.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:31 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Die koelkast snap ik niet. Heb je toch in de caravan?
Nee echt heftig.
Oeh heel nieuwsgierig nu...quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:41 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Geloof mij, heel veel! Ik snap dat we ons moeten houden aan de regels hier maar de afgelopen maanden is er flink gesproken over Debbie in Barneveld.
Dit vooral... als crush synoniem staat voor geil bij haar verklaard dat ook wel weer een hoop🤔quote:Op zondag 12 april 2026 08:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Stoer doen, overschreeuwen. Ik zie weinig zelfliefde bij haar. Al vind geil ook niet per se met liefde of crush te maken hebben.
Wij hier blijkbaar🤣🤣.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:32 schreef Applepony het volgende:
Alles!!! Daarom moet ze er ook naar toe.quote:
Niet handig in haar werk lijkt me 🤣, dit is toch letterlijk haat werk? Mensen managen etc.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De enige breuk die officieel was, was met die oupac ofzoiets. Daar was ze besties en zakenpartner mee.
Die Roos van oh oh cherso zie je ook nooit meer.
Zij kan vrijwel geen enkele relatie behouden. De enige constante factor is die Benthe volgens mij
De combi DBM en geil.......kan ik me werkelijk NIKS bij voorstellenquote:Op zondag 12 april 2026 07:54 schreef Latteanais het volgende:
Ze heeft zelf boekenleggers ontworpen 🫣 net als die stempels die ze toen verkochtquote:Op zondag 12 april 2026 00:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Net als zondag "offline" zijn
Benieuwd met hoeveel bombarrie straks dat kastje geopend word.. krant erbij vlaggetjes enzovoort
In reacties vraagt iemand of ze boekenleggers wilt maar daarop zegt ze dat ze zelf boekenleggers ontworpen heeft en ze deze als gratis freebee bij de boeken weg geeft 🤔 klinkt bijna of je voor de boeken zou moeten betalen dan?
Ze doet ook net of ze het wiel uitgevonden heeft.. dus ik ging even googlen maar er staan best veel minibiebs in Barneveld 🤣
Ik vind het leuk hoor maar doe niet zo hysterisch!
Ik denk ook dat het steeds zoeken van hen is naar iets waardoor ze klanten lokken en als ze er dan voor het ene zijn het andere ook meenemen. Maar kaas is best wel iets waar je kennis van moet hebben, je moet klanten kunnen adviseren. In de vlog van gister zie je Jan kaas snijden, geen enkel idee hoe hij bepaalde kaas moet snijden. Ook niets van de kaas weet. Zij willen zo graag een luxe zaak zijn, daar hoort dan zeker kennis van je producten hebben bij. De winkel in Oudenbosch is een bakkerswinkel, chocoladewinkel, kaaswinkel en ijssalon in één. Het slaat helemaal nergens op en straalt zeker niet de luxe uit waar ze zo prat op gaan.quote:Op zondag 12 april 2026 09:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Die bakkerij van de Nagelkerkjes.. Vol met flessen drank, pakketjes van de kaaswinkel en flessen sap. Op heel die foto werkelijk geen enkel brood te ontdekken 😅 Is me al vaker opgevallen maar die winkels zijn stuk voor stuk rommelige allegaartjes. Doet me denken aan een tv programma (volgens mij België) die ondernemers in financiële problemen weer op de rit proberen te krijgen. Was ook een bakkerij die vanalles en nog wat ging verkopen (snoep, chocolade, ijs, sap enz) om maar iets van winst te genereren, werkte precies averechts.
Dit dan weer wel, fijn dat ze eindelijk iets voor de maatschappij doet!quote:Op zondag 12 april 2026 09:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het leuk voor Debbie. Leuk dat ze samen iets met opa doet, leuk dat ze iets voor de maatschappij doet, leuk dat ze iets met boeken doet. En samen met het pakket kinderboeken denk ik dat ze een leuke aanwinst voor de buurt is.
Dat zijn toch verschillende winkels?quote:Op zondag 12 april 2026 09:33 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het steeds zoeken van hen is naar iets waardoor ze klanten lokken en als ze er dan voor het ene zijn het andere ook meenemen. Maar kaas is best wel iets waar je kennis van moet hebben, je moet klanten kunnen adviseren. In de vlog van gister zie je Jan kaas snijden, geen enkel idee hoe hij bepaalde kaas moet snijden. Ook niets van de kaas weet. Zij willen zo graag een luxe zaak zijn, daar hoort dan zeker kennis van je producten hebben bij. De winkel in Oudenbosch is een bakkerswinkel, chocoladewinkel, kaaswinkel en ijssalon in één. Het slaat helemaal nergens op en straalt zeker niet de luxe uit waar ze zo prat op gaan.
Je zou toch eerder verwachten dat ze overal een speciale stempel in zet.quote:Op zondag 12 april 2026 09:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze heeft zelf boekenleggers ontworpen 🫣 net als die stempels die ze toen verkocht
Je loopt zo van de ene in de andere winkel, het is allemaal met elkaar verbonden. Kijk maar naar de vlog van gisteren. Tegenover het kaasgedeelte aan de muur planken met daarop chocolade. Kaas en ijssalon loopt ook in elkaar over. Kon me er ook niet echt een voorstelling van maken hoe het er uit zag.quote:
Dat zou je denken ja 🫣quote:Op zondag 12 april 2026 09:43 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Je zou toch eerder verwachten dat ze overal een speciale stempel in zet.
Ze heeft eens verteld dat het aan de voorkant 3 winkels/panden naast elkaar zijn/lijken maar achterkant is het één geheel. Woon niet in de buurt anders zou ik een keer gaan lunchen daar.quote:
Dat heb ik nog niet gezien. Ze vertelde het een keer bij een vraag.quote:Op zondag 12 april 2026 09:47 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Je loopt zo van de ene in de andere winkel, het is allemaal met elkaar verbonden. Kijk maar naar de vlog van gisteren. Tegenover het kaasgedeelte aan de muur planken met daarop chocolade. Kaas en ijssalon loopt ook in elkaar over. Kon me er ook niet echt een voorstelling van maken hoe het er uit zag.
Hier wel in de buurt. Daar kun je als kind niet bij. Vrij hoog allemaal.quote:Op zondag 12 april 2026 09:53 schreef Lalaland79 het volgende:
De meeste boekenkasten die hier langs de straat staan zijn allemaal vrij laag. Kinderen kunnen er gewoon in kijken. Die kastjes hebben toch bijna nooit de onderste plank op 1,50 meter? Beetje apart om dit zo speciaal te noemen.
Ja, dozen zijn weg en de kast is opgeruimd en ingericht. Ik vond de muur vrij heftig toen het leeg was. Ik vind hem nu mooi!quote:Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke heeft of opgeruimd of ze filmt een nette hoek! Maar haar kers hangt
Wat een afschuwelijk ding, die kers. Leuk voor in een kinderkamer, en dan nog vind ik het twijfelachtig. Maar deze hoek ziet er opgeruimd uit. Dion heeft z’n best weer gedaan.quote:Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Zou die kast wel vastzitten aan de muur, als Mijan er zo bij zit te spelen?quote:Op zondag 12 april 2026 10:02 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ja, dozen zijn weg en de kast is opgeruimd en ingericht. Ik vond de muur vrij heftig toen het leeg was. Ik vind hem nu mooi!
Ze hebben geen lunchroom meer. Geloof dat je nog wel koffie met bv taartje er kunt eten maar echt lunchen niet meer. Daar is de kaaswinkel voor in de plaats gekomen.quote:Op zondag 12 april 2026 09:57 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ze heeft eens verteld dat het aan de voorkant 3 winkels/panden naast elkaar zijn/lijken maar achterkant is het één geheel. Woon niet in de buurt anders zou ik een keer gaan lunchen daar.
Ik vind het een gezellig hoekje zo!quote:Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Ach alles bij die vrouw is terug te leiden naar haar grootste tekort: aandacht. Er zit werkelijk geen origineel idee in. Maar zij wilt het weer speciaal maken, ondanks er al ontalbare kastjes bestaan.quote:Op zondag 12 april 2026 09:37 schreef Weerikier het volgende:
Debbie heeft ook bedacht dat ze de zondag haar offline dag heeft. Fijn dat ze het even laat weten aan de fans. En ze heeft een kastje in haar haar tuin gezet met boeken. Dat boeken kastje heeft ook een eigen insta account. En de grande opening is aanstaande.
Nou snap ik heus dat als je in een buitenwijk van Barnveld woont en je behalve door de buurt touren in je elektrische rollie en spuitjes zetten om vet te verliezen en je b12 op niveau te krijgen en je verder weinig meemaakt dat dan een boeken kastje in je voortuin zetten een hele onderneming is.
Maar waar ik woon zie je die dingen overal. Debbie doet alsof ze het wiel heeft uitgevonden. Gelukkig kan je bij haar kastje ook vanuit je rolstoel een boek pakken. Heel vooruitstrevend allemaal. Want laatst was ze zelf met de rollie op pad en wou ze in zo een boeken kastje kijken en gelukkig heeft zij nog een sta functie en kon ze bij de bovenste plank. Maar stel je voor, je b12 tekort is zo heftig dat je geen sta functie meer hebt. Kan je gelukkig nog bij Debbie haar boekenkast terecht.
Eens over die kers, hetzelfde heb ik met die Minnie Mouse op de bank; niet geschikt voor de huiskamer. Maar het ziet er voor de rest gezellig uit met de opgeruimde kast.quote:Op zondag 12 april 2026 10:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk ding, die kers. Leuk voor in een kinderkamer, en dan nog vind ik het twijfelachtig. Maar deze hoek ziet er opgeruimd uit. Dion heeft z’n best weer gedaan.
Waarom hebben we vorig weekend eigenlijk geen uitgebreid westrijd verslag gekregen van het tennis weekend van Bob de atleet? Stelde zijn resultaat misschien zijn moeder ietwat teleur?quote:Op zondag 12 april 2026 10:32 schreef IlseMarije het volgende:
Minibelle sleept haar dochter van wedstrijd naar wedstrijd maar Judith doet dat net zo met Bob. Minimaal voor de 3e week achterelkaar dat hij een wedstrijd moet tennissen of van atletiek. Een weekendje gewoon thuis, lekker spelen is er niet bij.
Ja en hij is er duidelijk over dat het reclame isquote:Op zondag 12 april 2026 10:23 schreef Cattolica het volgende:
Leuke foto van Maarten met J en L in Blijdorp!
Ja, zag het zojuist! Hij brengt het ook met dankbaarheid; "het is inderdaad reclame, maar hebben het ook gewoon leuk".quote:Op zondag 12 april 2026 10:43 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja en hij is er duidelijk over dat het reclame is
Ja maar geen houten stoelen die je niet kunt inklappen en dat ronde tafeltje erbij. Dat is gewoon spul voor in je huis. Nooit dit gezien op campings. Wel tuinspulquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dit is heel gewoon onder seizoenskampeerders. Al heb je die ook in alle soorten en maten natuurlijk. Maar ik ken dit beeld van toen wij een seizoensplek hadden. Het is echt heerlijk voor kinderen. En mijn man is ook van de luxe, dus prima om te kamperen (voor een week of 2), maar zodra het langer is, mag het ook van hem ook een stuk comfortabeler. Dus een goede vloer voor in de voortent en een vloer met grastapijtje onder de luifel. Een complete buitenkeuken, maar dan in de voortent. We hadden alleen wel kampeerstoelen in de voortent staan.
Kijk die kastjes zijn natuurlijk top! Hier staan ze ook overal en ik vind het altijd leuk om te neuzen! Op vakantie ook top.. geregeld dat we boeken die uit zijn op een camping achter laten en een ander weer mee nemen 😍quote:Op zondag 12 april 2026 10:25 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ach alles bij die vrouw is terug te leiden naar haar grootste tekort: aandacht. Er zit werkelijk geen origineel idee in. Maar zij wilt het weer speciaal maken, ondanks er al ontalbare kastjes bestaan.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Waar is Jay in vredesnaam?! Gister (of vrijdag?) schreef ze iets van ‘Jay is met zijn vader’. Ging over die monstertruck iets ofzo, dat ze daar waren geweest. Ik vond de tekst ‘met zijn vader’ heel gek. Waarom niet Jay is met Roy daar geweest? Ik snap dat het Jay z’n vader is, maar vond het er raar staan
Zoe stond wel met Roy op de beurs dus niet met haar vader (qua text... tuurlijk is het wel haar vader)quote:
Ons buurjongetje van 3 zegt dat 😭😭 Hij bedoelt jongens, zij vast ook maar zij is 30😭😭 Haar humor 🥴quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:51 schreef Lalaland79 het volgende:
En DBM schrijft: jommens...
Dat is geeneens een woord.
🤢🤢quote:Op zondag 12 april 2026 08:58 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De combi DBM en geil.......kan ik me werkelijk NIKS bij voorstellen
Ik denk hier alleen maar ragebait 🤡🤡 Aandacht en provoceren, precies waar ze op kicktquote:Op zondag 12 april 2026 07:54 schreef Latteanais het volgende:
Ik gok dat er hier is meegelezen over de bende daar 🧐quote:Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind 'met zijn vader' altijd een beetje overkomen alsof mensen uit elkaar zijn. Dat geloof ik in dit geval niet hoor. Maar wij zeggen altijd gewoon: ze zijn met 'naam partner' hier of hier naar toe.quote:
En toen dion heeft laten opruimenquote:Op zondag 12 april 2026 11:41 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ik gok dat er hier is meegelezen over de bende daar 🧐
Behalve als er teveel aandacht op komt dan is iedereen jaloers en gemeenquote:Op zondag 12 april 2026 11:36 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ik denk hier alleen maar ragebait 🤡🤡 Aandacht en provoceren, precies waar ze op kickt
Helemaal mee eens. En ook hier weer Dion mompelend op de achtergrond. Hij zal misschien van zichzelf niet zo praten, maar het komt wel zo over omdat hij niet in/dichtbij de telefoon-microfoon praat. Maar zij blijft ook steeds met hem praten en ik vraag me af of ze de filmpjes terugkijken en het zelf niet opmerken. Ik snap ook dat constante gelach niet, het komt bij mij "gemaakt of nerveus" over alsof ze irritatie/verdriet/zorgen weglacht. Ik zat gisteren naar de live te kijken en het is écht een hele andere Sanneke, dan jaren geleden toen ze alleen was en shoplogs en vlogs plaatste. Ze kwam toen oprechter over en daardoor meer herkenbaar.quote:Op zondag 12 april 2026 11:35 schreef Weerikier het volgende:
Ik irriteer me best wel aan Sanneke, ze zal het misschien niet zo bedoelen maar ze heeft zo een onsympathieke en domme manier van praten en doen. Ook nu weer met dat boodschappen pakket wat ze perse moest bestellen. "Oh , ik dacht dat het groot verpakkingen waren" En hoe slecht ze het ook uitpakt. Als er dan 2 exemplaren van een product in zitten, dan pak je die toch direct achter elkaar als influ/content creator. Nee hoor, Sanneke pakt een flesje kokosroom, "oh kijk kokosroom" dan een knijpfruitje, "ooh knijpfruit voor Mijan" dan een fles icetea dan weer een kokosroom, " oooh weer kokosroom" en oh ja, nog een knijpfruit en nóg een fles icetea. Zo amateuristisch. En dat allemaal terwijl de camera op haar kruis staat gericht.
En altijd zo spottend praten; "Het zijn geen grootverpakkingen, nou ja zeg" en dan zo dom lachen. Als je nou eens gewoon had gelezen wat je besteld en weer 12 euro aan uit hebt gegeven. Had je ook lekker een kapsalon van kunnen bestellen vanavond Sanneke! Zonde joh!
Sanneke is denk ik te lui om het terug te kijken en post het gewoon.quote:Op zondag 12 april 2026 11:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ook hier weer Dion mompelend op de achtergrond. Hij zal misschien van zichzelf niet zo praten, maar het komt wel zo over omdat hij niet in/dichtbij de telefoon-microfoon praat. Maar zij blijft ook steeds met hem praten en ik vraag me af of ze de filmpjes terugkijken en het zelf niet opmerken. Ik snap ook dat constante gelach niet, het komt bij mij "gemaakt of nerveus" over alsof ze irritatie/verdriet/zorgen weglacht. Ik zat gisteren naar de live te kijken en het is écht een hele andere Sanneke, dan jaren geleden toen ze alleen was en shoplogs en vlogs plaatste. Ze kwam toen oprechter over en daardoor meer herkenbaar.
Dat is geen humor, zij denkt echt dat je jongens zo schrijft. Dislectie he en oja adhd en autismequote:Op zondag 12 april 2026 11:33 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ons buurjongetje van 3 zegt dat 😭😭 Hij bedoelt jongens, zij vast ook maar zij is 30😭😭 Haar humor 🥴
Eens, haar passiviteit is adembenemend. Maar Dion ziet zichzelf toch ook steeds terug op deze manier. Denkt ie niet, laat ik mijn mond maar houden in plaats van steeds zo onnozel mompelend over te komen? Gisteren tijdens de live heeft ie geen seconde zijn mond gehouden. Zij sprak in en tegen de camera, haar mascara op te doen, en hij zat verderop "zoals altijd op wegwuivende toon" te reageren op alles wat ze zei.quote:Op zondag 12 april 2026 12:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Sanneke is denk ik te lui om het terug te kijken en post het gewoon.
Ik vind het ook achterlijk. Ik heb zelf ook een rolstoel nodig ivm longcovid/POTS/pijn maar ik kan mezelf binnenshuis gewoon verplaatsen. Ja, trappen lopen is ontzettend zwaar en voor mij is bijvoorbeeld koken erg zwaar. Daarvoor heb ik een zadelkruk sinds enkele dagen, in de hoop dat het mij weer lukt. Ik vind koken heel fijn om te doen. Voel mezelf dan nuttig en vind het leuk.quote:Op zondag 12 april 2026 10:46 schreef Lodelie het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Debbie die zegt dat ze "wel een stafunctie heeft".
Zij heeft geen stafunctie, ze kan gewoon lopen!! Ze zit niet in een rolstoel omdat ze niet kan lopen dus benoemen dat ze wel een stafunctie heeft slaat kant nog wal.
Stoom komt echt uit mn oren
Etenquote:Op zondag 12 april 2026 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle heeft de ochtend routine ook al uitgespeeld.
Is er iets wat die vrouw niet uitspeelt?
Vind ik niet heel gek als hij eindelijk een keer andere prikkels krijgt dan hun huis en de winkels. Die stem van Sanne is hij inmiddels ook wel gewend. Ik zie vooral een kind dat de omgeving lekker in zich op aan het nemen is. Ze kan daar ook gewoon van genieten in plaats van die camera erbij en zijn aandacht weer willen.quote:Op zondag 12 april 2026 13:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Voor mij heel lang geleden dat ik kleine kinderen had maar is het niet raar dat M niet reageert als Sanneke tegen hem praat? Gewoon niet.
Ook op hun favoriete stekje (bank) reageert hij niet of nauwelijks vind ik.quote:Op zondag 12 april 2026 13:11 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Vind ik niet heel gek als hij eindelijk een keer andere prikkels krijgt dan hun huis en de winkels. Die stem van Sanne is hij inmiddels ook wel gewend. Ik zie vooral een kind dat de omgeving lekker in zich op aan het nemen is. Ze kan daar ook gewoon van genieten in plaats van die camera erbij en zijn aandacht weer willen.
Alleen de vriendschap en samenwerking met Graziella van de tweeling heeft haar zakelijke dingen overleefd..quote:Op zondag 12 april 2026 12:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Mirthe start weer bedrijf met een vriendin... we weten allemaal al waar dit schip gaat stranden 🤔 niemand die deze vriendin even uitlegt hoe dit steeds verloopt bij mirthe?
Vind hem sowieso voor 1,5 best traag met alles, maar misschien waren mijn kinderen snel.. maar denk dat hij ook niet gestimuleerd wordt eigenlijk!quote:Op zondag 12 april 2026 13:11 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Vind ik niet heel gek als hij eindelijk een keer andere prikkels krijgt dan hun huis en de winkels. Die stem van Sanne is hij inmiddels ook wel gewend. Ik zie vooral een kind dat de omgeving lekker in zich op aan het nemen is. Ze kan daar ook gewoon van genieten in plaats van die camera erbij en zijn aandacht weer willen.
Ze is nog niet uitgespeeld met Timquote:Op zondag 12 april 2026 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle heeft de ochtend routine ook al uitgespeeld.
Is er iets wat die vrouw niet uitspeelt?
Snap ik maar het is Debbie hè, die mag graag overdrijven en aandikken. Waar is haar slaapfunctie gebleven?quote:Op zondag 12 april 2026 10:46 schreef Lodelie het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Debbie die zegt dat ze "wel een stafunctie heeft".
Zij heeft geen stafunctie, ze kan gewoon lopen!! Ze zit niet in een rolstoel omdat ze niet kan lopen dus benoemen dat ze wel een stafunctie heeft slaat kant nog wal.
Stoom komt echt uit mn oren
Vraag mij af of het een samenwerking is of dat ze alleen kaartjes hebben gekregen. Is het voor een echte samenwerking genoeg dat Maarten op zijn eigen kanaal met veel minder bereik iets erover heeft gepost?quote:Op zondag 12 april 2026 11:07 schreef Jenn1806 het volgende:
Goed zo Maarten, dat wordt een voldoende voor je weektaakje! 😘 En tja ze zullen het vast leuk hebben maar het blijft een verplichting die AM is aangegaan waarbij de kinderen wederom gefilmd moeten worden.
Heerlijk zo'n spontaan picknick feestje voor de kids, je kunt overal wel gevaar in gaan zien .quote:Op zondag 12 april 2026 13:06 schreef Harper het volgende:
Tamara geeft pinda's voor een picknick mee aan jonge kinderen. Zeer onverstandig.
En Ozzy lijkt alles te doen met z'n loopgips. Ik dacht begrepen te hebben dat hij niet teveel mocht?
Ik snap dat ze hem niet vast kan binden maar hem helemaal z'n gang te laten gaan is natuurlijk weer het andere uiterste.
Terwijl ze gestopt is met het delen van M omdat hij zo snel was en andere moeders daar onzeker van werden. (Of zoiets)quote:Op zondag 12 april 2026 13:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Vind hem sowieso voor 1,5 best traag met alles, maar misschien waren mijn kinderen snel.. maar denk dat hij ook niet gestimuleerd wordt eigenlijk!
Denk gewoon uitgenodigd, daar krijgen ze echt geen geld voor hoor denk ik, een leuke dag in Blijdorp en misschien een knuffel! Maar ik vind het al leuk ipv die vaste familie borrel op zondag! Lekker eruit!quote:Op zondag 12 april 2026 13:46 schreef Zana het volgende:
[..]
Vraag mij af of het een samenwerking is of dat ze alleen kaartjes hebben gekregen. Is het voor een echte samenwerking genoeg dat Maarten op zijn eigen kanaal met veel minder bereik iets erover heeft gepost?
Zou Am ergens op de hei zitten en met haar beste vriendin inspiratie opdoen of brainstormen over haar verdere werk als influencer? Waarom was Myriam überhaupt toen mee op signeersessie...omdat ze nog een bed over hadden in het hotel?
Klopt.quote:Op zondag 12 april 2026 13:16 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ook op hun favoriete stekje (bank) reageert hij niet of nauwelijks vind ik.
Wat zeg jij nou? Volgens Sanneke loopt hij juist voor! Geen idee waarmee, maar Sanneke zegt het dus is dat zo.quote:Op zondag 12 april 2026 13:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Vind hem sowieso voor 1,5 best traag met alles, maar misschien waren mijn kinderen snel.. maar denk dat hij ook niet gestimuleerd wordt eigenlijk!
Ik vind dat ook steeds zo apart. Ze blijft het maar proberen maar het lijkt soms wel alsof hij haar niet eens ziet. Sowieso bijzonder hoe ze maar blijft aandacht trekken.quote:Op zondag 12 april 2026 13:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Voor mij heel lang geleden dat ik kleine kinderen had maar is het niet raar dat M niet reageert als Sanneke tegen hem praat? Gewoon niet.
Daar zijn de meningen ook over verdeeld hoor! Zonder ooit op haar pagina te zijn geweest, was ik al geblokkeerd. Dus zo zelfstandig is ze niet!quote:Op zondag 12 april 2026 13:20 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Alleen de vriendschap en samenwerking met Graziella van de tweeling heeft haar zakelijke dingen overleefd..
Linda hoor je niets meer van, Ajla, Roos etc
Enige wie haar altijd trouw is maar nu niet mee is mijn gelukje.. maar dat is een zelfstandige dame met een mooi bedrijf!
Ah shit… had ze bijna tinder/bumble/happn uit kunnen spelen.quote:Op zondag 12 april 2026 14:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb een paar minuten van de podcast geluisterd. MCW zegt dat ze na 1 september (KB en JvP weg) en dat allemaal niet opschoot (dat=Tim denk ik???) eraan dacht om op een datingsite te gaan.
Dan ben je wel echt wanhopig zeg (daarmee bedoel ik niet het gebruiken van een datingsite maar de snelheid). De plek van KB en JvP moest en zou dus direct opgevuld worden.
Wat nog meer aantoont dat zij niet alleen kan zijnquote:Op zondag 12 april 2026 14:06 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb een paar minuten van de podcast geluisterd. MCW zegt dat ze na 1 september (KB en JvP weg) en dat allemaal niet opschoot (dat=Tim denk ik???) eraan dacht om op een datingsite te gaan.
Dan ben je wel echt wanhopig zeg (daarmee bedoel ik niet het gebruiken van een datingsite maar de snelheid). De plek van KB en JvP moest en zou dus direct opgevuld worden.
Jonge kinderen reageren op een gezicht niet op een gezicht met een mobiel ervoor.quote:Op zondag 12 april 2026 14:04 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ik vind dat ook steeds zo apart. Ze blijft het maar proberen maar het lijkt soms wel alsof hij haar niet eens ziet. Sowieso bijzonder hoe ze maar blijft aandacht trekken.
Bedoel je bodanae? Ze woont in het oude huis van Wendy en daarom heb ik haar een tijdje gevolgd. Maar echt, hoe kun je zo veel adidasbroekjes en überhaupt kleren kopen. Heeft ze geen wasmachine? Ze heeft wel een eigen kledingstijl voor haar kinderen en zichzelf, maar ik kon gewoon niet meer tegen dat oppervlakkige. En ook elke keer heel overdreven aan de Vinted kleding ruiken....quote:Op zondag 12 april 2026 10:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Zojuist kwam zij van die recepten voorbij op TikTok; Bo. Ze had iets besteld en dat liet ze zien. Haar account lijkt volledig te gaan om kopen, kopen, kopen.
Bedoel meer in de zin van zelfstandig ondernemerschap, ze heeft echt wel wat bereikt met haargelukjes.quote:Op zondag 12 april 2026 14:16 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ook over verdeeld hoor! Zonder ooit op haar pagina te zijn geweest, was ik al geblokkeerd. Dus zo zelfstandig is ze niet!
En nu met al die operaties vind ik veel van haar, maar het woord zelfstandig komt niet bij me naar boven.
Mijan is ook uitgecheckt, die is Sanneke’s gegil beu denk ikquote:Op zondag 12 april 2026 13:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Wat een onzin, ook na 10 kinderen kan er iemand stikken in een pinda.quote:Op zondag 12 april 2026 13:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n spontaan picknick feestje voor de kids, je kunt overal wel gevaar in gaan zien .
Ze weet zelf met 10 kids /ervaring heus wel wat ze doet.
En Ozzy mag met dit gips volgens mij alles, dat heeft ze wel uitgelegd.
Ja, haar bedoel ik. Oppervlakkig is het juiste woord. Een eigen kledingstijl is helemaal prima maar de hoeveelheid kleding die zij koopt vind ik bizar.quote:Op zondag 12 april 2026 14:26 schreef Zana het volgende:
[..]
Bedoel je bodanae? Ze woont in het oude huis van Wendy en daarom heb ik haar een tijdje gevolgd. Maar echt, hoe kun je zo veel addidasbroekjes en überhaupt kleren kopen. Heeft ze geen wasmachine? Ze heeft wel een eigen kledingstijl voor haar kinderen en zichzelf, maar ik kon gewoon niet meer tegen dat oppervlakkige. En ook elke keer heel overdreven aan de Vinted kleding ruiken....
Nou nou, poeh poeh. Dat doet een ander ook he? En daarvoor mocht je ook bij haar op allerlei linkjes klikken.quote:Op zondag 12 april 2026 14:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Bedoel meer in de zin van zelfstandig ondernemerschap, ze heeft echt wel wat bereikt met haargelukjes.
Ze bekostigd zelf haar operaties, en dat ze jou geblokt heeft dat weet ik niet, maar iedereen denkt anders toch
Het getuigt niet echt van ondernemerschap wanneer je mensen blokkeert. Ze heeft mij ook geblokkeerd. Zij zit vast ook in de app groep van fluflu’s. Als je ondernemer bent kan iedereen een potentiële klant zijn.quote:Op zondag 12 april 2026 14:27 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Bedoel meer in de zin van zelfstandig ondernemerschap, ze heeft echt wel wat bereikt met haargelukjes.
Ze bekostigd zelf haar operaties, en dat ze jou geblokt heeft dat weet ik niet, maar iedereen denkt anders toch
Ik ben toen geblokkeerd door AM en Debbie, het ging om die post van een vakantie parkquote:Op zondag 12 april 2026 14:31 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh. Dat doet een ander ook he? En daarvoor mocht je ook bij haar op allerlei linkjes klikken.
Ze heeft mij geblokt, omdat AM mij blokkeerde. En toen kwam ik blijkbaar in het appgroepje en werd ik door veel meer influencers geblokkeerd. Zo ook door Mijngelukje, waar ik nog nooit van had gehoord
En wat heeft ze dan bereikt met haar 'haargelukjes'. Ik denk dat dat ook wel wat meevalt. Ik zie daar echt zelden wat bij haar of anderen voorbijkomen.
True maar daar hebben meerdere bedrijven last van, maar wat je zegt klopt hoor!quote:Op zondag 12 april 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van ondernemerschap wanneer je mensen blokkeert. Ze heeft mij ook geblokkeerd. Zij zit vast ook in de app groep van fluflu’s. Als je ondernemer bent kan iedereen een potentiële klant zijn.
Dan gaat direct 'JE MOEDER' door mijn hoofd 😅quote:Op zondag 12 april 2026 14:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Mijan is ook uitgecheckt, die is Sanneke’s gegil beu denk ik
Vandaag op karakter naar de verjaardag van oma, ik gok op een zieke Flap morgen!quote:Op zondag 12 april 2026 15:13 schreef opwegnaar het volgende:
Nou mensen, wat denken we..DBM had dit weekend voor haar doen een HEUL druk weekend: wie zal er morgen ziek, zwak en/of misselijk zijn? Wie blijft er thuis?
Zij doet morgen sowieso op karakter, want overprikkeld dit weekend.quote:Op zondag 12 april 2026 15:13 schreef opwegnaar het volgende:
Nou mensen, wat denken we..DBM had dit weekend voor haar doen een HEUL druk weekend: wie zal er morgen ziek, zwak en/of misselijk zijn? Wie blijft er thuis?
Kinderen van Sofie ogen heel triestig … of ben ik de enige die dat ziet?quote:Op zondag 12 april 2026 14:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Leuk die foto van Maarten met de meiden, ik vind dat hij er vlot op staat.
Leuker dan die foto bij de Nagelkerkjes, die houding van Sofie bij Madelief, te nep gewoon
Jij kent de gevaren van pinda's bij kleine kinderen kennelijk ook niet. Hoeveel kinderen je hebt heeft daar niks mee te maken.quote:Op zondag 12 april 2026 13:47 schreef Henrike het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n spontaan picknick feestje voor de kids, je kunt overal wel gevaar in gaan zien .
Ze weet zelf met 10 kids /ervaring heus wel wat ze doet.
En Ozzy mag met dit gips volgens mij alles, dat heeft ze wel uitgelegd.
Zoals iemand hier ooit schreef; sowieso 1 van de ‘flappen’. Gister 7 uur op stap geweest, vandaag een verjaardag. Vanaf maandag weer even tijd om lekker thuis bij te komen.quote:Op zondag 12 april 2026 15:13 schreef opwegnaar het volgende:
Dat kwam vorige week ook nog in de podcast van Iris en MCW. Volgens MCW zitten er vier mensen achter haar insta pagina en worden daardoor veel mensen geblokt. Iris gaf aan dat er best veel mensen dan aan haar vragen waarom MCW hen geblokt heeft.quote:Op zondag 12 april 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het getuigt niet echt van ondernemerschap wanneer je mensen blokkeert. Ze heeft mij ook geblokkeerd. Zij zit vast ook in de app groep van fluflu’s. Als je ondernemer bent kan iedereen een potentiële klant zijn.
Ik vind hem ook eerder traag. En dat geeft niets. Maar ik geloof niet dat Sanneke het moet hebben van haar pedagogische skills.quote:Op zondag 12 april 2026 13:21 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het enige wat zij bedrijfstechnisch is, is een enorme copycat! Weet ik hoeveel gejatte designs en producten in haar webshop…quote:Op zondag 12 april 2026 14:16 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ook over verdeeld hoor! Zonder ooit op haar pagina te zijn geweest, was ik al geblokkeerd. Dus zo zelfstandig is ze niet!
En nu met al die operaties vind ik veel van haar, maar het woord zelfstandig komt niet bij me naar boven.
Nou mijn kinderen zeggen ook altijd dat soort dingen over mij. Heel complimenteus enzo.quote:Op zondag 12 april 2026 16:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
Mcw en iris:
OMG wat gaan die vrouwen goed op zichzelf, vreselijk!
Mijn kinderen zeggen ‘my mom is so perfect and stylish’ ojaaa mijne zeggen ook ‘you’re not a regular mom, you are a cool mom! En oooh mam wat ben je knap en mooi!’ Ja echt, ze vinden mij zo knap! En ze zijn zo trots dat de trainer van psv mama’s man is! Aan welk programma ik mee zou doen? Housewives of Amsterdam; alleen Maria en ik kunnen dat. De rest, zeg maar, cant keep up schat!
HAHA compleet delulu. Supersterren zijn het ook
Bij mij ookquote:Op zondag 12 april 2026 15:13 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Dan gaat direct 'JE MOEDER' door mijn hoofd 😅
Ja en met die leeftijd kan je zoveel! Lekker bouwen, treinrails maken, in de zandbak vormpjes maken, lekker diertjes kijken, eendjes voeren, en ja nog veel meer. Ik hoop dat hij naar een VVE mag! Lekker een paar uur weg thuis en ontwikkelen!quote:Op zondag 12 april 2026 16:09 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook eerder traag. En dat geeft niets. Maar ik geloof niet dat Sanneke het moet hebben van haar pedagogische skills.
En dat gehang tegen haar aan op de bank, soms alleen in wat speelgoed graaien zonder gestimuleerd te worden en zonder echt face to face contact is nou niet echt stimulerend voor een kind.
Rondje Action in de wandelwagen en wat ziet dat jongetje verder?
Dat gaat nog wat worden daar als het opvoeden gaat beginnen. Hoop dat ze hem naar een psz gaan doen.
Vind ik ookquote:Op zondag 12 april 2026 15:52 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Kinderen van Sofie ogen heel triestig … of ben ik de enige die dat ziet?
Ze moet wel haar ramen weer zemen 😂quote:Op zondag 12 april 2026 16:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sanneke is ook al lekker bezig geweest in de tuin zie ik.
😂quote:Op zondag 12 april 2026 16:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nou mijn kinderen zeggen ook altijd dat soort dingen over mij. Heel complimenteus enzo.
'Jij bent echt cool mama, als je loopt flubbert je buik zo! Ik heb dat niet'
😂😂😂quote:Op zondag 12 april 2026 16:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nou mijn kinderen zeggen ook altijd dat soort dingen over mij. Heel complimenteus enzo.
'Jij bent echt cool mama, als je loopt flubbert je buik zo! Ik heb dat niet'
Zou ze al een keer gedweild hebben?quote:Op zondag 12 april 2026 16:13 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze moet wel haar ramen weer zemen 😂
Mama's man is helemaal de trainer van PSV niet. Mama's man is mama's persoonlijke foto accessoire en tassendrager. Die traint helemaal niets meer behalve zn leuter met die 3x per dag sex die ze zogenaamd hebben.quote:Op zondag 12 april 2026 16:04 schreef Tweetheelepels het volgende:
En ze zijn zo trots dat de trainer van psv mama’s man is!
Dat mag Dion doen!quote:Op zondag 12 april 2026 16:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze al een keer gedweild hebben?
Eén van de flappenquote:Op zondag 12 april 2026 16:04 schreef Clavis het volgende:
[..]
Zoals iemand hier ooit schreef; sowieso 1 van de ‘flappen’. Gister 7 uur op stap geweest, vandaag een verjaardag. Vanaf maandag weer even tijd om lekker thuis bij te komen.
Het draait allemaal om Sofie, en dan heeft Junior nog 'geluk' dat hij met mama in bad mag, maar Madelief valt altijd buiten de boot. Zelfs op je verjaardag vindt ma carnaval belangrijker waardoor je dan maar kiest om bij 'lieve vrienden' te logeren. Je mocht jarenlang geen voetbalshirtjes kopen, want ordinair, gewoon TH aan, wat denk jij wel. En dan ben je over een paar maanden schoolverlater, ga je naar de middelbare en start je puberleven. En dan kiest je moeder ervoor om je de helft van het jaar in Spanje naar school te sturen. En dan gooit ze online dat ze dat doet omdat jij (en je broer) dat graag wil hè, dus dat spel moet je mee gaan spelen. Want je bent echt op een leeftijd dat je al kan inzien hoe het er op een Spaanse school aan toe gaat. En als je net weer gewend bent, dan moet je weer terug naar Nederland/België. Nooit eens gezellig iets alleen met je moeder doen, geen spelletje doen, filmpje kijken, of een stukje samen fietsen. Je hebt je mobiel, daar doe je het maar mee. Ik zou daar ook zo verdrietig van gaan kijken...quote:
Die bakfiets is daar ook maar neergezet om te vergaan he? Die gaat volgens mij nooit meer de tuin uit met Sanneke voor een lekker rondje fietsen. Ze kan ‘m net zo goed weer verkopen, heeft ze weer meer shop-budget.quote:Op zondag 12 april 2026 16:24 schreef Nieve het volgende:
Begrijp echt niet dat ze niet in al die lekkere dagen de afgelopen tijd iets met die tuin hebben gedaan bij Sanneke. Ga lekker dat onkruid tussen die tegels weghalen terwijl M rond scharrelt en zich lekker in de tuin vermaakt. Toch veel leuker voor dat ventje dan het zoveelste rondje supermarkt en S maakt zich dan ook eens nuttig daar.
Zij doet echt helemaal niks met haar kind behalve thuis zuignappen en naar de winkel om de hoek. Pas als Dion thuis is ondernemen ze eventueel wat anders. En dan is het lekker weer, gaan ze naar een binnenspeeltuin 🙄quote:Op zondag 12 april 2026 16:24 schreef Nieve het volgende:
Begrijp echt niet dat ze niet in al die lekkere dagen de afgelopen tijd iets met die tuin hebben gedaan bij Sanneke. Ga lekker dat onkruid tussen die tegels weghalen terwijl M rond scharrelt en zich lekker in de tuin vermaakt. Toch veel leuker voor dat ventje dan het zoveelste rondje supermarkt en S maakt zich dan ook eens nuttig daar.
Trainer van PSV, mocht hij willen!quote:Op zondag 12 april 2026 16:23 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Mama's man is helemaal de trainer van PSV niet. Mama's man is mama's persoonlijke foto accessoire en tassendrager. Die traint helemaal niets meer behalve zn leuter met die 3x per dag sex die ze zogenaamd hebben.
Zij leeft mijn leven van toen ik niet lang geleden heel ziek werd. Ik moest ineens gedwongen op de bank leven en kon op een goede dag alleen een rondje buiten lopen. Ik keek vanaf de zijlijn naar hoe mijn kinderen opgroeiden. Ik vond dat zo verschrikkelijk dat ik daar mentaal heel veel last van had en nog steeds heb. Zij doet dit vrijwillig en dat vind ik echt onbegrijpelijk. Ik ben nog steeds ziek, maar ben nu vrij aardig ingesteld op medicatie en kan gelukkig wat meer maar moet nog steeds veel rusten tussendoor.quote:Op zondag 12 april 2026 16:49 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Zij doet echt helemaal niks met haar kind behalve thuis zuignappen en naar de winkel om de hoek. Pas als Dion thuis is ondernemen ze eventueel wat anders. En dan is het lekker weer, gaan ze naar een binnenspeeltuin 🙄
Assistent van de trainer, ook niet verkeerd. Zo jammer dat hij na zoveel jaar PSV nu ingezet wordt als handbagage. Die man heeft toch veel meer capaciteiten dan achter MW aan te hobbelen.quote:Op zondag 12 april 2026 16:53 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Trainer van PSV, mocht hij willen!
Snap ik ook niet, ze zit zeker te wachten tot Dion het uiteindelijk maar weer gaat doenquote:Op zondag 12 april 2026 16:24 schreef Nieve het volgende:
Sofie is echt een enorme egoistquote:Op zondag 12 april 2026 16:42 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Het draait allemaal om Sofie, en dan heeft Junior nog 'geluk' dat hij met mama in bad mag, maar Madelief valt altijd buiten de boot. Zelfs op je verjaardag vindt ma carnaval belangrijker waardoor je dan maar kiest om bij 'lieve vrienden' te logeren. Je mocht jarenlang geen voetbalshirtjes kopen, want ordinair, gewoon TH aan, wat denk jij wel. En dan ben je over een paar maanden schoolverlater, ga je naar de middelbare en start je puberleven. En dan kiest je moeder ervoor om je de helft van het jaar in Spanje naar school te sturen. En dan gooit ze online dat ze dat doet omdat jij (en je broer) dat graag wil hè, dus dat spel moet je mee gaan spelen. Want je bent echt op een leeftijd dat je al kan inzien hoe het er op een Spaanse school aan toe gaat. En als je net weer gewend bent, dan moet je weer terug naar Nederland/België. Nooit eens gezellig iets alleen met je moeder doen, geen spelletje doen, filmpje kijken, of een stukje samen fietsen. Je hebt je mobiel, daar doe je het maar mee. Ik zou daar ook zo verdrietig van gaan kijken...
Ik zeg nee haha jij?quote:Op zondag 12 april 2026 16:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze al een keer gedweild hebben?
Hij lijkt me mondig genoeg om daar wat aan te doen. Hij kan ook tegen MCW zeggen dat hij zichzelf weer nuttig wil maken in zijn eigen vakgebied. Hij lijkt er genoeg kwaliteiten voor te hebben. Voor nu lijkt hij op de zak van Mies te teren maar wellicht heeft hij een gouden handdruk of een flinke oprotpremie gekregen bij zijn oude werkgever.quote:Op zondag 12 april 2026 16:58 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Assistent van de trainer, ook niet verkeerd. Zo jammer dat hij na zoveel jaar PSV nu ingezet wordt als handbagage. Die man heeft toch veel meer capaciteiten dan achter MW aan te hobbelen.
Hoelang zou die vogelpoep op de raam blijven zitten 👀quote:Op zondag 12 april 2026 17:08 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik zeg nee haha jij?
DBM die zoveel koopt, koop dan ff schoentjes die onder een jurkje passen ipv die afgetrapte gympies kost je 7¤ bij de primark
Knuffeltje minder
Dan vraag je haar gewoon denk ik dan. Iedereen weet dat Tamara hier gewoon meeschrijft en ook vaak reageert.quote:Op zondag 12 april 2026 14:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat een onzin, ook na 10 kinderen kan er iemand stikken in een pinda.
Onder een bepaalde leeftijd wordt t gewoon afgeraden of je nou wel of geen ervaring hebt met kinderen.
Dit was volgens mij de eerste keer dat Iris, alhoewel subtiel, aan Michelle liet weten dat niet alles over haar en Tim moet gaan. De vraag ging over wat er op haar bucketlist stond. En Michelle ging de bucketlist van haar en Tim af. Daarop vroeg Iris wat er op haar bucketlist stond in plaats van die van haar en Tim.quote:Op zondag 12 april 2026 16:05 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Dat kwam vorige week ook nog in de podcast van Iris en MCW. Volgens MCW zitten er vier mensen achter haar insta pagina en worden daardoor veel mensen geblokt. Iris gaf aan dat er best veel mensen dan aan haar vragen waarom MCW hen geblokt heeft.
Betret de podcast. Ik krijg meer sympathie voor Iris. Michelle heeft de neiging om alleen og maar over haar en Tim en hun extravagante leven te praten, terwijl Iris dan het gesprek wat diepte probeert te geven en wil laten zien dat er meer is dan.
Ik heb het dit keer niet tot het einde gered.....
Ja dat is een woord en ook wat ze de hele tijd doen.quote:Op zondag 12 april 2026 17:21 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Die podcast is niet te doen. Jammer, er mist ook gewoon humor, leuke verhalen of iets wat leuk is om naar te luisteren. Het is alleen maar elkaar willen overtroeven (is dat een woord?)
Oh ja, die was opeens weg en dat vond Michelle heel vervelend.quote:Op zondag 12 april 2026 17:23 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Ja en er was iets met een blikopener 🤪
Mag hopen dat het al weg isquote:Op zondag 12 april 2026 17:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoelang zou die vogelpoep op de raam blijven zitten 👀
Waar zie je dit? (Het is wel zo trouwens... maar dacht dat het indirecte informatie zou zijn 😂 het is echt een grand opening alsof ze eigenhandig de locale bieb gered heeft... )quote:Op zondag 12 april 2026 17:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft een persbericht uitgestuurd voor haar Biebje 🫣 die meid neemt zichzelf wel serieus. Valt mee dat er nog geen sticker van zichzelf op dat kastje zit
quote:Op zondag 12 april 2026 16:23 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Mama's man is helemaal de trainer van PSV niet. Mama's man is mama's persoonlijke foto accessoire en tassendrager. Die traint helemaal niets meer behalve zn leuter met die 3x per dag sex die ze zogenaamd hebben.
Helicopter piloot op een olieplatform in Afrikaquote:Op zondag 12 april 2026 17:32 schreef Cattolica het volgende:
Wat doet de man van bzzonder voor werk?
Wauw, dat antwoord had ik niet verwacht. Heftig, ik zag net dat ie na 4 weken weer thuis is.quote:Op zondag 12 april 2026 17:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Helicopter piloot op een olieplatform in Afrika
Wie zou de gasten doekjes hebben gekregen 😆 a la Jan Smit en Yolanthequote:Op zondag 12 april 2026 17:23 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Ja en er was iets met een blikopener 🤪
Op de insta van haar Biebjequote:Op zondag 12 april 2026 17:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Snapt Debbie niet dat een persbericht voor de pers is? En niet voor haar buren?
Ik zie haar al door de buurt scheuren met haar bolide en manisch overal flyers door de brievenbus doenquote:Op zondag 12 april 2026 17:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waar zie je dit? (Het is wel zo trouwens... maar dacht dat het indirecte informatie zou zijn 😂 het is echt een grand opening alsof ze eigenhandig de locale bieb gered heeft... )
Ah zie het nu bij haar bericht dat ze de flyer heeft rond gebracht in de buurt 😂 dacht dat ze vertelt had dat ze alle locale nieuws bronnen heeft aangeschreven voor de grand opening (echt benieuwd of er wat op afkomt)
O ja dat zie ik ook want straks komt opa en de krant voor de opening en is er geen publiekquote:Op zondag 12 april 2026 17:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zie haar al door de buurt scheuren met haar bolide en manisch overal flyers door de brievenbus doen
Die wacht tot het eraf geregend isquote:Op zondag 12 april 2026 17:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Lang denk ik. Want ‘als je het nu weg haalt zit er morgen weer nieuwe op’quote:Op zondag 12 april 2026 17:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hij kreeg een kans om trainer te worden bij het belofte elftal van club Brugge. Dat was geen succes want binnen no time werd ie ontslagen.quote:Op zondag 12 april 2026 17:47 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat zou de echten reden zijn Tim weg is gegaan bij psv…
Hij was sowieso al gedegradeerd naar assistent trainer van jong psvquote:Op zondag 12 april 2026 18:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hij kreeg een kans om trainer te worden bij het belofte elftal van club Brugge. Dat was geen succes want binnen no time werd ie ontslagen.
Alles op karakter hèquote:Op zondag 12 april 2026 18:00 schreef Henrike het volgende:
Wat knap van flip en flap dat ze 7 uur door Walibi kunnen lopen, vandaag verjaardag.
Vorige week was alles nog zo kommer en kwel , spoedplek bij de kno arts en hup alles kan hij weer.
Maar ik zal niet te vroeg juichen we wachten morgen even af
En idd die afgetrapte schoenen onder zo'n schattig jurkje, die snapt het niet
Maar AM zal trots op hem zijn dat er wat vissen uit de vriezer verdwenen zijn. Misschien, héél misschien krijgt hij wel een kus.quote:
Ja maar nu met hele michelle gedoe denk ik probeerde die te ontvluchten was makkelijker vreemdgaan hij “alleen in belgie”quote:Op zondag 12 april 2026 18:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hij kreeg een kans om trainer te worden bij het belofte elftal van club Brugge. Dat was geen succes want binnen no time werd ie ontslagen.
Hij is nooit hoofdtrainer geweest van het eerste elftal. Maar dat klinkt minder interessant dan 'trainer van PSV' en we weten allemaal dat Michelle de dingen graag iets mooier maakt dan ze zijn.quote:Op zondag 12 april 2026 18:10 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hij was sowieso al gedegradeerd naar assistent trainer van jong psv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |