Hij kan er ook wat van zeggen, maar dat doet hij duidelijk ook niet. Ze gaan gewoon door zoals in de keet. Straks zijn ze elkaar weer ergens kwijtgeraakt tussen de zooi. Over een paar weken kunnen ze elkaar weer vinden op de bank bij Landal.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde. Hij lijkt volledig uitgecheckt te zijn.
Straks blokkeert ze hem nogquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:03 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hij kan er ook wat van zeggen, maar dat doet hij duidelijk ook niet. Ze gaan gewoon door zoals in de keet. Straks zijn ze elkaar weer ergens kwijtgeraakt tussen de zooi. Over een paar weken kunnen ze elkaar weer vinden op de bank bij Landal.
Ik weet niet of ik het goed heb onthouden, maar volgens hebben ze een voorseizoenplek, dat zal dan tot eind juni of zo zijn? Geen idee of ze ook oo zomervakantie gaan met de caravan, dan kan in elk geval deze complete inboedel plus mega koelkast niet mee. Het is voor mij fascinerend om naar te kijken omdat ik juist van een hele andere manier van kamperen houd en dit geen kamperen vind.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:17 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En het is volgens mij nog het idee dat ze van de zomer ermee naar het buitenland gaan. Kan je een deel meenemen en dan een deel laten staan? Of is die plek gereserveerd voor andere?
Het lijkt meer op een 2e huis met al die zooi haha.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:14 schreef Samarkand het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed heb onthouden, maar volgens hebben ze een voorseizoenplek, dat zal dan tot eind juni of zo zijn? Geen idee of ze ook oo zomervakantie gaan met de caravan, dan kan in elk geval deze complete inboedel plus mega koelkast niet mee. Het is voor mij fascinerend om naar te kijken omdat ik juist van een hele andere manier van kamperen houd en dit geen kamperen vind.
🤣😂quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:54 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Als zij ooit een minibieb begint, kan ze die het beste “kruistocht in joggingbroek” noemen.
Ik heb steeds meer het idee dat Dion klaar is met haar (koop)gedrag
Hoeveel zitjes heb je nodig?! Dat snap ik ook niet hoor. En die keuken is mooi, maar waarom als je er in je caravan ook 1 hebt 🤷🏼♀. Ik vind het juist fijn om met zo min mogelijk zooi weg te gaan. En dat vind ik tegelijkertijd dus het nadeel van een tent of vouwwagen; alles wat dan nog mee moet. Lang leve de kant en klare huurtenten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:14 schreef Samarkand het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het goed heb onthouden, maar volgens hebben ze een voorseizoenplek, dat zal dan tot eind juni of zo zijn? Geen idee of ze ook oo zomervakantie gaan met de caravan, dan kan in elk geval deze complete inboedel plus mega koelkast niet mee. Het is voor mij fascinerend om naar te kijken omdat ik juist van een hele andere manier van kamperen houd en dit geen kamperen vind.
Dit is heel gewoon onder seizoenskampeerders. Al heb je die ook in alle soorten en maten natuurlijk. Maar ik ken dit beeld van toen wij een seizoensplek hadden. Het is echt heerlijk voor kinderen. En mijn man is ook van de luxe, dus prima om te kamperen (voor een week of 2), maar zodra het langer is, mag het ook van hem ook een stuk comfortabeler. Dus een goede vloer voor in de voortent en een vloer met grastapijtje onder de luifel. Een complete buitenkeuken, maar dan in de voortent. We hadden alleen wel kampeerstoelen in de voortent staan.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:33 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Haha camperen met een complete huisraad 🤣 vooral die tafel en stoelen, heb dat nog nooit gezien. Wel gewone tuinstoelen bijvoorbeeld maar dit nooit. Succes met afbreken en opruimen 😁
En het Barneveldse suffertje zal ook wel gebeld wordenquote:Op zaterdag 11 april 2026 19:37 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ons koningspaar er speciaal voor afreist naar Barneveld en dan een hele reportage van Omroep Gelderland. Wellicht volgend jaar een lintje opgespeld.
👀quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:41 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Geloof mij, heel veel! Ik snap dat we ons moeten houden aan de regels hier maar de afgelopen maanden is er flink gesproken over Debbie in Barneveld.
Ze hebben 3 zitjes volgens mij?quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:34 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Hoeveel zitjes heb je nodig?! Dat snap ik ook niet hoor. En die keuken is mooi, maar waarom als je er in je caravan ook 1 hebt 🤷🏼♀. Ik vind het juist fijn om met zo min mogelijk zooi weg te gaan. En dat vind ik tegelijkertijd dus het nadeel van een tent of vouwwagen; alles wat dan nog mee moet. Lang leve de kant en klare huurtenten.
🤣quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En het Barneveldse suffertje zal ook wel geveld worden
quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:14 schreef Samarkand het volgende:
[..]
En waar sla je alle zooi weer op. In de winterstalling? Dat je dan alles in de caravan stop?quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:14 schreef Samarkand het volgende:
[..]
Ik lees het. Wat een tokkiegedrag, zo kennen we onze bakkersvrouw weer. Bijna komisch dat ze bij zelfs maar de schijn van tegengas mensen toesnauwt dat ze positief moeten zijn. En wat doet ze ontzettend uit de hoogte door in haar vraag op die emigratie op te sommen wat ze bezitten aan aan eigen zaken, huizen, auto’s. Ik denk (en hoop, ja sorry) dat Sofie nog een keer flink op haar b¤k gaat met haar gedraai en gekonkel en de risico’s die ze steeds nemen. Blijkbaar zitten ze zo goed in de slappe was dat verlies lijden door een verkeerde investering of oplichting door een vriend niet zoveel uitmaken? Dan is het misschien een stukje makkelijker om altijd positief te blijven.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:11 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke vraagt raad voor de emigratie wat geen emigratie is. Bij een ieder die hier bedenkingen over uit gaat ze los. Of zoals iemand opmerkt: je wil geen raad je wil alleen horen dat dit een goed idee is. Ik vraag me af of ze in het echt ook zo reageert op mensen met een andere mening dan zij. Krijgen die ook bitse sneren en worden die ook afgeserveerd? Bij enige tegengas op FB wenst ze iemand positiviteit toe en vervolgens word je geblokkeerd. Het lijkt wel een stampvoetende kleuter.
Net als naar het nieuwe Toverland. Alle fluflu's mogen gesponsord komen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:20 schreef Moppie1982 het volgende:
Bij de achtste hoef zijn alle Flu flu’s van Mirthe haar agency, volgens mij een weekend weg met zijn allen maar wel gesponsord uiteraard! Ze zullen eens geld uitgeven!
Ik denk ook niet dat Michelle hier meeleest, misschien deelt ze minder maar denk dat er gewoon contact is en ze achterloopt, zie haar echt niet hier mee lezen!
Ja dat is die!quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:17 schreef Iris2.0 het volgende:
Sarah Liebregts was toch die haar man niet vertrouwde en toen al die onzin verkondigde over vreemdgaan wat helemaal niet waar was? Ik zie dr nu huppelen bij Mirthe op de gram namelijk
En een koffiezetapparaat van +-300 euro, dat kookding voor buiten kostte ook toch flink wat duiten, weet niet meer of het 300 of 600 euro was. Heeft ze volgens mij nog een ninja airfryer staan en een grillplaat.quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:01 schreef Weerikier het volgende:
Ook even bij Milou gekeken mbt het kamperen maar het enige wat ik echt heel raar vind zijn die witte houten tafel en stoelen in de voortent. Die zijn niet in te klappen en hoe vervoer je die van en naar de camping?
Verder heb ik ook wel hele bankstellen (al dan niet opblaasbaar) en uitgebreide keukens gezien bij anderen op mijn kampeervakanties.
Zelf doen wij het ook wat simpeler maar met een seizoen plek blijf je natuurlijk langer staan en is het de moeite misschien wel om die zooi allemaal mee te slepen.
Zie nu ook dat die stoelen onder de luifel niet in te klappen zijn. Hoe hebben zij al die spullen daar gekregen met een vrachtwagen of zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |