Ik denk ook dat het steeds zoeken van hen is naar iets waardoor ze klanten lokken en als ze er dan voor het ene zijn het andere ook meenemen. Maar kaas is best wel iets waar je kennis van moet hebben, je moet klanten kunnen adviseren. In de vlog van gister zie je Jan kaas snijden, geen enkel idee hoe hij bepaalde kaas moet snijden. Ook niets van de kaas weet. Zij willen zo graag een luxe zaak zijn, daar hoort dan zeker kennis van je producten hebben bij. De winkel in Oudenbosch is een bakkerswinkel, chocoladewinkel, kaaswinkel en ijssalon in één. Het slaat helemaal nergens op en straalt zeker niet de luxe uit waar ze zo prat op gaan.quote:Op zondag 12 april 2026 09:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Die bakkerij van de Nagelkerkjes.. Vol met flessen drank, pakketjes van de kaaswinkel en flessen sap. Op heel die foto werkelijk geen enkel brood te ontdekken 😅 Is me al vaker opgevallen maar die winkels zijn stuk voor stuk rommelige allegaartjes. Doet me denken aan een tv programma (volgens mij België) die ondernemers in financiële problemen weer op de rit proberen te krijgen. Was ook een bakkerij die vanalles en nog wat ging verkopen (snoep, chocolade, ijs, sap enz) om maar iets van winst te genereren, werkte precies averechts.
Dit dan weer wel, fijn dat ze eindelijk iets voor de maatschappij doet!quote:Op zondag 12 april 2026 09:25 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het leuk voor Debbie. Leuk dat ze samen iets met opa doet, leuk dat ze iets voor de maatschappij doet, leuk dat ze iets met boeken doet. En samen met het pakket kinderboeken denk ik dat ze een leuke aanwinst voor de buurt is.
Dat zijn toch verschillende winkels?quote:Op zondag 12 april 2026 09:33 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het steeds zoeken van hen is naar iets waardoor ze klanten lokken en als ze er dan voor het ene zijn het andere ook meenemen. Maar kaas is best wel iets waar je kennis van moet hebben, je moet klanten kunnen adviseren. In de vlog van gister zie je Jan kaas snijden, geen enkel idee hoe hij bepaalde kaas moet snijden. Ook niets van de kaas weet. Zij willen zo graag een luxe zaak zijn, daar hoort dan zeker kennis van je producten hebben bij. De winkel in Oudenbosch is een bakkerswinkel, chocoladewinkel, kaaswinkel en ijssalon in één. Het slaat helemaal nergens op en straalt zeker niet de luxe uit waar ze zo prat op gaan.
Je zou toch eerder verwachten dat ze overal een speciale stempel in zet.quote:Op zondag 12 april 2026 09:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze heeft zelf boekenleggers ontworpen 🫣 net als die stempels die ze toen verkocht
Je loopt zo van de ene in de andere winkel, het is allemaal met elkaar verbonden. Kijk maar naar de vlog van gisteren. Tegenover het kaasgedeelte aan de muur planken met daarop chocolade. Kaas en ijssalon loopt ook in elkaar over. Kon me er ook niet echt een voorstelling van maken hoe het er uit zag.quote:
Dat zou je denken ja 🫣quote:Op zondag 12 april 2026 09:43 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Je zou toch eerder verwachten dat ze overal een speciale stempel in zet.
Ze heeft eens verteld dat het aan de voorkant 3 winkels/panden naast elkaar zijn/lijken maar achterkant is het één geheel. Woon niet in de buurt anders zou ik een keer gaan lunchen daar.quote:
Dat heb ik nog niet gezien. Ze vertelde het een keer bij een vraag.quote:Op zondag 12 april 2026 09:47 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Je loopt zo van de ene in de andere winkel, het is allemaal met elkaar verbonden. Kijk maar naar de vlog van gisteren. Tegenover het kaasgedeelte aan de muur planken met daarop chocolade. Kaas en ijssalon loopt ook in elkaar over. Kon me er ook niet echt een voorstelling van maken hoe het er uit zag.
Hier wel in de buurt. Daar kun je als kind niet bij. Vrij hoog allemaal.quote:Op zondag 12 april 2026 09:53 schreef Lalaland79 het volgende:
De meeste boekenkasten die hier langs de straat staan zijn allemaal vrij laag. Kinderen kunnen er gewoon in kijken. Die kastjes hebben toch bijna nooit de onderste plank op 1,50 meter? Beetje apart om dit zo speciaal te noemen.
Ja, dozen zijn weg en de kast is opgeruimd en ingericht. Ik vond de muur vrij heftig toen het leeg was. Ik vind hem nu mooi!quote:Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke heeft of opgeruimd of ze filmt een nette hoek! Maar haar kers hangt
Wat een afschuwelijk ding, die kers. Leuk voor in een kinderkamer, en dan nog vind ik het twijfelachtig. Maar deze hoek ziet er opgeruimd uit. Dion heeft z’n best weer gedaan.quote:Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Zou die kast wel vastzitten aan de muur, als Mijan er zo bij zit te spelen?quote:Op zondag 12 april 2026 10:02 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ja, dozen zijn weg en de kast is opgeruimd en ingericht. Ik vond de muur vrij heftig toen het leeg was. Ik vind hem nu mooi!
Ze hebben geen lunchroom meer. Geloof dat je nog wel koffie met bv taartje er kunt eten maar echt lunchen niet meer. Daar is de kaaswinkel voor in de plaats gekomen.quote:Op zondag 12 april 2026 09:57 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ze heeft eens verteld dat het aan de voorkant 3 winkels/panden naast elkaar zijn/lijken maar achterkant is het één geheel. Woon niet in de buurt anders zou ik een keer gaan lunchen daar.
Ik vind het een gezellig hoekje zo!quote:Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Ach alles bij die vrouw is terug te leiden naar haar grootste tekort: aandacht. Er zit werkelijk geen origineel idee in. Maar zij wilt het weer speciaal maken, ondanks er al ontalbare kastjes bestaan.quote:Op zondag 12 april 2026 09:37 schreef Weerikier het volgende:
Debbie heeft ook bedacht dat ze de zondag haar offline dag heeft. Fijn dat ze het even laat weten aan de fans. En ze heeft een kastje in haar haar tuin gezet met boeken. Dat boeken kastje heeft ook een eigen insta account. En de grande opening is aanstaande.
Nou snap ik heus dat als je in een buitenwijk van Barnveld woont en je behalve door de buurt touren in je elektrische rollie en spuitjes zetten om vet te verliezen en je b12 op niveau te krijgen en je verder weinig meemaakt dat dan een boeken kastje in je voortuin zetten een hele onderneming is.
Maar waar ik woon zie je die dingen overal. Debbie doet alsof ze het wiel heeft uitgevonden. Gelukkig kan je bij haar kastje ook vanuit je rolstoel een boek pakken. Heel vooruitstrevend allemaal. Want laatst was ze zelf met de rollie op pad en wou ze in zo een boeken kastje kijken en gelukkig heeft zij nog een sta functie en kon ze bij de bovenste plank. Maar stel je voor, je b12 tekort is zo heftig dat je geen sta functie meer hebt. Kan je gelukkig nog bij Debbie haar boekenkast terecht.
Eens over die kers, hetzelfde heb ik met die Minnie Mouse op de bank; niet geschikt voor de huiskamer. Maar het ziet er voor de rest gezellig uit met de opgeruimde kast.quote:Op zondag 12 april 2026 10:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk ding, die kers. Leuk voor in een kinderkamer, en dan nog vind ik het twijfelachtig. Maar deze hoek ziet er opgeruimd uit. Dion heeft z’n best weer gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |