Heeft ze op Facebook al meermaals gedeeld openbaar... en het bedrijf "theletherfamily" staat ook op dat adres met haar telefoonnummer gewoon op te zoeken... kijk in de basis raar dat gekken er gebruik van maken om haar lastig te vallen... maar we leven in een wereld vol gekken dus hoe dom ben je om dit te plaatsenquote:Op zaterdag 11 april 2026 19:20 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Doordat ze die zelf zo openbaar deelde? Ik vond t echt heftig. Zeker met de “haat” die ze over zich afroept heen krijgt
Gratis heh.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:26 schreef Henrike het volgende:
Hvk: maakt alleen even een verse soep want kinderen hadden veel gegeten.
Churros
Pizza
Stroopwafel
Spekjes
En o wat gek dat ze stuiteren
Jan en Sofie zijn echt niet de helderste lichtenquote:Op zaterdag 11 april 2026 22:19 schreef Harper het volgende:
Sofie Nagelkerke, over Guusje die op reis is in India: Ze zijn gaan rijden door de straten van India met een fiets riksja.
De straten van India? India is nogal groot. Zou ze eigenlijk wel weten waar haar dochter precies is?
Omdat AM dat ook doetquote:Op zaterdag 11 april 2026 23:32 schreef Applepony het volgende:
Waarom moet Debbie zich altijd zo afmelden? met haar "maandag ben ik er weer" who cares?
Net als zondag "offline" zijnquote:
Dat denk ik eerder, een bot zal Pascal wel niet willen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Je kunt een hond nomineren voor een bilboardcampagne van een diervoeder merk en Pascal heeft haar hond opgegeven.
Of we allemaal willen stemmen ‘want dat gunt ze hem zo’
Huh? Gaat hij dan door de stad lopen op zoek naar ‘zijn’ billboard? Gaat hij pootjesgeefsessies geven aan fans ofzo?
Of zit er een geldprijs aan vast en gunt ze dat zichzelf?
Dan voel je je erg belangrijk, dat doet AM ookquote:Op zaterdag 11 april 2026 23:32 schreef Applepony het volgende:
Waarom moet Debbie zich altijd zo afmelden? met haar "maandag ben ik er weer" who cares?
Je zegt door de straten van Amsterdam of weet ik veel welke stad rijden. Niet door de straten van Nederland rijden. Van Oeganda wisten ze ook niet of dat nou noordelijk of zuidelijk van Nederland lag. Maar ze kunnen zeggen dat ze in Oeganda zijn geweest, dat is het belangrijkste. En Guusje gaat in India Indiaans eten. De domheid spat er van af.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:19 schreef Harper het volgende:
Sofie Nagelkerke, over Guusje die op reis is in India: Ze zijn gaan rijden door de straten van India met een fiets riksja.
De straten van India? India is nogal groot. Zou ze eigenlijk wel weten waar haar dochter precies is?
Wat een raar antwoord ook🙈quote:Op zondag 12 april 2026 07:54 schreef Latteanais het volgende:
DBM:Iemand vraagt op Threads op wie je een crush hebt.
Zegt DBM: ik geil vooral op mezelf.
Zou dat niet haar echte issue zijn ipv ADHD/Autisme?
Stoer doen, overschreeuwen. Ik zie weinig zelfliefde bij haar. Al vind geil ook niet per se met liefde of crush te maken hebben.quote:Op zondag 12 april 2026 07:54 schreef Latteanais het volgende:
Bij de rondleiding zegt ze ook nog dat de koelkast in de caravan eruit gaat, omdat ze de grote wel hebben, maar weet niet... hoe wil je dat ding meesjouwen als je naar het buitenland gaat? Die past niet door de deur van je caravan (ja, ervaring mee, met een klein tafelkoelkastje die we mee wilden, die moest door het achterraam naar binnen...). Zie dat niet gebeuren met zo'n grote.quote:Op zaterdag 11 april 2026 22:31 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Die koelkast snap ik niet. Heb je toch in de caravan?
Nee echt heftig.
Oeh heel nieuwsgierig nu...quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:41 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Geloof mij, heel veel! Ik snap dat we ons moeten houden aan de regels hier maar de afgelopen maanden is er flink gesproken over Debbie in Barneveld.
Dit vooral... als crush synoniem staat voor geil bij haar verklaard dat ook wel weer een hoop🤔quote:Op zondag 12 april 2026 08:18 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Stoer doen, overschreeuwen. Ik zie weinig zelfliefde bij haar. Al vind geil ook niet per se met liefde of crush te maken hebben.
Wij hier blijkbaar🤣🤣.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:32 schreef Applepony het volgende:
Alles!!! Daarom moet ze er ook naar toe.quote:
Niet handig in haar werk lijkt me 🤣, dit is toch letterlijk haat werk? Mensen managen etc.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De enige breuk die officieel was, was met die oupac ofzoiets. Daar was ze besties en zakenpartner mee.
Die Roos van oh oh cherso zie je ook nooit meer.
Zij kan vrijwel geen enkele relatie behouden. De enige constante factor is die Benthe volgens mij
De combi DBM en geil.......kan ik me werkelijk NIKS bij voorstellenquote:Op zondag 12 april 2026 07:54 schreef Latteanais het volgende:
Ze heeft zelf boekenleggers ontworpen 🫣 net als die stempels die ze toen verkochtquote:Op zondag 12 april 2026 00:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Net als zondag "offline" zijn
Benieuwd met hoeveel bombarrie straks dat kastje geopend word.. krant erbij vlaggetjes enzovoort
In reacties vraagt iemand of ze boekenleggers wilt maar daarop zegt ze dat ze zelf boekenleggers ontworpen heeft en ze deze als gratis freebee bij de boeken weg geeft 🤔 klinkt bijna of je voor de boeken zou moeten betalen dan?
Ze doet ook net of ze het wiel uitgevonden heeft.. dus ik ging even googlen maar er staan best veel minibiebs in Barneveld 🤣
Ik vind het leuk hoor maar doe niet zo hysterisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |