abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220559307
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:20 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Doordat ze die zelf zo openbaar deelde? Ik vond t echt heftig. Zeker met de “haat” die ze over zich afroept heen krijgt
Heeft ze op Facebook al meermaals gedeeld openbaar... en het bedrijf "theletherfamily" staat ook op dat adres met haar telefoonnummer gewoon op te zoeken... kijk in de basis raar dat gekken er gebruik van maken om haar lastig te vallen... maar we leven in een wereld vol gekken dus hoe dom ben je om dit te plaatsen
pi_220559388
Je kunt een hond nomineren voor een bilboardcampagne van een diervoeder merk en Pascal heeft haar hond opgegeven.

Of we allemaal willen stemmen ‘want dat gunt ze hem zo’

Huh? Gaat hij dan door de stad lopen op zoek naar ‘zijn’ billboard? Gaat hij pootjesgeefsessies geven aan fans ofzo?

Of zit er een geldprijs aan vast en gunt ze dat zichzelf?
pi_220559455
Ik vind trouwens Sientje die drieling moeder op die vrouw van B&B vol liefde lijken, ook qua accent? Ze woont op een Grieks eiland, Ingrid heet ze geloof ik.
pi_220559579
Hvk: maakt alleen even een verse soep want kinderen hadden veel gegeten.
Churros
Pizza
Stroopwafel
Spekjes
En o wat gek dat ze stuiteren
pi_220559602
Waarom moet Debbie zich altijd zo afmelden? met haar "maandag ben ik er weer" who cares?
pi_220559609
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:26 schreef Henrike het volgende:
Hvk: maakt alleen even een verse soep want kinderen hadden veel gegeten.
Churros
Pizza
Stroopwafel
Spekjes
En o wat gek dat ze stuiteren
Gratis heh.
pi_220559657
Oh bah die nagels van Sanneke bij die unboxing. 🤢
pi_220559673
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 22:19 schreef Harper het volgende:
Sofie Nagelkerke, over Guusje die op reis is in India: Ze zijn gaan rijden door de straten van India met een fiets riksja.
De straten van India? India is nogal groot. Zou ze eigenlijk wel weten waar haar dochter precies is?
Jan en Sofie zijn echt niet de helderste lichten
pi_220559677
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:32 schreef Applepony het volgende:
Waarom moet Debbie zich altijd zo afmelden? met haar "maandag ben ik er weer" who cares?
Omdat AM dat ook doet
pi_220559847
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 23:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Omdat AM dat ook doet
Net als zondag "offline" zijn
Benieuwd met hoeveel bombarrie straks dat kastje geopend word.. krant erbij vlaggetjes enzovoort
In reacties vraagt iemand of ze boekenleggers wilt maar daarop zegt ze dat ze zelf boekenleggers ontworpen heeft en ze deze als gratis freebee bij de boeken weg geeft 🤔 klinkt bijna of je voor de boeken zou moeten betalen dan?
Ze doet ook net of ze het wiel uitgevonden heeft.. dus ik ging even googlen maar er staan best veel minibiebs in Barneveld 🤣
Ik vind het leuk hoor maar doe niet zo hysterisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')