abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220555479
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:10 schreef Clavis het volgende:
Wat is Sanneke d’r woonkamer nog steeds rommelig en ongezellig zeg.
Ja en er komt steeds meer bij! Ipv ze gaat opruimen en inrichten nee meer en meer!

Mirthe heeft toch altijd ruzie met iedereen? Ze gaat ook niet meer met die Linda om en met Oapac niet meer
pi_220555576
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s biebje heeft een eigen insta, daar is ze dus wel online geweest en beschrijft ze zichzelf als parttime rolstoelgebruiker 🫣
kan ik dat onder die naam vinden debbiesbiebje
pi_220555598
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:22 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Het is ook voor kinderen die veel met ziekenhuizen te maken hebben. Zoals haar zoon.
Ze of eigenlijk haar zoon is ambassadeur van stichting de opkikker (waarschijnlijk omdat ze eerder een opkikker dag gehad hebben of gewoon als vrijwilligers) en dan heb je 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.

Familie van mij hebben 1x een opkikkerdag gehad omdat de zoon ernstig ziek geweest was van hersenvliesontsteking daarna zijn ze ambassadeurs geworden (oude mobieltjes verzamelen ed) en vanaf toen kregen ze 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
pi_220555905
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie’s biebje heeft een eigen insta, daar is ze dus wel online geweest en beschrijft ze zichzelf als parttime rolstoelgebruiker 🫣
Wat is de insta daarvan, weet je dat? En why?!?!?
pi_220555940
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:19 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik loop vast achter maar wat is er gebeurd tussen Romy van Utopia en onze Mirth?
Geen idee, maar zij wisselt dr besties nogal eens in voor een nieuwe.
pi_220555990
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zij was ook bestie met saskia en zij zou toch ook haar bruiloft regelen en dat is ook over al lang, geen idee waardoor
pi_220556065
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:47 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Zij was ook bestie met saskia en zij zou toch ook haar bruiloft regelen en dat is ook over al lang, geen idee waardoor
De enige breuk die officieel was, was met die oupac ofzoiets. Daar was ze besties en zakenpartner mee.
Die Roos van oh oh cherso zie je ook nooit meer.

Zij kan vrijwel geen enkele relatie behouden. De enige constante factor is die Benthe volgens mij
pi_220556082
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:59 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze of eigenlijk haar zoon is ambassadeur van stichting de opkikker (waarschijnlijk omdat ze eerder een opkikker dag gehad hebben of gewoon als vrijwilligers) en dan heb je 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.

Familie van mij hebben 1x een opkikkerdag gehad omdat de zoon ernstig ziek geweest was van hersenvliesontsteking daarna zijn ze ambassadeurs geworden (oude mobieltjes verzamelen ed) en vanaf toen kregen ze 1x per jaar een dag voor alle ambassadeurs.
Klopt, ons gezin heeft ook een keer een opkikkerdag gehad. We zijn alleen nog nooit naar een ambassadeursdag geweest.
pi_220556111
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:59 schreef IlseMarije het volgende:

[..]

Maar moet je daar als ambassadeur dan niet iets voor doen? Geld inzamelen, bekendheid geven, zoiets? Als DBM daar haar insta nou voor zou gebruiken, zou ze nog wat nuttigs doen .
pi_220556120
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:54 schreef miep123456 het volgende:

[..]
kan ik dat onder die naam vinden debbiesbiebje
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:37 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wat is de insta daarvan, weet je dat? En why?!?!?
@Nog1hoofdstuk
pi_220556181
Vriendelijk toontje van Judith of we even mee willen denken.
pi_220556193
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:01 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Maar moet je daar als ambassadeur dan niet iets voor doen? Geld inzamelen, bekendheid geven, zoiets? Als DBM daar haar insta nou voor zou gebruiken, zou ze nog wat nuttigs doen .
Oude mobieltjes sparen geloof ik
pi_220556197
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Klopt, ons gezin heeft ook een keer een opkikkerdag gehad. We zijn alleen nog nooit naar een ambassadeursdag geweest.
Wij hebben nooit een opkikker dag gehad wel zijn we naar zo'n speciale avond geweest in de dierentuin.
pi_220556203
Ellen (terugnaarliefde) gaat naar een verjaardag. Ze gaat maar eventjes want ze is goed in haar grenzen bewaken. De grens van haar lippen was ze even kwijt denk ik, ze is behoorlijk uitgeschoten met haar lippenstift
pi_220556261
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:21 schreef Earring het volgende:
Ellen (terugnaarliefde) gaat naar een verjaardag. Ze gaat maar eventjes want ze is goed in haar grenzen bewaken. De grens van haar lippen was ze even kwijt denk ik, ze is behoorlijk uitgeschoten met haar lippenstift
🤡
pi_220556262
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:15 schreef Miepje77 het volgende:
Vriendelijk toontje van Judith of we even mee willen denken.
Geen idee wat ze nou wil, dat groen, mijn kleur zou het niet zijn. En wat een bende in die tuin, dat zand ook echt. En dan gaat ze schilderen (denk zelf want laten doen kost geld) met al dat zand nog erbij ofzo. Mag het wel een dag zijn zonder wind.
pi_220556268
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haar baby daddy’s ook 😅
pi_220556287
Waarom liggen al die dozen bij Sanneke in de kamer? Ze meteen ff plat maken is niet zoveel moeite toch?
Ik zal echt niet zeggen dat het hier nooit een bende is, maar dit soort dingen probeer ik toch altijd meteen weg te ruimen.
pi_220556309
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom liggen al die dozen bij Sanneke in de kamer? Ze meteen ff plat maken is niet zoveel moeite toch?
Ik zal echt niet zeggen dat het hier nooit een bende is, maar dit soort dingen probeer ik toch altijd meteen weg te ruimen.
Omdat zij toekijkt en filmt en ze beiden dat inzicht niet hebben, dat is mij inmiddels wel duidelijk. Ze snappen niet hoe het een bende is geworden in de keet en nu alweer is in het nieuwe huis. Deze moet je met het handje meenemen en alles vertellen, anders gaan ze het nooit snappen. Het zit er niet in.
pi_220556341
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Had de story weggeklikt maar even goed gekeken nu. Wát een puinhoop überhaupt daar nog😳 De tafel ligt ook nog helemaal vol, jassen op de stoelen? Hoe dan, als je al autisme hebt, dan is dat toch een enorme stoorzender 🤨
pi_220556390
Wat een zooi idd. En er staat nog wel een bijna lege draadrekding.

Ik ben ook benieuwd hoe de rest van het huis er uit ziet. Badkamer gezien, was ook een zooitje maar dat lag aan de badkamer. M’s kamertje zag er wel oké uit maar de content kamer en hun slaapkamer laten ze dan weer niet zien, I wonder why 🤔
pi_220556395
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:35 schreef papierentas het volgende:

[..]
Geen idee wat ze nou wil, dat groen, mijn kleur zou het niet zijn. En wat een bende in die tuin, dat zand ook echt. En dan gaat ze schilderen (denk zelf want laten doen kost geld) met al dat zand nog erbij ofzo. Mag het wel een dag zijn zonder wind.
Ik mag toch hopen dat ze eerst de tuin afmaakt. Had ook het idee dat er zand op het kozijn en raam was gegooid. Lekker als je krassen wil hebben.
En zelf schilderen, dat ik ook. Zal wel een 10 jaren plan zijn maar als ze het nu al had over houtrot zou ik niet te lang wachten. Wij laten om de paar jaar een schilder komen. Ja ik kan het zelf, heb er ook tijd voor maar in hun tempo ben ik in 2 a 3 dagen klaar. Ik zelf ben weken be uw en dan is bij mij de zin eraf en wordt het er niet netter op. Daar sparen wij graag voor om ons die luxe te gunnen.
pi_220556408
Die leertoren bij Sanneke ook weer, duidelijk dat zij hem wilde, want de reactie van Dion is nou niet heel erg enthousiast. Ik zie vooral weer een ding waar zooi op kan.
pi_220556425
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:00 schreef papierentas het volgende:
Die leertoren bij Sanneke ook weer, duidelijk dat zij hem wilde, want de reactie van Dion is nou niet heel erg enthousiast. Ik zie vooral weer een ding waar zooi op kan.
Ik vraag me ook af waarom ze hem wil. Eten bestellen doet ze vanaf de bank.

Ik had ooit een cliënt die op de bank leefde en op een gegeven moment zo depressief was dat ze ook haar behoefte daar deed (Sorry voor de beelddenkers) dat is Sanneke over 20jaar denk ik. Helemaal 1 geworden met de bank.
pi_220556436
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:58 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat ze eerst de tuin afmaakt. Had ook het idee dat er zand op het kozijn en raam was gegooid. Lekker als je krassen wil hebben.
En zelf schilderen, dat ik ook. Zal wel een 10 jaren plan zijn maar als ze het nu al had over houtrot zou ik niet te lang wachten. Wij laten om de paar jaar een schilder komen. Ja ik kan het zelf, heb er ook tijd voor maar in hun tempo ben ik in 2 a 3 dagen klaar. Ik zelf ben weken be uw en dan is bij mij de zin eraf en wordt het er niet netter op. Daar sparen wij graag voor om ons die luxe te gunnen.
Ja, die brokken zand op het houtwerk inderdaad, dat is er gewoon tegenaan gegooid. Hier ook wel zelf schilderen en samen met mijn vader nog omdat hij het nog wil doen, maar met haar gezondheid zou ik er gewoon lekker een schilder voor laten komen, dat is waar ik meer op doelde. Nu gaan schilderen, ik zou eerst de tuin doen en zorgen dat die berg zand weg is. Maarja keuzes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')