Ja dat is een woord en ook wat ze de hele tijd doen.quote:Op zondag 12 april 2026 17:21 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Die podcast is niet te doen. Jammer, er mist ook gewoon humor, leuke verhalen of iets wat leuk is om naar te luisteren. Het is alleen maar elkaar willen overtroeven (is dat een woord?)
Oh ja, die was opeens weg en dat vond Michelle heel vervelend.quote:Op zondag 12 april 2026 17:23 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Ja en er was iets met een blikopener 🤪
Mag hopen dat het al weg isquote:Op zondag 12 april 2026 17:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoelang zou die vogelpoep op de raam blijven zitten 👀
Waar zie je dit? (Het is wel zo trouwens... maar dacht dat het indirecte informatie zou zijn 😂 het is echt een grand opening alsof ze eigenhandig de locale bieb gered heeft... )quote:Op zondag 12 april 2026 17:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft een persbericht uitgestuurd voor haar Biebje 🫣 die meid neemt zichzelf wel serieus. Valt mee dat er nog geen sticker van zichzelf op dat kastje zit
quote:Op zondag 12 april 2026 16:23 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Mama's man is helemaal de trainer van PSV niet. Mama's man is mama's persoonlijke foto accessoire en tassendrager. Die traint helemaal niets meer behalve zn leuter met die 3x per dag sex die ze zogenaamd hebben.
Helicopter piloot op een olieplatform in Afrikaquote:Op zondag 12 april 2026 17:32 schreef Cattolica het volgende:
Wat doet de man van bzzonder voor werk?
Wauw, dat antwoord had ik niet verwacht. Heftig, ik zag net dat ie na 4 weken weer thuis is.quote:Op zondag 12 april 2026 17:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Helicopter piloot op een olieplatform in Afrika
Wie zou de gasten doekjes hebben gekregen 😆 a la Jan Smit en Yolanthequote:Op zondag 12 april 2026 17:23 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Ja en er was iets met een blikopener 🤪
Op de insta van haar Biebjequote:Op zondag 12 april 2026 17:27 schreef Moppie1982 het volgende:
Snapt Debbie niet dat een persbericht voor de pers is? En niet voor haar buren?
Ik zie haar al door de buurt scheuren met haar bolide en manisch overal flyers door de brievenbus doenquote:Op zondag 12 april 2026 17:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waar zie je dit? (Het is wel zo trouwens... maar dacht dat het indirecte informatie zou zijn 😂 het is echt een grand opening alsof ze eigenhandig de locale bieb gered heeft... )
Ah zie het nu bij haar bericht dat ze de flyer heeft rond gebracht in de buurt 😂 dacht dat ze vertelt had dat ze alle locale nieuws bronnen heeft aangeschreven voor de grand opening (echt benieuwd of er wat op afkomt)
O ja dat zie ik ook want straks komt opa en de krant voor de opening en is er geen publiekquote:Op zondag 12 april 2026 17:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zie haar al door de buurt scheuren met haar bolide en manisch overal flyers door de brievenbus doen
Die wacht tot het eraf geregend isquote:Op zondag 12 april 2026 17:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Lang denk ik. Want ‘als je het nu weg haalt zit er morgen weer nieuwe op’quote:Op zondag 12 april 2026 17:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hij kreeg een kans om trainer te worden bij het belofte elftal van club Brugge. Dat was geen succes want binnen no time werd ie ontslagen.quote:Op zondag 12 april 2026 17:47 schreef Loveischocolala het volgende:
Wat zou de echten reden zijn Tim weg is gegaan bij psv…
Hij was sowieso al gedegradeerd naar assistent trainer van jong psvquote:Op zondag 12 april 2026 18:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hij kreeg een kans om trainer te worden bij het belofte elftal van club Brugge. Dat was geen succes want binnen no time werd ie ontslagen.
Alles op karakter hèquote:Op zondag 12 april 2026 18:00 schreef Henrike het volgende:
Wat knap van flip en flap dat ze 7 uur door Walibi kunnen lopen, vandaag verjaardag.
Vorige week was alles nog zo kommer en kwel , spoedplek bij de kno arts en hup alles kan hij weer.
Maar ik zal niet te vroeg juichen we wachten morgen even af
En idd die afgetrapte schoenen onder zo'n schattig jurkje, die snapt het niet
Maar AM zal trots op hem zijn dat er wat vissen uit de vriezer verdwenen zijn. Misschien, héél misschien krijgt hij wel een kus.quote:
Ja maar nu met hele michelle gedoe denk ik probeerde die te ontvluchten was makkelijker vreemdgaan hij “alleen in belgie”quote:Op zondag 12 april 2026 18:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hij kreeg een kans om trainer te worden bij het belofte elftal van club Brugge. Dat was geen succes want binnen no time werd ie ontslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |