abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220561322
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:32 schreef IlseMarije het volgende:
Minibelle sleept haar dochter van wedstrijd naar wedstrijd maar Judith doet dat net zo met Bob. Minimaal voor de 3e week achterelkaar dat hij een wedstrijd moet tennissen of van atletiek. Een weekendje gewoon thuis, lekker spelen is er niet bij.
Waarom hebben we vorig weekend eigenlijk geen uitgebreid westrijd verslag gekregen van het tennis weekend van Bob de atleet? Stelde zijn resultaat misschien zijn moeder ietwat teleur?

Ieder weekend een sport wedstrijd vind ik dan weer niet raar. Met voetballende zoons weet ik niet beter dat van september tm juni er met uitzondering van vakanties/feestdagen er inderdaad ieder weekend wedstrijden zijn.
pi_220561328
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:23 schreef Cattolica het volgende:
Leuke foto van Maarten met J en L in Blijdorp!
Ja en hij is er duidelijk over dat het reclame is
pi_220561350
Ik irriteer me mateloos aan Debbie die zegt dat ze "wel een stafunctie heeft".

Zij heeft geen stafunctie, ze kan gewoon lopen!! Ze zit niet in een rolstoel omdat ze niet kan lopen dus benoemen dat ze wel een stafunctie heeft slaat kant nog wal.

Stoom komt echt uit mn oren
pi_220561364
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 10:43 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja en hij is er duidelijk over dat het reclame is
Ja, zag het zojuist! Hij brengt het ook met dankbaarheid; "het is inderdaad reclame, maar hebben het ook gewoon leuk".
pi_220561371
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Dit is heel gewoon onder seizoenskampeerders. Al heb je die ook in alle soorten en maten natuurlijk. Maar ik ken dit beeld van toen wij een seizoensplek hadden. Het is echt heerlijk voor kinderen. En mijn man is ook van de luxe, dus prima om te kamperen (voor een week of 2), maar zodra het langer is, mag het ook van hem ook een stuk comfortabeler. Dus een goede vloer voor in de voortent en een vloer met grastapijtje onder de luifel. Een complete buitenkeuken, maar dan in de voortent. We hadden alleen wel kampeerstoelen in de voortent staan.
Ja maar geen houten stoelen die je niet kunt inklappen en dat ronde tafeltje erbij. Dat is gewoon spul voor in je huis. Nooit dit gezien op campings. Wel tuinspul
pi_220561452
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:25 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Ach alles bij die vrouw is terug te leiden naar haar grootste tekort: aandacht. Er zit werkelijk geen origineel idee in. Maar zij wilt het weer speciaal maken, ondanks er al ontalbare kastjes bestaan.
Kijk die kastjes zijn natuurlijk top! Hier staan ze ook overal en ik vind het altijd leuk om te neuzen! Op vakantie ook top.. geregeld dat we boeken die uit zijn op een camping achter laten en een ander weer mee nemen 😍
Maar het is weer echt Debbie... grand opening met toeters en bellen en veel gedoe.. knal dat kastje in je tuin en roep "ik heb een kastje in mijn tuin" en doe niet zo "welcome to my circus" gaat ze straks allemaal mensen filmen die boeken halen? Steeds uitwijden over wat er allemaal in staat? Net als toen met die speelgoed kast op school... het was vooral de Debbie show alsof er een wereld beroemde super ster hem kwam openen
pi_220561459
Goed zo Maarten, dat wordt een voldoende voor je weektaakje! 😘 En tja ze zullen het vast leuk hebben maar het blijft een verplichting die AM is aangegaan waarbij de kinderen wederom gefilmd moeten worden.
pi_220561586
Debbie: ja je hebt stafunctie, want je kan gewoon lopen, de trap op en je eigen rolstoel naar beneden sjouwen.

AM/MG: leuk uitje voor Maarten en zijn dochters en meteen heel duidelijk dat het gesponsord is.
Ik heb opzich niks tegen gesponsorde uitjes, ik vind het bij AM alleen altijd zo overduidelijk en ze geeft het nergens aan.
pi_220561605
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie is nu een aantal dagen online. De namen Roy, Liam en Zoe zijn al meerdere keren gevallen.

Waar is Jay in vredesnaam?! Gister (of vrijdag?) schreef ze iets van ‘Jay is met zijn vader’. Ging over die monstertruck iets ofzo, dat ze daar waren geweest. Ik vond de tekst ‘met zijn vader’ heel gek. Waarom niet Jay is met Roy daar geweest? Ik snap dat het Jay z’n vader is, maar vond het er raar staan
pi_220561643
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:27 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]

Zoe stond wel met Roy op de beurs dus niet met haar vader (qua text... tuurlijk is het wel haar vader)
Bijzonder idd dit verschil
pi_220561644
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 20:51 schreef Lalaland79 het volgende:
En DBM schrijft: jommens...
Dat is geeneens een woord.
Ons buurjongetje van 3 zegt dat 😭😭 Hij bedoelt jongens, zij vast ook maar zij is 30😭😭 Haar humor 🥴
pi_220561663
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 08:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
De combi DBM en geil.......kan ik me werkelijk NIKS bij voorstellen
🤢🤢
pi_220561671
Ik irriteer me best wel aan Sanneke, ze zal het misschien niet zo bedoelen maar ze heeft zo een onsympathieke en domme manier van praten en doen. Ook nu weer met dat boodschappen pakket wat ze perse moest bestellen. "Oh , ik dacht dat het groot verpakkingen waren" En hoe slecht ze het ook uitpakt. Als er dan 2 exemplaren van een product in zitten, dan pak je die toch direct achter elkaar als influ/content creator. Nee hoor, Sanneke pakt een flesje kokosroom, "oh kijk kokosroom" dan een knijpfruitje, "ooh knijpfruit voor Mijan" dan een fles icetea dan weer een kokosroom, " oooh weer kokosroom" en oh ja, nog een knijpfruit en nóg een fles icetea. Zo amateuristisch. En dat allemaal terwijl de camera op haar kruis staat gericht.
En altijd zo spottend praten; "Het zijn geen grootverpakkingen, nou ja zeg" en dan zo dom lachen. Als je nou eens gewoon had gelezen wat je besteld en weer 12 euro aan uit hebt gegeven. Had je ook lekker een kapsalon van kunnen bestellen vanavond Sanneke! Zonde joh!
pi_220561680
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 07:54 schreef Latteanais het volgende:
DBM:Iemand vraagt op Threads op wie je een crush hebt.
Zegt DBM: ik geil vooral op mezelf.

Zou dat niet haar echte issue zijn ipv ADHD/Autisme?
Ik denk hier alleen maar ragebait 🤡🤡 Aandacht en provoceren, precies waar ze op kickt
pi_220561722
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke heeft of opgeruimd of ze filmt een nette hoek! Maar haar kers hangt
Ik gok dat er hier is meegelezen over de bende daar 🧐
pi_220561725
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:27 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]

Ik vind 'met zijn vader' altijd een beetje overkomen alsof mensen uit elkaar zijn. Dat geloof ik in dit geval niet hoor. Maar wij zeggen altijd gewoon: ze zijn met 'naam partner' hier of hier naar toe.
pi_220561757
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:41 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ik gok dat er hier is meegelezen over de bende daar 🧐
En toen dion heeft laten opruimen
pi_220561780
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:36 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ik denk hier alleen maar ragebait 🤡🤡 Aandacht en provoceren, precies waar ze op kickt
Behalve als er teveel aandacht op komt dan is iedereen jaloers en gemeen
pi_220561919
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 11:35 schreef Weerikier het volgende:
Ik irriteer me best wel aan Sanneke, ze zal het misschien niet zo bedoelen maar ze heeft zo een onsympathieke en domme manier van praten en doen. Ook nu weer met dat boodschappen pakket wat ze perse moest bestellen. "Oh , ik dacht dat het groot verpakkingen waren" En hoe slecht ze het ook uitpakt. Als er dan 2 exemplaren van een product in zitten, dan pak je die toch direct achter elkaar als influ/content creator. Nee hoor, Sanneke pakt een flesje kokosroom, "oh kijk kokosroom" dan een knijpfruitje, "ooh knijpfruit voor Mijan" dan een fles icetea dan weer een kokosroom, " oooh weer kokosroom" en oh ja, nog een knijpfruit en nóg een fles icetea. Zo amateuristisch. En dat allemaal terwijl de camera op haar kruis staat gericht.
En altijd zo spottend praten; "Het zijn geen grootverpakkingen, nou ja zeg" en dan zo dom lachen. Als je nou eens gewoon had gelezen wat je besteld en weer 12 euro aan uit hebt gegeven. Had je ook lekker een kapsalon van kunnen bestellen vanavond Sanneke! Zonde joh!
Helemaal mee eens. En ook hier weer Dion mompelend op de achtergrond. Hij zal misschien van zichzelf niet zo praten, maar het komt wel zo over omdat hij niet in/dichtbij de telefoon-microfoon praat. Maar zij blijft ook steeds met hem praten en ik vraag me af of ze de filmpjes terugkijken en het zelf niet opmerken. Ik snap ook dat constante gelach niet, het komt bij mij "gemaakt of nerveus" over alsof ze irritatie/verdriet/zorgen weglacht. Ik zat gisteren naar de live te kijken en het is écht een hele andere Sanneke, dan jaren geleden toen ze alleen was en shoplogs en vlogs plaatste. Ze kwam toen oprechter over en daardoor meer herkenbaar.
pi_220562023
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 11:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. En ook hier weer Dion mompelend op de achtergrond. Hij zal misschien van zichzelf niet zo praten, maar het komt wel zo over omdat hij niet in/dichtbij de telefoon-microfoon praat. Maar zij blijft ook steeds met hem praten en ik vraag me af of ze de filmpjes terugkijken en het zelf niet opmerken. Ik snap ook dat constante gelach niet, het komt bij mij "gemaakt of nerveus" over alsof ze irritatie/verdriet/zorgen weglacht. Ik zat gisteren naar de live te kijken en het is écht een hele andere Sanneke, dan jaren geleden toen ze alleen was en shoplogs en vlogs plaatste. Ze kwam toen oprechter over en daardoor meer herkenbaar.
Sanneke is denk ik te lui om het terug te kijken en post het gewoon.
pi_220562194
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 11:33 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ons buurjongetje van 3 zegt dat 😭😭 Hij bedoelt jongens, zij vast ook maar zij is 30😭😭 Haar humor 🥴
Dat is geen humor, zij denkt echt dat je jongens zo schrijft. Dislectie he en oja adhd en autisme
pi_220562223
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 12:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Sanneke is denk ik te lui om het terug te kijken en post het gewoon.
Eens, haar passiviteit is adembenemend. Maar Dion ziet zichzelf toch ook steeds terug op deze manier. Denkt ie niet, laat ik mijn mond maar houden in plaats van steeds zo onnozel mompelend over te komen? Gisteren tijdens de live heeft ie geen seconde zijn mond gehouden. Zij sprak in en tegen de camera, haar mascara op te doen, en hij zat verderop "zoals altijd op wegwuivende toon" te reageren op alles wat ze zei.
pi_220562442
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 10:46 schreef Lodelie het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Debbie die zegt dat ze "wel een stafunctie heeft".

Zij heeft geen stafunctie, ze kan gewoon lopen!! Ze zit niet in een rolstoel omdat ze niet kan lopen dus benoemen dat ze wel een stafunctie heeft slaat kant nog wal.

Stoom komt echt uit mn oren
Ik vind het ook achterlijk. Ik heb zelf ook een rolstoel nodig ivm longcovid/POTS/pijn maar ik kan mezelf binnenshuis gewoon verplaatsen. Ja, trappen lopen is ontzettend zwaar en voor mij is bijvoorbeeld koken erg zwaar. Daarvoor heb ik een zadelkruk sinds enkele dagen, in de hoop dat het mij weer lukt. Ik vind koken heel fijn om te doen. Voel mezelf dan nuttig en vind het leuk.

Maar ik kan lopen, maar ik kan bijvoorbeeld een rondje om het huizenblok van 14 huizen en dan ben ik kapot en moet ik eerst rusten.

En dit is overigens op een goede dag. Op een slechte dag lig ik in bed of op de bank en heb ik al moeite om voor mezelf te zorgen.

Dus ja. Voor mijn energie te besparen zou een rolstoel erg fijn zijn. Ik ben daarintegen nog aan het wachten op de WMO. (Te) Lang uitgesteld eigenlijk in mijn geval.

Als Debbie nou zou zeggen korte stukken lopen gaat, of op sommige dagen lukt het mij en op sommige dagen niet zou ik het héél anders vinden. Ik vind haar zogenaamde sta functie ook vrij misplaatst... alsof ze half-verlamd is.
pi_220562508
Mirthe start weer bedrijf met een vriendin... we weten allemaal al waar dit schip gaat stranden 🤔 niemand die deze vriendin even uitlegt hoe dit steeds verloopt bij mirthe?
pi_220562576
Michelle heeft de ochtend routine ook al uitgespeeld.
Is er iets wat die vrouw niet uitspeelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')