Waarom hebben we vorig weekend eigenlijk geen uitgebreid westrijd verslag gekregen van het tennis weekend van Bob de atleet? Stelde zijn resultaat misschien zijn moeder ietwat teleur?quote:Op zondag 12 april 2026 10:32 schreef IlseMarije het volgende:
Minibelle sleept haar dochter van wedstrijd naar wedstrijd maar Judith doet dat net zo met Bob. Minimaal voor de 3e week achterelkaar dat hij een wedstrijd moet tennissen of van atletiek. Een weekendje gewoon thuis, lekker spelen is er niet bij.
Ja en hij is er duidelijk over dat het reclame isquote:Op zondag 12 april 2026 10:23 schreef Cattolica het volgende:
Leuke foto van Maarten met J en L in Blijdorp!
Ja, zag het zojuist! Hij brengt het ook met dankbaarheid; "het is inderdaad reclame, maar hebben het ook gewoon leuk".quote:Op zondag 12 april 2026 10:43 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja en hij is er duidelijk over dat het reclame is
Ja maar geen houten stoelen die je niet kunt inklappen en dat ronde tafeltje erbij. Dat is gewoon spul voor in je huis. Nooit dit gezien op campings. Wel tuinspulquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:36 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dit is heel gewoon onder seizoenskampeerders. Al heb je die ook in alle soorten en maten natuurlijk. Maar ik ken dit beeld van toen wij een seizoensplek hadden. Het is echt heerlijk voor kinderen. En mijn man is ook van de luxe, dus prima om te kamperen (voor een week of 2), maar zodra het langer is, mag het ook van hem ook een stuk comfortabeler. Dus een goede vloer voor in de voortent en een vloer met grastapijtje onder de luifel. Een complete buitenkeuken, maar dan in de voortent. We hadden alleen wel kampeerstoelen in de voortent staan.
Kijk die kastjes zijn natuurlijk top! Hier staan ze ook overal en ik vind het altijd leuk om te neuzen! Op vakantie ook top.. geregeld dat we boeken die uit zijn op een camping achter laten en een ander weer mee nemen 😍quote:Op zondag 12 april 2026 10:25 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ach alles bij die vrouw is terug te leiden naar haar grootste tekort: aandacht. Er zit werkelijk geen origineel idee in. Maar zij wilt het weer speciaal maken, ondanks er al ontalbare kastjes bestaan.
quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:39 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie is nu een aantal dagen online. De namen Roy, Liam en Zoe zijn al meerdere keren gevallen.
Waar is Jay in vredesnaam?! Gister (of vrijdag?) schreef ze iets van ‘Jay is met zijn vader’. Ging over die monstertruck iets ofzo, dat ze daar waren geweest. Ik vond de tekst ‘met zijn vader’ heel gek. Waarom niet Jay is met Roy daar geweest? Ik snap dat het Jay z’n vader is, maar vond het er raar staan
Zoe stond wel met Roy op de beurs dus niet met haar vader (qua text... tuurlijk is het wel haar vader)quote:
Ons buurjongetje van 3 zegt dat 😭😭 Hij bedoelt jongens, zij vast ook maar zij is 30😭😭 Haar humor 🥴quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:51 schreef Lalaland79 het volgende:
En DBM schrijft: jommens...
Dat is geeneens een woord.
🤢🤢quote:Op zondag 12 april 2026 08:58 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
De combi DBM en geil.......kan ik me werkelijk NIKS bij voorstellen
Ik denk hier alleen maar ragebait 🤡🤡 Aandacht en provoceren, precies waar ze op kicktquote:Op zondag 12 april 2026 07:54 schreef Latteanais het volgende:
DBM:Iemand vraagt op Threads op wie je een crush hebt.
Zegt DBM: ik geil vooral op mezelf.
Zou dat niet haar echte issue zijn ipv ADHD/Autisme?
Ik gok dat er hier is meegelezen over de bende daar 🧐quote:Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke heeft of opgeruimd of ze filmt een nette hoek! Maar haar kers hangt
Ik vind 'met zijn vader' altijd een beetje overkomen alsof mensen uit elkaar zijn. Dat geloof ik in dit geval niet hoor. Maar wij zeggen altijd gewoon: ze zijn met 'naam partner' hier of hier naar toe.quote:
En toen dion heeft laten opruimenquote:Op zondag 12 april 2026 11:41 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ik gok dat er hier is meegelezen over de bende daar 🧐
Behalve als er teveel aandacht op komt dan is iedereen jaloers en gemeenquote:Op zondag 12 april 2026 11:36 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ik denk hier alleen maar ragebait 🤡🤡 Aandacht en provoceren, precies waar ze op kickt
Helemaal mee eens. En ook hier weer Dion mompelend op de achtergrond. Hij zal misschien van zichzelf niet zo praten, maar het komt wel zo over omdat hij niet in/dichtbij de telefoon-microfoon praat. Maar zij blijft ook steeds met hem praten en ik vraag me af of ze de filmpjes terugkijken en het zelf niet opmerken. Ik snap ook dat constante gelach niet, het komt bij mij "gemaakt of nerveus" over alsof ze irritatie/verdriet/zorgen weglacht. Ik zat gisteren naar de live te kijken en het is écht een hele andere Sanneke, dan jaren geleden toen ze alleen was en shoplogs en vlogs plaatste. Ze kwam toen oprechter over en daardoor meer herkenbaar.quote:Op zondag 12 april 2026 11:35 schreef Weerikier het volgende:
Ik irriteer me best wel aan Sanneke, ze zal het misschien niet zo bedoelen maar ze heeft zo een onsympathieke en domme manier van praten en doen. Ook nu weer met dat boodschappen pakket wat ze perse moest bestellen. "Oh , ik dacht dat het groot verpakkingen waren" En hoe slecht ze het ook uitpakt. Als er dan 2 exemplaren van een product in zitten, dan pak je die toch direct achter elkaar als influ/content creator. Nee hoor, Sanneke pakt een flesje kokosroom, "oh kijk kokosroom" dan een knijpfruitje, "ooh knijpfruit voor Mijan" dan een fles icetea dan weer een kokosroom, " oooh weer kokosroom" en oh ja, nog een knijpfruit en nóg een fles icetea. Zo amateuristisch. En dat allemaal terwijl de camera op haar kruis staat gericht.
En altijd zo spottend praten; "Het zijn geen grootverpakkingen, nou ja zeg" en dan zo dom lachen. Als je nou eens gewoon had gelezen wat je besteld en weer 12 euro aan uit hebt gegeven. Had je ook lekker een kapsalon van kunnen bestellen vanavond Sanneke! Zonde joh!
Sanneke is denk ik te lui om het terug te kijken en post het gewoon.quote:Op zondag 12 april 2026 11:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ook hier weer Dion mompelend op de achtergrond. Hij zal misschien van zichzelf niet zo praten, maar het komt wel zo over omdat hij niet in/dichtbij de telefoon-microfoon praat. Maar zij blijft ook steeds met hem praten en ik vraag me af of ze de filmpjes terugkijken en het zelf niet opmerken. Ik snap ook dat constante gelach niet, het komt bij mij "gemaakt of nerveus" over alsof ze irritatie/verdriet/zorgen weglacht. Ik zat gisteren naar de live te kijken en het is écht een hele andere Sanneke, dan jaren geleden toen ze alleen was en shoplogs en vlogs plaatste. Ze kwam toen oprechter over en daardoor meer herkenbaar.
Dat is geen humor, zij denkt echt dat je jongens zo schrijft. Dislectie he en oja adhd en autismequote:Op zondag 12 april 2026 11:33 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ons buurjongetje van 3 zegt dat 😭😭 Hij bedoelt jongens, zij vast ook maar zij is 30😭😭 Haar humor 🥴
Eens, haar passiviteit is adembenemend. Maar Dion ziet zichzelf toch ook steeds terug op deze manier. Denkt ie niet, laat ik mijn mond maar houden in plaats van steeds zo onnozel mompelend over te komen? Gisteren tijdens de live heeft ie geen seconde zijn mond gehouden. Zij sprak in en tegen de camera, haar mascara op te doen, en hij zat verderop "zoals altijd op wegwuivende toon" te reageren op alles wat ze zei.quote:Op zondag 12 april 2026 12:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Sanneke is denk ik te lui om het terug te kijken en post het gewoon.
Ik vind het ook achterlijk. Ik heb zelf ook een rolstoel nodig ivm longcovid/POTS/pijn maar ik kan mezelf binnenshuis gewoon verplaatsen. Ja, trappen lopen is ontzettend zwaar en voor mij is bijvoorbeeld koken erg zwaar. Daarvoor heb ik een zadelkruk sinds enkele dagen, in de hoop dat het mij weer lukt. Ik vind koken heel fijn om te doen. Voel mezelf dan nuttig en vind het leuk.quote:Op zondag 12 april 2026 10:46 schreef Lodelie het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Debbie die zegt dat ze "wel een stafunctie heeft".
Zij heeft geen stafunctie, ze kan gewoon lopen!! Ze zit niet in een rolstoel omdat ze niet kan lopen dus benoemen dat ze wel een stafunctie heeft slaat kant nog wal.
Stoom komt echt uit mn oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |