Dit... Bob is gewoon niet de nieuwe Federer 👌 en dat is primaquote:Op zondag 12 april 2026 22:33 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze liegt maar dat geloof ik dus niet. Zij zal geen gewonnen partijtje tennis of persoonlijk atletiek record aan haar voorbij laten gaan zonder iedereen en z'n moeder te filmen, te fotograferen en op haar IG te plaatsen.
Ja bizar, als het niet goed zit gaat een kind het echt niet verbeterenquote:Op zondag 12 april 2026 22:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wel apart dat in alle drie de relaties dan nog baby’s zijn geboren. Bij KB en MCW zelfs nog 2. Bij JvP nog 1 en bij Tim blijkbaar ook nog 1.
Het is zijn tijd nog niet😂quote:Op zondag 12 april 2026 22:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit... Bob is gewoon niet de nieuwe Federer 👌 en dat is prima
Misschien toch maar wel vaker naar school en op tijd zodat als topsport en goud toch niet in het verschiet ligt hij iig nog een normale baan kan vinden
Nou hè, zo dacht ik ook daarom vroeg ik haar maar was ook heel korte reactie... ja schreef ze.quote:Op zondag 12 april 2026 22:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit dus, als hij echt gewonnen zou hebben, dan hadden we dat heus wel geweten
En dan niet zomaar een normale baan, maar dan ook nog eentje die bij zijn bioritme past, want anders komt zijn autonomie in gevaar.quote:Op zondag 12 april 2026 22:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit... Bob is gewoon niet de nieuwe Federer 👌 en dat is prima
Misschien toch maar wel vaker naar school en op tijd zodat als topsport en goud toch niet in het verschiet ligt hij iig nog een normale baan kan vinden
Dit was niet op haar verjaardag. Dacht een week laterquote:Op zondag 12 april 2026 23:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Even totaal iets anders, maar ik las over de moordzaak van de Amsterdamse vrouw, medewerker van ABN Amro.
Haar man is nu aangehouden als verdachte. En die man is een plangoeroe die planners a la die van AM uitgeeft.
Ik dacht opeens: zou daar nog een link zitten met de gebeurtenis op de verjaardag van AM? Dat zij mogelijk toen dit nieuws hoorde en hem goed kent? Kan me voorstellen dat je van zoiets behoorlijk uit het lood raakt.
Als ze hem goed had gekend, dan hadden wij hem ook al eerder op haar insta gezien. Volgens mij is er bij AM niks privé.quote:Op zondag 12 april 2026 23:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Even totaal iets anders, maar ik las over de moordzaak van de Amsterdamse vrouw, medewerker van ABN Amro.
Haar man is nu aangehouden als verdachte. En die man is een plangoeroe die planners a la die van AM uitgeeft.
Ik dacht opeens: zou daar nog een link zitten met de gebeurtenis op de verjaardag van AM? Dat zij mogelijk toen dit nieuws hoorde en hem goed kent? Kan me voorstellen dat je van zoiets behoorlijk uit het lood raakt.
Bij dezelfde uitgeverij? Anders lijkt me de kans klein dat ze hem überhaupt kent.quote:Op zondag 12 april 2026 23:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik denk dat ze gewoon weer iets eruit kotste en er toen door iemand in de privé sfeer op gewezen werd dat het bs is omdat haar (schoon)ouders altijd klaar staan en vriendinnie zeer regelmatig logeert en ze toen ineens dacht ohja 🤔 het gaat niet over mij hoor!!!quote:Op maandag 13 april 2026 06:55 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:
In mijn baby en kindertijd was het heel normaal om dagelijks bij je opa & oma gedumpt te worden. Don't get me wrong, t liefste ging ik elke dag hoor!
'Ze' namen het te pas en te onpas over van onze ouders. Maar nu wij zelf groot zijn, zijn deze generatie opa's en oma's nergens te bekennen. Tuurlijk voed je je eigen kids op, en verplicht ik niemand om op te passen die dat niet wil.
Maar ergens is dit ook gewoon heel hypocriet toch? Wij zijn volgens mij echt de ongewilde generatie ofzo!
Wat een onzin kraamt die vrouw toch uit. Vervolgens zegt ze dat het niet haar betreft, dat haar (schoon) ouders altijd voor hen klaar staan.
Maar ze stelt dus dat de huidige generatie opa's en oma's nergens te bekennen zijn. Over welke aantallen heb je het dan DBM? Welke cijfers heb je? Of baseer je ke uitspraak op basis van je 2 vriendinnen die mss deze ervaring hebben? En daar koppel je gelijk aan dat jullie de 'ongewilde' generatie zijn?
Zij maakt echt zo'n bijzondere denkfouten en kraamt zoveel onzin uit...
Dat zou AM dan gedeeld hebben want ze gaat altijd over lijken en blijft dat dan een tijd uitmelken.quote:Op zondag 12 april 2026 23:21 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
DBM draait alles altijd op zo'n manier dat zij eruit komt als slachtoffer van het leven. En als er eens geen negativiteit is, heeft ze die in 5 min gecreëerd.quote:Op maandag 13 april 2026 06:55 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:
In mijn baby en kindertijd was het heel normaal om dagelijks bij je opa & oma gedumpt te worden. Don't get me wrong, t liefste ging ik elke dag hoor!
'Ze' namen het te pas en te onpas over van onze ouders. Maar nu wij zelf groot zijn, zijn deze generatie opa's en oma's nergens te bekennen. Tuurlijk voed je je eigen kids op, en verplicht ik niemand om op te passen die dat niet wil.
Maar ergens is dit ook gewoon heel hypocriet toch? Wij zijn volgens mij echt de ongewilde generatie ofzo!
Wat een onzin kraamt die vrouw toch uit. Vervolgens zegt ze dat het niet haar betreft, dat haar (schoon) ouders altijd voor hen klaar staan.
Maar ze stelt dus dat de huidige generatie opa's en oma's nergens te bekennen zijn. Over welke aantallen heb je het dan DBM? Welke cijfers heb je? Of baseer je ke uitspraak op basis van je 2 vriendinnen die mss deze ervaring hebben? En daar koppel je gelijk aan dat jullie de 'ongewilde' generatie zijn?
Zij gaat hard achteruit, dit komt helaas echt niet meer goed denk ik. Haar ene oog hing ook helemaal in een vorige post. Heb het ook echt met haar moeder te doen. Verschrikkelijke ziekte.quote:Op zondag 12 april 2026 20:55 schreef Lynnyl het volgende:
Pascal die ooit hoopt de marathon van Rotterdam te lopen. Als je dan kijkt hoe haar ES het in een paar jaar tijd helemaal heeft overgenomen, want ze liep al eens de halve marathon. Elke nieuwe foto die ze plaatst, lijkt ze alleen maar verder verwijderd van ooit nog hard te kunnen lopen.
Hè wat? Ik zie op mijn vrije dagen echt OVERAL grootouders. In de kinderboerderij, bij zwemles, bij peutergym, muziekles. Deze generatie grootouders doet enorm veel juist met hun kleinkinderen, dat was in onze jeugd totaal anders.quote:Op maandag 13 april 2026 06:55 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:
Ze neemt te veel over van wat ze op sociale media ziet. Er is kennelijk een groep mensen die altijd bij hun grootouders werd 'gedumpt' volgens mij vooral in Amerika.quote:Op maandag 13 april 2026 07:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hè wat? Ik zie op mijn vrije dagen echt OVERAL grootouders. In de kinderboerderij, bij zwemles, bij peutergym, muziekles. Deze generatie grootouders doet enorm veel juist met hun kleinkinderen, dat was in onze jeugd totaal anders.
Eens... zie echt zoveel opa's en oma's bij school steeds 👌 mijn ouders zijn overleden en mijn schoonouders wonen 3 uur rijden dus zijn minder aanwezig. Maar als ik om me heen kijk zie ik echt super veel actief aanwezige grootouders!quote:Op maandag 13 april 2026 07:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hè wat? Ik zie op mijn vrije dagen echt OVERAL grootouders. In de kinderboerderij, bij zwemles, bij peutergym, muziekles. Deze generatie grootouders doet enorm veel juist met hun kleinkinderen, dat was in onze jeugd totaal anders.
Het lijkt me ook andersom. Volgens mij waren in onze tijd onze moeders gewoon thuis. Wij dumpen onze kids overal en nergens omdat... er gewerkt moet worden, DBM. Je hoort het goed, gewerkt. Ik zou ook graag bij mijn kids willen zijn of iig een paar jaar. Helaas kan dat niet... Daarom (is wel offtopic) verwonder ik me er ook over hoe een Debbie, DBM en Sanneke dit hebben. Wij verdienen beiden echt bovenmodaal maar ik zou niet weten hoe wij dan rondmoeten komen als bijvoorbeeld mijn salaris wegvalt. En ja ik wil ook graag op vakantie en mooie kleding etc halen voor mn kids en onszelf maar al zou je daar op minderen zou het nog een hele krappe bedoeling worden. En dan hebben wij ook nog niet eens een hele hoge hypotheek....quote:Op maandag 13 april 2026 06:55 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:
Kantoorwerk is ook vliegtickets voor de vele reisjes boeken. Onder werktijd haartjes en nageltjes laten doen. Kijken of bij de Jumbo hun producten netjes liggen. Bijhouden wat op de socials over hen staat, bedrijven benaderen voor gratis spullen etc. Dat in de zaken komen kijken: ik denk niet dat het personeel op haar zit te wachten. In een review over ik dacht hun toen nog lunchroom schrijft een klant dat er een vrouw binnen kwam met camera, iedereen stil moest zijn want er werd gefilmd etc en dat dat later de eigenaar bleek te zijn. Sofie dus. Zoals ze op socials los kan gaan kan ik me niet voorstellen dat ze tegen personeel wel aardig is. Ziet ze als werkvolk, niet hun soort mensen zoals zij dat zeggen.quote:Op zondag 12 april 2026 21:18 schreef Lalaland79 het volgende:
Sofie voelt zich ook heel belangrijk dat ze elke dag " kantoorwerk " doet. Maar eigen lijk doe je dan iets niet goed als je niet eens 1 of dagen vrij kan zijn in de week. (Nu weet ik ook wel dat ze swifferen op de socials en die bijhouden als kantoorwerk ziet.) Maar de fans zien dat niet zo en bewonderen de tomeloze inzet.
Ik kan haar echt heel vaak niet volgen, zoveel onzin.quote:Op maandag 13 april 2026 06:55 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:
Uiteraard! En dan kan er ook nog wel mooi een baby bij. Iets met Grootse Liefde die bekroond moet worden want dit heeft ze nog nooit meegemaakt. Of zo.quote:Op maandag 13 april 2026 07:56 schreef Lovelii2026 het volgende:
Michelle die wil trouwen met Tim … bijzonder
Zoiets verwacht ik ook nog wel idd.quote:Op maandag 13 april 2026 08:15 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Uiteraard! En dan kan er ook nog wel mooi een baby bij. Iets met Grootse Liefde die bekroond moet worden want dit heeft ze nog nooit meegemaakt. Of zo.
Nee joh? Die vrouw is echt de weg kwijt hoor.quote:Op maandag 13 april 2026 07:56 schreef Lovelii2026 het volgende:
Michelle die wil trouwen met Tim … bijzonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |