abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2026 @ 10:34:01 #126
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220571443
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:24 schreef SophiaLoren het volgende:
Ehm... Am die aangeeft dat scholen het niet aandurven met zomervakantie. Wist ze dat dit wettelijk geregeld is?🥲

Ik snap wel dat het vervelend is hoor.
Maar ze typt alsof ze wijsheid in pacht heeft, scholen die het niet aandurven....
Er is wel een goedgekeurde pilot gaande nu of in opstart fase, waarbij scholen dus inderdaad flexibeler mogen omgaan met vakantieplanningen. Denk persoonlijk dat dit zeker toegevoegde waarde kan hebben, maar dan heb je wel een schoolconcept nodig dat hier goed op aansluit met bijvoorbeeld continu rooster i.c.m. vaste BSO afname.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220571488
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Haar 3 kinderen waren gister middag alleen thuis terwijl ze zelf door ging naar nog een verjaardag... die hebben schijnbaar met zijn 3tjes het hele huis overhoop getrokken en vies gemaakt en dat mag zij nu opruimen 👌 arm schaap moet alle last alleen dragen weten we nog? Eigenlijk is ze gewoon single moeder met 3 kleuters.. zelfs alle financiële last zou op haar schouders liggen heeft ze al eens verteld...

Tja blijft fantakim
Bizar triest persoon is het
pi_220571490
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:33 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik zie het probleem niet zo met de vakanties, ze zijn ruim van te voren bekend dus tijd genoeg om wat te regelen. Wij werken beide maar kunnen het prima opvangen met BSO, zelf een extra dag opnemen of familie. Het lijkt me wettelijk gezien ook niet haalbaar om ouders het zelf maar te laten uitzoeken. Maar goed, richting de zomer kan ze weer mauwen dat er teveel schooltijd tussen de meivakantie en zomervakantie zit. En ze heeft weer 20 stories vol bullshit de wereld in geschoten.
Dit dus... vakanties staan gewoon begin van het jaar vast 👌 en je hoeft ze niet vol te plempen met activiteiten 🤷 laat ze lekker spelen... lekker knutselen en vooral niets moeten! Zowel jet als lot hoeven toch niet 24/7 bezig gehouden te worden?
pi_220571492
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Oh ik hou wel van dat soort kleuren hahah
Ik hou ook van kleur, maar vind dit toch wel wat ‘in your face’ 🫣
pi_220571495
Wat bazelt AM toch weer over vakanties
pi_220571496
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 10:10 schreef Debsterr het volgende:
En standaard knijpfruit voor zo'n kleintje... wat is er mis met zelf fruit snijden?
Snap ik ook niks van. Ik neem aan dat ze zelf ook fruit eet. Hup, snijden en samen fruit eten.
pi_220571507
Josinewille is voor mij toch wel de irritainment grens van "oprecht, eerlijk, bij haar ben je veilig met je diepste gevoelens" willen overkomen en tegelijktijd krijg ik zulke onbestemde kriebelende kriebels van haar, dat ze zo nep is als de reden die ze geeft waarom ze langzaam maar gestaag afvalt (en dat is nog maar een fractie van haar geanimeerde manier van doen en laten, dat steeds erger lijkt te worden). Ik doe geen aannames, you do you, maar veel vrouwen vragen naar haar "afvalgeheim" en ze blijft doen alsof het allemaal maar puur toeval of geluk is. Als je je halve leven continue pak 'em beet 120 kilo weegt, dan val je niet opeens af "door af en toe te laten zien dat je naar de sportschool gaat". En als je dit wel lukt, "dan laat je dit als die-hard professionele influencer aan je volgers zien en neem je hun mee in jouw proces".

Mayralouise van hetzelfde laken een pak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 13-04-2026 11:00:18 ]
pi_220571520
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Oh, en ze wil ook ‘al die lullige ADV (?) dagen tussen april en juli bundelen tot 2 weken in de herfst (mijn favoriete vakantieperiode)’

Egoïstische denkwijze.

Maar volgens mij staat dit ook in de schaduwplanner en komt dit jaarlijks terug?
Onze school doet dat hier wel, en eerlijk, het is wel fijn. Niet telkens die aparte losse dagen, maar 2 weken herfstvakantie ipv 1
pi_220571523
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 10:34 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Er is wel een goedgekeurde pilot gaande nu of in opstart fase, waarbij scholen dus inderdaad flexibeler mogen omgaan met vakantieplanningen. Denk persoonlijk dat dit zeker toegevoegde waarde kan hebben, maar dan heb je wel een schoolconcept nodig dat hier goed op aansluit met bijvoorbeeld continu rooster i.c.m. vaste BSO afname.
We hadden hier zo een school. Vroeg ook veel van ouders omdat het er eigenlijk op neer kwam op gezamenlijk thuis onderwijs. Er was een beroeps leerkracht en verder moesten ouders helpen waar mogelijk met lessen enzo. Ze hadden dan alleen 4 weken zomer vakantie die vast stond en verder konden ouders alle vrije dagen in overleg zelf in vullen.
Uiteindelijk is die school opgeheven omdat het toch niet zo liep als gehoopt
pi_220571524
Wat loopt AM nou weer te mauwen over die vakanties? Zij heeft helemaal geen opvang probleem.
Haar hang naar structuur is veel te groot om om te gaan met flexibele vakanties. Maar goed, zo kan ze weer proberen relevant te zijn.
pi_220571528
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:30 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Dit.. en die vriendinnen zijn ook volwassen genoeg lijkt me als ze geen vrienden meer zouden zijn.
Precies
Verliefdheid doet rare dingen met de mens. En Jvp zal vast gewaarschuwd zijn door haar vriendinnen, net als Michelle .
Maar goed soms willen ze niet luisteren naar adviezen en moeten ze het maar ervaren.
Op zich niet erg, mits er kinderen de dupe worden.
Dat ze alle 3 zelf een hoop sores hebben gehad in hun poly, tsja jammer.
Maar echte vriendinnen blijven je steunen hoe dom je keuzes ook zijn geweest.
pi_220571542
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier idem.. thuis mochten ze altijd pakken maar 9 van de 10x vragen ze het gewoon. Ergens anders vragen ze het ook altijd. (Altijd als in als ze iets graag willen.. niet dat ze er speciaal voor naar de buren lopen 😂🤣)
Hier ook nooit iets stiekem. Ze kijken sowieso niet zomaar in kastjes ofzo 🤷
Ik vraag het zelfs nu nog aan mijn moeder of ik fruit mag als ik daar ben 🫣

Wel handig voor Sanneke dat Mijan zelf pakt, hoeft ze de bank niet af
pi_220571553
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:17 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Nou ik ben het wel een beetje met haar eens. Mijn schoonzus zit in het onderwijs en die heeft een andere vakantie dan haar kids ivm een andere stichting. Heel onhandig want je kan best leuk weg in de meivakantie en dan in de zomer in eigen land oid
Dat snap ik hoor. Maar dat probleem heb je ook als je op de grens van 2 regio’s woont en kinderen op 2 verschillende regio’s hebt?

Maar het gaat me om de stelligheid van AM. Dat alles maar moet gaan zoals het haar het beste uitkomt. Niet nadenken over ‘wat als..’
pi_220571560
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja ze hebben er met z'n allen wel een potje van gemaakt.
Eens! Maar het lijkt erop dat JvP dat zelf inmiddels ook wel inziet. Meegezogen in het MW-sprookje dat in sneltreinvaart gaat. Precies zoals dat nu bij Tim ook gebeurt.
pi_220571569
En AM filmt altijd op de fiets. Opzij. Half/heel achter haar. J kijkt ook op zij. Dan zie je toch niet wat er op straat gebeurt? Een kat of kind die plotseling oversteekt, een auto die van een oprit komt?
pi_220571573
Ik verbaas me wel over Debbie hoor, dus nu is het ineens geen longcovid meer? Het gaat goed met haar energie.
En ja ik weet wat een b12,tekort met je doet maar dat verhaal geloof ik niet helemaal.
Ze is de afgelopen 4 jaar door zoveel artsen gezien, de vermoeidheidskliniek, internisten , bloedonderzoeken enz.
En niemand maar dan ook niemand van al die artsen heeft haar ernstige b 12 tekort opgemerkt?
Geloof ik dus niet.
Ik denk dat ze 3 maanden offline is geweest om haar plan te wijzigen, ze had door dat haar verhalen. niet meer geloofwaardig waren.
Misschien heeft ze hulp gehad?
Nu kan ze met een schone lei beginnen en af en toe wat positievere berichten brengen.
Ik meen het als ik zeg dat ik deze situatie beter vind, vooral voor haar kinderen.
Ze kwamen echt tekort door zo'n moeder waar alles om
Lc draaide.
En ik vind haar er echt goed uitzien in die gekleurde trui, fris en wat energieker.
Hoop dat ze van haar lc sprookje heeft geleerd, al heb ik er een hard hoofd in.
Denk dat het nu het b12 sprookje wordt
pi_220571580
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:51 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Eens! Maar het lijkt erop dat JvP dat zelf inmiddels ook wel inziet. Meegezogen in het MW-sprookje dat in sneltreinvaart gaat. Precies zoals dat nu bij Tim ook gebeurt.
En ze was/is natuurlijk wel verliefd op Koen, dat maakte misschien dat ze Mw er bij accepteerde.
Ze heeft nu wat ze wou, daar ben ik van overtuigd
  maandag 13 april 2026 @ 10:55:00 #143
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220571584
AM begint op Sanneke te lijken, zeiken, zeuren, klagen. Wat een vervelend mens!
pi_220571591
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ze was/is natuurlijk wel verliefd op Koen, dat maakte misschien dat ze Mw er bij accepteerde.
Ze heeft nu wat ze wou, daar ben ik van overtuigd
En ik was er niet bij natuurlijk, maar toch denk ik dat het eerst om Mies en Sjaak ging. Want in de wereld van Mies draait alles om Mies. Kan me niet voorstellen dat Sjaak erbij kwam omdat ze verliefd was op Koen. En Mies 2e keus was. Dat past gewoon niet in het plaatje.
pi_220571592
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:52 schreef Henrike het volgende:
Ik verbaas me wel over Debbie hoor, dus nu is het ineens geen longcovid meer? Het gaat goed met haar energie.
En ja ik weet wat een b12,tekort met je doet maar dat verhaal geloof ik niet helemaal.
Ze is de afgelopen 4 jaar door zoveel artsen gezien, de vermoeidheidskliniek, internisten , bloedonderzoeken enz.
En niemand maar dan ook niemand van al die artsen heeft haar ernstige b 12 tekort opgemerkt?
Geloof ik dus niet.
Ik denk dat ze 3 maanden offline is geweest om haar plan te wijzigen, ze had door dat haar verhalen. niet meer geloofwaardig waren.
Misschien heeft ze hulp gehad?
Nu kan ze met een schone lei beginnen en af en toe wat positievere berichten brengen.
Ik meen het als ik zeg dat ik deze situatie beter vind, vooral voor haar kinderen.
Ze kwamen echt tekort door zo'n moeder waar alles om
Lc draaide.
En ik vind haar er echt goed uitzien in die gekleurde trui, fris en wat energieker.
Hoop dat ze van haar lc sprookje heeft geleerd, al heb ik er een hard hoofd in.
Denk dat het nu het b12 sprookje wordt
Dit denk ik ook. Ze had LC uitgespeeld 🫣
pi_220571604
AM moest natuurlijk vermelden dat er andere blootlopers (🙄) waren in de sauna. Hihi…

En wat een fantastische planning. Veel weekenden weg om stempels in boekjes te zetten en nu weer een weekend weg.
Want de sauna’s zijn na dit weekend nooit meer open ofzo?
pi_220571623
am is opgegroeid met de sauna (in die vréselijke jeugd van haar..) en daardoor heel trots op haar lichaam.

Alsof je dat zonder sauna niet kunt zijn?

En in de posts wordt de thermen vermeld, maar geen ‘betaalde samenwerking, #ad oid.
Oepsie.. 🙄
pi_220571624
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit denk ik ook. Ze had LC uitgespeeld 🫣
Ze liep vast in haar eigen verzinsels, dus moest ze wel even offline om de verhaallijn aan te passen. Er komt nu vast een moment dat de rolstoel ook weg kan. Mooi moment op Koningsdag, met vlag en ballonnen dat ding uitzwaaien, want energie is terug...
pi_220571631
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 11:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
am is opgegroeid met de sauna (in die vréselijke jeugd van haar..) en daardoor heel trots op haar lichaam.

Alsof je dat zonder sauna niet kunt zijn?

En in de posts wordt de thermen vermeld, maar geen ‘betaalde samenwerking, #ad oid.
Oepsie.. 🙄
Potverdorie, dan geven ze je een tweedehands brommer, gooien ze vla over je eten als je je bord niet leeg eet, moest je mee naar het fantastisch fijne huisje in Frankrijk, ... en moet je ook nog eens naar de sauna. Gelukkig was daar je buurjongen MG als reddende engel van al die ellende.
pi_220571635
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 10:56 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En ik was er niet bij natuurlijk, maar toch denk ik dat het eerst om Mies en Sjaak ging. Want in de wereld van Mies draait alles om Mies. Kan me niet voorstellen dat Sjaak erbij kwam omdat ze verliefd was op Koen. En Mies 2e keus was. Dat past gewoon niet in het plaatje.
Sjaak en mies werden idd verliefd op elkaar zo begon het, en van mies mocht sjaak uitzoeken met koen samen of dat ook werkte..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')