Ja ik zou het ook niet bij haar aandoen haha maar komt gewoon past niet bij haar!quote:Op maandag 13 april 2026 10:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik hou ook van kleur, maar vind dit toch wel wat ‘in your face’ 🫣
Die rolstoel blijft nog wel een tijd hoor. Debbie kan niet zonder aandacht. Ze is een dag of 5 terug op insta en ze heeft het nog steeds druk met haar aandoeningen.quote:Op maandag 13 april 2026 11:02 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ze liep vast in haar eigen verzinsels, dus moest ze wel even offline om de verhaallijn aan te passen. Er komt nu vast een moment dat de rolstoel ook weg kan. Mooi moment op Koningsdag, met vlag en ballonnen dat ding uitzwaaien, want energie is terug...
Ze pakt toch elke week een nieuw onderwerp! Vorige week was het blote kont! Nu vakantiesquote:Op maandag 13 april 2026 10:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat loopt AM nou weer te mauwen over die vakanties? Zij heeft helemaal geen opvang probleem.
Haar hang naar structuur is veel te groot om om te gaan met flexibele vakanties. Maar goed, zo kan ze weer proberen relevant te zijn.
Dit is het inderdaad. De kleur doet niks voor haar en de combi met die broek is het ook niet.quote:Op maandag 13 april 2026 11:05 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook niet bij haar aandoen haha maar komt gewoon past niet bij haar!
Zou er zelf een leuke wild leg broek onder doen en leuke sneakers haha, maar zij en ik zijn andere types
Terwijl ze nu de optie had om het echt helemaal om te gooien. Had er een bookstagram van gemaakt, zeker met haar boekenkastje. Had al die verzonnen shit losgelaten. Ze is kilo's afgevallen, heeft energie. Meid, ga er iets positiefs van maken, in plaats van weer in het ik-wil-aandacht account te blijven hangen. Echt een gemiste kans!!quote:Op maandag 13 april 2026 11:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die rolstoel blijft nog wel een tijd hoor. Debbie kan niet zonder aandacht. Ze is een dag of 5 terug op insta en ze heeft het nog steeds druk met haar aandoeningen.
Zou ze aan Chat wekelijks een actueel thema vragen en daar lekker over gaan zaniken? Zij wil zelf de keuze maken in schoolvakanties. Niet om het voor leraren makkelijker te maken, nee... dan heeft ze in de meivakantie alles tegelijk thuis. Kunnen de pubers op de kleintjes letten en hoeft ze niet zelf de hele dag te entertainen. Het is me toch wat die menopauze en nog een kleuter in huis. Wel duidelijk dat ze vandaag weer aan het bedelen is om reacties zodat ze daar weer op kan reageren.quote:Op maandag 13 april 2026 11:07 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ze pakt toch elke week een nieuw onderwerp! Vorige week was het blote kont! Nu vakanties
En alsof dat een automatische oorzaak/gevolg is. Ik ben ook opgegroeid met de sauna en ik vind mijn lichaam toch echt niet om aan te zien.quote:Op maandag 13 april 2026 11:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
am is opgegroeid met de sauna (in die vréselijke jeugd van haar..) en daardoor heel trots op haar lichaam.
Alsof je dat zonder sauna niet kunt zijn?
En in de posts wordt de thermen vermeld, maar geen ‘betaalde samenwerking, #ad oid.
Oepsie.. 🙄
En er is een tekort aan leerkrachten. Dus waar blijven de kinderen als de leerkracht zijn of haar 10 weken vakantie opneemt?quote:Op maandag 13 april 2026 10:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
We hadden hier zo een school. Vroeg ook veel van ouders omdat het er eigenlijk op neer kwam op gezamenlijk thuis onderwijs. Er was een beroeps leerkracht en verder moesten ouders helpen waar mogelijk met lessen enzo. Ze hadden dan alleen 4 weken zomer vakantie die vast stond en verder konden ouders alle vrije dagen in overleg zelf in vullen.
Uiteindelijk is die school opgeheven omdat het toch niet zo liep als gehoopt
Is echt zo hoor! Je kan het heel anders combineren maar vind haar ook een beetje een peper en zout typetje!quote:Op maandag 13 april 2026 11:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit is het inderdaad. De kleur doet niks voor haar en de combi met die broek is het ook niet.
100% elk week een ander onderwerp!quote:Op maandag 13 april 2026 11:11 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Zou ze aan Chat wekelijks een actueel thema vragen en daar lekker over gaan zaniken? Zij wil zelf de keuze maken in schoolvakanties. Niet om het voor leraren makkelijker te maken, nee... dan heeft ze in de meivakantie alles tegelijk thuis. Kunnen de pubers op de kleintjes letten en hoeft ze niet zelf de hele dag te entertainen. Het is me toch wat die menopauze en nog een kleuter in huis. Wel duidelijk dat ze vandaag weer aan het bedelen is om reacties zodat ze daar weer op kan reageren.
Hij had een uur daarvoor ontbeten, honger of trek lijkt me sterk. Maar Sanneke gaf het terug omdat hij het echt graag wilde. Kind keek niet op of om toen Sanneke het in haar handen had maar hij wilde het echt heel graag.quote:Op maandag 13 april 2026 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Heeft M dat knijpfruit gepakt omdat hij honger/trek heeft, of is het gewoon iets om mee te spelen, een knisperende verpakking, vormen?
Ik snap niet hoe je daar bij komt? Het waren MCW en JvP die samen gingen uitzoeken hoe en wat, en daarna kwam de crush op KB. Faken alsof je verliefd bent op een vrouw om zo bij haar man te komen? Dat verzint GTST niet eens.quote:Op maandag 13 april 2026 10:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
En ze was/is natuurlijk wel verliefd op Koen, dat maakte misschien dat ze Mw er bij accepteerde.
Ze heeft nu wat ze wou, daar ben ik van overtuigd
Dit dus. En dan zegt ze ook nog dat ie een uur daarvoor z'n ontbijt heeft gehad. Wees blij dat ie eet. Volgens mij heeft ze ooit gezegd dat ie toentertijd volgens het CB ondergewicht had (?). Hoe dan ook, kinderen moeten wat mij betreft goed eten en goed slapen/rust krijgen (zoals mijn inziens bij Tamara op dat gebied). Als een moeder daarover klaagt dat ze dit teveel doen, dan gaat bij mij het licht uit 😇. En Sanneke is überhaupt een beetje teveel gefixeerd op eten, meer dan normaal.quote:Op maandag 13 april 2026 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Heeft M dat knijpfruit gepakt omdat hij honger/trek heeft, of is het gewoon iets om mee te spelen, een knisperende verpakking, vormen?
En hij stopte het ook niet in zijn mond ofzo.quote:Op maandag 13 april 2026 11:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hij had een uur daarvoor ontbeten, honger of trek lijkt me sterk. Maar Sanneke gaf het terug omdat hij het echt graag wilde. Kind keek niet op of om toen Sanneke het in haar handen had maar hij wilde het echt heel graag.
Ik ben heel benieuwd wat het gaat doen, die pilot, er zitten zeker veel haken en ogen aan!quote:Op maandag 13 april 2026 10:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
We hadden hier zo een school. Vroeg ook veel van ouders omdat het er eigenlijk op neer kwam op gezamenlijk thuis onderwijs. Er was een beroeps leerkracht en verder moesten ouders helpen waar mogelijk met lessen enzo. Ze hadden dan alleen 4 weken zomer vakantie die vast stond en verder konden ouders alle vrije dagen in overleg zelf in vullen.
Dat doen influencers nou eenmaal, DBM zet ook altijd speelgoed naar waar haar vriendje en vriendinnetje mee kunnen spelen en het liefst knutselspul van action zodat ze samen aan tafel bezig kunnen zijn.quote:Op maandag 13 april 2026 10:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit dus... vakanties staan gewoon begin van het jaar vast 👌 en je hoeft ze niet vol te plempen met activiteiten 🤷 laat ze lekker spelen... lekker knutselen en vooral niets moeten! Zowel jet als lot hoeven toch niet 24/7 bezig gehouden te worden?
Zie je AM dat al doen?! 😂quote:Op maandag 13 april 2026 10:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Precies. Sanneke projecteert haar drang om te eten op haar zoon.quote:Op maandag 13 april 2026 11:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En hij stopte het ook niet in zijn mond ofzo.
Ze vergeet alleen dat toen iemand riep "is het niet b12?" Dat ze toen een heel relaas had gehouden over dat ze daar bekend mee was en dat ze er helemaal voor onderzocht was en haar b12 goed was...quote:Op maandag 13 april 2026 10:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Ze had LC uitgespeeld 🫣
Dit dacht ik ook ja. Zij heeft zelf een zeer ongezonde relatie met eten.quote:Op maandag 13 april 2026 11:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Precies. Sanneke projecteert haar drang om te eten op haar zoon.
Klopt. Alleen de uitspraak al die ze deed voor kerst: 2e kerstdag zouden ze Sushi halen want ze wilde hoe dan ook Sushi in haar mond proppen.quote:Op maandag 13 april 2026 11:37 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook ja. Zij heeft zelf een zeer ongezonde relatie met eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |