Ik vind dat ze prima kookt hoor, ik leg de lat niet zo hoog.quote:Op maandag 13 april 2026 15:14 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Tamara heeft overdag geen tot weinig kinderen dus kan prima koken!
En wat zij doet een soepje maken is ideaal! Maar ook daar gaat genoeg anders
Daar heeft hij geen tijd. Als hij vrij is moet hij het huis opruimen en schoonmaken en de prinses moet rondgereden worden. En vergeet ook niet dat hij aankopen die zij doet in elkaar moet zetten.quote:Op maandag 13 april 2026 15:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zou Dion al solliciteren naar een tweede baan om Sanneke te kunnen blijven onderhouden?
Helemaal eens dat niemand alles perfect doet. Ik vind sommige dingen wel opvallend zoals je dreumes voor tv zetten als ie loopt te stieren, vind ik beloningsgedrag. Bij wat minder kinderen heb je mijn inziens over het algemeen wat meer tijd/energie om zoiets aan te pakken ipv op zn beloop laten. Uit haar stories haal ik regelmatig dat ze tijd voor zichzelf daardoor mist, tja dan moet je hem aanpakken 🤷♀️ Verder vind ik haar echt een prima moeder hoor, kids lijken gelukkig en ze zoekt op tijd (professionele) hulp als het nodig is!quote:Op maandag 13 april 2026 14:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd welke moeder dan wel alles perfect doet,Tamara heeft er 10 .
Dat ze überhaupt iedere dag al die maaltijden op tafel krijgt vind ik al knap( ik heb er 3 en vind dat soms echt een uitdaging)
En bij 10 kinderen kun je geen 10 keer zes gooien wat slapen betreft, hierbkwam ook altijd 1 van de drie uit bed terwijl er 2 altijd direct sliepen.
Wit brood is per definitie niet slecht als je daarnaast genoeg vezels binnenkrijgt.
Jus over de aardappels die ze af en toe eten? Heerlijk ben ik ook mee opgegroeid.
Bedoel dit niet onaardig hoor maar ik denk dat we iets minder kritisch mogen zijn op moeders die het eigenlijk allemaal best goed doen.
Bij iedereen van ons hier is denk ik wel ergens iets op aan te merken.
Ik zie ze, en haar helemaal niet, alle tegels er uit halen, wortels zoveel mogelijk weg trekken, alles afdekken met plastic, omspitten etc.quote:Op maandag 13 april 2026 15:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Heermoes heeft wel iets meer nodig dan even wegtrekken. Zeker wanneer het tussen de tegels zit. Je trekt het snel kapot maar de wortels moeten ook echt weg.
Hier ook hoor, overall aan en kruipen maar. (Nou ja billenschuiven dan 🤣) Zandbak in de tuin autotjes schepjes ed en spelen maar.quote:Op maandag 13 april 2026 15:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Toen onze zoon een jaar was ,hebben wij een buitenglijbaan gekocht, en een kruiwagen en zo en een schep , oude kleren aan en naar buiten ( hij kon met 18 maand pas lopen )als ik dan die Mijan zie van Sanneke , die beleeft ook niets binnen , hij krijgt allemaal dingen wat Sanneke vroeger ook leuk vond.
Er is een kleine marge tussen te koud en te warm wat precies goed is voor Sanneke denk ik🙈quote:Op maandag 13 april 2026 13:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Hoeveel mooier wil Sanneke het weer nog hebben om met haar kind naar buiten te gaan?
Wat een ongelofelijke doos is zij. Dat zij überhaupt heeft gekozen voor een kind… Ze wil er gewoon niks mee doen.
Ja, want Mijan zet steeds zelf de tv/YouTube aan op Fien&Teun en de Efteling.quote:Op maandag 13 april 2026 13:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik moest er hardop om lachen 😆
Sanneke is weer gaan kopen hoor, bij de Kruidvat.
En volgens mij staat daar de hele dag de tv aan
Een leuke baan buitenshuis zou Sanneke goed doenquote:Op maandag 13 april 2026 13:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ze denkt alleen maar aan zichzelf, eten, en kopen. Ze kan toch gewoon lekker wandelen met Mijan? Waarom moet het doel altijd zijn dat ze iets koopt om te eten of kleding?
Mijn Quick fix is bijhouden. En dat valt hier niet mee (zo’n 1000 m2) Ik moet er echt dagelijks bij langs. Gisteren weggehaald en vandaag zag ik al weer wat staan. Ik heb wel iets gelezen over veevoederzout. Dat schijnt iets te doen. Maar slecht voor de bodem.quote:Op maandag 13 april 2026 16:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik zie ze, en haar helemaal niet, alle tegels er uit halen, wortels zoveel mogelijk weg trekken, alles afdekken met plastic, omspitten etc.
Dus dan is het ‘nu direct wegtrekken zodat het niet groter groeit’ de enige optie om te zorgen dat ze dit jaar ooit in de soort van tuin kunnen zitten.
Of heb jij een Quick fix? (Ik vraag dit voor mijn buren 😁)
Op maandag 13 april 2026 16:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Niet zulke rare dingen zeggen.quote:Op maandag 13 april 2026 16:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Een leuke baan buitenshuis zou Sanneke goed doen
Denk je wel aan anderen? Je zal een collega krijgen met zo'n lekkende zeurklep. 😵💫quote:Op maandag 13 april 2026 16:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Beetje vloeken in de kerk dit 🙈quote:Op maandag 13 april 2026 16:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de kinderen van Tamara of enig ander influencer/vlogger gelukkig of ongelukkig zijn. Daar valt meestal weinig van te zeggen zo op afstand.quote:Op maandag 13 april 2026 15:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind dat ze prima kookt hoor, ik leg de lat niet zo hoog.
Blije gelukkige kinderen, dat is belangrijk
Ik nam net een slok van mijn thee toen ik die zin las bij haar, ik proestte die slok meteen weer uit.quote:Op maandag 13 april 2026 16:43 schreef Weerikier het volgende:
Judith is heel blij dat Bob klasoverstijgend durft te denken. Omdat hij 1 kindje uit groep 4 gevraagd heeft. Die vrouw weet ook van gekkigheid niet meer wat ze moet zeggen hè.
Hier noemen we dat gewoon; je vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen. Maar dat klinkt niet zo interessant en autonoom en intelligent natuurlijk. En dat is Bob natuurlijk wel.
Ja en die pinnige reactie van AM; dit is mijn werk ja, dit is mijn werk!quote:
Klasoverstijgend 🤔 mijn kind speelt nu buiten met de buurjongen van 11... (mijn kind is dus 8) is hij dan ook klas overstijgend bezig? Jongen zit in groep 7 👌 super bijzonder blijkbaarquote:Op maandag 13 april 2026 16:46 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik nam net een slok van mijn thee toen ik die zin las bij haar, ik proestte die slok meteen weer uit.![]()
Klasoverstijgend denken, mijn hemel.![]()
![]()
Mijn kind wint hoor, die denkt zelfs schooloverstijgend! Ha, ik ga dit meteen tegen Judith zeggen in een DM.quote:Op maandag 13 april 2026 17:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Klasoverstijgend 🤔 mijn kind speelt nu buiten met de buurjongen van 11... (mijn kind is dus 8) is hij dan ook klas overstijgend bezig? Jongen zit in groep 7 👌 super bijzonder blijkbaar
Het zal je collega zijn! (Net als dbm of Debbie)quote:Op maandag 13 april 2026 16:24 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval meer vrienden dan zijn moederquote:Op maandag 13 april 2026 16:46 schreef Missinglink24 het volgende:
Klasoverstijgend nog wel. Die Bob zeg, zo hee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |