abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220573055
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:41 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe Jet AM nadoet als ze filmt 😂😂
Welke story is dit?
pi_220573080
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 13:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze zegt ook niet dat ze het altijd geeft toch? Dat laat ze het in het midden en wordt hier ingevuld.
Van een keer knijpfruit valt niemand om.
Ze laat vaak zien dat ze het koopt. Zal niet voor niks zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:36 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar Dion heeft de tuin nog niet opgeruimd
Kan ze zelf ook doen. En daarna is het een kwestie van bijhouden.
pi_220573104
quote:
17s.gif Op maandag 13 april 2026 13:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik draag in de zomer regelmatig een leuke sneaker onder een jurk. Gewoon sneakers onder een rokje kan best. Maar niet spierwitte sneakers, met de enkelsokken erboven, dan die panty echt why?!en dat in de winter 😬. Het rokje gaf wintervibes maar de rest niet.
Doe ik ook hoor, ik ben gek op sneakers en draag ze ook i.c.m. jurken en rokken. Maar dan inderdaad net als jij, zonder sokken en niet met een winterrokje.
pi_220573106
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik moest er hardop om lachen 😆

Sanneke is weer gaan kopen hoor, bij de Kruidvat.
En volgens mij staat daar de hele dag de tv aan
Kan ze niets aan doen he... kind zet zelf tv en YouTube aan
pi_220573113
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hier is op de middelbare het rooster elke dag hetzelfde, gewoon een hele dag van 8.30 tot 3. Hoef ik ook nooit te vragen wanneer ze uit zijn
Dat is echt luxe. Hier heel veel schommelingen, soms staat voor de vakantie nog niet eens het rooster van na de vakantie erin. En sowieso door uitval en de invloed van projecten/ reisjes/ toetsweken (bij andere klassen) vaak verschuivingen omdat geen docent beschikbaar is.
Ik kan haar wel begrijpen...één vanwege de uitval, maar ook omdat ze dan nooit rust of voorspelbaarheid in huis heeft...maar ja, ze koos zelfs voor een groot gezin.
pi_220573127
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:10 schreef Flipflop12 het volgende:

[..]
Welke story is dit?
Als Maarten van trap af komt en ze naar de tafel loopt.
pi_220573155
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik moest er hardop om lachen 😆

Sanneke is weer gaan kopen hoor, bij de Kruidvat.
En volgens mij staat daar de hele dag de tv aan
En weer bij de Hema en de Wibra geweest. Een spinner voor 3 euro! En rompers en een zwembroek.
pi_220573219
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 14:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze laat vaak zien dat ze het koopt. Zal niet voor niks zijn.
[..]
Kan ze zelf ook doen. En daarna is het een kwestie van bijhouden.
Sanneke is een persoon die graag tegen de maatschappij aan schopt. Dus als een CJG dit zal zeggen, zal zij exact het tegenovergestelde doen, om maar gewoon rebels te zijn.
pi_220573247
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 12:04 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Bij Tamara eten ze ook heel regelmatig ongezond. Pizza als lunch, sloot jus over het vlees en de aardappels, standaard een croissantje (of laatst een frikandelbroodje voor de jongste) als ze mee naar de winkel gaan, wit brood en in de avonduren wordt er vaak nog wat besteld. Het is daar ook echt niet zo gezond hoor maar ze krijgen in ieder geval wel bijna dagelijks huisgemaakte maaltijden.

Qua slapen zie je voornamelijk de jongste meerdere keren per week nog laat voor de tv zitten omdat ie loopt te stieren. Middagdutje in de buggy voor de tv. Nee sorry dat vind ik geen goed eten en slapen 😅
Nou ik ben benieuwd welke moeder dan wel alles perfect doet,Tamara heeft er 10 .
Dat ze überhaupt iedere dag al die maaltijden op tafel krijgt vind ik al knap( ik heb er 3 en vind dat soms echt een uitdaging)
En bij 10 kinderen kun je geen 10 keer zes gooien wat slapen betreft, hierbkwam ook altijd 1 van de drie uit bed terwijl er 2 altijd direct sliepen.
Wit brood is per definitie niet slecht als je daarnaast genoeg vezels binnenkrijgt.
Jus over de aardappels die ze af en toe eten? Heerlijk ben ik ook mee opgegroeid.
Bedoel dit niet onaardig hoor maar ik denk dat we iets minder kritisch mogen zijn op moeders die het eigenlijk allemaal best goed doen.
Bij iedereen van ons hier is denk ik wel ergens iets op aan te merken.
pi_220573263
L. Heeft toch haar jurk achterstevoren? Als AM nu eens echt naar haar dochter zou kijken ipv door het kleine schermpje, dan zou ze het zien.

En als die jurk zo hoort.. nou dat kan ik mij bijna niet voorstellen.
pi_220573290
Over het knijpfruit en M. Ik zie hem ook af en toe met een bakje gesneden fruit zitten aan tafel.
Denk dat veel moeders wel eens knijpfruit geven hoor.
pi_220573295
Ta
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 14:22 schreef Zana het volgende:

[..]
Als Maarten van trap af komt en ze naar de tafel loopt.
Thanks..
Triest als het t werk van je moeder is om jou te filmen…. En online te plempen.
pi_220573311
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft ook een bakfiets bij elkaar geschooid, laat haar daar eens gebruik van maken. Wie weet komt ze dan verder dan de winkels. Of zet een bak met zand in de tuin, laat hem spelen met zand en knap je tuin op.
‘Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak’ is zo’n beetje haar lijfspreuk volgens mij. Met van alles.

En volgens mij zie ik heermoes, zeer hardnekkig onkruid, tussen de tegels door piepen. Dat moet je nu direct in de kiem smoren door het weg te trekken, want binnen mum van de tijd staat je hele tuin vol.

(Wat dan wel weer een excuus is om binnen te zitten met je binnenkind..)
pi_220573325
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:33 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Sanneke is een persoon die graag tegen de maatschappij aan schopt. Dus als een CJG dit zal zeggen, zal zij exact het tegenovergestelde doen, om maar gewoon rebels te zijn.
Behalve wanneer zij de maatschappij nodig heeft. Dan moet er voor haar gerend worden.
pi_220573332
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:44 schreef Hope88 het volgende:
Over het knijpfruit en M. Ik zie hem ook af en toe met een bakje gesneden fruit zitten aan tafel.
quote:
quote:
Tuurlijk! Niks mis mee
Zie dat er wat mis ging bij het posten
Sorry
pi_220573401
Echt hoor, het gaat bij Sanne om twee dingen: eten en winkelen.

Jarenlang heeft ze op een park gewoond waar mensen naar toe gaan op vakantie en daar hard voor moeten sparen en zij woonde er.. dichtbij het strand en speeltuintjes. Echt ongelooflijk dat ze hele dagen in die caravan zat. Zelfs niet in de tuin. Waarom eigenlijk niet, dat vraag ik me ng steeds af! En nu ook, ga die tuin gezellig maken dan zit je er nog voor de zomer leuk bij! Leun niet zo op je partner. Hij kan een keer wegvallen of ervandoor gaan, weet ik het!!! Wees zelfredzaam!
pi_220573484
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:58 schreef brilduiker1973 het volgende:

Jarenlang heeft ze op een park gewoond waar mensen naar toe gaan op vakantie en daar hard voor moeten sparen en zij woonde er.. dichtbij het strand en speeltuintjes. Echt ongelooflijk dat ze hele dagen in die caravan zat. Zelfs niet in de tuin. Waarom eigenlijk niet, dat vraag ik me ng steeds af! En nu ook, ga die tuin gezellig maken dan zit je er nog voor de zomer leuk bij! Leun niet zo op je partner. Hij kan een keer wegvallen of ervandoor gaan, weet ik het!!! Wees zelfredzaam!
Daar zal ze vast niet bang voor zijn. Anders gedraag je je niet zo. Mocht het een keer gebeuren dat Dion haar verlaat, zal ze instorten gok ik zo
pi_220573513
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
‘Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak’ is zo’n beetje haar lijfspreuk volgens mij. Met van alles.

En volgens mij zie ik heermoes, zeer hardnekkig onkruid, tussen de tegels door piepen. Dat moet je nu direct in de kiem smoren door het weg te trekken, want binnen mum van de tijd staat je hele tuin vol.

(Wat dan wel weer een excuus is om binnen te zitten met je binnenkind..)
Heermoes heeft wel iets meer nodig dan even wegtrekken. Zeker wanneer het tussen de tegels zit. Je trekt het snel kapot maar de wortels moeten ook echt weg.

Ze zoekt ook specifiek naar speelplekken die binnen zijn. Ga gewoon naar buiten. Een binnenkind wordt vanzelf een buitenkind. Dit is, zeker op deze leeftijd, aan de ouder. Buitenlucht zal hem goed doen.
pi_220573542
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:58 schreef brilduiker1973 het volgende:

Ook al valt of rent hij niet weg, laat haar wat gaan doen. Ze is, op papier, een volwassen vrouw. Voor zover ik weet is er niks anders vastgesteld dan autisme. Daarmee kan ze prima in actie komen als het om winkelen gaat. Dan moet de achterdeur opendoen en de tuin ingaan ook lukken.
pi_220573544
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou ik ben benieuwd welke moeder dan wel alles perfect doet,Tamara heeft er 10 .
Dat ze überhaupt iedere dag al die maaltijden op tafel krijgt vind ik al knap( ik heb er 3 en vind dat soms echt een uitdaging)
En bij 10 kinderen kun je geen 10 keer zes gooien wat slapen betreft, hierbkwam ook altijd 1 van de drie uit bed terwijl er 2 altijd direct sliepen.
Wit brood is per definitie niet slecht als je daarnaast genoeg vezels binnenkrijgt.
Jus over de aardappels die ze af en toe eten? Heerlijk ben ik ook mee opgegroeid.
Bedoel dit niet onaardig hoor maar ik denk dat we iets minder kritisch mogen zijn op moeders die het eigenlijk allemaal best goed doen.
Bij iedereen van ons hier is denk ik wel ergens iets op aan te merken.
Tamara heeft overdag geen tot weinig kinderen dus kan prima koken!

En wat zij doet een soepje maken is ideaal! Maar ook daar gaat genoeg anders
pi_220573564
D
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 14:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En weer bij de Hema en de Wibra geweest. Een spinner voor 3 euro! En rompers en een zwembroek.
Die spinner heeft ze gekocht zodat Mijan zich vermaakt in de auto. En eigelijk vermaakt hij zichzelf in de auto met slapen en praten... Dus niet nodig maar voor die 3 euro toch maar meegenomen.
Dr eigen woorden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lalaland79 op 13-04-2026 15:17:12 (Toevoeging ) ]
pi_220573617
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 15:16 schreef Lalaland79 het volgende:
D
[..]
Die spinner heeft ze gekocht zodat Mijan zich vermaakt in de auto. En eigelijk vermaakt hij zichzelf in de auto met slapen en praten... Dus niet nodig maar voor die 3 euro toch maar meegenomen.
Dr eigen woorden.
En op het raam vond hij hem ook niet zo leuk. Denk vooral dat ze hem zelf leuk vindt.
pi_220573633
Bob denkt klasoverstijgend bij het uitnodigen voor zn kinderpartijtje. Zal bob dit zelf ook weten?
pi_220573636
Zou Dion al solliciteren naar een tweede baan om Sanneke te kunnen blijven onderhouden?
pi_220573690
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Bob denkt klasoverstijgend bij het uitnodigen voor zn kinderpartijtje. Zal bob dit zelf ook weten?
Ja echt Judith maakt alles zo groots en zo bijzonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')