abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 09:03:40 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220370123
.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220370561
Ik heb gestemd in elk geval. Twee stemmen zelfs.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220370655
quote:
6s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:17 schreef sigme het volgende:
Ik heb gestemd in elk geval. Twee stemmen zelfs.
Spijtig dat Pootjes niet mag stemmen ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 10:33:24 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220370672
Dat mogen menselijke tienermoeders ook niet :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 18 maart 2026 @ 10:35:04 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220370686
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:33 schreef derLudolf het volgende:
Dat mogen menselijke tienermoeders ook niet :P
Pootjes is een bejaarde kat :P
Géén tienermoederhond.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220370742
Oh ja, stemmen. Ik moet dat zo ook nog even doen.

Ouders gisteren weer gezien, was fijn O+ . Nu werk, vanmiddag KNO arts (hoera! Kan ik hopelijk erna weer normaal horen en niet meer nat-watje-in-oor gevoel!) en dan daarna weer naar ouders.

Wat een heerlijk weer vandaag ook *O*
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 10:44:31 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220370756
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Pootjes is een bejaarde kat :P
Géén tienermoederhond.
Oh ja, nou ja tienermoeder (PVV) of bejaarde (50+) in beide gevallen is men hier blij dat het geen stemrecht heeft denk ik. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220370798
Volgens mij kan je wel stemgerechtigd tienermoeder zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 maart 2026 @ 10:57:06 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220370862
Na het eten en voordat onze uitslagenborrel begint ga ik stemmen op het stadhuis. Eerste prognose in Haarlem rond 22.30 wrs.

Ma gaat morgen helpen tellen van de stemmen op persoonsniveau. Net zoals in Haarlem wordt vanavond in Velsen alleen op partijniveau geteld.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220370945
Moggel :W

Ben al uit 1 werkapp (waar al die overige secr/doktersass in zitten) *G* App ook verwijderd >:)

Staks stemmen apo en boodschappen samen en dan duik ik de tuin in.
pi_220370971
Zit @Lucky-Strike in het stembureau! Suc6 !
pi_220370996
Ook zo stemmen, even langs een plantenwinkel om te kijken of ze nu iet gezelligs voor op het balkon hebben. Vanmiddag een (hopelijk) korte teamsoverleg en balkon op. Vanavond uiteten met eetclub
We have far more in common than that which devides us..
pi_220371059
Stempas mee, op weg naar huis langs stembureau.
Hopelijk vandaag een kortere dag dan gisteren. DRUK! En dan prop ik ook nog een workshop en drie trainingen in vijf werkdagen erbij :')
Nog anderhalve week en dan is het rustiger met prive en werk.

Vol hoofd door alle zaken waar je aan moet denken is vermoeiend :O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 maart 2026 @ 11:19:24 #14
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220371106
Buenos días }:| Slechte nacht gehad hier, dat gebeurt me eigenlijk nooit. Paar keer wakker en moeilijk in slaap vallen. Kwam vast door te veel etentjes met klanten hehe. En door de stress omdat er vanaf vandaag meerdere dagen gestaakt zou worden in de luchtvaart hier. Gelukkig van de baan op het laatste moment (als in vannacht besloten), dus mijn klanten kunnen gewoon vliegen. Ik zou er erg veel last van hebben gehad deze week met meerdere vluchten voor verschillende klanten/groepjes. Kan ik nu relaxed gaan douchen en kijken hoe het ontbijtbuffet hier is c_/
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220371298
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:19 schreef flipsen het volgende:
Buenos días }:| Slechte nacht gehad hier, dat gebeurt me eigenlijk nooit. Paar keer wakker en moeilijk in slaap vallen. Kwam vast door te veel etentjes met klanten hehe. En door de stress omdat er vanaf vandaag meerdere dagen gestaakt zou worden in de luchtvaart hier. Gelukkig van de baan op het laatste moment (als in vannacht besloten), dus mijn klanten kunnen gewoon vliegen. Ik zou er erg veel last van hebben gehad deze week met meerdere vluchten voor verschillende klanten/groepjes. Kan ik nu relaxed gaan douchen en kijken hoe het ontbijtbuffet hier is c_/
Dan moet jij al die vluchten omzetten etc?
pi_220371451
Ik trof net een kennis die 'een rare dag had'. Druk, chaos, onverwachte zaken.
Ik zeg voor de grap: 'en het is niet eens volle maan.'

Zij: 'o jaaaa! Dat is morgen en hij staat in mijn teken en dat verklaart alles en bladibla!'

Lezer: ik twijfelde al dus even opgezocht: het is morgen geen volle maan _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220371526
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik trof net een kennis die 'een rare dag had'. Druk, chaos, onverwachte zaken.
Ik zeg voor de grap: 'en het is niet eens volle maan.'

Zij: 'o jaaaa! Dat is morgen en hij staat in mijn teken en dat verklaart alles en bladibla!'

Lezer: ik twijfelde al dus even opgezocht: het is morgen geen volle maan _O-
En ook geen vrijdag de 13e
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:45:31 #18
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220371678
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Dan moet jij al die vluchten omzetten etc?
Dat moet de luchtvaartmaatschappij doen, maar ik moet wel kijken of dat een beetje goed gaat (en transfers aanpassen, hotelreserveringen eventueel aanpassen, excursies wellicht annuleren et cetera).
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220372002
quote:
80s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:45 schreef flipsen het volgende:

[..]
Dat moet de luchtvaartmaatschappij doen, maar ik moet wel kijken of dat een beetje goed gaat (en transfers aanpassen, hotelreserveringen eventueel aanpassen, excursies wellicht annuleren et cetera).
Herinner me nog het gepuzzel tijdens 9/11 en later de gevolgen van die uitbarsting van de vulkaan op Ijsland.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:44:50 #20
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220372456
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Herinner me nog het gepuzzel tijdens 9/11 en later de gevolgen van die uitbarsting van de vulkaan op Ijsland.
Never a dull moment 8-)



Kopje KFC koffie om op de trein te wachten, dan anderhalf uur treinen naar Pilar. En dat kost dan... 450 peso. Mijn koffie kostte 2200 peso :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220372539
Balen van de slechte nacht @flipsen, maar *O* voor toch geen staking!
En succes @Lucky_Strike!

Ik voelde me even weer helemaal alsof ik in BluesCity was, toen ik door de villawijk naar het ziekenhuis niet-in-eigen-city liep. Heerlijk weer wel om van het busstation daarheen te lopen. Uiteraard wel veel te vroeg, maar ja, dan ben ik in elk geval op tijd :+
  woensdag 18 maart 2026 @ 15:17:15 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220372615
hier maakte de workawayer mijn auto schoon, van binnen EN van buiten..
nu staat ie the shinen joh B-)

hier niet stemmen.. ook niet op de landelijke verkiezingen hier, over twee weken. wel leuk om al het verkiezings geneuzel overal te zien.. ( hier gaan de lijsttrekkers met zn alle ( 10 stuks geloof ik) een paar dagen op retraite en komt als publiciteit naar buiten dat ze samen staan te zingen aan een piano.. hallo jaren 70 O+ )

hier is het weer ook reuze aangenaam, dus het was extra aangenaam dat chef vandaag weer eens z'n slaapkamer uit kwam en we samen een rondje buiten deden O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 18 maart 2026 @ 15:29:11 #23
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220372679
#niet gestemd
pi_220373167
Allemaal fijne dingen @Barreltje! Is er al iets van hulp opgelijnd / gesprekken daarover gevoerd?

Ik kan weer horen O+ en super fijne arts. Nu lekker naar ouders O+
pi_220373283
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2026 15:17 schreef Barreltje het volgende:
hier maakte de workawayer mijn auto schoon, van binnen EN van buiten..
nu staat ie the shinen joh B-)

hier niet stemmen.. ook niet op de landelijke verkiezingen hier, over twee weken. wel leuk om al het verkiezings geneuzel overal te zien.. ( hier gaan de lijsttrekkers met zn alle ( 10 stuks geloof ik) een paar dagen op retraite en komt als publiciteit naar buiten dat ze samen staan te zingen aan een piano.. hallo jaren 70 O+ )

hier is het weer ook reuze aangenaam, dus het was extra aangenaam dat chef vandaag weer eens z'n slaapkamer uit kwam en we samen een rondje buiten deden O+
Gaat t ietsepiets beter met chef?
pi_220373441
Dat was weer.... interessant... *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220373612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat was weer.... interessant... *O*
Watte *O*
pi_220373955
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stempas mee, op weg naar huis langs stembureau.
Hopelijk vandaag een kortere dag dan gisteren. DRUK! En dan prop ik ook nog een workshop en drie trainingen in vijf werkdagen erbij :')
Nog anderhalve week en dan is het rustiger met prive en werk.

Vol hoofd door alle zaken waar je aan moet denken is vermoeiend :O
Jeetje zeg…wat ben jij druk met van alles.
Vanavond met de benen hoog? Even niks.

Goed Vlindertje dat de oren het weer ‘doen’!

Oh…als de haven van Terschelling instort hebben wij geen weekje daar in juni. Net in het journaal. -O-

MnX moest vroeg weg - dus vroeg gegeten- om live verslag te doen van tellen in een ander stadje.
pi_220373988
Sirenes…twee brandweerwagens: schoorsteenbrand verderop. 🔥
Het is ook oefenavond. Toevallig.
pi_220374080
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Watte *O*
Stembureau werken *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220374111
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Stembureau werken *O*
Oh jij ook! ^O^
Was het een bonte stoet? :D
pi_220374163
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh jij ook! ^O^
Was het een bonte stoet? :D
Het was een bonte stoet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220374315
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220374502
O+

Hier ook op een vrouw gestemd, en mijn man ook.
  woensdag 18 maart 2026 @ 19:49:02 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220374634
Ook een vrouw, en dan ook nog eens een uit een klein dorp. Helaas was er geen een uit mijn dorp mogelijk.
pi_220374933
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:36 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jeetje zeg…wat ben jij druk met van alles.
Vanavond met de benen hoog? Even niks.

Goed Vlindertje dat de oren het weer ‘doen’!

Oh…als de haven van Terschelling instort hebben wij geen weekje daar in juni. Net in het journaal. -O-

MnX moest vroeg weg - dus vroeg gegeten- om live verslag te doen van tellen in een ander stadje.

Dadelijk nog repetitie van koor2.
Plus overleg met dirigente over ons concert dit weekend (ander koor, zelfde dirigent). Waarbij ik intussen in het Land Der Geheimen ben beland met verrassingsmomenten die in het programma gepast moeten worden maar waarvan zij dus niks mag weten :+

Wordt weer een latertje.

Morgenvroeg starten met extern overleg. Normaal ga ik vooraf al een uurtje naar kantoor. Nu niet :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220374952
quote:
17s.gif Op woensdag 18 maart 2026 19:21 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Bekkie O+
pi_220375913
TV tip een indrukwekkende docu waar we nu naar kijekn:

https://www.tvgids.nl/inf(...)rnramp-van-binnenuit
pi_220376000
Thuis, heerlijk gegeten met de eetclub met social deal in de Witte Villa in Sonsbeek.

Uiteraard ook op een vrouw gestemd en iemand die hier in de wijk is opgegroeid, zag laatst een interview met haar en ze leek me een fijn mens.

Een slapende minimooitje ❤️
We have far more in common than that which devides us..
pi_220376587
Samen met B stemmen geteld. Onze woonplaats had geen tellers meer nodig toen we ons inschreven, dus we zijn in Vlindertje City gaan tellen in een wijk waar vooral DENK gestemd werd. :7

Er waren niet veel stemmen -O-
En wel veel tellers O+
Dus we waren 22:40 al klaar met tellen.
En het kwam uit qua stemmen en stempassen *G*

Burgerplicht gedaan 8-)
En was best gezellig.

We hebben als bedankje sokken gekregen O+
pi_220376626
Sokken! Wat aardig.

Opkomst% was 66% w/ in het grote dorp tegen 60% 4 jaar geleden.
In het wijkcentrum waar wij repeteren siepelde het de hele dag door.
Geen Efteling rijen zoals eerdere jaren gezien.
pi_220376930
Ik lig. Het was geen enerverende dag. Ik had mijn portie enerverend de vorige keer al gehad voor de komende 10 verkiezingen dus vandaag was perfect.

Desalniettemin waren we best laat klaar en was men op het gemeentehuis zelfs op ons aan het wachten als laatste stembureau. Men als in, team verkiezingen plus burgemeester plus alle partijen plus geïnteresseerde burgers die met zijn alleen een uitslagenfeestje vierden. Allemaal wachtend op ons :D
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 02:13:55 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220376977
Groeten vanaf de bushalte.
Van 5 naar 8. Het kan wel!

Later vandaag meer. Meer dan ik had verwacht
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 maart 2026 @ 06:46:02 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220377125
Morguh!

Uitslagen niet enorm schokkend vind ik, ( behalve de winnende partij in het haagse) wat vind men er van in NL?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220377144
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi :)

De akelige eigenwijze boomer is dus niet terug gekeerd, @Lucky_Strike? *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220377277
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 06:58 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi :)
Ja hier was ik ook van gecharmeerd :Y

Voor de rest ook meer dan prima voor ons durp wmb, ik blijf verbaasd dat de VVD niet meer wint. Al schijnt dat helemaal niet altijd zo te zijn geweest, ik verwacht het toch ieder jaar weer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 07:57:55 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220377302
In Emmen, waar landelijk 50% PVV heeft gestemd is de uitslag toch wel fijn. Lokale partij "Wakker Emmen" (ze hadden die naam al voordat de term wappie bestond) de grootste, gevolgd door CDA en PvdA (zonder GL ^O^ ) Daarna komen FvD en VVD.

Ik snap niet waarom je lokaal op een partij zou stemmen die niet eens een lokaal persoon op de poster heeft staan maar een kamerlid.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220377311
Mogge

Hier ook best blij met de uitslag

Maar blijf het bijzonder vinden dat forum 3 zetels heeft met een voorzitter die je niet in de buurt van je dochter wilt hebben
We have far more in common than that which devides us..
pi_220377356
Goede opkomst, lokale partijen kunnen een meerderheid vormen ^O^

Bedenk me net dat mijn overleg dadelijk op het gemeentehuis is (andere stad). Eens kijken of er nog sporen van een feestje te zien zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220377366
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 06:58 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi :)

De akelige eigenwijze boomer is dus niet terug gekeerd, @:Lucky_Strike? *O*
Die was er inderdaad niet. We hadden een geweldig team, het werkte echt lekker. Ik had wel een heel mondige teller, die kon ook alleen maar negatieve dingen zeggen het eerste uur. Maar die kon toch lekker doorwerken, ze had echt de vaart er in.

Maar de uitslag :r Forum de grootste op ons stembureau met 20%. VVD de grootste in de gemeente, die krijgen 4 zetels. Maar doordat Forum de restzetel krijgt, zijn er ook 4 zetels voor hen :r :r :r :r :r
Spoilers!
pi_220377389
Goedemorgen!
Uitslag in mijn gemeente is wel ok. D66 heeft de wind in de zeilen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220377408
En kijk, zo mooi is de wereld hier:


Het deed mij denken aan dit kunstwerk:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220377421
EHRMAGER GLPVDA GEWONNEN :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220377886
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die was er inderdaad niet. We hadden een geweldig team, het werkte echt lekker. Ik had wel een heel mondige teller, die kon ook alleen maar negatieve dingen zeggen het eerste uur. Maar die kon toch lekker doorwerken, ze had echt de vaart er in.

Maar de uitslag :r Forum de grootste op ons stembureau met 20%. VVD de grootste in de gemeente, die krijgen 4 zetels. Maar doordat Forum de restzetel krijgt, zijn er ook 4 zetels voor hen :r :r :r :r :r
He bah -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 09:22:07 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220378068


Goedemorgen 8-)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220378621
Goed geflyerd @borisz 👍🏼

Over het opkomst% - 66 % - in onze gemeente met 3 kleine (senioren!) kernen ben ik verheugd.
De lokale partijen hebben meer dan 30% van de stemmen.
Geen fvd w/
Voorlopige uitslag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 10:34:57 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220378633
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:22 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Uitslag in mijn gemeente is wel ok. D66 heeft de wind in de zeilen.
[ afbeelding ]
Er was nogal wat gedoe in je gemeente? De algoritmen dachten dat ik dat wel interessant vond dus werd er redelijk mee doodgegooid :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220379046
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Hier ook best blij met de uitslag

Maar blijf het bijzonder vinden dat forum 3 zetels heeft met een voorzitter die je niet in de buurt van je dochter wilt hebben
Bij onze buurgemeente Velsen heeft FVD veruit de meeste stemmen :{

Onze gemeente VVD op 1 (niet verassend) dan D66 en GL-PvdA.
Er hadden toch nog 403 (waaronder 2 van ons op de 1e vrouw) mens op SP gestemd.
Maar te weinig om in de raad te komen.
pi_220379075
Straks koffie bij onze vriendin en ik zag dat er 2 caches in de buurt van haar huis liggen *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 11:47:49 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220379236
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Bij onze buurgemeente Velsen heeft FVD veruit de meeste stemmen :{
Die had ik ook niet zien aankomen idd. 🤐. Mijn oude cluppie blijft daar wel stabiel op 6.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 maart 2026 @ 13:33:50 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220380514
61% opkomst hier; FNP met 8 stemmen gewonnen van de kerk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 19 maart 2026 @ 15:02:56 #62
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220381097
0% opkomst hier gok ik...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220381133
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220381379
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Laatste?
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:01:19 #65
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220381559
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Vanwege de FOK!-trubbels? Of geen zin meer?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:01:29 #66
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220381560
waarom nou weer laatste ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:05:48 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220381599
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 16:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Gaat t ietsepiets beter met chef?
ik moest hier nog even op reageren..

het lijkt beter te gaan met chef. hij is wat actiever
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gister was hij ook nog te vinden in de gym, dus dat zijn goede tekenen ( vooral als ie niet sport zijn dat GEEN goede tekenen )
dit weekend gaan we de schapen kudde wat verkleinen dus dat vereist nog wel wat van hem, ik ben benieuwd hoe dat gaat gaan..

hij heeft de huisarts nog niet gebeld,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op het werk gaat het bij mij nu ook beter, al is het wel even schakelen van 80 % naar ineens 120 % weer :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220381658
quote:
80s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:01 schreef flipsen het volgende:

[..]
Vanwege de FOK!-trubbels? Of geen zin meer?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:24:15 #69
370431 drakin
vurig typje
pi_220381733
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dan maar een eigen travelsnacksite maken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220381782
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:24 schreef drakin het volgende:

[..]
Dan maar een eigen travelsnacksite maken
Ja nog ff
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:34:06 #71
370431 drakin
vurig typje
pi_220381793
quote:
15s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja nog ff
Als je er niet te lang mee wacht kun je alle snacks die je hier geplaatst hebt er nog heen verhuizen.

Of heb je ze thuis ook opgeslagen?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220381820
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:34 schreef drakin het volgende:

[..]
Als je er niet te lang mee wacht kun je alle snacks die je hier geplaatst hebt er nog heen verhuizen.

Of heb je ze thuis ook opgeslagen?
Nee. Maar gewoon veel te veel moeite.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:38:57 #73
370431 drakin
vurig typje
pi_220381828
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee. Maar gewoon veel te veel moeite.
Ctrl + v
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220381840
Beter blijft Fok gewoon bestaan. Maar ja.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220382134
Sneu als Danny droog brood moet eten.
Kan iemand met een hypotheek in de schuldsanering?

Het ruikt hier heerlijk na een middagje sinaasappel marmelade bereiden.
Het werden 6 potten. Of het wat minder vloeibaar wordt is afwachten.
Het was ook wel een mix van wel 3 recepten.
En de afwas |:)
pi_220382182
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:37 schreef Blues het volgende:
Straks koffie bij onze vriendin en ik zag dat er 2 caches in de buurt van haar huis liggen *O*
Gaat goed met vriendin. Pakt langzaam leven weer op, besteld wat nieuwe inboedel hier en daar, gaat weer wat vrijwilligerswerk oppakken. Samen de bedankjes bekeken en voor en na mijn bezoek heb ik 2 geocaches gevonden bij haar in de buurt. Leuke manier om omgeving beetje te verkennen daar.
Mooi gebied sowieso (Vogelenzang)

Nu aan een rood Siciliaans wijntje die ik kreeg van siciliaanse coll O+ :9

En appen met vriendin die in ons oude (zij was ooit coll) zkh ligt. En zo uitslag krijgt waar fam bij moet zijn :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 19-03-2026 18:27:08 ]
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 17:56:06 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220382311
Was een tijdje rustig met prijsstijgingen maar alweer 9 cent er bij op tov vanavond :(
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220382351
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 18:05:51 #79
370431 drakin
vurig typje
pi_220382371
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 17:22 schreef AnneX het volgende:
Sneu als Danny droog brood moet eten.
Kan iemand met een hypotheek in de schuldsanering?

Het ruikt hier heerlijk na een middagje sinaasappel marmelade bereiden.
Het werden 6 potten. Of het wat minder vloeibaar wordt is afwachten.
Het was ook wel een mix van wel 3 recepten.
En de afwas |:)
Ik wil wel een pot pindakaas doneren.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220382381
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:05 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik wil wel een pot pindakaas doneren.
Bekijk deze YouTube-video

IF THAT'S WHAT IT TAKES

THAT'S WHAT I'll DO *O* _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 18:08:41 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220382389
quote:
17s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

IF THAT'S WHAT IT TAKES

THAT'S WHAT I'll DO *O* _O_
Bon Jovi O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220382480
Fijn van vriendin @Blues, dat ze aan het opkrabbelen is maar ook echt niet fijn van de andere vriendin.

Hulp was er vanmiddag dus schoon huis. Ik heb in de tussentijd mijn losse stoel schoongemaakt en daar mag je dan 24 uur niet in zitten. Da’s lastig, wil dat iedere keer automatisch doen :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220382652
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn van vriendin @:blues, dat ze aan het opkrabbelen is maar ook echt niet fijn van de andere vriendin.

Hulp was er vanmiddag dus schoon huis. Ik heb in de tussentijd mijn losse stoel schoongemaakt en daar mag je dan 24 uur niet in zitten. Da’s lastig, wil dat iedere keer automatisch doen :D
Wat is je losse stoel?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 18:53:33 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220382661
Op deze vrije dag eerst rustig aangedaan en toen weer eens naar de Cronjéstraat. Was er al even niet meer geweeest. Nu een winkelstraat waar bijna niets leeg staat. Dat is itt tot het centrum wel anders. Bij Henk Wisker Paardenworst en Paardenhaché meegenomen :9.

En daarna eens de weg overgestoken naar de begraafplaats Kleverlaan. Zo vaak langs gereden, maar nog nooit bezocht. Heerlijk weertje om daar eens te wandelen (en uit de blije kater los te laten :P)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220382754
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 18:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat is je losse stoel?
Gewoon een stoel, geen onderdeel van een bankstel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220382834
De like voor eerste deel van je post @Blues, een :* voor het laatste stukje.

Fijn van schoon huis @Kaatje1!
pi_220383820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gewoon een stoel, geen onderdeel van een bankstel.
Oh ja natuurlijk :D
  donderdag 19 maart 2026 @ 21:31:04 #88
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220384304
Hm, @Blues is met pensioen en gelijk loopt het topic een stuk langzamer
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220384420
quote:
80s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:31 schreef flipsen het volgende:
Hm, @:Blues is met pensioen en gelijk loopt het topic een stuk langzamer
pi_220384433
:P
pi_220384449
:P :P

[ Bericht 38% gewijzigd door Blues op 19-03-2026 21:46:02 (Geklooi) ]
pi_220384452
Oh, laat ik dan maar even verhalen van de bevers. Die zijn weer begonnen met bouwen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220384552
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2026 21:45 schreef sigme het volgende:
Oh, laat ik dan maar even verhalen van de bevers. Die zijn weer begonnen met bouwen.
[ afbeelding ]
Hadden ze een winterslaap of waren ze elders aan het werk?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220384555
Ach…Mooitje is weer slanker dan een paar weken terug!

En de bevers beveren voort. w/

Morgen de marmelade nog maar eens in de pan doen met een bergje gelei suiker.
Oh plus nog een borrel glaasje Liquor 43 😎
pi_220385301
En... uit mn eigen poli interne app gegaan :P Rust en beter voor afkicken.
pi_220385303
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 23:33 schreef Blues het volgende:
En... uit mn eigen poli interne app gegaan :P Rust en beter voor afkicken.
Goed zo! Je zult vast met sommigen contact houden maar alle piepjes en bliepjes krijg je niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_220385319
Zojuist even met mijn nichtje geappt. Ze vertrekken dar vandaag. Zo bijzonder dat ze zondag hier op de bank zitten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220385320
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:

Goed zo! Je zult vast met sommigen contact houden maar alle piepjes en bliepjes krijg je niet
Ik had ze altijd al op stil :D

Maar er gingen allerlei roosterdingen heen en weer en ze gingen weer zaterdagen werken ivm achterstanden en dacht, dit is niet goed voor me om dit allemaal te lezen. En niet meer relevant. :7
Ze kunnen me idd altijd privé appen. Sommige doen dat al.
pi_220385323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 23:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Zojuist even met mijn nichtje geappt. Ze vertrekken dar vandaag. Zo bijzonder dat ze zondag hier op de bank zitten.
Oh wat super!!
Waar hebben ze de overstap?
pi_220385326
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 23:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh wat super!!
Waar hebben ze de overstap?
Geen flauw idee. Dat hoor ik zondag wel. Haar man was piloot dus die heeft wel z’n contacten om veilig te reizen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220386018
Goedemorgen!
Willekeurige mooie foto (van hardlooprondje vorige week)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220386717
Check: Al weken Niesbuien - Tranende en jeukende ogen- loopneus.

Voor het eerst. Mag ik nu bij het clubje van @fietsie en @Lonaa ?

Bijtijds opgestaan en alle afgekoelde vloeibare marmelade terug in de pan en nog eens 25 minuten laten inkoken met een pondje geleisuiker.
Nog steeds vloeibaar!!!
Gelukkig ontbijt ik ‘s zomers met yoghurt, overnight oats en dan nu een eetlepel marmelade erdoor. :Y)
Oh ja, en Twee borrel glaasjes liquor43 over 6 potten verdeeld. 😎
  vrijdag 20 maart 2026 @ 09:28:51 #103
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220386839
die borrel glaasjes maken het wel goed :9

wij hadden gister varkenspoot als avond eten ( en vanavond ook ) Heerlijk zulke winter gerechten O+

Morgen grote slacht dag, dus eten we faorese, gefermenteerde schapen ribben, gekookt en / of gegrild. Dan stinkt dus het hele huis naar gefermenteerd.. das wat minder...vanavond m'n kleding alvast inpakken en in de gym zetten :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220386952
Goedemorgen.

@AnneX Is het niet zo dat je geleisuiker juist maar kort moet koken voor een optimale werking?
pi_220386988
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:36 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.

@:annex Is het niet zo dat je geleisuiker juist maar kort moet koken voor een optimale werking?
Oh, dat wist ik dus niet. Nú wel.
Dan begrijp ik ook dat men zegt dat er max 5 min gekookt hoeft te worden.
En ik dacht gelezen te hebben, dat het te maken had met bitter worden van de marmelade.

Inderdaad o|O
AI
Geleisuiker moet kort gekookt worden, meestal slechts 1 tot 3 minuten nadat het mengsel borrelend kookt. Te lang koken zorgt ervoor dat de geleerkracht (pectine) verloren gaat, waardoor de jam of gelei vloeibaar blijft in plaats van opstijft.

MnAX stelt voor om gelatine blaadjes te gebruiken…Zou dat een optie zijn?
pi_220387073
Ik eet zelf geen gelatine, maar zoiets of een ander bindmiddel (kun je pectine ook los krijgen, of agar-gaar) zou moeten werken lijkt me.
pi_220387078
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:28 schreef Barreltje het volgende:
die borrel glaasjes maken het wel goed :9
_O_
pi_220387095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:58 schreef Tuindier het volgende:
Ik eet zelf geen gelatine, maar zoiets of een ander bindmiddel (kun je pectine ook los krijgen, of agar-gaar) zou moeten werken lijkt me.
Straks werken. Morgen naar de winkel.
Dank voor het meedenken.💐
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 10:51:12 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220387395
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 09:22 schreef AnneX het volgende:
Check: Al weken Niesbuien - Tranende en jeukende ogen- loopneus.

Voor het eerst. Mag ik nu bij het clubje van @:fietsie en @:Lonaa ?

Bijtijds opgestaan en alle afgekoelde vloeibare marmelade terug in de pan en nog eens 25 minuten laten inkoken met een pondje geleisuiker.
Nog steeds vloeibaar!!!
Gelukkig ontbijt ik ‘s zomers met yoghurt, overnight oats en dan nu een eetlepel marmelade erdoor. :Y)
Oh ja, en Twee borrel glaasjes liquor43 over 6 potten verdeeld. 😎
Op geleisuiker staat toch altijd dat je niet langer dan 7 minuten moet koken?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220387473
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Op geleisuiker staat toch altijd dat je niet langer dan 7 minuten moet koken?
Sie haben Recht. >:O

Er staat nog veel meer. Lezen AnneX ! Lezen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220387524
Goeiemerreg!
Ik dacht dat het zaterdag was :') Mn ritme is kwijt :D
pi_220387540
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:19 schreef Blues het volgende:
Goeiemerreg!
Ik dacht dat het zaterdag was :') Mn ritme is kwijt :D
Boeien. Alle dagen zelfde dagen ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220387548
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Boeien. Alle dagen zelfde dagen ^O^
*G*
pi_220387553
En weer heerlijk de hele dag laatste restanten van de top 400 filmmuziek op radio klassiek O+

https://www.npoklassiek.nl/programmas/filmmuziek-toplijst

[ Bericht 33% gewijzigd door Blues op 20-03-2026 11:37:22 ]
pi_220387732
1400 gr runderlappen in de slowcooker voor zondag.

Zo even naar de plantenwinkel. Zag eergisteren daar iets wat ik op het balkon wil maar geen plek op de fiets.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220387843
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Boeien. Alle dagen zelfde dagen ^O^
Nou…ik vond het erg verwarrend!
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
1400 gr runderlappen in de slowcooker voor zondag.

Zo even naar de plantenwinkel. Zag eergisteren daar iets wat ik op het balkon wil maar geen plek op de fiets.
Het tuincentrum in het volgende dorp bezorgt ook aan huis.
Of is dat dorps…
pi_220387866
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:03 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou…ik vond het erg verwarrend!
[..]
Het tuincentrum in het volgende dorp bezorgt ook aan huis.
Of is dat dorps…
Hier ook, ik ga alleen niet naar Intratuin maar naar een klein bloemenzaakje. En nu met lege fietstassen heen en hopelijk volle terug.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220387868
Goedemiddag *O*
Vanavond mogen we weer een proeverij geven aan een groep bierliefhebbers.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 12:33:42 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220388199
Schadevrije jaren meenemen van NL naar D, gedoe. Dacht het geregeld te hebben maar nu zijn er ineens nieuwe regeltjes
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 maart 2026 @ 13:20:04 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220388537
Vrijdag op kantoor... Alleen we zijn met 3. En dat is niet goed voor de productiviteit.
Gelukkig nog wel wat zinvolle dingen gedaan.

En een Turkse pizza met de lunch maakt veel goed :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 14:12:35 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220388818
Nog 35 minuten :s)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 maart 2026 @ 16:07:19 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220390018
*tromgeroffel*

Ik heb vier stemmen gekregen. B:)B

Sjerrie heeft in Haarlem de voorkeursdrempel gehaald :'). Hij woont in Amsterdam en duwde tig lijsten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220390383
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 11:27 schreef Blues het volgende:
En weer heerlijk de hele dag laatste restanten van de top 400 filmmuziek op radio klassiek O+

https://www.npoklassiek.nl/programmas/filmmuziek-toplijst
Op nr 1 weer Schindlers list. 3 nrs van de film _O_ :'(
  vrijdag 20 maart 2026 @ 17:00:13 #124
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220390415
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:07 schreef borisz het volgende:
*tromgeroffel*

Ik heb vier stemmen gekregen. B:)B

Sjerrie heeft in Haarlem de voorkeursdrempel gehaald :'). Hij woont in Amsterdam en duwde tig lijsten.
hier, alvast 5 likes *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220390527
:D
pi_220390721
Voor de zekerheid even gereserveerd in het pannenkoek restaurant.
Druk druk..
Hoor ik net dat het Nationale Pannenkoekendag is w/
pi_220390752
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:49 schreef AnneX het volgende:
Voor de zekerheid even gereserveerd in het pannenkoek restaurant.
Druk druk..
Hoor ik net dat het Nationale Pannenkoekendag is w/
Oeh jaloers (ver fietsen en in mijn uppie, nah)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220391039
Avond! Wij zijn op de terugweg van een midweekje Parijs. Inclusief twee dagen Disney. C. nam me mee om te vieren dat we 20 jaar samen waren afgelopen woensdag O+

pi_220391043
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh jaloers (ver fietsen en in mijn uppie, nah)
Ja hè…als het woord eenmaal gevallen is dan móet ik pannenkoeken.
Zelf bak ik niet (meer).
Als buren bakten voor de kinderen en vriendjes, was er voor mij ook eentje :Y)
pi_220391049
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:27 schreef Candaasje het volgende:
Avond! Wij zijn op de terugweg van een midweekje Parijs. Inclusief twee dagen Disney. C. nam me mee om te vieren dat we 20 jaar samen waren afgelopen woensdag O+

[ link | afbeelding ]
imgbb veilig
Gefeliciteerd @Candaasje *;
pi_220391138
Wat een leuke verrassing @Candaasje en gefeliciteerd *O*

Pannenkoeken bakken doe ik ook niet @AnneX Niet eetbaar die dingen van mij.

Net alle boodschappen voor dit weekend uitgepakt en ingeruimd. T ruikt hier heerlijk naar draadjesvlees. Het lees was nogal dik dus wat langer dan normaal in de slowcooker, al viel het net al uit elkaar :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_220391647
Wat heerlijk @Candaasje! En gefeliciteerd met het jubileum *O*
pi_220391866
Pff ik had de film “Barbie” opgenomen, dat duurde 5 minuten _O-
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 20 maart 2026 @ 20:14:48 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220391962
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff ik had de film “Barbie” opgenomen, dat duurde 5 minuten _O-
Neeee, gewoon kijken joh. Hij is heerlijk maatschappijkritisch O+
Spoilers!
pi_220391988
Ja, Barbie is tof O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220391996
T is sowieso veel te roze voor mij :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_220392027
Dat is part of the deal O-) My job is beach O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220392237
Afgezet. Misschien ooit nog eens maar nu niet.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 20 maart 2026 @ 22:26:34 #139
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220392851
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Afgezet. Misschien ooit nog eens maar nu niet.
Ik vond het ook zwaar tegenvallen helaas (in de bioscoop gezien, we keken er echt naar uit)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220393482
Hi Barbies O+.
pi_220393799
Ik vond het een heerlijke film. Binnenkort krijg ik er ook een shirt van :D
pi_220393850
Gisteren een proeverij gegeven, was eg leuk.
Wel weer pas na middernacht thuis en nu alweer onderweg voor bezorgen (en tussendoor nog een boekenclub :+)
pi_220394616
Sterkte en veel plezier @Sarabi :D

Dank allen! Was erg leuk. Vooral Parijs zelf en Disney O+ , Versailles was leuk voor een keer. Het is echt indrukwekkend hoeveel grootheidswaanzin die koningen hadden, maar binnen is er door de revolutie natuurlijk niet heel veel authentieks overgebleven. En hier was het wel écht filelopen. Daarbij; mijn eigen tuin vind ik nu al mooier, ondanks dat er nog veel aangeplant moet worden :6

Disney was voor mij 24 jaar geleden (toen was het Studio Park nog in aanbouw). Hoewel mijn animatiehart echt wel wat moeite heeft met de hyperkapitalistisch visie achter het huidige bedrijf Disney, vond ik het heel fijn weer even in die animatiewereld te kunnen duiken O+ De (musical) shows, de parades en de afsluitende show waren een mooie ode aan ook de klassiekere films O+ O+

Sommige attracties waren wel wat verouderd (en dan toch lange wachtrijen, maar ik denk dat dat ook een deel ‘nostalgie’ was zoals de Efteling ook kent) maar ze hadden ook veel fantastische, nieuwere animatronics en ik vind hun thematisering ook bij veel achtbanen goed gedaan. (Dat je in een mijnkarretje zit en halverwege naast je opeens een geit de was op ziet eten bij een mijnwerkershutje :D ).

En dat je gewoon de hele dag met Mickey- oren op je hoofd kunt lopen is natuurlijk ook een plus :+ O+ :
(Ik voel die haarband nog zitten :') )


Hoeft mij echt niet elk jaar, maar ik vond het een heel leuke ervaring. En dat C. geregeld had dat we een nachtje in het ‘Mickey’ hotel (New Port Bay) met uitzicht op de vijver sliepen, was natuurlijk heel romantisch O+
pi_220394620
Ik kon Barbie ook zeer waarderen :Y

Qua boodschap lag het er soms wel errrrug dik bovenop, maar al die leuke details (de voetjes, al dat plastic meubilair) waren echt pure nostalgie O+
pi_220394702
Mogge!

Ik speelde vroeger wel met Barbie’s maar ik ben van ver voor de tijd dat ze haar eigen meubilair had. Ik maakte alles van lego en bambino en de “muren van haar huis was een klein rood koffertje (@AnneX en @Blues weten vast wel wat ik bedoel 😂). Haar kleren maakte ik zelf, meestal gehaakt en wij gingen op 30 april vaak een dagje naar Duitsland en dan mochten we iets uitzoeken en ik koos dan altijd een kledingstuk voor Barbie. Ik heb haar trouwens nog steeds, ze woont op de vensterbank van mijn slaapkamer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220394798
Nooit een Barbie gehad of gewild maar ik vond de film wel tof.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220395060
Mogguh.
Moeders vond mij té oud voor poppen.Hup weg!
Verder heb ik niks met roze en Barbies.
Ook niet met pretparken als Disney of de Efteling.

De verslagen en belevenissen van Lucky en Candaasje zijn leuk om te lezen.
En dan vraag ik mij af wat mij mankeert, dat ik dat niet zo beleven kan.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 maart 2026 @ 11:40:01 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220395077
Ik had wel genoten van de Barbie-film

Groeten uit Kootwijk. Niet langs de Radio dit keer. Vanuit Otterlo via Kootwijk(erzand) naar Garderen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220395086
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:36 schreef AnneX het volgende:
Mogguh.
Moeders vond mij té oud voor poppen.Hup weg!
Verder heb ik niks met roze en Barbies.
Ook niet met pretparken als Disney of de Efteling.

De verslagen en belevenissen van Lucky en Candaasje zijn leuk om te lezen.
En dan vraag ik mij af wat mij mankeert, dat ik dat niet zo beleven kan.
Lijkt me niet toch? Iedereen is anders, heeft zijn/haar eigen hobby’s en interesses?

De ene wordt dol van fotografie, de ander van animstiefilms, weer een ander duikt in de wereld van het brouwen van bier of verzamelt briefgeld, sommigen vinden weer van alles wat een beetje leuk… zoveel smaken en wensen O+
pi_220395092
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:36 schreef AnneX het volgende:
Mogguh.
Moeders vond mij té oud voor poppen.Hup weg!
Verder heb ik niks met roze en Barbies.
Ook niet met pretparken als Disney of de Efteling.

De verslagen en belevenissen van Lucky en Candaasje zijn leuk om te lezen.
En dan vraag ik mij af wat mij mankeert, dat ik dat niet zo beleven kan.
Oh, ik sta aan jouw kant hoor :Y
Pretparken vind ik vreselijk, het idee alleen al :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220395117
Ik vind pretparken eng, maar het gezelschap waar ik mee was altijd leuk. Dus ik ben met liefde “jassen en tassen” oppasser
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 12:01:33 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220395228
Klusdag in het dorp, ik help bij de Kita. Zijn ook een paar kinderen mee met de ouders die daar helpen.
Kleine NSB'ertjes hoor.
"Oh da Fahrt ein Trecker über die Brücke, die darf da nicht fahren"
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 21 maart 2026 @ 12:19:33 #153
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220395548
Ik moest gisteren zo lachen, hoorde dat de vrouw van Peter Hegseth in het Pentagon de bijnaam
Yoko Ono heeft
pi_220395550
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Ik speelde vroeger wel met Barbie’s maar ik ben van ver voor de tijd dat ze haar eigen meubilair had. Ik maakte alles van lego en bambino en de “muren van haar huis was een klein rood koffertje (@:annex en @:blues weten vast wel wat ik bedoel 😂). Haar kleren maakte ik zelf, meestal gehaakt en wij gingen op 30 april vaak een dagje naar Duitsland en dan mochten we iets uitzoeken en ik koos dan altijd een kledingstuk voor Barbie. Ik heb haar trouwens nog steeds, ze woont op de vensterbank van mijn slaapkamer
Ik had nepperts geloof ik, speelde bijna niet met poppen was meer buiten en speelde met broer met de racebaan O+
pi_220395554
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:17 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte en veel plezier @:Sarabi :D

Dank allen! Was erg leuk. Vooral Parijs zelf en Disney O+ , Versailles was leuk voor een keer. Het is echt indrukwekkend hoeveel grootheidswaanzin die koningen hadden, maar binnen is er door de revolutie natuurlijk niet heel veel authentieks overgebleven. En hier was het wel écht filelopen. Daarbij; mijn eigen tuin vind ik nu al mooier, ondanks dat er nog veel aangeplant moet worden :6

Disney was voor mij 24 jaar geleden (toen was het Studio Park nog in aanbouw). Hoewel mijn animatiehart echt wel wat moeite heeft met de hyperkapitalistisch visie achter het huidige bedrijf Disney, vond ik het heel fijn weer even in die animatiewereld te kunnen duiken O+ De (musical) shows, de parades en de afsluitende show waren een mooie ode aan ook de klassiekere films O+ O+

Sommige attracties waren wel wat verouderd (en dan toch lange wachtrijen, maar ik denk dat dat ook een deel ‘nostalgie’ was zoals de Efteling ook kent) maar ze hadden ook veel fantastische, nieuwere animatronics en ik vind hun thematisering ook bij veel achtbanen goed gedaan. (Dat je in een mijnkarretje zit en halverwege naast je opeens een geit de was op ziet eten bij een mijnwerkershutje :D ).

En dat je gewoon de hele dag met Mickey- oren op je hoofd kunt lopen is natuurlijk ook een plus :+ O+ :
(Ik voel die haarband nog zitten :') )

Hoeft mij echt niet elk jaar, maar ik vond het een heel leuke ervaring. En dat C. geregeld had dat we een nachtje in het ‘Mickey’ hotel (New Port Bay) met uitzicht op de vijver sliepen, was natuurlijk heel romantisch O+
Leuk! En C _O_
  zaterdag 21 maart 2026 @ 12:22:07 #156
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220395570
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:01 schreef derLudolf het volgende:
Klusdag in het dorp, ik help bij de Kita. Zijn ook een paar kinderen mee met de ouders die daar helpen.
Kleine NSB'ertjes hoor.
"Oh da Fahrt ein Trecker über die Brücke, die darf da nicht fahren"
[nsb mode] “Oh, da fährt ein Traktor über die Brücke, der darf da nicht fahren.”[/nsb mode]
pi_220395599
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 12:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik moest gisteren zo lachen, hoorde dat de vrouw van Peter Hegseth in het Pentagon de bijnaam
Yoko Ono heeft
:D
pi_220395613
Dagboek vandaag:
4 wassen/sjes (ik maak kleinere wasjes dan eerst, wasmachine maakte een beetje gek geluid vorige keer, nu gaat het goed).
Krant, koffie in zonnetje, wachten op g die de boodschappen doet.

Al weken geen picnic meer, tijd genoeg om om de beurt voor een paar dagen te kopen incl fietsritjjes voor mij en g komt er ook nog eens 'uit' :D

Verder niet veel vandaag, zaterdag is altijd beetje 'rustdag' incl de wassen en bed verschonen.
pi_220395630
Morgenmiddag naar oud-collega in ons (voor mij nu ook :P ) oude zkh. Ze is er niet best aan toe ;(
pi_220395671
Dagboek:
Was zit in de machine en die gaat zo naar het balkon om te drogen, draadjesvleesjus wat op smaak gemaakt, zo erwtensoep en griesmeelpudding maken. Tetris in de koelkast doen 😉 om alles kwijt te kunnen. Mijn (niet meer zo) nieuwe koelkast is heel fijn (no frost) maar heeft helaas ook minder inhoud dan de niet zo fijne (veel frost) koelkast.

Er moet ook nog even gedweild worden maar vandaag of morgenochtend, dat zie ik nog wel.

Straks lekker met boek op balkon in de zon (hopelijk warm genoeg daar).

Geappt met nichtje, die zijn nu in Amsterdam en komen morgen rond 12 uur hier
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 21 maart 2026 @ 13:08:44 #161
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220395946
Hier werkdagje vandaag. Gisteravond met klanten uit eten geweest die hun 50 (!) jardige huwelijk vierden. Wat een leuk stel :D Avond vloog voorbij en we kwamen weer eens te laat bij de tangoshow, mochten nog nét naar binnen :P De dame schrijft ook heel enthousiast op PolarSteps met geweldige foto´s erbij.

Tot 2 jaar geleden werkte ik in de omgeving van Salta met een kleine B&B die gerund werd door een enthousiast Nederlands stel (inmiddels zijn ze terug naar NL). Zij zeiden wel vaker tegen me: "Wat heb jij toch leuke klanten, hoe doe je dat? Echt áltijd!". En het klopt *)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220395962
Yoko One, briljante vrouw, groot kunstenares, zeer effectief zeer misogyn door het slijk gehaald.

Ik betwijfel of de echtgenote van Peter Hegseth iets met haar gemeen heeft.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220396016
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:09 schreef sigme het volgende:
Yoko One, briljante vrouw, groot kunstenares, zeer effectief zeer misogyn door het slijk gehaald.

Ik betwijfel of de echtgenote van Peter Hegseth iets met haar gemeen heeft.
Ja maar…de Beatles uit elkaar gespeeld. -O-

Over Pete begin ik maar niet. Die manipuleert een compleet volk en de administratie. Net als zijn commander in chief. Doof en blind.
Na ons de Zondvloed.
pi_220396060
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:16 schreef AnneX het volgende:
Ja maar…de Beatles uit elkaar gespeeld.
'tuurlijk. Zonder Yoko Ono waren die vast bij elkaar gebleven :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220396129
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:16 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja maar…de Beatles uit elkaar gespeeld. -O-

Over Pete begin ik maar niet. Die manipuleert een compleet volk en de administratie. Net als zijn commander in chief. Doof en blind.
Na ons de Zondvloed.
Thomas Erdbrink zei in de krant van vandaag dat je bij de Amerikanen niet op de woorden van de leiders moet letten, maar op de 3e laag. Hoge generaals en ambtenaren. Die zeiden al dat deze oorlog niet goed gaat uitpakken.
Maar we gaan toch spullen, materieel sturen.

8)7
pi_220396190
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Thomas Erdbrink zei in de krant van vandaag dat je bij de Amerikanen niet op de woorden van de leiders moet letten, maar op de 3e laag. Hoge generaals en ambtenaren. Die zeiden al dat deze oorlog niet goed gaat uitpakken.
Maar we gaan toch spullen, materieel sturen.

8)7
Wat heeft het voor nut om op de woorden te letten als hun daden zijn dat ze die oorlog ingaan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220396246
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:32 schreef sigme het volgende:


Wat heeft het voor nut om op de woorden te letten als hun daden zijn dat ze die oorlog ingaan?
Context was of je de/een oorlog ziet aankomen.
pi_220396622
En in onze mail:

quote:
Misschien hoor of lees je dat de energieprijzen op dit moment stijgen. Dat kan een onzeker gevoel geven. Logisch, want energie is iets dat je elke dag gebruikt.

Goed nieuws: jij hoeft je geen zorgen te maken over stijgende prijzen. Je hebt gekozen voor een vast energiecontract. Daarom blijven jouw energietarieven gewoon hetzelfde.



Dat betekent voor jou

Je hebt een goede keuze gemaakt door voor een vast contract te kiezen. Want jouw tarieven staan vast tot 13 november 2027. Dit betekent dat:



jouw tarieven niet stijgen als energie duurder wordt

je altijd weet wat je betaalt

je niet voor onverwachte kosten komt te staan

Overstappen is nu vaak niet voordeliger. Nieuwe energiecontracten worden afgesloten tegen de prijzen van dit moment. En die liggen hoger dan toen jij je contract afsloot. Daarom is de kans klein dat je ergens anders goedkoper uit bent.

Je hebt dus een goede keuze gemaakt door te kiezen voor een contract met vaste tarieven.

Wel ff lekker om te lezen :%
pi_220396688
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 13:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Context was of je de/een oorlog ziet aankomen.
Paar weken geleden ook een “duider” op tv dat ze op het Pentagon tijdens voorbesprekingen voor zoiets geen pizza’s meer mogen bestellen :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220396851
Gisteren gewerkt, late lunch met vriendin en ijscoupe. Dus diner maar overgeslagen en door naar de generale. Zes strijkers plus piano, zo gaaf!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna nog de laatste cijfers kaartverkoop bijgewerkt en noedels gegeten (honger!). Slapen en vanmorgen repetitie.
Daarna nog last minute boodschappen gedaan en nu een paar uur thuis. Want een poos geleden leek het me een goed plan om me in te schrijven voor de jaarlijkse stadskwis. Haske leuk, maar een hele avond vragen en puzzels oplossen... tis druk.
Inmiddels draait was twee van drie. Want droogweer buiten O+
Hopelijk niet te laat thuis want morgenvroeg zwemmen. En tegen de middag naar concertlocatie voor opbouw, concert en opruimen.

Daarna deaud.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tv geeft al dagen foutmelding. Maar dat is niet erg. Toch geen tijd om te kijken _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 21 maart 2026 @ 14:47:11 #171
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220396889
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gisteren gewerkt, late lunch met vriendin en ijscoupe. Dus diner maar overgeslagen en door naar de generale. Zes strijkers plus piano, zo gaaf!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vorige week toen ik toch in the big city was, naar een jazzclub gegaan met een "swing" orkest. Erg geslaagd, hoewel ik eerlijk gezegd ietsjes TE ver vooraan zat. Eerste rij, gewone tafeltjes, als ik wilde kon ik de pagina van de partituur omslaan :P Maar "volledig" orkest met piano, gitaar, contrabas en drums, met daarnaast 4 saxen in 3 groottes, 3 trombones en 4 trompetten. Maar wat een divers pluimage (in tegenstelling tot violistes, helemaal mee eens).
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 14:50:05 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220396911
Was het geen swingclub met jazz orkest?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 21 maart 2026 @ 15:02:21 #173
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220396985
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dus diner maar overgeslagen [bla bla] en noedels gegeten (honger!).
Goh :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220397082
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gisteren gewerkt, late lunch met vriendin en ijscoupe. Dus diner maar overgeslagen en door naar de generale. Zes strijkers plus piano, zo gaaf!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna nog de laatste cijfers kaartverkoop bijgewerkt en noedels gegeten (honger!). Slapen en vanmorgen repetitie.
Daarna nog last minute boodschappen gedaan en nu een paar uur thuis. Want een poos geleden leek het me een goed plan om me in te schrijven voor de jaarlijkse stadskwis. Haske leuk, maar een hele avond vragen en puzzels oplossen... tis druk.
Inmiddels draait was twee van drie. Want droogweer buiten O+
Hopelijk niet te laat thuis want morgenvroeg zwemmen. En tegen de middag naar concertlocatie voor opbouw, concert en opruimen.

Daarna deaud.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tv geeft al dagen foutmelding. Maar dat is niet erg. Toch geen tijd om te kijken _O-
Wat een drukke Cat :o _O_
En vdg of morgen jarig? *O*
pi_220397179
quote:
80s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:47 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik was vorige week toen ik toch in the big city was, naar een jazzclub gegaan met een "swing" orkest. Erg geslaagd, hoewel ik eerlijk gezegd ietsjes TE ver vooraan zat. Eerste rij, gewone tafeltjes, als ik wilde kon ik de pagina van de partituur omslaan :P Maar "volledig" orkest met piano, gitaar, contrabas en drums, met daarnaast 4 saxen in 3 groottes, 3 trombones en 4 trompetten. Maar wat een divers pluimage (in tegenstelling tot violistes, helemaal mee eens).
Lol ja, balans is alles. Dirigente heeft de beste plekken in de zaal bepaald qua geluid (en dat is niet waar wij als koor staan :+ ) dus iedereen is nu aan haar fans aan het vertellen waar ze het beste kunnen gaan zitten morgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220397186
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een drukke Cat :o _O_
En vdg of morgen jarig? *O*
Maandag = werkdag ;)
Dit is weekend 'vieren' _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220397195
Oh, en iedereen gaat blijkbaar scheiden. Deze week kwamen drie (helften van) stellen met het nieuws. Tot dusver. Week is nog niet om. Morgen 'zie' ik nog ruim 100 man :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220397430
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:14 schreef Blues het volgende:
En in onze mail:
[..]
Wel ff lekker om te lezen :%
Wat een geruststelling! w/
Vorige week wuifde/woof de verhuurder/buurman mijn vraag weg over welk contract hij had. “Niks vast contract” werd er gemompeld. o|O

Afgekoeld is de marmelade redelijk vast. In de koelkast gezet.
Één pot was best vloeibaar en daar heb ik nog eens de juiste 😉hoeveelheid blaadjes gelatine toegevoegd. Volgens de adviezen bij AI. 😎
Buurvrouw was er en kreeg een lepeltje te proeven. Dus één pot gaat naar haar.
pi_220397453
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oh, en iedereen gaat blijkbaar scheiden. Deze week kwamen drie (helften van) stellen met het nieuws. Tot dusver. Week is nog niet om. Morgen 'zie' ik nog ruim 100 man :X
-O-

Succes morgen met concert🎶
pi_220397893
Wat een drukte bij @Cat-astrophe Feestje tussendoor vieren :D
En bah, scheidingen, hopelijk dat het bij dxe drie blijft, da’s meer dan genoeg.

Ik heb ook net een vast jaar contract afgesloten, op een avond toen het nog kon (volgende ochtend werd die mogelijkheid opgeschort) gaat 1 april in dus pik de winter mee.

Een vriend heeft een bak erwtensoep opgehaald, dat kreeg ik niet meer kwijt in de koelkast. Hij heel blij (ik ook) maar hij bleef me net iets te lang :D

En de griesmeelpudding staat op te stijven in een cakevorm.
Maandag de koelkast maar eens uitmesten en alles weer op de juiste plek zetten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220398007
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oh, en iedereen gaat blijkbaar scheiden. Deze week kwamen drie (helften van) stellen met het nieuws. Tot dusver. Week is nog niet om. Morgen 'zie' ik nog ruim 100 man :X
:{w
Ik niet.

Ik hoorde er ook maar 1. @Clubsoda's soort mensen :P
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220398024
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
Ik niet.
*O*

Als je het hebt over het (niet) scheiden dan.

(Niet) zien is -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220398041
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*O*

Als je het hebt over het (niet) scheiden dan.

(Niet) zien is -O-
Het is -O- dat ik morgen geen 100 man zie?
Nee hoor. Dat vind ik een zeer prettige gedachte *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220398061
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
Ik niet.

Ik hoorde er ook maar 1. @:clubsoda's soort mensen :P
Ik ook niet!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220398063
Beter is mijn droger snel klaar. Want ik heb nog 11 minuten voor ik bij de Kwis moet zijn.
Gelukkig is het maar een minuut fietsen. En ik voorzie tussentijdse tripjes naar huis voor attributen die we voor opdrachten nodig gaan hebben :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220398071
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Het is -O- dat ik morgen geen 100 man zie?
Nee hoor. Dat vind ik een zeer prettige gedachte *O*
Dat je MIJ niet ziet ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220398077
Ik ga weliswaar niet scheiden maar ben de komende dagen wel aan het single parenten. Dus hing ik net 27 foto's op en schuurde de tuintafel :7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220398204
quote:
80s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 14:47 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik was vorige week toen ik toch in the big city was, naar een jazzclub gegaan met een "swing" orkest. Erg geslaagd, hoewel ik eerlijk gezegd ietsjes TE ver vooraan zat. Eerste rij, gewone tafeltjes, als ik wilde kon ik de pagina van de partituur omslaan :P Maar "volledig" orkest met piano, gitaar, contrabas en drums, met daarnaast 4 saxen in 3 groottes, 3 trombones en 4 trompetten. Maar wat een divers pluimage (in tegenstelling tot violistes, helemaal mee eens).
Gaaf _O_ :muziek:
pi_220398372
Er is weer wat aan de hand, 3x politie en 2x brandweer komt hier langs, ambulance ziet ik na hun verhuizing niet neem meer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220399584
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 21:11:25 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220400700
@Kaatje1 3 april iets te doen?
Bekijk deze YouTube-video
Komt in Luxor
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 21:11:52 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220400707
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:50 schreef Cat-astrophe het volgende:


Gefeliciteerd
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220400771
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:11 schreef derLudolf het volgende:
@:Kaatje1 3 april iets te doen?
Bekijk deze YouTube-video
Komt in Luxor
Zo niet dan verzin ik wel wat :D
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 21:34:21 #194
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220400947
Ik had vanmiddag een interessant gesprek trouwens. Ik sprak met iemand uit Zuid Afrika. Jager, meubelmaker en priester.

Hoe dat gaat daar joh, met zeven schoot ie z'n eerste antilope :D Maar ook hoe ze daar opgevoed worden, alles gebruiken van het dier wat je schiet.
"Ik was een beetje rebels dus schoot ik een keer een kameleon" - dat is dus echt niet lekker _O-

Als je die leert kennen zou je niet denken dat hij preekt bij de reformierte Kirche.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 21 maart 2026 @ 21:36:59 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220400979
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zo niet dan verzin ik wel wat :D
Lol, in een pop theater komen toch allemaal heel cultureel verantwoorde muzikanten :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220401117
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Lol, in een pop theater komen toch allemaal heel cultureel verantwoorde muzikanten :+
Vast, maar niet gehoor verantwoord 😉
Ik kom daar nooit terwijl het makkelijk bereikbaar is, maar de programmering vind ik meestal niets
We have far more in common than that which devides us..
pi_220401928
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 21:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Gefeliciteerd
Te snel :D

Maandag pas :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220401931
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 19:12 schreef sigme het volgende:
@:Cat-astrophe
:* *O* :*
:D

Mooiste datum vant jaar is nog niet aangebroken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220401946
Tevens ging ik het op het gemakje doen met de Kwis want druk en morgen concert en zo.

Dus uiteraard lag ik om 21.30 uur in het lokale zwembad en trotseerde daar onder meer een stormbaan :|W In feestelijke outfit *O*

Nu niet moe. Vet onhandig. Morgenvroeg vast spijt.
Want om 9 uur lig ik weer in datzelfde zwembad. Dan in badpak.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 maart 2026 @ 05:37:05 #200
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220402663
Morguh..

Wij hadden een goede productieve zaterdag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een wat doorwaakte nacht, want er slaapt een te vroeg geboren lammetje in de keuken.. we vermoeden dat ie het niet gaat redden, maar we doen ons best.. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220402851
Oh, sterkte @Barreltje
Heb je biest en kunstmelk etc standaard in huis?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220402857
Nog een iets oudere foto van ochtendlicht. Op hardlooprondje vorige week.


Hardlopen zal er voorlopig wel niet inzitten. Poetsen dweilen voeren dweilen voeren poetsen voeren
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220402959
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:33 schreef sigme het volgende:
Nog een iets oudere foto van ochtendlicht. Op hardlooprondje vorige week.
[ afbeelding ]

Hardlopen zal er voorlopig wel niet inzitten. Poetsen dweilen voeren dweilen voeren poetsen voeren
Maar je krijgt er zoveel voor terug O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 maart 2026 @ 08:24:03 #204
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220402986
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:31 schreef sigme het volgende:
Oh, sterkte @:Barreltje
Heb je biest en kunstmelk etc standaard in huis?
Kunstwerk wel, biest niet.. dus dat is wel een ding..
We gaan hierna ook een warmte lamp kopen, want nu staan we te kloten met een elektrisch kacheltje (ik wil mn rekening niet weten eind deze maand :X)
Maar goed, zo komen we er met vallen en opstaan wel..
Ik vrees dat het met deze helaas wel te laat is allemaal.. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 22 maart 2026 @ 08:24:57 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220402992
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug O+
Ik wilde dit ook typen..

Onze dank is iig groot O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 22 maart 2026 @ 08:25:10 #206
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220402995


De paaseitjes zijn vroeg dit jaar :+

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 22 maart 2026 @ 08:57:41 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220403110
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 maart 2026 @ 08:58:20 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220403112
Mogge.
Wordt PSV kampioen op Schoonenberg?

Dat weten we om 19u.

Eerst Spinning en boodschappen en dan rustig naar IJmuiden. :)
Gisteren Otterlo-Kootwijk-Garderen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220403131
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
Vriendin van mij won ooit een champagne-ontbijt. Heb je daar wat aan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220403159
@Barreltje succes met het leblam.

En @sigme met de zeven mooiste puppy’s. Je bent er maar druk mee. _O_

Is het een muntje voor de verandering? Fles. Makkelijke® alias.

Gister is een klus geklaard. ‘Onze’ oude tuin eettafel - met granieten blad van 150 x 60 x 5 cm op stalen frame - stond in de weg bij de kopers.
MnX heeft die gister met hulp van die en gene weggehaald en op een plek neergezet, waarna iemand met een trekker het ding over de weg kan
vervoeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 22-03-2026 09:18:46 ]
pi_220403198
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
Gefeliciteerd met Chef 🎉

Vandaag is hier niemand jarig: Ontbijt is een ‘luxe’ broodje met gerookte zalm, roerei en avocado.
De vis zou ik niet kruimelen in bed.

Wat sigme zegt klinkt feestelijk!
Wil hij dat vandaag nog? Of een keertje deze week?
(Verse) jus, eitje of scrambled eggs, yoghurt, muesli, honing, broodjes in soorten, allerlei beleg. En Jij ernaast!?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 22-03-2026 09:23:44 ]
pi_220403222
Mogge!

Gefeliciteerd met de Chef @Barreltje en succes met het lammetje.

Fijne bestemming van jullie tafel @AnneX
We have far more in common than that which devides us..
pi_220403367
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
.
Full English of een Spaanse adaptatie er op. Maar dat is vooral omdat ik daar zelf zin in heb ik het moment :+
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220403890
Je bent maar druk met die BOMmoedergeintjes! Oh @sigme, ik miste een pagina :+
pi_220403930
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:08 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje succes met het leblam.

En @:sigme met de zeven mooiste puppy’s. Je bent er maar druk mee. _O_

Is het een muntje voor de verandering? Fles. Makkelijke® alias.

Gister is een klus geklaard. ‘Onze’ oude tuin eettafel - met granieten blad van 150 x 60 x 5 cm op stalen frame - stond in de weg bij de kopers.
MnX heeft die gister met hulp van die en gene weggehaald en op een plek neergezet, waarna iemand met een trekker het ding over de weg kan
vervoeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie nieuwe 2e leven.
Zo hadden wij hier van de vorige bewoners (die het goed verstopt hadden in een deel vd garage) een lood en loodzware marmeren 'plank' liggen.
We denken dat het ooit een tafelblad was geweest oid.

Met de grote garage/huisopruiming paar jaar geleden alles op MP/Nextdoor gezet en mensen die m kwamen halen waren er zo blij mee! Het zou weer een tafeltje worden.
pi_220403962
Na de koffie eerst maar eens gymmen en de enorme grote paarse koffer die we nog hebben van naar Australië schoonmaken. Die stond jaren ongebruikt in de garage maar te goed om weg te doen.

collegaVriendin wist nog van de koffer en nu vroeg ze die voor haar dochters. Die gaan naar NewYork voor hun spannende werk, workshops geven e.d.
https://www.instagram.com/cest_jeanne/

Zo geweldig hoe die carriëre zich ontvouwt _O_ Van een paar handschoenen maken, na meestercoupeur geworden te zijn, gaat deze dochter (met behulp van haar zus voor de marketing e.d.) sky high met haar handschoenen. Bekende personen dragen ze nu voor reclame-doeleinden en ze is nu al echt wel een naam in dat wereldje. Vriendin natuurlijk apetrots O+


En zijn wij er ook een beetje bij in de vorm van een paarse koffer _O-
pi_220403981
Over Australië gesproken, veel plezier met nichtje en fam @Kaatje1 vandaag!

En Feli voor @Barreltje s chef :*
  zondag 22 maart 2026 @ 11:45:40 #218
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220404031
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
Gefeliciteerd!! *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220404150
Leuke reis voor de koffer! Blues.

Bij het verrassende ontbijt vanmorgen ook de resterende sinaasappels en limoen en grapefruit geperst.
In de eeuwenoude pers. Dankjewel tante Nans. w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220404182
Ha zo'n pers hadden wij ook vroegah thuis.
pi_220404337
Moet ik nu weer een naamchange aanvragen 🤔

pi_220404346
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2026 12:48 schreef Blues het volgende:
Moet ik nu weer een naamchange aanvragen 🤔

[ link | afbeelding ]
:D


En wat gaaf, die handschoenen! O+
pi_220407224
'Ouderwets' met fiets en pont




naar mn 'oude' zkh voor bezoek aan vriendin die ooit collega was.
(Niet die collegadin die mn bestie is inmiddels).
Ze is er niet best aan toe.. hopen op goede uitslagen en een behandeling.
Zo sneu allemaal, ff samen zitten janken ook. Arts die weekenddienst had, waar ik vorige week nog voor werkte ;) kwam ook nog ff.
Haar reactie om mij daar te zien :D
  zondag 22 maart 2026 @ 17:53:55 #224
63722 z80
I fink you freaky
pi_220407291
Mijn tuin doet Bzzz. En dat in meerdere bomen.
Weer een gft bak vol snoeihout die aan staat kan. Wegbrengen van snoeiafval kost geld. Dan meer om de nadere week een bak vol aan de straat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 18:26:57 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220407534
Ik heb geen groene container, twee keer per jaar komen ze tot 6m³ ophalen met hoop voorwaarden.

Brengen kan ook, met een "kruiwagen" (max 3m³) voor ¤10 maar kom je met een grote aanhanger ¤88/ton en minimaal ¤17.

Maar volgens mij kan ik het ook bij een bedrijf hier in de staat kwijt.

Veel mensen uit het dorp werken bij dat bedrijf. Gisteren hielpen ze ook mee, bijvoorbeeld met een shoveltje rondrijden. Bakje zand hier, beetje grond daar. Ook bij de Kindergarten werd extra zand voor de zandbak geleverd. Tot grote vreugde van de aanwezige kinderen.
Maar eentje vond drie bakken niet genoeg. "Wanneer komt de shovel weer, we moeten meer zand hebben. Ik ga bellen met *insert naam bedrijf* "
_O-
Ben je ook vier ofzo
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220407612
We hebben sinds een half jaartje zo’n hakselmachine van Bosch. Voor echt dikke boomstammen/takken heb je er niks aan, maar voor het jaarlijkse snoeiafval is dat ding ideaal. Met de hoeveelheid vlinderstruiken en ligusters alleen al kunnen we elk voorjaar gerust 4x rijden met een volle aanhanger. (We mogen hier 8x langs de gemeente, en 2x per jaar komen ze grof snoeiafval ook wel ophalen, maar ik mis altijd de memo :') )

En het haksel*gaat gewoon onder de rest van de beplanting, totdat we straks echt een compostsysteemphe hebben gebouwd.
(*Met uitzondering van de braam, die gaat in de gft }:| )


Ik ben nog even aan het genieten op m’n nieuwe tuinbankje (loungeset heet dat tegenwoordig…) terwijl een merel aan het badderen is in de vijver O+
  zondag 22 maart 2026 @ 18:39:10 #227
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220407640
Wij mogen vanaf volgende maand weer iedere week de groenbak buiten zetten. *O*
Voor nu is het beetje snoeiafval verdelen, niet te veel in 1x snoeien.
Indien nodig mogen we bij de gemeente wel gratis wegbrengen.

Maar tot nu toe is dat niet nodig geweest.
  zondag 22 maart 2026 @ 18:54:12 #228
63722 z80
I fink you freaky
pi_220407733
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 18:34 schreef Candaasje het volgende:
We hebben sinds een half jaartje zo’n hakselmachine van Bosch. Voor echt dikke boomstammen/takken heb je er niks aan, maar voor het jaarlijkse snoeiafval is dat ding ideaal. Met de hoeveelheid vlinderstruiken en ligusters alleen al kunnen we elk voorjaar gerust 4x rijden met een volle aanhanger. (We mogen hier 8x langs de gemeente, en 2x per jaar komen ze grof snoeiafval ook wel ophalen, maar ik mis altijd de memo :') )

En het haksel*gaat gewoon onder de rest van de beplanting, totdat we straks echt een compostsysteemphe hebben gebouwd.
(*Met uitzondering van de braam, die gaat in de gft }:| )

Ik ben nog even aan het genieten op m’n nieuwe tuinbankje (loungeset heet dat tegenwoordig…) terwijl een merel aan het badderen is in de vijver O+
Hier staat ook een hakselmachine. 13PK benzine motor er op. Voor takken vanaf een cm werkt het goed, tot 8cm geen probleem. Maar dan moeten de takken wel recht zijn. Het dunnen spul is een ramp. Dan lopen de messen vol.
Wat nu de bak in gaat is of dun en flexibel, of krom als een hoepel maar nog wel te knippen.

Het grove werk komt later dit jaar. Dan gaat de hakselaar weer aan. En de kettingzaag op de grote stukken.
Eens kijken of ik dit jaar wel een paar vierkante meter tuin terug kan krijgen van het groene geweld.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220407959
Namen en rugnummers van de hakselaars pls :Y)
We hebben veel rozenstruiken, twee flinke klimrozen die veel lange uitlopers aanmaken.

En 3 vlinderstruiken. En...en..en... oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220408109
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 17:53 schreef z80 het volgende:
Mijn tuin doet Bzzz. En dat in meerdere bomen.
Weer een gft bak vol snoeihout die aan staat kan. Wegbrengen van snoeiafval kost geld. Dan meer om de nadere week een bak vol aan de straat.
Voor de Bzzzz O+
  zondag 22 maart 2026 @ 19:57:38 #231
63722 z80
I fink you freaky
pi_220408127
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:32 schreef Syrena het volgende:
Namen en rugnummers van de hakselaars pls :Y)
We hebben veel rozenstruiken, twee flinke klimrozen die veel lange uitlopers aanmaken.

En 3 vlinderstruiken. En...en..en... oO<
De benzine hakselaar is voor dat werk niet geschikt. De rozentakken zijn te dun/flexibel er voor.
Dan kom je uit op een twijgen hakselaar op 230V. Of een maatje groter voor veel volume 400V (krachtstroom/3 fase).
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220408155
Leeg huis….wat een enorm fijne dag gehad. Ze waren er ca 11.30 en het was net alsof er geen 50 jaar tussen had gezeten. Haar man kende ik niet maar ook dat klikte zo goed. Droge kelen van kletsen, herinneringen ophalen aan oma, haar vader en mijn moeder. Praten over de zorgen over haar moeder (die iedereen euthanasie gunt maar mag niet) en zorgen over haar zussen (dit is echt de leukste van de 3) eind van de middag kwamen broer schoonzus en zus, nog meer kletsen en lachen, samen eten. Mijn schoonzus werd erg moe (die was al de hele middag in touw) dus iedereen vertrok, mijn broer brengt de familie naar de trein in Utrecht zodat ze niet hoeven overstappen.

Ik ga nu de ontplofte keuken fatsoeneren, iedereen heeft aangeboden om te helpen maar dat doe ik toch echt liever zelf.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220408176
Wij hebben een hakselaar van de Lidl. Doet het prima voor die paar keer per jaar dat we hem tevoorschijn halen.
pi_220408182
Wat fijn Kaatje zo’n lange gezellige dag met verre familie!
Ver als in ‘ andere kant van de wereld’.
Spreken jullie elkaar nog vaker tijdens hun verblijf? Voor hoe lang?
pi_220408194
Verder wordt de groenbak voor 1 euro geleegd, en kunnen we snoeiafval aan het einde van de straat in een soort permanente bladkorf gooien dus dat is ideaal.
pi_220408269
Vanmorgen begonnen met bier bezorgen maar de dag afgesloten met nog een paar uurtjes Efteling. Ook mijn goede camera meegenomen en dit plaatje gemaakt:

pi_220408370
@AnneX ze stappen woensdag op de boot voor een cruise naar Boekarest die 24 dagen duurt en dan gaan ze direct door naar huis waar ze op een zondag aankomen en zij de volgende dag de kleinkinderen moet opvangen en hij ook weer moet werken.
Ik blij het zo bijzonder vinden dat je meteen, na zo’n tijd alles weer oppikt. We hadden echt heel lang geen contact tot we een jaar of 10 geleden via fb weer contact kregen. En toen waren we 17 en 14 dus echt een leven geleden
We have far more in common than that which devides us..
pi_220408402
Mooie foto @Sarabi!
En klinkt als een heerlijke dag @Kaatje1 O+
En een beetje verdrietige dag voor @Blues :*
pi_220408562
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Leeg huis….wat een enorm fijne dag gehad. Ze waren er ca 11.30 en het was net alsof er geen 50 jaar tussen had gezeten. Haar man kende ik niet maar ook dat klikte zo goed. Droge kelen van kletsen, herinneringen ophalen aan oma, haar vader en mijn moeder. Praten over de zorgen over haar moeder (die iedereen euthanasie gunt maar mag niet) en zorgen over haar zussen (dit is echt de leukste van de 3) eind van de middag kwamen broer schoonzus en zus, nog meer kletsen en lachen, samen eten. Mijn schoonzus werd erg moe (die was al de hele middag in touw) dus iedereen vertrok, mijn broer brengt de familie naar de trein in Utrecht zodat ze niet hoeven overstappen.

Ik ga nu de ontplofte keuken fatsoeneren, iedereen heeft aangeboden om te helpen maar dat doe ik toch echt liever zelf.
Wat geweldig O+
pi_220408658
Thuis.
Concert was (meer dan) uitverkocht! Gelukkig konden we stoelen bijzetten in de ruimte. Tranen bij publiek, tranen bij koorleden, brok in de keel bij mij toen ik in mijn praatje memoreerde aan een (veeeel) te jong overleden koorlid (ouders waren er ook en vlogen me na afloop om de nek O+ ;( )

Na afloop met een paar mensen hapje gegeten. Nakkletsen, nagenieten en beetje afreageren over het wijvengezeur wat altijd bij zo'n event lijkt te horen.
Iemand vond een stukje plastic in het eten. Geen drama, wel gemeld en we kregen excuus en voor de hele tafel koffie van het huis ^O^

Wat een dag O+ Over tien jaar weer of zo. Maar nu even niet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 maart 2026 @ 20:53:54 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220408673
Ook thuis. Telstarrrrrrrrrrrrrrrr O+. Het zat mee, maar verder terechte overwinning op PSV.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 22 maart 2026 @ 22:17:24 #242
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220409340
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis.
Concert was (meer dan) uitverkocht! Gelukkig konden we stoelen bijzetten in de ruimte. Tranen bij publiek, tranen bij koorleden, brok in de keel bij mij toen ik in mijn praatje memoreerde aan een (veeeel) te jong overleden koorlid (ouders waren er ook en vlogen me na afloop om de nek O+ ;( )

Na afloop met een paar mensen hapje gegeten. Nakkletsen, nagenieten en beetje afreageren over het wijvengezeur wat altijd bij zo'n event lijkt te horen.
Iemand vond een stukje plastic in het eten. Geen drama, wel gemeld en we kregen excuus en voor de hele tafel koffie van het huis ^O^

Wat een dag O+ Over tien jaar weer of zo. Maar nu even niet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hosanna in excelsis *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220409435
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuis.
Concert was (meer dan) uitverkocht! Gelukkig konden we stoelen bijzetten in de ruimte. Tranen bij publiek, tranen bij koorleden, brok in de keel bij mij toen ik in mijn praatje memoreerde aan een (veeeel) te jong overleden koorlid (ouders waren er ook en vlogen me na afloop om de nek O+ ;( )

Na afloop met een paar mensen hapje gegeten. Nakkletsen, nagenieten en beetje afreageren over het wijvengezeur wat altijd bij zo'n event lijkt te horen.
Iemand vond een stukje plastic in het eten. Geen drama, wel gemeld en we kregen excuus en voor de hele tafel koffie van het huis ^O^

Wat een dag O+ Over tien jaar weer of zo. Maar nu even niet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 maart 2026 @ 22:33:03 #244
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220409459
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Leeg huis….wat een enorm fijne dag gehad. Ze waren er ca 11.30 en het was net alsof er geen 50 jaar tussen had gezeten. Haar man kende ik niet maar ook dat klikte zo goed. Droge kelen van kletsen, herinneringen ophalen aan oma, haar vader en mijn moeder. Praten over de zorgen over haar moeder (die iedereen euthanasie gunt maar mag niet) en zorgen over haar zussen (dit is echt de leukste van de 3) eind van de middag kwamen broer schoonzus en zus, nog meer kletsen en lachen, samen eten. Mijn schoonzus werd erg moe (die was al de hele middag in touw) dus iedereen vertrok, mijn broer brengt de familie naar de trein in Utrecht zodat ze niet hoeven overstappen.

Ik ga nu de ontplofte keuken fatsoeneren, iedereen heeft aangeboden om te helpen maar dat doe ik toch echt liever zelf.
Wat geweldig O+

Cat, ik snap niet wanneer ik je nou moet feliciteren maar ik wens je een fijne dag met minimaal 1 stuk vlaai :9
Spoilers!
pi_220409469
Morgen is Catje jarig *O*
  zondag 22 maart 2026 @ 22:35:09 #246
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220409470
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat geweldig O+

Cat, ik snap niet wanneer ik je nou moet feliciteren maar ik wens je een fijne dag met minimaal 1 stuk vlaai :9
Ik pay wel op any overblijvende vlaai :9 geen zorgen :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 22 maart 2026 @ 22:35:49 #247
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220409476
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2026 22:35 schreef Blues het volgende:
Morgen is Catje jarig *O*
Lief is ze he O+ EN jarig, ook *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220409661
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 19:32 schreef Syrena het volgende:
Namen en rugnummers van de hakselaars pls :Y)
We hebben veel rozenstruiken, twee flinke klimrozen die veel lange uitlopers aanmaken.

En 3 vlinderstruiken. En...en..en... oO<
Bosch AXT 25D

https://www.karwei.nl/ass(...)r-axt-25-d/p/B338528

Hij kan iets minder grote takken aan dan die van nu Zet vermoed ik, maar voor lange scheuten (liefst wel wat droger hout m, met erg groen/nat spul gaat het wat moeizamer) werkt ie prima. Het is wel even een investering, en dit is nog zeker niet de duurste. Maar het scheelt ons veel ritjes op en neer, en door het beleid van onze gemeente (max 8 keer, tijdslot, afspraak ruim van tevoren maken…snel vol….) ook veel gedoe.
pi_220409743
Eerste afwas is klaar en opgeruimd, morgen de ander wanneer ik de moed kan opbrengen, denk dat het lijf er niet veel zin in zal hebben.

Ruik al een paar dagen iets zoets in huis, maar kon het niet thuisbrengen. Blijkt dat er 2 planten in bloei staan. Vaak krijg ik daar hoofdpijn van ( bv van hyacinten) maar hiervan nog niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220409858
Lang zal zij leven…in de gloria…met heel veel vlaai…in de gloria 🎶

Van Harte Cat! 🎉 🎂
pi_220409902
Gefeliciteerd @Cat-astrophe hele fijne dag, hopelijk kan je wat eerder naar huis en zingen ze mooie liedjes voor je *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220409910
Kent u dat?
Een slagroom bekertje dat open staat in de koelkast, je wil kijken of het nog goed is, het zit wel een beetje vastgeplakt... mmm beetje wrikken en ja hij komt los.
Over je gezicht, haar, bril, trui, broek, 3/4 keukenvloer onder de vette slagroom, deuren keukenkastjes en vriezer/ koelkast deuren onder de slagroomspatten.

Weet je hoe vet dit allemaal is :X :'( o|O
pi_220409940
Oei. |:)
  maandag 23 maart 2026 @ 06:23:06 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220410135
Gefeliciteerd @Cat-astrophe *O*

Gister drukke dag alsnog.
Ontbijt was met Amerikaanse pannenkoeken, gebakken ei, broodjes, croissant, aardbeien, een beetje "danish" gebak, donut en n-zoenen ( wat is het goede woord? Hier heten ze tegenwoordig schuimbollen )

Tijdens het uitbuiken kwam chefs broer met gezin en taart langs O+ even schakelen, maar heel gezellig . Daarna uit eten met z'n tweeën. Fijn. Chef was wel wat overprikkeld na alle drukte, dus kort gehouden en vroeg weer thuis.. alles bij elkaar een fijne dag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220410148
Goedemorgen!

Gefeliciteerd Cat *O*
Blues alles schoongekregen voordat je ging slapen? Of de boel de boel gelaten?

Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220410151
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:29 schreef sigme het volgende:

Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
Oei is alles nu in orde?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220410160
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 00:11 schreef Blues het volgende:
Kent u dat?
Een slagroom bekertje dat open staat in de koelkast, je wil kijken of het nog goed is, het zit wel een beetje vastgeplakt... mmm beetje wrikken en ja hij komt los.
Over je gezicht, haar, bril, trui, broek, 3/4 keukenvloer onder de vette slagroom, deuren keukenkastjes en vriezer/ koelkast deuren onder de slagroomspatten.

Weet je hoe vet dit allemaal is :X :'( o|O
He bah -O-

Ik gooide laatste een kapo bekertje slagroom in de (lege) kliko, die was toch niet helemaal. Zes weken later besloot ik de bodem van de kliko toch maar schoon te maken }:|

Gefeliciteerd Cat!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220410275
Gisterochtend
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 23 maart 2026 @ 07:31:01 #259
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220410294
*O* van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve @Cat-astrophe *O*

Dat je maar een hele ouwe Bep mag worden :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220410420
Gefeliciteerd @Cat-astrophe! *O* hele fijne dag gewenst vandaag!
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 08:04:54 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220410429
Gefeliciteerd Cat
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 08:05:12 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220410432

Gefeliciteerd Cat *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 08:06:14 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220410438
Gelukkig na Orban en Fico geen derde gek aan het roer in Centraal Europa.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220410657
Gefeliciteerd Cat *O*
  maandag 23 maart 2026 @ 09:06:53 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220410660
Gefeliciteerd Cat *O*
Spoilers!
pi_220410663
Mogge!

Iew @Blues zoveel viezigheid en dan zo laat nog moeten opruimen

Ook niet fijn @sigme wat een gedoe op de vroege ochtend. De mooitjes hebben laten zien dat ze in een ander nachthok moeten na deze eerste uitbraak.

De dag gisteren was super maar dat moet niet wekelijks hebben. Heel slecht geslapen, veel pijn en dat is nog lang niet over. Blij dat ik niet de boten hoef. Vanmiddag hopelijk lekker op de bank in de zon
We have far more in common than that which devides us..
pi_220411450
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:39 schreef Clubsoda het volgende:

He bah -O-

Ik gooide laatste een kapo bekertje slagroom in de (lege) kliko, die was toch niet helemaal. Zes weken later besloot ik de bodem van de kliko toch maar schoon te maken }:|

Gefeliciteerd Cat!
Ik ben wat eerder begonnen schoon te maken :D :X
Vanochtend meteen met heet water met een drup afwasmiddel de vloer met keukendeur (is zo'n balkonnetje) open gemopt.
Spetters schoongemaakt. Die zaten werkelijk overal *G* :')

Nu 'pekt' het niet meer ook. Had gisteravond laat/vannacht toen we naar bed wilden (wie controleert dan ook slagroom voor ze naar bed gaat 8)7 ) handdoek en theedoek die er hingen overheen gegooid en als schaatsend ff het ergste weggeschaatst _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220411518
@Blues _O-
Geen pilletje op voorraad?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220411533
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:29 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Gefeliciteerd Cat *O*
Blues alles schoongekregen voordat je ging slapen? Of de boel de boel gelaten?

Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
Pfoe :o Je hebt best wel nachtdiensten tegenwoordig he!
pi_220411538
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Iew @:blues zoveel viezigheid en dan zo laat nog moeten opruimen

Ook niet fijn @:sigme wat een gedoe op de vroege ochtend. De mooitjes hebben laten zien dat ze in een ander nachthok moeten na deze eerste uitbraak.

De dag gisteren was super maar dat moet niet wekelijks hebben. Heel slecht geslapen, veel pijn en dat is nog lang niet over. Blij dat ik niet de boten hoef. Vanmiddag hopelijk lekker op de bank in de zon
Hersteldagen :*
pi_220411547
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues _O-
Geen pilletje op voorraad?
Doosjes vol ;)

Niet dat het altijd helpt trouwens... laatste jaren met die gekke darmen/stoma zijn er vaak onbekende oorzaken waardoor hij wekelijks wel 1 of 2 dagen morfine nodig heeft en veel op bed ligt omdat het dan niet te harden is in zijn buik en stoma-opening ;(
pi_220411562
Het is weer maandag geworden :o Eerste werkloze week alweer voorbij. Had bijna elke dag wel iets 'te doen', deze week helemaal leeg in de agenda.
g doet nu boodschappen voor 3 dagen, ik ga er straks uit met de fiets naar de bieb en meteen even kijken met camera bij de ooievaars hoe het ervoor staat daar.
Ik zag eergister met wandelen langs de vijver, dat de futen ook aan het 'baltsen' zijn. Waarbij ze hun koppies steeds buigen naar elkaar en als ze elkaar raken een O+ vormen. Dus op terugweg daar ook langs :D
pi_220411570
Cat van harte *G* Ouwe bep van fles :D

En @Barreltje je chef heeft nog wel een weg te gaan :*
pi_220411573
6 >:)
pi_220411599
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Doosjes vol ;)

Niet dat het altijd helpt trouwens... laatste jaren met die gekke darmen/stoma zijn er vaak onbekende oorzaken waardoor hij wekelijks wel 1 of 2 dagen morfine nodig heeft en veel op bed ligt omdat het dan niet te harden is in zijn buik en stoma-opening ;(
Ach -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220411650
Gefeliciteerd @Cat-astrophe *G*
pi_220411892
Gefeliciteerd rampenpoes
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220412266
Dank voor de (soms wat dubieuze :D ) felicitaties *O*

Vanmorgen online overleg: de hele club had slingers als achtergrond O+ _O_

Thuiswerkdagje dus nu is de laptop uit en ga ik dadelijk vlaai halen. En ontploft huis enigszins fatsoeneren.

Kado van de jatten: SLAANDE ruzie! Met gekrijs en vlokken haar. Dat werd zo hevig dat poes spontaan begon te plassen ;(
Gelukkig is er nu weer een gewapende vrede. Schoot kan gedeeld worden maar ontspannen liggen is er nog niet bij.
Geen idee waar deze meltdown vandaan kwam.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cat-astrophe op 23-03-2026 13:17:44 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 maart 2026 @ 13:12:27 #279
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220412273
Feliz cumple, gatástrofe *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220412305
Wat leuk van de slingers!
Nog plannen verder vandaag? Behalve de vrede bewaren tussen de katten :o ?

Ik heb mogelijk net gezegd dat ik nog geen 30 ben toen ik door een straat-goed-doel-meneer werd aangesproken die zei dat ik minstens 30 moest zijn :D . En nu zit ik te wachten op een desembroodje met gepocheerd ei en hollandaise saus O+ . Goed ontbijt (wel wat laat).
pi_220412344
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat leuk van de slingers!
Nog plannen verder vandaag? Behalve de vrede bewaren tussen de katten :o ?

Ik heb mogelijk net gezegd dat ik nog geen 30 ben toen ik door een straat-goed-doel-meneer werd aangesproken die zei dat ik minstens 30 moest zijn :D . En nu zit ik te wachten op een desembroodje met gepocheerd ei en hollandaise saus O+ . Goed ontbijt (wel wat laat).
Huis ontpuinen, vlaai halen, ouders op bezoek. Verder rustig dagje, wat gewoon heel fijn is na alle drukte. Komend weekend verjaardags etentje.

Forever 30 O+

En je ontbijt klinkt fantastisch _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220412364
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Huis ontpuinen, vlaai halen, ouders op bezoek. Verder rustig dagje, wat gewoon heel fijn is na alle drukte. Komend weekend verjaardags etentje.

Forever 30 O+

En je ontbijt klinkt fantastisch _O_
Klinkt als een prima verjaardagsdagje zo inderdaad! En gezellig komend weekend etentje.

Ja, ik heb er ook erg veel zin in. Hopelijk is hij snel klaar en net zo lekker als ik hoop :P . En dan daarna even een rondje wandelen en hopen dat ik niet een al te grote after dinner dip krijg, want ik moet weer een uur rijden zo. Anders kan ik dat ook wel opknippen, maar zou chiller zijn als dat niet hoeft.

Edit: inmiddels is hij verschenen. Heerlijk :9 :9~
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 13:43:09 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220412449
Je hebt het over een after dinner dip na een ontbijt op lunchtijd. Goed verhaal.

Welke hij? Is ie ook dertig?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220412505
Hij het broodje :D

Wel een beetje jammer dat banketbakkerij Jan de Groot, waar schijnbaar de lekkerste echte Bossche bollen vandaan komen, dicht is ;( . De Jumbo er vlakbij heeft ze wel, maar alleen per 4 grote of 6 kleinere en dat vind ik toch wat veel helaas. Dan maar richting de auto!
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 14:09:03 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220412595
Hier op kantoor blijf je 33 :+.
(we hebben twee opblaasbare drieën, die worden samen met de slingers opgehangen, als je jarig bent)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 23 maart 2026 @ 14:12:44 #286
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220412611
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:09 schreef borisz het volgende:
Hier op kantoor blijf je 33 :+.
(we hebben twee opblaasbare drieën, die worden samen met de slingers opgehangen, als je jarig bent)
Mijn vader zei altijd: "Ik ben 60 en een paar termijnen"
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 23 maart 2026 @ 14:23:26 #287
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220412670
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los :P



We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen :Y

Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 14:47:16 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220412829
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 13:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Hij het broodje :D
Aha, ja in mijn hoofd was het een foutje en moest er verdwenen staan :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220412886
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:23 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los :P

[ afbeelding ]

We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen :Y

Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk :Y
Leuk!!
pi_220412890
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:12 schreef flipsen het volgende:

[..]
Mijn vader zei altijd: "Ik ben 60 en een paar termijnen"
Die pik ik :9
pi_220413460
Lekker middagje fietsen en foto's maken, zie vogeltopic :7
pi_220413821
Rustig dagje gehad maar nog steeds een pijnlijk lijf. Had vanochtend m’n knie verdraaid maar daar kan ik nu weer iets op lopen. Maar alles wat ik wilde doen oa kledingkast opruimen, moet maar even wachten.
Wel lekker op balkon gezeten, de zon is er nog, maar er is ook wat wind gekomen en dan merk je dat het nog best vroeg in het jaar is brrrr
We have far more in common than that which devides us..
pi_220413859
Dat was lekker goedkoop en zinloos shoppen zonder mobiel.
Zelfs het terrasje in de zon moest zonder mij.
Of was het briefje van vijf als backup in het sleuteltasje voldoende geweest?

Eigenlijk ben ik op zoek naar ‘drukkertjes’…
De doos met naaispullen is onlangs opgeruimd en daar was niks.
En het Sorbo rek bij ah had vanmiddag ook niks.
Toen vroeg ik aan een andere klant - ja, dat doe ik makkelijk - waar zij het zou zoeken en zij wees ook naar het Sorbo rek en die zei HEMA. Daar had ik geen zin meer in aan de andere kant van het dorp.
pi_220414907
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:57 schreef AnneX het volgende:
() HEMA ()
Dat is wel een van de weinige winkels met nog wat fournituren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220414961
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:23 schreef flipsen het volgende:
Kennelijk had ik na mijn vorige jazz-avondje (of meer Swing, maar soit) de smaak te pakken en ging eens op zoek naar een jazz-club wat dichterbij. En vond een zogenaamde "Speak Easy" in Pilar, half uurtje rijden. En zondagavond live muziek, dus gaan. Via WhatsApp gaven ze duidelijk aan dat er een dresscode was, dus wij gingen helemaal los :P

[ afbeelding ]

We waren uiteindelijk wel zo´n beetje de enigen die moeite hadden gedaan, er zaten toch ook gewoon mensen in spijkerbroek en tshirt helaas. Maar goed, mocht de pret niet drukken, leuke avond, goed gegeten en prima alcoholvrije drankjes (een alcoholvrije gin-tonic en een alcoholvrije mojito geprobeerd). Gaan we vast vaker doen :Y

Edit: Om helemaal in stijl te blijven van een Speak Easy (illegale bar waar tijdens de drooglegging alcohol werd geschonken), was de bar niet te zien van buitenaf. Je komt aan bij een doodgewone type lunchroom, die uiteraard donker is ?s avonds, maar je gaat naar binnen en wordt dan door een "geheime" deur naar de bar geleid. Erg leuk :Y
Wat leuk :Y
Is jazz hip?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220415048
Werkdag alleen met twee kinderen overleefd ^O^ de hele bende de deur uitgewerkt, maar de huurauto gelopen (aar ik verdraaid lang moest wachten }:| ), gewerkt, op tijd vertrokken, kinderen opgehaald en ontvangen, eten op tafel gekwakt, nu op de bank hangen met filmpjes. Ik denk zomaar dat het kleine spook op tijd het bed ingaat, dan heb ik even tijd voor mezelf de puber.

Ik draaide hier vroeger mijn hand niet voor om maar vind het nu knap vermoeiend :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 23 maart 2026 @ 18:31:08 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220415154
Gefeliciteerd FFT en Cat!!

Mooi klote van je pijnlijke lijf Kaatje.

Hier is het windstil

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 18:54:21 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220415320
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd FFT en Cat!!

Mooi klote van je pijnlijke lijf Kaatje.

Hier is het windstil

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rixona, of ben je naar de Achterhoek verhuisd?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220415589
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier is het windstil
Wil jij er niet nog een hondje bij?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220415927
MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime.

(En toen keek ik op hun fb pagina, maar die hoef ik niet in mijn tijdlijn...)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 maart 2026 @ 19:56:32 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220415957
quote:
5s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:19 schreef sigme het volgende:

[..]
Wil jij er niet nog een hondje bij?
[ afbeelding ]
Zijn blik zegt:
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')