He bahquote:Op donderdag 19 maart 2026 08:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die was er inderdaad niet. We hadden een geweldig team, het werkte echt lekker. Ik had wel een heel mondige teller, die kon ook alleen maar negatieve dingen zeggen het eerste uur. Maar die kon toch lekker doorwerken, ze had echt de vaart er in.
Maar de uitslagForum de grootste op ons stembureau met 20%. VVD de grootste in de gemeente, die krijgen 4 zetels. Maar doordat Forum de restzetel krijgt, zijn er ook 4 zetels voor hen
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was nogal wat gedoe in je gemeente? De algoritmen dachten dat ik dat wel interessant vond dus werd er redelijk mee doodgegooidquote:Op donderdag 19 maart 2026 08:22 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Uitslag in mijn gemeente is wel ok. D66 heeft de wind in de zeilen.
[ afbeelding ]
Bij onze buurgemeente Velsen heeft FVD veruit de meeste stemmenquote:Op donderdag 19 maart 2026 08:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Hier ook best blij met de uitslag
Maar blijf het bijzonder vinden dat forum 3 zetels heeft met een voorzitter die je niet in de buurt van je dochter wilt hebben
Die had ik ook niet zien aankomen idd. 🤐. Mijn oude cluppie blijft daar wel stabiel op 6.quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij onze buurgemeente Velsen heeft FVD veruit de meeste stemmen![]()
Laatste?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Vanwege de FOK!-trubbels? Of geen zin meer?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
ik moest hier nog even op reageren..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gister was hij ook nog te vinden in de gym, dus dat zijn goede tekenen ( vooral als ie niet sport zijn dat GEEN goede tekenen )
dit weekend gaan we de schapen kudde wat verkleinen dus dat vereist nog wel wat van hem, ik ben benieuwd hoe dat gaat gaan..
hij heeft de huisarts nog niet gebeld,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het werk gaat het bij mij nu ook beter, al is het wel even schakelen van 80 % naar ineens 120 % weer
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vanwege de FOK!-trubbels? Of geen zin meer?
Dan maar een eigen travelsnacksite makenquote:
Ja nog ffquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan maar een eigen travelsnacksite maken
Als je er niet te lang mee wacht kun je alle snacks die je hier geplaatst hebt er nog heen verhuizen.quote:
Nee. Maar gewoon veel te veel moeite.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je er niet te lang mee wacht kun je alle snacks die je hier geplaatst hebt er nog heen verhuizen.
Of heb je ze thuis ook opgeslagen?
Ctrl + vquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar gewoon veel te veel moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |