quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oh, en iedereen gaat blijkbaar scheiden. Deze week kwamen drie (helften van) stellen met het nieuws. Tot dusver. Week is nog niet om. Morgen 'zie' ik nog ruim 100 man
quote:
Het isquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Als je het hebt over het (niet) scheiden dan.
(Niet) zien is
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik niet.
Ik hoorde er ook maar 1. @:clubsoda's soort mensen![]()
Dat je MIJ niet zietquote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het isdat ik morgen geen 100 man zie?
Nee hoor. Dat vind ik een zeer prettige gedachte
Gaafquote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik was vorige week toen ik toch in the big city was, naar een jazzclub gegaan met een "swing" orkest. Erg geslaagd, hoewel ik eerlijk gezegd ietsjes TE ver vooraan zat. Eerste rij, gewone tafeltjes, als ik wilde kon ik de pagina van de partituur omslaanMaar "volledig" orkest met piano, gitaar, contrabas en drums, met daarnaast 4 saxen in 3 groottes, 3 trombones en 4 trompetten. Maar wat een divers pluimage (in tegenstelling tot violistes, helemaal mee eens).
Zo niet dan verzin ik wel watquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:11 schreef derLudolf het volgende:
@:Kaatje1 3 april iets te doen?
Bekijk deze YouTube-video
Komt in Luxor
Lol, in een pop theater komen toch allemaal heel cultureel verantwoorde muzikantenquote:
Vast, maar niet gehoor verantwoord 😉quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lol, in een pop theater komen toch allemaal heel cultureel verantwoorde muzikanten
Te snelquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een wat doorwaakte nacht, want er slaapt een te vroeg geboren lammetje in de keuken.. we vermoeden dat ie het niet gaat redden, maar we doen ons best..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op zondag 22 maart 2026 07:33 schreef sigme het volgende:
Nog een iets oudere foto van ochtendlicht. Op hardlooprondje vorige week.
[ afbeelding ]
Hardlopen zal er voorlopig wel niet inzitten. Poetsen dweilen voeren dweilen voeren poetsen voeren
Kunstwerk wel, biest niet.. dus dat is wel een ding..quote:Op zondag 22 maart 2026 07:31 schreef sigme het volgende:
Oh, sterkte @:Barreltje
Heb je biest en kunstmelk etc standaard in huis?
Ik wilde dit ook typen..quote:Op zondag 22 maart 2026 08:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Vriendin van mij won ooit een champagne-ontbijt. Heb je daar wat aan?quote:Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 22-03-2026 09:18:46 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |