abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220402851
Oh, sterkte @Barreltje
Heb je biest en kunstmelk etc standaard in huis?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220402857
Nog een iets oudere foto van ochtendlicht. Op hardlooprondje vorige week.


Hardlopen zal er voorlopig wel niet inzitten. Poetsen dweilen voeren dweilen voeren poetsen voeren
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220402959
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:33 schreef sigme het volgende:
Nog een iets oudere foto van ochtendlicht. Op hardlooprondje vorige week.
[ afbeelding ]

Hardlopen zal er voorlopig wel niet inzitten. Poetsen dweilen voeren dweilen voeren poetsen voeren
Maar je krijgt er zoveel voor terug O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 maart 2026 @ 08:24:03 #204
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220402986
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2026 07:31 schreef sigme het volgende:
Oh, sterkte @:Barreltje
Heb je biest en kunstmelk etc standaard in huis?
Kunstwerk wel, biest niet.. dus dat is wel een ding..
We gaan hierna ook een warmte lamp kopen, want nu staan we te kloten met een elektrisch kacheltje (ik wil mn rekening niet weten eind deze maand :X)
Maar goed, zo komen we er met vallen en opstaan wel..
Ik vrees dat het met deze helaas wel te laat is allemaal.. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 22 maart 2026 @ 08:24:57 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220402992
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug O+
Ik wilde dit ook typen..

Onze dank is iig groot O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 22 maart 2026 @ 08:25:10 #206
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220402995


De paaseitjes zijn vroeg dit jaar :+

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 22 maart 2026 @ 08:57:41 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220403110
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 maart 2026 @ 08:58:20 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220403112
Mogge.
Wordt PSV kampioen op Schoonenberg?

Dat weten we om 19u.

Eerst Spinning en boodschappen en dan rustig naar IJmuiden. :)
Gisteren Otterlo-Kootwijk-Garderen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220403131
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
Vriendin van mij won ooit een champagne-ontbijt. Heb je daar wat aan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220403159
@Barreltje succes met het leblam.

En @sigme met de zeven mooiste puppy’s. Je bent er maar druk mee. _O_

Is het een muntje voor de verandering? Fles. Makkelijke® alias.

Gister is een klus geklaard. ‘Onze’ oude tuin eettafel - met granieten blad van 150 x 60 x 5 cm op stalen frame - stond in de weg bij de kopers.
MnX heeft die gister met hulp van die en gene weggehaald en op een plek neergezet, waarna iemand met een trekker het ding over de weg kan
vervoeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 22-03-2026 09:18:46 ]
pi_220403198
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
Gefeliciteerd met Chef 🎉

Vandaag is hier niemand jarig: Ontbijt is een ‘luxe’ broodje met gerookte zalm, roerei en avocado.
De vis zou ik niet kruimelen in bed.

Wat sigme zegt klinkt feestelijk!
Wil hij dat vandaag nog? Of een keertje deze week?
(Verse) jus, eitje of scrambled eggs, yoghurt, muesli, honing, broodjes in soorten, allerlei beleg. En Jij ernaast!?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 22-03-2026 09:23:44 ]
pi_220403222
Mogge!

Gefeliciteerd met de Chef @Barreltje en succes met het lammetje.

Fijne bestemming van jullie tafel @AnneX
We have far more in common than that which devides us..
pi_220403367
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
.
Full English of een Spaanse adaptatie er op. Maar dat is vooral omdat ik daar zelf zin in heb ik het moment :+
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220403890
Je bent maar druk met die BOMmoedergeintjes! Oh @sigme, ik miste een pagina :+
pi_220403930
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:08 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje succes met het leblam.

En @:sigme met de zeven mooiste puppy’s. Je bent er maar druk mee. _O_

Is het een muntje voor de verandering? Fles. Makkelijke® alias.

Gister is een klus geklaard. ‘Onze’ oude tuin eettafel - met granieten blad van 150 x 60 x 5 cm op stalen frame - stond in de weg bij de kopers.
MnX heeft die gister met hulp van die en gene weggehaald en op een plek neergezet, waarna iemand met een trekker het ding over de weg kan
vervoeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie nieuwe 2e leven.
Zo hadden wij hier van de vorige bewoners (die het goed verstopt hadden in een deel vd garage) een lood en loodzware marmeren 'plank' liggen.
We denken dat het ooit een tafelblad was geweest oid.

Met de grote garage/huisopruiming paar jaar geleden alles op MP/Nextdoor gezet en mensen die m kwamen halen waren er zo blij mee! Het zou weer een tafeltje worden.
pi_220403962
Na de koffie eerst maar eens gymmen en de enorme grote paarse koffer die we nog hebben van naar Australië schoonmaken. Die stond jaren ongebruikt in de garage maar te goed om weg te doen.

collegaVriendin wist nog van de koffer en nu vroeg ze die voor haar dochters. Die gaan naar NewYork voor hun spannende werk, workshops geven e.d.
https://www.instagram.com/cest_jeanne/

Zo geweldig hoe die carriëre zich ontvouwt _O_ Van een paar handschoenen maken, na meestercoupeur geworden te zijn, gaat deze dochter (met behulp van haar zus voor de marketing e.d.) sky high met haar handschoenen. Bekende personen dragen ze nu voor reclame-doeleinden en ze is nu al echt wel een naam in dat wereldje. Vriendin natuurlijk apetrots O+


En zijn wij er ook een beetje bij in de vorm van een paarse koffer _O-
pi_220403981
Over Australië gesproken, veel plezier met nichtje en fam @Kaatje1 vandaag!

En Feli voor @Barreltje s chef :*
  zondag 22 maart 2026 @ 11:45:40 #218
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220404031
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
Gefeliciteerd!! *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220404150
Leuke reis voor de koffer! Blues.

Bij het verrassende ontbijt vanmorgen ook de resterende sinaasappels en limoen en grapefruit geperst.
In de eeuwenoude pers. Dankjewel tante Nans. w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220404182
Ha zo'n pers hadden wij ook vroegah thuis.
pi_220404337
Moet ik nu weer een naamchange aanvragen 🤔

pi_220404346
quote:
10s.gif Op zondag 22 maart 2026 12:48 schreef Blues het volgende:
Moet ik nu weer een naamchange aanvragen 🤔

[ link | afbeelding ]
:D


En wat gaaf, die handschoenen! O+
pi_220407224
'Ouderwets' met fiets en pont




naar mn 'oude' zkh voor bezoek aan vriendin die ooit collega was.
(Niet die collegadin die mn bestie is inmiddels).
Ze is er niet best aan toe.. hopen op goede uitslagen en een behandeling.
Zo sneu allemaal, ff samen zitten janken ook. Arts die weekenddienst had, waar ik vorige week nog voor werkte ;) kwam ook nog ff.
Haar reactie om mij daar te zien :D
  zondag 22 maart 2026 @ 17:53:55 #224
63722 z80
I fink you freaky
pi_220407291
Mijn tuin doet Bzzz. En dat in meerdere bomen.
Weer een gft bak vol snoeihout die aan staat kan. Wegbrengen van snoeiafval kost geld. Dan meer om de nadere week een bak vol aan de straat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 18:26:57 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220407534
Ik heb geen groene container, twee keer per jaar komen ze tot 6m³ ophalen met hoop voorwaarden.

Brengen kan ook, met een "kruiwagen" (max 3m³) voor ¤10 maar kom je met een grote aanhanger ¤88/ton en minimaal ¤17.

Maar volgens mij kan ik het ook bij een bedrijf hier in de staat kwijt.

Veel mensen uit het dorp werken bij dat bedrijf. Gisteren hielpen ze ook mee, bijvoorbeeld met een shoveltje rondrijden. Bakje zand hier, beetje grond daar. Ook bij de Kindergarten werd extra zand voor de zandbak geleverd. Tot grote vreugde van de aanwezige kinderen.
Maar eentje vond drie bakken niet genoeg. "Wanneer komt de shovel weer, we moeten meer zand hebben. Ik ga bellen met *insert naam bedrijf* "
_O-
Ben je ook vier ofzo
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')