Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op zondag 22 maart 2026 07:33 schreef sigme het volgende:
Nog een iets oudere foto van ochtendlicht. Op hardlooprondje vorige week.
[ afbeelding ]
Hardlopen zal er voorlopig wel niet inzitten. Poetsen dweilen voeren dweilen voeren poetsen voeren
Kunstwerk wel, biest niet.. dus dat is wel een ding..quote:Op zondag 22 maart 2026 07:31 schreef sigme het volgende:
Oh, sterkte @:Barreltje
Heb je biest en kunstmelk etc standaard in huis?
Ik wilde dit ook typen..quote:Op zondag 22 maart 2026 08:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Vriendin van mij won ooit een champagne-ontbijt. Heb je daar wat aan?quote:Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 22-03-2026 09:18:46 ]
Gefeliciteerd met Chef 🎉quote:Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 22-03-2026 09:23:44 ]
.quote:Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
quote:Op zondag 22 maart 2026 09:08 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje succes met het leblam.
En @:sigme met de zeven mooiste puppy’s. Je bent er maar druk mee.![]()
Is het een muntje voor de verandering? Fles. Makkelijke® alias.
Gister is een klus geklaard. ‘Onze’ oude tuin eettafel - met granieten blad van 150 x 60 x 5 cm op stalen frame - stond in de weg bij de kopers.
MnX heeft die gister met hulp van die en gene weggehaald en op een plek neergezet, waarna iemand met een trekker het ding over de weg kan
vervoeren.Mooie nieuwe 2e leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hadden wij hier van de vorige bewoners (die het goed verstopt hadden in een deel vd garage) een lood en loodzware marmeren 'plank' liggen.
We denken dat het ooit een tafelblad was geweest oid.
Met de grote garage/huisopruiming paar jaar geleden alles op MP/Nextdoor gezet en mensen die m kwamen halen waren er zo blij mee! Het zou weer een tafeltje worden.
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 22 maart 2026 08:57 schreef Barreltje het volgende:
Tevens is chef vandaag jarig en die heeft ontbijt op bed gevraagd..
What zijn jullie beste ontbijt op bed (of gewoon festelikk ontbijt, mag ook) ideeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 maart 2026 12:48 schreef Blues het volgende:
Moet ik nu weer een naamchange aanvragen 🤔
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |